[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.006 views

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:17:
[...]

Nee en ik heb zo kerstdiner... Dus ik stel een free for all voor >:)
Dat patatje oorlog met berehap pinda knaag je toch in een paar minuten weg? Ik zie het probleem niet zo. :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:42
Had door drukke periode in universiteit niet echt tijd (en zin :+) om te traden dus dan maar gaan holden, soms moet je gewoon geluk hebben. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door wdbtje op 26-12-2020 17:24 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Free for all it is!

2e Kerstdag challenge: Wie maakt de beste 26k meme?

Welke whale wil er eventueel nog iets verloten?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:01
MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:02:
Kan iemand een reden geven waarom de altcoins enorm hard zullen gaan pumpen? Ik lees en zie over al artikelen en filmpjes dat er een altcoin run aankomt. (vorige week al eigenlijk) ... volgens mij is dat nog gebaseerd op 2017 markt-mechanics... maar die gelden niet echt meer sinds het nieuwe geld (bedrijven) in BTC stappen. Wat zie ik over het hoofd?
Kijk naar vorige runs doe een analyse, mijn inziens is er veel kapitaal stuwing op btc nodig om over te lopen naar altcoins. Buiten dat gaan de altcoins iets doen, mee gaan met btc verhoging trend bedoel ik, rond 2 a 3 keer oude ath dat is ong vanaf 38000$ Maar ik heb alleen snel naar de grafieken rond 2017 gekeken.

Bij vorige run gingen de stappen op altcoins vaak sterker maar dat kan logischerwijs volgen uit de market cap van btc tov de veel lagere mc van de altcoins dus beetje winst van je btc run gebruiken om alts run mee te nemen is al voldoende om een alt flink te stuwen.

Moeilijk is wanneer welke munt, wel vaak hoog volume en stijgen kun je leuk simpel op golven mee rijden laag kopen hoog verkopen etc. Toch blijft het verleden maar een indicatie grote beurs crash of ander toestanden kunnen roet in het eten gooien.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:30

Bornin1972

Bornclean

Er is niet echt een reden om te zeggen dat we geen alt season meer gaan zien. Iedereen gokt hier een beetje. Ook op de beurs/ aandelenmarkten. Als Btc stagneert zie ik geen reden waarom Btc-holders NIET een klein deel van hun winst in potentiele Moon- alts zouden pompen. Alles op zijn tijd. Het is toch tekenend wat voor een fud hier verkocht wordt wanneer de alts stagneren of dalen tov Btc. Er is ALTIJD een alt season geweest. Uit paniek verklaren dat alts volledig hebben afgedaan....lijkt niet redelijk.

Bornclean

Verwijderd

Vanmorgen per ongeluk mijn plukje fiat wat klaarstond in Bitcoin geklapt, tegen ATH (van vanmorgen, 24,8k), staat nu alweer op winst.

Kan nooit goed blijven gaan zo.

Maar ik geniet er wel van. 76% BTC in de pf:

https://cointrackr.com/s/RdPxR8ieyUBy5

Hodlhodlhodl

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:34:
Vanmorgen per ongeluk mijn plukje fiat wat klaarstond in Bitcoin geklapt, tegen ATH (van vanmorgen, 24,8k), staat nu alweer op winst.

Hodlhodlhodl
Je hebt gezien dat DGB het ook netjes doet?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:44
Riemen vast :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
En als straks iedereen in btc zit dan vertrekken de alts richting saturnus x250. :9~

Ps. Hup hup Eth!!!

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nostalgie :) Als we toen wisten wat we nu weten...

De weekly ziet er in ieder geval prima uit (Zat er +-10 weken naast):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHD48-7ZUnt5XUXYaivRF9TwVeE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S8XVo4TsmHCxrV7abpWa1rrC.png?f=fotoalbum_large

De monthly ook (Daar zat ik niet heel ver naast ;) ):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J17XyQ86zdr93AS-UDyXBYEPmcM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/za4KgBIqqkC1PbKjVUEFISUi.png?f=fotoalbum_large

En de weekly ziet er ook prima uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juMF0YIU7sFKVem803fCStJcrZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dlpyBlG3IK321RbHlMmNbFgV.png?f=fotoalbum_large

Nou begin ik zelf ook aan het invullen van de exit strategie. Zoals eerder gezegd ga ik rond de 26.5k beginnen met afbouwen, ik weet alleen nog niet richting welk bedrag, 27k, 38k, 50k, 100k? Maar wat winst veiligstellen is nooit verkeerd.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

[...]

