[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.007 views

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:13:
[...]

Jawel, ik heb er een aantal in Binance Earn staan voor het VIP-level, lagere fee's en extra korting op de Binance Card. Bijkomend voordeel is dat ik nu een shitload een voetbal shitcoins heb en daarnaast al een REEF-whale ben.
Lagere fee heb ik ook, de slider ingeschakeld en nu 0,075% ipv 0,1%

Earn voor de VIP-level? Was dat, hoe? vertel :9
Binance card, ik ga op onderzoek uit!

Onbekende coins krijg ik ook, maar die laat ik lekker staan, misschien worden ze ooit nog heel veul waard, 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 26-12-2020 20:31 ]

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Ik voel je pijn... ook nog steeds een fiat in de garage staan om in te ruilen voor die Lambo.... maar onderaan de streep moet er nog teveel bij

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:07
Gaat lekker, wil mijn positie wel weer uitbouwen.
Wanneer komt de correctie? Dan ga ik weer meer BTC kopen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:30:
[...]
Earn voor de VIP-level? Was dat, hoe? vertel :9
Niet per se Earn, maar het holden van een aantal BNB helpt bij het verder verlagen van de fee's doordat je daardoor een hoger VIP-level krijgt.

Op https://www.binance.com/en/fee/schedule kan je zien hoeveel BNB je moet holden om extra korting op de fee's te krijgen. Ik heb de betreffende BNB dus niet in mijn spot wallet staan maar op https://www.binance.com/en/bnbmining, waardoor ik ook nog andere voordelen krijg. En je hoeft alle nieuwe Launchpool coins niet te claimen, maar ze verschijnen iedere ochtend vanzelf in je spot wallet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
We gaan toch niet nu al aan de volgende ronde GRT? Heb net de gourmet op.

• jvp

jvp

mjoaris schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:37:
We gaan toch niet nu al aan de volgende ronde GRT? Heb net de gourmet op.
Jawel! Heb de plaat net aangezet dus we gaan zo naar de maan

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

jvp schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:30:
[...]

Volgens mijn Binance overzicht was het 25.994... dat is er toch wel onder
Dat is BTC/BUSD paar, als je USDT pakt wel exact 26.000,00.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31

WhySoSerious

Be the change.

GRT :')

• Martine
  • Niet online
@Taro thanks, ik ga verder op onderzoek uit!
Die BNB Vault heb ik al met Launchpool-beloningen en daarvoor coins ontvangen zoals HARD, JUV, PSG, REEF & UNFI.
Echter had ik meer gratis geld verwacht, want de beloning in BNB is niet erg veel.

Daarnaast moet je ook voor meer dan 50 BTC _EN_ meer dan 50 BNB bezitten om naar VIP 1 te gaan. Omdat ik meestal buy & hold doe kom ik daar nooit aan toe en blijf ik automatisch steken op VIP 0 ondanks ik meer dan 50 BNB bezit.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:16:
[...]

Mss iets voor in de TS, voor mensen die t sarcasme nog niet goed genoeg kunnen doorzien. :P
Nee hoor, meende het.
Ripple is een mooi bedrijf.
XRP daarentegen.... shitcoin.
Maar goed dat het 2 verschillende dingen zijn.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:53:

Daarnaast moet je ook voor meer dan 50 BTC _EN_ meer dan 50 BNB bezitten om naar VIP 1 te gaan. Omdat ik meestal buy & hold doe kom ik daar nooit aan toe en blijf ik automatisch steken op VIP 0 ondanks ik meer dan 50 BNB bezit.
Je tradingvolume moet meer zijn dan 50 BTC in de 30 dagen, je hoeft ze niet te bezitten...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Dit dus idd....
Bij 23K had ik al zoiets van... NU komt die drop naar 20K... en toen bij 24...en 25...
Op naar de 26K dan maar... DAN komt de drop naar 20K

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:07
FijneKerst schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:58:
[...]

