[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.021 views

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
XRP all in :+ :+

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:39
*kijkt beteuterd toe*

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-12 10:39

WhySoSerious

Be the change.

G*dverdomme wat is 2020 ook een topjaar he :D

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 16:49
WhySoSerious schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:17:
G*dverdomme wat is 2020 ook een topjaar he :D
Je zou er zo nog een nieuw corona virusje in 2021 bijwensen voor dit soort gains he. Of mogen we dat niet hardop zeggen >:) :X

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:10:
[...]

Fuck it. Ik hoef geen Lambo meer. Zo'n golddigger lijkt me wel wat :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guLXHQC78N14rRPHHzIHcaWzrT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zwfJfcgSzfYnjcY3eB1zQU8W.png?f=user_large

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Jammer dat mn alts eigenlijk alleen maar in BTC waarde dalen. Zie de grote jongens alleen maar in BTC stappen ook, dus hoeverre dat doorvloeit in alts... Zoals eerder door iemand aangegeven, als BTC straks esn correctie krijgt, dán gaan de alts wel mee.

PSN/Steam: Xamsix

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-12 23:26
Gaat lekker de BTC. In HODL pot al van 40% naar 45%. Hele PF daardoor lekker omhoog.
@Taro zag pas een post van jou over je kunt net zo goed op dit moment alles in BTC, dat is deze dagen zeker het geval totdat we eventueel een alts season krijgen.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Jup, alts zijn zoals de dot-com bubble.

• Victor Belli
twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:18:
[...]

Je zou er zo nog een nieuw corona virusje in 2021 bijwensen voor dit soort gains he. Of mogen we dat niet hardop zeggen >:) :X
Dan krijgt de wereldeconomie een echte knauw en dan ook Bitcoin.

En dan is het niet even 1-2 jaar minder maar dan is er langdurige schade aan de economie. Al die steunpaketten van afgelopen jaar kunnen niet nog een keer bekostigd worden.

• twit
Ja eens uiteraard @Victor Belli . Het was ook maar een wat duister grapje :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Geen enkele currency die losgekoppeld is van de goudstandaard gaat het overleven. Het blijft een systeem dat steeds sneller en steeds meer moet groeien.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:01
Het is niet een BTC run. Het is een USD dump

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Het is te vroeg, morgen is pas de 28ste. Nu is het een bubbel. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-12 17:40

996

@Verwijderd jouw portfolio is aardig gediversificeerd! Complimenten, je hebt er kijk op ;)

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
@Verwijderd heeft de Buy knop nu echt weten te vinden. in 2019 drukte hij vaak op Sell.

• twit
Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:23:
Idd. Zo leg ik het ouders en mensen om mij heen ook uit op dit moment. En dat is exact het probleem als je het hebt over een exit strategie. Je kunt wel uit BTC stappen omdat het zo'n groot deel van je totale net worth begint te worden, maar waar ga je heen. USD/EUR zijn nou net de currencies die het niet goed doen en waardoor dit waarschijnlijk allemaal aan de gang is. Vastgoed? Ook niet het idee dat ik daar niet exact op een bubbel zou inkopen. Dus dan toch maar je hele worth in plukjes van 20% over van alles spreiden I guess? Fiat, vastgoed, crypto, stocks?. Rare tijden.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:23:
Wat mij betreft quote van het jaar! _/-\o_

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:25:
[...]

Idd. Zo leg ik het ouders en mensen om mij heen ook uit op dit moment. En dat is exact het probleem als je het hebt over een exit strategie. Je kunt wel uit BTC stappen omdat het zo'n groot deel van je totale net worth begint te worden, maar waar ga je heen. USD/EUR zijn nou net de currencies die het niet goed doen en waardoor dit waarschijnlijk allemaal aan de gang is. Vastgoed? Ook niet het idee dat ik daar niet exact op een bubbel zou inkopen. Dus dan toch maar je hele worth in plukjes van 20% over van alles spreiden I guess? Fiat, vastgoed, crypto, stocks?. Rare tijden.
ETF & fondsen, die geven op de lange termijn toch even een wat stabieler rendement. Daarbinnen kan je natuurlijk ook weer spreiden naar wat algemene caps, en wat specifieke sectoren.

Vastgoed? Nee, te weinig spreiding & te veel risico (en moreel snel onverantwoord vind ik).
Fiat. Hebben we al te veel van :+

Zorg dat je vaste lasten zo laag mogelijk zijn, je cashflow zo hoog mogelijk en je creeërt (een stukje) vrijheid. Daar is het mij zo veel mogelijk om te doen.

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-12 10:11
Hallo ik ben henk, mijn vriendin heet Ingrid. Ik kom even jullie om advies vragen, ik zag dat de bitcoin keihard is gestegen en het kwam op het NOS wat ik dagelijks kijk natuurlijk voor mijn up to date informatie.
Waar kan ik het beste bitcoin kopen ?

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-12 17:40

996

Immutable schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:32:
Hallo ik ben henk, mijn vriendin heet Ingrid. Ik kom even jullie om advies vragen, ik zag dat de bitcoin keihard is gestegen en het kwam op het NOS wat ik dagelijks kijk natuurlijk voor mijn up to date informatie.
Niet bij mij, ik hou ze lekker zelf!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BLOX

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-12 23:26
Beste Henk, leg zoveel mogelijk in (alles wat je niet kunt missen). Litebit of anycoin is de duurste optie maar daar krijg je wel de mooiere Bitcoin munten. Je kunt ze gewoon opslaan in hun eigen webwallet. Zeg dit vooral door tegen al je buren en familie.

• Victor Belli
Dit was het dan. Tot over 3 jaar

Laat maar, greyscale trekt de portemonnee al

Greyscale is blut. Nu de beurt aan MicroStrategy

[ Voor 67% gewijzigd door Victor Belli op 27-12-2020 12:38 ]

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12 02:05
Je kunt veel beter ripple kopen, staat op een goede inkoopprijs momenteel.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 11:41

Chaes

#HODL

duuuuump

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09
Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:07:
[...]

Nee, ik wacht nog even en net op 28.100 de rest ook verkocht, nooit te vroeg juichen. Zoals ik laatst schetste zie je vaak eerst een positief hupje als ze elkaar raken, om daarna hard te dalen.
Hij heeft weer eens gelijk hoor -O-

HODL!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Victor Belli
Binance down?

• Gelukszoekr
Uitegestapt. parabolisch imo. BTC moet wat teruggeven denk ik

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verdomme, die post van @Taro heb ik dus net gemist...

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Nee, ik zit er gewoon in

• Victor Belli
Liep heel eventjes vast bij mij

Verwijderd

Wow. Votali... volital... vilota...

Beweging.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
netjes Taro. vet gelijk weer

doei

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Savage :) Geen fomo en groene candles chasen, stick to the plan. Nu hopen dat hij niet verder daalt..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiXo7fO1yKf47TqDetJIfFwVbaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tA4aK1IMmZpMvJVYg3ZRrXWa.png?f=user_large

Edit: Inmiddels verkocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0iB_8tBCYioGfKFnCK_G-c0-oBo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xlSp5eXxkPtkV6P19iv8xKXg.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 27-12-2020 13:08 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Kak mn short en long net gemist met 50 usd das balen

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-12 08:03
BTC 1k dump in enkele minuten opgevreten :)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:31
Kom op candle wordt eens groen!!

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06:53
Volgens mij probeert Micro Strategy bij te kopen wanneer BTC dreigt te dalen. Voordeel ten opzichte van 2017!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-12 12:35
Grayscale is al begonnen met winstnemen. $20k eoy.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDTFw1AKH_gCQoSqnircl2vHd6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VYqbYUSp6oFq2EQ6sG3Qb6Tk.jpg?f=fotoalbum_large

Pakken wat je pakken kunt! :9

En van eerder vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YC3s-L_QA0OVNpxavFghrPee_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PWSQ3U4E7fqChErJuEWnBLSI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 27-12-2020 12:51 ]

Zero.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ga beginnen met traden op binance, wat is jullie favoriete btc handelspaar?

• Victor Belli
RideWithUz schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:49:
Ik ga beginnen met traden op binance, wat is jullie favoriete btc handelspaar?
EUR/USDT

:+

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

IMWhizzle schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:47:
Volgens mij probeert Micro Strategy bij te kopen wanneer BTC dreigt te dalen. Voordeel ten opzichte van 2017!
MicroStrategy is dicht op zondag..
:+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-12 21:40
Bijgekocht in de dip... HODL

In retrospect, it was inevitable

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Waar kan je nou het makkelijkst verkopen? Ik heb BTC in Jax zitten, moet ik het toch overhevelen naar ninance om dan snel te kunnen schakelen naar usd om dan weer de trein van BTC te pakken?

• Victor Belli
Nou dit zijn de correcties van tegenwoordig

Slappe hap :+

Gevoelsmatig wel enorm bullish

• Pelox
AMARONE schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:53:
Waar kan je nou het makkelijkst verkopen? Ik heb BTC in Jax zitten, moet ik het toch overhevelen naar ninance om dan snel te kunnen schakelen naar usd om dan weer de trein van BTC te pakken?
Bedoel je binance jex? Zo ja dan kan je heel makkelijk tussen binance en jex switchen met je account geloof ik. Of te wel, je kan het heel snel verkopen via binance

Zero.

• PHPResource
  • Laatst online: 09:31
Heel bullish als dit groen eindigt!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Als het zo doorgaat is het niet meer Henk, maar Hans. :7

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://imgup.nl/images/2020/12/27/123.png

Bedankt Coinbase. Nooit een cent gestort. En dat zal ik bij jullie waarschijnlijk ook nooit doen! :D

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:54:
[...]

Bedoel je binance jex? Zo ja dan kan je heel makkelijk tussen binance en jex switchen met je account geloof ik. Of te wel, je kan het heel snel verkopen via binance
Ik heb binance met wat shitcoins en jaxx liberty waar ik de BTC in de wallet heb. Nu ben ik een noob maar ik vraag me af hoe ik nu het best kan verkopen om winst te pakken en af te romen om daarna weer snel te kunnen instappen zonder al te grote fees te betalen.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:56:
[Afbeelding]

Bedankt Coinbase. Nooit een cent gestort. En dat zal ik bij jullie waarschijnlijk ook nooit doen! :D
Zijn dat de earns direct omgezet in BTC?

Toch leuk hey. Wie het kleine niet eert :)

• twit
Goh ik ben best blij met Binance qua tooling en opties etc maar het blijft soms toch wel even wennen vergeleken met het simpele basic traden op Kraken hoor. Ik zie nu pas dat ik de BTC's die ik voor USDTC niet direct naar EUR kan omzetten. Er bestaat wel een EUR/USDTC paar maar niet andersom. Dus toch weer eerst naar BTC en dan verkopen als een BTC/EUR paar, iets zegt me dat ik straks EUR100 aan koersverlies en fee's armer ben.. Leergeld zullen we maar zeggen |:(

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 27-12-2020 13:01 ]

• Pelox
Je zou morgen maar aan het werk moeten.. dan kan je je nog geen 2 sec concentreren op je werk met deze markt! Gelukkig heb ik dat probleem even niet >:)

Ieder nadeel heb zijn voordeel.

Zero.

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
Goh ik ben best blij met Binance qua tooling en opties etc maar het blijft soms toch wel even wennen vergeleken met het simpele basic traden op Kraken hoor. Ik zie nu pas dat ik de BTC's die ik voor USDTC niet direct naar EUR kan omzetten. Er bestaat wel een EUR/USDTC paar maar niet andersom. Dus toch weer eerst naar BTC en dan verkopen als een BTC/EUR paar, iets zegt me dat ik straks EUR100 aan koersverlies en fee's armer ben.. Leergeld zullen we maar zeggen |:(
Waarom naar de EURcoin? Dat is nog erger dan XRP... :+

• Victor Belli
??

Je kunt bij een EUR/USDT paar gewoon EUR kopen van je USDT hoor.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:59:
[...]

Zijn dat de earns direct omgezet in BTC?

Toch leuk hey. Wie het kleine niet eert :)
Yup, al die earns altijd naar BTC omgezet

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Je kan verkopen en kopen he, bij een handelspaar..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

USDC?

Er is wel een USDT/EUR pair, en ook een BUSD/EUR.

Waarom dan USDC kiezen als tradingpair als ik vragen mag?

Er is overigens ook een USDC/USDT pair.

Kost je wel fee, maar scheelt volatiliteit.

• Victor Belli
Bitcoin is nog niet klaar met corrigeren

• twit
Thanks boys ik loop te slapen natuurlijk. Opgelost :z :F

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Wat is eigenlijk de referentiecode die ik bij aanmelden van binance kan ingeven

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:43
Victor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:08:
Bitcoin is nog niet klaar met corrigeren
Volgens mij zijn jij en ik een van de weinigen die dat hopen.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Oef toch weer wat geld verloren m dat ik dacht dat ie ging vertrekken op 28k, was zoals altijd op niks gebaseerd. Snel weer verkocht met wat verlies.
*STOP MET KOPEN OP GROENE CANDLES KNEUS

doei

• Victor Belli
Ray_ schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:09:
[...]

Volgens mij zijn jij en ik een van de weinigen die dat hopen.
Hahahah

@FijneKerst had net weer ingekocht.... ai.

Maar voor mij moet de correctie dan aanhouden tot ergens morgenochtend, mijn geld hangt tussen Bitvavo en de Rabobank :+ :+ :+ :+

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06:53
Op tijd verkocht. Even afwachten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Same here, 26.391 is de 4H MA7, mogelijk een mooi instapmoment. Maar ik weet niet of ik daar daadwerkelijk instap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0iB_8tBCYioGfKFnCK_G-c0-oBo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xlSp5eXxkPtkV6P19iv8xKXg.png?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 27-12-2020 13:15 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Qunix
Het wil niet echt hard naar beneden storten :')

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:43
Niks daarvan, het moet nog een stuk lager. Ik zit niet voor niks om de paar minuten naar m'n telefoon te kijken in plaats van naar de verplichte zoetsappige kerstfilms. Nog weinig commentaar over gehad trouwens. Zal straks wel gebeuren.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Qunix schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:12:
Het wil niet echt hard naar beneden storten :')
Als shorter kan je in een bull trend lelijk op je muil gaan.. beter zoals Taro deed kleine beetjes pakken, shorten kan altijd, maar wees voorbereid dat bij vorige supports er weer een shitload aan buy orders staan. Tot natuurlijk the music stops playing.. dan kan het hard gaan, maar dan moet Grayscale echt met honderden btc tegelijk dumpen..

Verwijderd

Rekt --> Hodl --> Moon

Repeat.

• Qunix
Sahara schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:16:
[...]

Als shorter kan je in een bull trend lelijk op je muil gaan.. beter zoals Taro deed kleine beetjes pakken, shorten kan altijd, maar wees voorbereid dat bij vorige supports er weer een shitload aan buy orders staan. Tot natuurlijk the music stops playing.. dan kan het hard gaan, maar dan moet Grayscale echt met honderden btc tegelijk dumpen..
Ik denk er niet eens aan om Bitcoin te shorten... Ik wil een goeie dip zien zodat het allemaal wat gezonder eruit ziet en in de dip wat long kopen. :*)

Die goeie dip komt maar niet...

• Sahara
Qunix schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:17:
[...]

Ik denk er niet eens aan om Bitcoin te shorten... Ik wil een goeie dip zien zodat het allemaal wat gezonder eruit ziet en in de dip wat long kopen. :*)

Die goeie dip komt maar niet...
Die goeie dip.. is gevaarlijker dan je hoopt. Wat nou als die bodem waarop jij koopt boterzacht blijkt? Ik herinner die dump van 20k naar 3k nog wel, alles daartussen leek een mooie buy opportunity.. iets met "don't try to catch a falling knife" :)

Verwijderd

Ik heb ook mijn verantwoording in deze.

De 28k babe had een bloedrode bikini.

Zoals altijd gooien die vrouwen weer roet in het eten. Ze hebber er een radar voor.

*Groepje vrouwen observeerd groepje mannen*

'Kijk, ze maken plezier en zien er gelukkig uit. Gebruik je vrouwelijke superkrachten om daar snel een eind aan te maken!'

• Gelukszoekr
Op 30 december 2017 ben ik uitgestapt op een koers van $16k
Op 27 december 2020 ben ik uitgestapt op een koers van $28k

Geen trading advies :+

• twit
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:26:
Ik heb ook mijn verantwoording in deze.

De 28k babe had een bloedrode bikini.

Zoals altijd gooien die vrouwen weer roet in het eten. Ze hebber er een radar voor.

*Groepje vrouwen observeerd groepje mannen*

'Kijk, ze maken plezier en zien er gelukkig uit. Gebruik je vrouwlijke superkrachten om daar snel een eind aan te maken!'
Dus de volgende heeft helemaal geen bikini? Ik verheug me al op 29k😉

• Pelox
Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:27:
Op 30 december 2017 ben ik uitgestapt op een koers van $16k
Op 27 december 2020 ben ik uitgestapt op een koers van $28k

Geen trading advies :+
je was toch 2 dagen geleden uitgestapt?

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:27:
[...]

Dus de volgende heeft helemaal geen bikini? Ik verheug me al op 29k😉
Ik vermoed dat Jaapio geen credits meer over heeft bij de modjes om een definitieve ban te voorkomen, dus ik denk dat iemand anders die even voor hem moet posten. Misschien Henk?

• pipapaulus
  • Laatst online: 24-12 13:26
WhySoSerious schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:31:
[...]

ETF & fondsen, die geven op de lange termijn toch even een wat stabieler rendement. Daarbinnen kan je natuurlijk ook weer spreiden naar wat algemene caps, en wat specifieke sectoren.

Vastgoed? Nee, te weinig spreiding & te veel risico (en moreel snel onverantwoord vind ik).
Fiat. Hebben we al te veel van :+

Zorg dat je vaste lasten zo laag mogelijk zijn, je cashflow zo hoog mogelijk en je creeërt (een stukje) vrijheid. Daar is het mij zo veel mogelijk om te doen.
Ik kan het niet meer met je eens zijn _/-\o_ _/-\o_

• Victor Belli
Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:33:
[...]

Ik vermoed dat Jaapio geen credits meer over heeft bij de modjes om een definitieve ban te voorkomen, dus ik denk dat iemand anders die even voor hem moet posten. Misschien Henk?
Kunnen we geen coin beginnen met een logo dat weinig aan de verbeelding overlaat?

Playcoin.

• green-tea
Dat was het weer up up up!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Met een beetje pech tot max 27.450-550.

• green-tea
Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:36:
[...]

Met een beetje pech tot max 27.450-550.
Die van mij zegt tot ong 27.350-450

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 27-12-2020 13:37 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:32:
[...]

Hij koopt bij 28.5k wel weer verlaat in. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Sahara
[...]

Hahaha Sahara opent alvast www.reddit.com/r/gonewild voor the upcoming 29k :9~

Verwijderd

[...]

Inderdaad ik zit wat dat betreft in een benarde situatie.

Al kun je met dit soort koersen bij @.oisyn vaak wel een deurtje intrappen.

Figuurlijk hoor, niet gerelateerd aan de Ledger gegevens dump.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:39:
[...]

Inderdaad ik zit wat dat betreft in een benarde situatie.

Al kun je met dit soort koersen bij @.oisyn vaak wel een deurtje intrappen.

Figuurlijk hoor, niet gerelateerd aan de Ledger gegevens dump.
Hij heeft hier destijds gemeld dat hij niet alles meekrijgt. Wat mij betreft nog leverage zat dus.

En anders kunnen we met z'n allen vast wel een fondsje openen om je ban op te laten heffen O+

• Gelukszoekr
Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:32:
[...]

Ik ben wispelturig, maar nee.

• Pelox
Sta er niks van te kijken als we straks weer gewoon verder gaan vanaf de 28.4...

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:46:
[...]

Hij heeft hier destijds gemeld dat hij niet alles meekrijgt. Wat mij betreft nog leverage zat dus.

En anders kunnen we met z'n allen vast wel een fondsje openen om je ban op te laten heffen O+
Zolang hij geen bitcoin gaat vragen vind ik het goed :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
.oisyn heeft voldoende Bitcoin, ik vermoed dat we hem beter een keer kunnen verrassen met een mooie wasbeurt van zijn nieuwe auto door een van de >20k babes.

• Qunix
Sahara schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:20:
[...]

Die goeie dip.. is gevaarlijker dan je hoopt. Wat nou als die bodem waarop jij koopt boterzacht blijkt? Ik herinner die dump van 20k naar 3k nog wel, alles daartussen leek een mooie buy opportunity.. iets met "don't try to catch a falling knife" :)
True....

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-12 21:52
Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:53:
.oisyn heeft voldoende Bitcoin, ik vermoed dat we hem beter een keer kunnen verrassen met een mooie wasbeurt van zijn nieuwe auto door een van de >20k babes.
Wat is er mis met de 20k babe?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jeaust schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:58:
[...]

Wat is er mis met de 20k babe?

[...]
Ik hou niet van recht afgeknipte pony's, verder niets.

• Pelox
Waar gaat dit heen.. waar gaat dit heen... van 28.4 naar 26.5 was een drop van 7/8% trouwens

[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 27-12-2020 14:01 ]

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:01:
Waar gaat dit heen.. waar gaat dit heen... van 28.4 naar 26.5 was een drop van 7/8% trouwens
Voor een retrace moet het naar rond de 25.5k... anders mag ie wat mij betreft door naar 30k. 8)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:01:
Sowieso naar rechts :)

• Victor Belli
Het is en blijft Bitcoin. Niets is zeker

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
Victor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:06:
[...]

Het is en blijft Bitcoin. Niets is zeker
Als ik verkoop dan stijgt ‘ie en als ik koop dan zakt ‘ie. Zeker en vast

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-12 21:52
Animal schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:33:
[...]

Als ik verkoop dan stijgt ‘ie en als ik koop dan zakt ‘ie. Zeker en vast
Doe eens wat dan!
Pagina: 1 ... 43 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!