• Hakki
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 07:08
Pas op 01-02 aangemeld, nog niks gehoord.

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:24

Bozznl

GT: The Bozzz88

BigF25 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:10:
Update aangaande pre order goodies.
26-01 aangemeld, 01-02 goedkeuring, 10-02 bevestiging dat het onderweg is (y)
Klinkt goed. Bij mij ook 26-1 aangemeld en op 1-2 goedkeuring. Bevestiging zal dan wel elk moment binnen komen :) .

GT: The Bozzz88

ShaneV schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:30:
Iemand ook al opgemerkt dat de batterij sterk achteruit is gegaan met de laatste update?
Nee, niets van gemerkt. Maar check anders even je statistieken of je daar iets ziet wat zich niet gedraagt. Play Store bijvoorbeeld is berucht nog wel eens gek te doen, of Chrome met open tabs waar scripts op lopen, of....

• Yargo
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-09 19:23
Bozznl schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:42:
[...]

Klinkt goed. Bij mij ook 26-1 aangemeld en op 1-2 goedkeuring. Bevestiging zal dan wel elk moment binnen komen :) .
Vreemd. Hier 28/01 aanvraag ingediend maar sindsdien niets meer van gehoord 😑. Wel direct mail gekregen met de bevestig van mijn aanvraag.

[Voor 8% gewijzigd door Yargo op 10-02-2021 15:56]

• thido
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-12 21:52

thido

Tilburg

Ze zijn er hoor! Te laat en inmiddels drie leveringen (waarvan een ook nog eens een keer uitgesteld is) maar de telefoons zijn er. Er moet nog een keer een hoesje komen, maar na contact met Samsung toch maar even elders een hoesje besteld ook. Ze weten namelijk niet wanneer die beschikbaar is. Algehele conclusie: wat een drama zeg, en een absoluut kansloze klantervaring.

All electric! 7420Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l

• RichardC79
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 14-05 10:06
Boondock_Saint schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:52:
Heb net mijn Ultra 256GB Phantom Navy ontvangen *O* (15 jan besteld)
Dat is inderdaad goed nieuw!. Ik heb namelijk een Ultra 256GB Phantom Titanium besteld dus dan betekend dat die ook binnenkort eens zou moeten gaan komen.
Immers is de Navy volgens mij ook een exclusive color net als de Titanium. :)

• Indodraakje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 01-12 20:06
RichardC79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:01:
[...]

Dat is inderdaad goed nieuw!. Ik heb namelijk een Ultra 256GB Phantom Titanium besteld dus dan betekend dat die ook binnenkort eens zou moeten gaan komen.
Immers is de Navy volgens mij ook een exclusive color net als de Titanium. :)
Ik was gebeld door Samsung, Mijn buds en Tag waren blijkbaar nooit gestuurd maar wel status afgeleverd in order. Ze dachten dat ik de order wou annuleren en meneer vond dat een beetje raar. Dankzij zijn belletje heeft hij ervoor gezorgd dat de buds en tag toch nageleverd gaat worden. Dus pluspuntje voor Samsung!

Verder nog gevraagd over de exclusieve kleuren. Hij gaf door dat de exclusieve kleuren nog niet zijn verstuurd. (Onmogelijk.....) dat gebeurt pas eind februari (4-5 weken van releasetijd). Heb zelf S21 Ultra 512gb - Navy besteld (14 januari 2021). We kijken er tegenaan!

• Boondock_Saint
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05-10 14:53
Indodraakje schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Verder nog gevraagd over de exclusieve kleuren. Hij gaf door dat de exclusieve kleuren nog niet zijn verstuurd. (Onmogelijk.....) dat gebeurt pas eind februari (4-5 weken van releasetijd). Heb zelf S21 Ultra 512gb - Navy besteld (14 januari 2021). We kijken er tegenaan!
Nou, ja... "onmogelijk"... Ik lees dit toch echt op een Phantom Navy toestel ;)

Blasphemy is a victimless crime

• TommyC1983
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 01-12 19:00

Op 23 januari besteld en vandaag bij een PostNL -punt opgehaald. Nog net geen 3 weken, best netjes. :)

• RichardC79
sjoneah schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:47:
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de 100 euro extra inruilkorting bovenop de inruilprijs voor je oude telefoon die je zou ontvangen, ook als je via een andere webshop hebt besteld?

Ik wou nu de telefoon gaan registreren, maar het blijkt dat je dan al voor 29 januari had moeten registreren, terwijl toen ook de telefoon werd uitgeleverd. Je hebt het IMEI nummer nodig van je nieuwe telefoon. Het is toch onmogelijk dat ze dit van je verwachten?
Nog niet, maar ik heb dat ook gedaan. Ik heb dat als optie via de Samsung website meegegeven bij mijn bestelling. Die 100 euro krijg je direct in mindering op de aanschaf.
Het exacte inruilbedrag pas nadat hij is opgestuurd en goedgekeurd meen ik. Was bij mij ook nog iets van 100 euro.
Zodra mijn nieuwe toestel binnenkomt zou je die dan binnen een week terug moeten gaan sturen toch, dat stond ergens in een email.
Als je op 29 januari een IMEI had moeten registreren dan had men dat maar even goed moeten vertellen want ik heb dat niet gedaan. Als ik mijn toestel straks niet kan opsturen daardoor dan stuur ik hem dus ook niet op. Dan zoeken ze het maar uit. Dat vind ik heel eerlijk niet mijn probleem.
Dan heb ik ook even wat 'leveringsproblemen' zoals Samsung nu ook lijkt te hebben. >:)
Laat Samsung eerst maar gaan zorgen dat er een toestel mijn kant op komt. ;)

[Voor 9% gewijzigd door RichardC79 op 15-02-2021 08:02]

• sjoneah
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-11 17:12
RichardC79 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:54:
[...]

