Brammie2701@ Helemaal gelijk Het wordt volgende keer bol.com
Vandaag bevestiging van bezorging gekregen voor de S21 256GB Wit. Deze komt morgen binnen van uit samsung
Net een bevestiging gekregen voor de S21 Ultra 512GB Zilver. Komt morgen binnen van Samsung.
Anoniem: 1245788
Welke datum stond er in de mail bij jou die ze donderdagavond hebben uitgestuurd? Was dat ook 1/2 feb of 4 feb zoals bij sommige?aleksss881 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:39:
Net een bevestiging gekregen voor de S21 Ultra 512GB Zilver. Komt morgen binnen van Samsung.
Wanneer besteld?aleksss881 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:39:
Google Pixel 7 Pro
Besteld op 14-01-2021. Datum in de e-mail stond 01-02
(Samsung webshop aankoop 21 feb s21 ultra 256 black) Zojuist bericht via sms en mail dat dynalogic het morgen gaat bezorgen..en je kan je eigen tijd van bezorging inplannen en daar zijn we hééél blij mee. Eindelijk een einde aan dit "drama". Sterkte iedereen
Toch fijn dat er beweging inzit. Snap alleen niks van de volgorde waarin ze werken. Heb 3 dagen eerder, op 18 januari, precies dezelfde besteld en heb nog niks gehoord hier.OSBU schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:00:
(Samsung webshop aankoop 21 feb s21 ultra 256 black) Zojuist bericht via sms en mail dat dynalogic het morgen gaat bezorgen..en je kan je eigen tijd van bezorging inplannen en daar zijn we hééél blij mee. Eindelijk een einde aan dit "drama". Sterkte iedereen
Edit: en meteen na het plaatsen van dit de bevestiging dat er morgen bezorgd word
[ Voor 7% gewijzigd door pimjai op 01-02-2021 19:14 ]
Ik de 15de besteld en nog steeds niet gehoord.
Hier S21 128GB violet via belgische provider besteld op 15jan... provider wacht nog steeds op levering van Samsung.
Iemand 15de of eerder besteld en nog geen bevestiging?
Inmiddels 2 februari en ik heb nog steeds niks gehoord van Samsung, schandalig hoe ze bij Samsung met klanten omgaan, als klant moet je overal zelf achteraan en krijg je verschillende beloftes maar niks komen ze na
Op dit moment is er geen collega beschikbaar. Je kan onze klantenservice bereiken op: 06 – 2400 1200 van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:45 en op zaterdag van 09:00 - 17:15. Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten. Tip: neem een kijkje op onze Community. Grote kans dat je hier het antwoord op je vraag vindt.
Jammer, klantenservice van T-Mobile slecht bereikbaar.
Jammer, klantenservice van T-Mobile slecht bereikbaar.
Nou eindelijk een bericht gehad dat hij morgen geleverd gaat worden (ultra 512gb black), hopelijk voor alle andere hier komt er vandaag ook schot in de zaak.
pfff nog steeds geen bericht vanuit Samsung, ons geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld.
Het is dat ik met een 10% code en een 50e voucher heb besteld...
Het is dat ik met een 10% code en een 50e voucher heb besteld...
Ik heb eindelijk ook een smsje ontvangen van Samsung dat mijn S21 128 GB Phantom Pink (20 januari) morgen geleverd gaat worden!
Hier ook zojuist mail en sms ontvangen (toeval of niet, nadat ik hen via whatsapp gesproken had).
Iemand waarbij in het mailtje stond uiterlijk donderdag 4 februari al een bezorg sms/mail ontvangen?
Was bij jou 1 of 4 feb beloofd?Tornado85 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:04:
Hier ook zojuist mail en sms ontvangen (toeval of niet, nadat ik hen via whatsapp gesproken had).
Hier nog nietHazory schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:06:
Iemand waarbij in het mailtje stond uiterlijk donderdag 4 februari al een bezorg sms/mail ontvangen?
22ste besteld, 1 feb beloofd, misschien 3 feb geleverd

Nee, nog niks ontvangen helaas.Hazory schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:06:
Wanneer besteld?darud schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:42:
Nou eindelijk een bericht gehad dat hij morgen geleverd gaat worden (ultra 512gb black), hopelijk voor alle andere hier komt er vandaag ook schot in de zaak.
Google Pixel 7 Pro
Ben benieuwd wanneer mediamarkt nou eindelijk mijn s21 Ultra besteld op 28 Jan levert. Zijn er nog andere die op heden nog niets van deze hen iets hebben ontvangen?