Met voldoende social distance valt het heus niet op als je wat loopt te klussen op je mobiel. O-) O-)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14

Bever!

3

Ok macro target 25.7 is geraakt voor btc.. Misschien nog wat overperformance maar we zijn imo aan het einde van deze rallye.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 16:49
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:39:
Nostalgie :) Als we toen wisten wat we nu weten...

De weekly ziet er in ieder geval prima uit (Zat er +-10 weken naast):
[Afbeelding]

De monthly ook (Daar zat ik niet heel ver naast ;) ):
[Afbeelding]

En de weekly ziet er ook prima uit:
[Afbeelding]

Nou begin ik zelf ook aan het invullen van de exit strategie. Zoals eerder gezegd ga ik rond de 26.5k beginnen met afbouwen, ik weet alleen nog niet richting welk bedrag, 27k, 38k, 50k, 100k? Maar wat winst veiligstellen is nooit verkeerd.
Same here. Tussen hier en een evt koers van 30k gaat er toch wel 30-35% van het pf naar fiat en de eerste euries staan inmiddels op de bank. Het is een bizarre run, het kan vast nog zoveel hoger maar het is té makkelijk om te vergeten hoe lang en hard je moet werken voor dit soort weekly returns als het zo hard gaat als nu.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
Godsammekrake wat een geweld. Die correctie kan nu niet lang meer uitblijven toch? Ik wil weer inslaan!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12 23:32
Ik heb last van FOMO.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-12 12:01
Ben ik ff blij dat ik op $19600 weer all-in gegaan ben. Wat er beschikbaar was tenminste ...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
Het gaat nog een uitdaging worden ooit de gelukkige bezitter te worden van een hele Bitcoin

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:51
Ik ben benieuwd of dit de nieuwe trend is voor BTC. We zullen toch op een manier moeten doorstijgen naar 300k eind 2021. :9

dion.dev

• Bever!

Bever!

3

Gelukszoekr schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:57:
Het gaat nog een uitdaging worden ooit de gelukkige bezitter te worden van een hele Bitcoin
Er staan ongeveer 2.5 miljoen btc op exchanges dus denk dat het niet vreselijk moeilijk is

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:57:
Verkoop al je altcoins :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Bever! schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:01:
[...]

Er staan ongeveer 2.5 miljoen btc op exchanges dus denk dat het niet vreselijk moeilijk is
angstvallig weinig. Er is niet genoeg btc voor elke miljonair om op zn minst 1 btc te bemachtigen. Je kunt zeggen dat we er nog vroeg bij zijn. Hoe dom t ook is, ik zou ook graag 1 hele btc willen hebben.

doei

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

diotav schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:00:
Ik ben benieuwd of dit de nieuwe trend is voor BTC. We zullen toch op een manier moeten doorstijgen naar 300k eind 2021. :9
300k gaan we denk ik niet zien.
Doe maar eens elke maand 10% erbij:
jan 28600
feb 31460
mrt 34606
apr 38067
mei 41873
jun 46061
jul 50667
aug 55733
sept 61307
okt 67437
nov 74181
dec 81599

Of dit zal gebeuren weet ik niet, maar de kracht van groei zit hem in de percentages.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:39
Is dat litecoin nou echt nog wat of hangt het hele universum inmiddels aan elkaar met Bitcoin en Ethereum?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Gelukszoekr
Ik heb half november alles verkocht. Swipe kaart genomen en een deel hypotheek afgelost.

Had ik dat niet gedaan dan had ik nu waarschijnlijk nog steeds een zware tas alts gehad en geen BTC

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:07:
[...]

