* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ja die heeft fikse verhoging.WhySoSerious schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:37:
@Taro wat is je verwachting? Ik vind BTC een beetje nerveus.
En dan ADA op 0,001K !!!mengenli schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:27:
ETH naar 7K en BTC naar 100K
God morks in wysterious ways.
https://news.bitcoin.com/...dvises-btc-investor-sell/
Als het goed is hoef je niet uit te cashen maar koop je er gewoon dingen mee.Qunix schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:39:
Financial Guru Dave Ramsey Doubts Bitcoin Can Be Cashed Out — Advises BTC Investor to Sell Now
God morks in wysterious ways.
Ah hebben we hem weer. Volgens hem komt Bitcoin ook uit NederlandQunix schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:39:
Financial Guru Dave Ramsey Doubts Bitcoin Can Be Cashed Out — Advises BTC Investor to Sell Now
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gevalletje "OK, Boomer"Qunix schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:39:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja tuurlijk! Alsof je 17k in BTC stopt waarvan je niet eens weet of het levensvatbaar was. Die hoor ik te vaak lol, "had ik maar dit en dat". En al had je het wel gedaan, bij de x2 was je al lang pleite.ArtPhil-Flower schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:39:
Weet nog dat ik ergens 2013 zat te twijfelen om mijn 17000 euro in bitcoin te steken. Toch maar zilver gekocht. *huilend
Zelfde bij altcoins die keihard moonen, alsof je daar flink wat in had gestopt toen het nog een microcap was.
[ Voor 5% gewijzigd door straightsix op 03-01-2021 17:47 ]
Live verslag; Ik sta nu in de supermarkt en hoor hier niemand over bitcoin. HODL!PHPResource schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:37:
Grrr what to do what to do. Deze euforie kan niet eeuwig houdbaar blijven.. mensen uit de omgeving stappen nu ook in en dat was echt een sell signal voor me....
Ik lul ook zomaar wat
Het lijkt erop dat de BTC's verhuisd worden van de exchanges naar persoonlijke wallets.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Laat mensen toch lekker gissen en dromen, dat maakt het toch ook gewoon leuk, beetje sensatie tijdens het traden, net als andere keuzes in het leven een mens denkt altijd ''wat als''straightsix schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:46:
[...]
Ja tuurlijk! Alsof je 17k in BTC stopt waarvan je niet eens weet of het levensvatbaar was. Die hoor ik te vaak lol, "had ik maar dit en dat".
Zelfde als altcoins die keihard moonen, alsof je daar flink wat in had gestopt toen het nog een microcap was.
[ Voor 3% gewijzigd door Distrax1988 op 03-01-2021 17:47 ]
Let me share my screen...
Goed gedaan. Ik heb eergisteren al mijn VET verkocht. Nu huiliehuilieLadonna schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:25:
Vet gaat lekker vandaag, maar ik blijf eraf . Nog in de min.
Edit:
Sorry, ff lekker klagen hier.
[ Voor 7% gewijzigd door technorabilia op 03-01-2021 17:48 ]
Dat mag. Heel graag zelfsMooooody schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Ether verkocht zei je? Die knalt door de ATH heen binnen enkele dagen, zoals stiekem verwacht na de BTC run. Mark my words.
Als ETH klaar is met de run, gaan alt season 2.0 van start.
Zero.
Wat betekent dit concreet?T-8one schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:47:
https://twitter.com/lopp/status/1345771893366939649
Het lijkt erop dat de BTC's verhuisd worden van de exchanges naar persoonlijke wallets.
Mjah daar is ome Crypts natuurlijk meteen ingedoken en het addertje is dat je maar maximaal €45.000 per jaar mag laten uitbetalen, daar zou ik met arbitrage ruim binnen een maand al aan zitten.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:27:
[...]
Kan toch niet kloppen zou je zeggen?
Apart.
Mooie arbitrage kans, maar wel billen knijpen met Bitcoin's snelheid.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Weet ik niet zo goed, ik zou denken dat men vertrouwen in BTC heeft en het in een eigen wallet zet omdat even snel verkopen voor USD niet noodzakelijk is.
Of het wordt allemaal over geheveld naar DEXxen en Pools, maar dat verwacht ik niet echt.
Minder aangeboden BTC op exchanges.
Oftewel, moon. Mars, Uranus en nog verder.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Heel dubbel: Ik heb de short niet voor niets uitgevoerd en het feit dat ETH al zo snel opkomt kan betekenen dat dit het voor nu even was wat betreft Bitcoin. Na ETH pompen de andere alts, BTC blijft waarschijnlijk stilstaan en dan is het de vraag of er nog een vervolgrun volgt of niet.WhySoSerious schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:37:
@Taro wat is je verwachting? Ik vind BTC een beetje nerveus.