Dit dus idd....
Bij 23K had ik al zoiets van... NU komt die drop naar 20K... en toen bij 24...en 25...
m2. Wanneer nu bijkopen? Wat is wijs.....

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
FijneKerst schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:58:
[...]

Dit dus idd....
Same! :(:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:53:
@Taro thanks, ik ga verder op onderzoek uit!
Die BNB Vault heb ik al met Launchpool-beloningen en daarvoor coins ontvangen zoals HARD, JUV, PSG, REEF & UNFI.
Echter had ik meer gratis geld verwacht, want de beloning in BNB is niet erg veel.

Je hoeft voor VIP1 niet 50 BTC te bezitten, maar 50 BTC per maand verhandelen. Dus bijv. 25x 1 BTC kopen en verkopen per maand.

Edit: Wat @iVibes zegt dus :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

26k in 3...2..1....

NOT ;(

[ Voor 32% gewijzigd door MicroWhale op 26-12-2020 21:02 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Ook belangrijk voor mensen die niet 100% in BTC zitten; ETH heeft moeite om 0.025 te houden. Als ETH verder inlevert tov BTC, gaan de meeste alts ook nog verder bloeden.

Tijd dat ETH ff van zich af bijt en wat aandacht trekt bij al deze nieuwe klanten.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:02:
Ook belangrijk voor mensen die niet 100% in BTC zitten; ETH heeft moeite om 0.025 te houden. Als ETH verder inlevert tov BTC, gaan de meeste alts ook nog verder bloeden.

Tijd dat ETH ff van zich af bijt en wat aandacht trekt bij al deze nieuwe klanten.
Ja go go go eth! Als die de komende dagen niet een keer gaat knallen weet ik het ook niet meer.. loopt enorm achter inmiddels.

Zero.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:59:
[...]

Je hoeft voor VIP1 niet 50 BTC te bezitten, maar 50 BTC per maand verhandelen. Dus bijv. 25x 1 BTC kopen en verkopen per maand.

Edit: Wat @iVibes zegt dus :)
Val je trouwens ook weer terug als je bijvoorbeeld een maandje niet trade maar nog wel die 50+ BNB bezit?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:05:
[...]

Val je trouwens ook weer terug als je bijvoorbeeld een maandje niet trade maar nog wel die 50+ BNB bezit?
Ja, het is EN, niet OF.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:03:
[...]

Ja go go go eth! Als die de komende dagen niet een keer gaat knallen weet ik het ook niet meer.. loopt enorm achter inmiddels.
2017:
Kopers BTC == Kopers ETH (Retail == Retail)

2020:
Kopers BTC != Kopers ETH (Corporate != Retail)

... retail heeft nog geen trek

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
Eigenlijk wil ik GRT verkopen.
Aan de andere kant is het een beetje of je die gekke oom die niet goed tegen drank kan op een feestje wat biertjes ziet drinken. Dan ga je ook niet vroegtijdig naar huis, want het kan nog best grappig worden.

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:03:
[...]

Kans dat-ie eerst terug naar 0.02 gaat, is best realistisch als BTC blijft pumpen.

Bloedbad blijft dan nog wel ff doorgaan.

Ben benieuwd waar het geld van XRP instroomt, als de bots er klaar mee zijn. Groot deel terug in USDT, deel in BTC en wellicht vangt XLM ook een deeltje op.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

R20141016 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:58:
[...]

m2. Wanneer nu bijkopen? Wat is wijs.....
Ik heb net besloten dat als het niet verder daalt, dat ik dan uiterlijk de 31ste weer inzet...

Zal je net zien dat het de 1ste crasht...

Dus ik zou even wachten tot ik ingezet heb als ik jullie was :D

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:55
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:06:
[...]

Kans dat-ie eerst terug naar 0.02 gaat, is best realistisch als BTC blijft pumpen.

Bloedbad blijft dan nog wel ff doorgaan.

