zomer 2023Bever! schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:26:
wanneer komt er een bearmarket dan?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Mijn vrouw is om andere redenen met mij getrouwdwdbtje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Denk dat je vrouw en kinderen daar niet zo blij mee zullen zijn
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Was niet op die manier bedoeld, eerder om te kunnen omruilen in btcTaro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:29:
[...]
Mijn vrouw is om andere redenen met mij getrouwdEn de kinderen vinden alles prima, als ze maar ergens wifi hebben.
Spijtig genoeg zullen er nu ook mensen zijn die net iets te diep in BTC gaan zitten en alles zullen zien verdampen bij een volgende bearmarket, als dat maar goed komt
Pfff zeg dat wel dat hodlen het beste was. Ik had in 2017 wel 20 btc. Verkocht tijdens de grote dip.Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:14:
[...]
Jazeker:Op het huidige punt aangekomen zou je zeggen: Holden is toch het beste, maar er was natuurlijk geen zekerheid dat Bitcoin ooit zo hoog zou komen als nu. Dit wetende: Bij de eerstvolgende bearmarket ga ik grof inslaan en alles offline parkeren.
- > 0,5 BTC vergokt op BitMEX
- > 0,5 BTC vergokt op ByBit
- > 0,5 BTC verloren toen ik op de boot naar de UK ging, wist dat ik daar gedurende een aantal uren geen internet had en vlak voor een run alles naar USDT omzette. In de 2 weken daarna via de mobiele telefoon al links rijdend door Schotland lekker foute tradres gemaakt
- Op 70 USD getwijfeld om 100 ETH in te slaan
- En vele shitcoins gekocht en naar 0 zien gaan.
Daarna tijdje niks gedaan. Laatste jaar weer wat getrade maar daar ben ik slecht in.
Maat van me die in 2017 ook alles zag verdampen heeft het meeste gehouden en heeft sinds 2018 dca de helft van zijn salaris nieuwe btc gekocht. Die gast is nu dus binnen! Fuckkkkkkkkk
Bij de volgende bear markt kopen en vergeet nu ook niet op tijd te verkopen allen!!!!
Die flinke rode staaf die nog uitblijft op de chart hangt dus bij jou tussen de benen?Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:29:
[...]
Mijn vrouw is om andere redenen met mij getrouwd
[ Voor 11% gewijzigd door Jeaust op 02-01-2021 20:34 ]
Ik kan het even niet terug linken maar 'k was destijds tot de conclusie gekomen dat de 2017 gekte 11 dagen duurde. Niet de aanloop naar de bullrun van destijds, maar de hele mediahype eromheen tot dump.Bever! schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:26:
wanneer komt er een bearmarket dan?
Maar goed, zolang we niet van de kapper horen dat we BTC moeten kopen, is er nog géén hype. Lockdown ftw!
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Zelfs als btc instort komt die altijd weer terug of dik hoger. Ik ga hetzelfde doen. Vakantiegeld, Cao, elke euro in btc. Nu ff dalen snel. Om daarna moonvortexnl1982 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:33:
[...]
Pfff zeg dat wel dat hodlen het beste was. Ik had in 2017 wel 20 btc. Verkocht tijdens de grote dip.
Daarna tijdje niks gedaan. Laatste jaar weer wat getrade maar daar ben ik slecht in.
Maat van me die in 2017 ook alles zag verdampen heeft het meeste gehouden en heeft sinds 2018 dca de helft van zijn salaris nieuwe btc gekocht. Die gast is nu dus binnen! Fuckkkkkkkkk
Bij de volgende bear markt kopen en vergeet nu ook niet op tijd te verkopen allen!!!!
Kappers blijven toch wel dicht. Moon is slechts een tussenstopChris.nl schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:37:
[...]
Ik kan het even niet terug linken maar 'k was destijds tot de conclusie gekomen dat de 2017 gekte 11 dagen duurde. Niet de aanloop naar de bullrun van destijds, maar de hele mediahype eromheen.
Maar goed, zolang we niet van de kapper horen dat we BTC moeten kopen, is er nog géén hype. Lockdown ftw!
Ja inderdaad. In maart moeten vol laden met btc. Maar ja er is altijd een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik moet oppassen dat het tapijt niet onder me uit wordt getrokken...AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:37:
[...]
