Ypuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:21:
Yaay, ORN doet iets. Aangezien ik daar ballsdeep ingestapt ben wel fijn om een teken van leven te zien.
Kortom, iedereen ff bijkopen zodat we weer terug kunnen naar het prijsniveau van vorige week.
(Ik ben niet zo goed in shillen, maar er wordt ook veel te weinig meer aandacht aan besteed hier. Is dit een soort lost trade geworden? Hetzelfde lot als schoenmakers of melkboeren?)
Hoe shill ik een shitcoin?
- Gebruik veel hype termen bij het shillen van het project;
- Zoek of verwerk het logo in een fancy afbeelding met veel verlooptinten en futuristische kleuren, en post deze bij het shillen;
- Indien de coin op Binance staat, laat dit zeker meerdere keren weten.
Met bovenstaande tips moet je je post kunnen aanpassen naar zoiets als dit;
Yaay, ORN doet iets. Maar dat is ook niet vreemd want Orion Protocol aims to solve some of the largest issues in DeFi by aggregating the liquidity of the entire crypto market into one decentralized platform. Binance.
Aangezien ik daar ballsdeep ingestapt ben op Binance, waar de token met veel volume trade op diverse tradingspairs op Binance, zeker blij om een teken van leven te zien. Binance.
Deze coin veroorzaakt zoveel De-Fi liquiditeit dat zelfs de achtergrond op plaatjes waarop het logo verschijnt liquide wordt. Ook op Binance te verkrijgen met veel volume en zo goed als geen spread dankzij de liquiditeit.
Ik ben sinds vorige week all-in gegaan voor de long term op Binance, mijn kinderen ook.
Er gaan geruchten dat er een flinke actie aankomt en dat de coin een partnership aangaat met Greyscale, dit is nog niet officieel bevestigd maar ik zou NU kopen voordat hij op 100 dollar staat.
Moon.