Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Lenovo Legion 5, 5 Pro, 7 2021: Ervaringen en discussie

Lenovo's nieuwe 2021 Legions blijken razendpopulair te zijn, vandaar een eigen topic waar we ervaringen kunnen delen en algemeen kunnen discussiëren over deze laptops.

Legion 7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rzmd9Hv.png

Kenmerken
- AMD Ryzen 5000-serie processors
- NVIDIA GeForce RTX 3060 (130W TGP)/3070 (140W TGP)/3080 (165W TGP)
- 16:10 16" 2560x1600 display (165Hz met FreeSync/G-SYNC)
- Full RGB
- Kleuren: Storm Grey

Legion 5 Pro

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EDwuoAr.png

Kenmerken
- NVIDIA GeForce RTX 3060 (130W TGP)/3070 (140W TGP)
- 16:10 16" 2560x1600 display (165Hz met FreeSync/G-SYNC)
- Kleuren: Storm Grey of Stringray White

Tweakers Review

Legion 5

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vgNLrsT.png

Kenmerken
- NVIDIA GeForce RTX 3060/3070 graphics (130W TGP)
- 16:9 15,6" 1920x1080 displays (120Hz FreeSync of 165Hz met FreeSync/G-SYNC)
- 16:9 17,3" 1920x1080 display (144Hz FreeSync)
- Kleuren: Phantom Blue of Stringray White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 11:15

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Bookmarked en present met een Legion 5 Pro RTX3060, 32GB mem, 1TB SSD

[ Voor 12% gewijzigd door crzyhiphopazn op 10-05-2021 11:51 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier ook nog erg tevreden met de Legion 5 Pro 32GB/RTX3070/1TB. Wat een bak meer FPS dan mijn oude Asus laptop met GTX1060.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 18:10
Nog een gebruiker met een Legion 5 Pro 32Gb/RTX3070/1TB. Hardstikke fijne laptop met een grote scherm en prima accuduur met veel performance😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyren
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:51
5 pro 3070 hier. Momenteel in gebruik voor stage 4 uur er al mee bezig en 55% accu nog restant.
Top ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik had helaas een wat minder goede start met de Legion 5 Pro, echt een top ding als je een goed exemplaar te pakken krijgt. Poging twee wordt voor mij de Legion 7 met RTX 3060 die momenteel in bestelling staat. Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
@Frietsaus hou ons zeker op de hoogte, want ik ben wel benieuwd hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Zal ik zeker doen, zullen binnenkort ook nog wel wat meer Legion 7 ervaringen binnenstromen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Goed bezig met een los topic @Frietsaus ,

Hier ook present met een L5P 32Gb/RTX3070/1TB.

Geweldige upgrade vanaf mijn Acer 5 Nitro met een gtx860m. Aan het begin twijfelen om hem te retourneren ivm Coilwhine, maar die lijkt nagenoeg pleite bij normaal gebruik. (als ik met mijn hoofd op het keyboard lig, kan ik hem nog horen)
Bouwkwaliteit vind ik heel erg goed en premium aanvoelen, batterij gaat lekker lang mee en scherm + resolutie is echt briljant.
In de toekomst misschien nog een 980 pro ssd'tje erbij aangezien die wat sneller is dan de ingebakken ssd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkrol
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik (ook) heb een L5P (3070/32GB/ 2x 1TB SSD).

Besteld bij Lenovo op 12 april vanwege grote korting en standaard al met de 2e SSD. Geleverd op 5 mei (bij bestelling was indicatie 6+ weken levertijd, dat werd in de praktijk slechts 3 weken).
Gekozen voor zakelijk werk en foto & video editing.

Het uiterlijk was net zakelijk genoeg voor mij om hiervoor te kunnen kiezen. Als je achter je laptop zit is de verschijning typisch 'Lenovo-grijs' zakelijk, zelfs een beetje saai. Vanaf de achterkant gezien meer een gaming uiterlijk, maar dat is voor mij nog net acceptabel. Het Legion logo verlichting staat bij mij dan ook op 'uit'.

Ik heb ook gekeken naar krachtige Asus laptops ( ROG Zephyrus / Stryx); voor mij waren die ofwel te veel 'gaming' (ivm gaming toetsenbord) en/of ik mis een webcam én de GPU is geknepen qua vermogen én ze zijn duurder. In die zin is de L5P voor mij een win-win.

Geen enkel issue, hij doet wat hij moet doen en dat doet hij heel goed.
Ja, de laptop én de voeding zijn zwaar (ik heb al jaren een Asus Zenbook die krap de helft weegt).
Ik heb voor onderweg én als ik geen extreme power nodig heb een USB-C lader die de L5P van 100w stroom kan voorzien (in totaal kan de lader 120w leveren met gebruik van de andere twee poorten). Daardoor bespaar ik veel gewicht als ik dat wil.

Door op het forum en in de pricewatch allerlei notificaties aan te zetten, kon ik binnen 1 dag de versie die ik gekozen had ook daadwerkelijk bestellen.
Als je bij het bestellen nog twijfelt olwelke versie je eventueel wilt kopen, dan zul je vrijwel altijd te langzaam zijn en is een serie al weer uitverkocht.