Ik ben en blijf in ieder geval voorzichtig met Bitcoin, grote kans dat die nu enige tijd sideways gaat of iets terugvalt, de alts boomen en daarna is het erop of eronder
Ik zeg dus niet dat dit het was, maar je moet altijd met beide richtingen rekening houden en wat winst nemen of kijken naar coins die in de volgende fase kansrijk zijn kan sowieso geen kwaad.
Met andere woorden: Kop of munt
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bedankt voor je inzicht.Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:50:
[...]
Heel dubbel: Ik heb de short niet voor niets uitgevoerd en het feit dat ETH al zo snel opkomt kan betekenen dat dit het voor nu even was wat betreft Bitcoin. Na ETH pompen de andere alts, BTC blijft waarschijnlijk stilstaan en dan is het de vraag of er nog een vervolgrun volgt of niet.
Ik ben en blijf in ieder geval voorzichtig met Bitcoin, grote kans dat die nu enige tijd sideways gaat of iets terugvalt, de alts boomen en daarna is het erop of eronder
Ik zeg dus niet dat dit het was, maar je moet altijd met beide richtingen rekening houden en wat winst nemen of kijken naar coins die in de volgende fase kansrijk zijn kan sowieso geen kwaad.
Dus je weet dan nog nietsTaro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:50:
[...]
Heel dubbel: Ik heb de short niet voor niets uitgevoerd en het feit dat ETH al zo snel opkomt kan betekenen dat dit het voor nu even was wat betreft Bitcoin. Na ETH pompen de andere alts, BTC blijft waarschijnlijk stilstaan en dan is het de vraag of er nog een vervolgrun volgt of niet.
the suspense is killing
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Sinds alles weer Hot is, weer eens ingelogd op binance en tot mijn verbazing een paar 100 dollar speelgeld aanwezigkraades schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:48:
[...]
Goed gedaan. Ik heb eergisteren al mijn VET verkocht. Nu huiliehuilieen
.
Edit:
Is VET nog wat? Ik heb blijkbaar nog 1500 VET tokens (vtho?), zit daar nog heil in?
Daar gaat m'n Lambo.
Exchanges drogen op, over enige tijd bijna geen aanbod meer. Straks als de héle wereld bitcoin wil zal er gevochten worden om de laatst beschikbare sats. Met andere woorden: Mars
Gelukkig is er dan nog genoeg eth om te kopen, is ook veel goedkoper joh voor @VerwijderdLuuk schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:58:
[...]
Exchanges drogen op, over enige tijd bijna geen aanbod meer. Straks als de héle wereld bitcoin wil zal er gevochten worden om de laatst beschikbare sats. Met andere woorden: Mars
Zero.
- Taro
- Niet online
Ik ben niet zozeer "bang" om te vroeg uit te stappen tijdens een run, maar ik vind het veel belangrijker om een gevoel te krijgen van de laagste prijs tijdens de volgende bearmarket. Als ik nu op bijv. 33k volledig zou uitstappen om de run naar 48k te missen, maar later wel weer op bijv. 11k kan inkopen, dan vind ik het prima.
Stel dat je nu uitstapt op 33k, Bitcoin naar 50k gaat en het laagste punt in de volgende bearmarket bijv. 40k wordt, dan zou ik wel enorm balen.
Als ik dus door een volgende bearmarket weer boven mijn huidige BTC waarde kan komen, dan vind ik het allemaal voor nu prima en stap ik tevreden uit. Als ik weet dat ik nooit meer lager zal kunnen instappen, dan heb ik daar een heel ander gevoel over en dan gaat fomo toch opspelen. Maar omdat dit allemaal niet te voorspellen is twijfel ik ook enorm over wat nu te doen.
In het laatste kwartaal van 2020 heb ik in ieder geval winst genomen om het maximale jaarlijkse % van de hypotheek af te betalen. Dat ga ik dit jaar ook doen en verder zie ik het allemaal wel, we hebben het geld niet nodig om van te leven.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Welk timeframe?Chaes schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:00:
ETH aardig oversold nu met RSI op ~31. Bodem bereikt?![]()
ETH was toch die coin waar niemand precies de total supply van weet? Zijn er vast meer dan genoeg vanPelox schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:01:
[...]
Gelukkig is er dan nog genoeg eth om te kopen, is ook veel goedkoper joh voor hen en ingrid.