Zelfs als btc instort komt die altijd weer terug of dik hoger. Ik ga hetzelfde doen. Vakantiegeld, Cao, elke euro in btc. Nu ff dalen snel. Om daarna moon
Ik vraag me ook af hoe lang dit nog omhoog blijft gaan...
Dan wordt t wel tijd voor n zalfje. Of even in de yoghurt hangen, daar knapt ie ook van op.Jeaust schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:34:
[...]
Die flinke rode staaf die nog uitblijft op de chart hangt dus bij jou tussen de benen?
Ik lul ook zomaar wat
Ik gok 6 cent, als ik de alwetende Nu.nl reaguurders moet geloven.Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:25:
[...]
Ergens tussen de 10k en 20k, maar inderdaad, erg lastig. 3k verwacht ik in ieder geval niet meer, want op dat punt stort ik alles wat ik heb in Bitcoin.
Jah, dat dalen, daar wacht ik ook al op vanaf 25kAMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:37:
[...]
Zelfs als btc instort komt die altijd weer terug of dik hoger. Ik ga hetzelfde doen. Vakantiegeld, Cao, elke euro in btc. Nu ff dalen snel. Om daarna moon
Dacht dat dat wel de max zou zijn voor nu.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Valt mee, uiteindelijk is het maar een week per maand hè.shovelhead1340 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:40:
[...]
Dan wordt t wel tijd voor n zalfje. Of even in de yoghurt hangen, daar knapt ie ook van op.
6 centChaes schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:42:
[...]
Ik gok 6 cent, als ik de alwetende Nu.nl reaguurders moet geloven.
Two highly rated Life & Annuity insurers + two highly rated
Property & Casualty (re)insurers have direct or indirect
exposure today to more than $350 million of #Bitcoin.
Tweet van Peter McCormack
https://twitter.com/Peter...tatus/1345299133251407872
[ Voor 11% gewijzigd door Ballie2210 op 02-01-2021 20:44 ]
Ik denk dat zijn vrouw en kinderen op dat moment vooral blij zijn dat zij zelf ook niet verkocht worden voor Bitcoin....wdbtje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Denk dat je vrouw en kinderen daar niet zo blij mee zullen zijn
Stel 200k zelf betaald voor je woningen en 150k zonder aflossing geleend.
Dan heb je 150k schuld......daar mag je dacht ik je eigen vermogen van aftrekken.
Wezenlijk verschil lenen of hypotheek?Twijvelaar schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:45:
En een schuld kan je toch ook nog van je vermogen aftrekken?
Stel 200k zelf betaald voor je woningen en 150k zonder aflossing geleend.
Dan heb je 150k schuld......daar mag je dacht ik je eigen vermogen van aftrekken.
Laatste valt niet in box 3 volgens mij
- Taro
- Niet online
Dat zou echt té ver gaan, maar een niertje kunnen ze allemaal prima missen.-Splash- schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:43:
[...]
Ik denk dat zijn vrouw en kinderen op dat moment vooral blij zijn dat zij zelf ook niet verkocht worden voor Bitcoin....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Maar betaal nou gewoon VRH stelletje Dagoberts. Enige wat jullie hebben hoeven te doen is wat risico lopen.
Ligt eraan wanneer je de aflossingsvrije lening hebt afgesloten. Sinds een aantal jaren geldt een aflossingsvrije hypotheek niet als eigenwoning schuld in box 1 (tenzij daarvoor al afgesloten). In dat geval valt de lening inderdaad in box 3. Voor de meeste mensen zal een aflossingsvrije hypotheek al voor ingang van die regeling afgesloten zijn aangezien hypotheekaanbieders die daarna ook niet actief meer promoten.996 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:47:
[...]
Wezenlijk verschil lenen of hypotheek?
of een stuk darmTaro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:48:
[...]
Dat zou echt té ver gaan, maar een niertje kunnen ze allemaal prima missen.
Zero.
Wel als het een hypotheek betreft die niet voor je eigen residentie is maar voor de verhuur.996 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:47:
[...]
Wezenlijk verschil lenen of hypotheek?