Nu net bevestiging gekregen via mail en sms dat mijn bestelling morgen (woensdag 3 februari) bezorgd zal worden door Dynalogic.HNies schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:20:
Ook ik heb vanochtend contact gehad met Samsung (na bijna 10 minuten in de wacht te hebben gezeten).
De medewerker was nogal zenuwachtig. Hakkelend en stakkelend melde hij me dat het vreemd was dat ik na de laatste mail met de bevestiging dat vandaag mijn bestelling geleverd zou worden er verder geen communicatie was geweest.Hij ging een mail sturen intern naar een andere afdeling die gaan kijken naar wat er met mijn bestelling aan de hand is en zouden contact opnemen.....
![]()
Als ik andere reacties hier lees, verwacht ik ook niet direct een duidelijk antwoord.
Ter info, bestelling geplaatst op 21 januari 20:54
Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)
Mail van donderdagavond gaf denk ik 1 feb aan?HNies schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Nu net bevestiging gekregen via mail en sms dat mijn bestelling morgen (woensdag 3 februari) bezorgd zal worden door Dynalogic.![]()
![]()
Inderdaad.Anoniem: 1245788 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:03:
[...]
Mail van donderdagavond gaf denk ik 1 feb aan?
15 januari besteld, nog niks ontvangen.boerentractor schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:16:
Ben benieuwd wanneer mediamarkt nou eindelijk mijn s21 Ultra besteld op 28 Jan levert. Zijn er nog andere die op heden nog niets van deze hen iets hebben ontvangen?
Yes! Net de sms van de bezorg service gehad. Helaas pas maandag 8 februari bezorgen. Het is blijkbaar erg druk bij, AMP groep. Nog nooit van deze groep gehoord maar echt snel gaat het helaas niet.... 😔
Hier hetzelfde.Wackmack schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:50:
Yes! Net de sms van de bezorg service gehad. Helaas pas maandag 8 februari bezorgen. Het is blijkbaar erg druk bij, AMP groep. Nog nooit van deze groep gehoord maar echt snel gaat het helaas niet.... 😔
S21 ultra 256GB zilver via Tmobile.
Top! Kon jij ook pas de 8ste aangeven?dragon2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:59:
[...]
Hier hetzelfde.
S21 ultra 256GB zilver via Tmobile.
hier ook eindelijk een verzendbevestiging. Staat nu op levering morgen. Ik geloof het pas als ik hem in mijn handen heb, maar we lijken weer een stap verder...
Wanneer besteld en welke kleur en versie?vincentvs93 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:15:
hier ook eindelijk een verzendbevestiging. Staat nu op levering morgen. Ik geloof het pas als ik hem in mijn handen heb, maar we lijken weer een stap verder...
Google Pixel 7 Pro
hier ook een bevestiging levering naar postnl punt op 3 februari
s21 ultra 512gb black, besteld 16 jan. 1 februari levering beloofd
s21 ultra 512gb black, besteld 16 jan. 1 februari levering beloofd
Ben zelf op zoek naar de S21 Ultra zonder bijbetaling.
Ben hier op uit gekomen:
https://www.mobiel.nl/sma...1_5:m8-14:plv-255:pv-5269
S21 ultra 128GB 5G met 7GB internet, 120 belminuten en onb. sms voor €58.5 per maand. Dit is voor bestaande T-Mobile klanten. Anders krijg je 2GB minder en betaal je €2,5 p.m. meer.
Verder eenmalig €6 i.c.m. €50 kortingscode. €58,5 x 24 maanden = €1404 + €6 = €1410 in totaal uitgesmeerd over 2 jaar.
Een gelijkwaardig sim only abonnement kost rond de €15 per maand. Dus €1410 - €360 = €1050 voor het toestel.
Dat is toch aanzienlijk goedkoper dan los kopen en een losse sim only abonnement.
Zal ik de trekker overhalen of zie ik iets over het hoofd?
Kleine aantekening: bij bestaande T-Mobile abonnement, thuis of mobiel, krijg je €2.5 euro korting p.m. en 2GB gratis! €50 Kortingscode voor s21 = 50S21
Ben hier op uit gekomen:
https://www.mobiel.nl/sma...1_5:m8-14:plv-255:pv-5269
S21 ultra 128GB 5G met 7GB internet, 120 belminuten en onb. sms voor €58.5 per maand. Dit is voor bestaande T-Mobile klanten. Anders krijg je 2GB minder en betaal je €2,5 p.m. meer.
