Volgende keer iets meer vaseline op de candle scheelt een hoop.Rien43 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:35:
Is de correctie nu gaande? Ook al zijn de winsten behoorlijk, doet zo'n daling best wel pijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nieuws gemist?
"In het verleden behaalde resultaten..."
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Poehh, dat is mooi klote.Gelukszoekr schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:39:
Net terug van het ziekenhuis. Ik mag de komende maand m'n Blockfolio niet meer refreshen![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Beterschap!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Traden op de 3m gaat mij toch beter af dan de 5m, net gemist, maar wie weet gaat ie nog iets lager.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb de hele middag al precies hetzelfdeTominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:32:
Krijg bij BTC wel 'n beetje zo'n correctiegevoel ofzo
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Grapjeh hè. Wel harsh dat je voor zo'n duim een thumbsup geeft
Oei, dat is wel een erg falende pf.... niet eens BTC.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
Zonet ff ingelogd op Binance, zag dat ik nog een paar tientjes in USDT heb staan. Iemand misschien een idee voor een leuke altcoin? Liefst niet al te veel risico.
[Afbeelding]
Dat was ik in ieder geval niet!Gelukszoekr schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:42:
[...]
Grapjeh hè. Wel harsh dat je voor zo'n duim een thumbsup geeft
Hij gaat helemaal niet lager, mijn long zit op -17% en heb al even -22% gezienTaro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:41:
[...]
Traden op de 3m gaat mij toch beter af dan de 5m, net gemist, maar wie weet gaat ie nog iets lager.
Rescue money is onderweg, heb er all vertrouwen in dus vergroot de positie gewoon

De vraag is alleen welke coin MacOS is.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
- Taro
- Niet online
Helemaal correct, alleen die factor tijd he... 2-3 minuten eerder en ze waren raak. Hopelijk nog een herkansing.wdbtje schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:41:
[...]
Ik gok dat hij ze gezet heeft rond 99MA op de 5min. Net niet geraakt en terug omhoog
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Raar genoeg op ETH/euro wel geraakt (kraken)...Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Helemaal correct, alleen die factor tijd he... 2-3 minuten eerder en ze waren raak. Hopelijk nog een herkansing.
Soms moet het geluk ook wat meespelen lijkt me, zeker tussen euro/usd laatste tijd
Zo dan... ik had nog een zakje euro's langs de zijlijn die ik eerder uit usdt had gehaald. Heb ik nog toch weer even teruggewisseld. Over arbitrage gesproken
Hoe krijg je dit voor elkaar?Gelukszoekr schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:39:
Net terug van het ziekenhuis. Ik mag de komende maand m'n Blockfolio niet meer refreshen![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Google.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Haha dat dacht ik ook al-Splash- schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:42:
[...]
Oei, dat is wel een erg falende pf.... niet eens BTC.
Maar volgens mij heeft deze meneer of mevrouw niets te klagen. Die zal heus niet alles op Binance hebben staan toch?
Sterker nog, het aantal Litecoin alleen al overtreft mijn crypto PF euro waarde
Ohja heb nog 285 euro in ZIL zitten, die als enige alt coin alleen maar omlaag gaat lijkt het wel, afwachten maar. Ik wil ook graag wat DOT kopen. Ik hoor daar goede geluiden over?
ZIL de enige die alleen omlaag maar gaat? Wanneer ben je ingestapt?MatsuMatsu85 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:58:
Jullie zullen mij wel voor gek verklaren maar ga voor 2300 euro een Mitsubishi 5KW airco kopen ipv BTCkopen voor de woonkamer om op gas te besparen. Misschien kan ik dan wat ik daarmee bespaar in crypto stoppen. Ik had ook geen BTC voor de grote koerstijging en ik durf het eerlijk gezegd niet aan op dit moment, staat mij te hoog. Alhoewel ie waarschijnlijk nooit meer onder de 20K zakt.
Ohja heb nog 285 euro in ZIL zitten, die als enige alt coin alleen maar omlaag gaat lijkt het wel, afwachten maar. Ik wil ook graag wat DOT kopen. Ik hoor daar goede geluiden over?
Vandaag nog gehoord van mijn vrouw dat ik er teveel mee bezig ben, ik voelde de pump in haar opkomen...
Uiteindelijk met een ATH discussie afgesloten. Nu alles wat laten rusten
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Die mot gewoon ff gepumpt worden denk ik. en anders, dumpenNutellaah schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:00:
Man man, wat een weekend.