(besteld bij Bitonic)
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
[ Voor 57% gewijzigd door AMARONE op 02-01-2021 20:54 ]
Indien je actief verhuurd valt het onder overige werkzaamheden in box 1 volgens mij. Indien je de woning houdt als 2e woning / vakantiehuis is het wel box 3. Maar goed de tijd dat ik fiscale economie studeerde is ook al 17 jaar geledenr0bb schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:51:
[...]
Wel als het een hypotheek betreft die niet voor je eigen residentie is maar voor de verhuur.
[ Voor 9% gewijzigd door Oepsje op 02-01-2021 20:56 ]
Bovendien moet je niet vergeten dat vermogen bestaat uit je bezittingen MIN je schulden (waaronder studieschulden etc), en dus tot 50K sowieso al vrijgesteld is.
Je kan best veel panden hebben als belegging zonder in box 1 te komen, hangt er van af hoeveel werk je er voor verzet.Oepsje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:55:
[...]
Indien je actief verhuurd valt het onder overige werkzaamheden in box 1 volgens mij. Indien je de woning houdt als 2e woning / vakantiehuis is het wel box 3. Maar goed de tijd dat ik fiscale economie studeerde is ook al 17 jaar geleden
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 02-01-2021 23:18 ]
Niet doen. Er zijn veel van dit soort groepen. Je mist altijdKaasNinja schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:00:
Over een klein uur is er Big Pump Signal. Klinkt heel erg als een scam, ze pumpen een random coin en dan massaal verkopen... iemand die hier aan meedoet?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wel gezien, maar meedoen lijkt me niet handig. Je moet gruwelijk snel zijn want het is echt even een hele snelle pump en daarna kakt ie weer in. Volgens mij vooral interessant voor de organisatoren van de pump aangezien ze voor de tijd in kunnen kopen.KaasNinja schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:00:
Over een klein uur is er Big Pump Signal. Klinkt heel erg als een scam, ze pumpen een random coin en dan massaal verkopen... iemand die hier aan meedoet?
Ik kijk even mee, maar denk dat het veel te snel gaat om van de profiteren.
[ Voor 10% gewijzigd door hsst op 02-01-2021 21:04 ]
Als je het hebt over de 4-jaar cyclus / halving cyclus dan hebben we de volgende data van de vorige runs:Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:25:
[...]
Ergens tussen de 10k en 20k, maar inderdaad, erg lastig. 3k verwacht ik in ieder geval niet meer, want op dat punt stort ik alles wat ik heb in Bitcoin.
Laagste punt in de 2012-2016 cyclus ($165) was ongeveer 5 keer hoger dan de top van de vorige cyclus ($30).
Laagste punt in de 2016-2020 cyclus ($3100) was ongeveer 2,5 keer hoger dan te top van de vorige cyclus ($1180).
Als je dit door trekt dan zal het laagste punt in de volgende bear market (2022?) bijvoorbeeld op 1,25 keer de top in 2017 kunnen zijn: $25.000. Als het wederom 2,5 keer is, dan is de bodem straks $50.000. Kan ook allemaal nergens op slaan dit en dan gaan we gewoon weer terug naar 10k. Who knows..
Dit soort schemes zijn natuurlijk crimineel.KaasNinja schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:00:
Zie alle films zoals Boiler Room en Wolf of Wall Street etc.
Juist. Daarom is daytraden ook een interessant beroep. Aangezien alles in box3 valt. Het zijn inkomsten uit eigen vermogen.Stan schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:56:
Je betaalt in Nederland sowieso tegenwoordig niets of vrijwel niets tenzij je je zaken al lang voor dik mekaar hebt.
Bovendien moet je niet vergeten dat vermogen bestaat uit je bezittingen MIN je schulden (waaronder studieschulden etc), en dus tot 50K sowieso al vrijgesteld is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik dacht dat het melden van zulke zaken hier verboden zijn op dit forum!KaasNinja schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:00:
Actief verhuren valt idd in box1, echter passief een woning verhuren voor lange termijn is toch echt box3.Oepsje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:55:
[...]
Indien je actief verhuurd valt het onder overige werkzaamheden in box 1 volgens mij. Indien je de woning houdt als 2e woning / vakantiehuis is het wel box 3. Maar goed de tijd dat ik fiscale economie studeerde is ook al 17 jaar geleden
[ Voor 41% gewijzigd door r0bb op 02-01-2021 21:12 ]
Ik ben blij dat ik je het licht heb kunnen laten zien.The Redman schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:44:
[...]