Ben benieuwd waar het geld van XRP instroomt, als de bots er klaar mee zijn. Groot deel terug in USDT, deel in BTC en wellicht vangt XLM ook een deeltje op.
Theta. 8)

• Pelox
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:06:
[...]

Ik ook! Die gaat straks misschien wel uit de top 5 en top 10 vallen.. sowieso goed nieuws voor alle andere crypto waar het ook heen zal gaan.

Zero.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

XLM waard om een plukje van aan te schaffen dan?

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Wanneer ETH terug naar 1175,25 EUR :+ :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Sowieso in mijn dromen vanavond :)

• Pelox
Ik hoop heel snel.. en dan hupsakee door naar de 2k oOo

Dromen mag he.

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Graag!

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:10:
Niet zeker uiteraard.

Als XRP een vluchtduik maakt, gaat XLM er in eerst instantie wellicht net zo hard achteraan.

• jvp

jvp

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:10:
Ik heb er al een tijdje een buy order op staan maar die is nog niet geraakt... heb het al wat vaker gezegd dat XLM iets te trouw XRP blijft volgen. Ben bang dat het ook diep rood gaat worden als XRP echt omvalt.

Als de SEC zijn keutel ineens intrekt, ze winnen de rechtszaak of komen toch tot een deal dan gaat die twee vast naar de maan. Zit er alleen in met geld wat ik echt kan missen en puur uit onderbuik gevoelens.

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn "kerstcadeau" aan mezelf staat in ieder geval langs de kantlijn en is klaar om in ETH te gaan.
Heb sinds de bullrun van BTC eigenlijk alleen nog maar ETH gekocht (en wat GRT vorige week).
Kopen als het bloed op straat ligt, niet als het al m00nt.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-12 17:29
jvp schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:23:
[...]

Ik heb er al een tijdje een buy order op staan maar die is nog niet geraakt... heb het al wat vaker gezegd dat XLM iets te trouw XRP blijft volgen. Ben bang dat het ook diep rood gaat worden als XRP echt omvalt.

Als de SEC zijn keutel ineens intrekt, ze winnen de rechtszaak of komen toch tot een deal dan gaat die twee vast naar de maan. Zit er alleen in met geld wat ik echt kan missen en puur uit onderbuik gevoelens.
Vanuit welk nieuwskanaal (Twitter?) zou je als eerste te weten kunnen komen wat er gebeurt met Ripple? Ripple zelf? Sec? Andere instantie in de usa?

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-12 10:17
@Mooooody Ik wacht ook om in ETH te gaan, maar het zakt maar niet dus eindig als een skelet denk :P BTC durf ik niet aan. Gaat alleen maar omhoog |:(

Verwacht je in het nieuwe jaar een instap moment voor ETH?

[ Voor 16% gewijzigd door MatsuMatsu85 op 26-12-2020 21:29 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

technoaddict schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:28:
[...]

Vanuit welk nieuwskanaal (Twitter?) zou je als eerste te weten kunnen komen wat er gebeurt met Ripple? Ripple zelf? Sec? Andere instantie in de usa?
Niet van Ripple zelf gok ik :+

• Martine
  • Niet online
In XRP had ik altijd vertrouwen, maar zo langzamerhard heb ik alles verkocht. In de loop der jaren had ik een flink berg opgespaard, net optijd kunnen verkopen, later terug gekocht maar vandaag eens aan het lezen geweest op internet en toch alles weer verkocht.

Het schijnt een mooi bedrijf te zijn en de xrp'tjes waren mij altijd heilig, net als de NEO is mijn favoriet en hoop als die weer eens de 150 piek aan tikt. Bestel die lambo maar vast!

Op dit moment geen XRP meer, wel heb ik een buy order erin staan op $ 0,50 en $ 0,60 mocht dat ding naar de maan schieten, want dan lift ik natuurlijk graag mee.

Voorlopig kijk ik eerst de kat even uit de boom, want ook ik moet keihard voor mijn centjes werken.

Daarom heb ik nu een bergje BNB gekocht, heb ik toch meer vertrouwen in :)

[ Voor 5% gewijzigd door Martine op 26-12-2020 21:31 ]

• jvp

jvp

[...]

Op het werk noemen we dat het WIS (Wandelgang informatie systeem). Dat wordt snel genoeg gelekt en zal vast via Twitter oid volgen

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Twitter is voor crypto een erg goed medium.

• Mooody

Mooody

elmoody

MatsuMatsu85 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:28:
@Mooooody Ik wacht ook om in ETH te gaan, maar het zakt maar niet dus eindig als een skelet denk :P BTC durf ik niet aan. Gaat alleen maar omhoog |:(
Zeg ik. Kopen als er bloed op straat ligt.
BTC had je de afgelopen 10 jaar kunnen kopen, dan had je altijd in winst gestaan :P

Wellicht is dit ook nog een prima instapmoment, maar wees wel bereid om te hodlen bij dips en evt. bij te kopen om je gemiddelde aankoopprijs te verlagen. Maar voor hetzelfde geld, stijgt-ie de komende maanden naar 50k en krijgen we een dip naar 28-30k, wat een nieuwe bodem is. Nobody knows :)

ETH krijgt op dit moment alleen maar klappen van BTC. Zie niet waarom dit een slecht inkoopmoment zou zijn. Belangrijkste is dat je je wel aan je langetermijnplan houdt en een bepaald doel wilt bereiken. Kans is namelijk groot dat veel mensen straks weer REKT gaan als de shitcoins gaan poppen als een malloot.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

ETH gaat het nu even voordoen aan BTC :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Daar is ie weer, ATH op Binance!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1U3MZ2MFyFK1W8iOB2829EX0qKc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EdzyaEVqpKiUhq2Yhb7cME7o.gif?f=user_large

edit: nu gaan we los, direct de 27K maar slechten dan?

[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 26-12-2020 21:38 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-12 12:01
M00000000n

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:35:
ETH gaat het nu even voordoen aan BTC :)
en BTC door 26k

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BOEM *O* *O*

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

26KKK!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

SC-topic

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o6Mbl0kpk4i9G2GCQ/giphy.gif

• Mooody

Mooody

elmoody

Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:30:
In XRP had ik altijd vertrouwen, maar zo langzamerhard heb ik alles verkocht. In de loop der jaren had ik een flink berg opgespaard, net optijd kunnen verkopen, later terug gekocht maar vandaag eens aan het lezen geweest op internet en toch alles weer verkocht.

Het schijnt een mooi bedrijf te zijn en de xrp'tjes waren mij altijd heilig, net als de NEO is mijn favoriet en hoop als die weer eens de 150 piek aan tikt. Bestel die lambo maar vast!

Op dit moment geen XRP meer, wel heb ik een buy order erin staan op $ 0,50 en $ 0,60 mocht dat ding naar de maan schieten, want dan lift ik natuurlijk graag mee.

Voorlopig kijk ik eerst de kat even uit de boom, want ook ik moet keihard voor mijn centjes werken.

Daarom heb ik nu een bergje BNB gekocht, heb ik toch meer vertrouwen in :)
Crypto is al vreselijk volatiel, waarom dan grote posities in niet top-2 coins houden? Imo beter om BTC en ETH te hodlen en mee te liften op tijdelijke hypes.
XRP en NEO zijn al tijden geen hypecoins meer, had je beter in BTC of ETH kunnen zitten.

Kwam net weer een hypecoin aan, genaamd GRT. Samen met wat defi coins e.d. zijn dat de coins die (naar mijn weten en hopen) leuke gains kunnen laten zien.

Daarna op tijd je positie afromen. Niet aan shitcoins gehecht raken, dat kost alleen maar geld.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-12 12:01
lekker volume ook!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29

Tourniquet

Hiya, fellas!

@Verwijderd

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

26.3 :')

Dit kan toch niet meer :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nieuw geld is helemaal niet nodig, samen redden we het ook prima :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
WOw, wat een knaller weer opeens :)
Je zou er licht euforisch van worden

[ Voor 35% gewijzigd door TomTorquay op 26-12-2020 21:40 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Niet zo goed als die van Jaapio maar beter iets dan niets toch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCfyEPbGSE30HDMxT3Wr9fgpoLw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MSiNhN1Al0jcS3iNS5Rn7sdG.jpg?f=user_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:44
Nou 27k staat meteen voor de deur

• Mooody

Mooody

elmoody

Het grote voordeel van deze BTC-run, is dat het percentage BTC in je PF dagelijks hoger wordt :+

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:42
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:39:
Niet zo goed als die van Jaapio maar beter iets dan niets toch

[Afbeelding]
Aardige poging, al is het niet hetzelfde als bij @Verwijderd :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:39:
Het grote voordeel van deze BTC-run, is dat het percentage BTC in je PF dagelijks hoger wordt :+
Jammer genoeg niet bij mij, maar ik zit al 100% in BTC ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Ik raak een beetje emotioneel afgestompt van dat prijsgeweld van afgelopen weken. 20k was episch, maar van 25k -> 26k voel ik nagenoeg niets. Waarschijnlijk komt dat gevoel pas weer bij 50k terug.

En stiekem hoop ik op een paar weken met wat sideways actie of een flinke dip, gewoon voor shits & giggles.

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
misschien pas dip na 30K :p

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:38:
Nieuw geld is helemaal niet nodig, samen redden we het ook prima :)
Hodlers eten bakken met popcorn nu, die verkopen amper 8)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_iiNHviYHtRhiBYrBHgsUgvFEI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/311fchx67bT6lQP0ve4Z5Ykw.jpg?f=fotoalbum_large

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Hoi

Heb ik iets gemist?

(25k kreeg ik wel mee)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DW23 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:41:
Ik raak een beetje emotioneel afgestompt van dat prijsgeweld van afgelopen weken. 20k was episch, maar van 25k -> 26k voel ik nagenoeg niets. Waarschijnlijk komt dat gevoel pas weer bij 50k terug.

En stiekem hoop ik op een paar weken met wat sideways actie of een flinke dip, gewoon voor shits & giggles.
De 20K was ook episch inderdaad. Maar daar zat 4 jaar emotie (en een hoop koude rillingen bij veel mensen bij :D )

• Qunix
Ik zie zelfs 26.420 :o

• jvp

jvp

Ik probeer een beetje de buy en sell wall te snappen en ik zie de laatste tijd alleen maar lage aantallen voorbij komen. Buy orders zijn veelal niet groter dan 0.01 en de sell order halen amper 1 btc... FOMO!? De marketcap loop ook wat op maar het is nog geen giga piek. Zal dit dan toch Grayscale zijn die bezig is met geld verdienen of zijn er nog grotere whales te vinden?

• Mooody

Mooody

elmoody

Goed om te zien dat Nexo en Celsius ook begrijpen dat ze nu wel moeten stijgen, om geen klanten hun tokens te zien verkopen voor BTC :P

Nexo en Celsius kopen nu gewoon eigen tokens op, om te zorgen dat de koers meestijgt. Tenminste, dat vermoed ik. Ze hebben beide voldoende BTC in kluis om dit te kunnen bekostigen.

• Ali Baba 1001
wdbtje schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:40:
[...]

Aardige poging, al is het niet hetzelfde als bij @Verwijderd :)
Ik ben nou eenmaal een kluns met lekkere wijven in de buurt, @Verwijderd heeft daar veul meer ervaring mee.

• Mooody

Mooody

elmoody

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:48:
[...]

Ik ben nou eenmaal een kluns met lekkere wijven in de buurt, @Verwijderd heeft daar veul meer ervaring mee.
Plak een QR-code op Doutzen en ik gooi er een BTC tegenaan O+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:48:
Goed om te zien dat Nexo en Celsius ook begrijpen dat ze nu wel moeten stijgen, om geen klanten hun tokens te zien verkopen voor BTC :P

Nexo en Celsius kopen nu gewoon eigen tokens op, om te zorgen dat de koers meestijgt. Tenminste, dat vermoed ik. Ze hebben beide voldoende BTC in kluis om dit te kunnen bekostigen.
En wat als ze stoppen met het zelf opkopen als dat al zo is?

• Ali Baba 1001
Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:49:
[...]

Plak een QR-code op Doutzen en ik gooi er een BTC tegenaan O+
Dan moet je bij @WhySoSerious zijn

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ETH heeft wat viagra nodig of zo... slappe hap :/

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:50:
[...]

En wat als ze stoppen met het zelf opkopen als dat al zo is?
Dan krijg je een CRO-koers. Die waren even klaar met kopen van eigen tokens.

Prijs hypen = klanten lokken

Ben 100% overtuigd dat dit soort projecten zelf de touwtjes in handen hebben.
BTC is schoon. ETH en een handjevol andere projecten zijn relatief schoon, de rest zijn boefjes.

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 26-12-2020 21:56 ]

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:46:
[...]

De 20K was ook episch inderdaad. Maar daar zat 4 jaar emotie (en een hoop koude rillingen bij veel mensen bij :D )
Haha nou en of, ik zal m'n kleinkinderen later vertellen waar ik was toen ik de 20k op m'n scherm zag. }:O

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Even voor de goede orde, ik moet bij Binance eerst BTC kopen voordat ik alle andere crypto kan kopen? Er zijn er slechts enkele te koop met Euro's?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DW23 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:56:
[...]

Haha nou en of, ik zal m'n kleinkinderen later vertellen waar ik was toen ik de 20k op m'n scherm zag. }:O
Achter je scherm? :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BMJ1971 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:57:
Even voor de goede orde, ik moet bij Binance eerst BTC kopen voordat ik alle andere crypto kan kopen? Er zijn er slechts enkele te koop met Euro's?
Het aantal EUR pairs is inderdaad beperkt. Maar je kunt ook via USDT of andere stablecoins handelen, dus bijv. EUR omzetten naar USDT of BTC en daarna verder naar de andere pairs.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 26-12-2020 21:59 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Die koers van REN is wel vrij oprecht te noemen, die zitten inmiddels weer helemaal op geboortegewicht :D

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KGRNbwv/Schermafbeelding-2020-12-26-om-21-57-32.png

Kansen in overvloed de komende tijd, zeker met dit soort projecten.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Denk niet dat NEXO veel opkoopt. Daar zit verder weinig hype op dus ik vermoed dat mensen die echt kopen om te staken op NEXO. Er zit ook geen pump&dump imago aan vast. Daarnaast zijn ze ook niet 'eenvoudig' te krijgen, dus snel dumpen wordt niet zo snel gedaan met die munt. Hij stijgt imo dus gewoon mee met BTC.

(zie ook CMC. Volume is nagenoeg gelijk de afgelopen tijd, dus geen extra volume vandaag vanwege stijging BTC)

• Victor Belli
BMJ1971 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:57:
USDT of BTC heb je dan nodig

• Ali Baba 1001
DW23 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:56:
[...]

In lockdown. Dat zal het verhaal worden:
We zaten met z’n allen thuis walvissen te spotten, cryptokoersen te kijken, tweakers te overbelasten en nutteloze memes te maken.

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:58:
[...]

Het aantal EUR pairs is inderdaad beperkt. Maar je kunt ook via USDT of andere stablecoins handelen, dus bijv. EUR omzetten naar USDT of BTC en daarna verder naar de andere pairs.
Ok duidelijk dank je wel!

• Mooody

Mooody

elmoody

MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:58:
Denk niet dat NEXO veel opkoopt. Daar zit verder weinig hype op dus ik vermoed dat mensen die echt kopen om te staken op NEXO. Er zit ook geen pump&dump imago aan vast. Daarnaast zijn ze ook niet 'eenvoudig' te krijgen, dus snel dumpen wordt niet zo snel gedaan met die munt. Hij stijgt imo dus gewoon mee met BTC.

(zie ook CMC. Volume is nagenoeg gelijk de afgelopen tijd, dus geen extra volume vandaag vanwege stijging BTC)
Ja hoor, dat doen ze en zijn ze ook vrij open in....
Part of the company’s recently launched tokenomics overhaul Nexonomics, the move seeks to further boost the value of the NEXO Token, which marked a 160% price increase since the campaign’s launch in late October. The buyback program is yet another step to bolster the NEXO Token’s stability and growth potential, ultimately rewarding token holders for their investment and loyalty.
Zieltjes winnen. Niets mis mee, zo lang je het maar eerlijk vertelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 26-12-2020 22:02 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Kom niet vaak op Binance maar ETH is er ook een pair toch?
-edit- spuit 11, laat maar

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 26-12-2020 22:03 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Haha @Verwijderd zit onder de eettafel het topic te checken :D

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Je kunt in het tradingvenster linksboven zien welke pairs er allemaal zijn. De belangrijkste zijn:
- USDT
- BTC
- ETH
- BNB

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

En moon!

Orderboeken zijn flinterdun.

27K incoming :7

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:01:
[...]

Ja hoor, dat doen ze en zijn ze ook vrij open in....

[...]

Zieltjes winnen. Niets mis mee, zo lang je het maar eerlijk vertelt.
Ik weet wel dat ze dat doen, maar lijkt me stug dat ze elke dag duizenden muntjes opkopen. Lijkt me eerder een kwestie van een paar keer een flink aantal inslaan en klaar.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Of je kiest voor aankoop eerst een coin uit 1 van de 13 europairs die er zijn. En bij verkoop ga je dan naar USDT terug ipv naar Euro.
Vervolgens gaat de wereld van Binance voor je open! :+

[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 26-12-2020 22:11 ]

• Pelox
Kom op eth.. laat je eens zien joh

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:04:
En moon!

Orderboeken zijn flinterdun.

27K incoming :7
Yes!!!!! en mijn pf heeft een nieuwe mijlpaal bereikt! (die ik hier niet ga prijsgeven)

Tijd voor een feestje *O* *O* *O* *O* *O*

• Qunix
Ik zie wel dat ik behoorlijke fomo krijg... Ik wachtte sinds 19k op een dip :')

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12 23:32
Is het dan eindelijk tijd voor de MEGA PUMP!!!1! naar $40K?

PAMP IT @A87 (nog hier btw?)

[ Voor 22% gewijzigd door The Redman op 26-12-2020 22:06 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:05:
[...]

Yes!!!!! en mijn pf heeft een nieuwe mijlpaal bereikt! (die ik hier niet ga prijsgeven)

Tijd voor een feestje *O* *O* *O* *O* *O*
Niet om je feestje te bederven, maar corrigeer even voor inflatie :p

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-12 14:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wat is er bij DLT loos

• Mooody

Mooody

elmoody

MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:04:
[...]

Ik weet wel dat ze dat doen, maar lijkt me stug dat ze elke dag duizenden muntjes opkopen. Lijkt me eerder een kwestie van een paar keer een flink aantal inslaan en klaar.
Nee, dat doen ze gedurende een langere periode. En uiteraard heel slim op de momenten wanneer de koers er om vraagt. Maar prima toch, zo lang je in Nexo zit profiteer je er van.

Ze hanteren geen staking-model (zoals CRO met hun 6 maandse locks), dus ze moeten klanten wel tevreden houden, anders gaan deze klanten tokens dumpen.

• Victor Belli
Ik FOMO er zo weer in...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:05:
Kom op eth.. laat je eens zien joh
Zit wel wat leven in.

Alleen bibbert alles wanneer BTC beweegt.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 15:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Lekkere pump weer!

Hoezo institutionele beleggers? Welke institutionele beleggers gaan er op 2e kerst traden?
Pagina: 1 ... 38 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!