Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2020-2021 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 51.370 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

VirinR schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:24:
[...]

Heb je de tweede aflevering ook al gezien?
De reviews zijn niet al te best maar ik vind de trailer er wel goed uitzien. Ik ben ook niet bekend met het gelijknamige boek en film, wellicht dat dat een rol speelt in de negatieve reviews van recensenten.
Het verhaal is 'afgeleid' van de film waarin Harrison Ford, allie, speelde. Maar het verhaal is zover ik nu in 2 afleveringen kan zien, helemaal naar de hedendaagse tijd geschreven. De eerste referentie naar de film met de ijsblokjesmachine is hiervan een goed voorbeeld en direct ook misschien wel de enige ;)
want het gezin bestaat ook uit minder kinderen.

Ik ben wel benieuwd hoe het verhaal zich vervolgd.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:43

alienfruit

the alien you never expected

Erg genoten van Line of Duty (BBC) en Vincenzo (Netflix) maar helaas zijn beide nu inmiddels afgelopen. Als je de series nog niet gezien hebt; zou ik zeggen ga ze kijken!

Line of Duty:
Drama series following the investigations of AC-12, a controversial police anti-corruption unit.

Vincenzo:
During a visit to his motherland, a Korean-Italian mafia lawyer gives an unrivaled conglomerate a taste of its own medicine with a side of justice.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 19:50
alienfruit schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:59:
...
During a visit to his motherland, a Korean-Italian mafia lawyer ...
De vraag is dan natuurlijk wat het moederland is. Is dat nu Korea of Italië :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenhas
drfruit schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:37:
[...]

3.5 op imdb, ben benieuwd. :/
Ondertussen staat het op 3.6
In stijgende lijn dus :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
Youtube kwam zojuist met de teaser (eigenlijk meer een aankondiging) van de serie "1899" aanzetten. Het is van de makers van "Dark" en schijnt nu in productie te zijn.

Het gaat over een schip vol met Europese migranten op weg naar Amerika. Onderweg komen ze een ander, vermist migrantenschip tegen, waarna hun reis in een raadselachtige nachtmerrie verandert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

LA-384 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:12:
Youtube kwam zojuist met de teaser (eigenlijk meer een aankondiging) van de serie "1899" aanzetten. Het is van de makers van "Dark" en schijnt nu in productie te zijn.
Idd... :|

De makers van de bekroonde, veelgeprezen Duitse serie 'DARK', die over de hele wereld enthousiaste fans heeft, zijn begonnen met de productie van hun langverwachte nieuwe serie '1899'.

Ik wil alleen maar weten wanneer ik er naar kan kijken... Voor hetzelfde geld duurt het nog 2 jaar voordat de boel uitzendklaar is. :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
ehtweak schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:29:
Ik wil alleen maar weten wanneer ik er naar kan kijken... Voor hetzelfde geld duurt het nog 2 jaar voordat de boel uitzendklaar is. :+
Ach, bekijk het van de zonnige kant; het had ook een aankondiging kunnen zijn dat ze schrijfgerei hadden aangeschaft en klaar waren om te beginnen met nadenken over het eerste ruwe concept van een verhaallijn. :P

Verwachtte release is eind 2021 lees ik nu.

[Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 05-05-2021 22:39]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

iets anders dan ..

Acties:
  • +4Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
Oh Yes, zoveel zin in Leverage weer! Echt 1 van de leukste series die ik ooit heb gekeken. De eerste 8 afleveringen komen in juli, de 8 andere de daaropvolgende herfst.

Echt goed nieuws! :D

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:43

alienfruit

the alien you never expected

Deze week Itaewon Class gekeken op Netflix en het was fantastisch. Erg goede tv serie.

Itaewon Class

An ex-con opens a street bar in Itaewon, while also seeking revenge on the family who was responsible for his father's death.
Bron: https://m.imdb.com/title/tt11239552/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 16:48

Even een aantal trailers van wat ik de komende tijd zal kijken. Ik ben het meest benieuwd naar Lisey’s Story vanwege Julianne Moore in de hoofdrol en dat Stephen King zelf alle afleveringen heeft geschreven.

Verder ben ik positief verrast door Big Shot op Disney+. Het lijkt een doorsnee kinder/Disney-serie maar de serie is duidelijk gericht op een ouder publiek vanwege de thema’s en taalgebruik, maar zonder de typische gebreken van een CW-tienerdrama. Verder is John Stamos ook erg overtuigend als een basketbalcoach die opnieuw met zijn carrière moet beginnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 14:23
Nice hier kijk ik naar uit. Is er een legale manier om dit in NL te bekijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Brad_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-02 17:12

_Brad_

Wax fanaat

Net uitgekeken, seizoen 2 van Love, Death and Robots. Indien je van animatiereeksen houdt, echt een aanrader. Elke korte aflevering (+/- 10 min.) is door een andere studio gemaakt.