Verder eenmalig €6 i.c.m. €50 kortingscode. €58,5 x 24 maanden = €1404 + €6 = €1410 in totaal uitgesmeerd over 2 jaar.
Een gelijkwaardig sim only abonnement kost rond de €15 per maand. Dus €1410 - €360 = €1050 voor het toestel.
Dat is toch aanzienlijk goedkoper dan los kopen en een losse sim only abonnement.
Zal ik de trekker overhalen of zie ik iets over het hoofd?
Kleine aantekening: bij bestaande T-Mobile abonnement, thuis of mobiel, krijg je €2.5 euro korting p.m. en 2GB gratis! €50 Kortingscode voor s21 = 50S21
[ Voor 136% gewijzigd door Ducatii op 03-02-2021 00:09 ]
Fijn dat haast iedereen zijn telefoon bijna heeft, hopelijk schiet de mediamarkt ook een beetje op met hun s21's aanleveren.
Mijn S21 Ultra besteld op 29 januari 18:10 bij Samsung wordt 4 februari geleverd door Dynalogic krijg ik net bericht. Dus dat is precies op de 4de werkdag. Bij bestelling was 2 tot 4 dagen aangegeven op de website dacht ik.
Nou dan is Samsung lekker bezig. Ik heb de 27ste een S21+ besteld en nog niets gehoord, behalve het uitstel mailtje voor 4 februariswhnld schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:30:
Mijn S21 Ultra besteld op 29 januari 18:10 bij Samsung wordt 4 februari geleverd door Dynalogic krijg ik net bericht. Dus dat is precies op de 4de werkdag. Bij bestelling was 2 tot 4 dagen aangegeven op de website dacht ik.
:strip_exif()/f/image/tiFMc15xvhZeLTwgBArIiwv9.jpg?f=fotoalbum_large)
Weten jullie of bij andere winkels de problemen ondertussen allemaal zijn verholpen?
Daarnaast wat raden jullie aan? De bestelling annuleren of maar blijven wachten.
[ Voor 20% gewijzigd door boerentractor op 03-02-2021 13:14 ]
Er zit natuurlijk verschil in welke kleuren en modellen op voorraad zijn. Bijzondere kleuren hadden ze al aangegeven dat die alter komen. Ik heb gewoon de basic zwarte S21 Ultra besteld waar ze hoogstwaarschijnlijk het meest van produceren en verkopen. Kleur maakt mij verder niet uit want er komt toch een Spigen Tough Armor hoesje omheen, dan zie je er niets meer van, dus gewoon meest gangbare kleur genomen, is ook de hoogste restwaarde verwacht ik bij vervanging.Gismo1979 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:40:
[...]
Nou dan is Samsung lekker bezig. Ik heb de 27ste een S21+ besteld en nog niets gehoord, behalve het uitstel mailtje voor 4 februari
Hoeveel geheugen en kleur?swhnld schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:30:
Alsof je de duivel op de staat trapt. Ontvang net de mail dat mijn bestelling verzonden is.swhnld schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:30:
[...]
Er zit natuurlijk verschil in welke kleuren en modellen op voorraad zijn. Bijzondere kleuren hadden ze al aangegeven dat die alter komen. Ik heb gewoon de basic zwarte S21 Ultra besteld waar ze hoogstwaarschijnlijk het meest van produceren en verkopen. Kleur maakt mij verder niet uit want er komt toch een Spigen Tough Armor hoesje omheen, dan zie je er niets meer van, dus gewoon meest gangbare kleur genomen, is ook de hoogste restwaarde verwacht ik bij vervanging.
Heb trouwens de S21+ 256 GB in het zwart besteld.
[ Voor 3% gewijzigd door Gismo1979 op 03-02-2021 13:54 ]
Hier een S21 Ultra Titanium 256GB besteld. Vandaag heb ik de Buds en de SmartTag gekregen maar nog geen toestel. Nu zal dat zijn omdat ik uiteraard de speciale Phantom Titanium versie heb besteld. Mocht iemand ook een van de speciale kleuren hebben besteld ben ik wel benieuwd wanneer diegene hem binnen gaat krijgen. Men gaf bij bestellen toen aan 3 - 4 weken aan, maar ik weet niet of ze dat vanaf de release datum rekenen of vanaf de besteldatum. (in dat laatste geval had ik hem nu zo'n beetje moeten hebben namelijk
)
Zonder zout op wonden te willen gooien bij diegene die nog zitten te wachten....maar die van mij is vandaag afgeleverd. Inclusief de buds, tag en mijn Clear View hoesje. En ik moet zeggen wel complimenten voor de bezorgservice van Dynalogic. Keurige updates en bijna precies op tijd.5 minuten te vroeg zelfsHNies schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Nu net bevestiging gekregen via mail en sms dat mijn bestelling morgen (woensdag 3 februari) bezorgd zal worden door Dynalogic.![]()
![]()
Ik ben echt wel stiekem een beetje jaloers op de genen, die hem inmiddels al recent in het bezit heeft gekregen.