Nog niet, maar ik heb dat ook gedaan. Ik heb dat als optie via de Samsung website meegegeven bij mijn bestelling. Die 100 euro krijg je direct in mindering op de aanschaf.
Het exacte inruilbedrag pas nadat hij is opgestuurd en goedgekeurd meen ik. Was bij mij ook nog iets van 100 euro.
Zodra mijn nieuwe toestel binnenkomt zou je die dan binnen een week terug moeten gaan sturen toch, dat stond ergens in een email.
Als je op 29 januari een IMEI had moeten registreren dan had men dat maar even goed moeten vertellen want ik heb dat niet gedaan. Als ik mijn toestel straks niet kan opsturen daardoor dan stuur ik hem dus ook niet op. Dan zoeken ze het maar uit. Dat vind ik heel eerlijk niet mijn probleem.
Dan heb ik ook even wat 'leveringsproblemen' zoals Samsung nu ook lijkt te hebben. >:)
Laat Samsung eerst maar gaan zorgen dat er een toestel mijn kant op komt. ;)
Ik ben er helaas niet uitgekomen met de klantenservice, er werd op na lang praten wel een ticket aangemaakt. Maar zelfs de eerste keer werd gewoon de telefoon op de haak gegooid. Tijdens dit traject kwam een prachtig bod via Marktplaats voorbij en die heb ik met beide handen aangegrepen om van deze ellende af te zijn ;-)

• draggie8
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01-06 02:45
Mijn s21 ultra phantom titanium 512GB op 15 januari besteld bij Samsung. Helaas staat de order nog steeds op personaliseren :'( Deze vrijdag 5 weken geleden dus ik hoop maar dat hij deze week geleverd wordt... Ze kunnen ook niet zeggen wanneer ze verwachten te leveren.

[Voor 12% gewijzigd door draggie8 op 15-02-2021 23:46]

• draggie8
Ergens toch ook wel vreemd dat sommigen hier hun titanium/navy al een poosje in huis hebben en ik niet, terwijl ik deze toch nog geen dag na de onthulling besteld heb. Maar goed, wat doe je eraan, afwachten maar. 8)7

[Voor 3% gewijzigd door draggie8 op 16-02-2021 09:58]

• Indodraakje
draggie8 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:57:
Ergens toch ook wel vreemd dat sommigen hier hun titanium/navy al een poosje in huis hebben en ik niet, terwijl ik deze toch nog geen dag na de onthulling besteld heb. Maar goed, wat doe je eraan, afwachten maar. 8)7
Ik heb hetzelfde hoor~ S21 Ultra 512Gb - Navy. Besteldatum 14 januari (2 uurtjes na de livestream?)

Maar die van mij is wel sinds eergister (/gister?) op voorbereiding verzenden.

edit @12.20 - Heb zojuist de Track and Trace ontvangen :) (meteen even ingesteld om het tussen 8.00 en 12.00 te leveren ipv tussen 8.00 en 22.00 :D

[Voor 12% gewijzigd door Indodraakje op 16-02-2021 12:21]

• draggie8
Indodraakje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Ik heb hetzelfde hoor~ S21 Ultra 512Gb - Navy. Besteldatum 14 januari (2 uurtjes na de livestream?)

edit @12.20 - Heb zojuist de Track and Trace ontvangen :) (meteen even ingesteld om het tussen 8.00 en 12.00 te leveren ipv tussen 8.00 en 22.00 :D
Ah kijk dat zijn de berichten! Nu maar duimen dat dit betekent dat die van mij ook een dezer dagen geleverd gaat worden! :Y

• BlisterAMG
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 00:56
Heb even zitten kijken naar een verlenging bij T-Mobile. Via T-Mobile zelf ben ik bijna 100 euro duurder uit wanneer ik onderstaande bestel. Onderstaande is via Mobiel.nl.

T-Mobile Go 2 jaar verlenging € 30,00
10 GB € 20,00
120 min + Onbp sms € 0,00
4G € 0,00
Toestelbundel € 10,– € 10,00
Totaal per maand € 30,00
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 512GB
Phantom Black
Bijbetaling toestel € 966,00
Totaal eenmalig € 966,00

Doe ik dit echter via de site van Samsung dan kom ik met een abonnement, wat ook weer gaat via Mobiel.nl, op een bijbetaling van 938,00. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie.

Helaas kan ik daar de ING-code niet op toepassen, voor 10 procent korting. Die werkt denk ik alleen op een losse aankoop?!

Iemand anders op deze manier zijn telefoon besteld? Lijkt mij een aardige deal.

• Boondock_Saint
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05-10 14:53
3. De originele streepjescode als uitsnede van de verpakking met de EAN-code en het IMEI nummer.
Krijg net deze eis van buyback.be. Gelukkig heb ik van m'n S10 de verpakking nog, maar van m'n S21 Ultra heb ik 'm al weggegooid. Hopen dat het dan anders gaat...

Blasphemy is a victimless crime

• draggie8
Indodraakje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Jij inmiddels je telefoon al binnen? Order staat hier nog steeds op personaliseren... Waarom duurt het zo lang :N _O-

• Indodraakje
draggie8 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 01:03:
[...]

Jij inmiddels je telefoon al binnen? Order staat hier nog steeds op personaliseren... Waarom duurt het zo lang :N _O-
Ja, hij is binnen! het aanpassen van bezorgtijd tussen 8 en 12 heeft echt geholpen. hij was er om 9! Houd moed!

• draggie8
Indodraakje schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Ja, hij is binnen! het aanpassen van bezorgtijd tussen 8 en 12 heeft echt geholpen. hij was er om 9! Houd moed!
Ahh top! En wat zijn de eerste indrukken?

Samsung zei vandaag via WhatsApp dat ze verwachten mijn toestel morgen uit te leveren. Het is nog even afwachten want de status in m'n account staat nog steeds op personaliseren en nou weet ik toevallig uit eigen ervaring dat die medewerkers lang niet altijd de juiste info geven, maar er is hoop d:)b

[Voor 4% gewijzigd door draggie8 op 18-02-2021 21:29]

• Acradavos
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01-12 15:17

Acradavos

Poetsfanaat

Beste ****,

Over enkele dagen ontvang je jouw cadeau op het eerder aangegeven afleveradres. Dit naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy S21-serie promotie met registratienummer ****.

We versturen je cadeau via PostNL.
Je kunt je pakket volgen via ******

We wensen je veel plezier met je cadeau toe.