Ik heb half november alles verkocht. Swipe kaart genomen en een deel hypotheek afgelost.

Had ik dat niet gedaan dan had ik nu waarschijnlijk nog steeds een zware tas alts gehad en geen BTC
Dan heb je toch een goeie move gedaan?! Sit back, relax and enjoy the show. En dan over een paar jaar je hele hypotheek aflossen met de BTC die je hebt.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Bever! schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:41:
Ok macro target 25.7 is geraakt voor btc.. Misschien nog wat overperformance maar we zijn imo aan het einde van deze rally.
Waarop is die target gebaseerd? Naar mijn inschatting kan er nog wel een behoorlijke stijging bovenop. Misschien niet op de erg korte termijn, maar toch.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• anboni
  • Laatst online: 01:07
MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:06:
[...]

Maar waarom zou er maar 10% per maand bij komen? In de afgelopen maand is er ongeveer 25% bijgekomen. Als je die lijn doortrekt zitten we over 'n jaar op 350k

• Gelukszoekr
MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:09:
[...]

Dan heb je toch een goeie move gedaan?! Sit back, relax and enjoy the show. En dan over een paar jaar je hele hypotheek aflossen met de BTC die je hebt.
Ja maar, ja maar, als, als, dan...

Blehhh

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 23:32
Goedenavond!

Ben zelf van plan om te investeren in cryptocurrency. Mensen om mij heen raden mij massaal Ripple aan maar het valt me op dat niemand hier daar mee bezig is. Wat raden jullie aan? Bitcoin?

• Bever!

Bever!

3

TomTorquay schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:09:
[...]

Waarop is die target gebaseerd? Naar mijn inschatting kan er nog wel een behoorlijke stijging bovenop. Misschien niet op de erg korte termijn, maar toch.
Het continuatie driehoekige patroon vanaf de piek eind 2017

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:34:

Hodlhodlhodl
Dit had ik dus ook vanochtend.. met dien verschille dat ik NIET ingezet heb maar dacht dat het nog wel zou dippen ff...

|:(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Gelukszoekr
KaasNinja schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:12:
Goedenavond!

Ben zelf van plan om te investeren in cryptocurrency. Mensen om mij heen raden mij massaal Ripple aan maar het valt me op dat niemand hier daar mee bezig is. Wat raden jullie aan? Bitcoin?
Welkom. Ripple is goed. Die zijn goedkoop dus gaan hard omhooog

* Dit is sarcastisch, en ik vind het eigenlijk niet zo kies om dit zo te laten staan, wellicht dat een nieuwe gebruiker het niet meteen oppikt :) *

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 26-12-2020 20:14 ]

• Bever!

Bever!

3

Goedenavond!

Met btc loop je het minste risico en daar stroomt veruit het meeste geld in

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Goedenavond!

Neuh, mensen hebben het goed.. Ripple.. zou ik ook doen. machtig mooi bedrijf.

* Dit dus ook. ;) *

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 26-12-2020 20:15 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• The Redman
Goedenavond!

Ben zelf van plan om te investeren in cryptocurrency.
Welk aspect van crypto spreekt je aan? Trustless, tamperless, ...?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:11:
[...]

Ja maar, ja maar, als, als, dan...

Blehhh
Nee. Niet als dan. Behandel het gewoon als een aandeel. Die ga je ook niet elke 5 seconden ruilen voor een ander.

Kopen. Op je luie gat zitten. Cashen. d:)b

• KaasNinja
FijneKerst schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:13:
[...]

Ik ruik hier enige sarcasme 😜
Ik ken het rechtszaak verhaal met Sec ook maar ze hebben toch contracten met grote banken. Ziet er goed uit voor de toekomst dan toch?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FijneKerst schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:13:
[...]

Mss iets voor in de TS, voor mensen die t sarcasme nog niet goed genoeg kunnen doorzien. :P

• Bever!

Bever!

3

KaasNinja schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:15:
[...]