From IMDB:
Love, Death + Robots is a 5-time Emmy winning animation anthology series produced by Blur Studio. Launched in March of 2019 on Netflix, Love, Death + Robots delivers a variety of style and story unlike anything else, spanning the genres of science fiction, fantasy, comedy, horror, and more. Created by Tim Miller with David Fincher as executive producer, the series brings together a global team of directors and animation studios to push and expand the medium. Eighteen shorts in all, Love, Death + Robots has something for everyone.

't is een hobby ...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 11:19

Tijntje

Hello?!

Tell Me Your Secrets (2021–)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.4 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: TV-14
Uiteindelijk het seizoen door geworsteld omdat we toch benieuwd waren naar het einde.

Man wat slecht, het is een op één volging van verhaallijnen waarbij alles totaal ongeloofwaardig en te toevallig aanvoelt.
De meeste karakters zijn niet sympathiek en het is niet duidelijk wat hun drijvende motivatie is voor iets.
Als ze de helft van de verhaallijnen er uit had gelaten was het misschien nog wel iets geweest.
5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Middelmatige serie die toch wel leuk was. Ik zet dit dus even op de lijst.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-02 17:57
Net in 2 dagen ZeroZeroZero ( 8 afleveringen van ongeveer 1 uur p.st. ) afgekeken zelden zo een knetterharde en spannende serie gekeken .
In het begin moeilijk te kijken om dat de verhaallijn per personage vaak weer terug in de tijd gaat om zijn kant van het verhaal te laten zien ... TOPPERTJE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-01 21:47
riesjaar schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:03:
Net in 2 dagen ZeroZeroZero ( 8 afleveringen van ongeveer 1 uur p.st. ) afgekeken zelden zo een knetterharde en spannende serie gekeken .
In het begin moeilijk te kijken om dat de verhaallijn per personage vaak weer terug in de tijd gaat om zijn kant van het verhaal te laten zien ... TOPPERTJE
Erg goede serie, maar wel onbegrijpelijk dat deze eerst exclusief op NPO Plus te zien was en nu via Ziggo terwijl het nota bene een Amazon Prime Video Original productie is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee leuk ik zie bij toeval dat het derde seizoen van Master Of None uit is. Eerste twee seizoenen waren wel een aanrader.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

The Nevers .. what a plottwist in de seizoensfinale .. dat was even vreemd starten met de aflevering ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:44
zeroday schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:36:
The Nevers .. what a plottwist in de seizoensfinale .. dat was even vreemd starten met de aflevering ..
And just when you thought they couldn't be more like X-men...
spoiler:
Blijkt Amalia gewoon (basically) Cable te zijn! :P

Tot nu toe is de serie echt behoorlijk mijn ding! De enige issue die ik tot nu toe heb is dat ze net iets te veel content in zes afleveringen hebben proberen te proppen. Een volgend seizoen mag van mij best iets langer zijn. Nu hopen dat andere mensen het ook gaan kijken overigens. Ik heb er nog weinig vrienden en familie over gehoord helaas.
Ik weet nog dat ik dit vroeger met mijn ouders keek en dat het best vermakelijk was. Geen idee of de eerdere seizoenen hier legaal te vinden zijn overigens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:00
Ben pas enkele minuten aan het kijken maar The Nevers is zeker een aanrader.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Tartarus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:38:
Ben pas enkele minuten aan het kijken maar The Nevers is zeker een aanrader.
ja, het is vooral een beetje "verwarrend" met Meladie. ;_)
dat vliegt alle kanten op en pas aan het einde denk je je uh .. oohhh

Acties:
  • +4Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 17:03

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Vleugje nieuwe Dexter:
YouTube: 'Around Town' Teaser | Dexter | SHOWTIME

[Voor 29% gewijzigd door niq op 27-05-2021 14:52]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-01 01:38
Ragnarok weer begonnen _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:09
Friends: The Reunion is vanaf vandaag ook te zien op HBO Max en op euhh, een andere plek.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Het tweede deel van seizeon 5 van Lucifer is ondertussen ook kijkbaar. Ik heb me weer lekker vermaakt, alhoewel ik het verhaal wel (heel) iets minder sterk vond dan het eerste deel van seizoen 5.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:25
Sydney08 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:11:
Friends: The Reunion is vanaf vandaag ook te zien op HBO Max en op euhh, een andere plek.
SBS dus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Dit weekend maar even Panic gekeken ..
mwoah ..
de titel doet meer verwachten dan dat het eigenlijk is. Heel braaf en toch ook weer stout omdat ze dingen doen wat potentieel gevaarlijk kan zijn.

Leuk om te kijken want de clue wordt toch wel echt tot het einde bewaard en dat doen ze goed.
maar er is nog genoeg om over de janken wat ze beter hadden kunnen doen. Maar tjsa. in 10 afleveringen kan je niet alles laten zien ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Oogt een stuk professioneler dan de 1ste serie.
Mooi beeldvermaak in een bijzondere omgeving.

Één van de bad girls rijdt zelfs in een Porsche Taycan! 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Acties:
  • +1Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 17:03

niq

Eet nooit gele sneeuw!

zeroday schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:31:
[...]
en dan goed luisteren en kijken....
Holy moly, dat zijn een paar rollen huishoudfolie!

:*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:58

TTLCrazy

Listen to Frankie

zeroday schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:27:
Dit weekend maar even Panic gekeken ..
mwoah ..
de titel doet meer verwachten dan dat het eigenlijk is. Heel braaf en toch ook weer stout omdat ze dingen doen wat potentieel gevaarlijk kan zijn.

Leuk om te kijken want de clue wordt toch wel echt tot het einde bewaard en dat doen ze goed.
maar er is nog genoeg om over de janken wat ze beter hadden kunnen doen. Maar tjsa. in 10 afleveringen kan je niet alles laten zien ;).
Ik heb aflevering 1 gezien en was positief verrast. Bij aflevering 2 had ik het al weer gezien en werd de boel weer een voorspelbaar drama met (redelijk acterende) jeugdige acteurs.
Yes ! Van het weekend 2e seizoen gekeken en weer genoten :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

TTLCrazy schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:32:
[...]

Ik heb aflevering 1 gezien en was positief verrast. Bij aflevering 2 had ik het al weer gezien en werd de boel weer een voorspelbaar drama met (redelijk acterende) jeugdige acteurs.
De meeste series zijn toch wel erg voorspelbaar als je eenmaal weet waar het over gaat.
maar de wijze waarop valt hier toch wel op z'n plaats..

Acties:
  • +5Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

een van mijn favo's begint vrijdag weer

Alone .

[Voor 33% gewijzigd door zeroday op 31-05-2021 18:48]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:06
Mare of Easttown
6h 43min | Crime, Drama, Mystery | TV Series (2021)

IMDB: Mare of Easttown (TV Series 2021)

A detective in a small Pennsylvania town investigates a local murder while trying to keep her life from falling apart.
Goede serie, op 3 dagen uitgekeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-02 14:13
zeroday schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:42:
[...]

De meeste series zijn toch wel erg voorspelbaar als je eenmaal weet waar het over gaat.
maar de wijze waarop valt hier toch wel op z'n plaats..
The Leftovers ook gezien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

DeBaroN schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:38:
[...]

The Leftovers ook gezien?
die serie trok ik niet ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
zeroday schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:19:
[...]

die serie trok ik niet ..
Waarom niet?

(Ik vond hem fantastisch)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

jodeltje schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:41:
[...]

Waarom niet?

(Ik vond hem fantastisch)
Tsja alsof dat me helder voor geest staat. Vaak heeft het te maken met het feit dat ik in de eerste aflevering niet uitgenodigd wordt om verder te kijken. En dat kan met alles te maken hebben. Acteurs, verhaal wat te lang nodig heeft om de rode draad te laten zien etc..

En ja zo sla je soms series over waarvan je later het bijv. toch nog een kans geeft (the expanse als een van mijn laatste missers) en je hem dus toch gaat kijken.

Gisteren dacht ik er even over om 'Hacks' te gaan kijken maar ook die sla ik even over na een paar minuten te kijken ..

en daarnaast .. je kan helaas toch niet alles kijken mocht je alles leuk vinden ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat mensen dat doen he, daar kan ik nooit echt bij
De aflevering staat in de gits van 20:29 tot 22:55 maar duurt eigenlijk 1:39.

Oftewel er zit bijna een uur reclame in gesneden 8)7

[Voor 37% gewijzigd door Donstil op 01-06-2021 08:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind dit toch lastig. Eerdere seizoenen waren goed, dat ging later over in oke en eindigde wat mij betreft in matig tot slecht. Had ook helemaal geen vervolg nodig was prima afgerond enz maar toch ga ik dit kijken en ben ik benieuwd :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Donstil Is toch geen probleem, die reclame?
Ik kijk regelmatig series/films op de commerciële zenders, ZONDER storende reclame.
Kwestie van opnemen, afspelen wanneer je wilt en de reclameblokken ff rap doorspoelen.
Werkt prima.
En vrijwel altijd duurt een reclameblok 7min30s. M.a.w. kwestie van [0730] intoetsen en [>>] en hoppa, reclame voorbij. :)
Of de blauwe knop voor 5 minuten vooruit, of [>] voor 30 seconden; werkt ideaal.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ehtweak schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:49:
Ik kijk regelmatig series/films op de commerciële zenders, ZONDER storende reclame.
Kwestie van opnemen, afspelen wanneer je wilt en de reclameblokken ff rap doorspoelen.
Werkt prima.
En vrijwel altijd duurt een reclameblok 7min30s. M.a.w. kwestie van [0730] intoetsen en [>>] en hoppa, reclame voorbij. :)
Of de blauwe knop voor 5 minuten vooruit, of [>] voor 30 seconden; werkt ideaal.
Tuurlijk als je door hoepels wilt springen om het te omzeilen vind ik dat verder prima hoor maar mij niet gezien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Helaas zijn lange reclames niet het enige probleem, er zijn soms ook complete scenes eruit gesneden om de serie (met name die met wisselende tijdsduur per afl) passend te maken in het uitzendschema.

Vorig jaar de herhalingen van ER bijvoorbeeld. Buiten de vele lange reclames en dat RTL8 na S10 stopte (zijn er 15), er ontbraken gewoon complete scenes en ze hebben niet eens de moeite genomen het knippen niet midden in de zinnen van personages te doen of op momenten dat je niet aan het achtergrondgeluid (radio) kan horen dat er geknipt is |:(

* Raven doet S11-15 nu via onofficiële bron kijken.
Duurde even voor ik een goede bron had gevonden.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenhas
Werkt prima.
Hangt ook wel veel af van de zenders. Bij Telenet krijg ik bij VTM de melding "doorspoelen is op deze zender beperkt" (of iets in die aard). Gelukkig is het een zender waar ik maar een paar keer per jaar iets wil bekijken. Niet echt last van dus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:02

Martinspire

Awesomeness

Kenhas schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:40:
[...]

Hangt ook wel veel af van de zenders. Bij Telenet krijg ik bij VTM de melding "doorspoelen is op deze zender beperkt" (of iets in die aard). Gelukkig is het een zender waar ik maar een paar keer per jaar iets wil bekijken. Niet echt last van dus
Oh dat is in Nederland ook bij RTL, SBS, Net5 en nog een paar. Heel irritant. Gelukkig niet bij Ziggo Sport, want we beginnen hier doorgaans nog wel eens wat later om alles door te kunnen spoelen.

Overigens zat ik afgelopen week in een huisje van Landal met Ziggo en die kon niet eens pauzeren of opnemen :X

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:59
Kenhas schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:40:
Zal denk ik in de toekomst voor meerdere zenders/programma's gaan gelden.
Is wel een makkelijke oplossing voor door op te nemen op een eigen externe schijf i.p.v. digibox.
Maakten we vroeger ook gebruik van omdat wij enkel CI+ kaartje gebruikten i.p.v. digibox.
Nu we naar bij Orange overgestapt zijn, zitten we helaas weer opgescheept met zo'n box ... maar is voor alle diensten wel 20 euro per maand goedkoper dan Telenet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
Donstil schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 08:50:
[...]

Dat mensen dat doen he, daar kan ik nooit echt bij
De aflevering staat in de gits van 20:29 tot 22:55 maar duurt eigenlijk 1:39.

Oftewel er zit bijna een uur reclame in gesneden 8)7
Ik kijk meestal mijn films en series via VOD, maar soms val je ergens in, of kijk je naar een programma op het moment dat het live wordt uitgezonden. Ik ga bijv. echt niet 2 uur wachten om VI of Studio Voetbal te kijken. Dat doe ik net zo lief op het moment dat het er is. Met de nieuwe afleveringen van TWD net zo. Ik kan een extra week wachten tot het op Disney+ staat, of het meteen kijken. Dan kijk ik wel meteen.

In dit geval stoorde me de reclame tijdens Friends niet. Je moet toch een keer naar de wc of wet lekkers pakken toch?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:15:
[...]

Ik kijk meestal mijn films en series via VOD, maar soms val je ergens in, of kijk je naar een programma op het moment dat het live wordt uitgezonden. Ik ga bijv. echt niet 2 uur wachten om VI of Studio Voetbal te kijken. Dat doe ik net zo lief op het moment dat het er is. Met de nieuwe afleveringen van TWD net zo. Ik kan een extra week wachten tot het op Disney+ staat, of het meteen kijken. Dan kijk ik wel meteen.

In dit geval stoorde me de reclame tijdens Friends niet. Je moet toch een keer naar de wc of wet lekkers pakken toch?
Nou ja "downloads" of VOD hebben ook gewoon een pauze functie natuurlijk, die zit op je afstandsbediening en is daarmee zelfs on demand, dus wc bezoek zou moeten lukken.

Maar goed ik kijk verder ook geen live tv, dus het probleem van ergens in vallen ken ik niet direct en kwam daarom niet in mij op. Wij kijken om de reclame reden niets meer live, alles komt van de streaming platforms, "Goeie vrienden" ( :+ ) of eventueel NLZiet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
@Donstil Helaas zit FOX niet op NL Ziet en ik heb geen abo met terugkijkfunctie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:23:
@Donstil Helaas zit FOX niet op NL Ziet en ik heb geen abo met terugkijkfunctie
Nee dat blijft jammer, dat je niet een soort overkoepelende dienst kunt afsluiten waarin alles zit.
Ik zou daar best flink voor willen betalen ook. Hoeven we de series uit Amerika niet meer op te nemen en te versturen enz ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jorgen
@Donstil ja dat zou wel relax zijn. Als ik voor 100 euro in de maand gewoon kan kijken wat ik wil, zou ik dat best overwegen. Nu zit je met je VOD-diensten en extra zenderpakketten toch ook al snel aan zulke bedragen.

• VirinR
Morgen komt de seizoensfinale van The Mosquito Coast en Apple heeft de serie al verlengd met een tweede seizoen. Ik dacht dat TMC een mini-serie was maar blijkbaar heb ik het mis :X

En misschien niet de beste serie voor de Tweakers-doelgroep, maar over twee weken begint de iCarly-revival.

Als kind heb ik iCarly heel vaak genoeg gezien dus ik ben erg benieuwd naar de revival. Het ziet er in ieder geval volwassener uit dan de Nickelodeon-serie.

[Voor 12% gewijzigd door VirinR op 03-06-2021 15:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pizzacabonara
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-12-2022

pizzacabonara

It's a put on..

Gaaf heb pas Ed Stafford gekeken Marooned.

Poah dikke Massey.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 17:41
Eerste aflevering was weer meteen smullen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Loki is begonnen :)

Oscar Wilde

• Donstil
  • Niet online
Zo en hoe hé. De eerste twee zijn echt waanzinnig.
Falcon and the winter soldier was niet voor mij maar dit maakt het weer echt goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

MatHack schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:38:
Het tweede deel van seizeon 5 van Lucifer is ondertussen ook kijkbaar. Ik heb me weer lekker vermaakt, alhoewel ik het verhaal wel (heel) iets minder sterk vond dan het eerste deel van seizoen 5.
Ik heb het nu ook gezien en ben er wel tevreden mee. Het is een passend slot voor deze serie. Een mooie combinatie van de grote en kleine thema's uit de serie*.

Het enige wat me niet aan staat is het zingen. Ik heb niks tegen musicals, maar te veel van deze acteurs zijn er gewoon niet geschikt voor waardoor het erg geforceerd over komt. Het was prima om een paar van die momenten te hebben toen ze "moesten" (ik probeer het spoiler vrij te houden) maar het werd me al snel te veel.

De manier waarop het verhaal afloopt vind ik prima. Voor veel andere series zou het idioot zijn geweest, maar binnen deze verhaallijn is het gewoon een net einde.

* Ik hou niet zo van "speciale" eindes waarin ze opeens alles anders doen. Als je mensen 5 seizoenen lang blij hebt gemaakt met een bepaalde formule dan moet je niet in de laatste afleveringen met een andere formule komen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

CAPSLOCK2000 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Ik heb het nu ook gezien en ben er wel tevreden mee. Het is een passend slot voor deze serie. Een mooie combinatie van de grote en kleine thema's uit de serie*.

[...]

De manier waarop het verhaal afloopt vind ik prima. Voor veel andere series zou het idioot zijn geweest, maar binnen deze verhaallijn is het gewoon een net einde.

[...]
Er komt nog een seizoen 6 hoor, die met 10 afleveringen dan het laatste seizoen is.

[Voor 16% gewijzigd door MatHack op 20-06-2021 14:16]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rick & Morty S5 is begonnen :D

Oscar Wilde

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

MatHack schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:16:
[...]

Er komt nog een seizoen 6 hoor, die met 10 afleveringen dan het laatste seizoen is.
Oh, wauw, eh... ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil. Ik vind het zo wel prima afgerond. Na deze (toch niet) "finale" kan het verhaal imho niet meer verder gaan zonder kazige ingrepen als "het afgelopen seizoen was maar een droom".

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:29:
[...]

Zo en hoe hé. De eerste twee zijn echt waanzinnig.
Falcon and the winter soldier was niet voor mij maar dit maakt het weer echt goed.
Helemaal mee eens 👌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

backupdevice schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 13:47:
[...]

Eerste aflevering was weer meteen smullen.
Nou er wordt erg weinig gegeten .. welgeteld 1 visje tot nu toe gezien .. zo dramatisch was het volgens mij nog nooit, of ze doen er wat langer over om verder de tijd in te gaan. Maar goed de leader laat ook zien dat er wel food komt .. maar goed ben erg benieuwd naar het vervolg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nurses S02 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 17:41
zeroday schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:06:
[...]

Nou er wordt erg weinig gegeten .. welgeteld 1 visje tot nu toe gezien .. zo dramatisch was het volgens mij nog nooit, of ze doen er wat langer over om verder de tijd in te gaan. Maar goed de leader laat ook zien dat er wel food komt .. maar goed ben erg benieuwd naar het vervolg
Ze gebruiken de build fase natuurlijk om extra spanning te brengen. Krijgen de deelnemers te veel honger voordat de shelter klaar is & hoe vergaat het de deelnemers die shelters later gaan bouwen .

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• VirinR

Deze week zijn er trailers uitgebracht van Ted Lasso S2 en Never Have I Ever S2 die allebei nog voor het nieuwe TV-seizoen (september) beginnen.

Mythic Quest heeft daarnaast twee erg goede afleveringen uitgebracht in S2 die totaal niet in de workplace comedy-genre passen maar eerder twee korte indie films zijn die focussen op F. Murray Abraham's personage.
Verder vermaak ik mij met Rick & Morty S5 en de nieuwe iCarly die verrassend genoeg volwassen is en dus geen standaard reboot is met een jongere cast (Girl Meets World, Raven's Home, Fuller House).

[Voor 3% gewijzigd door VirinR op 22-06-2021 14:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Nou .. komt u maar ..

Wat vinden we van sex/life .. met Sarah Shahi.?
;_)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:00
zeroday schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:49:
Nou .. komt u maar ..

Wat vinden we van sex/life .. met Sarah Shahi.?
;_)
Serie is leuk.
Ik had Sarah Shahi echter heel hoog zitten sinds ik haar zag in Person of Interest.
Dus al dat mysterieuze, stoere verdween in één klap toen ik haar bloot zag.

Had graag gehad dat ze wat meer tot de verbeelding overlieten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:48

3DDude

I void warranty's

Wut wacht gaat shaw naakt?

Bla Bla

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik was helemaal vergeten dat IMDB: Mr Inbetween (TV Series 2018–2021) weer begonnen was.

Hierdoor van het weekend een paar episodes achter elkaar kunnen kijken.

Weer een fantastisch begin en een aanrader voor degene die van misdaad/(donkere) humor houden.
Ik had echt weer tranen in mijn ogen van het lachen ;)

[Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 28-06-2021 00:38]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• postbus2000
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 17:06
yes...... paar keer zelfs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:02

Martinspire

Awesomeness

Mja even doorgespoeld om te kijken of het verder nog wat is. Maar het is een hoog "we communiceren niet dus alle problemen zijn hiernaar te herleiden"-serie. Dus het punt dat ze naakt gaat, is ook meteen het enige boeiende aan de serie. Voor die preutse Amerikanen gaat het vrij ver. Maar de gemiddelde Nederlandse film is ongeveer hetzelfde haha.

Martinspire - PC, PS4, X1

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-02 14:25

TommyGun

Stik er maar in!

Jeff Garlin Reveals ‘Curb Your Enthusiasm’ May Be Ending Soon Because of Larry David’s Age: “I Don’t Know If Physically He Can Do More”
Laten we hopen van niet! :-(
https://decider.com/2021/...r-enthusiasm-ending-soon/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:31

Albi The Dragon

get your hand off my tail

Inderdaad. Al is Larry duidelijk een oude man aan het worden, en vind ik de laatste seizoenen niet van het niveau van het begin.

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Donstil schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:37:
Zier er uit als iets wat op SyFy thuis zou horen maar ik ga het toch een kans geven bij gebrek aan beter 8)7
Edit: Ooh het is allemaal ook al beschikbaar zie ik :)

Edit2: Kolere het krijgt een 4,9, dat is wel heel erg weinig.
Ik heb intussen de eerste twee afleveringen van The Watch gekeken, het is nu op BBC iPlayer. Het is wel aardig, maar mist toch veel van de humor en de aanpassingen zijn niet goed gevallen bij de Pratchett erfgenamen en Neil Gaiman. Degene die Vimes speelt overacteert heel erg, wat storend is, maar de Sybil Ramkin adaptatie is fantastisch (heel anders dan de boeken, maar zo goed gespeeld).

Ik ga het zeker afkijken de volgende week.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuperPoekie
  • Niet online

SuperPoekie

Super Furry Animal

Blijf bij de meest recente Loki trouwens nog even hangen tot na de aftiteling!

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SuperPoekie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:41:
Blijf bij de meest recente Loki trouwens nog even hangen tot na de aftiteling!
Ep4? Ik zie niets na de end credits, of bedoel je midden in de end credits rond 44m41s :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:47:
[...]

Ep4? Ik zie niets na de end credits, of bedoel je midden in de end credits rond 44m41s :?
Yup dat idd een mid credit scène.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 23:29

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Misbruiken ze nou The Simpsons om Loki en hun streaming meuk te promoten :? -O-

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

nero355 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:37:
[...]

Misbruiken ze nou The Simpsons om Loki en hun streaming meuk te promoten :? -O-
Is blijkbaar een nieuwe short animated film:
Wikipedia: The Good, the Bart, and the Loki

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperPoekie
  • Niet online

SuperPoekie

Super Furry Animal

Raven schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:47:
[...]

Eh, ja, sorry |:( midcredits.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 23:29

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dat had ik al door, maar het is wel heeeel toevallig allemaal... :|

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Seizoen 4 van Atypical is in zijn geheel beschikbaar :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +2Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

Dream within a dream

Leuk hoor.. Leverage - Redemption ..

Eerste episode achter de kiezen ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• VirinR
Nu het TV-seizoen voorbij is, zijn de nominaties van de 73e Emmy Awards bekendgemaakt.
De volledige lijst is te lang om te delen, maar die vindt je hier voor de hoofdcategorieën en hier voor de overige categorieën.
Een paar dingen die opvallen:
  • The Crown (Netflix) en The Mandalorian (Disney+) hebben allebei 24 nominaties, het hoogste aantal van alle series. Beide series zijn genomineerd voor Outstanding Drama Series.
  • Cobra Kai en Emily in Paris (Netflix) zijn genomineerd voor Outstanding Comedy Series :+
  • Ted Lasso (Apple TV+) heeft 20 nominaties. Hiermee heeft Ted Lasso een nieuw record gevestigd voor aantal nominaties voor een comedy (hiervoor had Glee dat record gevestigd in 2010).
  • Daarnaast heeft elke acteur van Ted Lasso een nominatie binnengehaald (behalve Phil Dunster)
  • WandaVision (Disney+) is geliefd met 23 nominaties in de miniserie categorie
  • The Boys (Amazon) en Bridgerton (Netflix) zijn voor het eerst genomineerd voor Outstanding Drama Series
  • Jessica Walter heeft een postuum nominatie gekregen voor haar rol in Archer (FXX)
  • Er zijn maar twee genomineerden voor Outstanding Variety Sketch Series, namelijk Saturday Night Live (NBC) en A Black Lady Sketch Show (HBO)
Ted Lasso verdient de nominaties 100% maar Bridgerton en Cobra Kai zijn niet echt Emmy-waardig naar mijn mening.
Het valt ook op dat er vooral nieuwe series genomineerd worden, los van de miniserie categorie. The Flight Attendant en Hacks zijn dan ook erg populair in de Comedy categorieën maar Corona heeft natuurlijk veel series gepusht waardoor ze dit jaar niet meedoen (waaronder Succession). Verder vind ik het jammer dat Nicole Kidman geen nominatie heeft voor The Undoing maar volgend jaar heeft ze weer een kans met Nine Perfect Strangers.

Nu dit voorbij is, kan ik beginnen aan het nieuwe topic voor 2021-22. Hopelijk kan ik die ergens in augustus online zetten :)

[Voor 22% gewijzigd door VirinR op 14-07-2021 17:41]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
YouTube: MIRACLE WORKERS: OREGON TRAIL Season 3 Official Trailer (HD) Daniel ...

Miracle Workers S03 is weer begonnen.
Geschiedenis met moderne invloeden.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:33
Uitgekeken en gemengde gevoelens aan overgehouden. Ondanks leuke herkenbare RS dingetjes voelde het erg afgeraffeld.

Het begon veelbelovend maar daarna kakte het heel hard in. Het verhaal ging in laatste 2 afleveringen heel erg van de hak op de tak. Vreemde tijds- en locatiesprongen zonder enige verdere introductie. *knip* Geen spoilers aub.
Jammer, hier had meer ingezeten.

[Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 14:38]

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De eerste 2 ep's van American Horror Story spinoff American Horror Stories (TV Series 2021– ) zijn er :)

Oscar Wilde

• Kenhas
VirinR schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:25:
Nu het TV-seizoen voorbij is, zijn de nominaties van de 73e Emmy Awards bekendgemaakt.
De volledige lijst is te lang om te delen, maar die vindt je hier voor de hoofdcategorieën en hier voor de overige categorieën.
Een paar dingen die opvallen:
  • The Crown (Netflix) en The Mandalorian (Disney+) hebben allebei 24 nominaties, het hoogste aantal van alle series. Beide series zijn genomineerd voor Outstanding Drama Series.
  • Cobra Kai en Emily in Paris (Netflix) zijn genomineerd voor Outstanding Comedy Series :+
  • Ted Lasso (Apple TV+) heeft 20 nominaties. Hiermee heeft Ted Lasso een nieuw record gevestigd voor aantal nominaties voor een comedy (hiervoor had Glee dat record gevestigd in 2010).
  • Daarnaast heeft elke acteur van Ted Lasso een nominatie binnengehaald (behalve Phil Dunster)
  • WandaVision (Disney+) is geliefd met 23 nominaties in de miniserie categorie
  • The Boys (Amazon) en Bridgerton (Netflix) zijn voor het eerst genomineerd voor Outstanding Drama Series
  • Jessica Walter heeft een postuum nominatie gekregen voor haar rol in Archer (FXX)
  • Er zijn maar twee genomineerden voor Outstanding Variety Sketch Series, namelijk Saturday Night Live (NBC) en A Black Lady Sketch Show (HBO)
Ted Lasso verdient de nominaties 100% maar Bridgerton en Cobra Kai zijn niet echt Emmy-waardig naar mijn mening.
Het valt ook op dat er vooral nieuwe series genomineerd worden, los van de miniserie categorie. The Flight Attendant en Hacks zijn dan ook erg populair in de Comedy categorieën maar Corona heeft natuurlijk veel series gepusht waardoor ze dit jaar niet meedoen (waaronder Succession). Verder vind ik het jammer dat Nicole Kidman geen nominatie heeft voor The Undoing maar volgend jaar heeft ze weer een kans met Nine Perfect Strangers.

Nu dit voorbij is, kan ik beginnen aan het nieuwe topic voor 2021-22. Hopelijk kan ik die ergens in augustus online zetten :)
Wist niet dat Cobra Kai een comedy was. Ted Lasso vind ik ook wel verdiend. Tijdje uitgesteld om te kijken omdat ik een zeer laag idee had van die serie maar I was proven wrong. Toen ik eenmaal begon te kijken, was het moeilijk om te stoppen.
Bridgerton halfweg de eerste aflevering uitgezet. Kon me echt niet boeien.

Zal dan nog eens de lijstjes overlopen voor series die ik volledig gemist heb. Een Emmy nominatie zegt natuurlijk niet alles over de kwaliteit maar het is toch al een kleine aanwijzing

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven doet cast bekijken IMDB: Chucky (TV Series 2021– ) - Full Cast & Crew
* Raven ziet meerdere bekende namen :D
Zelfs degene die in de oorspronkelijke films Andy Barclay speelde :o

Oscar Wilde

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:05
voor de tweede keer gangs of london gekeken wat blijft die serie goed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
Vorige week is het tweede seizoen van Never Have I Ever uitgebracht op Netflix en vandaag is de eerste aflevering van Turner & Hooch uitgebracht op Disney+.
Het eerste seizoen van NHIE was beter dan gedacht dus hopelijk geldt dit ook voor S2.

De originele Turner & Hooch-film heb ik niet gezien maar blijkbaar is 'de oude Turner' (Tom Hanks) dood volgens de trailer:

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:36
VirinR schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:33:
[YouTube: Ted Lasso — Season 2 Official Trailer | Apple TV+]
[YouTube: Never Have I Ever Season 2 | Official Trailer | Netflix]

Deze week zijn er trailers uitgebracht van Ted Lasso S2 en Never Have I Ever S2 die allebei nog voor het nieuwe TV-seizoen (september) beginnen.

Mythic Quest heeft daarnaast twee erg goede afleveringen uitgebracht in S2 die totaal niet in de workplace comedy-genre passen maar eerder twee korte indie films zijn die focussen op F. Murray Abraham's personage.
Verder vermaak ik mij met Rick & Morty S5 en de nieuwe iCarly die verrassend genoeg volwassen is en dus geen standaard reboot is met een jongere cast (Girl Meets World, Raven's Home, Fuller House).
Okay, Ted Lasso gekeken en prettig verrast ! Wat een fijne serie is dat zeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

VirinR schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 14:21:
De originele Turner & Hooch-film heb ik niet gezien maar blijkbaar is 'de oude Turner' (Tom Hanks) dood volgens de trailer:
[YouTube: Turner & Hooch | Official Trailer | Disney+]
De film eindigde als ik het goed herinner met
spoiler:
de dood van Hooch (niet Turner) en dat ie bij iemand pups achterliet, waarvan er 1 het evenbeeld was van Hooch,
afgaand op de trailer gaat de serie over de zoon van Turner en een zoon van Hooch.

edit: Daar je de film niet kent maar even spoilertags toegevoegd, kun je zelf kiezen of je het leest :P

[Voor 9% gewijzigd door Raven op 21-07-2021 14:52]

Oscar Wilde

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:10
Raven schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:28:
Seizoen 4 van Atypical is in zijn geheel beschikbaar :)
Helaas ook meteen de laatste 😢

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

bie100 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:06:
voor de tweede keer gangs of london gekeken wat blijft die serie goed
Kon het niet aanzien zo nep.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee