Je zou er zo nog een nieuw corona virusje in 2021 bijwensen voor dit soort gains he. Of mogen we dat niet hardop zeggen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
sh4d0wman schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:10:
[...]
Fuck it. Ik hoef geen Lambo meer. Zo'n golddigger lijkt me wel wat
PSN/Steam: Xamsix
@Taro zag pas een post van jou over je kunt net zo goed op dit moment alles in BTC, dat is deze dagen zeker het geval totdat we eventueel een alts season krijgen.
Dan krijgt de wereldeconomie een echte knauw en dan ook Bitcoin.twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:18:
[...]
Je zou er zo nog een nieuw corona virusje in 2021 bijwensen voor dit soort gains he. Of mogen we dat niet hardop zeggen![]()
En dan is het niet even 1-2 jaar minder maar dan is er langdurige schade aan de economie. Al die steunpaketten van afgelopen jaar kunnen niet nog een keer bekostigd worden.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Bitcoin - A weapon of mass disruption
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Idd. Zo leg ik het ouders en mensen om mij heen ook uit op dit moment. En dat is exact het probleem als je het hebt over een exit strategie. Je kunt wel uit BTC stappen omdat het zo'n groot deel van je totale net worth begint te worden, maar waar ga je heen. USD/EUR zijn nou net de currencies die het niet goed doen en waardoor dit waarschijnlijk allemaal aan de gang is. Vastgoed? Ook niet het idee dat ik daar niet exact op een bubbel zou inkopen. Dus dan toch maar je hele worth in plukjes van 20% over van alles spreiden I guess? Fiat, vastgoed, crypto, stocks?. Rare tijden.Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:23:
Het is niet een BTC run. Het is een USD dump
Verwijderd
Wat mij betreft quote van het jaar!Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:23:
Het is niet een BTC run. Het is een USD dump
ETF & fondsen, die geven op de lange termijn toch even een wat stabieler rendement. Daarbinnen kan je natuurlijk ook weer spreiden naar wat algemene caps, en wat specifieke sectoren.twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:25:
[...]
Idd. Zo leg ik het ouders en mensen om mij heen ook uit op dit moment. En dat is exact het probleem als je het hebt over een exit strategie. Je kunt wel uit BTC stappen omdat het zo'n groot deel van je totale net worth begint te worden, maar waar ga je heen. USD/EUR zijn nou net de currencies die het niet goed doen en waardoor dit waarschijnlijk allemaal aan de gang is. Vastgoed? Ook niet het idee dat ik daar niet exact op een bubbel zou inkopen. Dus dan toch maar je hele worth in plukjes van 20% over van alles spreiden I guess? Fiat, vastgoed, crypto, stocks?. Rare tijden.
Vastgoed? Nee, te weinig spreiding & te veel risico (en moreel snel onverantwoord vind ik).
Fiat. Hebben we al te veel van
Zorg dat je vaste lasten zo laag mogelijk zijn, je cashflow zo hoog mogelijk en je creeërt (een stukje) vrijheid. Daar is het mij zo veel mogelijk om te doen.
Waar kan ik het beste bitcoin kopen ?
Niet bij mij, ik hou ze lekker zelf!Immutable schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:32:
Hallo ik ben henk, mijn vriendin heet Ingrid. Ik kom even jullie om advies vragen, ik zag dat de bitcoin keihard is gestegen en het kwam op het NOS wat ik dagelijks kijk natuurlijk voor mijn up to date informatie.
BLOXImmutable schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:32:
Hallo ik ben henk, mijn vriendin heet Ingrid. Ik kom even jullie om advies vragen, ik zag dat de bitcoin keihard is gestegen en het kwam op het NOS wat ik dagelijks kijk natuurlijk voor mijn up to date informatie.
Beste Henk, leg zoveel mogelijk in (alles wat je niet kunt missen). Litebit of anycoin is de duurste optie maar daar krijg je wel de mooiere Bitcoin munten. Je kunt ze gewoon opslaan in hun eigen webwallet. Zeg dit vooral door tegen al je buren en familie.Immutable schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:32:
Laat maar, greyscale trekt de portemonnee al
Greyscale is blut. Nu de beurt aan MicroStrategy
[ Voor 67% gewijzigd door Victor Belli op 27-12-2020 12:38 ]
Je kunt veel beter ripple kopen, staat op een goede inkoopprijs momenteel.Immutable schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:32:
Hij heeft weer eens gelijk hoorTaro schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:07:
[...]
Nee, ik wacht nog even en net op 28.100 de rest ook verkocht, nooit te vroeg juichen. Zoals ik laatst schetste zie je vaak eerst een positief hupje als ze elkaar raken, om daarna hard te dalen.
HODL!!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, ik zit er gewoon inVictor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:42:
Binance down?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/tA4aK1IMmZpMvJVYg3ZRrXWa.png?f=user_large)
Edit: Inmiddels verkocht:
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 27-12-2020 13:08 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
:strip_exif()/f/image/VYqbYUSp6oFq2EQ6sG3Qb6Tk.jpg?f=fotoalbum_large)
Pakken wat je pakken kunt!
En van eerder vandaag:
[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 27-12-2020 12:51 ]
Zero.
EUR/USDTRideWithUz schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:49:
Ik ga beginnen met traden op binance, wat is jullie favoriete btc handelspaar?
MicroStrategy is dicht op zondag..IMWhizzle schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:47:
Volgens mij probeert Micro Strategy bij te kopen wanneer BTC dreigt te dalen. Voordeel ten opzichte van 2017!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
In retrospect, it was inevitable
Slappe hap
Gevoelsmatig wel enorm bullish
Bedoel je binance jex? Zo ja dan kan je heel makkelijk tussen binance en jex switchen met je account geloof ik. Of te wel, je kan het heel snel verkopen via binanceAMARONE schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:53:
Waar kan je nou het makkelijkst verkopen? Ik heb BTC in Jax zitten, moet ik het toch overhevelen naar ninance om dan snel te kunnen schakelen naar usd om dan weer de trein van BTC te pakken?
Zero.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Bedankt Coinbase. Nooit een cent gestort. En dat zal ik bij jullie waarschijnlijk ook nooit doen!
Ik heb binance met wat shitcoins en jaxx liberty waar ik de BTC in de wallet heb. Nu ben ik een noob maar ik vraag me af hoe ik nu het best kan verkopen om winst te pakken en af te romen om daarna weer snel te kunnen instappen zonder al te grote fees te betalen.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:54:
[...]
Bedoel je binance jex? Zo ja dan kan je heel makkelijk tussen binance en jex switchen met je account geloof ik. Of te wel, je kan het heel snel verkopen via binance
Verwijderd
Zijn dat de earns direct omgezet in BTC?Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:56:
[Afbeelding]
Bedankt Coinbase. Nooit een cent gestort. En dat zal ik bij jullie waarschijnlijk ook nooit doen!
Toch leuk hey. Wie het kleine niet eert
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 27-12-2020 13:01 ]
Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Zero.
Waarom naar de EURcoin? Dat is nog erger dan XRP...twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
Goh ik ben best blij met Binance qua tooling en opties etc maar het blijft soms toch wel even wennen vergeleken met het simpele basic traden op Kraken hoor. Ik zie nu pas dat ik de BTC's die ik voor USDTC niet direct naar EUR kan omzetten. Er bestaat wel een EUR/USDTC paar maar niet andersom. Dus toch weer eerst naar BTC en dan verkopen als een BTC/EUR paar, iets zegt me dat ik straks EUR100 aan koersverlies en fee's armer ben.. Leergeld zullen we maar zeggen
??twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
Goh ik ben best blij met Binance qua tooling en opties etc maar het blijft soms toch wel even wennen vergeleken met het simpele basic traden op Kraken hoor. Ik zie nu pas dat ik de BTC's die ik voor USDTC niet direct naar EUR kan omzetten. Er bestaat wel een EUR/USDTC paar maar niet andersom. Dus toch weer eerst naar BTC en dan verkopen als een BTC/EUR paar, iets zegt me dat ik straks EUR100 aan koersverlies en fee's armer ben.. Leergeld zullen we maar zeggen
Je kunt bij een EUR/USDT paar gewoon EUR kopen van je USDT hoor.
Yup, al die earns altijd naar BTC omgezetVerwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:59:
[...]
Zijn dat de earns direct omgezet in BTC?
Toch leuk hey. Wie het kleine niet eert
Je kan verkopen en kopen he, bij een handelspaar..twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
USDC?twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
Er is wel een USDT/EUR pair, en ook een BUSD/EUR.
Waarom dan USDC kiezen als tradingpair als ik vragen mag?
Er is overigens ook een USDC/USDT pair.
Kost je wel fee, maar scheelt volatiliteit.
Volgens mij zijn jij en ik een van de weinigen die dat hopen.Victor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:08:
Bitcoin is nog niet klaar met corrigeren
*STOP MET KOPEN OP GROENE CANDLES KNEUS
doei
HahahahRay_ schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:09:
[...]
Volgens mij zijn jij en ik een van de weinigen die dat hopen.
@FijneKerst had net weer ingekocht.... ai.
Maar voor mij moet de correctie dan aanhouden tot ergens morgenochtend, mijn geld hangt tussen Bitvavo en de Rabobank
- Taro
- Niet online
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 27-12-2020 13:15 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als shorter kan je in een bull trend lelijk op je muil gaan.. beter zoals Taro deed kleine beetjes pakken, shorten kan altijd, maar wees voorbereid dat bij vorige supports er weer een shitload aan buy orders staan. Tot natuurlijk the music stops playing.. dan kan het hard gaan, maar dan moet Grayscale echt met honderden btc tegelijk dumpen..
Ik denk er niet eens aan om Bitcoin te shorten... Ik wil een goeie dip zien zodat het allemaal wat gezonder eruit ziet en in de dip wat long kopen.Sahara schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:16:
[...]
Als shorter kan je in een bull trend lelijk op je muil gaan.. beter zoals Taro deed kleine beetjes pakken, shorten kan altijd, maar wees voorbereid dat bij vorige supports er weer een shitload aan buy orders staan. Tot natuurlijk the music stops playing.. dan kan het hard gaan, maar dan moet Grayscale echt met honderden btc tegelijk dumpen..
Die goeie dip komt maar niet...
Die goeie dip.. is gevaarlijker dan je hoopt. Wat nou als die bodem waarop jij koopt boterzacht blijkt? Ik herinner die dump van 20k naar 3k nog wel, alles daartussen leek een mooie buy opportunity.. iets met "don't try to catch a falling knife"Qunix schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:17:
[...]
Ik denk er niet eens aan om Bitcoin te shorten... Ik wil een goeie dip zien zodat het allemaal wat gezonder eruit ziet en in de dip wat long kopen.![]()
Die goeie dip komt maar niet...
Verwijderd
De 28k babe had een bloedrode bikini.
Zoals altijd gooien die vrouwen weer roet in het eten. Ze hebber er een radar voor.
*Groepje vrouwen observeerd groepje mannen*
'Kijk, ze maken plezier en zien er gelukkig uit. Gebruik je vrouwelijke superkrachten om daar snel een eind aan te maken!'
Op 27 december 2020 ben ik uitgestapt op een koers van $28k
Geen trading advies
Dus de volgende heeft helemaal geen bikini? Ik verheug me al op 29k😉Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:26:
Ik heb ook mijn verantwoording in deze.
De 28k babe had een bloedrode bikini.
Zoals altijd gooien die vrouwen weer roet in het eten. Ze hebber er een radar voor.
*Groepje vrouwen observeerd groepje mannen*
'Kijk, ze maken plezier en zien er gelukkig uit. Gebruik je vrouwlijke superkrachten om daar snel een eind aan te maken!'
je was toch 2 dagen geleden uitgestapt?Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:27:
Op 30 december 2017 ben ik uitgestapt op een koers van $16k
Op 27 december 2020 ben ik uitgestapt op een koers van $28k
Geen trading advies
Zero.
- Taro
- Niet online
Ik vermoed dat Jaapio geen credits meer over heeft bij de modjes om een definitieve ban te voorkomen, dus ik denk dat iemand anders die even voor hem moet posten. Misschien Henk?twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:27:
[...]
Dus de volgende heeft helemaal geen bikini? Ik verheug me al op 29k😉
Ik kan het niet meer met je eens zijnWhySoSerious schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:31:
[...]
ETF & fondsen, die geven op de lange termijn toch even een wat stabieler rendement. Daarbinnen kan je natuurlijk ook weer spreiden naar wat algemene caps, en wat specifieke sectoren.
Vastgoed? Nee, te weinig spreiding & te veel risico (en moreel snel onverantwoord vind ik).
Fiat. Hebben we al te veel van
Zorg dat je vaste lasten zo laag mogelijk zijn, je cashflow zo hoog mogelijk en je creeërt (een stukje) vrijheid. Daar is het mij zo veel mogelijk om te doen.
Kunnen we geen coin beginnen met een logo dat weinig aan de verbeelding overlaat?Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:33:
[...]
Ik vermoed dat Jaapio geen credits meer over heeft bij de modjes om een definitieve ban te voorkomen, dus ik denk dat iemand anders die even voor hem moet posten. Misschien Henk?
Playcoin.
- Taro
- Niet online
Met een beetje pech tot max 27.450-550.green-tea schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:34:
Dat was het weer up up up!
Die van mij zegt tot ong 27.350-450
[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 27-12-2020 13:37 ]
Hij koopt bij 28.5k wel weer verlaat in.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hahaha Sahara opent alvast www.reddit.com/r/gonewild voor the upcoming 29kTaro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:33:
[...]
Ik vermoed dat Jaapio geen credits meer over heeft bij de modjes om een definitieve ban te voorkomen, dus ik denk dat iemand anders die even voor hem moet posten. Misschien Henk?
Verwijderd
Inderdaad ik zit wat dat betreft in een benarde situatie.Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:33:
[...]
Al kun je met dit soort koersen bij @.oisyn vaak wel een deurtje intrappen.
Figuurlijk hoor, niet gerelateerd aan de Ledger gegevens dump.
Hij heeft hier destijds gemeld dat hij niet alles meekrijgt. Wat mij betreft nog leverage zat dus.Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:39:
[...]
Inderdaad ik zit wat dat betreft in een benarde situatie.
Al kun je met dit soort koersen bij @.oisyn vaak wel een deurtje intrappen.
Figuurlijk hoor, niet gerelateerd aan de Ledger gegevens dump.
En anders kunnen we met z'n allen vast wel een fondsje openen om je ban op te laten heffen
Ik ben wispelturig, maar nee.
Zero.
Zolang hij geen bitcoin gaat vragen vind ik het goedWhySoSerious schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:46:
[...]
Hij heeft hier destijds gemeld dat hij niet alles meekrijgt. Wat mij betreft nog leverage zat dus.
En anders kunnen we met z'n allen vast wel een fondsje openen om je ban op te laten heffen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
- Taro
- Niet online
True....Sahara schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:20:
[...]
Die goeie dip.. is gevaarlijker dan je hoopt. Wat nou als die bodem waarop jij koopt boterzacht blijkt? Ik herinner die dump van 20k naar 3k nog wel, alles daartussen leek een mooie buy opportunity.. iets met "don't try to catch a falling knife"
Wat is er mis met de 20k babe?Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:53:
.oisyn heeft voldoende Bitcoin, ik vermoed dat we hem beter een keer kunnen verrassen met een mooie wasbeurt van zijn nieuwe auto door een van de >20k babes.
- Taro
- Niet online
Ik hou niet van recht afgeknipte pony's, verder niets.
[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 27-12-2020 14:01 ]
Zero.
Voor een retrace moet het naar rond de 25.5k... anders mag ie wat mij betreft door naar 30k.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:01:
Waar gaat dit heen.. waar gaat dit heen... van 28.4 naar 26.5 was een drop van 7/8% trouwens
Sowieso naar rechtsPelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:01:
Waar gaat dit heen.. waar gaat dit heen... van 28.4 naar 26.5 was een drop van 7/8% trouwens
Het is en blijft Bitcoin. Niets is zeker
Als ik verkoop dan stijgt ‘ie en als ik koop dan zakt ‘ie. Zeker en vastVictor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:06:
[...]
Het is en blijft Bitcoin. Niets is zeker
Doe eens wat dan!Animal schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:33:
[...]
Als ik verkoop dan stijgt ‘ie en als ik koop dan zakt ‘ie. Zeker en vast
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!