[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.011 views

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Edwin__ schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:06:
[...]

Wel handig zo een oude Diesel, over 5 jaar mag je niet eens meer verder dan je voortuin ermee rijden.
40 jaar oud en dan mag het opeens weer wel :D

doei

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:50:
[...]

Ik ben niet de enige die naar de 27k als target keek, dus ik vermoed dat daar nog wel wat sell orders onder zitten. Daarnaast laat Bitcoin doorgaans wel een goede drop zien na een grote stijging, helemaal als die +-10% op één dag is. Verder is de koers weer ver verwijderd van de 3 minute MA25 en MA99, ik vermoed dat hij zo wel even door de MA7 zakt zoals je ook in het midden van dit screenshot hieronder kunt zien.

Voor de volledigheid: Ik ben niet bearish, maar een kleine correctie mag je de komende uren wel verwachten.

[Afbeelding]
Klein beetje winst genomen :)

Thanks!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Ik zie door de groene candles de groene candleblaadjes niet meer... er bestaat gewoon geen sell high meer!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 23:10
Winst nemen? Niet zo verstandig doen joh met zn allen.

MOON!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:43
Het Fantoom schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:02:
[...]

Ja en toch heb ik liever een Porsche Cayenne dan als ik moet kiezen.
>:)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Het Fantoom schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:03:
[...]

Oldtimers :') ouwe meuk met gare wegligging.
Ja doeg.

Afbeeldingslocatie: https://www.americancarcollector.com/wp-content/uploads/2017/02/1965-ford-mustang-convertible-front.jpg

Als ik iets ga cashen, komt er een Mustang '65ish convertible _/-\o_

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Hier ook een plukje verkocht. Die hebben we alvast binnen.

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:11:
Hier ook een plukje verkocht. Die hebben we alvast binnen.
OMG.....$29k nu.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Weak hands hier!

Afbeeldingslocatie: https://image.shutterstock.com/image-photo/show-weak-hands-600w-620448713.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door WhySoSerious op 26-12-2020 23:13 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Weekly timeframe begint toch beangstigend veel op eind 2017 te lijken. Eens een lekker plekje voor m'n stop loss zoeken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Pelox
Maakt niet uit, het is maar en flufje ;)

Zero.

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:11:
[...]

Ja doeg.

[Afbeelding]

Held! d:)b

• elektriekert
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:02:
[...]

Aan Franse auto’s maak ik geen eens woorden vuil.
Ben sowieso meer van de Duitse oldtimers (Diesel)
Zelfs lambo hoeft van mij niet. Als ik t geld heb haal ik liever een Rolls
Haha, de oude techniek is sowieso makkelijker.
Als je nou met een moderne bak een storing krijgt sta je al snel stil 8)7

Zo’n oude Mercedes OM606 blok is wel leuk, oersterk en makkelijk te tunen.
Helaas mag je in ons land bijna niets ;(

Verwijderd

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:11:
[...]

Ja doeg.

[Afbeelding]

Kijk. Dat is tenminste een fucking auto.

:9~

Uit de tijd dat de gallons gasoline nog bij een pak cornflakes zaten.

• Pelox
Rode kaars!

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat is 1 :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:09:
[...]

Ja en op een bromfiets ouder dan 10 jaar mag je Den Haag niet meer rijden, maar als die ouder dan 30 jaar is kan je een ontheffing krijgen...gaat allemaal nergens meer over.

Doe mij trouwens maar een Aston Martin.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
Een rood lichtje in groene kerstboom??! Kerst al voorbij?

• Mooody

Mooody

elmoody

TomTorquay schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:12:
Weekly timeframe begint toch beangstigend veel op eind 2017 te lijken. Eens een lekker plekje voor m'n stop loss zoeken.
Het "keerpunt" in discovery fase is toch vaak een psychologische grens. En zoals het nu gaat, is 30k niet die grens.

Pas wanneer de reguliere media erbij komt en de "Henk en Ingrid Euro's" instromen, moet je op je hoede zijn.

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
weak hands :( :( :(

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:09:
[...]