Hier ook geleverd. Alleen omdat onze straat relatief nieuw is (inmiddels alweer 2~2,5 jaar zo) moet het verkeer er anders in rijden. Daarom heeft Dynalogic het pakket helemaal aan de andere kant van de straat afgegeven.HNies schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Zonder zout op wonden te willen gooien bij diegene die nog zitten te wachten....maar die van mij is vandaag afgeleverd. Inclusief de buds, tag en mijn Clear View hoesje. En ik moet zeggen wel complimenten voor de bezorgservice van Dynalogic. Keurige updates en bijna precies op tijd.5 minuten te vroeg zelfs
Dat vindt ik wel een slechte zaak, aangezien het gehele gezin om bekende redenen vanuit de overheid gewoon thuis is

Anyway, wel blij dat alles er is
Ik heb de S21 afgelopen vrijdag gekregen. Zonder buds live en tag. Via Whatsapp contact gezocht en ik zou een voucher krijgen in de mail maar tot nu toe niks. Ik wacht af. Ik ga beide toch niet gebruiken en als ik ze niet krijg heb ik er ook geen werk van om ze op marktplaats te zetten. Scheelt weer een boel gezeur.
Eindelijk bericht gekregen dat mijn Ultra 256GB black, morgenvroeg wordt geleverd incl. buds en tag. Besteld op 18-1 bij E-shop Samsung
Hier zonet ook eindelijk bericht ontvangen dat S21Utra 512 Gb, zwart, morgen geleverd gaat worden. Hopelijk zitten de Buds en Smarttag er inderdaad bij zoals bij de bestelling stond aangegeven. Nog even afwachten, je weet het nooit bij Samsung.
Verzendbevestiging binnengekregen maar alleen het toestel en smarttag worden bij mij morgen geleverd. Buds Pro en silicone cover nog steeds op status 'Bestelling geplaatst'...
Hier ook bevestiging levering morgen S21 ultra black 256gb bij Samsung shop.
Ik ook, had een week geleden geleverd moeten zijn, maar is waarschijnlijk in het distributiecentrum van PostNL gestolen...boerentractor schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:03:
Ik ben echt wel stiekem een beetje jaloers op de genen, die hem inmiddels al recent in het bezit heeft gekregen.
26-1 bij samsung zelf ultra 512gb zwart besteld en net bericht gekregen dat er morgen geleverd gaat worden.
Hier ontvangen vandaag. De Galaxy Watch die ik besteld heb afgelopen donderdag laat naar het schijnt nog even op zich wachten.
@luckyluc100 waar had jij hem besteld?
Samsungboerentractor schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 00:11:
@luckyluc100 waar had jij hem besteld?
15 januari de Ultra 256GB Phantom Navy besteld via samsung.com, afgelopen zaterdag wel de Earbuds en SmartTag ontvangen.
Bijzondere kleur, dus zal moeten wachten, maar tegelijkertijd vraag ik me af wat het hele punt van pre-orders dan zijn...
Bijzondere kleur, dus zal moeten wachten, maar tegelijkertijd vraag ik me af wat het hele punt van pre-orders dan zijn...
Blasphemy is a victimless crime
Ook ik heb gisteren een mailtje en sms ontvangen met de bevestiging dat mijn bestelling vandaag geleverd zou worden. Het gaat om de zwarte S21 ultra 256gb, 25 januari besteld bij Samsung.
Vanmorgen een update gekregen dat de telefoon tussen 09-00-11:00 uur bezorgd zou worden... nou mooi denk je dan!
Niet dus, om 09:30 uur krijg ik nog een mail dat het niet ging lukken vandaag. Mijn eerste ervaring met de levering van Samsung is dus niet geweldig. Ligt dit aan Samsung of aan Dynalogic. Ik heb Dynalogic gebeld, maar ze konden mij niet vertellen wat er is mis gegaan.
Hopelijk komt hij morgenochtend nu wel gewoon.
Vanmorgen een update gekregen dat de telefoon tussen 09-00-11:00 uur bezorgd zou worden... nou mooi denk je dan!