Waarom zouden we Laszlo geloven als we FijneKerst kunnen geloven? Wat een onzin. Laszlo minede Bitcoin in de tijd dat je met je huis tuin en keuken PC 10.000 BTC per week wel makkelijk haalde. En de pizza was lekker. Zie het forumtopic.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat is dat voor nonsens joh. Of is dat bij ieder platform tegenwoordig dat je echt alles moet aanleveren?
hey dit heb ik dus ook.. ik dacht dat het aan mij lagPlanR schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:53:
Heb om 17:15 bijbesteld, 17:32 ''verstuurd'', Maar zie nog niks op mijn wallet.. zucht.
(besteld bij Bitonic)
Die drops worden wel weer opgegeten.Prutzertje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:06:
whoa ETH en BTC drop!
Ze willen mensen zoals jou gebruiken om de pump hoger te maken en dan op jou te dumpen. De mensen die de pump uitvoeren hebben al dagen of weken lang ingekocht. Het enige doel is dumpen op mensen, meer niet. Wordt niet zo'n persoonKaasNinja schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:00:
Bedank de DNB maarThaam schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:07:
Heb ik net wat BTC naar Bitvavo gestuurd.... Maar wil je wat in Euro's uit laten betalen, willen ze weten hoe je aan dat vermogen kom, of ik even jaarverslagen wil opsturen.Denk ik: nou daar heb ik geen zin. Hebben ze net Ledger gehackt nu willen ze ook mn hele hebben en houden weten. Dus ik denk: Stuur ik ze wel naar Kraken toe. Zelfs dat mag niet!! Willen ze weer mijn hele trade geschiedenis hebben!
![]()
Wat is dat voor nonsens joh. Of is dat bij ieder platform tegenwoordig dat je echt alles moet aanleveren?![]()
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
NegatievelingVictor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:06:
Next station 25k pleaaaaase
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ThetaStokstaart schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:09:
[...]
Heb m hier al een paar keer genoemd, dont bother![]()
Maar inderdaad een van de pareltjes in mijn pf (1e koop 2018).
Heb wel 1 iemand aan de Edge Node gekregen btw
Als we daar in de buurt komen ga ik weer all-in en dat Bitcoin dan tot het derde multiversum moge reiken!
Heb je dat probleem ook bij Kraken dan? Dan kan ik net zo goed niet zeiken en het maar accepteren.
Lekker he.. Pff m'n grootste alt hold in de PF nu. Misschien tijd om nog wat extra winst te nemen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik wilde wat winst van Zilliqa overzetten in Theta vorige week. Ik denk nou die Theta piekt al een tijdje (1.50 EUR) Dus die zal wel een correctie krijgen..... maar nee hoor.
Laten we hopen dat het hem niet als Laika vergaatMooooody schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:32:
Doge wil de eerste hond op de maan worden.
same here, net ook iig 40% van mijn honden op 41 sats de deur uit gegooid. Longs btc dicht, deel naar fiat. Ik zit klaar voor een mooie rode candle.Luca schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:13:
Als er iets is dat ik heb geleerd van 2017, dan is het dat ik op tijd winst veiligstel.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
op cb pro vragen ze niksThaam schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:07:
Heb ik net wat BTC naar Bitvavo gestuurd.... Maar wil je wat in Euro's uit laten betalen, willen ze weten hoe je aan dat vermogen kom, of ik even jaarverslagen wil opsturen.Denk ik: nou daar heb ik geen zin. Hebben ze net Ledger gehackt nu willen ze ook mn hele hebben en houden weten. Dus ik denk: Stuur ik ze wel naar Kraken toe. Zelfs dat mag niet!! Willen ze weer mijn hele trade geschiedenis hebben!
![]()
Wat is dat voor nonsens joh. Of is dat bij ieder platform tegenwoordig dat je echt alles moet aanleveren?![]()
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
$2,50
TFUEL doet ook mee trouwens, toch leuk voor een airdrop.
Verwijderd
Hmmm ja. SlachtveldNutellaah schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:19:
De correctie is begonnen imo
Of gewoon de zoveelste W-pattern.Victor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:19:
Nou dead cat bounce hebben we gehad
Gaat natuurlijk ook niet op 10 min. gebeuren die correctie. Maar is imo ingezet... Ben ook geen expert
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
primaThaam schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:24:
Wellicht krijgen we gewoon een Bart Simpson de komende maand.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bijvoorbeeld:
1) Wat is je Bitcoin rank / nick (anoniem!);
2) Welke exchange gebruik je;
3) Welke wallet gebruik je;
4) Je grootste altcoin;
5) ...
Ik verwacht eigenlijk een mandalorian.Thaam schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:24:
Wellicht krijgen we gewoon een Bart Simpson de komende maand.
[EDIT]
Misschien zelfs wel een dubbele.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 02-01-2021 21:28 ]
5) je seed?Stan schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:25:
Ik zou wel graag wat polls maken/zien hier!
Bijvoorbeeld:
4) Je grootste altcoin;
5) ...
6) Onder welke brug woon je;Stan schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:25:
Bijvoorbeeld:
4) Je grootste altcoin;
5) ...
7) Heb je nog Bitconnect coins?Stan schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:25:
Bijvoorbeeld:
4) Je grootste altcoin;
5) ...
21) Heb je een man crush op Vitalik Buterin?Stan schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:25:
Bijvoorbeeld:
4) Je grootste altcoin;
5) ...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
This is the way.Nopheros schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:26:
[...]
Ik verwacht eigenlijk een mandalorian.
[EDIT]
Misschien zelfs wel een dubbele.
- Taro
- Niet online
Laat me raden, gehard door de strenge XRP winter?
Je bedoelt eigenlijk: Wat een boel slimme mensen hier die winst nemen en lager weer inkopen.
Of speel je met 100 USD dat het verschil je niets uitmaakt?
Als het verstuurd is dan geeft Bitonic normaal ook een transactie id aan. Wat zie je als je invoert op een explorer zoals btc.com?PlanR schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:53:
Heb om 17:15 bijbesteld, 17:32 ''verstuurd'', Maar zie nog niks op mijn wallet.. zucht.
(besteld bij Bitonic)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nog niet. Maar komt eraan. Ze zijn in Amerika net zo hard bezig met regulering als in de EU.Thaam schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:11:
[...]
Heb je dat probleem ook bij Kraken dan? Dan kan ik net zo goed niet zeiken en het maar accepteren.
Dan pak je een mes.Ray_ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:33:
O. Dit was 't alweer? Ik wil bloed zien!
Ik ga liever naar 40k volgende week, dat zou betekenen dat de bullrun is begonnen. Hoe hoger de eerste aanloop, hoe hoger de lat ligt voor de onderprijs.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Iets te makkelijk dit.Makkelijk schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:37:
Afgelopen 5 december na de 2017 bubble maar weer eens ingestapt, goed moment op uit te stappen
Door mensen als mij gaat dit nu eenmaal zo. Wij zien het grotere plaatje niet
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Je bedoelt dat je nu moet uitstappen?Makkelijk schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:38:
[...]
Door mensen als mij gaat dit nu eenmaal zo. Wij zien het grotere plaatje niet
Volg je de fomo een beetje?
Confirmations 0gws24 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:34:
[...]
Als het verstuurd is dan geeft Bitonic normaal ook een transactie id aan. Wat zie je als je invoert op een explorer zoals btc.com?
Height N/A
Timestamp N/A
Fees (m'n coin)
Hash cijfertjes en lettertjes
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
- Taro
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/y84z2RBMwEfP3fJBSmmqqWjS.png?f=user_large)
Groetjes, Angsthaas.
Dan heeft Bitonic wel een hele lage fee meegegeven blijkbaar. Even bellen/mailen of op twitter melden bij ze als ze het zelf niet opmerken.PlanR schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Confirmations 0
Height N/A
Timestamp N/A
Fees (m'n coin)
Hash cijfertjes en lettertjes
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
doei
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/2rnsJixD7F6A6je2Z8xArwni.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q1L28cgF44oPXbKGp69uoNjo.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/usUwU4i3tSbiRWo5jZoZ8D7t.jpg?f=user_large)