Er is echt een duidelijke reden waarom deze laptops zo populair zijn: de L5P is zeer compleet en goed geprijsd.
Eerlijk gezegd zie ik niet hoe je een foute keuze kunt maken bij de L5P als je in deze klasse aan het rondkijken bent. Dat neemt niet weg dat er voor jou toch nog andere overwegingen zijn om een andere / voor jou betere keuze te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door jkrol op 10-05-2021 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-11-2024
slayerrp schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:29:
scherm + resolutie is echt briljant.
Één dingetje over het scherm. Hardwareinfo heeft de blacklevels gemeten en die is met 0.42cdm twee keer hoger dan de meeste 1080p ips panels. Zwart geeft dus nogal veel licht als je in een gedimde kamer zit te gamen of een filmpje te kijken.

Kunnen de Lenovo eigenaren inderdaad beamen dat blacklevel niet het sterkste punt is?

[ Voor 6% gewijzigd door Hadespuiter op 10-05-2021 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
@hadspuiter het is wel acceptabel. Het klopt inderdaad dat het wel meevalt maar om het echt een nadeel te noemen vind ik dat niet. Want de automatische kleuren profiel van x-rite helpen wel een beetje om het te maskeren als je naar zwarte content kijkt (vooral fullscreen). Dit geldt echter niet voor HDR, want daar is een speciaal profiel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noyMtkzFdgb0xb-1Q0aKTR6AR90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x2GTNGcFrmf3hXTzMu8BDP11.png?f=fotoalbum_large

Dit is L5 pro met een R7/32GB/RTX3070/1TB. De test heb ik uitgevoerd in performance mode en zonder OC. Wat voor scores hebben jullie gehaald dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Smokeyy_TR op 10-05-2021 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05 22:35
Smokeyy_TR schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:23:
@hadspuiter het is wel acceptabel. Het klopt inderdaad dat het wel meevalt maar om het echt een nadeel te noemen vind ik dat niet. Want de automatische kleuren profiel van x-rite helpen wel een beetje om het te maskeren als je naar zwarte content kijkt (vooral fullscreen). Dit geldt echter niet voor HDR, want daar is een speciaal profiel voor.
Zou handig zijn als je ook kunt vermelden onder welk profiel deze score is behaald en of er eventueel nog een overclock is toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcic
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:41
@jkrol Jaloers! Ik heb die eerste drop helaas gemist en zit nou al 2 weken in de Lenovo shop te azen op een restock van de L5P met 3070. Nog tips qua notificaties?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
@Marcic Ik had voor de bewuste modellen in de pricewatch 'prijs volgen' aangezet. En in het RTX 30XX forum ook een melding van nieuwe posts aangezet (ik dacht via 'Topic volgen'?).

Aangezien daar regelmatig melding wordt gemaakt als er ergens een winkel is met voorraad, kun je snel reageren. Ik zou dit forum om die reden ook meenemen in die aanpak.

Tuurlijk was het deel mazzel dat er ergens op die dag voorraad was...maar ik had de keuze uit meerdere winkels op dat moment. En er was iemand in het RTX 30xx forum die toevallig een kortingscode van Lenovo postte.

Keuze was toen alleen: 300-400€ korting én geduld hebben of L5P volgende dag in huis en géén korting.
Kostte wat moeite op dat moment...maar ik heb me kunnen beheersen.
Die 3 weken gaan ook weer snel voorbij.

Tip: betaal met creditcard en niet via overschrijving bank, want dan loop je het risico dat je levering naar achter wordt geschoven. Dat overkwam degene die de kortingscode postte.

[ Voor 16% gewijzigd door jkrol op 10-05-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Smokeyy_TR schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:34:
[Afbeelding]

Dit is L5 pro met een R7/32GB/RTX3070/1TB. De test heb ik uitgevoerd in performance mode en zonder OC. Wat voor scores hebben jullie gehaald dan?
Hier mijn scores van Timespy :

9993 Balanced
10792 Performance

Niks overclocked, alleen dedicated graphics aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:02
Hier ook aan het wachten op de legion 7, de enige reden dat ik voor de 7 ga en niet voor de 5 is het verschil in rgb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
Hmmm. Vandaag eerste bluescreen. Hypervisor error 0x00020001. Ik draai wat docker containers voor development. Hoop niet dat dit een dingetje wordt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik kreeg zojuist mail van Lenovo dat mijn Legion 7 is verzonden. :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• propheseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 22:49

propheseus

Doo mer heanig an

Ik ook inderdaad zojuist een mail van verzending gekregen. Stuk sneller dan in eerste instantie aangegeven. Volg url geeft aan dat er morgen door UPS al geleverd wordt.

Vanaf morgen dus eigenaar van Legion7 Rtx3060/32GB/1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Wat is nu het verschil tussen de 7 en de 5 Pro?
Enkel het full rgb en optie tot 3080 op de 7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcic
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:40:
Wat is nu het verschil tussen de 7 en de 5 Pro?
Enkel het full rgb en optie tot 3080 op de 7 ?
Betere bouwkwaliteit (full metal) + Vapor chamber koeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Marcic schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:45:
[...]