Vandaag nog gehoord van mijn vrouw dat ik er teveel mee bezig ben, ik voelde de pump in haar opkomen...
doei
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ja... ik doe maar geen uitspraken met dat soort bedragen.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:56:
[...]
Haha dat dacht ik ook al![]()
Maar volgens mij heeft deze meneer of mevrouw niets te klagen. Die zal heus niet alles op Binance hebben staan toch?
Sterker nog, het aantal Litecoin alleen al overtreft mijn crypto PF euro waarde
Maar je weet het niet he, wellicht dat hij ook een FOMO heeft van; Had ik ook maar wat in BTC gezet.
Alleen is het mij niet geheel duidelijk hoe ik dat instel op bijv. https://www.binance.com/nl/trade/LINK_BTC
https://academy.binance.c...les/what-is-a-limit-orderBMJ1971 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:04:
Waar kan ik een goede uitleg vinden hoe ik een verkoop order plaats op Binance? Ik wil graag een minimum verkoop limiet instellen en dan bijvoorbeeld verkopen voor BTC of BNB.
Alleen is het mij niet geheel duidelijk hoe ik dat instel op bijv. https://www.binance.com/nl/trade/LINK_BTC
https://academy.binance.c...hat-is-a-stop-limit-order
[ Voor 6% gewijzigd door -Splash- op 03-01-2021 20:06 ]
YouTube: Iggy Pop - The Passenger (Official Video)
Let me share my screen...
Verwijderd
He bah, beterschap Roel.Gelukszoekr schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb 2 jaar geleden ook zoiets gehad, net een paar dagen in het nieuwe jaar.
Gleed uit op de trap en viel zo naar beneden, met mijn knie op een betonnen drempel. Helemaal kapot, knieschijf in 3 stukken...
Knie bijna compleet vervangen, nu gaat het vrij goed. Maar blijft toch apart, zo'n titanium knie...
Hier zie je hoe ze het hebben gemaakt:
Mijn vriendin heeft inmiddels geleerd waarom ik soms MOON naar mijn telefoon schreeuw.Nutellaah schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:00:
Man man, wat een weekend.
Nu doet ze zelf ook mee met random MOON roepen
Wil je voortaan graag je eigen foto gebruiken? Beetje smakeloos om mijn foto hier voor te gebruiken....Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:08:
[...]
He bah, beterschap Roel.
Ik heb 2 jaar geleden ook zoiets gehad, net een paar dagen in het nieuwe jaar.
Gleed uit op de trap en viel zo naar beneden, met mijn knie op een betonnen drempel. Helemaal kapot, knieschijf in 3 stukken...
Knie bijna compleet vervangen, nu gaat het vrij goed. Maar blijft toch apart, zo'n titanium knie...
Hier zie je hoe ze het hebben gemaakt:[Afbeelding]
Hij draagt de naam van een andere coin trouwens, niet met opzet
Zero.
Iedere toffe aankoop die je kan doen door investeren is toch awesome? Ik verklaar je zeker niet voor gek, integendeel. Lekker bezig!MatsuMatsu85 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:58:
Jullie zullen mij wel voor gek verklaren maar ga voor 2300 euro een Mitsubishi 5KW airco kopen ipv BTCkopen voor de woonkamer om op gas te besparen.
Heb je je kind Doge genoemd?Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:10:
Besef me ineens dat mijn zoontje dezelfde verjaardag heeft als BTC![]()
Gefeliciteerd met DOGE hè!Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:10:
Die coin zakt precies als eerste altijd, en stijgt als laatste.
Zelda fan die zijn zoontje link heeft genoemd?Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:10:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Feli met Boats 'n Bitches! (BNB)Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:10:
Toch niet Hedera Hashgraph he?Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:10:
Nope, dat is mijn dochter
ps. hardloopschoenen zijn besteld! Gouden swoosh, bitcoin onder het logo en de geboortedatum achterop betaald met btc!
Geen lambo, wel schoenen.. ook mooi
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 03-01-2021 20:20 ]
Zero.
Ik zie alleen een 5% EUR maar die is Ended.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:23:
Iemand hier ervaring met locked savings op binance?
