Buitenlandse TV Series 2020-2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 54.015 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-05 14:26
RazorMaron schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:33:
[...]

Vanwaar zijn alle producties van nieuwe series dit jaar dan stopgezet? Terwijl er wel nieuwere seizoenen komen van anderen?

De Marvel universe wil ik een x gwn in 1 keer chronologisch kijken, dus vanaf Captain America -> Agent Carter etc, ben ook gestopt ergens seizoen 3 van Carter aangezien het saai werd.

Ik zal de series die je verder hebt gegeven eens onder de loep nemen. Merciii
Ik bedoel niet dat alle nieuwe series niet in productie zijn (die er zullen er vast zijn) maar ik zie op Deadline en Variety veel meer berichten dat S2 voor veel series wel is begonnen.

Marvel-films heb ik op release volgorde gekeken. Shield en Carter nog niet gezien (denk dat je SHIELD bedoelt in plaats van Carter want Carter heeft geen derde seizoen ;))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Midsomer Murders S22 is begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:21
En Line Of Duty, S06, op de BBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yep dat is een aanrader.
Sky Rojo is ook prima.

Onlangs begonnen aan Jett, die was een beetje aan de aandacht ontsnapt.
Goeie serie en wat is het toch zonde dat HBO Cinemax de nek heeft omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 22:07

zeroday

There is no alternative!

sambalbaj schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:04:
[...]

Yep dat is een aanrader.
Sky Rojo is ook prima.

Onlangs begonnen aan Jett, die was een beetje aan de aandacht ontsnapt.
Goeie serie en wat is het toch zonde dat HBO Cinemax de nek heeft omgedraaid.
Met Gaite Jansen ;-)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:45
VirinR schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:33:
[...]

Ik bedoel niet dat alle nieuwe series niet in productie zijn (die er zullen er vast zijn) maar ik zie op Deadline en Variety veel meer berichten dat S2 voor veel series wel is begonnen.

Marvel-films heb ik op release volgorde gekeken. Shield en Carter nog niet gezien (denk dat je SHIELD bedoelt in plaats van Carter want Carter heeft geen derde seizoen ;))
Aah ik kan het me weer herinneren. Ik was chronologisch bij SHIELD seizoen 1, maar dat leek me echt he-le-maal niks om te kijken. Gewoon wachten op het moment dat ik bijna dood ga van de verveling en dan maar dat aanzetten

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
RazorMaron schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:55:
[...]

Aah ik kan het me weer herinneren. Ik was chronologisch bij SHIELD seizoen 1, maar dat leek me echt he-le-maal niks om te kijken. Gewoon wachten op het moment dat ik bijna dood ga van de verveling en dan maar dat aanzetten
Ah duidelijk. SHIELD staat al sinds ik de films heb heb gezien al in mijn lijstje maar dan zal die waarschijnlijk nog lange tijd op mijn lijst blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
En comedyserie Mythic Quest krijgt weer een speciale aflevering. Deze aflevering speelt zich af na de Quarantaine-aflevering (aanrader!) en Anthony Hopkins heeft een gastrol.
De aflevering komt 16 april uit op Apple TV+, twee weken voordat het tweede seizoen begint.
https://deadline.com/2021...iere-apple-tv-1234728249/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Volgende week na 11 seizoenen de allerlaatste aflevering van Shameless (US)

1 van de weinige series die mij van begin tot eind wist te boeien.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 12:42
Moby schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:07:
Volgende week na 11 seizoenen de allerlaatste aflevering van Shameless (US)

1 van de weinige series die mij van begin tot eind wist te boeien.
ik volg je volledig. Er zijn mensen die zeggen dat de originele serie minstens even goed is maar die heb ik nooit bekeken.

spoiler:
Het ligt er misschien wel beetje te vingerdik op dat het op zijn einde loopt. Iedere aflevering gaat de volledige cast meer en meer uit mekaar. Denk dat zelfs iemand die niet weet dat de serie stop, dit al door heeft. Maar ja, liever zo dan opeens afgesneden met een mes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:29
Kenhas schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:13:
[...]

ik volg je volledig. Er zijn mensen die zeggen dat de originele serie minstens even goed is maar die heb ik nooit bekeken.

spoiler:
Het ligt er misschien wel beetje te vingerdik op dat het op zijn einde loopt. Iedere aflevering gaat de volledige cast meer en meer uit mekaar. Denk dat zelfs iemand die niet weet dat de serie stop, dit al door heeft. Maar ja, liever zo dan opeens afgesneden met een mes
De eerste 3 seizoenen van de originele serie zijn goed. Totdat 2 hoofdpersonages de serie verlaten misschien wel briljant.

Van de US versie heb ik alleen de eerste aflevering gekeken, en die vond ik behoorlijk matig. Het verbaasde mij dan ook zeer dat die zo lang is door blijven lopen, maar heb nooit de behoefte gehad om het weer op te pakken.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Malfunctions schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:25:
[...]

De eerste 3 seizoenen van de originele serie zijn goed. Totdat 2 hoofdpersonages de serie verlaten misschien wel briljant.