Ignorance is a blissAviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:11:
Stel je moet een harde ruft laten, dan HODL je die toch ook niet? Over een tijdje ontploft de boel weer en dan sta je daar met je BTC. Het is nu het moment om te sellen en over een week kijken we wel weer verder
Is dit een prognose? Ik zie die lijnen helemaal niet hard naar beneden gaan ?Innovi0 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:12:
[...]
Ohja... Uitzoomen zeggen ze altijd he.
[Afbeelding]
Wat een pracht chart.
Krijg je het al koud, zo samen met mij buiten die lift?Aviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:11:
Stel je moet een harde ruft laten, dan HODL je die toch ook niet? Over een tijdje ontploft de boel weer en dan sta je daar met je BTC. Het is nu het moment om te sellen en over een week kijken we wel weer verder
Kijk jij om de zoveel tijd even mijn post na daar op Aarde? Belangrijke dingen mag je via StarLink doorsturen naar de maanAviv1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:11:
Je hoort nu ook her en der het argument dat toekomstige dips & bear markets significant minder diep gaan door grotere organisaties die voor de lange termijn in BTC zitten. Ik ga ook zeer zeker niet proberen om de markt te timen op basis van een prijs waarvan ik vermoed dat het een toekomstige dal zal zijn.Taro schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:01:
Tja, niemand kan Bitcoin voorspellen
Ik ben niet zozeer "bang" om te vroeg uit te stappen tijdens een run, maar ik vind het veel belangrijker om een gevoel te krijgen van de laagste prijs tijdens de volgende bearmarket. Als ik nu op bijv. 33k volledig zou uitstappen om de run naar 48k te missen, maar later wel weer op bijv. 11k kan inkopen, dan vind ik het prima.
Stel dat je nu uitstapt op 33k, Bitcoin naar 50k gaat en het laagste punt in de volgende bearmarket bijv. 40k wordt, dan zou ik wel enorm balen.
Ik neem voor dit jaar alvast emotioneel afscheid van 5% van m'n pf, dat ik dit jaar verkoop op een nader te bepalen moment. Ik denk dat ik daarna ieder jaar 5% van m'n pf verkoop. Dan heb ik over 10 jaar nog ca. 60% van m'n pf, waarmee ik er redelijk warmpjes bij zit in The Citadel.
[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 03-01-2021 18:23 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Martine op 03-01-2021 18:24 ]
Heb je buy-order open staan?Luca schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:23:
Weet iemand wat het betekent als een bedrag (in BUSD) op Binance locked is? Er is slechts een klein deel te gebruiken..
- Taro
- Niet online
Heb je nog een openstaande order?Luca schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:23:
Weet iemand wat het betekent als een bedrag (in BUSD) op Binance locked is? Er is slechts een klein deel te gebruiken..
Wat een mooie dag.
Wat ben ik trots op m'n pareltje.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
HODLLLLLLLLLLLLLLL
Wauw lol, blijkbaar stond er nog een open. Thanks
Gelukkig net daling en weer naar binnen ge-fomo'd op 727 en 735.
Paar tientjes winst, schiet niet op, zeker niet tov de stress die t oplevert
Ach, het sukkelt zo verder de afgelopen jaren. Wie zal het zeggen...Bollux schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
[...]
Is VET nog wat? Ik heb blijkbaar nog 1500 VET tokens (vtho?), zit daar nog heil in?
VTHO <> VET
Als je VET op Binance hebt staan, dan wordt er maandelijk VTHO bijgeschreven.
Tip: Zet je orders net onder of net boven ronde getallen, zodat jouw orders gehit worden voor de meerderheid van de orders. In dit geval net onder de 1000 USD dus.Hugo! schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
Net klein beetje van mijn eth toch maar op een exchange gezet (transaction fees blijven huilen zeg). Ga 20% verkopen voor 1000 dollar, mits die die 1000 bereikt natuurlijk.
Gefeliciteerd met je winst
Ik heb mijn hele portfolio net voor de kerst omgezet in Tether. Ik had 2017 end of year scenario in gedachte en heb dus tijdig uitgekocht! 3 jaar HODL en nu max huilie huilie...kraades schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:48:
[...]
Goed gedaan. Ik heb eergisteren al mijn VET verkocht. Nu huiliehuilieen
.
Edit:
Nano gewoon de topgainer op binance, dat ik dit nog mag meemaken!!
Rijk wordt je er vermoedelijk niet van, maar het verdient beter dan het op de bank zettenkraades schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:26:
[...]