Ja, nu nog wel. Ik verwacht dat die regelgeving enorm snel gaat veranderen. Ik snap nu eerlijk gezegd al niet dat die dingen nog de weg op mogen. Allemaal leuk en aardig dat sommige mensen waarde hechten aan een 40 jaar oud vervoersmiddel, maar dat veranderd niets aan het feit dat die dingen de grootste rotzooi uitstoten. Luchtvervuiling heeft dit jaar meer dodelijke slachtoffers tot gevolg in Nederland dan corona en draagt daarbij flink bij aan klimaatverwarming. Op de hobby van wat rijke mensen na is er geen enkele reden om die dingen nog toe te staan.

• TomTorquay
Mooie wick om op te kopen!

• Pelox
Komt nog meer aan dan die ene wick..

Zero.

• elektriekert
Het Fantoom schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:03:
[...]

Oldtimers :') ouwe meuk met gare wegligging.
Ik zou graag een oud barrel/oldtimer kopen en dan die helemaal opknappen, wel met een vernieuwd onderstel, beetje sportief, ook weer niet te laag en dan daar een blok met Turbo erin leggen.
Sleeper idee, zo’n oude 240 station.

Is wel een dure hobby.

Maargoed, eerst maar nieuwe fuseekogels in mijn huidige barrel want die gaan de volgende keuring niet meer redden |:(

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:14:
[...]

Kijk. Dat is tenminste een fucking auto.

:9~

Uit de tijd dat de gallons gasoline nog bij een pak cornflakes zaten.
Ja lekker ouderwets benzine tanken. Al 2 jaar niet gedaan, ik verheug me er op :P

• Richh
TomTorquay schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:12:
Toen ging het veeeeel harder, beide kanten op. Het volume lijkt er nog niet eens op. De totale market cap (van alle crypto) lag ook hoger dan nu, terwijl er nu des te meer reden/use case is.

Tuurlijk gaan we op de weg omhoog meerdere keren >30% droppen. Maar die kan je toch niet herkennen, want tegelijkertijd worden de weak hands soms even kort afgeschud :+

Ik weet het ook niet, maar imho zijn we er nog lang niet.
Exact, zo denken er nog veel teveel over om nu serieus te crashen.

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 26-12-2020 23:19 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Yup, nu die ander nog op 25.650? Ik denk dat die te laag staat, maar we gaan het zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndwwTHykBAM6BeWrzaOmt0uNAy4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OYO6B4RqEay2iQhX93t5Soto.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:17:
[...]

Ja lekker ouderwets benzine tanken. Al 2 jaar niet gedaan, ik verheug me er op :P
Laatst nog geweest, even de banden oppompen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0QN8KY14zcu6mpxRFNCGuKm5lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHxnstLkFlNG3noRzCPhtD2e.jpg?f=fotoalbum_large

• SJAAKSJAAK
Edwin__ schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:16:
[...]

Ja, nu nog wel. Ik verwacht dat die regelgeving enorm snel gaat veranderen. Ik snap nu eerlijk gezegd al niet dat die dingen nog de weg op mogen. Allemaal leuk en aardig dat sommige mensen waarde hechten aan een 40 jaar oud vervoersmiddel, maar dat veranderd niets aan het feit dat die dingen de grootste rotzooi uitstoten. Luchtvervuiling heeft dit jaar meer dodelijke slachtoffers tot gevolg in Nederland dan corona en draagt daarbij flink bij aan klimaatverwarming. Op de hobby van wat rijke mensen na is er geen enkele reden om die dingen nog toe te staan.
Was niet van plan deze discussie te voeren hier. Maar ga me echt niet schuldig voelen zolang multinationals olietankers laten zinken en door Rotterdamse kanalen kachelen

doei

• TomTorquay
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:15:
En zoals het nu gaat, is 30k niet die grens.

Pas wanneer de reguliere media erbij komt en de "Henk en Ingrid Euro's" instromen, moet je op je hoede zijn.
Ja, ik kan je volgen. Mijn TA-indicatoren geven ook nog niet bepaald het krappen van de bubbel aan. Maar aangezien ik in begin 2018 als rookie fameus mijn broek heb gescheurd, ben ik nu reeds erg op m'n hoede.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJ7iFJYEyV-OBi0zfz4XzapYfA8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/095Oay5PFLioEjfhPRge8hEr.jpg?f=user_large

Ik zie jullie wel langsrijden met m'n mede-door-crypto gefunde Fiesta'tje die 1:22 haalt op de snelweg })

Mocht er genoeg cryptogains binnenstromen denk ik dat ik met een Focus RS wel blij zat ben

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:31
[...]