Klopt het echt dat als ik daar mijn fiat (euro) inzet ik dan 6% krijg? (Jaarrente)
Edit : Nexo bied geeft je 8-10% op je EUR
[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 03-01-2021 20:36 ]
- Taro
- Niet online
Haal je normaal gesproken je buy orders altijd weg als er wel een wick omlaag is maar deze net niet laag genoeg ging om te raken? Dat is een soort reset moment voor je waarop je eerst weer eens gaat kijken wat er in 10-20 min daarna gebeurt?Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:27:
Daar komt de ETH herkansing, maar ik weet niet of ik nog wel wil inkopen op die koers, grote kans dat het nog lager gaat. Ach, we wagen een gokje.
EDIT: Denkend aan de MA99 bijna-hit op je ETH orders eerder.
[ Voor 6% gewijzigd door twit op 03-01-2021 20:32 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Komt wel goed denk ik en dat zeg ik echt niet omdat ik er vuistdiep in zit hoorTaro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:27:
Daar komt de ETH herkansing, maar ik weet niet of ik nog wel wil inkopen op die koers, grote kans dat het nog lager gaat. Ach, we wagen een gokje.
Zero.
Zeker long BNB al die tijd nog. Had beter BTC kunnen zitten, maar soit. Binance gaat enorme aantallen burnen bij deze spot volumes, plus de coin-airdrops van de laatste tijd zijn ook vele procenten rendement waaard. Dat gaat niet het verlies t.o.v. BTC goedmaken, maar wel een deel.Tominatie schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:02:
Ik geloof dat @Timberly2 altijd met fantastische verhalen kwam over BNB en een aantal andere crypto's. Ik weet alleen niet of hij nog op tweakers is. Hoor graag weer eens wat van je hier!
Jij nog long BNB?
Als coinbase naar de beurs gaat, dan kan pas goed duidelijk worden wat een BNB waard is. Maar bij 0,15% transactiefee op elke transactie (0,075% bij koper en verkoper) dan kan eenieder zo uitrekenen wat de omzet is, winst met een grove inschatting. Waardering is dan een 2e...
Ja, dat klopt. Dat wat jij vast zet kunnen hun weer uitlenen voor een hogere rente.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:23:
Klopt het echt dat als ik daar mijn fiat (euro) inzet ik dan 6% krijg? (Jaarrente)
Houdt rekening met een flinke dip op de korte termijn, kan het alleen maar meevallenBjorn180179 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:30:
Afgelopen dagen ook maar eens wat BTC en ETH gekocht. Eens kijken wat het gaat doen.
Zeker, dat klopt. Maar dat jaar ga je niet volmaken. Na max 3 maand zit al die EUR in zware tassen shitcoinsVerwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:23:
Iemand hier ervaring met locked savings op binance?
Omhoog en omlaag en weer doorAnimal schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:59:
ETH gaat weer?
Ondertussen heb ik de order uitgebreid om liquidatie te voorkomen, stijg nu maar weer door naar de ATH. Dan zuip ik mij na het sluiten van de positie helemaal katje lam
Voor de experts hier, tot hoe ver stijgt de ETH voorlopig door op korte termijn?
[ Voor 17% gewijzigd door Martine op 03-01-2021 21:04 ]
- Taro
- Niet online
Normaal gesproken trade ik op de 3 minute, dan zou ik de orders onder de MA99 hebben geplaatst en waren ze wel geraakt. Daarna verkoop ik doorgaans vlak onder de MA25, om daarna iets lager dan het vorige inkooppunt onder de MA99 weer in te kopen, te verkopen vlak onder de MA7 en er dan af te blijven omdat er dan vaak een grotere daling volgt om dan na enkele uren weer terug te stijgen. Zie ook mijn posts over ERD in het vorige topic.twit schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:29:
[...]
Haal je normaal gesproken je buy orders altijd weg als er wel een wick omlaag is maar deze net niet laag genoeg ging om te raken? Dat is een soort reset moment voor je waarop je eerst weer eens gaat kijken wat er in 10-20 min daarna gebeurt?
EDIT: Denkend aan de MA99 bijna-hit op je ETH orders eerder.
Eergisteren ben ik begonnen met de 5 minute ipv 3 minute chart omdat de swings veel groter zijn dan eerder, maar daar moet je dus logischerwijs boven de MA99 inkopen en een andere tactiek hanteren. Ik switch dus weer terug naar de 3 minute, want nu heb ik deze kans overduidelijk net gemist.
5k deze maandMartine schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:03:
Met mijn long naar -22% naar +11%![]()
Ondertussen heb ik de order uitgebreid om liquidatie te voorkomen, stijg nu maar weer door naar de ATH. Dan zuip ik mij na het sluiten van de positie helemaal katje lam
Voor de experts hier, tot hoe ver stijgt de ETH voorlopig door op korte termijn?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
betaald met binance card btw!
[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 03-01-2021 21:08 ]
Zero.
Ah verrek. Niet zo nagedacht over verschil in volatiliteit op die timeframes en daarvoor benodigde aanpassingen. Zal eens wat spotjes naast elkaar zetten komende half uur om te zien of ik herken wat je bedoelt hoe die MA's zich met elkaar verhouden. Ik zit toch al een kleine 14uur naar live candle bars te staren haha. Dank maar weer voor de zoveelste ontzettend nuttige/waardevolle post in dit topic.Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:04:
[...]
Normaal gesproken trade ik op de 3 minute, dan zou ik de orders onder de MA99 hebben geplaatst en waren ze wel geraakt. Daarna verkoop ik doorgaans vlak onder de MA25, om daarna iets lager dan het vorige inkooppunt onder de MA99 weer in te kopen, te verkopen vlak onder de MA7 en er dan af te blijven omdat er dan vaak een grotere daling volgt om dan na enkele uren weer terug te stijgen. Zie ook mijn posts over ERD in het vorige topic.
Eergisteren ben ik begonnen met de 5 minute ipv 3 minute chart omdat de swings veel groter zijn dan eerder, maar daar moet je dus logischerwijs boven de MA99 inkopen en een andere tactiek hanteren. Ik switch dus weer terug naar de 3 minute, want nu heb ik deze kans overduidelijk net gemist.
Ik ben ook zeer benieuwd of hij het gaat redden, op Binance moet hij nog wel een stevig orderboek doorlopen voordat hij daar is. Natuurlijk kunnen die orders wel weg gehaald worden ...Chaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:06:
ETH gaat gewoon nog een poging wagen voor $1000 vandaag.
Serieuze lockdown incoming in je vakantiePelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:07:
En vakantie geboekt van eth!
betaald met binance card btw!
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Help je even mee? Kan die miljoenen aan sell orders niet in m'n eentje opsnoepenMarttt schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:10:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd of hij het gaat redden, op Binance moet hij nog wel een stevig orderboek doorlopen voordat hij daar is. Natuurlijk kunnen die orders wel weg gehaald worden ...
Maakt me niets meer uit! Mijn dag kan niet meer stuk! Je moet ook genieten he. Ik moet zeggen dat het pakken van winst geweldig aanvoelt! Raad het iedereen aan!
Zero.
Het voelde hier tot nu toe nog minder goed dan gehoopt. Misschien als het stof wat is neergedaald. Nu zie je de dag erna weer +10-15% en winnen de what-if's het nogPelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Maakt me niets meer uit! Mijn dag kan niet meer stuk! Je moet ook genieten he. Ik moet zeggen dat het pakken van winst geweldig aanvoelt! Raad het iedereen aan!
True truePelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ja als het daarna weer stijgt is het goed. Gaat niet om hele grote bedragen dus een verlies is dan niet hel erg.DW23 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:54:
[...]
Houdt rekening met een flinke dip op de korte termijn, kan het alleen maar meevallen
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Oh grappig, ik heb rond 30k winst genomen op btc en eth en dat voelt helemaal niet geweldigPelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Erg hè...
Misschien moet ik er ook een vakantie mee boeken
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ja maar je moet ook maar een flufje pakken he, of een tikkeltje.. ietsiepietsietwit schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:13:
[...]
Het voelde hier tot nu toe nog minder goed dan gehoopt. Misschien als het stof wat is neergedaald. Nu zie je de dag erna weer +10-15% en winnen de what-if's het nog
Zero.
Ik had wel zoiets van je moet een doel hebben.. wat heb ik nodig.. wat kan ik gebruiken en dan gelijk investeren. Dan is het goed. Op de rekening zetten heb ik geen zin in nu.spok9 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Oh grappig, ik heb rond 30k winst genomen op btc en eth en dat voelt helemaal niet geweldig![]()
Erg hè...
Misschien moet ik er ook een vakantie mee boeken
Zero.
Mooi om te horen! Ik heb altijd 'n stuk of 10 BNB, soms meer, soms minder voor de fee's, zo weet ik zeker dat ik altijd genoeg heb.Timberly2 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:48:
[...]