Ach, het sukkelt zo verder de afgelopen jaren. Wie zal het zeggen...![]()
VTHO <> VET
Als je VET op Binance hebt staan, dan wordt er maandelijk VTHO bijgeschreven.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Waarschijnlijk voor een oudejaarsbonus voor het personeel
[ Voor 30% gewijzigd door LosGieros op 03-01-2021 18:49 ]
Rapapa...
114.102 MiljoenLuuk schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:05:
[...]
ETH was toch die coin waar niemand precies de total supply van weet? Zijn er vast meer dan genoeg van
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Tjah wat is koud kan uit de winst de kachel prima op subtropische temperatuur zetten zonder angsten voor een afrekeningRay_ schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:16:
[...]
Krijg je het al koud, zo samen met mij buiten die lift?
Gewoon lekker hodl terwijl de traders winst nemen.
Bij 22k uitgestapt en als we naar 10k gaan stap ik wel weer in voor de lols tot die tijd lurk ik wel mee hier
Bron?LosGieros schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:36:
Ik zag dat Greyscale zn eerste BTC's verkocht heeft afgelopen week...
https://www.bybt.com/GrayscaleTRAXION schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Tjah wat is koud kan uit de winst de kachel prima op subtropische temperatuur zetten zonder angsten voor een afrekening![]()
Gewoon lekker hodl terwijl de traders winst nemen.
Bij 22k uitgestapt en als we naar 10k gaan stap ik wel weer in voor de lols tot die tijd lurk ik wel mee hier
Rapapa...
TRAXION schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Eerder zou ik niet instappen hoor!
[ Voor 45% gewijzigd door Chaes op 03-01-2021 18:50 ]
Zo zit ik er nu ook in. Lekker wat winst pakken af en toe. De markt timen is onmogelijk.DW23 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Je hoort nu ook her en der het argument dat toekomstige dips & bear markets significant minder diep gaan door grotere organisaties die voor de lange termijn in BTC zitten. Ik ga ook zeer zeker niet proberen om de markt te timen op basis van een prijs waarvan ik vermoed dat het een toekomstige dal zal zijn.
Ik neem voor dit jaar alvast emotioneel afscheid van 5% van m'n pf, dat ik dit jaar op een nader te bepalen moment. Ik denk dat ik ieder jaar 5% verkoop. Dan heb ik over 10 jaar nog ca. 60% van m'n pf, waarmee ik er redelijk warmpjes bij zit in The Citadel.
Zero.
Probeer maar eens euro op Coinbase te krijgenDD! schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:52:
Iemand een idee waarom BTC in Binance op 27 000 euro staat en op Coinbase Pro slechts 25 200? Het lijkt me dan voordeliger alles over te brengen naar Binance en daar verkopen?
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 03-01-2021 18:56 ]
Verwijderd
Kan me niet herinneren dat dat een probleem was.The Redman schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:56:
[...]
Probeer maar eens euro op Coinbase te krijgenDoorsturen is in dit geval idd gunstig.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als je nu een SEPA doet, is het er toch pas morgen, of ik heb wat gemist.Crypts schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:57:
[...]
Kan me niet herinneren dat dat een probleem was.
Morgen is dat verschil er ook.The Redman schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:59:
[...]
Als je nu een SEPA doet, is het er toch pas morgen, of ik heb wat gemist.
Heb dat nu al een aantal keren gedaan de laatste dagen en het is lekker verdienen zo
dus door sturen naar binance en terug verkopen ???The Redman schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:56:
[...]
Probeer maar eens euro op Coinbase te krijgenDoorsturen is in dit geval idd gunstig.
- Taro
- Niet online
Wat is hier lucky aan?
- Taro
- Niet online
Als ETH écht bullish is, dan valt die niet terug in die regionen en wordt daarvoor alweer gretig opgekocht.
Vooral Coinbase lijkt echt de sjaak (en BitStamp), en die zijn de afgelopen dagen al vaker onderwerp van (negatief) gesprek.T-8one schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:50:
[...]
Weet ik niet zo goed, ik zou denken dat men vertrouwen in BTC heeft en het in een eigen wallet zet omdat even snel verkopen voor USD niet noodzakelijk is.
Of het wordt allemaal over geheveld naar DEXxen en Pools, maar dat verwacht ik niet echt.
Het zal mij benieuwen, maar een terrorscenario bij een major exchange zoals CB lijkt me echt wel funest.
Overigens zie je op de 1D dat er vandaag wel gewoon weer teruggepompt werd naar vrijwel alle exchanges.
[ Voor 0% gewijzigd door Stan op 03-01-2021 19:06 . Reden: Typo ]
Liquidation price staat wel op $ 229 lager met een dikke margin voor het geval dat, maar rode cijfertjes zie ik hier liever niet.