Met vriendelijke groet,

Sansung Helpdesk

Dat is vlot. :) Op de dag van de release gelijk mijn claim ingediend.

Fractal Design Meshify S2 Black | i9-9900K @ 5,0 Ghz | Aorus Z390 Pro | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC | Corsair Vengeance 32 GB RGB Pro 3200 Mhz | Corsair RM750x | 2x Samsung 970 Evo Plus 1TB

• Brammie2701
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 23-09 15:38
Oh mensen,
Het zal toch weer eens niet. S21 vertoonde na dag 4 kuren met de camera, was tot conclusie gekomen dat 'ie terug moest (en een nieuwe moest ontvangen, ik verwacht immers een werkend nieuw toestel). Zal je Samsung net weer hebben, volgens te verwachten lijn gebeurt er weer alles met het retourproces... Telefoon ultiem goed verpakt de bus op gedaan, code vanuit samsung bleek niet te kloppen, dus er is bij Post NL een nieuwe code aangemaakt. Vervolgens is mijn mobiel een week geleden aangekomen bij Samsung op Schiphol, maar ik heb nog niks gehoord over een ontvangst, kreeg gisteren zelfs een bericht binnen waarin Samsung mij verzocht om mijn mobiel eens op te sturen! Klantenservice houdt vol dat ik hier geen problemen van zal ondervinden, want ''als het pakket zoek is, dan is de schuld van PostNL, niet van jou". Maar zij vergeten natuurlijk weer even dat ik al sinds de release aan het rotzooien ben met mijn gloedjenieuw toestel.... iemand hetzelfde probleem met een retourzending en een aanvraag voor een nieuw toestel? Ik word er werkelijk helemaal gaar van... |:(

• RichardC79
sjoneah schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Ik ben er helaas niet uitgekomen met de klantenservice, er werd op na lang praten wel een ticket aangemaakt. Maar zelfs de eerste keer werd gewoon de telefoon op de haak gegooid. Tijdens dit traject kwam een prachtig bod via Marktplaats voorbij en die heb ik met beide handen aangegrepen om van deze ellende af te zijn ;-)
Ok. hier inmiddels de s21 ultra titanium 256GB binnen.
Prima toestel verder. Niets mis mee.

Oude toestel geheel gratis opgestuurd volgens de instructies van Samsung (naar een of ander Belgisch adres) en kreeg netjes de dag daarna al een bevestiging dat hij goed was aangekomen en de aangegeven inruilwaarde was goedgekeurd (mag wel ook want ik ben altijd heel zuinig op mijn spullen en had zelfs het originele doosje nog) en dat ik mijn inruilbedrag binnenkort op mijn rekening terug krijg. Dat laatste is nog niet het geval maar dat zal vast binnenkort gebeuren. Al met al wel tevreden tot op heden.

• sjoneah
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-11 17:12
RichardC79 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:20:
[...]

Ok. hier inmiddels de s21 ultra titanium 256GB binnen.
Prima toestel verder. Niets mis mee.

Oude toestel geheel gratis opgestuurd volgens de instructies van Samsung (naar een of ander Belgisch adres) en kreeg netjes de dag daarna al een bevestiging dat hij goed was aangekomen en de aangegeven inruilwaarde was goedgekeurd (mag wel ook want ik ben altijd heel zuinig op mijn spullen en had zelfs het originele doosje nog) en dat ik mijn inruilbedrag binnenkort op mijn rekening terug krijg. Dat laatste is nog niet het geval maar dat zal vast binnenkort gebeuren. Al met al wel tevreden tot op heden.
Maar krijg je ook de 100 euro extra inruilkorting, die bij de pre-order zat? Die korting zou je bovenop de inruilwaarde krijgen.

• Famoso
  • Registratie: april 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Die kreeg je al bij het plaatsen van de bestelling (werd direct verrekend).

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• daveytje
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 06:45
Vandaag een brief ontvangen met een code voor 50 euro korting vanwege de problemen bij het leveren tijdens de release. Toch netjes.

• marc3llos
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-11 21:05

Gisteren mijn S21 ultra in Phantom Navy ontvangen.
Ik ben erg tevreden mee met de kleur en het design.

• draggie8
Inmiddels nog steeds mijn s21 ultra titanium 512GB niet binnen.. Begin het wachten toch wel een beetje zat te worden. Op 14 januari al besteld. En dan is het niet eens het wachten dat ik het ergst vind, maar de slechte klantenservice van Samsung. Er is mij een paar weken terug al wijsgemaakt dat het toestel die woensdag verzonden werd. Afgelopen week is mij verteld dat ik het toestel voor het weekend in huis had. Toen dit wederom niet zo was weer gebeld en heel vriendelijk en begripvol geholpen door een medewerker (dat dan weer wel), die zei dat het toestel voor afgelopen woensdag verzonden zou worden. Was natuurlijk weer niet het geval. Woensdag opnieuw gebeld, er werd me deze keer verteld dat het toestel voor begin volgende week geleverd wordt. Ik ga het afwachten, maar heb na alle loze beloftes weinig vertrouwen erin.

Dat je langer moet wachten oke, het is niet anders. Maar ik krijg keer op keer verkeerde informatie over de levering waardoor ik steeds valse hoop krijg. Ben het aardig zat. Ook is mij door een medewerker verteld dat ze compensatie ging regelen voor de klacht en ik zou hier door haar gisteren over gebeld worden. Dat heeft ze beloofd. Natuurlijk weer niets gehoord. En die medewerker krijg je niet zo maar weer te pakken telefonisch. En andere collega's hebben geen inzage hierin omdat het via haar mail gaat. Ohja, dit is al de tweede medewerker die mijn klacht door ging zetten en compensatie zou regelen. Van die eerste heb ik ook niets meer gehoord.

Hebben meer mensen deze problemen? Vind het gewoon ontzettend vervelend dat ze keer op keer valse beloftes doen en dat veel medewerkers geen flauw idee hebben waar ze over praten. Ook zou het fijn zijn als ze een ecosysteem hebben waarbij ze kunnen zien waar jouw telefoon is in het proces en niet steeds hoeven gokken...