Zeker long BNB al die tijd nog. Had beter BTC kunnen zitten, maar soit. Binance gaat enorme aantallen burnen bij deze spot volumes, plus de coin-airdrops van de laatste tijd zijn ook vele procenten rendement waaard. Dat gaat niet het verlies t.o.v. BTC goedmaken, maar wel een deel.
Jij nog long BNB?
Als coinbase naar de beurs gaat, dan kan pas goed duidelijk worden wat een BNB waard is. Maar bij 0,15% transactiefee op elke transactie (0,075% bij koper en verkoper) dan kan eenieder zo uitrekenen wat de omzet is, winst met een grove inschatting. Waardering is dan een 2e...
Heb zelf nooit echt overwogen om voor de hodl een zak te halen maar is in principe een stabiele factor in je portfolio t.o.v. shitcoins die verder geen enkele use case hebben(of real demand), maarja ik kan er niet van afblijven.
BNB is zo'n coin die voor mij net te saai is ofzo, ik wil gewoon die gekke bewegingen hebben.
Shitcoins ftw!
Bijna weer op mn buy order van vanochtend, dat level lijkt nu zo'n beetje de weerstand te zijn. Zou toch knap zijn om in deze run een dag te hebben waarop je in fiat EN btc achteruit gaat
Je had meer winst kunnen pakken. Ik ben al zo vaak uit BTC en ETH gestapt. Zelfs in 2013 ! Moet je voorstellen dat ik al die coins had gehouden !Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Het maakt mij niet uit hoe ETH de $1000 aantikt, als dat vanavond nog maar gebeurd!
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Precies. De weak hands hadden bijna gewonnen hier, verkopen en lager terug kopen...
Hodl. Niet verkopen. Zo blijkt ook nu weer
Nice!!! Bovendien hebben we over 4 jaar iets nodig als dat '4 BTC betaald voor een pizza' om naar terug te kijken. Hoeveel ETH voor je vakantie 'for future memo's'?Pelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Iedereen is bang voor de grote "RUG PULL". In 2017 gebeurde het ook he. Die shit blijft niet voor altijd doorstijgen !Richh schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:24:
[...]
Precies. De weak hands hadden bijna gewonnen hier, verkopen en lager terug kopen...
sorry vandaag 2 x aan 25k gekocht en verkochtRichh schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:24:
[...]
aankoop van BTC onder 20k niks verkocht
Een halve voor een midweek Texel, hoezo?-Splash- schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:25:
[...]
Nice!!! Bovendien hebben we over 4 jaar iets nodig als dat '4 BTC betaald voor een pizza' om naar terug te kijken. Hoeveel ETH voor je vakantie 'for future memo's'?
Precies, zag al iemand met een gebroken duim zelfs.Richh schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:24:
[...]
Weak hands, bah.
Geen stress over misgelopen winsten of dips die ik niet gekocht zou hebben. Gewoon lekker boven op mijn oester zitten chillen totdat er een mooie parel uit komt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Lies!!!vortexnl1982 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:26:
[...]
Iedereen is bang voor de grote "RUG PULL". In 2017 gebeurde het ook he. Die shit blijft niet voor altijd doorstijgen !
Alles in het groen nog steeds, ook mijn alts, so far toch al een leuke winst gemaakt
[ Voor 15% gewijzigd door SpoekGTi op 03-01-2021 21:28 ]
Oester, niet een naam die ik eerder heb gehoord voor een toilet.MrWilliams schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:27:
Alles gaat lekker vandaag. Voel me super zen met mijn nieuwe strategie (gewoon niks doen).
Geen stress over misgelopen winsten of dips die ik niet gekocht zou hebben. Gewoon lekker boven op mijn oester zitten chillen totdat er een mooie parel uit komt.
[Afbeelding]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
wat je ook kunt proberen, is nu met je euro's op binance de BUSD of USDT kopen. Die staat gek genoeg op 1,26 (alleen FX markten zijn nu niet open). Maar vrijdag sloten we op 1,22 ofzo?
Vier procent moet je er tussen nu en opening morgenvroeg wel uit kunnen halen verwacht ik, of is dit te mooi om waar te zijn? Ik heb iig EUR geleend op margin bij bnb. (Niet te veel natuurlijk)
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/S8QiKiVt7ytNy5DkonzRapFM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bG8zeU2VwfDvZUDBNiyLXKAT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wLHxDgMePTIPqOQRUunJMQfy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aWJJ1O9yfR41PuactjARxQ8O.jpg?f=fotoalbum_large)