//edit;
achteraf had ik die long van vanmorgen 8.00 uur beter kunnen aanhouden, maar tsjaaa als je op een leuke winst staat is risicoloos slapen ook wel fijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Martine op 03-01-2021 19:09 ]
Nano gaat al 2 jaar van €0,50 naar €1,50 en weer terug (pump en dump). Ik zie niet echt aanwijzingen dat het een hodl-coin is, maar wellicht kan ie me verrassenTominatie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:24:
Nano jongens.
Wat een mooie dag.
Wat ben ik trots op m'n pareltje.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
HODLLLLLLLLLLLLLLL
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ik vraag me dit ook af, komt coinbase dan gewoon achter ofzo ? anders versluis ik ffe alles naar binance hoor ... krijg ik 2K meer bij verkoop van 1 BTC...DD! schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:52:
Iemand een idee waarom BTC in Binance op 27 000 euro staat en op Coinbase Pro slechts 25 200? Het lijkt me dan voordeliger alles over te brengen naar Binance en daar verkopen?
Om arbitrage te benutten hoef je niet met spoed BTC van de ene naar de andere exchange over te zetten en dus het risico te lopen dat het te traag wordt uitgevoerd. Je moet alleen zorgen dat je op beide exchanges saldo hebt staan.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:27:
[...]
Kan toch niet kloppen zou je zeggen?
Apart.
Mooie arbitrage kans, maar wel billen knijpen met Bitcoin's snelheid.
Zie dit (overdreven) voorbeeld:
BTC prijs:
- Exchange 1: 40k
- Exchange 2: 30k
- Exchange 1: 1 BTC en €50K
- Exchange 2: 1 BTC en €50K
- Exchange 1: verkoop 1 BTC voor €40K, resultaat saldo: 0 BTC, €90K
- Exchange 2: koop 1 BTC voor 30K resultaat saldo: 2 BTC, €20K
- Vervolgens op je gemak: 1 BTC van exchange 2 naar exchange 1 en €35K van exchange 1 naar exchange 2
- Exchange 1: 1 BTC en €55K
- Exchange 2: 1 BTC en €55K
- Profit: 10% winst
Doge lijkt me een goeie gok, staat redelijk hoog.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
Zonet ff ingelogd op Binance, zag dat ik nog een paar tientjes in USDT heb staan. Iemand misschien een idee voor een leuke altcoin? Liefst niet al te veel risico.
[Afbeelding]
Buy high, sell low principe
Of kom gewoon met je eigen coin, jaapiocoin. Bij elke stijging van 1K krijg je er een gratis babe bij
[ Voor 8% gewijzigd door wdbtje op 03-01-2021 19:14 ]
ik wacht er ook nog steeds op, die komt wel..Martine schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
Gaat ZIL ook nog eens omhoog naar de 0,0894 dan heb ik 40$ winst. Denk doe eens mee, maar voorlopig staat het daar nog te dom kijken sinds 31 december, dat is vorig jaar!
- Taro
- Niet online
Misschien een Getty Images abonnementje voor de foto's ivm de >35k?Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
Zonet ff ingelogd op Binance, zag dat ik nog een paar tientjes in USDT heb staan. Iemand misschien een idee voor een leuke altcoin? Liefst niet al te veel risico.
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik voel me niet comfortabel met 60 dollar in een memecoin...wdbtje schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:13:
[...]
Doge lijkt me een goeie gok, staat redelijk hoog.
Buy high, sell low principe
Ik denk dat het verstandig is om je positie DOGE te vergroten.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
XRP is ook redelijk gedaald de laatste tijd...
Ik zou die paar tientjes naar je spaarrekening verplaatsen, zodat je in ieder geval iets achter de hand hebt en niet op water en brood hoeft te leven.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
Hoe kom jij aan screenshots van mijn telefoon?Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
tokenpay kan wel een pump gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
Koop dan maar wat Verge, kun je de 1K babes naar een hoger niveau tillenVerwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:14:
[...]
Ik voel me niet comfortabel met 60 dollar in een memecoin...
Problem'n?mjoaris schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:22:
TLDR Coinbase? (Ellende?)
Of je huis verkopen en onder de brug gaan wonen, net zoals @SluxVerwijderd schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:27:
Letterlijk all-in.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/s0HMhuzuhIQNPev1jKV2rtld.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ap2WalQKcx2wwrBh3eFSuz9p.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9kbpyZKQj89h6cGDRJeiUP9d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ZDHMpgwYzSc2J9oLrHPKps1.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/keShpk1AbI6TX2Qr4clzV7qw.png?f=user_large)