[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.998 views

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:33:
Maar dit is zo typisch "oud geld" dat geen idee heeft van de waarde imo.
Dan zal ik ook maar een 'oud geld'-type zijn, maar voor mij is BTC ook enkel een speculeervehikel. Sinds dat ik drie jaar geleden BTC begon te volgen heb ik nog geen enkele echte meerwaarde kunnen ontdekken. Het is hooguit wat voor mensen die geen vertrouwen hebben in hun regering of die zaken doen die het daglicht niet mogen zien. Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar het moest me toch even van het hart.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:36
Yaay, ORN doet iets. Aangezien ik daar ballsdeep ingestapt ben wel fijn om een teken van leven te zien.

Kortom, iedereen ff bijkopen zodat we weer terug kunnen naar het prijsniveau van vorige week.

(Ik ben niet zo goed in shillen, maar er wordt ook veel te weinig meer aandacht aan besteed hier. Is dit een soort lost trade geworden? Hetzelfde lot als schoenmakers of melkboeren?)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
zwartewoud schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:10:
[...]

Jammer van N26 inderdaad, die wilde ik als "embarrassment" card toevoegen.
Vraag je de business versie er bij aan? Kost niks en die pakt hij wel. Gaat toch van dezelfde rekening af. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:53:
[...]

Die is niet verkeerd :)

Vrees alleen dat waterstof het niet gaat redden als brandstof. Veel te omslachtig om vrachtwagens met waterstof naar waterstofstations te rijden. Daar is iets beters voor bedacht; elektriciteit :)
Ik ken mensen die moesten voor een flink vrachtwagenpark inventariseren of het mogelijk was om alle vrachtwagens electrisch te laten rijden / laden etc.. Dat scheen qua infra toch zeer lastig te realiseren.
Advies was dus ook om toch voor waterstof te kiezen.

Rapapa...

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:33
BTC houdt zich best netjes aan de MA7 op de 15 minuten.

Maar volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:46:
[...]

Als ik het goed begrijp is de eerste transactie dus verdwenen maar die heeft wel doorgang gevonden omdat de tweede is teruggedraaid maar alleen die tweede staat dus in je overzicht? Fouten maken kan altijd maar dit zou niet moeten kunnen idd.
Bij mij heeft Bol vandaag alweer afgeschreven. Wat moet ik ermee? Nu heb ik dus 2x betaald! :(

Het staat op betaald en gelukkig nog niet op voltooid, maar het is dubbel afgeschreven. Als ze niet binnen 30 dagen claimen wordt het pas teruggestort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIAY_AfVfY4_ad43OTTWbqRH8zU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jTCUgJT5uQ5qg0PfKAMBu2y6.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Twt weer suspended met 9 uur!

Zero.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-12 15:56

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Zhou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:31:
[...]

Bij mij heeft Bol vandaag alweer afgeschreven. Wat moet ik ermee? Nu heb ik dus 2x betaald! :(

Het staat op betaald en gelukkig nog niet op voltooid, maar het is dubbel afgeschreven. Als ze niet binnen 30 dagen claimen wordt het pas teruggestort.

[Afbeelding]
En je was nog zo blij dat je misschien 2x cashback kreeg, moet je ook nu niet zeuren :+

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:19:
[...]
Dan zal ik ook maar een 'oud geld'-type zijn, maar voor mij is BTC ook enkel een speculeervehikel. Sinds dat ik drie jaar geleden BTC begon te volgen heb ik nog geen enkele echte meerwaarde kunnen ontdekken. Het is hooguit wat voor mensen die geen vertrouwen hebben in hun regering of die zaken doen die het daglicht niet mogen zien. Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar het moest me toch even van het hart.
Dus dat, helemaal mee eens.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh....

Is er nog iets gebeurd vandaag?
Behalve dan dat mijn salaris nog niet gestort is en ik niet in de semi-dip bij heb kunnen kopen vanochtend?
;(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Pelox
FijneKerst schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:48:
Mogguh....

Is er nog iets gebeurd vandaag?
Behalve dan dat mijn salaris nog niet gestort is en ik niet in de semi-dip bij heb kunnen kopen vanochtend?
;(
Geen probleem. De grote dip komt nog!

Zero.

• Victor Belli
Pelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:49:
[...]

Dipsaus?

Verwijderd

Ypuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:21:
Yaay, ORN doet iets. Aangezien ik daar ballsdeep ingestapt ben wel fijn om een teken van leven te zien.

Kortom, iedereen ff bijkopen zodat we weer terug kunnen naar het prijsniveau van vorige week.

(Ik ben niet zo goed in shillen, maar er wordt ook veel te weinig meer aandacht aan besteed hier. Is dit een soort lost trade geworden? Hetzelfde lot als schoenmakers of melkboeren?)
Hoe shill ik een shitcoin?

- Gebruik veel hype termen bij het shillen van het project;
- Zoek of verwerk het logo in een fancy afbeelding met veel verlooptinten en futuristische kleuren, en post deze bij het shillen;
- Indien de coin op Binance staat, laat dit zeker meerdere keren weten.

Met bovenstaande tips moet je je post kunnen aanpassen naar zoiets als dit;

Yaay, ORN doet iets. Maar dat is ook niet vreemd want Orion Protocol aims to solve some of the largest issues in DeFi by aggregating the liquidity of the entire crypto market into one decentralized platform. Binance.

Aangezien ik daar ballsdeep ingestapt ben op Binance, waar de token met veel volume trade op diverse tradingspairs op Binance, zeker blij om een teken van leven te zien. Binance.

Afbeeldingslocatie: https://blog.holochain.org/content/images/2019/09/AMA_Blog_Thumbnail_Orion.jpg

Deze coin veroorzaakt zoveel De-Fi liquiditeit dat zelfs de achtergrond op plaatjes waarop het logo verschijnt liquide wordt. Ook op Binance te verkrijgen met veel volume en zo goed als geen spread dankzij de liquiditeit.

Ik ben sinds vorige week all-in gegaan voor de long term op Binance, mijn kinderen ook.

Er gaan geruchten dat er een flinke actie aankomt en dat de coin een partnership aangaat met Greyscale, dit is nog niet officieel bevestigd maar ik zou NU kopen voordat hij op 100 dollar staat.

Moon.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Source? :P
Show me de lijntjes!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Plaatje even bijgewerkt. Gelukkig heb ik deze keer de discipline gehad om te holden en vertrouwen te houden in Bitcoin. Hopelijk vanaf hier nog verder omhoog, maar blijf zoals altijd voorzichtig... (Disclaimer: Die groene lijn staat er alleen in omdat het mooi is en die heb ik dus alleen naar rechts verplaatst, niet omdat ik dit ook daadwerkelijk verwacht)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tv7U9L-SHzDaRmno-EM1zCoMVXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nf63v0thQnIalAYaGbL64XA1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 22-12-2020 17:03 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:22
Taro schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:52:
Plaatje even bijgewerkt. Gelukkig heb ik deze keer de discipline gehad om te holden en vertrouwen te houden in Bitcoin. Hopelijk vanaf hier nog verder omhoog, maar blijf zoals altijd voorzichtig...
[Afbeelding]
Teveel horizontale movement in die groene lijn..

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:52:
Plaatje even bijgewerkt. Gelukkig heb ik deze keer de discipline gehad om te holden en vertrouwen te houden in Bitcoin. Hopelijk vanaf hier nog verder omhoog, maar blijf zoals altijd voorzichtig...
[Afbeelding]
Ik kan dit echt niet lezen dus he...
ALs ik het zo kijk zie ik dus 27.2K de 24ste :9~

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jeaust schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:53:
[...]

Teveel horizontale movement in die groene lijn..
Je hebt gelijk, sorry, ik ben vergeten de uitgestelde winsten erin te verwerken. Hier een aangepaste versie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Vx4T7Ii2GmCwdeJbKmglQnn-As=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hnQ4XoOpIJJDJGklx7YrrTmB.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
FijneKerst schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:51:
[...]

Source? :P
Show me de lijntjes!!
H&S op de 4h zoals deze ta ook aangeeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_uibdUBtufCTuG79CN2vAMhxpqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2SdcBCyckeVBZf6Mkxwo4qc.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:01
Zhou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:31:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde/vergelijkbaar situatie, al is bij mij meteen ge-refund, meer dan wat onterecht is afgeschreven.
Het is niet bol die het claimd maar Curve o.b.v. mijn ervaring en wat ik op www heb gelezen. Meteen een spport ticket aanmaken

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 16:49
Ik zit ook laatste uur mee te kijken maar die 23.6 is een aardige horde. Zojuist weer op afgeketst.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• TomTorquay
Pelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:55:

[Afbeelding]
Dat is zeker een optie, maar we zijn daar nog niet. Afwachten wat de komende uren/dagen gebeurt.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:55:
[...]

[Afbeelding]
Ok, dus zoals ik het hier lees... even nog een paar dagen wachten met inleggen voor de komende maand.
Thnx _/-\o_

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

• Pelox
FijneKerst schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:57:
[...]

Ok, dus zoals ik het hier lees... even nog een paar dagen wachten met inleggen voor de komende maand.
Thnx _/-\o_
Er zijn verschillende ideeën, ik zou ze allemaal bekijken en zelf je conclusie trekken ;)

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-12 18:56

knakworst

Get more sats!

[...]

Nu?
Edit: nee we gaan weer pumpen.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 22-12-2020 17:01 ]

• TomTorquay
FijneKerst schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:57:
[...]

Thnx _/-\o_
Niet noodzakelijk. Dit is één van de twee of drie mogelijke opties. Geen enkele garantie dat het ook daadwerkelijk dit wordt.

Verwijderd

Nou ik heb inmiddels een broekzal vol briefjes van 5 op Bitvavo gezet, wacht deze week nog even af maar dan knal ik het vol en zonder emotie fut en daleks in Bitcoin.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:36
@Verwijderd Thanks, nuttige tips!

Ik dacht altijd dat shillen een beetje voor de lowlives was, net zoals gangstarap. Maar ga zelf maar eens een rap proberen te maken en je komt er achter dat het nog best lastig is.

Anyhow, ik neem deze raad/advies alvast mee voor een volgende keer. Wat dat betreft ben ik beter in de betweterige 'I told you so' (al lopen er hier nog wel een paar talenten rond die dat ook kunnen). Zodra ORN naar de maan gaat en op Binance op 100 dollar staat (al vind ik het bij $3 ook al wel te rechtvaardigen) zal ik hier wel wat meer aandacht aanbesteden. Een soort koop nu-shill later-disclaimer.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:29

WhySoSerious

Be the change.

Wederom afgeketst op de 23,6. ALS we inderdaad een H&S vormen (4H) dan zal de derde test ook mislukken en dan gaan we zakken. Dit zou samen kunnen vallen met een driehoekje wat ik in de gaten zit te houden (hence de 23,6 die ik eerder stelde).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVLsS_qBDVhUqmGZK7d_uhfGP7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cZhjrN2TU8C2TE3WC4HcPPh2.jpg?f=fotoalbum_large

Als dit uitkomt dan gaan we ook terug naar 5K.

Ach, goed voor de VRH O-)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Slux schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:08:
[...]

Is ook zo maar die techniek staat niet stil en daarbij als voorbeeld een Nederland, daar is teveel energie op het moment, het netwerk kan het niet meer aan omdat er teveel stroom terug gegeven wordt.

Gelukkig heeft Slux ook daarom een grote bag Alfen gekocht :Y

Ik geloof er echt in, veel meer dan electra niet zo zeer voor autos, maar wel voor alle andere sectoren en als backup genarators die nu met diesel staan te rotten, die wereld is echt heel groot en staat nog in de kinderschoenen.
Oh, de energietransitie gaat ook niet 1 winnaar kennen, maar gaat een mix van bronnen & dragers worden.

Maar ik wilde alleen even aanstippen dat waterstof altijd inefficiënter zal zijn dan energie uit een accu halen. Een case waar we een energieoverschot hebben kan er natuurlijk altijd voor zorgen dat het alsnog een haalbare kaart gaat worden :)

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:40
Damn wat een ups en downs met GRT. Ik denk dat ik verkoop bij de eerste beste high op 60 cent..

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
In mijn ogen begon GRT er juist langzaam weer beter en beter uit te zien :? . Leuk herstel wat zich voorlopig voort lijkt te zetten.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Is er nog iemand voor SPARTA vandaag?

doei

• TomTorquay
jellybrah schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:11:
Damn wat een ups en downs met GRT. Ik denk dat ik verkoop bij de eerste beste high op 60 cent..
Als die ooit nog zo hoog komt...
( ;) )

• mjoaris
@TomTorquay Wat is jou verhouding met NEO eigenlijk?

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:14:
Is er nog iemand voor SPARTA vandaag?
Heb je die ook op Binance ?

• SJAAKSJAAK
kevinoku schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:16:
[...]

Heb je die ook op Binance ?
Ja alleen een BNB pair

doei

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
jellybrah schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:11:
Verwacht dat dit weer zoon typisch "nieuw in de lijst... flink pumpen en dan weer lekker dumpen" coin nu is.

En heb ook zoon gevoel dat BTC ook weer de diepte in gaat.

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-12 16:11
TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:14:
[...]

Als die ooit nog zo hoog komt...
( ;) )
Precies.
Gisteren alles weggedaan, na twee mooie positieve dagen, gisteren er weer op leeggelopen.
Laatst vergelijkbaar iets gezien bij OXT

Ik blijf er verder vanaf, langzaam leeglopende fietsband.......

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik ben all in op de PSV coin maar ik verwacht niet dat die vanavond overtuigend door de resistance heen gaan knallen.

• Victor Belli
Wie heeft er nog een paar miljoen over om Bitcoin door die 23,6k heen te knallen?

One for the team?

• -Colossalman-
  • Laatst online: 13-12 10:01
Victor Belli schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:20:
Wie heeft er nog een paar miljoen over om Bitcoin door die 23,6k heen te knallen?

One for the team?
sorry net mijn personeel een kerstpakket besteld(de schoonmaakster). ;)

• TomTorquay
mjoaris schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:16:
@TomTorquay Wat is jou verhouding met NEO eigenlijk?
Ik weet dat het enorm onprofessioneel is, maar ik vond hun logo gewoon erg geslaagd. Dat je GAS kreeg was ook wel leuk. En nu hou ik m'n avatar gewoon zo omdat alle oudgedienden mij zo herkennen. Ik heb mijn laatste NEO's overigens in 2018 (of was het toch al 2019?) de deur uitgedaan en ben niet van plan om opnieuw in te stappen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik stel toch maar even wat veilig richting fiat voor het geval dat dit het was... 100% in fiat.

Ziet er op de daily prima uit trouwens, mooie bounce op de MA7:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUJEoTw5A2Vg0jITtO9ttoYK8ks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4FcfpQDx18ryDUvd6Ukcp0Pk.png?f=fotoalbum_large

Op de weekly een 2e/3e mooie doji in de maak die de vorige keren iedere keer werd opgevolgd door een grote groene candle:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OT_5L8adcB_EEcqB7Wy_T2mqYbQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4EqeKwOAJmNAoPkE6oZ7oDDu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 22-12-2020 17:35 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:38
Taro schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:26:
Ik stel toch maar even wat veilig richting fiat voor het geval dat dit het was... 100% in fiat.

Ziet er op de daily prima uit trouwens, mooie bounce op de MA7:
[Afbeelding]

Op de weekly een 2e/3e mooie doji in de maak die de vorige keren iedere keer werd opgevolgd door een grote groene candle:
[Afbeelding]
mijn longs uur terug ook dicht gegooid

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• jellybrah
mjoaris schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:13:
In mijn ogen begon GRT er juist langzaam weer beter en beter uit te zien :? . Leuk herstel wat zich voorlopig voort lijkt te zetten.
Hij loopt nu nog wat op inderdaad, ff in de gaten houden dus

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dat kan dan beter een doji worden die de 35k kietels @Taro

• TomTorquay
Taro schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:26:
Zit je 100% in fiat? Is dat niet wat extreem bearish?

• Pelox
TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:47:
[...]
Tradepot.

Ik ook in fiat met mijn tradespul.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:47:
[...]
Ik kijk het gewoon even aan, kan zo weer instappen. En ik zat nog deels in XRP, nog even nadenken of ik die überhaupt weer terugkoop of alleen voor BTC en ETH ga.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:18
Ik zit sinds vandaag ook weer 100% in fiat. Mocht btc doorbreken dan koop ik wel weer (hoger) in.

[EDIT]Ripple Labs being sued:
https://www.bloomberg.com...-sec-lawsuit?srnd=premium

[ Voor 43% gewijzigd door Nopheros op 22-12-2020 18:07 ]

• Crypts
TuutjDrie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:35:
[...]

En je was nog zo blij dat je misschien 2x cashback kreeg, moet je ook nu niet zeuren :+
Dat dus. :+
Heb je eigenlijk dubbele cashback gekregen?
Nee geintje, Bol gaat het niet dubbel incasseren, die post is al geboekt. Wel vervelend overigens, ik zit nu met een ander probleem dus dat wordt even klantenservice uittesten.

Edit: vaag? Gisteren bij Lidl hier wat boodschappen gedaan, in de Curve app staat dat ook netjes zo vermeld maar in Revolut (de kaart die ik hiervoor gelinkt had) staat dat ik boodschappen heb gedaan bij Spar Magyarorszag Kft en dat is niet Lidl Cyprus maar Spar Hongarije. :+
Het is duidelijk dat deze nieuwe producten hier en daar nog wat kinderziektes lijken te hebben. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Crypts op 22-12-2020 18:48 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• jellybrah
Nog 12 euro in ripple zitten op Exodus, nu is de minimale exchange ergens rond de 80-100 stuks.. lekker dan

• mjoaris
Go go GRT }:O

• Zhou
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:58:
[...]

Dat dus. :+
Heb je eigenlijk dubbele cashback gekregen?
Nee geintje, Bol gaat het niet dubbel incasseren, die post is al geboekt. Wel vervelend overigens, ik zit nu met een ander probleem dus dat wordt even klantenservice uittesten.

Edit: vaag? Gisteren bij Lidl hier wat boodschappen gedaan, in de Curve app staat dat ook netjes zo vermeld maar in Revolut (de kaart die ik hiervoor gelinkt had) staat dat ik boodschappen heb gedaan bij Spar Magyarorszag Kft en dat is niet Lidl Cyprus maar Spar Hongarije. :+
Het is duidelijk dat deze nieuwe producten hier en daar nog wat kinderziektes lijken te hebben. :P
Beide betalingen staan op "betaald". Wacht op 1 van de 2 op "voltooid" dan krijg ik mogelijk een (2de) cashback.

Een supportverzoek aangemaakt bij Curve. Raar dat na indiening er geen nummer of email wordt gecommuniceerd.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
Moet eerlijk bekennen dat ik het momenteel niet vervelend vind om nog in GRT te zitten :-)

• Prutzertje
Je hebt me overgehaald. Small pennies in gezet op GRT just for the sake of it. MOON :'D

• SJAAKSJAAK
DylanV1990 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:59:
Moet eerlijk bekennen dat ik het momenteel niet vervelend vind om nog in GRT te zitten :-)
vanmorgen uitgestapt :(

doei

• Crypts
Zhou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:55:
[...]

Beide betalingen staan op "betaald". Wacht op 1 van de 2 op "voltooid" dan krijg ik mogelijk een (2de) cashback.

Een supportverzoek aangemaakt bij Curve. Raar dat na indiening er geen nummer of email wordt gecommuniceerd.
Beetje gek idd, hier ook support ticket aangemaakt maar er gebeurt verder niks. Iets van bevestiging zou wel leuk zijn. :/

• Appeltjeeitje
Jep, ik heb ongelijk. Heb te vroeg verlies genomen....

Hoop voor je dat ie door het dak gaat!

Verwijderd

GRT... ;w

'Had ik maar...'

:+

Ach ja, 2 weken vakantie. Genoeg drank om om het te verGRTen.

• DylanV1990
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:06:
[...]

Hoop voor je dat ie door het dak gaat!
Ik hoop het ook! :)

We gaan het zien, wie weet straks weer 10 cent eraf.. ben geen trader, totaal geen verstand van, dus HODL! oOo

• Crypts
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:06:
[...]

Dit leest een beetje gek weg, je had graag meer verlies gehad? :+

• jellybrah
DylanV1990 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:08:
[...]

Ik hoop het ook! :)

We gaan het zien, wie weet straks weer 10 cent eraf.. ben geen trader, totaal geen verstand van, dus HODL! oOo
Nog eeeeeffe ietsje door en dan verkoop ik de boel

• Appeltjeeitje
Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:15:
[...]

Dit leest een beetje gek weg, je had graag meer verlies gehad? :+
:)

Ja zie het ook..... nee, ik vind winst toch leuker.
Had in GRT denk ik 50 trades gemaakt maar de laatste 10 ofzo zat ik compleet mis, en die hebben bijna alle winst doen verdampen. Vannacht op 38 cent de laatste eruit gegooid, ik was het helemaal beu

Vandaag niets gedaan, even afstand genomen.

• DylanV1990
jellybrah schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:23:
[...]

Nog eeeeeffe ietsje door en dan verkoop ik de boel
Hier strijdend ten onder!

Of...

• jellybrah
DylanV1990 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:24:
[...]

Hier strijdend ten onder!

Of...
Het antwoord is Koffiedik :9

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Ha mooi man dat grt, 2% is verhandelbaar en binance is een giga bagholder. Waarom zou het pumpen... hmm

• Crypts
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:23:
[...]

:)

Ja zie het ook..... nee, ik vind winst toch leuker.
Had in GRT denk ik 50 trades gemaakt maar de laatste 10 ofzo zat ik compleet mis, en die hebben bijna alle winst doen verdampen. Vannacht op 38 cent de laatste eruit gegooid, ik was het helemaal beu

Vandaag niets gedaan, even afstand genomen.
Wellicht een klassieke beginners fout gemaakt? Het willen traden. Ken het gevoel wel maar soms is het beter niks te doen. Het voelt minder rot om winst mis te lopen door niks te doen dan geld te verliezen door krampachtig door te blijven gaan. :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Precies, ik heb laatste dagen ook naar grafiek zitten kijken en getwijfeld te kopen, maar niet gedaan. Wanneer BTC zo nerveus is icm de volatiliteit van een nieuwe coins is het, in mijn geval, meer geluk hebben dan bewuste keuzes maken.

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Daarom gaat 't ook omhoog, nooit rouwig om zijn.
Al ben ik wel benieuwd waar dit muntje heen gaat.
Heeft iemand verwachtingen.

XRP = trash

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Daarnaast is groene candles chasen sowieso niet bepaald de meest rendabele manier om te traden..
buy the dip!

edit: oh daar is de dip al ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door iVibes op 22-12-2020 19:31 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• SJAAKSJAAK
Mr_Ripple schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:29:
[...]

wel met winst hoor dus niet ontevreden.

doei

• jellybrah
Ik wacht op de volgende dip :D

[ Voor 39% gewijzigd door jellybrah op 22-12-2020 19:39 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Dat is wel het voordeligst, een hype even kans geven om ergens te landen.
Dat geflipperkast van sommigen hier onder de noemer "traden" is soms geestig om te volgen :+

Daarbij is het gewoon een zinvol en snugger project. Het meest zinvolle nieuwe project van de afgelopen maanden naar mijn mening. Lekker hoddlen en (indien mogelijk) nog wat bijkopen bij dips. Ik denk dat GRT het heel leuk kan gaan doen als er een fatsoenlijke alt run gaat komen.

Mensen die Chainlink voor $1.80-$2.00 hebben verkocht slechts (!) 12 maand geleden geleden, slikken dagelijks medicatie tegen de hoofdpijn van het beuken van hun hoofd tegen de kast. GRT zou een "Chainlinkje" kunnen worden.....er kriebelt iets, maar kan uiteraard ook zijn dat ik een keertje moet douchen.

Geen financieel advies en garantie tot aan het eind van deze pagina o<:)

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 22-12-2020 19:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• DylanV1990
Mr_Ripple schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:29:
[...]

Moon!

Nee zonder gekheid, ik heb er weinig verstand van, maar.zoals hier eerder al werd gezegd vind ik het opvallend dat zo'n nieuwe coin uit het niets gelijk door grote exchanges wordt gelist. Just the beginning?

Zit helaas pas sinds begin 2019 in crypto en dan kijk ik weleens met jaloezie terug naar die 'muntjes' die in de begindagen een fractie waard waren van wat ze nu waard zijn.

Ik zeg 100 USD :-) To good to be true, I know..

• Appeltjeeitje
Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:27:
[...]

Wellicht een klassieke beginners fout gemaakt? Het willen traden. Ken het gevoel wel maar soms is het beter niks te doen. Het voelt minder rot om winst mis te lopen door niks te doen dan geld te verliezen door krampachtig door te blijven gaan. :)
Ach wat is fout.
Ik heb gemist dat de beweeglijkheid eruit ging. Eerst steeds binnen bandbreedtes van 5 cent veel kunnen traden. Gisteren lukte dat niet meer, de snelheid was eruit.

Ja dat is een fout 8)7 :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

23,6 range.

Knikkende knietjes!

• Mooody

Mooody

elmoody

Zo ziet organische groei er overigens uit....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrRnrqXorKf4aYCuFpoD6XaultU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q6K8hb5P2UgiLEuOhrBqAoik.png?f=fotoalbum_large

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• DylanV1990
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:41:

[Afbeelding]
Haha, ik teken er direct voor als dit bij GRT zo gaat in 2.5 jaar. Dan komt FO heel dichtbij :-)

En anders waren het een paar leuke weken/maanden.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-12 18:56
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:41:

[Afbeelding]
Ja dat ziet er echt heel organisch uit :?

• Prutzertje
Prutzertje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:01:
[...]

Je hebt me overgehaald. Small pennies in gezet op GRT just for the sake of it. MOON :'D
Domme zet..... Daar gaat GRT 8)7

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als je op zulke korte termijn wil traden moet je echt even BTC afwachten.

Als die nu doorbreekt dan kan je straks GRT bijkopen voor 5 cent per stuk...

• Prutzertje
WhySoSerious schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:51:
Als je op zulke korte termijn wil traden moet je echt even BTC afwachten.

Als die nu doorbreekt dan kan je straks GRT bijkopen voor 5 cent per stuk...
Zal dat is eens in de gaten houden.

• SJAAKSJAAK
Prutzertje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:52:
[...]

Zal dat is eens in de gaten houden.
je kocht ook op groene kaarsen, gaat bij mij meestal fout.

doei

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Hoelang duren iDeal deposits bij binance? Dacht gooi er eens 100€ op voor de cashback. Maar vanuit de app werkt uiteraard de return niet

Nvm staat erop

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 22-12-2020 19:55 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Crypts
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:36:
[...]

Ach wat is fout.
Ik heb gemist dat de beweeglijkheid eruit ging. Eerst steeds binnen bandbreedtes van 5 cent veel kunnen traden. Gisteren lukte dat niet meer, de snelheid was eruit.

Ja dat is een fout 8)7 :)
Bedoelde het niet negatief maar je schreef dat je laatste 10 trades van de 50 je winst hebben doen verdampen en dan krijg ik de indruk dat je 'moest' traden van jezelf. Kan ernaast zitten en het is geen kritiek oid, ik weet alleen dat het heel verleidelijk is om verloren winst weer terug te proberen te halen terwijl verlies pakken dan gewoon beter is. :)

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 22:49
green-tea schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:54:
Hoelang duren iDeal deposits bij binance? Dacht gooi er eens 100€ op voor de cashback. Maar vanuit de app werkt uiteraard de return niet

Nvm staat erop
Bij mij gemiddeld tussen de 3 en 10 minuten, as we speak... :+

• Appeltjeeitje
Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:58:
[...]

Bedoelde het niet negatief maar je schreef dat je laatste 10 trades van de 50 je winst hebben doen verdampen en dan krijg ik de indruk dat je 'moest' traden van jezelf. Kan ernaast zitten en het is geen kritiek oid, ik weet alleen dat het heel verleidelijk is om verloren winst weer terug te proberen te halen terwijl verlies pakken dan gewoon beter is. :)
Niet als negatief ervaren hoor!!
Sterker nog, juist positief :)

(Was inderdaad een stukje gelijk willen halen, die slechte trades)

[ Voor 6% gewijzigd door Appeltjeeitje op 22-12-2020 20:03 ]

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:54
Zal de cryptomarkt over een paar dagen weer inzakken? Zoals de afgelopen jaren telkens het geval was? Wat denken jullie

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Mooody

Mooody

elmoody

dylan_ schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:47:
[...]

Ja dat ziet er echt heel organisch uit :?
Niet?

Tijdens de mega pump was LINK behoorlijk overbought. Het was zoekende naar een marktconforme prijs, die is inmiddels gevonden.

Je ziet de laatste maanden dat elk dipje wordt opgekocht door (voornamelijk) ontwikkelaars en speculanten. LINK wordt als token echt gebruikt in het wereldje, dat zie je imo goed aan het verloop van de laatste maanden. Belangrijk: LINK beweegt behoorlijk onafhankelijk van de Bitcoin koers, dat is een duidelijk teken voor organische groei.

Vergeet niet dat dit een project is die nog in de kinderschoenen staat en dat het grotemensenwerk nog moet beginnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 22-12-2020 20:08 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 17:48
Potdomme BTC, je zou dalen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kan nog prima hoor :)
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:06:
[...]
Je ziet de laatste maanden dat elk dipje wordt opgekocht door (voornamelijk) ontwikkelaars en speculanten. LINK wordt als token echt gebruikt in het wereldje, dat zie je imo goed aan het verloop van de laatste maanden.
Dat speculanten LINK kopen geloof ik wel, net als dat ze ze weer verkopen, maar voornamelijk ontwikkelaars zet ik mijn vraagtekens bij. En hoe zie je aan het prijsverloop dat LINK echt als token wordt gebruikt?

[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 22-12-2020 20:12 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

OneTimer schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:03:
Zal de cryptomarkt over een paar dagen weer inzakken? Zoals de afgelopen jaren telkens het geval was? Wat denken jullie
Nee. BTC gaat naar de maan. En dan ben ik nog vrij pessimistisch.

[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 22-12-2020 20:12 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• TomTorquay
Dat was alleen in '17-'18 het geval...

• Mooody

Mooody

elmoody

Bever! schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:26:
Ha mooi man dat grt, 2% is verhandelbaar en binance is een giga bagholder. Waarom zou het pumpen... hmm
Heb je een lijstje met de bag holders?

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-12 14:22
Welke jaren doel je op in dit geval?
Begin 2018 was het enige jaar dat het instortte, omdat Henk en Ingrid hun spaargeld zagen verdampen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Herkent iemand dit GRT patroon? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mV2St--e0MpjxES73jP-vpjL0xc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3h0p0ChH8MWuCicf7aBuWcEB.png?f=user_large

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

spok9

Groen...

Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:10:
[...]

Heb je een lijstje met de bag holders?
Zoiets?

Edit, foute link, scam token, blijven opletten |:(

Dit is de goede:
https://etherscan.io/toke...6244bdf05cda44a7#balances

[ Voor 23% gewijzigd door spok9 op 22-12-2020 20:25 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Pagina: 1 ... 22 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!