Ik ken het rechtszaak verhaal met Sec ook maar ze hebben toch contracten met grote banken. Ziet er goed uit voor de toekomst dan toch?
Die paar banken gebruiken geen xrp

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Goedenavond!

Pas op dat je niet cripple wordt. Een kreupele Ninja hebben we niks aan. Misschien is Ninjacoin wat voor je?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• KaasNinja
The Redman schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:14:
[...]

Welk aspect van crypto spreekt je aan? Trustless, tamperless, ...?
Ik heb het gevoel een grote boot te missen. Mijn hele omgeving is er mee bezig en het ziet er vrij hoopvol uit. Blijft natuurlijk een gok :)

• The Redman
KaasNinja schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:18:
[...]

Ik heb het gevoel een grote boot te missen. Mijn hele omgeving is er mee bezig en het ziet er vrij hoopvol uit. Blijft natuurlijk een gok :)
Een goed begin zou zijn om te begrijpen waarin je investeert.

Het white paper op Bitcoin.org/bitcoin.pdf is een makkelijk geschreven en kort beginpunt. Daarna kun je je ook eens wagen aan andere projecten.

Vraag je wel altijd af of een nuttig project ook betekent dat de token/currency nuttig is.

[ Voor 14% gewijzigd door The Redman op 26-12-2020 18:20 ]

• anboni
[...]

De korte (poging tot serieuze) samenvatting: Ripple is een bedrijf. Dat bedrijf heeft contracten met enkele banken. Daarnaast geeft Ripple een cryptomunt uit genaamd XRP. Ze laten de wereld graag denken dat banken XRP gebruiken, maar in werkelijkheid is XRP alleen maar een hulpmiddel om geld binnen te harken. Dat heeft de SEC inmiddels ook doorzien en daar heeft Ripple nu een tik voor op de vingers gekregen. De toekomst is onzeker, maar ik verwacht een koers voor XRP die naar 0 gaat naderen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:55
[...]

Die boot hebben we allemaal al gemist, genaamd 2010.

• SJAAKSJAAK
Goedenavond!

Mensen om je heen weggooien en BTC kopen.

doei

• Ali Baba 1001
[...]

Luister nooit naar anderen en geef anderen nooit advies als het om investeren/beleggen/gokken gaat. Krijg je alleen maar gezeur van.

Dus koop gewoon btc, de King of crypto.

• anboni
Nopheros schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:19:
[...]

Spreek voor jezelf :7 (goed, het was 2011, maar toch ;) )

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anboni schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:11:
[...]

Maar waarom zou er maar 10% per maand bij komen? In de afgelopen maand is er ongeveer 25% bijgekomen. Als je die lijn doortrekt zitten we over 'n jaar op 350k
Omdat je niet naar een wiskundige formule aan het kijken bent, maar naar een asset waar 100000-en mensen kopen en verkopen. Er spelen op marco niveau nog veel meer zaken die de koers van een munt bepalen. Die volgt niet keurig een rechte of exponentiele lijn.

En die 10% is gemiddeld per maand. Imo is zelfs 10% teveel, want correctie of andere tegenvallers.

• KaasNinja
Nopheros schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:19:
[...]

Ja ik weet er alles van... een vriend kocht destijds pizza’s met zijn bitcoins. Die baalt nu flink.

• TomTorquay
Ik heb het gevoel een grote boot te missen.
FOMO dus ;)
Bij mij gaan er nu een paar waarschuwingslichten knipperen. Als jan-en-alleman opeens instapt, dan is het tijd om je uit de voeten te maken.

• SJAAKSJAAK
MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:20:
[...]

Omdat je niet naar een wiskundige formule aan het kijken bent, maar naar een asset waar 100000-en mensen kopen en verkopen. Er spelen op marco niveau nog veel meer zaken die de koers van een munt bepalen. Die volgt niet keurig een rechte of exponentiele lijn.

En die 10% is gemiddeld per maand. Imo is zelfs 10% teveel, want correctie of andere tegenvallers.
Wie is Marco en waarom handel ik niet op zijn niveau :+

doei

• Bever!

Bever!

3

MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:20:
[...]

Klopt ook, we stijgen bijna non stop sinds maart.. Een terugval en bevestiging van support op 20k of lager zou echt goed zijn.

• The Redman
KaasNinja schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:21:
[...]

Ja ik weet er alles van... een vriend kocht destijds pizza’s met zijn bitcoins. Die baalt nu flink.
Jij bent bevriend met Laszlo? https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0

(De eerst bekende aankoop van reallife spul met Bitcoin. En waarschijnlijk voor lange tijd daarna de laatste. Dat maakt je verhaal wel enigszins onwaarschijnlijk.)

[ Voor 21% gewijzigd door The Redman op 26-12-2020 18:24 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:22:
[...]

Wie is Marco en waarom handel ik niet op zijn niveau :+
Marco is een topgozer met lange termijn visie. :D

• Victor Belli
Ik ben in een impuls 100% in fiat gegaan. Nu maar kijken of er een correctie komt en anders dan mis ik vanaf nu de boot :)

• KaasNinja
TomTorquay schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:21:
[...]

FOMO dus ;)
Bij mij gaan er nu een paar waarschuwingslichten knipperen. Als jan-en-alleman opeens instapt, dan is het tijd om je uit de voeten te maken.
Haha ik begrijp het wel hoor. Maar ik wil eigenlijk eenzelfde situatie als 2010 zien te voorkomen. Nu ben ik ouder en heb ik geld over wat niks aan het doen is op de bank, dus waarom niet een klein deel van het maandinkomen hier in investeren. Dan gaat het om €50 per maand. En nog een paar honderd die ik hier contant heb liggen (ligt er al jaren 😂) maar jullie raden nog steeds Bitcoin aan?

• KaasNinja
The Redman schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:23:
[...]

Jij bent bevriend met Laszlo? https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0

(De eerst bekende aankoop van reallife spul met Bitcoin. En waarschijnlijk voor lange tijd daarna de laatste. Dat maakt je verhaal wel enigszins onwaarschijnlijk.)
Nee dat was hier in Nederland, new york pizza of domino’s accepteerde toen Bitcoins. En voor de lol bestelde hij er toen een pizza mee. Niet wetende dat het zoveel waard zou worden natuurlijk.

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

KaasNinja schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:24:
[...]

Haha ik begrijp het wel hoor. Maar ik wil eigenlijk eenzelfde situatie als 2010 zien te voorkomen. Nu ben ik ouder en heb ik geld over wat niks aan het doen is op de bank, dus waarom niet een klein deel van het maandinkomen hier in investeren. Dan gaat het om €50 per maand. En nog een paar honderd die ik hier contant heb liggen (ligt er al jaren 😂) maar jullie raden nog steeds Bitcoin aan?
Volgens mij nog een keer terug lezen... ze raden je aan je er eerst in te verdiepen voordat je wat gaat doen, tenzij je naam Henk is en je vrouw Ingrid. In dat geval is elke investering goed *O*

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

Bij binance op exact 26k afgeketst, is dat een meme of pas als we erdoorheen zijn geknald.

• KaasNinja
jvp schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:26:
[...]

Volgens mij nog een keer terug lezen... ze raden je aan je er eerst in te verdiepen voordat je wat gaat doen, tenzij je naam Henk is en je vrouw Ingrid. In dat geval is elke investering goed *O*
Zal ik zeker doen :) los van dat was ik puur uit nieuwsgierigheid benieuwd wat men hier om Tweakers zou zeggen. Aangezien ik nu links en rechts alleen Ripple hoor. Ik ga me er eerst even in verdiepen.

• Victor Belli
knakworst schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:28:
Bij binance op exact 26k afgeketst, is dat een meme of pas als we erdoorheen zijn geknald.
26k is 26k vind ik

• jvp

jvp

Volgens mijn Binance overzicht was het 25.994... dat is er toch wel onder

• SJAAKSJAAK
[...]

Zou wel in BTC gaan misschien een beetje ETH als toekomstig bruikbare crypto. Maar ben net 2 dagen strontchagerijnig geweest omdat ik te diep in een alt zat die kelderde, is t voor mij echt niet waard.

doei

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
Ik hoop dat het een meme is. Ik beeld mij dan @Verwijderd in die wordt betrapt terwijl hij onder de dinertafel zit te Googlen naar een afbeelding van ketsende vrouwen en het vervolgens probeert uit te leggen.

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
ik stap pas uit als we al naar beneden glijden.. al zo vaak verkeerd getrade en btc verloren..

• TomTorquay
maar jullie raden nog steeds Bitcoin aan?
Sowieso

• jvp

jvp

Even wat anders dan BTC... ik stake op Binance REEF en zie dat de aantallen daarvan als een raket omhoog schieten, dus MOON!! Maar ik vrees dat het dit keer alleen een MOON in aantallen gaat worden en het echt een giga shitcoin gaat worden. Nu heb ik ook weinig vertrouwen in die prachtige fan tokens maar die lijken in waarde toch wel iets meer te doen... wat kiezen jullie? Ik stake overigens om vrijwel direct de opbrengst om te zetten in BNB dus qua waarde boeit het weinig en het is puur interesse

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ray_ schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:31:
[...]

Ik hoop dat het een meme is. Ik beeld mij dan @Verwijderd in die wordt betrapt terwijl hij onder de dinertafel zit te Googlen naar een afbeelding van ketsende vrouwen en het vervolgens probeert uit te leggen.
_O-

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zit er niemand buy-and-hold strategie toe te passen op de BNB coin? :)

Want dat ding moet straks vanzelf omhoog gaan als je mij vraagt, de grootste exchange ter wereld en zij zullen er natuurlijk alles aan doen om de gebruikers tevreden te houden.

• Crypts
jvp schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:35:
Even wat anders dan BTC... ik stake op Binance REEF en zie dat de aantallen daarvan als een raket omhoog schieten, dus MOON!! Maar ik vrees dat het dit keer alleen een MOON in aantallen gaat worden en het echt een giga shitcoin gaat worden. Nu heb ik ook weinig vertrouwen in die prachtige fan tokens maar die lijken in waarde toch wel iets meer te doen... wat kiezen jullie? Ik stake overigens om vrijwel direct de opbrengst om te zetten in BNB dus qua waarde boeit het weinig en het is puur interesse
Af en toe zie ik door de Binance bomen het crypto bos niet meer maar hoe stake je REEF? 8)7

• Gelukszoekr
Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:44:

Want dat ding moet straks vanzelf omhoog gaan als je mij vraagt, de grootste exchange ter wereld en zij zullen er natuurlijk alles aan doen om de gebruikers tevreden te houden.
Jahoor. Een jaartje gedaan. Prima coin. Halve stablecoin. Binance moet het natuurlijk wel hebben van retailgeld en dat is er nu niet heel veel.

Wel meedoen aan alle Binance acties, zoals de launchpad en de kaart om je hodl te maximaliseren

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 16:49
Crypts schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:46:
[...]

Af en toe zie ik door de Binance bomen het crypto bos niet meer maar hoe stake je REEF? 8)7
Volgens mij las ik hierboven ergens dat je REEF krijgt als je BNB staked. Het wordt er allemaal niet makkelijker op zelfs als je al een tijdje meeloopt idd ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Slux
  • Niet online

Ik weet niet of het de grootste is, als je de wallets bekijkt zijn een coinbase en Huoibi volgens mij groter,
het is wel de exchange waar het meeste gehandeld wordt

• Crypts
twit schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:49:
[...]

Volgens mij las ik hierboven ergens dat je REEF krijgt als je BNB staked. Het wordt er allemaal niet makkelijker op zelfs als je al een tijdje meeloopt idd ;)
Klopt, je krijgt REEF en nog wat andere shitcoins als je BNB staked, zal wel een verkeerde verwoording zijn maar ik vroeg me al af wat nu weer het zoveelste 'product' van Binance was. :+
En nee, makkelijker wordt het niet. Er is af en toe echt geen touw meer aan vast te knopen of ik word oud. :P

• .oisyn
  • Laatst online: 03:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Maar ken je het verhaal écht?
https://amp.ft.com/conten...b-45f1-8e37-3dabd4c68e89#
(Paywall, maar je kan een wegwerpaccount aanmaken)
Die hele samenwerking met banken is een wassen neus. Ze gebruiken het alleen omdat ze daar XRP voor krijgen dat ze dezelfde dag van ontvangst nog op de markt dumpen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:06:
[...]

jan 28600
feb 31460
mrt 34606
apr 38067
mei 41873
jun 46061
jul 50667
aug 55733
sept 61307
okt 67437
nov 74181
dec 81599

Of dit zal gebeuren weet ik niet, maar de kracht van groei zit hem in de percentages.
In 2017 steeg Bitcoin in exact 6 maanden tijd van $2500 naar $19700 . Dat is gemiddeld 41% per maand ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Volgevreten op de bank ploffen en dan een nieuwe ATH van precies 26K op Binance op m'n scherm is toch wel een lekkere kerst te noemen.... *burb*..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

.oisyn schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:32:
[...]

In 2017 steeg Bitcoin in exact 6 maanden tijd van $2500 naar $19700 . Dat is gemiddeld 41% per maand ;)
... en dit jaar ~19% per maand. :o Dat zou voor 2021 176k betekenen.

Vraag is dan: Wie gaat met zijn centjes voor die market cap van ~3.200.000.000.000 zorgen?

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31

WhySoSerious

Be the change.

iVibes schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:33:
Volgevreten op de bank ploffen en dan een nieuwe ATH van precies 26K op Binance op m'n scherm is toch wel een lekkere kerst te noemen.... *burb*..
Ben je nu een whale?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:38:
[...]

Vraag is dan: Wie gaat met zijn centjes voor die market cap van ~3.200.000.000.000 zorgen?
De Amerikaanse banken hebben net nog zo'n 900.000.000.000 USD geprint :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:10
Victor Belli schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:24:
Ik ben in een impuls 100% in fiat gegaan. Nu maar kijken of er een correctie komt en anders dan mis ik vanaf nu de boot :)
Nee Victor Bulli, zo maak je je naam niet waar -O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

De marketcap zegt natuurlijk helemaal niets, he. Als de munt ontzettend illiquide is en de orderboeken dun, dan heeft het niet veel nodig om voor zo'n stijging te zorgen.

Daarom pompen al die shitcoins ook zo hard nu en dan.

• Richh
[...]

Niemand?

De market cap is altijd een zwaar nutteloos (en overhyped) getal wat dat betreft.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

.oisyn schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:43:
[...]

De marketcap zegt natuurlijk helemaal niets, he. Als de munt ontzettend illiquide is en de orderboeken dun, dan heeft het niet veel nodig om voor zo'n stijging te zorgen.

Daarom pompen al die shitcoins ook zo hard nu en dan.
Daar heb je een punt.

Moeten die bedrijven die BTC wel in hun portemonee houden dan. Hoe minder er op de exchanges staan, hoe hoger de prijs. Kom maar op.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Zo voel ik me wel... m'n balans vindt echter van niet...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Richh
Net gegourmet. Ik voel me nu ook een whale.

• Ali Baba 1001
Richh schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:49:
Net gegourmet. Ik voel me nu ook een whale.
Over een paar jaar, als ik in mijn privezwembad op de maan baantjes trek, zal ik me ook een whale voelen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:55
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:52:
[...]

Over een paar jaar, als ik in mijn privezwembad op de maan baantjes trek, zal ik me ook een whale voelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eEtQTioKp9IMFHBvtUn9DJPVZg0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K0PUHyWWEsETiiff4BUuM7tU.png?f=user_large

• bloq
  • Laatst online: 10-10 10:08
HekkeySE schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:03:
Zitten er nog meer mensen in Ziliqa? Meningen? Gaat aardig hard
Paar dagen voor het eerst gekocht. Ooit had ik 1,5 bitcoin en toen met 50% verlies als een schijterd verkocht. Ga deze voor 5 jaar vasthouden, ben benieuwd. Vind het nu al leuker dan staatsloten :D

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:45:
[...]

Niemand?

De market cap is altijd een zwaar nutteloos (en overhyped) getal wat dat betreft.
Ik gebruik het wel als een indicator maar je kan er voor de rest idd niks mee, wat wel vreemd is dat in 2017 die op 800+ stond met ik dacht 3k coins, nu bijna op 700 met ruim 8000 coins, zou betekenen dat de markt er veel slechter voorstaat als toen, en het alleen btc is die het nog overeind houdt ?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-12 14:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Slux schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:58:
[...]

Ik gebruik het wel als een indicator maar je kan er voor de rest idd niks mee, wat wel vreemd is dat in 2017 die op 800+ stond met ik dacht 3k coins, nu bijna op 700 met ruim 8000 coins, zou betekenen dat de markt er veel slechter voorstaat als toen, en het alleen btc is die het nog overeind houdt ?
Is toch ook zo? Wat hebben die "grote" projecten met miljoenen aan funding voor ontwikkeling nou bereikt sinds 2017?

• Ali Baba 1001
HekkeySE schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:03:
Zitten er nog meer mensen in Ziliqa? Meningen? Gaat aardig hard
@HaruHaru is fan van ZIL. Die heeft er inmiddels al een zillion van, als we het toch over whales hebben.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
KaasNinja schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:30:
[...]

Zal ik zeker doen :) los van dat was ik puur uit nieuwsgierigheid benieuwd wat men hier om Tweakers zou zeggen. Aangezien ik nu links en rechts alleen Ripple hoor. Ik ga me er eerst even in verdiepen.
Eerst goed inlezen, iedereen om je heen negeren die je richting XRP of goedkope altcoins pushed "want die zijn goedkoper dan Bitcoin!" en dan gewoon een fluffje Bitcoin kopen. Als je dan toch wil investeren is Bitcoin altijd de beste optie.

Bijkomend voordeel: Je rendement zal hoger zijn dan dat van je XRP vrienden, dat doet het altijd goed op feestjes als die weer mogen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Jawel, ik heb er een aantal in Binance Earn staan voor het VIP-level, lagere fee's en extra korting op de Binance Card. Bijkomend voordeel is dat ik nu een shitload een voetbal shitcoins heb en daarnaast al een REEF-whale ben.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:06:
[...]

Eerst goed inlezen, iedereen om je heen negeren die je richting XRP of goedkope altcoins pushed "want die zijn goedkoper dan Bitcoin!" en dan gewoon een fluffje Bitcoin kopen. Als je dan toch wil investeren is Bitcoin altijd de beste optie.

Bijkomend voordeel: Je rendement zal hoger zijn dan dat van je XRP vrienden, dat doet het altijd goed op feestjes als die weer mogen.
@KaasNinja ... en bedenk er even bij dat je dat, met die ordergrootte, het beste op de exchange (of op het platform waar je het koopt (bijv. Bitcoinmeester of Litebit)) kan laten staan. Transactiekosten om BTC te verplaatsen zijn (mijns inziens) % te groot voor een aankoop van <500 euro.

Het is voor jou dus belangrijk om de transactiekosten zo laag mogelijk te houden en zo veel mogelijk BTC voor je geld proberen te krijgen. Het loont dus om even te kijken wat je overal krijgt voor het bedrag waarvoor je wilt kopen.

• Gelukszoekr
@.oisyn [sarcasm]Oh weet je zeker dat het sarcastisch was? :P[/sarcasm]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

When moon?

• jvp

jvp

Crypts schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:46:
[...]

Geen idee of staken het juiste woord is voor de launchpad van Binance maar het is wel de simpelste beschrijving. Je duwt wat BNB opzij en je krijgt er shitcoins voor terug. BNB hou je en shitcoin wordt toegevoegd en op die manier verhoog ik mijn BNB’s
Pagina: 1 ... 37 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!