Betere bouwkwaliteit (full metal) + Vapor chamber koeling
En meer RGB!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcic
= meer FPS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor de vlotte reacties. Op de lenovo site zie ik de nieuwe uitvoeringen alleen niet terug, betekent dit dat ze (wederom) niet te leverbaar zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:49:
Dank voor de vlotte reacties. Op de lenovo site zie ik de nieuwe uitvoeringen alleen niet terug, betekent dit dat ze (wederom) niet te leverbaar zijn ?
Nee helaas ze zijn uitverkocht. Ik vrees dat je even moet wachten.

[ Voor 66% gewijzigd door Smokeyy_TR op 11-05-2021 14:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcic
https://www.lenovo.com/nl...on-7-16ACH6/p/88GMY701639

Als je de Legion 7 bedoelde, zijn er nog 3

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn Legion 7 binnen gekregen.

Korte impressie:
- Geen beschadigingen en zit netjes in elkaar.
- Glazen touchpad werkt fijner dan het plastic touchpad van de 5 Pro.
- Coil whine is aanwezig, maar het is zo licht dat ik het totaal niet kan horen als ik er normaal op werk. Alleen als ik mijn oor tegen het toetsenbord aan hou en dat is geen probleem natuurlijk.
- Keyboard deck voelt wel aan als aluminium, het was koud toen ik hem net uitpakte.
- Ik vind persoonlijk het design mooier als dat van de 5 Pro.

Moet het scherm nog wel even checken op dead pixels, maar ik heb vertrouwen in dit panel.

Was wel een killer deal zo voor €1529. :*)

Edit: de RGB van het Y logo op de klep is kapot, die flikkert en kan niet uit omdat er een lampje altijd blijft branden. Aan de ene kant niet zo'n groot probleem, maar dat zou wel gewoon moeten werken natuurlijk. |:(
propheseus schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:39:
Ik ook inderdaad zojuist een mail van verzending gekregen. Stuk sneller dan in eerste instantie aangegeven. Volg url geeft aan dat er morgen door UPS al geleverd wordt.

Vanaf morgen dus eigenaar van Legion7 Rtx3060/32GB/1TB
Ik ben benieuwd of jij ook problemen ervaart met de verlichting van de Y op de klep.

[ Voor 44% gewijzigd door Frietsaus op 11-05-2021 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcic
10% kortingscode: AFFNQ4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank. Ik vind 1800 euro wel erg prijzig voor deze samenstelling, en die rgb hoeft van mij ook niet.
Wellicht dat een 5 Pro dus beter bij mijn wensen aansluit, maar die is nu niet leverbaar. helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

Hier heb je er één. @Anoniem: 377816. Dit is met een 3070 16GB RAM en witte verlichte toetsenbord.

[ Voor 4% gewijzigd door Smokeyy_TR op 11-05-2021 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Smokeyy_TR schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:01:

Hier heb je er één. @Anoniem: 377816. Dit is met een 3070 32GB RAM en 4 zone RGB toetsenbord.
Dank. Voor mij is de 3060 / 16GB echter voldoende. (1499 euro)
Mocht die beschikbaar komen met 10% korting dan in het een insta buy ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02 13:40
Frietsaus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:54:

Edit: de RGB van het Y logo op de klep is kapot, die flikkert en kan niet uit omdat er een lampje altijd blijft branden. Aan de ene kant niet zo'n groot probleem, maar dat zou wel gewoon moeten werken natuurlijk. |:(
Argh, het zit echt niet mee voor jou he... verdorie zeg. Hopelijk toch snel een perfect werkend en afgewerkt product in je handen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier ook een gebruiker van een Legion 5 Pro 3060 met 16GB. Ik had hem gekocht toen hij hier net beschikbaar kwam.

Ik gebruik hem zakelijk en privé en tot nu toe nog geen spellen mee gespeeld helaas.

Voor onderweg heb ik een USB-C PD 90W adapter gekocht die het prima doet. Volgens de handleiding heb je minimaal 45W nodig om te laden en 60W en hoger om ook te draaien. Thuis heb ik hem op de meegeleverde adapter aangesloten.

Ik kom nu wel af en toe in de situatie dat ik liever 32GB geheugen had. Ik had niet door dat de geheugen prijzen weer zo zijn gestegen. Iemand een aanbeveling voor een goed 32GB kitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 11:23
Glazen touchpad ook nog. En niet alleen meer RGB maar ook het keyboard heeft per key RGB ipv 4-zone. Het logo en de fans hebben RGB en er zit een RGB strip aan de voorkant aan de onderkant van de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
DJSirMatthew schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Argh, het zit echt niet mee voor jou he... verdorie zeg. Hopelijk toch snel een perfect werkend en afgewerkt product in je handen!
Het zit mij inderdaad niet mee, ik twijfel nog tussen omruilen of gewoon opgeven op dit moment (ik neig naar het laatste want met Lenovo lijkt het niet te lukken bij mij). Eerst Digital River aan de lijn zien te krijgen, want ze zijn erg slecht bereikbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Frietsaus op 11-05-2021 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Smokeyy_TR schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:01:

Hier heb je er één. @Anoniem: 377816. Dit is met een 3070 32GB RAM en witte verlichte toetsenbord.
16GB bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Frietsaus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:11:
[...]