Niet dus, om 09:30 uur krijg ik nog een mail dat het niet ging lukken vandaag. Mijn eerste ervaring met de levering van Samsung is dus niet geweldig. Ligt dit aan Samsung of aan Dynalogic. Ik heb Dynalogic gebeld, maar ze konden mij niet vertellen wat er is mis gegaan.
Hopelijk komt hij morgenochtend nu wel gewoon.
Hier heb ik dezelfde bestelling gedaan. Heb je een aparte track&trace gekregen voor je buds+tag levering?Boondock_Saint schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:25:
15 januari de Ultra 256GB Phantom Navy besteld via samsung.com, afgelopen zaterdag wel de Earbuds en SmartTag ontvangen.
1. Promotie (Buds & SmartTag)Boondock_Saint schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:25:
2. Er was aangegeven dat de "niet standaard kleuren" later geleverd zou worden (4 weken)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Maandag ontvang ik mijn Ultra, besteld via T-Mobiel.
Zal maandag de Buds Pro & Smart Tag bestellen via https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/
Mensen al ervaring hoe snel de pre-orders items worden geleverd.
Zal maandag de Buds Pro & Smart Tag bestellen via https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/
Mensen al ervaring hoe snel de pre-orders items worden geleverd.
Ik kreeg vanmiddag ook een mailtje mey het bericht dat mijn bestelling morgen geleverd gaat worden. Uurtje later een mailtje met daarin een overzicht van de levering: 1 hoesje haha.
De overige zaken zoals de twee telefoons of promotie artikelen staan er niet op.
Zal mij benieuwen of ze echt alleen een hoesje komen leveren haha.
De overige zaken zoals de twee telefoons of promotie artikelen staan er niet op.
All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh
Vanmorgen S21 Ultra 512 versie ontvangen tesamen met smarttag. De Buds Pro en de door mijzelf meebestelde lader ontbreken echter. Benieuwd wanneer ik deze nu weer ga ontvangen.
29 januari een Ultra besteld bij Samsung, gisteren bericht dat ze vandaag zouden komen, vandaag bevestiging dat Dynalogic er om 12:55 zou zijn, en ze weren er op de minuut nauwkeurig.
Lekker positief blijven: nu weer gaan ontvangen...tobys schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:52:
Vanmorgen S21 Ultra 512 versie ontvangen tesamen met smarttag. De Buds Pro en de door mijzelf meebestelde lader ontbreken echter. Benieuwd wanneer ik deze nu weer ga ontvangen.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Reactie van Mediamarkt vandaag op mijn bestelling van 15 januari van de Ultra:
''De verwachting is dat de toestellen later vandaag op hun pick locatie komen te liggen. Er is door Samsung voor de S21 Ultra 512Gb helaas een latere levering gekomen dan ze eigenlijk van plan waren. Hierdoor is het toestel landelijk nu pas beschikbaar gekomen.
Zodra het toestel op zijn plek ligt zullen we de opdracht tot picken gaan geven voor alle orders van de S21 515GB. Dus ook deze order.
Nog heel even geduld aub.''
Ik heb mijn twijfels bij dit verhaal. Kan er mijn vinger niet op leggen waarom precies...
''De verwachting is dat de toestellen later vandaag op hun pick locatie komen te liggen. Er is door Samsung voor de S21 Ultra 512Gb helaas een latere levering gekomen dan ze eigenlijk van plan waren. Hierdoor is het toestel landelijk nu pas beschikbaar gekomen.
Zodra het toestel op zijn plek ligt zullen we de opdracht tot picken gaan geven voor alle orders van de S21 515GB. Dus ook deze order.
Nog heel even geduld aub.''
Ik heb mijn twijfels bij dit verhaal. Kan er mijn vinger niet op leggen waarom precies...
@realphoenikx Ik zit helaas ook nog mijn s21 Ultra 128Gb pre order van Mediamarkt te wachten. Alleen bij mij hebben ze helaas nog geen uitspraak gedaan, wel meerdere contact gehad en tekens wordt weer het zelfde gezegd" Ik kan u echt geen antwoord geven over hoelang het nog duurt voordat je hem hebt"
Hopelijk klopt het verhaal..
Hopelijk klopt het verhaal..
Ja, maar daar zat wel de factuur bij en ik heb alleen de factuur snel geopend en verwachtte de telefoon er ook bij. Het stond gewoon goed in de email.marc3llos schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:47:
[...]
Hier heb ik dezelfde bestelling gedaan. Heb je een aparte track&trace gekregen voor je buds+tag levering?
3 tot 4 weken inderdaad en daar zitten we nu, dus vingers gekruisd...henklbr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:35:
[...]