Van de US versie heb ik alleen de eerste aflevering gekeken, en die vond ik behoorlijk matig. Het verbaasde mij dan ook zeer dat die zo lang is door blijven lopen, maar heb nooit de behoefte gehad om het weer op te pakken.
Er waren ijzersterke seizoenen in het begin, het gedonder was er met het Guy Jezus (geen spoiler btw) gedoe. Ook toen ze Fiona meer en meer de hoofdrol gingen toebedelen vond ik het hier en daar minder
maar over het algemeen heb ik van alle seizoenen genoten. Ik ben zeer benieuwd naar de finale want eigenlijk is het inderdaad het hele seizoen al afscheid nemen ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:09:
[...]

Er waren ijzersterke seizoenen in het begin, het gedonder was er met het Guy Jezus (geen spoiler btw) gedoe.
Bedoel je niet Gay Jesus? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
zeroday schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:09:
[...]

Er waren ijzersterke seizoenen in het begin, het gedonder was er met het Guy Jezus (geen spoiler btw) gedoe. Ook toen ze Fiona meer en meer de hoofdrol gingen toebedelen vond ik het hier en daar minder
maar over het algemeen heb ik van alle seizoenen genoten. Ik ben zeer benieuwd naar de finale want eigenlijk is het inderdaad het hele seizoen al afscheid nemen ..
Zoals ik zei heb ik de US versie niet gezien, dus ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat :P

De UK versie is het origineel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Who Killed Sara . (Netflix)

Geen verkeerde serie ..
en een S2 komt ook .. phew

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

https://www.theguardian.c...it-that-is-truly-haunting

The Sister review – a nail-biting whodunnit that is truly haunting

Mag er verder niks over zeggen, want anders is het een spoiler. :X

Wij hebben inmiddels 3 afleveringen gezien en vonden het [....]

[ Voor 14% gewijzigd door ehtweak op 09-04-2021 23:30 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 19:21

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

jodeltje schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:08:
Ik heb nu een aantal afleveringen van Debris gezien en het heeft veel potentie.
2 detectives verzamelen stukken ruimtepuin die onverklaarbare fenomenen veroorzaken. Soort Space Fringe.

Voor iedereen die The X-Files en Fringe leuk vond een aanrader :)
Eens, vroeger X-Files gekeken en Fringe, Debris past goed in dit rijtje.
Leuke nieuwe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
zeroday schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:11:
Who Killed Sara . (Netflix)

Geen verkeerde serie ..
en een S2 komt ook .. phew
Gezien, idd niet verkeerd 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Zonder iets te verklappen ..

Shameless has come to an end. Het einde: zo'n serie krijg nooit een einde waarmee je er met een knal uitgaat
zoals bij Breaking Bad .. Zou ook niet kunnen bij deze serie ..

ik vond het een goed einde, recht doen aan alle spelers. En verder mogen we blijven dagdromen. Ben benieuwd wat er individueel met de cast gebeurd. Als je zoveel seizoenen in een serie speelt dan lijkt het me lastig om een andere rol te vinden of te gaan spelen . .Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Naast Shameless ook geen Earps meer :/ , gister was de laatste ep, met Waverly in een heel erg opvallende outfit O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De animatieserie Invincible op Amazon Prime bevalt mij uitstekend. Combinatie van actie, humor en vooral steeds verrassende wendingen.
En met de stem van een Oscarwinnaar in een hoofdrol. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door drfruit op 11-04-2021 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 16:17

The_Worst

Unox

2 afleveringen Debris gezien maar dit gaat het na 2 afleveringen al niet worden. Typische Amerikaanse case-of-the-week cliché show waar al in de eerste paar minuten onnodige geheimen geïntroduceerd worden om maar een beetje spanning te creëren. Een buitenaards schip dat in gedeeltes neerstort op aarde met bijzondere krachten is natuurlijk niet spannend genoeg. :F

Daarnaast ben ik Shameless een beetje aan het uitstellen. 11 jaar wat ten einde komt. :-( Superstore is ook gestopt dus het wordt wel een treurig en rustig jaar zo. ;w

[ Voor 18% gewijzigd door The_Worst op 11-04-2021 15:24 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
The_Worst schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:23:
2 afleveringen Debris gezien maar dit gaat het na 2 afleveringen al niet worden. Typische Amerikaanse case-of-the-week cliché show waar al in de eerste paar minuten onnodige geheimen geïntroduceerd worden om maar een beetje spanning te creëren. Een buitenaards schip dat in gedeeltes neerstort op aarde met bijzondere krachten is natuurlijk niet spannend genoeg. :F

Daarnaast ben ik Shameless een beetje aan het uitstellen. 11 jaar wat ten einde komt. :-( Superstore is ook gestopt dus het wordt wel een treurig en rustig jaar zo. ;w
Genoeg andere goede series te zien. Breaking Bad, Better Call Saul, Succession, Yellowstone, Resident Alien, Your Honor etc. Allemaal series van een hoog niveau. Wou dat ik die allemaal nog niet gezien had :/

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:15

Thompson

Beeromaniac

The Big Bang Theory en Modern Family zijn nu al een tijdje afgelopen en ik begin zo'n soort serie voor tussendoor nu toch wel te missen. Zijn er recent nog producties gestart die het in zich hebben om voor de komende jaren zo'n serie te worden? Of wellicht oude pareltjes die ik nog eens kan proberen?

O.a. Friends, How I Met your Mother, Shameless, Blue Mountain State, Brooklyn 99, Sex Education, The Good Place, Parks&Recreation, Weeds, Dead to Me en Space Force al helemaal gezien. En vast nog wel meer waar ik nu even niet op kom. Om een beetje aan te geven wat m'n smaak is.
Community en Arrested Development aan begonnen maar toch wel afgehaakt, daar kwam ik niet lekker in.

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Thompson schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:39:
The Big Bang Theory en Modern Family zijn nu al een tijdje afgelopen en ik begin zo'n soort serie voor tussendoor nu toch wel te missen. Zijn er recent nog producties gestart die het in zich hebben om voor de komende jaren zo'n serie te worden? Of wellicht oude pareltjes die ik nog eens kan proberen?

O.a. Friends, How I Met your Mother, Shameless, Blue Mountain State, Brooklyn 99, Sex Education, The Good Place, Parks&Recreation, Weeds, Dead to Me en Space Force al helemaal gezien. En vast nog wel meer waar ik nu even niet op kom. Om een beetje aan te geven wat m'n smaak is.
Community en Arrested Development aan begonnen maar toch wel afgehaakt, daar kwam ik niet lekker in.
Ik heb 7 series die je opnoemt volledig gezien dus qua smaak zitten we dicht bij elkaar.
Zelf vind ik Black-ish, Veep, Ted Lasso, Silicon Valley, Mythic Quest, 30 Rock en One Day at a Time erg goede comedyseries.

Black-ish is makkelijker om per aflevering te kijken omdat er geen grote verhaallijn in zit (zoals The Good Place wel had) en er staan 6 seizoenen op Disney+. Elke vrijdag komt er een nieuwe aflevering van het 7e seizoen online. One Day at a Time is ook een aanrader maar daarvan staat de 4e seizoen niet op Netflix gezien zij de serie cancelde na het derde seizoen. De rest van de series vond ik fijner om te bingen.

Overigens brengt Netflix deze woensdag een nieuwe sitcom met Jamie Foxx uit namelijk Dad Stop Embarrassing Me, maar met 8 afleveringen denk ik dat je de snel heb uitgekeken. Momenteel is Family Guy mijn ‘tussendoor serie’. Met 8 seizoenen te gaan hou ik mij daarmee wel bezig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zeroday schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:46:

Shameless has come to an end. Het einde: zo'n serie krijg nooit een einde waarmee je er met een knal uitgaat

ik vond het een goed einde, recht doen aan alle spelers. En verder mogen we blijven dagdromen. Ben benieuwd wat er individueel met de cast gebeurd. Als je zoveel seizoenen in een serie speelt dan lijkt het me lastig om een andere rol te vinden of te gaan spelen . .Ben benieuwd.
Ja prima einde zo. Het echte einde zat er wel een tijdje aan te komen en dat vind ik eigenlijk wel prima. Laatste twee seizoenen (of langer) irriteerde ik mij meer aan Frank dan dat ik het nog grappig vond, alles met dat karakter leek wel gedaan.

Wel vond ik het vreemd dat ze twee afleveringen voor het eind een best wel uitgesproken karakter introduceren en daar vervolgens niet echt iets mee deden.

Ook vond ik het jammer dat we Fiona niet nog even terug zagen komen.

Ik ga ze wel missen, was erbij sinds de eerste aflevering dus heb die kids letterlijk en figuurlijk zien opgroeien. Dat maakte het toch net bijzonderder als wanneer je het nu nog aan iemand zou aanraden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Je kan Young Sheldon proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:12

Tijntje

Hello?!

Hier een lijstje van komedies die wij ook kijken als tussendoor.

IMDB: Avenue 5 (TV Series 2020– )
IMDB: Barry (TV Series 2018– )
IMDB: Breeders (TV Series 2020– )
IMDB: Brockmire (TV Series 2017–2020)
IMDB: Life in Pieces (TV Series 2015–2019)
IMDB: Living with Yourself (TV Series 2019– )
IMDB: Loudermilk (TV Series 2017– )
IMDB: Mrs. Fletcher (TV Series 2019)
IMDB: Schitt's Creek (TV Series 2015–2020)
IMDB: Santa Clarita Diet (TV Series 2017–2019)
IMDB: Space Force (TV Series 2020– )
IMDB: Speechless (TV Series 2016–2019)
IMDB: Ted Lasso (TV Series 2020– )
IMDB: The Goldbergs (TV Series 2013– )
IMDB: The Good Place (TV Series 2016–2020)
IMDB: Upload (TV Series 2020– )
IMDB: Workin' Moms (TV Series 2017– )

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:46:

Dat stukje tijdens de end credits _O- _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donstil schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:59:
[...]

Ja prima einde zo. Het echte einde zat er wel een tijdje aan te komen en dat vind ik eigenlijk wel prima. Laatste twee seizoenen (of langer) irriteerde ik mij meer aan Frank dan dat ik het nog grappig vond, alles met dat karakter leek wel gedaan.

Wel vond ik het vreemd dat ze twee afleveringen voor het eind een best wel uitgesproken karakter introduceren en daar vervolgens niet echt iets mee deden.

Ook vond ik het jammer dat we Fiona niet nog even terug zagen komen.

Ik ga ze wel missen, was erbij sinds de eerste aflevering dus heb die kids letterlijk en figuurlijk zien opgroeien. Dat maakte het toch net bijzonderder als wanneer je het nu nog aan iemand zou aanraden.
Over dat uitgeproken karakter: ik denk dat het heel goed aansluit bij hetgeen Frank verteld
zonder nu hier een spoiler te geven. Het nieuwe karakter was dermate van karakter dat dit wel aansluit.

Ja, ik had op zich ook wel verwacht dat Fiona nog langs kwam. Ik denk dat hetgeen wat ze hebben gedaan daar goed genoeg recht aan gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik vind deze wel goud :
Zitten echt herkenbare dingen in die ik vanuit mijn eigen familie of die van anderen ken! :D _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 12:30

Martinspire

Awesomeness

Ik zou TBBT en Modern Family niet gelijke shows noemen. Hele andere insteek imo. Maar als je een andere comedy met lachband wilt, dan moet je Last Man Standing ook eens proberen. De eerste 6 seizoenen worden op TV nog wel eens uitgezonden, maar is vast ook nog wel ergens te downloaden. De laatste 3 zijn overigens bij Fox terecht gekomen (de eerste 6 zijn van ABC), dus vandaar dat dingen als trailers ineens overal weg zijn.

Tim Allen zul je misschien wel kennen van Home Improvement. Hier heeft ie 3 meiden ipv 3 zoons.
Hij is ook wel wat rechts, al wordt ie redelijk in balans gehouden door zn vrouw en kinderen met aanhang. Kijk maar of je het leuk vind:
[YouTube: last man standing, mike cleans gun]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:52
Last Man Standing is echt fantastisch. Ben daar begin dit jaar aan begonnen en inmiddels helemaal bij. (dat is 9 seizoenen in totaal met ieder seizoen +/- 24 afleveringen. You do the math :+)

Ook de subtiele references naar Home Improvement zijn top.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 12-04-2021 13:29 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 12:30

Martinspire

Awesomeness

Rivanov schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:28:
Last Man Standing is echt fantastisch. Ben daar begin dit jaar aan begonnen en inmiddels helemaal bij. (dat is 9 seizoenen in totaal met ieder seizoen +/- 24 afleveringen. You do the math :+)

Ook de subtiele references naar Home Improvement zijn top.
Mja hier kijken we hem ook wekelijks met de familie. Ik vind het commentaar (naast het gebruikelijke over de lachband) altijd zo grappig dat mensen quotes van Tim Allen pakken om aan te tonen dat het zo'n rechtse humor is, maar vrijwel elke typische one-liner wordt gevolgd door iets wat de dames zeggen wat weer de andere kant op gaat. Vooral zijn vrouw dwingt hem vaak toch wat progressiever te kijken.

Het is erg jammer dat ie niet ergens nog op een streaming service staat, want de ondertiteling is vaak niet in het Nederlands te krijgen (en dat heb ik voor mijn moeder toch wel nodig). Ze zijn trouwens bij Comedy Central (waar ie in Nederland staat) bezig om alle seizoenen er nog even snel doorheen te stampen, maar waarom het dan zo vaak in random volgorde staat, is me nog steeds niet bekend. Dan forceer je toch dat mensen gaan opnemen en je reclame doorspoelen?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vanavond begint er op BBC First weer een nieuw seizoen van

Unforgotten

https://www.bbcbenelux.com/programmas/unforgotten-seizoen-4/

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/130/590x/Unforgotten-actress-Nicola-Walker-interview-Pam-Francis-607909.jpg

De vorige seizoenen hebben we ook altijd met veel interesse gekeken.
Goede acteurs en een intrigerend verhaal. d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 12-04-2021 17:09 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Leuk: The Nevers ...

een beetje sci-fi achtig met kostuum 'drama' uit eind jaren 1800 ..
's kijken welke kant het op gaat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

zeroday schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:12:

Van Joss Whedon! Die ook Firefly, Buffy, Angel, Dollhouse, en Cabin in the woods en Avengers Assemble en Age of Ultron heeft gemaakt.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Poekie schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:23:
[...]

Van Joss Whedon! Die ook Firefly, Buffy, Angel, Dollhouse, en Cabin in the woods en Avengers Assemble en Age of Ultron heeft gemaakt.
ja gaat lekker met die man ;)
https://www.insider.com/j...andals-timeline-explained

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brad_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:29

_Brad_

Wax fanaat

ehtweak schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:59:
Vanavond begint er op BBC First weer een nieuw seizoen van Unforgotten
De vorige seizoenen hebben we ook altijd met veel interesse gekeken.
Goede acteurs en een intrigerend verhaal. d:)b
Volledig mee eens!

't is een hobby ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:38
Gaat dit alleen over Amerikaanse / Engelse series? Er zijn toch ook veel goede Scandinavische series. Broen, Those who kill, Modus.......

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Sparkiee schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:59:
Gaat dit alleen over Amerikaanse / Engelse series? Er zijn toch ook veel goede Scandinavische series. Broen, Those who kill, Modus.......
Zelf kijk ik alleen naar Amerikaanse series en slechts een handje vol Britse series, vandaar dat de TS vol staat met Amerikaanse series. Maar je bent natuurlijk vrij om series van dit tv-seizoen uit andere landen hier te bespreken (met uitzondering van anime, daar is een apart topic voor).
In de andere delen van deze topicreeks zijn ook een aantal Scandinavische series aangeraden.

[ Voor 8% gewijzigd door VirinR op 13-04-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komt daar nog een nieuw seizoen van?

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:21
Coenen schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:57:
[...]

Eens, vroeger X-Files gekeken en Fringe, Debris past goed in dit rijtje.
Leuke nieuwe serie.
Ik vind dat Debris niet in de schaduw mag staan van X-Files en Fringe.Slecht geacteerd, oninteressante hoofdpersonen, slecht geluid, warrig,ik vond het maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
Raven schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:09:
[...]

Komt daar nog een nieuw seizoen van?
Er zijn 2 seizoenen van. Het tweede is van 2017. Ik heb niet veel hoop dat er nog een 3de komt maar dat zou wel geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:15
zeroday schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:12:

Het concept klinkt wel als iets wat ik zou kijken, en meestal kan ik wel genieten van Whedon's werk. Nu maar hopen dat hij niet gecancelled wordt aangezien dat waarschijnlijk ook het eind van de serie zou betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:23

Vrijdag

De Zwarte

Schaamteloze plug:

Het is al weer een vrij oude serie en ik behoor volgens mij niet echt tot de doelgroep: Desparate Housewives

Mijn toenmalige vriendin keek dat en omdat mijn bureau naast de tv stond keek ik wel eens met een schuin ook mee. Dat kwam vooral door de hoofdrolspeelster, want die had vlammend rood haar. Ik dacht eerst dat het een soort stomme "Sex & the city" zou zijn, maar ik keek steeds vaker naar de tv. Totdat ze zei dat ik ook wel mee mocht kijken.
Ik vond het eigenlijk veel beter dan dat ik had verwacht. Natuurlijk, heel veel drama. Maar ook een goede karakter ontwikkeling, humor-zonder-lachband, herkenbare situaties en sterke dialogen.

Het is niet echt een comedy zoals de series die je zelf opnoemde. Dus geen lachband, geen twee/drie locaties en Piet Bambergen achtige situaties. Comedy is maar een deel van het concept.

Ik vond het in elk geval oprecht een goede serie en heb alle seizoenen gezien. Maar ik kan me voorstellen dat niet voor iedereen is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenhas
Tot zover Shameless dus. Jammer maar aan alle mooie liedjes komt een einde.

Wil natuurlijk niets verklappen maar er komen paar flash backs (denk niet dat ik daarmee iets verkeerd zeg) in voor en ik krijg opeens zin om weer te herbeginnen. Je ziet enkele beelden van de beginjaren en dan heb je toch zoiets van "man, wat zijn die opgegroeid" en de seconde erna "man, wat ben ik oud geworden" :+

De goede oude tijd wanneer naakt nog niet functioneel moest zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sparkiee schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:08:
[...]

Er zijn 2 seizoenen van. Het tweede is van 2017. Ik heb niet veel hoop dat er nog een 3de komt maar dat zou wel geweldig zijn.
I know en als ik het mij goed herinner zaten er ook een paar jaar tussen die 2.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Kenhas schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:29:

LOL .. ja .. dat was de afgelopen 2 seizoenen met een vergrootglas nog ver te zoeken ;)
maar zelfs functioneel naakt is er nog maar bij weinig series..

Zelfs Outlander begint ' normaal ' te worden ;) En als ik dan recenties lees over Bridgerton dat ze het over een aantal bepaalde scenes hebben dan moet ik toch wel lachen over hetgeen wat je ziet of denkt te moeten zien. Dat daar zo'n ophef over wordt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
zag dat ie nog niet genoemd was in het topic hier, was toevallig op zoek naar season 4 (nov 2021 pas..)

Get Shorty (Serie niet de film)

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTExMTM2MTg3OTZeQTJeQWpwZ15BbWU4MDg0ODIxODIy._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_.jpg

Vond het persoonlijk een erg grappige en goede serie.

[ Voor 7% gewijzigd door mvrhrln op 14-04-2021 20:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet net IMDB: Powerpuff (TV Series) op IMDB
A live-action reboot of the 1998 cartoon The Powerpuff Girls (1998), set a couple decades into the girls' future. The titular trio, formed by Blossom, Buttercup and Bubbles, are now disillusioned women in their twenties who resent having lost their childhood to crime-fighting. Now, they are faced with the choice of reuniting and going back to crime-fighting together, as the world needs them now more than ever.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Een gritty reboot van the Powerpuff Girls? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Poekie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:56:
[...]

Ja, nu hebben ze niet hun gekleurde jurkjes aan.. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Malfunctions schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:40:
[...]

Ja, nu hebben ze niet hun gekleurde jurkjes aan.. :z
Het ziet er nog steeds kleurrijk uit :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S7VxIZj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Tijntje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:08:
[...]

Het ziet er nog steeds kleurrijk uit :D
[Afbeelding]
Is dat echt? 8)7 _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:23

Vrijdag

De Zwarte

Poekie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:56:
[...]

Powerpuff Girls, the Snyder Cut ;)

Of natuurlijk gewoon de grimdark versie van de Powerpuff Girls:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ys9jU81HgwSSAB-seiQ9nWKfc5Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HoCzp4v80ib6pThSW5VLIOAj.jpg?f=user_large

"I have a heavy flamer. Your argument is invalid"
8)

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 15-04-2021 13:16 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 21:16

Caveman

whahoehaha

Ik heb 2 broke girls nog niet voorbij zien komen....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-05 11:47
Kenhas schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:29:
Tot zover Shameless dus. Jammer maar aan alle mooie liedjes komt een einde.

Wil natuurlijk niets verklappen maar er komen paar flash backs (denk niet dat ik daarmee iets verkeerd zeg) in voor en ik krijg opeens zin om weer te herbeginnen. Je ziet enkele beelden van de beginjaren en dan heb je toch zoiets van "man, wat zijn die opgegroeid" en de seconde erna "man, wat ben ik oud geworden" :+

Ik had na de laatste aflevering precies hetzelfde gevoel. De laatste seizoen(en) waren minder goed maar ik vond het nog steeds erg vermakelijk. De laatste scène vond ik wel wat lelijk.. ik ga de serie en de personages wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

MeNTaL_TO

The future is not set

Caveman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:37:
[...]

Ik heb 2 broke girls nog niet voorbij zien komen....
Die is volgens mij online nergens terug te vinden (en dan bedoel ik streamingdienst).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

038Zwolle schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:05:
[...]

Ik had na de laatste aflevering precies hetzelfde gevoel. De laatste seizoen(en) waren minder goed maar ik vond het nog steeds erg vermakelijk. De laatste scène vond ik wel wat lelijk.. ik ga de serie en de personages wel missen.
Von de laatste woorden van Frank in de alvering wel best diep gaan hoor

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
SadisticPanda schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:30:
[...]

Op zich wel maar vond ze niet echt passen bij deze serie. Het was een serie waar je, bij momenten, naar keek met plaatsvervangende schaamte en dan vond ik die laatste scenes iets te emo. De serie heeft natuurlijk meer dan zijn deel emo-tv gehad maar als afscheid had ik net iets anders verwacht.
Maar als puntje bij paaltje komt, was het wel een mooie afsluiter.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sparkiee
The Serpent (2021)The Serpent (2021)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 58 min | MPAA: TV-MA
Een serie die gebaseerd is op waargebeurde feiten. Een man, dief en moordenaar weet elke keer nieuwe slachtoffers moeiteloos om zijn vinger te wikkelen. Samen met zijn handlangers weet hij steeds nieuwe slachtoffers te maken en er mee weg te komen. Totdat een Nederlandse medewerker van de ambassade zich op een vermissing stort en ondanks veel tegenslag door blijft graven. De serie speelt voornamelijk in Thailand. De afwisseling met "oude" beelden geeft net wat extra beleving. Spannend, meeslepend. Hoewel het allemaal een srie is laat het wel zien dat je niet zomaar iedereen moet vertrouwen. En dat het niet erg is om af en toe een gezonde dosis achterdocht te hebben.
Met bijna een uur per aflevring vinden we dit een goede serie om de avonden door te komen. Wat ons betreft een aanrader.
Afbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/8.png8 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:49
Sparkiee schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:57:
The Serpent (2021)[Afbeelding: The Serpent (2021)]
Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 58 min | MPAA: TV-MA
Een serie die gebaseerd is op waargebeurde feiten. Een man, dief en moordenaar weet elke keer nieuwe slachtoffers moeiteloos om zijn vinger te wikkelen. Samen met zijn handlangers weet hij steeds nieuwe slachtoffers te maken en er mee weg te komen. Totdat een Nederlandse medewerker van de ambassade zich op een vermissing stort en ondanks veel tegenslag door blijft graven. De serie speelt voornamelijk in Thailand. De afwisseling met "oude" beelden geeft net wat extra beleving. Spannend, meeslepend. Hoewel het allemaal een srie is laat het wel zien dat je niet zomaar iedereen moet vertrouwen. En dat het niet erg is om af en toe een gezonde dosis achterdocht te hebben.
Met bijna een uur per aflevring vinden we dit een goede serie om de avonden door te komen. Wat ons betreft een aanrader.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8 / 10
Genereer je eigen UBB code review
Gisteren net de laatste aflevering hiervan gezien en was er ook erg over te spreken. Ik heb zelf ook redelijk wat gebackpacked dus ook mooi om te zien hoe dat er in de jaren '70 aan toe ging. Best bizar dat dit waar is gebeurd (met wat lichte creatieve vrijheid) en zet je inderdaad wel aan het denken dat je niet zomaar iedereen kan vertrouwen op zo'n reis.
NRC had trouwens ook een mooi artikel over de serie inclusief een interview met de echte Herman Knippenberg: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/29/de-jacht-die-het-leven-van-deze-nederlandse-diplomaat-veranderde-is-nu-een-serie-op-netflix-a4037647. Door dat artikel de serie gekeken maar de moeite waard om het na afloop nog een keer te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-05 11:47
SadisticPanda schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:30:
[...]

Ik doelde meer op het beeld tijdens die woorden. En jammer dat hij iemand echt vergeten was te benoemen in zijn speech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

038Zwolle schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:46:
[...]

Ik doelde meer op het beeld tijdens die woorden. En jammer dat hij iemand echt vergeten was te benoemen in zijn speech.
Past heel goed in het tijdsbeeld van dit seizoen ;)
Hoe vaak is die naam dit seizoen genoemd? ....

Frank wilde vaker wel hele verhandelingen vertellen dus wat dat betreft vond ik het wel passen. ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:34

alienfruit

the alien you never expected

Nieuwe seizoen van Line of Duty is weer sterk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 11:48
Ik ben benieuwd of/wanneer de rest van het 5e seizoen + 6e seizoen van Billions gaat komen, nu de vrouw van Damian Lewis vorige week overleden is. Ik kan me voorstellen dat het voor vertraging zorgt.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001

Damian

Insane Obtrusion

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 21:16

Caveman

whahoehaha

Nice !!! ben blij dat je het vermeld... f^&%#2g tvdb.com had hem op gecanceld staan

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Caveman schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:56:
[...]

Nice !!! ben blij dat je het vermeld... f^&%#2g tvdb.com had hem op gecanceld staan
offtopic:
Voor de API-verandering van TVDB was ik erg actief op TVDB maar ik zag toen al dat velden incorrect werden ingevuld. Nu bewerk ik TVDB niet meer, wel TMDB omdat die een betere community heeft en tegenwoordig wordt gebruikt voor Trakt.
Op TMDB staat de serie correct als 'Returning Series'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VirinR

Gisteren bekendgemaakt tijdens het Apple evenement:
Ted Lasso S2 begint op 23 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 16:25
VirinR schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:30:
[YouTube: Ted Lasso — Season 2 Teaser | Apple TV+]

Nice! Vond seizoen 1 echt heel vermakelijk.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ted Lasso is echt geweldig ja. Mooi dat er al zo snel een 2e seizoen komt!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

VirinR schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:30:
[YouTube: Ted Lasso — Season 2 Teaser | Apple TV+]

Nice, dat was inderdaad een aangename verrassing het eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:24
Behind Her Eyes Miniserie
IMDB: Behind Her Eyes (TV Mini-Series 2021)

Mini serie over een psychiater die samen is met een wat wazige vrouw. De psychiater heeft graag de controle over z'n vrouw en heeft ook allemaal medicatie voor haar voor geschreven.
*knip*. Zelf vond ik het alleen jammer dat het zo eindigde.

7,5/10

Post geen spoilers in dit topic aub.

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 25-04-2021 11:10 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
mvrhrln schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:03:
zag dat ie nog niet genoemd was in het topic hier, was toevallig op zoek naar season 4 (nov 2021 pas..)

Get Shorty (Serie niet de film)

[Afbeelding]

Vond het persoonlijk een erg grappige en goede serie.
Is het zeker dat er een seizoen 4 komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Net de laatste aflevering van For All Mankind S2 gezien en die 75 minuten stellen zeker niet teleur met veel actie en politieke intrige. De verhaallijnen van S2 worden goed afgesloten en er wordt een basis gezet voor S3.
Ook de laatste aflevering van The Falcon and The Winter Soldier had veel actie maar sommige scènes mochten wel iets langer duren voor het verhaallijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Season finale van For All Mankind was fan-tas-tisch! Kan niet wachten tot seizoen 3.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Mypos schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:37:
[...]
Is het zeker dat er een seizoen 4 komt?
100% niet , maar dit; https://releasedate.me/get-shorty/
geeft hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik gok dat het vanwege de Oscars zo stil is qua series vandaag?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:12:
Season finale van For All Mankind was fan-tas-tisch! Kan niet wachten tot seizoen 3.
Absoluut! Seizoen 1 was heel erg woke, maar dit seizoen was echt top met als hoogtepunt de seizoensfinale.
Minpuntje was de Karen verhaallijn. Kan niet wachten tot 1995!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Raven schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:28:
Ik gok dat het vanwege de Oscars zo stil is qua series vandaag?
Niet helemaal.
Hulu heeft twee teasers uitgebracht:
Allereerst een teaser van Nine Perfect Strangers, een miniserie met Nicole Kidman:
[YouTube: Nine Perfect Strangers Promo | A Hulu Original]

Daarnaast een teaser van The Handmaid's Tale S4:

Maar voor de rest is het wel stil qua uitgebrachte promo's. Als ik meer kan vinden, zal ik deze post updaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vervolg op animatieserie The Flintstones in de maak
De populaire serie The Flintstones krijgt een vervolg, meldt entertainmentsite Variety dinsdag. Het wordt een geanimeerde versie die te zien zal zijn bij Fox in de Verenigde Staten.

Nadat er al eerder pogingen werden ondernomen om Fred en Wilma Flintstone en Barney en Betty Rubble terug te laten keren op televisie, lijkt het dit keer te lukken. Actrice Elizabeth Banks treedt op als uitvoerend producent en spreekt tevens de stem van Pebbles, de dochter van Fred en Wilma, in.

De show, die de titel Bedrock zal krijgen, speelt zich in een latere periode af dan de originele serie. Fred staat op het punt om met pensioen gegaan, terwijl de twintiger Pebbles zich richt op haar eigen carrière.

Fox-president Michael Thorn is blij met de nieuwe serie. "Nog voordat de Simpsons, Griffins en de Belchers er waren, waren The Flintstones al onderdeel van ons leven. Zij zijn de 'first family' van animatie en ze gaan absoluut rocken."

De originele serie was zes seizoenen lang te zien van 1960 tot 1966 en is wereldwijd jarenlang herhaald. Het was de eerste animatieshow die een Emmy Award won.

Het is nog niet bekend wanneer Bedrock voor het eerst te zien zal zijn.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

VirinR schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:05:
[...]

Niet helemaal.
Hulu heeft twee teasers uitgebracht:
Allereerst een teaser van Nine Perfect Strangers, een miniserie met Nicole Kidman.
Gwyneth Paltrow GOOP vibes iemand?

Nicole kan wel goed creepy overkomen. Op basis van de beschrijving van deze serie had ik iets heel anders verwacht dan de teaser en met name de muziek en houding van Kidman me nu doen voorkomen. Interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Weinig buzzz hier over ' bones and shadows '

Ik heb hem inmiddels gezien en tsja.. de 8 afleveringen kijken redelijk snel weg. Maar het is wel een erg brave serie geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

zeroday schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:09:
Weinig buzzz hier over ' bones and shadows '
Dat kan wel kloppen ja... ;) Over Shadow and Bone daarentegen:

Netflix Nederland en België

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ehtweak schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:46:
[...]

Dat kan wel kloppen ja... ;) Over Shadow and Bone daarentegen:

Netflix Nederland en België
ah bookmarken we die even .. wat een versplintering in topics zeg l;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Poekie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:18:
[...]

Gwyneth Paltrow GOOP vibes iemand?

Nicole kan wel goed creepy overkomen. Op basis van de beschrijving van deze serie had ik iets heel anders verwacht dan de teaser en met name de muziek en houding van Kidman me nu doen voorkomen. Interessant!
Ik heb de connectie met Gwyneth Paltrow niet gemaakt, maar wel een hele goede. Na het zien van de trailer zie ik Nicole Kidman’s personage als een soort cultleider waarin zij de 9 vreemden probeert te rekruteren :P
De miniserie is trouwens gebaseerd op het gelijknamige boek van Liane Moriarty (die ook Big Little Lies heeft geschreven als boek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nieuwe Apple TV+ serie vanaf vandaag te bekijken, The Mosquito Coast.
Episode 1 en 2 staan reeds online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

S1 van Intergalactic is er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
3.5 op imdb, ben benieuwd. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Episode 01 van The Mosquito Coast (Apple TV+) gekeken vanochtend. Viel niet tegen. Is volgens mij wel een bijzondere serie met een goed verhaal. Straks Episode 02 maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

drfruit schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:37:
[...]

3.5 op imdb, ben benieuwd. :/
Ik heb inmiddels 3 ep's gezien, niet de beste serie, maar wel redelijk kijkbaar, d'r is nu toch niks anders :+

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 01-05-2021 17:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:22:
[...]

Ik heb inmiddels 3 ep's gezien, niet de beste serie, maar wel redelijk kijkbaar, d'r is nu toch niks anders :+
Ik ben na de eerste teleurgesteld afgehaakt. Alleen de graphics zijn soms best goed, de rest is me te veel cliché en/of ongeloofwaardig, zelfs voor scifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Rivanov schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:17:
Episode 01 van The Mosquito Coast (Apple TV+) gekeken vanochtend. Viel niet tegen. Is volgens mij wel een bijzondere serie met een goed verhaal. Straks Episode 02 maar eens kijken.
Heb je de tweede aflevering ook al gezien?
De reviews zijn niet al te best maar ik vind de trailer er wel goed uitzien. Ik ben ook niet bekend met het gelijknamige boek en film, wellicht dat dat een rol speelt in de negatieve reviews van recensenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
VirinR schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:24:
[...]

Heb je de tweede aflevering ook al gezien?
De reviews zijn niet al te best maar ik vind de trailer er wel goed uitzien. Ik ben ook niet bekend met het gelijknamige boek en film, wellicht dat dat een rol speelt in de negatieve reviews van recensenten.
Jup. Beide gezien. Heeft me wel nieuwsgierig gemaakt naar de rest. So far so good.
Heb het boek ook nog niet gelezen, dus sta er nog blanco in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Invincible hier nog niet echt besproken zien worden na een tip van @drfruit. Deze serie is op Amazon Prime te zien. Animatie gebaseerd op een comic, met een aardige stemmencast; Steven Yeun, J.K. Simmons en Sandra Oh als het gezin Grayson, waar de vader de meest krachtige superheld ter wereld van is. Mark Hammill in een klein rolletje, altijd leuk.

Animatie doet erg Japans aan. Het verhaal is na 1 aflevering meteen goed begonnen! De rest is ook al beschikbaar maar m'n vriend is niet zo van het bingewatchen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
Invincible bijna helemaal gezien. Totaal niet van de animatie series maar door een gif ergens (van de laatste scene van aflevering 1) toch maar gaan kijken. Zeker geen spijt van ik vind het verhaal echt goed in elkaar zitten. Is bijna die 9 op imdb echt wel waard. Seizoen 2 en 3 zijn volgens mij ook al bevestigd.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.