Het zit mij inderdaad niet mee, ik twijfel nog tussen omruilen of gewoon opgeven op dit moment (ik neig naar het laatste want met Lenovo lijkt het niet te lukken bij mij). Eerst Digital River aan de lijn zien te krijgen, want ze zijn erg slecht bereikbaar.
Voor die prijs ga je em niet meer krijgen iig.. dus vraag is of je het voor lief moet nemen of niet.

Het logo kan ook uit met Fn+L geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Wow de prijzen beginnen al met stijgen. De gekte met de chiptekort gaat beginnen bij de laptops vrees ik xD

@Cinemaskoop Thnx voor de verbetering!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Smokeyy_TR schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:16:
Wow de prijzen beginnen al met stijgen. De gekte met de chiptekort gaat beginnen bij de laptops vrees ik xD

@Cinemaskoop Thnx voor de verbetering!
Denk dat het hier vooral een voorbeeld is van vraag en aanbod :) Iedereen is uitverkocht en Megekko lijkt de enige die nog Legion 5 Pro's uit voorraad leverbaar heeft. Dus die profiteert er denk ik gewoon van en heeft em een stuk opgeprijsd vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Cinemaskoop schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:15:
[...]

Voor die prijs ga je em niet meer krijgen iig.. dus vraag is of je het voor lief moet nemen of niet.

Het logo kan ook uit met Fn+L geloof ik.
Normaal wel, maar in dit geval kan het logo niet uit omdat er één of meerdere LEDs niet meedoen. Hij staat altijd aan en geeft altijd de verkeerde kleur weer. Daarnaast flikkert hij ook nog waardoor het geheel op een disco lijkt. Rood, groen of blauw kan hij ook niet weergeven (altijd een beetje paars-/groen achtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Frietsaus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:26:
[...]

Normaal wel, maar in dit geval kan het logo niet uit omdat er één of meerdere LEDs niet meedoen. Hij staat altijd aan en geeft altijd de verkeerde kleur weer. Daarnaast flikkert hij ook nog waardoor het geheel op een disco lijkt. Rood, groen of blauw kan hij ook niet weergeven (altijd een beetje paars-/groen achtig).
Ook niet met Fn+L?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Correct, FN+L schakelt ongeveer de helft van het lampje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Frietsaus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:
Correct, FN+L schakelt ongeveer de helft van het lampje uit.
Je zou ook de garantie kunnen upgraden naar Premium care. Dan heb je onsite garantie en kan je em laten fixen aan huis en hou je toch je unit voor de scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Heb Digital River aan de lijn gehad en omruilen was een optie, voor hetzelfde bedrag uiteraard. Reparatie mocht ook. Ik heb toch gekozen voor geld terug, na 3 Legion 5 Pro's en nu een 7 zie ik het eerlijk gezegd niet meer zitten. Misschien ben ik teveel verwend door jaren lang Apple... ;) Ik ben sowieso teleurgesteld in wat men de fabriek uit durft te laten gaan, iets als kwaliteitscontrole lijkt niet meer te bestaan in elk geval.

Maar goed nieuws wellicht voor de mensen die bang zijn voor coil whine, daar heb ik op deze unit echt 0,0 last van en dat had ik op de 5 Pro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Frietsaus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:20:
Heb Digital River aan de lijn gehad en omruilen was een optie, voor hetzelfde bedrag uiteraard. Reparatie mocht ook. Ik heb toch gekozen voor geld terug, na 3 Legion 5 Pro's en nu een 7 zie ik het eerlijk gezegd niet meer zitten. Misschien ben ik teveel verwend door jaren lang Apple... ;) Ik ben sowieso teleurgesteld in wat men de fabriek uit durft te laten gaan, iets als kwaliteitscontrole lijkt niet meer te bestaan in elk geval.

Maar goed nieuws wellicht voor de mensen die bang zijn voor coil whine, daar heb ik op deze unit echt 0,0 last van en dat had ik op de 5 Pro wel.
Misschien een liefhebber hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Legion 7 3060 binnen. So far so good. Ook qua rgb. Ben er blij mee. ;)
Komende dagen ff flink testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Merlijn_merlin op 11-05-2021 21:04 ]

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

Frietsaus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:54:
[...]

Ik ben benieuwd of jij ook problemen ervaart met de verlichting van de Y op de klep.
Ook mijn L7 binnen. Kan jouw eerste impressie beamen. Goede en degelijke bouwkwaliteit. Bij mij lijkt de touchpad iets ingedrukt aan de rechterbovenzijde. Ik heb zelf verder nog niet zo'n fijne touchpad gehad. Laptop is behoorlijk stil, maar ook nog geen zware applicaties gedraaid. Verschil met het geluid van mijn 5 jaar oude clevo is aanzienlijk. Ik ga er nog wel een review verder over schrijven.

Mbt RGB, werkt verder prima. Geen flikkeren maar....als ik het uit zet dan blijft de RGB op de cover wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickje149
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-01-2022
Weet iemand misschien iets over de advanced bios settings?

Ik wil proberen XMP aan te zetten voor een ram upgrade maar er zijn geen settings voor in de BIOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-03 20:02

KWM

Marcic schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:55:
[...]