Alsof die nog rijdende oude meuk het probleem is of ook maar enigzins een meetbare effect heeft in het geheel.

iRacing Profiel

• Mooody

Mooody

elmoody

Keek net in mijn Binance. Staat daar gewoon +2,7% tov USD.

Dit zet het wel weer in perspectief. Mijn 4 shitcoins op Binance staan diep in het rood tov BTC, maar zijn wel 2,7% tov de dollar gestegen.

Laat maar dagelijks gebeuren dan.

• Pelox
Ik rijd in fiat. :+

Zero.

• TomTorquay
Dank om deze weak hand wat moed in te praten @Richh ;)

• elektriekert
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:19:
[...]
Was niet van plan deze discussie te voeren hier. Maar ga me echt niet schuldig voelen zolang multinationals olietankers laten zinken en door Rotterdamse kanalen kachelen
https://youtube.com/watch?v=bqLYYBa766Y

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
İk heb ook 66% van btc verkocht.
Weak handen maar winst is winst.
33% laat ik zitten tot 100K

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:19:
[...]

Laatst nog geweest, even de banden oppompen :)

[Afbeelding]
Kona is dat toch? Goed bezig :)
Heb zelf zo'n Elonding. Was een beetje sceptisch 2 jaar geleden, maar ga wellicht nooit meer non-elektrisch rijden.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Hier ook een fan van klassiekers...
M'n oog laten vallen op een oude V2. Wel een opknappertje maar dat mag de pret niet drukken... 🚀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVDwuRu1vWlZ2chBxIrZHYWQ71w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yglNeFqmNl0PtNMnvoW2KXLX.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:17:
[...]

Haha als Bitcoin zo doorgaat stuur je hem toch gewoon naar ome Elon na aankoop?

Laat je er een blitse elektromotor inzetten.

En een litertje euro 98 in een pompverstuiver om 2x te sprayen als je hem oplaadt.

Gewoon voor het autenthieke gevoel.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:14
mengenli schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:24:
İk heb ook 66% van btc verkocht.
Weak handen maar winst is winst.
33% laat ik zitten tot 100K
Winst is winst! Kan je morgen toch lekker een ijsje halen!

Nee, sorry, lekker zo'n kerstcadeau. Geniet ervan :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:24:
[...]

Heb zelf zo'n Elonding. Was een beetje sceptisch 2 jaar geleden, maar ga wellicht nooit meer non-elektrisch rijden.
Ioniq. Beetje de ETH-versie van de jouwe ;)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:14
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:24:
[...]

Ik rij in een 3. Die stond laatst bij schadeherstel en toen had ik een leenauto op dinosap mee. Ik weet wel zeker dat ik nooit meer non-elektrisch ga rijden als ik de keuze heb :X

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-12 18:39
[...]

Leuk maar mijn 27 jaar oude Jap mag nog steeds overal heen en de centras in, dat kan ik van veul jongere (sjoemel) diesels niet zeggen.

Maar goed back on topic, to the moon 😀

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Mooody

Mooody

elmoody

TomTorquay schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:19:
[...]

Ja, ik kan je volgen. Mijn TA-indicatoren geven ook nog niet bepaald het krappen van de bubbel aan. Maar aangezien ik in begin 2018 als rookie fameus mijn broek heb gescheurd, ben ik nu reeds erg op m'n hoede.
Volkomen logisch en neem absoluut winst wanneer je oncomfortabel bent met de huidige prijs.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:56
Ik ben hier juist om mijn brandstof te bekostigen. Zo'n raket vliegt ook niet op accu's hoor.
Sidenote: wat is dit voor flauwe drop? Zo kan ik toch nooit fatsoenlijk bijkopen?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

anboni schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:27:
[...]

Ik rij in een 3. Die stond laatst bij schadeherstel en toen had ik een leenauto op dinosap mee. Ik weet wel zeker dat ik nooit meer non-elektrisch ga rijden als ik de keuze heb :X
Moest laatst de Civic MY2016 van mn schoonouders van de oprit afrijden omdat ik even weg moest. Was altijd een luxe en rustige auto om in te rijden voor mij (reden hiervoor een Peugeot 107). Eerste keer sinds begin juli dat ik in een ICE reed. Het getril en de geur van de uitlaatgassen waren opmerkelijk :D

Nee, ICE is een gepasseerd station hier. Rijmt niet voor niets op Ripple.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12 13:52
iVibes schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:24:
Hier ook een fan van klassiekers...
M'n oog laten vallen op een oude V2. Wel een opknappertje maar dat mag de pret niet drukken... 🚀

[Afbeelding]
Maar kan hij Moonen?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Helaas niet, ~93 km hoogte. Is bij far niet voldoende Delta-V om in een orbit rondom onze Maan te raken. Tenzij je 'm vast knoopt aan BTC natuurlijk.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Het wordt ff pittig doorsleutelen maar met een beetje geluk moonen we eind januari...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Razkin schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:22:
[...]

Alsof die nog rijdende oude meuk het probleem is of ook maar enigzins een meetbare effect heeft in het geheel.
Het is heel simpel; we krijgen regelgeving die het verbied in auto's te rijden die meer dan een bepaalde hoeveelheid uitstoot genereren. We zien in een aantal steden al milieu-zones, dit gaat alleen maar toenemen.

https://www.anwb.nl/belan...ieuzones-steden-nederland

Maar goed, even goede vriendjes hoor ;) Ik ga er ook mee ophouden want we gaan off-topic.

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:27:
[...]

Ioniq. Beetje de ETH-versie van de jouwe ;)
Oh sorry. Als jouw auto de ETH is van de mijne, ga je aan de jouwe meer plezier beleven :P
Model 3 is technisch top en is echt een beleving, maar ik verwacht dat merken als Audi en BMW het Tesla nog erg lastig gaan maken de komende jaren.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 26-12-2020 23:33 ]

• -Splash-
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:33:
[...]

Oh sorry. Als jouw auto de ETH is van de mijne, ga je aan de jouwe meer plezier beleven :P
Model 3 is technisch top en is echt een beleving, maar ik verwacht dat merken als Audi en BMW het Tesla nog erg lastig gaan maken de komende jaren.
Zeker met het nieuwe platform. Krijg je de olie meldingen niet meer zoals met de etron.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Toch wel apart dat men zegt op een top verkocht te hebben of willen verkopen en even later "hodlen" posten... Beetje apart.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FOMO kwam langs nadat hij verkocht had, kocht weer en daarna kwam het dropje langs dus kan je niets anders meer dan hodl :9

• SJAAKSJAAK
zou ook wel electrisch willen rijden maar woon off grid dus opladen is wel een dingetje. mn mountainbike is daar prima voor nu.

anyway ben zojuist weer in fiat gepoept.

doei

• -Splash-
Qunix schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:42:
Toch wel apart dat men zegt op een top verkocht te hebben of willen verkopen en even later "hodlen" posten... Beetje apart.
Je had mij vanmiddag moeten zien toen ik besloot wat ik op mijn brood wilde tijdens de lunch. :')

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Benieuwd of het patroon dat ik laatst voor GRT postte zich nu gaat herhalen voor Bitcoin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mEahSL1mdDPGY2XO4F9bA-WZ9w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PmyEmptc6y1X7eQ2rsuoOpaZ.png?f=user_large

Als dat zo is, dan wil je overigens vlak na dat 2e instapmoment weer snel cashen.... Want dan daalt het nog wel even wat verder.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 26-12-2020 23:49 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

-Splash- schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:43:
[...]

Je had mij vanmiddag moeten zien toen ik besloot wat ik op mijn brood wilde tijdens de lunch. :')
Altijd voor zalm kiezen. Je kan dat in de meeste gevallen met winst kwijt voor een broodje pindakaas.

Verwijderd

Wow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqEZJSPMhc0MSv28TXR-60efhHQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E7kFvIirgmeaQjiYKLjSU37B.jpg?f=user_large

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nou, ga maar eens slapen. Benieuwd wat de nacht ons brengt.

Bedankt voor de gezelligheid allen!

• Mooody

Mooody

elmoody

S2F wijst dat wel uit. En als het zo gaat zijn, is het geen geluk dat wij erbij zijn.

Hoorde gisteravond al een kreet van "Wel geluk hebben dat je BTC hebt gekocht of niet?"
Ja geluk, dikke doei. Heb zojuist nog in maart mijn hele PF zien halveren. Als je dan rustig blijft hodlen, heet dat geen geluk imo.

Daarbij: de enige winst die ik op dit moment heb, is dat ik een MTB heb gekocht van wat crypto. Voor de rest is het virtuele winst. Lucht.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 26-12-2020 23:53 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:51:
[...]

S2F wijst dat wel uit. En als het zo gaat zijn, is het geen geluk dat wij erbij zijn.

Hoorde gisteravond al een kreet van "Wel geluk hebben dat je BTC hebt gekocht of niet?"
Ja geluk, dikke doei. Heb zojuist nog in maart mijn hele PF zien halveren. Als je dan rustig blijft hodlen, heet dat geen geluk imo.
Precies! Succes is een keuze.

• SJAAKSJAAK
getunede OM606 met mechanische pomp is wel echt lekker ja.

doei

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 15:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heeft iemand de posts al eens terug gelezen van de dag bij de 2017 ATH hier? Vermoed dat het niet veel anders ging als nu :D

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Woohooo schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:56:
Heeft iemand de posts al eens terug gelezen van de dag bij de 2017 ATH hier? Vermoed dat het niet veel anders ging als nu :D
Genoeg mensen van toen zijn er nog steeds :)

In die tijd was het vooral heel veel n00bs die alles moesten kopen en zo snel mogelijk ook. XRP op 2 dollar, gooi er maar 10k tegenaan want het zal wel 20 dollar per stuk worden.

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat vind ik een lastige uitspraak als meermaals D66-stemmer....om er ff serieus op in te gaan :)

Succes is in veel gevallen alleen een keuze, als je je kan veroorloven om uiteindelijk geen succes te hebben.
Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:59:
[...]

Hier een nieuwe racefiets! Ben er zeer content mee. :)
Shit, je had mijn Trek kunnen kopen. Ben juist helemaal afgekickt van wielrennen.

[ Voor 42% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 00:00 ]

• Martine
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:51:
[...]

Daarbij: de enige winst die ik op dit moment heb, is dat ik een MTB heb gekocht van wat crypto. Voor de rest is het virtuele winst. Lucht.
Hier een nieuwe racefiets! Ben er zeer content mee. :)

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 15:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

PilatuS schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:57:
[...]

Genoeg mensen van toen zijn er nog steeds :)

In die tijd was het vooral heel veel n00bs die alles moesten kopen en zo snel mogelijk ook. XRP op 2 dollar, gooi er maar 10k tegenaan want het zal wel 20 dollar per stuk worden.
Is dat zoveel anders nu dan? BTC op 26k dollar, gooi er maar 10k tegenaan want het zal wel 100k dollar per stuk worden.

• PilatuS
  • Niet online
Woohooo schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:00:
[...]

Is dat zoveel anders nu dan? BTC op 26k dollar, gooi er maar 10k tegenaan want het zal wel 100k dollar per stuk worden.
Het was toen heel anders. Veel meer euforie en veel minder denken dat het ook kan zakken. Nu zijn er genoeg mensen die winst pakken en juist voorzichtig zijn. Toen kwamen iedere dag wel een aantal nieuwe mensen voorbij die overal geld ingooide zonder na te denken.

• Richh
Ik ook, een Bravo met een of andere lekkage. Net een half jaar te vroeg -O-

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:18
[...]

Je kan het ook anders bekijken:

In 2013 hebben mensen verkocht omdat het nooit 10k zou worden.

Enkel tijd zal dit kunnen uitwijzen 🙂

• Martine
  • Niet online
Toch ken ik een aantal mensen die hebben op 17k een stukje van of een hele bitcoin gekocht, drie dagen later zakte alles in elkaar. Sommige mensen verkochten, anderen hielden.

Zelf ben ik meer van buy & hold, maar als het wat heen/weer schommeld mag ik graag kopen/verkopen. Kleine winsten pakken van tussen de 25~100 usd. Winst is winst! :9

• Qunix
Gelukkige derde kerstdag *O*

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Daarom ook gewoon popcorn kauwen nu en afwachten.
De meeste mensen hier hebben tijd genoeg gehad om in BTC te zitten. Tal van users sommeren keer op keer dat je niet te breed in je alts moet gaan zittten etc.etc.

De vorige keer was dat absoluut anders.

• -Splash-
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:58:
[...]

Dat vind ik een lastige uitspraak als meermaals D66-stemmer....om er ff serieus op in te gaan :)

Succes is in veel gevallen alleen een keuze, als je je kan veroorloven om uiteindelijk geen succes te hebben.
Dat. Je kan nu wel "succes is een keuze" zeggen, maar uiteindelijk mag je blij zijn dat onze koppigheid tot (virtuele) succes geleid heeft.

Als de adoptie er niet was had het ook anders kunnen lopen.

Ben het er wel mee eens overigens dat het geen geluk is dat hij het gekocht heeft. Daar was kennis en inzicht toch wel meer van belang dan geluk. ;)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Lock and load Jaap. Lock and load.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
Een paar jaar geleden op zowat 20K ingestapt. En nu totaal de boot missen. Frustrerend.

• Mooody

Mooody

elmoody

Godsamme, hoe wist-ie dat mijn drone te pletter is geslagen vorige maand....

YouTube: Live: Bekijk hier de kersttoespraak van koning Willem-Alexander | NU.nl

En hoe leuk dat-ie zegt dat de "drone geknapt is". Ik zou zeggen "te pletter geslagen", maar hij kan beter ABN natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 00:15 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja ben in de lollige modus, zal aan de goedkope wijn liggen.

Is dit niet gewoon een van meest briljante stukjes Nederlandse cabaret ooit?
Ik krijg zo weinig mensen mee in deze stelling, maar hier moet het toch wel lukken??

YouTube: Hans Teeuwen - Onderzeeboot

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 00:29 ]

• .oisyn
  • Laatst online: 15:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Waar ik nu in rij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c60s7GVRkNVX-c7GGspBiICTzyc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDR6LF2ZS9LWBowQ6g8db4uy.jpg?f=fotoalbum_large

Waar ik volgend jaar in rij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVO3zj9V15e21mUKnWX2WiLmEhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXzBs8KRbGdPEXTIyUbZ1Jk3.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Mooooody schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:13:
Godsamme, hoe wist-ie dat mijn drone te pletter is geslagen vorige maand....

YouTube: Live: Bekijk hier de kersttoespraak van koning Willem-Alexander | NU.nl

En hoe leuk dat-ie zegt dat de "drone geknapt is". Ik zou zeggen "te pletter geslagen", maar hij kan beter ABN natuurlijk.
https://www.evajinek.nl/v...190854/luckytv-willy-boos

Deze is mooi. Lucky tv +1

• twit
  • Laatst online: 21-12 16:49
Zo mijn sell orders gingen op 2669x en 26729 om daarna rustig een serietje gaan kijken.

Halverwege op pauze om te kijken of er toch niet ergens een te mooie buy spot langs kwam want tja het voelt toch maar duf zo, die usdt ipv btc in de wallet en een laag inkoop ordertje plaatsen kan nooit kwaad.

Check je dit topic voor wat input en sentiment check en zie je dat @Taro na zijn sell op 264xx wél alweer een buy in een wickje omlaag heeft weten mee te pakken. Nog zoveel te leren van de betere traders hier! Een van de vele redenen waarom dit topic zo cool is om te volgen!

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 27-12-2020 00:37 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Qunix
[Video: https://v.redd.it/3tgdzfn8oj761/DASH_480.mp4]

Edit: werkt het!? Denk het niet ;(

• twit
.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:33:
Waar ik nu in rij:
[Afbeelding]

Waar ik volgend jaar in rij:
[Afbeelding]

:+
Bovenste foto wel gemaakt voor je huidige huis?😉

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wel grappig. Begin dit jaar voor niks een berg HEX gekregen via een airdrop. (Grootste shitcoin ever) Dacht ik log eens in om te kijken of het nog wat waard is geworden. Bijna 400 dollar _O- _O-
Maar snel omgezet naar ETH. Gratis geld blijft leuk :D

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:14
Even wat comments van NU.nl doorgelezen. Goed om het sentiment te volgen.

Over het algemeen kan je wel stellen dat de hele cryptomarkt volgens de weldenkende medelanders een grote scam is.

Goed om te zien dat de nuchtere hollanders niet voor 1 gat te vangen zijn. Maar kolere, ik merk het in mijn omgeving ook. Niemand neemt dit serieus.

Dikke ATH of niet. Still early zo te zien...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Tweede top lager dan de vorige is toch een indicatie voor een daling?

Stiekem hoop ik dat ie nog even flink daalt, dan koop ik weer in. Maar ik gun jullie ook de 27k op de 27ste

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja lucky is goud.

Die vent heeft geld/loon/overheidssteun genoeg gehad voor 21 Lambo's, maar hij kan er toch nooit in rijden omdat-ie koning is in......Nederland. Vet lachen :D Zichzelf lekker suf in een Audi A8 laten rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 00:41 ]

• TomTorquay
Victor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:38:
In principe wel, zij het wel een erg vage indicatie op zichzelf.

• twit
Even weer een domme vraag tussendoor. Ik zie dat ik in usdt trade op binance maar busd lijkt de binance stable coin te zijn. Is dat slimmer/voordeliger of allemaa om het even?

• PilatuS
  • Niet online
Victor Belli schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:38:
Op korte termijn vaak genoeg wel ja, maar dit kan over 2 uur alweer anders zijn. Hoe hoger de timeframe hoe meer het zegt. Nu zie je die double top/lower high de 15m, ga je naar een double top op de weekly is de kans op langer dalen veel groter.
twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:43:
Even weer een domme vraag tussendoor. Ik zie dat ik in usdt trade op binance maar busd lijkt de binance stable coin te zijn. Is dat slimmer/voordeliger of allemaa om het even?
USDT heeft het meeste volume en is daarom het makkelijkste om mee te traden.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
TomTorquay schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:42:
[...]
In principe wel, zij het wel een erg vage indicatie op zichzelf.
Dan zal de tijd het leren :)

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik verkoop elke 5k 5% van wat ik dan over heb, net voor het eerst sinds lange tijd wat weggedaan.

• Mooody

Mooody

elmoody

twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:43:
USDT hoogste volume. Verder boeit weinig volgens mij. Je houdt zoiets kort, dollar-coin is dollar-coin.

Binance hoopt dat BUSD stable coin #1 gaat worden, maar dat gaat USDC worden naar mijn verwachting.

• PilatuS
  • Niet online
Als je de 15 min chart pakt zag je vandaag om 18:15 en dan om 19:15 hetzelfde. Een tijd later stijgt ie toch door.

Het kan wel handig zijn om een scalp te maken op korte termijn, maar over de komende dagen zegt het compleet niets dus :)

• Mooody

Mooody

elmoody

bikabob schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:46:
Ik verkoop elke 5k 5% van wat ik dan over heb, net voor het eerst sinds lange tijd wat weggedaan.
Dan heb je over 100k vanaf nu alleen nog fiat. Das kut :D

Gewoon je plannen jaarlijks instellen. Over een paar dagen is het een mooi moment om plannen te maken.

1)
Ik ga in 2021 0% BTC cashen, enkel de positie verbeteren.

2)
Beter altcoin management. Bij waardes van 6-9 maand geleden, zeker 25%-50% terug in BTC/ETH.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 00:57 ]

• .oisyn
  • Laatst online: 15:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mooooody schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:55:
[...]

Als je elke keer 5% verkoopt van wat je over hebt, dan hou je altijd wat over ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Mooooody schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:55:
[...]

Gewoon je plannen jaarlijks instellen. Over een paar dagen is het een mooi moment om plannen te maken.

1)
Ik ga in 2021 0% BTC cashen.

2)
Beter altcoin management. Bij waardes van 6-9 maand geleden, zeker 25%-50% terug in BTC/ETH.
5% van wat ik overhoud, niet 5% van originele bedrag (dus nu 5% van 95%)

• Mooody

Mooody

elmoody

.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:57:
[...]

Als je elke keer 5% verkoopt van wat je over hebt, dan hou je altijd wat over ;)
Jawel, maar dan moet de markt exponentioneel gaan als je een leuk aandeel wilt overhouden.
Dit soort grapjes zijn leuk, maar werken vrijwel nooit positief uit.

1 BTC is nu _/-\o_ , terwijl het slechts 3 jaar geleden een beetje pauper-teratorium :w was. Superleuk, maar een van velen.

Lekker vasthouden aan je BTC en hier en daar alts traden. Anders gewoon Tesla, Apple of Amazon kopen, want die gainen sowieso door inflatie,

Pagina: 1 ... 40 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!