1. Promotie (Buds & SmartTag)
2. Er was aangegeven dat de "niet standaard kleuren" later geleverd zou worden (4 weken)
Ik wil best positief blijven Henk maar als ik een nieuwe gsm bestel en gelijktijdig nieuwe lader, omdat ik nog geen usb-C lader in mijn bezit heb, zou het toch wel heel prettig zijn als de lader direct met gsm meegezonden werd.henklbr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:27:
[...]
Lekker positief blijven: nu weer gaan ontvangen...
Lijkt me toch wel prettig om de gsm op te kunnen laden.
De telefoon blijft veel mooier als je hem in de doos laat zitten, als je hem gebruikt..... zonde!tobys schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Ik wil best positief blijven Henk maar als ik een nieuwe gsm bestel en gelijktijdig nieuwe lader, omdat ik nog geen usb-C lader in mijn bezit heb, zou het toch wel heel prettig zijn als de lader direct met gsm meegezonden werd.
Lijkt me toch wel prettig om de gsm op te kunnen laden.
Maar serieus, de lader had erbij mogen zitten. Echter, bestel een extra USB-a ->USB-c kabeltje, altijd handig een reserve te hebben liggen, en gelijk kabeltje om aan een computer of TV of auto te koppelen, want er zijn relatief weinig apparaten die al over zijn op USB-c voor de aansluitingen. Dat kabeltje kan dan ook gewoon op het oude laadblokje.
Coolblue of Bol hebben echt wel wat op voorraad dat je morgen binnen kunt hebben, misschien zelfs je lokale supermarkt dat je nu kunt halen.
Dat ga ik inderdaad nu vandaag nog even regelen. Zometeen eerst ff bij drogisterij keten kijken die ook van alles heeft.swhnld schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:42:
[...]
De telefoon blijft veel mooier als je hem in de doos laat zitten, als je hem gebruikt..... zonde!![]()
Maar serieus, de lader had erbij mogen zitten. Echter, bestel een extra USB-a ->USB-c kabeltje, altijd handig een reserve te hebben liggen, en gelijk kabeltje om aan een computer of TV of auto te koppelen, want er zijn relatief weinig apparaten die al over zijn op USB-c voor de aansluitingen. Dat kabeltje kan dan ook gewoon op het oude laadblokje.
Coolblue of Bol hebben echt wel wat op voorraad dat je morgen binnen kunt hebben, misschien zelfs je lokale supermarkt dat je nu kunt halen.
Betreft noodoplossing tot de lader vanuit Samsung geleverd wordt.
Die gsm mag onderhand wel eens uit het doosje
Hoopvol nieuws via Whatsapp net:Boondock_Saint schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:25:
15 januari de Ultra 256GB Phantom Navy besteld via samsung.com, ......
/f/image/jqh9tLXeGoYG7pFRoaKmrivC.png?f=fotoalbum_large)
Even mezelf qouten...thido schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:58:
Ik kreeg vanmiddag ook een mailtje mey het bericht dat mijn bestelling morgen geleverd gaat worden. Uurtje later een mailtje met daarin een overzicht van de levering: 1 hoesje haha.
Het is inderdaad zo dat ze net enkel een hoesje hebben afgeleverd.
Volgende week dan 1 linker bud pro is mijn verwachting.
Wat een kansloze actie zeg.
Update: maandag 8 februari komen de twee telefoons en de smart tags. Daaen ais het nog wachten op een hoesje en de twee setjes buds.
[ Voor 9% gewijzigd door thido op 06-02-2021 17:47 ]
All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh
Ik heb dinsdag mijn trade in toestel naar België gestuurd en vandaag al mijn acceptatiemail ontvangen. Gaat ook prima zo.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ultra voor EUR 1.107,= https://www.eglobalcentra....html?ct=t(weekly_050221)
Wel opletten dat het de juiste versie is voor hier. Ik heb een keer een ring deurbel gekocht daar, bleek het de US versie welke zonder beladapter e.d. geleverd werd, moest dat alsnog los kopen en was uiteindelijk net zo duur uit.
Verder verzamelen ze orders, dus af en toe weken wachten op levering.
Geen ervaring met service of garantie of iets dergelijks met deze partij, na die ene levering, en toen hun Nederlandse website gesloten werd wegens dat ze frauderen met invoerrechten heb ik niets meer bij ze gekocht.
[ Voor 42% gewijzigd door swhnld op 06-02-2021 07:31 ]
Lekker een buitenlands toestel bestellen, over de €1000, en geen/beperkte garantie in Nederland: top idee!
(en dat alleen voor een andere processor in het toestel, bepaalde functies die niet werken in Nederland, waarschijnlijk andere 5G banden etc...)

Hier komt ook alles in delen aan.. Donderdag de telefoon + smart tag, morgen de buds pro en ooit een keer het hoesje?
Op 15 januari een S21 besteld en tegelijk een hoesje op Aliexpress.
Komen ze vandaag net gelijk aan, wat een toeval
Komen ze vandaag net gelijk aan, wat een toeval
Maandag 8 februari komen ze dan eindelijk mijn gepersonaliseerde s21 Ultra 512gb Brown leveren... zeggen ze!
De rest van de spullen heb ik al binnen sinds 29 januari (buds, tag, adapter, hoesje) ...To be continued
De rest van de spullen heb ik al binnen sinds 29 januari (buds, tag, adapter, hoesje) ...To be continued
[ Voor 26% gewijzigd door DeKnarf op 06-02-2021 08:45 ]
Wel, ik kreeg bericht van Mediamarkt dat Dynalogic morgen langskomt met de ultra. Morgen? Ja, morgen.
Ik ben heel benieuwd of dat wel gaat lukken met al die verwachte sneeuw.
En oh ja. Mediamarkt heeft de besteldatum gewijzigd naar 6 februari. Ik heb de bestelling echter op 15 januari geplaatst. Betekent dus dat ik morgen hoogstwaarschijnlijk geen buds of tag hoef te verwachten.
En oh ja. Mediamarkt heeft de besteldatum gewijzigd naar 6 februari. Ik heb de bestelling echter op 15 januari geplaatst. Betekent dus dat ik morgen hoogstwaarschijnlijk geen buds of tag hoef te verwachten.
De buds krijg je er enkel bij als je hem via Samsung besteld. Via elke andere winkel moet je ze aanvragen nadat je de telefoon ontvangen hebt op de website van Samsung.realphoenikx schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:30:
Wel, ik kreeg bericht van Mediamarkt dat Dynalogic morgen langskomt met de ultra. Morgen? Ja, morgen.
Je hebt wel een factuur ontvangen van Mediamarkt na bestellen, toch? Daaraan is ook te herleiden dat het om een pre-order toestel gaat en je dus recht hebt op de extra's... alleen even aanvragen, zoals @daveytje al zei.realphoenikx schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:30:
De enige factuur die ik heb ontvangen vermeldt als datum 6 februari, Bij de bestelling heb ik niks ontvangen.DeKnarf schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:30:
[...]
Je hebt wel een factuur ontvangen van Mediamarkt na bestellen, toch? Daaraan is ook te herleiden dat het om een pre-order toestel gaat en je dus recht hebt op de extra's... alleen even aanvragen, zoals @daveytje al zei.
Dan mot je ff inlogguh en daar de bestel factuur ophalen.realphoenikx schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:57:
[...]
De enige factuur die ik heb ontvangen vermeldt als datum 6 februari, Bij de bestelling heb ik niks ontvangen.
Tenminste, bij Bol.com gaat dat zo.
Paar dagen terug email gehad dat ik in aanmerking kom voor de pre-order extras. Na deze te hebben opgestuurd naar Samsung.
Tja, Daarover ben ik dus al weken bezig met Mediamarkt. Geen spoor van mijn bestelling online in Mijn Mediamarkt. Ik heb nu een mail gestuurd naar Mediamarkt en verwacht dat zij het netjes oplossen.neeecht schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:18:
[...]
Dan mot je ff inlogguh en daar de bestel factuur ophalen.
Tenminste, bij Bol.com gaat dat zo.
Paar dagen terug email gehad dat ik in aanmerking kom voor de pre-order extras. Na deze te hebben opgestuurd naar Samsung.
Mijn pre order s21 ultra is op 6 feb zonder toestemming geannuleerd, omdat mijn Vodafone red together extra sim only nog niet op naam van de ( red together hoofdgebruiker) stond.
Ik heb dus 8 dagen zitten wachten op een bestelling en alles is letterlijk fout gegaan bij hen.
Heb samsung maar gemaild of ik alsnog een s21 ultra kan bestellen en de preorder bonussen kan krijgen.
Ik ben echt jaloers de genen die s21 ultra al even gebruiken en hoe bevallen de buds pro?
Ik heb dus 8 dagen zitten wachten op een bestelling en alles is letterlijk fout gegaan bij hen.
Heb samsung maar gemaild of ik alsnog een s21 ultra kan bestellen en de preorder bonussen kan krijgen.
Ik ben echt jaloers de genen die s21 ultra al even gebruiken en hoe bevallen de buds pro?
Gisteravond bericht ontvangen dat Buds Pro nageleverd gaan worden op di. 09/02. Als dat toch later wordt gezien de weersomstandigheden is dat ook goed te begrijpen. Lader staat op de planning om op 11/2 geleverd te gaan worden.
Nou mijn telefoon zou vandaag worden afgeleverd door AMP, vanaf nu ongeveer. Gisteravond nog bevestigd.
Krijg ik vanochtend een mail, dat de direct te betalen kosten '0' zijn of ik dat wel weet
, en dat de status van mijn bestelling daarom nu 'onbekend' is en of ik contact wil opnemen.
Dus ik bellen. Hang ik eeuwig aan de lijn, ben ik ein-de-lijk na 30 minuten aan de beurt, wordt de hoorn erop gegooid.
Top bedrijf, tot nu toe.
Komt m'n telefoon nu vandaag, of niet?
edit: Hij is uiteindelijk gekomen, zei het buiten het aangegeven tijdvak.
Blij mee
Krijg ik vanochtend een mail, dat de direct te betalen kosten '0' zijn of ik dat wel weet
Dus ik bellen. Hang ik eeuwig aan de lijn, ben ik ein-de-lijk na 30 minuten aan de beurt, wordt de hoorn erop gegooid.
Top bedrijf, tot nu toe.
Komt m'n telefoon nu vandaag, of niet?
edit: Hij is uiteindelijk gekomen, zei het buiten het aangegeven tijdvak.
Blij mee

[ Voor 8% gewijzigd door dragon2 op 08-02-2021 20:09 ]
Hier ook nog steeds aan het wachten op mijn S21Ultra 512GB phantom black, buds en smarttag.
Pre ordered 15januari bij samsung zelf. Enigste wat samsung klantenservice doet is maar uitstellen. Nooit in mijn leven zo een slechte ervaring gehad.
Pre ordered 15januari bij samsung zelf. Enigste wat samsung klantenservice doet is maar uitstellen. Nooit in mijn leven zo een slechte ervaring gehad.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de 100 euro extra inruilkorting bovenop de inruilprijs voor je oude telefoon die je zou ontvangen, ook als je via een andere webshop hebt besteld?
Ik wou nu de telefoon gaan registreren, maar het blijkt dat je dan al voor 29 januari had moeten registreren, terwijl toen ook de telefoon werd uitgeleverd. Je hebt het IMEI nummer nodig van je nieuwe telefoon. Het is toch onmogelijk dat ze dit van je verwachten?
Ik wou nu de telefoon gaan registreren, maar het blijkt dat je dan al voor 29 januari had moeten registreren, terwijl toen ook de telefoon werd uitgeleverd. Je hebt het IMEI nummer nodig van je nieuwe telefoon. Het is toch onmogelijk dat ze dit van je verwachten?
[ Voor 5% gewijzigd door sjoneah op 08-02-2021 12:48 ]
Oh, kan nog veel slechter, maak je niet ongerust. Maar begrijp je frustratie wel, iedereen wil het nieuwste speeltje nu.pescatore77 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:43:
Hier ook nog steeds aan het wachten op mijn S21Ultra 512GB phantom black, buds en smarttag.
Welk land woon je? Is het een optie de order te annuleren en nu opnieuw te bestellen in de nieuwe actie via Coolblue.nl? Op voorraad, vandaag besteld, morgen in huis of af te halen in de winkel (als het weer het toestaat):
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=s21+ultra+512
Is een optie ja, alleen vrees ik dat ik dan weer problemen ga hebben bij samsung om mijn geld tijdig terug te hebben.swhnld schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:52:
[...]
Oh, kan nog veel slechter, maak je niet ongerust. Maar begrijp je frustratie wel, iedereen wil het nieuwste speeltje nu.
Welk land woon je? Is het een optie de order te annuleren en nu opnieuw te bestellen in de nieuwe actie via Coolblue.nl? Op voorraad, vandaag besteld, morgen in huis of af te halen in de winkel (als het weer het toestaat):
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=s21+ultra+512
Heb net mijn Ultra 256GB Phantom Navy ontvangen
(15 jan besteld)

Update aangaande pre order goodies.
26-01 aangemeld, 01-02 goedkeuring, 10-02 bevestiging dat het onderweg is
26-01 aangemeld, 01-02 goedkeuring, 10-02 bevestiging dat het onderweg is