10% kortingscode: AFFNQ4
Iemand die mij kan helpen aan een studentenaccount bij lenovo voor de 15% korting? Of dat ik er één kan lenen om een bestelling te doen? Mag me ook een PM zenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
propheseus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Ook mijn L7 binnen. Kan jouw eerste impressie beamen. Goede en degelijke bouwkwaliteit. Bij mij lijkt de touchpad iets ingedrukt aan de rechterbovenzijde. Ik heb zelf verder nog niet zo'n fijne touchpad gehad. Laptop is behoorlijk stil, maar ook nog geen zware applicaties gedraaid. Verschil met het geluid van mijn 5 jaar oude clevo is aanzienlijk. Ik ga er nog wel een review verder over schrijven.

Mbt RGB, werkt verder prima. Geen flikkeren maar....als ik het uit zet dan blijft de RGB op de cover wel aan.
Bedoel je het logo? Dat kan je dus uitzetten met Fn-L. Met FN-U zet je de verlichte icoontjes voor de aansluitingen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
Ik heb op de 2e SSD van mijn L5P een map 'Drivers' staan (door Lenovo af-fabriek al zo geïnstalleerd).
De inhoud:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TX6Oe7PENV4gWTlKeb0jAvww1Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/84wk9OZhXtXvuRVFcAZeHWfr.png?f=user_large

Wat te doen met deze map?
Is dit al geïnstalleerd, maakt het systeem hier actief gebruik van, kan ik het verwijderen of (wellicht beter nog) archiveren?

Ik hou van een opgeruimd systeem en deze map staat (optisch) een beetje in de weg op de D-schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
@jkrol Ik zal die wel bewaren, ik heb zelf even zitten kijken bij mij zit die in de C-schijf. Maar ergens archiveren is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:38
Zit hier een beetje te twijfelen om een Legion 5 Pro (of 7 Pro indien rond de €1500) met RTX 3060 te halen. Ik gebruik sinds 2018 een MacBook Pro, maar ik mis toch het af en toe spelen van games welke niet beschikbaar zijn op de Xbox.

Meer mensen hier die overgestapt zijn? Hoe bevalt het tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

jkrol schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:43:
Ik heb op de 2e SSD van mijn L5P een map 'Drivers' staan (door Lenovo af-fabriek al zo geïnstalleerd).
De inhoud:
[Afbeelding]

Is dit al geïnstalleerd, maakt het systeem hier actief gebruik van, kan ik het verwijderen of (wellicht beter nog) archiveren?

Ik hou van een opgeruimd systeem en deze map staat (optisch) een beetje in de weg op de D-schijf.
Ik heb gewoon een clean install gedaan op mijn Legion 5 Pro en bij nVidia de laatste driver geïnstalleerd en de rest van de drivers door Driver Booster laten updaten. Verder alleen de Vantage software en de x-rite color assistant extra geïnstalleerd.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
@JohanKupers ...en dus heb je die map niet meer, als ik je goed bergijp.

Ik gebruik sinds gisteren ook Driver Booster. Ik wil van NVidia niet de hele 'zooi' installeren (GForce Experience enzo), maar moet me daar nog wat meer in verdiepen. Ik zie wel utilities waar je kunt kiezen wat je wel en vooral niet installeert. Ik krijg het idee die al die tools van NVidia een beetje kunnen helpen, maar vooral weer zwaar op je systeem 'leunen'.

NVidia configuatiescherm start oko steeds op (staat niet in Windows lijst van Opstarten); wil ik ook niet standaar l;ayten gebeuren. Graag zo clean mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door jkrol op 12-05-2021 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
@BlazeMuis Zelf heb ik de legion 5 pro en ben er erg tevreden mee, zie mijn review. Ik verwacht dat je wel verrast zult zijn met de prestaties en het scherm. De verschillen tussen de 5 pro en 7 zijn dat het onderwerp een beetje anders is (voornamelijk de deksel). De 7 heeft ook meer RGB, ander soort koeling, volledig aluminium (ook palmrest) en USB C aan allebei de zijkanten, zie foto's.

Het grootste verschil is het ontwerp, kies degene die je het mooist vindt. Beide laptops zijn een prima keuze en zeker de prijs. Maar de prijs niet meeweegt dan zal ik lekker voor de legion 7 gaan.

En als de RTX 3060 niet voldoende bij legion 7 is dan moet je even wachten vrees ik want zelf zie ik alleen de RTX3060 uitvoering op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

jkrol schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:30:
Klopt na het maken van een image backup van de stand uit de doos, heb ik alle partities verwijderd en Windows opnieuw geïnstalleerd.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

Ik had eigenlijk geen actuele spelletjes meer om goed te kunnen testen dus maar even gekeken tussen de oude spellen in eerste instantie:
Trial account van World of warcraft: alles speelbaar op max settings (stand 10) in een druk Stormwind met een 60 fps. Het spel vraagt niet veel aan grafische kracht maar toch is mijn ervaring met de GTX1060 dat ik beneden gemiddeld (stand 4) diende in te stellen. Dus een flinke verbetering.
The Witcher 3: Alles goed speelbaar op max settings.

Toch maar even Assassins Creed Valhalla aangeschaft. Ook alles speelbaar op ultra settings met een fps van 64.

Tot op heden ben ik echt superblij met de Legion 7. Ik baal wel van de opening bij het touchpad en een backlight bleed aan de bovenkant van het scherm. Tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
jkrol schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:43:
De inhoud:
[Afbeelding]

Zet em op verborgen als t puur optische hinder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
jkrol schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:30:

Ik gebruik sinds gisteren ook Driver Booster. Ik wil van NVidia niet de hele 'zooi' installeren (GForce Experience enzo), maar moet me daar nog wat meer in verdiepen. Ik zie wel utilities waar je kunt kiezen wat je wel en vooral niet installeert. Ik krijg het idee die al die tools van NVidia een beetje kunnen helpen, maar vooral weer zwaar op je systeem 'leunen'.

NVidia configuatiescherm start oko steeds op (staat niet in Windows lijst van Opstarten); wil ik ook niet standaar l;ayten gebeuren. Graag zo clean mogelijk.
Nvidia control panel zou ik wel laten staan. Daarmee kan je gsync in en uitschakelen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
propheseus schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:31:
Ik had eigenlijk geen actuele spelletjes meer om goed te kunnen testen dus maar even gekeken tussen de oude spellen in eerste instantie:
Trial account van World of warcraft: alles speelbaar op max settings (stand 10) in een druk Stormwind met een 60 fps. Het spel vraagt niet veel aan grafische kracht maar toch is mijn ervaring met de GTX1060 dat ik beneden gemiddeld (stand 4) diende in te stellen. Dus een flinke verbetering.
The Witcher 3: Alles goed speelbaar op max settings.

Toch maar even Assassins Creed Valhalla aangeschaft. Ook alles speelbaar op ultra settings met een fps van 64.

Tot op heden ben ik echt superblij met de Legion 7. Ik baal wel van de opening bij het touchpad en een backlight bleed aan de bovenkant van het scherm. Tja.
Dat met het touchpad heeft mijn Legion 7 overigens ook, en niet alleen rechts.. ook links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
Cinemaskoop schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:00:
[...]

Nvidia control panel zou ik wel laten staan. Daarmee kan je gsync in en uitschakelen enzo
Ik zit te kijken waar ik dat kan doen (in NVidia Control Panel..die als window-naam heeft NVidia Configuratie scherm)...ik zie alleen een item mbt 3D-instellingen.

Staat het daaronder of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
@jkrol Heb jij je laptop aan de oplader aangesloten? Zo niet, sluit die aan en je zult meer opties zien. En je laptop staat als het goed is in Hybrid mode, dan gebruikt die niet de dGPU.

[ Voor 27% gewijzigd door Smokeyy_TR op 12-05-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
@Smokeyy_TR

Ja: hij is aangesloten aan de lader, staat in Thermische Modus (prestaties), Hybride modus uit en nu zie ik veel meer opties.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
jkrol schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:06:
[...]

Ik zit te kijken waar ik dat kan doen (in NVidia Control Panel..die als window-naam heeft NVidia Configuratie scherm)...ik zie alleen een item mbt 3D-instellingen.

Staat het daaronder of mis ik iets?
Werkt alleen als je de graphics op discrete hebt staan en niet met de eerste af fabriek bios geloof ik. Dus bios update wil ook helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slayerrp
Iemand van jullie de SSD van je laptop al geupgrade? Zit zelf te kijken naar een 1TB 980 pro.

Niet dat de huidige schijf langzaam is, maar als ik alle testresultaten zie, gaat dit nog wel een aardig stap zijn tov de huidige WD SN730/750 die erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 21:35

charrel

Cortisol4life..

Het is PCIe 3.0, geen 4.0 dus harder gaat het volgens mij niet echt. Het verschil met een normale SSD valt me sowieso tegen, had ik meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
Eerste paar updates in Windows gedaan en heb een audio probleem met mijn Legion 5 Pro. Bij de monitor bv krijg ik luidspreker instellingen stereo, 5.1 , 7.1 (beiden wel uitgegrijsd logisch). Maar als ik realtek(r) audio inschakel dan krijg ik dat niet. Ik heb dus externe luidsprekers aangesloten via audiojack maar hij herkent die niet waardoor er slechts 2 van de 7+1 momenteel werken :(
iemand enig idee hoe ik dit best oplos? thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

slayerrp schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:15:
Iemand van jullie de SSD van je laptop al geupgrade? Zit zelf te kijken naar een 1TB 980 pro.

Niet dat de huidige schijf langzaam is, maar als ik alle testresultaten zie, gaat dit nog wel een aardig stap zijn tov de huidige WD SN730/750 die erin zit.
Als ik al een wijziigng ga doen, is het een kleinere snelle boot SSD en de bestaande SSD als data schijf voor games etc.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
DJSirMatthew schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:53:
Eerste paar updates in Windows gedaan en heb een audio probleem met mijn Legion 5 Pro. Bij de monitor bv krijg ik luidspreker instellingen stereo, 5.1 , 7.1 (beiden wel uitgegrijsd logisch). Maar als ik realtek(r) audio inschakel dan krijg ik dat niet. Ik heb dus externe luidsprekers aangesloten via audiojack maar hij herkent die niet waardoor er slechts 2 van de 7+1 momenteel werken :(
iemand enig idee hoe ik dit best oplos? thx!
Wat voor speakers heb je aangesloten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdennem
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 19:32
Ook hier de legion 5 pro gekocht, maar tot mijn ontsteltenis bevatte de nieuwe bios een aanpassing waardoor de fans altijd aan staan. Een zogenaamde oplossing voor de coil whine. Nu ik geen last had van coil whine wil ik graag downgraden. Weet iemand een link naar een eerdere bios van de Legion 5 pro, of heeft iemand die voor mij als bestand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slayerrp
Ik heb eventueel de 32 voor je. Laatste versie zonder altijd fan aan optie volgens mij.
mcdennem schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:33:
Ook hier de legion 5 pro gekocht, maar tot mijn ontsteltenis bevatte de nieuwe bios een aanpassing waardoor de fans altijd aan staan. Een zogenaamde oplossing voor de coil whine. Nu ik geen last had van coil whine wil ik graag downgraden. Weet iemand een link naar een eerdere bios van de Legion 5 pro, of heeft iemand die voor mij als bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Daarom dacht ik, ik vraag alvast anderen😁
charrel schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 06:40:
Het is PCIe 3.0, geen 4.0 dus harder gaat het volgens mij niet echt. Het verschil met een normale SSD valt me sowieso tegen, had ik meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdennem
slayerrp schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:37:
Ik heb eventueel de 32 voor je. Laatste versie zonder altijd fan aan optie volgens mij.

[...]
Ja, heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Als ik straks thuis ben zal ik hem ff op een WeTransfer zetten en de link hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdennem
slayerrp schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:39:
Als ik straks thuis ben zal ik hem ff op een WeTransfer zetten en de link hier neerzetten.
[...]
Top! Thnx alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

slayerrp schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:37:

[...]
Dat was 34, die bij mij ervoor zorgde dat g-sync actief werd. Met 32 was die optie er niet.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• slayerrp
Hierbij de laatste firmware zonder fan-on optie (versie gkcn34ww zoals @JohanKupers al zei.
https://we.tl/t-YRyhHMKjys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdennem
slayerrp schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:33:
Hierbij de laatste firmware zonder fan-on optie (versie gkcn34ww zoals @JohanKupers al zei.
https://we.tl/t-YRyhHMKjys
Thnx, heb nu weer een stille Legion (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
mcdennem schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:24:
[...]

Thnx, heb nu weer een stille Legion (y)
Mooi zo ! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Er schijnt in het laatste BIOS waarin de fan altijd aan staat een setting toegevoegd te zijn om dit te kunnen configureren. De setting heet Advanced thermal optimization, klopt dit en kan hiermee de fan worden uitgeschakeld op de Legion 5 Pro? Want dan zou de laatste BIOS toch gebruikt kunnen worden zonder altijd draaiende fans voor degene zonder coil whine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
Cinemaskoop schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:44:
[...]

Wat voor speakers heb je aangesloten dan?
Een 7.1 set die ik al meer dan 10 jaar heb: Tybotech MMS7-86B . Natuurlijk te oud en te exotisch om er nog iets van drivers of info over te vinden. Maar heeft altijd al gewoon normaal gewerkt.

Solved: blijkbaar heeft de dochter zitten spelen met de "stekkertjes" van de 7.1 set en nu werkt hij terug "normaal" :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

DJSirMatthew schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Een 7.1 set die ik al meer dan 10 jaar heb: Tybotech MMS7-86B . Natuurlijk te oud en te exotisch om er nog iets van drivers of info over te vinden. Maar heeft altijd al gewoon normaal gewerkt.

Solved: blijkbaar heeft de dochter zitten spelen met de "stekkertjes" van de 7.1 set en nu werkt hij terug "normaal" :)
Oftewel user error, replace user. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
JohanKupers schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:19:
[...]

Oftewel user error, replace user. :+
😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
Bij mijn L5P werkt het touchpad niet en is ook nergens zichtbaar in Windows instellingen. Het is heen Fn-F10 ding, als ik dat doe zie ik wel touchpad icoon aan en uit springen, maar effectief doet dat niets. Ik denk een driver issue (en niet hardware). Ook niets zichtbaar in Apparaatbeheer.

Ik heb de laptop sinds een week en heb eigenlijk direct een muis en keybaord aangesloten, dus weet niet precies waar dat is misgegaan. Ik heb afgelopen week wel aantal updates gedaan, o.a. via Driver Booster.
De de support site van Lenovo kan ik geen goede drivers vinden, in Windows wel instellingen voor muis, maar niets voor touchpad.

Waar kan ik drivers vinden..of een andere oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Er is denk ik geen losse driver voor het touchpad, die zit in Windows (Precision Touchpad). Als het niet zichtbaar is in apparaatbeheer doet me dat eerder denken aan een hardwareprobleem. Misschien handig om even het BIOS in te gaan en te kijken of je touchpad daar wel werkt.

[ Voor 50% gewijzigd door Frietsaus op 14-05-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

jkrol schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:44:
Bij mijn L5P werkt het touchpad niet en is ook nergens zichtbaar in Windows instellingen. Het is heen Fn-F10 ding, als ik dat doe zie ik wel touchpad icoon aan en uit springen, maar effectief doet dat niets. Ik denk een driver issue (en niet hardware). Ook niets zichtbaar in Apparaatbeheer.

Ik heb de laptop sinds een week en heb eigenlijk direct een muis en keybaord aangesloten, dus weet niet precies waar dat is misgegaan. Ik heb afgelopen week wel aantal updates gedaan, o.a. via Driver Booster.
De de support site van Lenovo kan ik geen goede drivers vinden, in Windows wel instellingen voor muis, maar niets voor touchpad.

Waar kan ik drivers vinden..of een andere oplossing ?
Had ik ook, gewoon in apparaatbeheer even de driver terug naar de vorige dat werkte bij mij wel.
IC2HID was het volgens mij in apparaat beheer, inderdaad na een update met driver booster ;)

[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 14-05-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkrol
  • Niet online
charrel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:10:
[...]

Had ik ook, gewoon in apparaatbeheer even de driver terug naar de vorige dat werkte bij mij wel.
IC2HID was het volgens mij in apparaat beheer, inderdaad na een update met driver booster ;)
Was alsnog even zoeken, want onder die naam kon ik hem niet vinden, maar er stond ergens een uitroepteken! en daar het vorige stuurprogramma geselecteerd en voila!

(Nu wel opletten bij updates van stuurprogramma's in de toekomst)

Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door jkrol op 14-05-2021 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
jkrol schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Was alsnog even zoeken, want onder die naam kon ik hem niet vinden, maar er stond ergens een uitroepteken! en daar het vorige stuurprogramma geselecteerd en voila!

(Nu wel opletten bij updates van stuurprogramma's in de toekomst)

Thanks!
Ik zou gewoon de drivers updaten via support.Lenovo.com en niet via driveboost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Cinemaskoop schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Ik zou gewoon de drivers updaten via support.Lenovo.com en niet via driveboost
Driver Booster werkt wel, maar je moet wel opletten of de drivers die hij aanbied wel juist werken. Tot nu toe heb ik twee drivers gezien die het niet goed deden. Dat is deze van de Lenovo voor het touchpad en op mijn oude Asus laptop de driver voor het toetsenbord. En dan inderdaad terug naar de vorige driver en gaan.

Mocht je ooit je Windows Driver Store willen opschonen van oudere drivers, kan ik DriverStore Explorer aanraden.

[ Voor 19% gewijzigd door JohanKupers op 15-05-2021 11:27 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijs42
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-02 22:11
Pff... heb ik eindelijk het geld, zijn de Legions nergens te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQbP1FAlDRInLjN6w90XNJLHLo0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ICkHJQUGZk5RfcPZ9obvBc06.png?f=fotoalbum_large

Best leuk naar 48 maanden garantie voor 43 euro

Excuus voor de grote afbeelding, geen idee hoe ik hem een slagje kleiner kan plaatsen :X

[ Voor 10% gewijzigd door slayerrp op 16-05-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

slayerrp schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:42:
[Afbeelding]

Excuus voor de grote afbeelding, geen idee hoe ik hem een slagje kleiner kan plaatsen :X
Ik twijfel nog om het te verlengen, je hebt sowieso langer recht dan de 2 jaar dat het ding blijft werken. Maakt het misschien wel iets makkelijker voor 43€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
slayerrp schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:42:
[Afbeelding]

Die premium optie is ook interessant. Dan krijg je garantie aan huis: je gaat em zakelijk gebruiken toch?

Dan zou ik dat altijd kiezen mocht er wat mis gaan. Dan ben je em niet kwijt aan een reparatiedienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Weet iemand nog een goede dockingstation met 2 beeldaansluitingen en het liefst Displayport. Ook wil ik bij voorkeur nog vier USB poorten. De host interface moet geen thunderbolt 3/4 zijn want dat werkt niet met de L5P.

Zelf vond ik de Sitecom CN-390. Dit voldoet aan mijn meeste wensen behalve met displayport.

Mijn voorkeur is een variant met twee keer Displayport. Hebben jullie nog suggesties?

[ Voor 8% gewijzigd door Smokeyy_TR op 17-05-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Geen ervaring, maar zoiets? https://www.usb-c-adapter...-station-dual-4k-display/
Smokeyy_TR schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:10:
Weet iemand nog een goede dockingstation met 2 beeldaansluitingen en het liefst Displayport. Ook wil ik bij voorkeur nog vier USB poorten. De host interface moet geen thunderbolt 3/4 zijn want dat werkt niet met de L5P.

Zelf vond ik de Sitecom CN-390. Dit voldoet aan mijn meeste wensen behalve met displayport.

Mijn voorkeur is een variant met twee keer Displayport. Hebben jullie nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
Inmiddels heb ik zelf nog twee docingstations gevonden. Wat vinden jullie hiervan?

pricewatch: Lenovo 40AS0090EU Thinkpad USB-C Dock Gen 2

pricewatch: Dell WD19 130W
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste