[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.166 views

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

JohnW1 schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:22:
Dan ook vanuit hier een bijdrage, nu een megane estate, besteld een Mustang Mach E.. :)
Ben heel benieuwd hoe die auto technisch tegenover een Tesla staat.
Qua looks vrij uitgesproken en daardoor prima, maar Ford staat niet bekend om inovatie, dus ben benieuwd of die qua accu-management en software Tesla een beetje kan matchen.

En waarom geen Polestar 2 als je geen Tesla wilt?

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 28-12-2020 23:21 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:59:
[...]

Daar heb je dan met een 10 jaar oude Fabia 3 pitter weer geen last van.

Vaak leggen die Roemenen zelfs nog even een briefje van 10 onder de ruitenwisser uit medelijden.
En dan hebben ze ook je ruitenwissers nog vernieuwd!

• elektriekert
MrWilliams schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:01:
Qua samenvatting voor 2020 had ik deze:
[YouTube: TheFatRat - MAYDAY feat. Laura Brehm]

Episch en qua lyrics tragisch.

En als bonus past deze wel op tweakers

[YouTube: Goeie Systeembeheerder (Original)]
Boutjes moertjes stekkertjes snoertjes!

• elektriekert
sten123 schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:03:
Waar bewaren jullie je cardano ADA tokens ?
Zelf heb ik een ledger nano x maar dan kan ik ze niet op kwijt.
Ik meen dat daedalus (software wallet) binnenkort compatibel is met de hardware wallets van Ledger

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

MatsuMatsu85 schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:20:
Ja rijdt super. Als ie rijd ;) Duur in onderhoud valt mee. Nog weinig problemen gehad tot dit jaar. Heb hem nu 5jr. Nu begint ouderdom echt een beetje zijn tol te eisen. Hij staat al weer bij de garage. Zit met lekstroom, door slechte kabelboom (draadbreuk) 8)7 Motorisch is 6-in-lijn super. 300k met 1ste turbo, automaat ook nog goed al wel gespoeld. Maar nu begint wel eltronica geneuzel. Ook 1 pdc stuk, waardoor PDC niet werkt. Blijf Maar Werken :P Dus dat doen we dan ook maar

[...]
Ja keuzes maken dan.
Als je niet zoveel rijdt, is een 5 Touring diesel een beetje een onnodige fiat-vreter natuurlijk.

Een Lambo is wat dat betreft een veel verstandigere daily driver.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Auw, even de kop in het zand steken...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-12 22:24
Taro schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:35:
Uitgestelde winst, ach ja.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:00
Richh schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:36:
[...]

We gaan in elk geval nog steeds naar rechts!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Richh schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:36:
[...]

True :)

En relatief gezien valt het nog mee, we kunnen het lijden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6qPHwVSKC-_qxgSwOWaxA_kR0MQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SKudJa2drtt45Z7RDFCX4Ux7.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:00
sten123 schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:03:
Waar bewaren jullie je cardano ADA tokens ?
Zelf heb ik een ledger nano x maar dan kan ik ze niet op kwijt.
Cardano app op je ledger, daedalus (light?) op je systeem en ledger daarmee connectie laten maken voor je adres.
Dit is standard als een coin wel door Ledger wordt ondersteund maar niet in Ledger live; app op ledger en de coin z'n eigen Wallet gebruiken.

Wel goed lezen wat er op je Ledger scherm staat als je wilt ontvangen en verzenden hè.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 23:16

• Gelukszoekr

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 21:26
Koers van XRP gaat hard naar beneden.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Taro schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:35:
Waarom? Bijkopen! *O*

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat niet, ik zit al all-in, op deze hoogte gaat er geen nieuw geld vanaf de bankrekening in :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Een van de Winkelvosses over BTC en ETH in de toekomst:

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54

doei

Verwijderd

Zou dit echt het begin van het einde voor XRP zijn?

Man man man wat een tijden...

Benieuwd hoe de algehele cryptomarkt op dit soort dingen gaat reageren.

• Gelukszoekr
Taro schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:53:
[...]

Gaat niet, ik zit al all-in, op deze hoogte gaat er geen nieuw geld vanaf de bankrekening in :)
Haha, That makes 2 of us!

"Nee schat, we gaan geen groot kerstdiner doen met de familie, Niet veel inkopen voor nieuwjaar. We passen op ons zelf deze corona periode!"

Ondertussen zit alles in BTC en bijten we vrolijk op een houtje tot de volgende payday in Januari :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hopelijk wordt XRP/BTC het pair met het meeste volume de komende dagen :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:55:
[...]

Zou dit echt het begin van het einde voor XRP zijn?

Man man man wat een tijden...

Benieuwd hoe de algehele cryptomarkt op dit soort dingen gaat reageren.
Ligt er aan hoe het met de rechtzaak zal gaan. Als Ripple die verliest dan beginnen de problemen pas net. Als Ripple die wint dan kan het denk ik weer terug naar hoe het was. Coinbase wil gewoon geen risico nemen om problemen te krijgen door XRP en gelijk hebben ze.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Btc en eth waren klaar voor een drop.. krijg je dit nieuws. Btc en eth weer even gered.

Zero.

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:56:
[...]

Ligt er aan hoe het met de rechtzaak zal gaan. Als Ripple die verliest dan beginnen de problemen pas net. Als Ripple die wint dan kan het denk ik weer terug naar hoe het was. Coinbase wil gewoon geen risico nemen om problemen te krijgen door XRP en gelijk hebben ze.
Tja het zijn toch van die dingen die ook weer onzekerheden geven voor andere muntjes.

Maar misschien is dat ergens ook wel goed.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:00:
[...]
Maar misschien is dat ergens ook wel goed.
Ik denk van wel. Waar crypto tegen regelgeving aanloopt moet de stap ergens eens worden gemaakt door middel van een rechtzaak of wat dan ook. Hoewel de uitkomst natuurlijk slecht kan zijn voor crypto kan je het denk ik maar beter vroeg doen dan laat.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PilatuS schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:02:
[...]

Ik denk van wel. Waar crypto tegen regelgeving aanloopt moet de stap ergens eens worden gemaakt door middel van een rechtzaak of wat dan ook. Hoewel de uitkomst natuurlijk slecht kan zijn voor crypto kan je het denk ik maar beter vroeg doen dan laat.
XRP is wat dat betreft ook overal niet slim geweest qua aanmelden en regulering, maar ja... we zullen zien waar dit schip strandt. Voor het einde van het jaar <0.2$ is nu heeel goed mogelijk. Er staan in ieder geval genoeg gegadigden klaar om de top 10 verder op te vullen. Zolang die hun zaakjes op orde hebben is er niks aan de hand. (Daarnaast komt volgens mij een groot deel van het XRP-army uit Amerika, dus daar zit ook een groot belang in 'aanzien' of 'gezichtsverlies'.. daar hebben andere muntjes minder last van.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
And nothing of value was lost.

Verwijderd

MrWilliams schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:08:
[...]

XRP is wat dat betreft ook overal niet slim geweest qua aanmelden en regulering, maar ja... we zullen zien waar dit schip strandt. Voor het einde van het jaar <0.2$ is nu heeel goed mogelijk. Er staan in ieder geval genoeg gegadigden klaar om de top 10 verder op te vullen. Zolang die hun zaakjes op orde hebben is er niks aan de hand. (Daarnaast komt volgens mij een groot deel van het XRP-army uit Amerika, dus daar zit ook een groot belang in 'aanzien' of 'gezichtsverlies'.. daar hebben andere muntjes minder last van.)
Ik denk dat ze als voorbeeld op het slachtblok gelegd worden. De makkelijkste prooi voor een duidelijk signaal. Een top 3 coin dus grote naamsbekendheid. Ripple erachter die aansprakelijk gesteld kan worden, supply in handen dus geen werkelijke decentralisatie... Dit gaan ze niet winnen.

Eens dat ze het niet slim hebben aangepakt.

En ondanks dat ik verre van XRP fan ben vind ik het ergens toch nog sneu ook. Want er zijn altijd slachtoffers helaas.

• Pelox
Als ze het wel winnen koop ik net als in 2017 voor 0.12 cent een zakje xrp

Zero.

• Gelukszoekr

Verwijderd

Ik had, ik zweer het je net op $0.28 / 1000 sat XRP gekocht, 2 minuten later begon die drop :)
Gelukkig kon ik verlies goed maken in de up en downs.
Lachen dat XRP.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:35:
Ik had, ik zweer het je net op $0.28 / 1000 sat XRP gekocht, 2 minuten later begon die drop :)
Gelukkig kon ik verlies goed maken in de up en downs.
Lachen dat XRP.
Sinds het gezeur met XRP is begonnen kijk ik alleen nog maar naar XRP/DOWN. Mocht het gezeur voorbij zijn kijk ik wel weer naar longs. Er is genoeg anders om te traden zonder gezeur met de coin.

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
XRP gaat nog niet hard genoeg naar beneden.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 00:51
Na alle coinbase listing pumps eindelijk eens een coinbase delisting dump *O*

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
Trump heeft het steunpakket getekend. Dat is toch goed nieuws?

• PilatuS
  • Niet online
Animal schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:55:
Trump heeft het steunpakket getekend. Dat is toch goed nieuws?
Het is opzich goed nieuws ja, maar niet relevant voor crypto.

Mensen die al maanden geen werk hebben en dus geen inkomen krijgen 600 dollar na 8 maanden zonder geld te hebben gezeten wat niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat is. Niet iets waardoor crypto zou moeten pumpen toch ?

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik ben ingestapt met een paar honderd euro. Ik wilde wachten tot ik bitcoin echt regelmatig ging gebruiken, en nu ik online mijn cannabis bestel is dat zover. Zijn een stuk of 10 online coffeeshops die alleen bitcoin accepteren (waaronder een paar valse).

Ga proberen mijn piano te verkopen (ik ben toch hopeloos :+ ) om er nog wat meer in te kunnen steken. Mijn fysieke zilver laat ik nog even, mss als de prijs omhoog gaat en btc omlaag dan wissel ik het in.

[ Voor 29% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 29-12-2020 01:03 ]

God morks in wysterious ways.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-12 22:24
Ah, XRP verder door het putje. Mooi voor de BTC dominance. En crypto in het algemeen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ArtPhil-Flower
Als ze een altcoin gaan accepteren ga ik die ook kopen.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
XRP,ver van wegblijven...als je de noodzaak voelt om altcoins te kopen: er zijn genoeg andere keuzes om rekt mee te gaan! Nano bijv. prachtige tech! ;)

Meer rektheid gezien vandaag. $Cover pleurde van $900 naar $50 en werd daarna gedelist van Binance. Ik had er nog nooit van gehoord dus ben ff gaan kijken hé, wederom zo'n DeFi project. Moest hierom wel lachen

• SJAAKSJAAK
Tominatie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 01:07:
XRP,ver van wegblijven...als je de noodzaak voelt om altcoins te kopen: er zijn genoeg andere keuzes om rekt mee te gaan! Nano bijv. prachtige tech! ;)

Meer rektheid gezien vandaag. $Cover pleurde van $900 naar $50 en werd daarna gedelist van Binance. Ik had er nog nooit van gehoord dus ben ff gaan kijken hé, wederom zo'n DeFi project. Moest hierom wel lachen

[Embed]
Cover is gehackt. Ik probeerde nog te kopen maar was net te laat.

[ Voor 5% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 29-12-2020 01:23 ]

doei

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ArtPhil-Flower schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:59:
Ik ben ingestapt met een paar honderd euro. Ik wilde wachten tot ik bitcoin echt regelmatig ging gebruiken, en nu ik online mijn cannabis bestel is dat zover. Zijn een stuk of 10 online coffeeshops die alleen bitcoin accepteren (waaronder een paar valse).

Ga proberen mijn piano te verkopen (ik ben toch hopeloos :+ ) om er nog wat meer in te kunnen steken. Mijn fysieke zilver laat ik nog even, mss als de prijs omhoog gaat en btc omlaag dan wissel ik het in.
Is dat 'n beetje te doen, betalingen met bitcoin? Hoe zit het met de transactie fee's?

• Martine
  • Niet online
Oei, eigenlijk zou ik op bed, maar nu zie ik ETH en BNB ineens wakker worden. :)

Nu kan ik een leuk bedrag winst pakken op BNB, is 8% winst. what to do? :?

Want eigenljik wil ik die muntjes wel houden, hier geloof ik in, aan de andere kant. mehhh, kan ik natuurlijk ook zoveel BNB verkopen ter waarde van het leuke bedrag, wat is wijsheid en hoe doen jullie dat? Dus winst eruit vissen en de rest laten staan.

Op een gegeven moment stijgt het verder, dan weer winst eruit pakken. Winst is wat je verdiend hebt met de koersstijging ten opzichte van je investering x het aantal munten.

Want eigenlijk doe ik maar wat en heb niet echt een goede strategie. Winst is winst, dat zeer zeker. maar dan komt mijn gevoel om de hoek en dat is op dit tijdstip niet zo goed meer met veel Ouzo 12 achter de kiezen, lekker spul trouwens! :9

Gebruiken jullie tabbelletjes om een berekening te maken. Bijvoorbeeld, aangekocht op koers, dan koersstijging van 5% is 10% van de coins verkopen?

Want ik kan wel een api schrijven op mijn servertje waarmee ik orders op Binance kan plaatsen, dat is het probleem niet.
Vandaag had ik circa 300$ + de inleg terug op ETH, alleen heb ik ook de investering mee terug eruit genomen. Als het dan door stijgt, dan zit ik dom te kijken naar de groene balkjes en heb er geen coins meer in zitten en dat wil ik eigenlijk voorkomen.

Wat is een goed idee?

PS; kan je een short openen op XRP, en vervolgens uitbetaald krijgen in XRP, maar als die munt niets meer waard is, dan heb je alsnog niks! :+

[ Voor 59% gewijzigd door Martine op 29-12-2020 01:42 ]

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:58:
[...]

Het is opzich goed nieuws ja, maar niet relevant voor crypto.

Mensen die al maanden geen werk hebben en dus geen inkomen krijgen 600 dollar na 8 maanden zonder geld te hebben gezeten wat niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat is. Niet iets waardoor crypto zou moeten pumpen toch ?
Ook mensen die werk hebben en in 2019 onder de $75000 verdienen zullen in de meeste gevallen automatisch $600 ontvangen. Al zullen aankopen daarmee niet direct de reden zijn voor een stijging in de cryptoprijzen. Dat er weer heel veel dollars worden bijgedrukt om de stimulus checks te betalen ongetwijfeld wel. Vele Amerikanen zullen als een inflatie-hedge toch een deel van hun spaargeld in crypto en aandelen gaan stoppen.

• ArtPhil-Flower
Tominatie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 01:11:
[...]

Is dat 'n beetje te doen, betalingen met bitcoin? Hoe zit het met de transactie fee's?
Ja, heel makkelijk. Fee's zitten tussen 20 cent en 2 euro. Thuisbezorgd is daarmee dus geen optie.

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 01:56:
[...]

Ook mensen die werk hebben en in 2019 onder de $75000 verdienen zullen in de meeste gevallen automatisch $600 ontvangen. Al zal aankopen daarmee direct niet de reden zijn voor een stijging in de cryptoprijzen. Dat er weer heel veel dollars worden bijgedrukt om de stimulus checks te betalen ongetwijfeld wel. Vele Amerikanen zullen als een inflatie-hedge toch een deel van hun spaargeld in crypto en aandelen gaan stoppen.
Ik heb het even opgezocht. Je hebt inderdaad gelijk dat meer mensen het krijgen dan ik dacht. In dat geval is wanneer mensen het krijgen mogelijk wel interessant voor crypto. Er zullen inderdaad mensen zijn voor wie het een extratje is en die het zullen uitgeven aan iets anders dan wat ze echt nodig hebben.

Geeft trouwens ook wel aan hoe belachelijk deze manier van geld weggeven is. Verdien je 70k per jaar en heb je door Corona geen cent verloren krijg je even veel geld als iemand die zijn baan kwijt is en al 5 maanden geen huur kan betalen en nauwelijks kan eten. Hoe bagger is dat ? Geef de mensen zonder inkomen dan 5k en iemand die geen cent heeft verloren niets. Ik wist niet dat het zo achterlijk in elkaar zat daar.

• sampoo
  • Niet online
Die spoort niet helemaal, maar vermoedelijk is de video ook hevig geedit.

[ Voor 35% gewijzigd door sampoo op 29-12-2020 04:02 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Mijn treurige binance wallet... 30 euro aan vechain en 30 euro aan Ada.

• SJAAKSJAAK
ik krijg bitcoin ads op facebook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJNVZCHix2bWSb2f3AhLAzyQaNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5CUcOwgZM3srcWUFvXPHsraT.png?f=fotoalbum_large

doei

• sampoo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:41:
[...]

Adem even rustig in en uit ouwe paniekzaaier dat je bent.

Er is een nieuwe wetgeving van kracht die verplicht om custiodal wallets te whitelisten.

https://bitonic.nl/faq/42...t-van-uw-wallet-te-sturen

Als je deze stappen netjes doorloopt kun je vanuit je custiodial Bitonic wallet gewoon naar een non-custiodal wallet sturen.

Litebit heeft deze regels anders geïntegreerd en vanuit daar kun je nog wel gewoon kopen en direct versturen naar een non-custodial wallet.

Dusja. Heeft weinig met scam te maken ouwe zeun.
Toch bewijst een screenshot helemaal niet dat je de eigenaar bent of blijft van de wallet. Het was voldoende geweest als je bevestigen moet dat het om een wallet gaat waar je de eigenaar van bent. Wat hadden ze gewild als het om een papieren wallet zou gaan?

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ben een uurtje geleden uitgestapt op $27.000. MFI en RSI blijven bloedrood op de daily en de weekly. Open intrest is de laatste dagen toch ook behoorlijk gedaald. We blijven ook nog steeds huizenhoog boven de (E)MA's op de hogere timeframes. ADX op de weekly op 50. Een terugval van pakweg 20% zou alleen maar gezond zijn.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
TomTorquay schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 02:52:
Ben een uurtje geleden uitgestapt op $27.000. MFI en RSI blijven bloedrood op de daily en de weekly. Open intrest is de laatste dagen toch ook behoorlijk gedaald. We blijven ook nog steeds huizenhoog boven de (E)MA's op de hogere timeframes. ADX op de weekly op 50. Een terugval van pakweg 20% zou alleen maar gezond zijn.
Besloten om dan maar bij te kopen.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Animal schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 03:04:
Besloten om dan maar bij te kopen.
Omdat ik verkoop ga jij bijkopen? :$
Nou ja, het blijft koffiedik kijken. Ik heb voorlopig mijn winst veilig gesteld, moest BTC alsnog doorschieten, dan kan ik nog steeds terug instappen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb er geen verstand van, maar de praat/tweets van x bedrag in x tijd doen me aan euforie denken. Wellicht geen slecht moment om de voetjes even op de fiat vloer te zetten.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Door de SEC en Coinbase hun perfect IPO timing heb ik de afgelopen twee weken door het gokken op XRPDOWN en af en toe een bounce back op XRPUP van 2000 usd, 38 000 gemaakt. Wacht nu op de eerste grote Bitcoin crash sinds het 20 000 heeft gebroken. Dan 50% BCH en 50% ETH. Dan een jaartje op de cold wallet en met wat geluk heb ik in 2021 100 of 200K.

Hebben de mensen die zeiden dat Ripple te veel centralisatie heeft waardoor het niet robust genoeg is toch gelijk gehad ...

Nu zul je net zien dat Binance een mtgoxje doet voor de eth en bch in mijn cold wallet zitten ...

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 29-12-2020 03:17 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 03:12:
Door de SEC en Coinbase hun perfect IPO timing heb ik de laaste dagen door het gokken op XRPDOWN en af en toe een bounce back op XRPUP van 2000 usd, 38 000 gemaakt. Wacht nu op de eerste grote Bitcoin crash sinds het 20 000 heeft gebroken. Dan 50% BTC en 50% ETH. Dan een jaartje op de cold wallet en met wat geluk heb ik in 2021 100 of 200K.

Hebben de mensen die zeiden dat Ripple te veel centralisatie heeft waardoor het niet robust genoeg is toch gelijk gehad ...
Lekker voor je! Mooi dat je een helder moment had qua winst pakken. Alvast het beste en goede inzichten gewenst voor 2021 d:)b

Trouwens, eerst had ik custom css om je posts te verbergen. Nu gebruik ik custom css om elke BCH typefout die je maakt, correct BTC weer te geven. Kortom: Ik ben het helemaal met je eens! <3

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Martine
  • Niet online
BNB/USDT gaat ook lekker, op dit moment $ 36,5. De all time high staat op $ 39.56 en is van juni 2019

Op $ 36,6 circa 30% verkocht, het zal straks hoogstwaarschijnlijk wel weer zakken. En anders maar niet, het maakt niet uit hoeveel coins je hebt.

Als ik $ 10,-- inleg en krijg daarvoor 0,2BTC of 0,75BTC, beide keren is de inzet een tientje. O-)

//edit; BNB nieuwe ath $ 39,999999 *O* *O* *O*

[ Voor 61% gewijzigd door Martine op 29-12-2020 05:11 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:41

WhySoSerious

Be the change.

Rekt

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:32
Omlaaaaag

Eens kijken hoeveel support er zit op 26k

Niet zoveel :p

[ Voor 86% gewijzigd door Victor Belli op 29-12-2020 06:27 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:47
Zo, dat veert aardig hard op bij ETH.

Oh, toch iets te vroeg gepost denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Ray_ op 29-12-2020 06:47 ]

• Victor Belli
  • Laatst online: 15:32
Nu weer met 40% ingestapt, gemiddeld 2,67% boven de koers waar ik ben uitgestapt zaterdag.

Als we nog verder dalen vandaag dan staat er nog een order klaar om de gemiddelde inkoopprijs nog wat verder naar beneden te krijgen. En als we weer stijgen pik ik die ook weer mee :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:22

knakworst

Get more sats!

REEF 7:00 uur voor spot btc de deur uit gedaan. Opbrengst 500 sats per stuk. Ridicuul. Zo word je toch wel blij van binance.

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 29-12-2020 07:36 ]

• Slux
  • Niet online
Ook maar ff mijn auto pochen hier

My pride and joy <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ufwCL_Y0w9sGTu8NG2uECO80E4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rewkdwinRppQZRLd75LMldHS.jpg?f=user_large

Ok het is niet zo mooi als wat jullie hebben, maar deze is wel afbetaald.

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 29-12-2020 07:49 ]

• Dinsterzz92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23-12 18:47
Slux schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 07:45:
Ook maar ff mijn auto pochen hier

My pride and joy <3
[Afbeelding]

Ok het is niet zo mooi als wat jullie hebben, maar deze is wel afbetaald.
You guys are getting 4 wheels?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fys1SBMnPoq_kzoqjyIT2l0c0bI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wvUeIVK49Eul68L7GbG6eK5.jpg?f=fotoalbum_large

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Even een vraag van de dag voor jullie. Ik pieker er al een tijdje over en vind dat t nu maar eens afgelopen moet zijn. Zoveel vragen.
Voor degenen die naar usdt gaan: hebben jullie geen last van de dalende eur-usd koers (1 dollar = 0.9 usd in jan, 0.8 in dec). Blijven jullie maar kort in usdt zodat je er niks van merkt? Schrijf je die 11% verlies gewoon af? Of maak je zoveel winst dat -11% een peulenschil is?
Ik snap dat er veel trading pairs zijn op usdt en dan is dat een logische keuze als tussenstation, maar vraag me gewoon af hoe jullie dat doen op de lange termijn. Je geld een paar maanden in usdt stallen levert zomaar 3-5% verlies op.

• twit
  • Laatst online: 09:44
Ik heb ook een aardig deel van mijn pf/vermogen in USD(T) door Crypto. Dit jaar inderdaad niet gunstig maar ik zie het ook maar een beetje als een hedge voor eventueel koersverlies van de EUR. Spreiden van je vermogen en niet all-in in 1 currency is in de basis geen slecht concept toch.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nu CHZ inslaan, morgen worden drie fantokens gelist op binance tegen torenhoge APY's als het een beetje meezit, krijg je het polkadot effect van vandaag.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand nog een tip wat ik met m'n BSV op Coinbase kan doen?

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-12 16:32
knakworst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:14:
Nu CHZ inslaan, morgen worden drie fantokens gelist op binance tegen torenhoge APY's als het een beetje meezit, krijg je het polkadot effect van vandaag.
Heb ik juist vorige week al gedaan en gestacked op een van de fantokens, de eerste week voor de listing is de APY het hoogst.

Zojuist is Reef gelist, had er een stuk of 1000 verkregen door het stacken van BNB, net verkocht voor 0,10 usdt per stuk!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

knakworst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:14:
Net verkocht met winst. Zat er al in voor JUV en PSG. CHZ profiteert nog maar weinig van het listen van de fan tokens. Eerlijk gezegd had ik er ook meer van verwacht maar blijkbaar is het bij het grotere publiek (nog) niet bekend.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ADA, buy high sell low -O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

jvp schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:43:
[...]

Net verkocht met winst. Zat er al in voor JUV en PSG. CHZ profiteert nog maar weinig van het listen van de fan tokens. Eerlijk gezegd had ik er ook meer van verwacht maar blijkbaar is het bij het grotere publiek (nog) niet bekend.
Toen JUV en PSG werden aangekondigd op 14 december op launchpad van 1,2 naar 1,5 cent, nu 2,9 cent. Niet slecht toch? Morgen verwacht ik ruim boven de 3.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 14:22
jvp schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:43:
[...]

Ik snap sowieso heel het nut niet van die fan-tokens? Kan je er nog iets mee of is het echt een 'collectors' item of moet ik het zien als de digitale variant van het panini voetbalplaatjesboek?

• green-tea
  • Laatst online: 06-11 19:55
Leuk joh die troep tokens die je spaart bij binance. Gaat zo langzaam dat ik me REEF niet kan verkopen haha.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:17:
[...]

Ik denk dat ze als voorbeeld op het slachtblok gelegd worden. De makkelijkste prooi voor een duidelijk signaal. Een top 3 coin dus grote naamsbekendheid. Ripple erachter die aansprakelijk gesteld kan worden, supply in handen dus geen werkelijke decentralisatie... Dit gaan ze niet winnen.

Eens dat ze het niet slim hebben aangepakt.

En ondanks dat ik verre van XRP fan ben vind ik het ergens toch nog sneu ook. Want er zijn altijd slachtoffers helaas.
Het is idd sneu want Ripple wordt niet het slachtoffer, maar al die mensen die XRP hebben gekocht en er in geloven. Helaas gaat het altijd zo in de corporate wereld dat het verlies bij de consument komt te liggen.
De selloff is niet al te groot gebleken. Zou ook raar zijn dat de waarde van een munt afgemeten wordt aan zijn beschikbaarheid.

• Pelox
Egeau schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:52:
[...]

Ik snap sowieso heel het nut niet van die fan-tokens? Kan je er nog iets mee of is het echt een 'collectors' item of moet ik het zien als de digitale variant van het panini voetbalplaatjesboek?
Fans kunnen er keuzes mee maken. Bijvoorbeeld wat een club op insta post over welke speler. Dan leggen ze bijvoorbeeld 3 keuzes voor en de fans kunnen kiezen. Zo begrijp ik het.

Zero.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12 21:09
solidslayer schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:41:
[...]

Heb ik juist vorige week al gedaan en gestacked op een van de fantokens, de eerste week voor de listing is de APY het hoogst.

Zojuist is Reef gelist, had er een stuk of 1000 verkregen door het stacken van BNB, net verkocht voor 0,10 usdt per stuk!
Dan was je er op tijd bij! Mijn sell was om 7:05 (5 minuten na listing) en toen stond ie op 8 cent (nog netjes vergeleken met waar ie nu op staat natuurlijk).

Was je gewoon op tijd, of kon je van te voren een order klaar zetten?

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Egeau schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:52:
[...]

Dit is wel een scherpe opmerking! Waar heb ik gehoord of gelezen dat er ook ideeën zijn om van de nachtwacht tokens uit te geven? Opmerking was (geloof) ik waarom zou je van iets fysieks een token willen uitgeven. Heeft nog weinig te maken met de techniek van blockchain

• Egeau
Pelox schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:57:
[...]

Fans kunnen er keuzes mee maken. Bijvoorbeeld wat een club op insta post over welke speler. Dan leggen ze bijvoorbeeld 3 keuzes voor en de fans kunnen kiezen. Zo begrijp ik het.
Ah oke dat is dan nog wel grappig maar of je daar dan echt een fantoken voor nodig hebt. Ach dit gevoel heb ik bij zoveel projecten dus dan kan dit er nog wel bij.

Denk overigens wel dat het een goede sweetspot is: Die-hard voetbalfans geven aan alle club merchandize geld uit en die hard voetbalfans die ook nog met crypto bezig zijn zullen al helemaal geen nee zeggen :+

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb dus ook twt gekregen maar ik heb geen wallet en heb alles op binance staan. En heb ook wat op litebit.
Moet ik per se een wallet nemen voor de twt of kan ik ze op binance laten staan?
Welke wallet zal ik downloaden dan?

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12 12:49
Ladonna schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:06:
Ik heb dus ook twt gekregen maar ik heb geen wallet en heb alles op binance staan. En heb ook wat op litebit.
Moet ik per se een wallet nemen voor de twt of kan ik ze op binance laten staan?
Je kan ze wel daar laten staan en anders raad ik je Trust Wallet aan.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrWilliams schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:56:
[...]

Het is idd sneu want Ripple wordt niet het slachtoffer, maar al die mensen die XRP hebben gekocht en er in geloven. Helaas gaat het altijd zo in de corporate wereld dat het verlies bij de consument komt te liggen.
De selloff is niet al te groot gebleken. Zou ook raar zijn dat de waarde van een munt afgemeten wordt aan zijn beschikbaarheid.
Tja het is niet alleen Ripple is centraal dus we kunnen het aanpakken. Heb je de hele SEC aanklacht gelezen, het is gewoon oplichterij. Verkondigen dat je 'long' bent en ondertussen hard aan het verkopen. Lange gevangenisstraffen zijn passend wat mij betreft. Helaas zijn er tussen de duizenden crypto's meer oplichtersbendes maar XRP is sowieso de grootste.

https://www.google.com/ur...Vaw2JVmGPUpdUbBFZc8Xc256z
7. Garlinghouse did so while repeatedly touting that he was “very long” XRP, meaning
he held a significant position he expected to rise in value, without disclosing his sales of XRP.
8. Defendants continue to hold substantial amounts of XRP and—with no registration
statement in effect—can continue to monetize their XRP while using the information asymmetry
they created in the market for their own gain, creating substantial risk to investors.

• Pelox
Ladonna schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:06:
Als je ze laat staan verdwijnen ze na een bepaalde datum gewoon uit je wallet.

Zero.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12 21:10

Bever!

3

Chart ziet er goed uit toch? Als btc q1 ff wat afkoelt kunnen de alts eindelijk wat laten zien

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12 13:52
knakworst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:08:
[...]

Tja het is niet alleen Ripple is centraal dus we kunnen het aanpakken. Heb je de hele SEC aanklacht gelezen, het is gewoon oplichterij. Verkondigen dat je 'long' bent en ondertussen hard aan het verkopen. Lange gevangenisstraffen zijn passend wat mij betreft. Helaas zijn er tussen de duizenden crypto's meer oplichtersbendes maar XRP is sowieso de grootste.

https://www.google.com/ur...Vaw2JVmGPUpdUbBFZc8Xc256z

[...]
Kan hij zich niet beroepen op dat hij een woordenkunstenaar is? :+

• Egeau
Wil hier wel weer eens een 'gokje' wagen: iemand nog tips voor een coin die al op Binance staat behalve ETH & BTC? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing waarom je de coin aanraad, TA of anders. Hopelijk leer ik er wat van :)

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

996

Als je er maar bewust van bent dat alles buiten BTC en ETH echt een gokje is.....
(Behalve dan Doge, volgens @Verwijderd )

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Egeau schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:25:
Wil hier wel weer eens een 'gokje' wagen: iemand nog tips voor een coin die al op Binance staat behalve ETH & BTC? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing waarom je de coin aanraad, TA of anders. Hopelijk leer ik er wat van :)
Het antwoord waarvan je wist dat ie zou komen:
DOGE, NANO, SUSHI, PIZZA!
Geen idee of die op Binance staan btw.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Egeau
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:50:
[...]

Het antwoord waarvan je wist dat ie zou komen:
DOGE, NANO, SUSHI, PIZZA!
Geen idee of die op Binance staan btw.
:+ Neee, niet nog meer Nano...
al denk ik dat die ooit nog een keer ziek hard gaat moonen

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Bijna nieuwjaar... nieuwe belasting formulieren invullen.
Ook zo in Israel, waar je speciaal voor Bitcoin extra belasting mag gaan betalen, over HEEL je bitcoin vermogen...

https://bitcoinmagazine.nl/2020/12/israel-belasting/

Wat weerhoudt Nederland/EU er van om dit ook in te voeren?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Slux
  • Niet online
996 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:49:
Als je er maar bewust van bent dat alles buiten BTC en ETH echt een gokje is.....
(Behalve dan Doge, volgens @Verwijderd )
Jij hebt je duidelijk niet verdiept in crypto.

NANO FTW

:+

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

996

Slux schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:55:
[...]

Jij hebt je duidelijk niet verdiept in crypto.

NANO FTW

:+
Sorry, nog een beetje verdwaasd van mijn rondje hardlopen in de regen...😉

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Bever! schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:16:
[...]

Chart ziet er goed uit toch? Als btc q1 ff wat afkoelt kunnen de alts eindelijk wat laten zien
Zit sinds een aantal dagen voor het eerst in ADA. (Als mijn vriendin deze quote leest heb ik waarschijnlijk wat uit te leggen thuis).

Rookworst zonder r is ook worst.

• bie100
  • Laatst online: 18:26
Bartvandelaar schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:59:
[...]

Zit sinds een aantal dagen voor het eerst in ADA. (Als mijn vriendin deze quote leest heb ik waarschijnlijk wat uit te leggen thuis).
dat valt beter uit te leggen dan dat je zegt dat je sinds een paar dagen in Doge zit

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
Ik ben op de Nexo trein gesprongen ...

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:52:
Bijna nieuwjaar... nieuwe belasting formulieren invullen.
Ook zo in Israel, waar je speciaal voor Bitcoin extra belasting mag gaan betalen, over HEEL je bitcoin vermogen...

https://bitcoinmagazine.nl/2020/12/israel-belasting/

Wat weerhoudt Nederland/EU er van om dit ook in te voeren?
Niks. Waarom denk je dat (crypto)vermogen niet als vermogen geteld zou moeten worden

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-12 16:32
McPoowl schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:58:
[...]

Dan was je er op tijd bij! Mijn sell was om 7:05 (5 minuten na listing) en toen stond ie op 8 cent (nog netjes vergeleken met waar ie nu op staat natuurlijk).

Was je gewoon op tijd, of kon je van te voren een order klaar zetten?
Heb mn wekker ervoor gezet. Als ik nog 10 seconde eerder was had ik er 0,16 cent voor kunnen krijgen, het ging erg snel.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrWilliams schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:07:
Ik snap dat er veel trading pairs zijn op usdt en dan is dat een logische keuze als tussenstation, maar vraag me gewoon af hoe jullie dat doen op de lange termijn. Je geld een paar maanden in usdt stallen levert zomaar 3-5% verlies op.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik afgelopen weekend de waarde van mijn pf heb omgerekend naar Euro's en toch wel behoorlijk schrok van het verschil. Ben daar niet zo mee bezig geweest, maar het hakt er wel in.

Maarja, wat doe je ertegen. Uitstappen naar EUR maakt het er niet beter op, want dan verlies je door de lagere liquiditeit mogelijk nog meer. Je kunt niets anders doen dan het te accepteren. En je kunt je afvragen of Bitcoin meer waard is geworden, of de Dollar minder waard is geworden. Of beide, dat denk ik.
PilatuS schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 02:03:
[...]
Geeft trouwens ook wel aan hoe belachelijk deze manier van geld weggeven is. Verdien je 70k per jaar en heb je door Corona geen cent verloren krijg je even veel geld als iemand die zijn baan kwijt is en al 5 maanden geen huur kan betalen en nauwelijks kan eten. Hoe bagger is dat ? Geef de mensen zonder inkomen dan 5k en iemand die geen cent heeft verloren niets. Ik wist niet dat het zo achterlijk in elkaar zat daar.
De administratie optuigen om te gaan bepalen wie hiervoor wel en niet in aanmerking komen kan meer kosten dan iedereen gewoon het bedrag te geven.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

solidslayer schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:12:
[...]

Heb mn wekker ervoor gezet. Als ik nog 10 seconde eerder was had ik er 0,16 cent voor kunnen krijgen, het ging erg snel.
Ik uad een paar minuten voor 7 een market order op de reef btc pair klaargezet, en toen het orderboek geladen was blind op sell gedrukt, 500 sats per stuk.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Smultie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:06:
[...]

Niks. Waarom denk je dat (crypto)vermogen niet als vermogen geteld zou moeten worden
Uiteraard is het vermogen, maar om nou vanaf de eerste sat/bit te moeten betalen... dat haalt echt de hele boel weer onderuit.
In NL is het nu een grens van... 50K ofzo?
Daarna moet je vermogensbelasting betalen van 0,59% ...

Dat is heel wat anders dan 25% over je 5000,- aan BTC die je nu misschien hebt.

De vraag is dus niet zozeer van, waarom belasting, maar meer van, wat weerhoudt de EU/NL er van om ook deze % te vragen over specifiek je crypto vermogen.

Ze doen het maar al te graag uiteraard....crypto.. eng... brrr... gevaar voor fiat en banken.... brrrr..

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Pagina: 1 ... 50 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!