Ik heb een gepersonaliseerde kleur gekozen, oke dat duurt langer. Maar moet het nou zo? Ben al heel wat jaren klant bij Samsung maar deze keer hebben ze me echt flink teleurgesteld.

Voor nu ga ik nog maar even verder met wachten tot ik een ons weeg. ;w |:(

[Voor 12% gewijzigd door draggie8 op 27-02-2021 08:32]

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 06:49
daveytje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:21:
Vandaag een brief ontvangen met een code voor 50 euro korting vanwege de problemen bij het leveren tijdens de release. Toch netjes.
Hier ook. Wel bij een minimale besteding van €100,-.

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

• viktorvm
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 01-12 14:16
Bij Mobiel.nl kan ik de reguliere S21 128GB i.c.m. een abonnement voor €621 eenmalig bijbetalen bestellen. Dat klinkt als een prima deal!

Heeft er iemand ervaring met Vodafone Next en hoeveel zij voor de telefoon vragen?

• RichardC79
sjoneah schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:31:
[...]

Maar krijg je ook de 100 euro extra inruilkorting, die bij de pre-order zat? Die korting zou je bovenop de inruilwaarde krijgen.
Die had ik inderdaad al gekregen direct bij bestellen.
Vandaag ook de inruilwaarde van mijn oude mobiel netjes gestort gekregen.

• thomas8787
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18-11 13:24
Dan ben ik ook wel benieuwd wanneer ik die van mij ga krijgen.
Ik heb m'n S21 Ultra Phantom Navy op 25 januari besteld.
In een e-mail stond 3-4 weken en in een andere e-mail stond dat het tot 5 weken kan duren.
Nu dus week 5, maar nog altijd niks.
Omdat ik wist dat het tot 5 weken kon duren, nog geen contact gezocht met de klantenservice.

Hier inderdaad ook een voucher ontvangen van €50.

• Repro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 28-11 11:21
Famoso schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:27:
Die kreeg je al bij het plaatsen van de bestelling (werd direct verrekend).
Klopt, daar heb ik het ook bij gehouden, kreeg anders voor een S9 plus nog iets van €20 wegens breuk in scherm..

• draggie8
Ook hier nog steeds mijn s21 ultra niet binnen (phantom titanium, 15 januari besteld) :F

• thomas8787
Heeft het misschien hiermee te maken?

Chiptekort: https://youtu.be/yrfFmkpyjts

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Catch22

Oval chainring fetisjist

Mijn vriendin heeft dik 2 weken geleden die buds aangevraagd maar nog geen reactie. Hoe gaat dat bij anderen?

• Draicon
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:57
Catch22 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:49:
Mijn vriendin heeft dik 2 weken geleden die buds aangevraagd maar nog geen reactie. Hoe gaat dat bij anderen?
Ook geen reactie dat de aanmelding binnen is en dat ze binnen x aantal weken gaan terugkoppelen? Zo'n standaard sjabloontje wat ze versturen.

• Catch22
  • Nu online

Catch22

Oval chainring fetisjist

Draicon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Ook geen reactie dat de aanmelding binnen is en dat ze binnen x aantal weken gaan terugkoppelen? Zo'n standaard sjabloontje wat ze versturen.
Ja die wel, maar dat is dus al bijna 3 weken geleden.

• Tec7lol
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 01-12 19:42
Hier 15 feb bevestiging, en vandaag bericht van verzending van de buds. ;)

• KSR
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik heb mijn buds en tag nog steeds niet binnen. Nu bijna 6 weken geleden

Be Stronger Than Your Excuses

• KSR
  • Niet online
Vanmorgen een berichtje gestuurd naar Samsung en een uurtje later kreeg ik een bericht dat het morgen geleverd wordt.

• maartenmj
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-10 14:18
https://www.bol.com/nl/p/...&utm_medium=free_shopping

S21 128gb ultra
800 euro bij bol.com, wel een relatief nieuwe verkoper zonder beoordelingen.. betrouwbaar?

[Voor 3% gewijzigd door maartenmj op 18-03-2021 21:43]

• Catch22
  • Nu online

Catch22

Oval chainring fetisjist

maartenmj schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:35:

S21 128gb ultra
800 euro bij bol.com, wel een relatief nieuwe verkoper zonder beoordelingen.. betrouwbaar?
Nee natuurlijk niet. Is ook een bouwbedrijf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maartenmj
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-10 14:18
Bol.com geeft aan dat het een legitiem verkoper is, mocht er niet geleverd worden dan garantie vanuit bol op geld terug. Voor 800e iig geprobeerd.

• KSR
  • Niet online
Wat een berichtje naar Samsung niet kan doen, gisteren berichtje gestuurd vandaag mijn buds en tag binnen.

• ErikBra
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 22-11 09:57
maartenmj schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:35:

S21 128gb ultra
Ik heb deze ook gekocht, ben erg benieuwd of hij ook echt wordt geleverd...

• ericjordi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 25-10 19:12
Op 14 januari heb ik een Samsung S21 Ultra Phantom Navy besteld bij Samsung. Nog steeds niets ontvangen en ondertussen al een aantal weken op Samsung aan het wachten voor een reactie wanneer ik het toestel zal ontvangen.

Zijn er nog meer die nog steeds op hun S21 Ultra wachten?

• thomas8787
ericjordi schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:42:
Zijn er nog meer die nog steeds op hun S21 Ultra wachten?
Yes hier ook, zelfde kleur ook.
Had vorige week contact gehad met Samsung.
Hij zei toen dat ze volgende week (deze week dus) weer een voorraadje zouden krijgen en dat die van mij er vast ook wel tussen zou zitten.
Maar natuurlijk niks meer gehoord.

Ik ga er vanuit dat het met het chip tekort te maken heeft.

Ik heb 'm trouwens 25 januari besteld.

[Voor 4% gewijzigd door thomas8787 op 22-03-2021 09:38]

• Adriana O
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 01-12 19:41
En hier ook, ultra 128 GB phantom navy. 8 - 2 besteld. Wilde deze week eens gaan bellen. Zou rond de 5 weken duren.

• FriXion
  • Registratie: juni 2007
Ik heb anderhalve week geleden besteld, toen werd al gelijk 5 weken levertijd gecommuniceerd (128GB S21 Ultra Phantom Brown). Heel vervelend want je wil zoiets het liefst gelijk hebben.. Toch nog maar een paar weken langer met de S8 doen dan.

• Catch22
  • Nu online

Catch22

Oval chainring fetisjist

Vind het knap dat je 5 weken wacht op een specifieke kleur.

Ik twijfel over een s21+. Bij Belsimpel nu 849, maar icm een KPN abo 769 oid.
Catch22 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:23:
Vind het knap dat je 5 weken wacht op een specifieke kleur.

Ik twijfel over een s21+. Bij Belsimpel nu 849, maar icm een KPN abo 769 oid.
Ja, wat heb je aan een specifieke kleur als er toch een hoesje omheen moet om al het glas te beschermen, kun je beter de kleur van het hoesje afstemmen op je specifieke wensen, of je toestel laten wrappen als je toch iets van kleur zou zien.

KPN hoeft geen winst te maken op de telefoon, dus kan goedkoper verkopen. Idem bij T-Mobile, Tele2, etc. Als je toch moet/kan verlengen is even shoppen altijd aan te raden.

• RiccardoNL
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-11 10:32
Nou, we zijn erachter, met behulp van Samsung. Het model dat ik heb gekregen is een demo model. De telefoonwinkel ontkent dat. Ik heb online besteld, dus kan me beroepen op het herroepingsrecht. Dat heb ik gedaan. De eigenaar zegt: “Dat recht geldt overal, maar niet bij mij! Je hebt al korting gehad!”

Juridisch loket gebeld, die hebben me aangeraden een aangetekende brief te sturen. Anders wordt het een advocaat inschakelen en een rechtszaak aanhangig maken.

Ik snap echt niet dat er in 2021 nog zulke verkopers zijn :/.

Gezien het gaat over levering van een (foutief) toestel, bij een bepaalde winkel, dit bericht verplaatst naar het levertijden en prijzen topic.

[Voor 12% gewijzigd door 13art op 22-03-2021 20:09]

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:00
RiccardoNL schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:36:
Nou, we zijn erachter, met behulp van Samsung. Het model dat ik heb gekregen is een demo model. De telefoonwinkel ontkent dat. Ik heb online besteld, dus kan me beroepen op het herroepingsrecht. Dat heb ik gedaan. De eigenaar zegt: “Dat recht geldt overal, maar niet bij mij! Je hebt al korting gehad!”

Juridisch loket gebeld, die hebben me aangeraden een aangetekende brief te sturen. Anders wordt het een advocaat inschakelen en een rechtszaak aanhangig maken.

Ik snap echt niet dat er in 2021 nog zulke verkopers zijn :/.
Welke verkoper is dat? Om anderen te waarschuwen

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Catch22
  • Nu online

Catch22

Oval chainring fetisjist

Via ING en Samsung 15% korting + 100 euro cashback, heb voor 1004 euro een S21 Ultra 256Gb besteld

• FriXion
Catch22 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:53:
Via ING en Samsung 15% korting + 100 euro cashback, heb voor 1004 euro een S21 Ultra 256Gb besteld
Hoe kom je aan die 100 euro cashback? Ik heb de mijne laatst ook besteld via ING en die 15% korting heb ik wel, maar van die 100 euro cashback heb ik niets gezien?

[Voor 39% gewijzigd door FriXion op 23-03-2021 08:56]

• Catch22
  • Nu online

Catch22

Oval chainring fetisjist

FriXion schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:55:
[...]

Hoe kom je aan die 100 euro cashback? Ik heb de mijne laatst ook besteld via ING en die 15% korting heb ik wel, maar van die 100 euro cashback heb ik niets gezien?
Die cashback is sinds gister pas weer actief. Toestel komt vanavond al.

[Voor 3% gewijzigd door Catch22 op 23-03-2021 08:59]

• FriXion
Ah lullig. Ik ga eens kijken of ik wat kan regelen bij de support afdeling. Het zou de wachttijd van 5 weken (!) in ieder geval wel verzachten.
swhnld schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:27:
Ja, wat heb je aan een specifieke kleur als er toch een hoesje omheen moet om al het glas te beschermen, kun je beter de kleur van het hoesje afstemmen op je specifieke wensen, of je toestel laten wrappen als je toch iets van kleur zou zien.
Dat gaat niet op als je geen hoesje of een transparant hoesje neemt.
FriXion schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:02:
[...]

Dat gaat niet op als je geen hoesje of een transparant hoesje neemt.
Bij Transparant hoesje kun je een kleurtje nemen zie je nog steeds niets van het toestel. En bij geen hoesje, 1 keer stuiteren en je ziet beschadigingen ipv de mooie kleur.
Maar ieder hun ding, denk alleen niet dat bij glazen modellen kleur veel zin heeft, was het gewoon polycarbonaat zoals bij de normale S21, is een hoes al veel minder belangrijk.
En idealiter, gewoon verwisselbare achterkant, kun je de kleur veranderen zoals bij sommige Lumia modellen kon.

• FriXion
Heb net contact gehad met Samsung en ze gaven aan dat eind van deze week weer een aantal custom color S21 Ultra's de deur uitgaan. Ik hoop dat de mijne er ook tussen zit maar dat konden ze niet aangeven.

• draggie8
Ik wacht ook nog steeds op mijn s21 ultra titanium 512GB. 15 januari besteld. Ben het allemaal flink beu na alle valse informatie/beloftes. Duurt gewoon veel en veel te lang dit. 5 weken zeiden ze en we zitten inmiddels bijna op het dubbele.

• thomas8787
Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Mijn S21 Ultra wordt als het goed is morgenavond geleverd.
Precies 2 maanden na bestelling.

[Voor 13% gewijzigd door thomas8787 op 24-03-2021 14:34]

• cliors
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 30-11 15:40
bsmpower schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:55:
[...]

Ik ben aan het kijken naar een opvolger voor mijn S10 en komt steeds uit op de S21 (Plus) als vervanger. Of de Ultra, maar die is gelijk 300,- duurder.
Via de welbekende "kortingssites" is de ultra iets van 1004 euro nu. Voor het geval dat acceptabel is.
Ik kom zelf van een S10+ (en paar maandjes fold 2) dus ben erg benieuwd morgen wanneer ik de ultra krijg.

• draggie8
thomas8787 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:33:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Mijn S21 Ultra wordt als het goed is morgenavond geleverd.
Precies 2 maanden na bestelling.
Welke kleur/opslag heb je? Ik ben jaloers 😅 Maar het is je gegund natuurlijk. Hoop echt dat de mijne snel volgt. Ik heb 'm op 15 januari al besteld...

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
cliors schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:26:
[...]

Via de welbekende "kortingssites" is de ultra iets van 1004 euro nu. Voor het geval dat acceptabel is.
Ik kom zelf van een S10+ (en paar maandjes fold 2) dus ben erg benieuwd morgen wanneer ik de ultra krijg.
Ik zou hem graag halen icm met een abonnement. Met 2jr T-Mobile via Mobiel.nl, cashback (100,-) en ING korting (35,-) kom ik uit op 849,- aan toestel kosten. S21+ wordt dan 613,-. De vraag of het die 236,- extra waard is?

Heb ook even gewacht op de nieuwe Oppo en Oneplus, maar die zijn nog duurder en lijken niet beter te presteren. Fotokwaliteit vind ik het belangrijkste in mijn keuze voor een nieuwe mobiel 🙃
bsmpower schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:43:
[...]

Ik zou hem graag halen icm met een abonnement. Met 2jr T-Mobile via Mobiel.nl, cashback (100,-) en ING korting (35,-) kom ik uit op 849,- aan toestel kosten. S21+ wordt dan 613,-. De vraag of het die 236,- extra waard is?

Heb ook even gewacht op de nieuwe Oppo en Oneplus, maar die zijn nog duurder en lijken niet beter te presteren. Fotokwaliteit vind ik het belangrijkste in mijn keuze voor een nieuwe mobiel 🙃
De vraag is, ga je de zoom gebruiken, want dat is het grote verschil met de Ultra. Scherm is iets zuiniger, accu iets groter, scherm iets groter, maar dat is het wel.
Bij twijfel, ga voor de Ultra, kun je nooit achteraf zeggen, had ik maar de Ultra genomen.

• cliors
bsmpower schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:43:
[...]

Tja lastig, ik heb daar iets te weinig onderzoek naar gedaan vrees ik. Ik ga altijd voor het grootste scherm.

Je kan ook overstappen op Vodafone, krijg je 60 ipv 35 euro korting :)

• thomas8787
draggie8 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:17:
[...]

Welke kleur/opslag heb je? Ik ben jaloers 😅 Maar het is je gegund natuurlijk. Hoop echt dat de mijne snel volgt. Ik heb 'm op 15 januari al besteld...
Phantom Navy, 256GB

Gek hoor, 10 dagen eerder dan mij.
Had het op een of andere manier ook niet, nu al, verwacht.
Scheelt wel dat je weet dat je niet de enige bent, ofzo.
Wel gek dat ik, lijkt wel, de enige ben..?

Ben heel erg benieuwd. Hopelijk krijgen jullie 'm ook heel snel.

• Nvde
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 12-11 19:19
Voorlopig beter niet meer rechtstreeks bij Samsung bestellen. Ze hebben het "zeeeer druk" en weten niet wanneer een bestelling wordt verstuurd. Zelfs in 2021 kan zoiets. :( :(
Betalen moest wel onmiddellijk... voor ze de "gekozen leverdatum" wijzigden

[Voor 22% gewijzigd door Nvde op 26-03-2021 12:04]

• Siaon
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 30-11 00:14
Goldia schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:06:
Klanten van ING krijgen 10% korting via een code in de rentenpuntenwinkel
Op dit moment 15% korting en de 100 euro cashback er direct af.
Galaxy S21 Ultra 5G (512gb zwart)
SM-G998BZKHEUB
met korting: € 1.115,00
Dat is goedkoper dan dat je hem met een abonnement kunt krijgen.
Nvde schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:52:
Voorlopig beter niet meer rechtstreeks bij Samsung bestellen. Ze hebben het "zeeeer druk" en weten niet wanneer een bestelling wordt verstuurd. Zelfs in 2021 kan zoiets. :( :(
Betalen moest wel onmiddellijk... voor ze de "gekozen leverdatum" wijzigden
Dit had ik nog niet gezien bij aankoop (vandaag), bij die van mij stond nog dat hij morgen geleverd zou worden, maar het hoesje werd pas op 6 april nageleverd 9 april nageleverd.

Edit: Als de mail klopt dan komt morgen de bezorger langs met het (zwarte) toestel. Ik heb het vandaag besteld. Dat zou ondersteunen wat de andere tweaker zegt dat alleen de niet convenentionele kleuren veel tijd kosten.

Update: De telefoon is ook daadwerkelijk de volgende dag aangekomen. Het hoesje met S-Pen (Galaxy S21 Ultra Antibacteriële Smart Clear View Cover met S Pen) heb ik nog geen nieuws over.

[Voor 56% gewijzigd door Siaon op 29-03-2021 21:47]

• FriXion
Ik denk dat die extreme levertijden alleen gelden voor de speciale kleur varianten van de S21. Er zijn er meerdere in dit topic die hun standaardkleur S21 na een paar dagen al ontvangen hebben.

• Nvde
"Hi welkom op WhatsApp! Goed dat je contact opneemt! 😀Ik zie dat jouw bestelling nog klaar word gemaakt voor verzending. Wegens extreme drukte zijn de leveringen van onze bestellingen vertraagd, mijn excuses! Je krijgt een mailtje met een Track&Trace code als jouw bestelling is verzonden. Wanneer deze verzonden gaat worden weet ik helaas niet."
FriXion schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:46:
Ik denk dat die extreme levertijden alleen gelden voor de speciale kleur varianten van de S21. Er zijn er meerdere in dit topic die hun standaardkleur S21 na een paar dagen al ontvangen hebben.
Ja, standaard kleuren waren binnen een week geleverd, maar de specialere versies..... daar moet je echt op wachten.

• Nvde
Zwart, 256gb

• cliors
Siaon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:34:
[...]

Dat is goedkoper dan dat je hem met een abonnement kunt krijgen.
Indien je een Vodafone abonnement neemt kan je voor mobiel.nl een 60 euro kortingscode krijgen via ING rentepunten.
In mijn geval een S21 ultra genomen met 2 jarig abonnement met 993 euro bijbetaling.
Daar gaat ook nog de 100 euro cashback van af.

Ik had het toestel in eerste instantie bij samsung zelf gekocht overigens alleen zelfs de zilveren kleur konden ze blijkbaar na 4 dagen niet eens leveren dus geannuleerd en via mobiel.nl volgende dag in huis.

[Voor 19% gewijzigd door cliors op 29-03-2021 09:25]

• FriXion
Thanks voor de tip, ik heb hetzelfde zojuist gedaan. Een ander kleurtje is voor mij de wekenlange wachttijd en 200 euro hogere prijs niet waard.

• adwin84
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:14
Tip

Mocht iemand de S21+ 5G los willen bestellen willen bestellen. Op Gsmweb heb ik de S21+ 256GB besteld voor €860. Dit toestel komt in aanmerking voor de cashback actie van samsung. Dus dat betekend dat de telefoon uiteindelijk €760 kost, goede deal lijkt mij.

• Brandts
  • Laatst online: 23-11 10:30
adwin84 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:54:
Tip

Mocht iemand de S21+ 5G los willen bestellen willen bestellen. Op Gsmweb heb ik de S21+ 256GB besteld voor €860. Dit toestel komt in aanmerking voor de cashback actie van samsung. Dus dat betekend dat de telefoon uiteindelijk €760 kost, goede deal lijkt mij.
Al iets gehoord over de levertijd van je telefoon? Gezien de reviews van Gsmweb lijkt dit wel een probleem te zijn.

• adwin84
Brandts schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Al iets gehoord over de levertijd van je telefoon? Gezien de reviews van Gsmweb lijkt dit wel een probleem te zijn.
Klopt inderdaad, daarin is gsmweb niet altijd eerlijk. Heb vanmiddag gebeld en ze wist me te vertellen dat de telefoon vrijdag verzonden wordt.

Nu krijg ik net een mail dat ze mn order aan het picken zijn en gereed maken voor verzending. Dus ben benieuwd :)

• FireSonus
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:47
Via mobiel.nl kan ik de Galaxy S21 Ultra 256GB voor 1000 euro krijgen bij een verlenging van mijn Vodafone abonnement. Dan gaat daar nog 100 euro cashback vanaf en krijg ik met de ING kortingscode nog 60 euro korting. Lijkt me goeie deal toch?

• FriXion
FireSonus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:12:
Via mobiel.nl kan ik de Galaxy S21 Ultra 256GB voor 1000 euro krijgen bij een verlenging van mijn Vodafone abonnement. Dan gaat daar nog 100 euro cashback vanaf en krijg ik met de ING kortingscode nog 60 euro korting. Lijkt me goeie deal toch?
Zeker, ik heb een paar dagen terug de S21 Ultra 128GB daar gekocht voor 950 euro met de ING kortingscode, Vodafone verlenging. En daar gaat inderdaad ook nog de 100 euro cashback vanaf. Heb nu zelfs een goedkoper Vodafone abbo :) En ben erg tevreden over mobiel.nl, ik had mijn telefoon de volgende dag al binnen (i.t.t. Samsung zelf waar ik mijn telefoon na 4 weken nog niet had) en ik heb inmiddels ook nog een 5 euro kortingscode gekregen voor accesoires bij Mobiel.nl.

• DM89
  • Laatst online: 09:50
Ik wil misschien een S21 Ultra kopen alleen heeft de verkoper geen bon, hij zegt dat je garantie krijgt bij Samsung zonder bon (wettelijk) Ik heb hier mijn twijfels bij, zover ik weer heb je altijd een bon nodig?

Er zijn meer mensen die dit beweren maar is dit ook zo of klopt het wat ik zeg?

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

DM89 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:22:
Ik wil misschien een S21 Ultra kopen alleen heeft de verkoper geen bon, hij zegt dat je garantie krijgt bij Samsung zonder bon (wettelijk) Ik heb hier mijn twijfels bij, zover ik weer heb je altijd een bon nodig?

Zou sowieso zonder bon geen 2dehands kopen. Teveel risico dat ie gestolen is.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• DM89
m0nk schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:24:
[...]

Zou sowieso zonder bon geen 2dehands kopen. Teveel risico dat ie gestolen is.
Ga het ook niet doen, liever gewoon factuurtje. Maar valt me op dat veel mensen beweren dat je garantie hebt zonder bon.

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08:42
DM89 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:22:

Die telefoon is maximaal 2 maanden oud, maar er is geen bon? Ik zou er ver vandaan blijven.

• DM89
dehardstyler schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:26:
[...]

Die telefoon is maximaal 2 maanden oud, maar er is geen bon? Ik zou er ver vandaan blijven.
Jaa, is een handelaar zo te zien want heeft zo’n 100 beoordelingen. Maar goed ik laat het links liggen.. ik wil er sowieso een factuur bij om mogelijke problemen te verkomen.

Hij zegt bon zit er niet bij omdat het zakelijk is aangeschaft en daar staan teveel gegevens op 😅

[Voor 11% gewijzigd door DM89 op 01-04-2021 11:55]

• cliors
Ik zou hem niet kopen, maar volgens mij heb je inderdaad geen bon nodig.
Alles gaat via het imei nummer als ik mij niet vergis.

Wanneer je een toestel aanmeld voor reparatie bij samsung vragen ze ook geen factuur.

• dust419
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 16:42
cliors schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:01:

Wanneer je een toestel aanmeld voor reparatie bij samsung vragen ze ook geen factuur.
Klopt idd

Another one bites the DUST

• DM89
cliors schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:01:

Net maar even via Whatsapp bij Samsung de vraag bij Samsung neer gelegd:

Ik ga het toestel niet kopen, mij teveel risico voor zo’n duur toestel. Hou het voorlopig wel bij mijn. 12 Pro max 😏

[Voor 7% gewijzigd door DM89 op 01-04-2021 12:15]

• jelleeelco
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-11 14:15
DM89 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:33:
[...]

Jaa, is een handelaar zo te zien want heeft zo’n 100 beoordelingen. Maar goed ik laat het links liggen.. ik wil er sowieso een factuur bij om mogelijke problemen te verkomen.

Hij zegt bon zit er niet bij omdat het zakelijk is aangeschaft en daar staan teveel gegevens op 😅
Hij heeft wel gelijk... Ik heb in 2017 een gesealde iPad Pro gekocht op die manier. Via een website / app kun je checken of hij gestolen is, alle IMEI worden daar in gezet die gestolen zijn.

• jelleeelco
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-11 14:15
DM89 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:09:
[...]

Net maar even via Whatsapp bij Samsung de vraag bij Samsung neer gelegd:

[Afbeelding]

Ik ga het toestel niet kopen, mij teveel risico voor zo’n duur toestel. Hou het voorlopig wel bij mijn. 12 Pro max 😏
Oh dit is wel apart? Ik dacht toch echt dat het via imei ging; bij Apple iig wel

• cliors
jelleeelco schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:15:
[...]

Oh dit is wel apart? Ik dacht toch echt dat het via imei ging; bij Apple iig wel
Samsung ook hoor. Probeer maar een reparatie aan te melden via de site. Ze willen alleen Imei.

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

cliors schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:00:
[...]

Samsung ook hoor. Probeer maar een reparatie aan te melden via de site. Ze willen alleen Imei.
Is dat een betaalde reparatie of een garantie claim? Zijn 2 verschillende dingen nl.. Wellicht dat ze er bij een normale reparatie met factuur niet naar vragen..

Wellicht hoort deze discussie hier overigens niet echt thuis maar in een ander/apart topic..?

[Voor 11% gewijzigd door m0nk op 01-04-2021 18:11]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Brandts
  • Laatst online: 23-11 10:30
adwin84 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:49:
[...]

Klopt inderdaad, daarin is gsmweb niet altijd eerlijk. Heb vanmiddag gebeld en ze wist me te vertellen dat de telefoon vrijdag verzonden wordt.

Nu krijg ik net een mail dat ze mn order aan het picken zijn en gereed maken voor verzending. Dus ben benieuwd :)
Ik ben wel benieuwd of hij vrijdag verzonden is. Ik heb hem daar ook besteld, en ook bericht gekregen dat hij gepicked zou worden maar hij is nog niet verzonden. Toen ik belde vertelden ze dat PostNL geen pakketjes bij hun ophaalde op goede vrijdag en paasmaandag en dat hij dinsdag verzonden wordt :| Volgens PostNL zijn er klanten waar dit soort afspraken gelden, zonder verdere specieke bedrijven te willen noemen, dus het zou waar kunnen zijn.

• adwin84
Brandts schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 23:32:
[...]

Ik ben wel benieuwd of hij vrijdag verzonden is. Ik heb hem daar ook besteld, en ook bericht gekregen dat hij gepicked zou worden maar hij is nog niet verzonden. Toen ik belde vertelden ze dat PostNL geen pakketjes bij hun ophaalde op goede vrijdag en paasmaandag en dat hij dinsdag verzonden wordt :| Volgens PostNL zijn er klanten waar dit soort afspraken gelden, zonder verdere specieke bedrijven te willen noemen, dus het zou waar kunnen zijn.
Ik neem aan dat de telefoon niet verzonden is. Heb vrijdag nog gebeld maar namen niet op ivm Goede Vrijdag. Ik heb geen haast met de telefoon, als ie maar komt en de korting geldig is.

Het is wel een heel verschil met Belsimpel. Daar had ik te telefoon eerst besteld, maar zat helaas geen korting op wat wel op de Samsung site stond. Telefoon zondag besteld, maandag in huis. Woensdag teruggestuurd en donderdag bericht dat alles in orde is en het geld teruggestort wordt.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-11 23:34
m0nk schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]

Is dat een betaalde reparatie of een garantie claim? Zijn 2 verschillende dingen nl.. Wellicht dat ze er bij een normale reparatie met factuur niet naar vragen..

Wellicht hoort deze discussie hier overigens niet echt thuis maar in een ander/apart topic..?
garantieclaim. ze kijken eerst naar IMEI. Ik had mijn telefoon nog binnen de 2 jaar voor reparatie ingediend. Kreeg ik een factuur van, want de IMEI datum was al iets ouder dan 2 jaar. Ik heb toen de bon overhandigd en toen werd het alsnog goed gekeurd voor reparatie in garantietermijn

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 30-11 22:33
Vandaag door 5x10% korting te gebruiken via ics Samsung portaal een s21+ samen met Buds Pro gekocht voor 525 euro 😜
Het is dat ik de S21 Ultra in gebruik had maar een mooie deal toch wel voor de s21+.

• huiz
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:34
Heb de S21+ besteld bij KPN, nu met 72 euro korting en Buds Pro kado.

• honderdgulden
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 27-04 23:41
beezjeh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:08:
Vandaag door 5x10% korting te gebruiken via ics Samsung portaal een s21+ samen met Buds Pro gekocht voor 525 euro 😜
Het is dat ik de S21 Ultra in gebruik had maar een mooie deal toch wel voor de s21+.
Hoe dan? Ik zou hier graag gebruik van maken.

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 30-11 22:33
honderdgulden schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:52:
[...]

Hoe dan? Ik zou hier graag gebruik van maken.
De ene zegt dat het nog werkt en bij de andere weer niet dus verdiep je in de topic.

Je dient dus 1x10% en 4x7.5% te regelen en toe te passen.
Verder via ing/ics/samsung klantenportaal is er standaard 15% korting mogelijk.

https://nl.pepper.com/aan...5&utm_campaign=2021-04-07

[Voor 14% gewijzigd door beezjeh op 07-04-2021 12:33]

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee