Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Iedere koper kent een verkoper, dus wat je hier stelt kan onmogelijkPelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:24:
Hoe kan de prijs stijgen als er 2x zoveel mensen btc verkopen dan kopen?
De prijs is simpelweg de laatste transactie.
Als er om 12:00 honderd mensen BTC verhandelen voor 23k, en om 13:00 twee mensen BTC verhandelen voor 25k, dan is de 'prijs' gewoon 25k.
Onrealistisch is dat wel, want die 100 mensen zullen vast voor 24k al willen verkopen.
Het kan heel goed dat er heel veel mensen in een bepaalde situatie willen verkopen, waardoor de prijs daalt. Als er echter niemand bereid is te verkopen, maar er willen wel mensen BTC aanschaffen, dan kan de koers ondanks weinig volume grote sprongen maken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja ik kijk eigenlijk altijd wel naar depth charts. Zolang je weet dat er genoeg invisible orders zijn (vooral op Bitmex) en spoofers kan je er soms best een richting uit halen.MrWilliams schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:03:
[...]
Dat klopt.... lang niet alles is zichtbaar. ook niet op de exchanges (OTC). Daarnaast zijn er meer DEXes waardoor het ook moeilijker peilen is (zeker qua volume).
Maar toch, als je er op handelt is het zeker de moeite waard om het orderbook te bekijken. Daarnaast geven d longs/shorts op Binance in grote lijnen wel redelijk het sentiment aan waarin de markt verkeert.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Moon soon, we zitten boven die stomme driehoek weer
Maarja, ik hoor die malle Bitcoin ook zo zeggen 'haha geintje' om vervolgens er duizend dollar vanaf te trappen.
Mijn hemel, ik heb nog nooit zoveel whitelist- en transfer-, 2FA- en emailcodes moeten intypen. En dat voor een tientje aan coins.
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Hoezo een tientje? Of heeft niet iedereen 1000 TWT ontvangen?zwartewoud schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:43:
Die airdrop van 100 TWT op binance heb ik naar Trust Wallet gezet. Ook nog een beetje BNB als brandstof. Daar er dan TWT-BEP2 van gemaakt. Van die TWT dan weer 0.4 BNB gekocht in Trust Wallet op de Binance DEX (gewoon in de app). Dat staat nu te koop voor 28 NEXO tokens. Als dat gelukt is gaat het weer naar NEXO.
Mijn hemel, ik heb nog nooit zoveel whitelist- en transfer-, 2FA- en emailcodes moeten intypen. En dat voor een tientje aan coins.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Moon?
MOON?
Hier 10K aan TWT ontvangen... raar...Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:49:
[...]
Hoezo een tientje? Of heeft niet iedereen 1000 TWT ontvangen?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zero.
Ik ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:01:
Ik heb geen TWT gekregen![]()
Godver de god gloeiende godverdomme
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zoek even op TWT...
(en hide small balances uitvinken)
[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 22-12-2020 14:06 ]
Verwijderd
Eens kijken of CZ ook op die ledger lijst staat.
* Jaapio pakt vast zijn Makita met steenboor en laadt zijn accu's op
All Binance users that completed ANY trade on spot, margin or futures between 2020/12/14 0:00 AM to 2020/12/21 0:00 AM (UTC) will have already received 100 TWT in their spot accounts.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:04:
[...]
Eens kijken of CZ ook op die ledger lijst staat.
* Jaapio pakt vast zijn Makita met steenboor en laadt zijn accu's op
Dat verklaartSmultie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:06:
Je moet iig getrade hebben op Binance om TWT te krijgen.
Aangezien ik HODLer ben... no dice
Als je wel getrade hebt in de actie periode maar geen 100 twt hebt ontvangen, submit dan een support ticket, PM je userid en ticket nummer als je wilt...
Bewijs van traden staat in je historie....
[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 22-12-2020 14:10 ]
Looks like the Ripple/XRP team is sinking to new levels of strangeness. They're claiming that their shitcoin should not be called a security for *public policy reasons*, namely because Bitcoin and Ethereum are "Chinese-controlled". 😂😂https://t.co/ts02JqrTrB pic.twitter.com/mKwEzGIetk
— vitalik.eth (@VitalikButerin) 22 december 2020
[ Voor 255% gewijzigd door Mooody op 22-12-2020 14:23 ]
Ik kan deze niet verkopen?iVibes schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:04:
Veel mensen zien trouwens niet dat ze TWT ontvangen hebben omdat de BTC waarde op 0 staat in je spot wallet en dat gaat qua sortering niet helemaal lekker...
Zoek even op TWT...
(en hide small balances uitvinken)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Zero.
Tot 5 januari de tijd dus..... tiet zat!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Ja tussen die tijd heb ik dus niet getrade. Pas op 21-12 om 06:29. (GRT REKT trade)Egeau schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:06:
[...]
All Binance users that completed ANY trade on spot, margin or futures between 2020/12/14 0:00 AM to 2020/12/21 0:00 AM (UTC) will have already received 100 TWT in their spot accounts.
Naaiers.
Ik wacht iig nog maar even met het aanschaffen van de oudejaarsloten.
Zit Trump hier achter?Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:10:
[...]
https://t.co/mKwEzGIetk
Dikke n00b dat ik ben. Hoe embed ik een tweet?
[embed.] TWEET URL [/embed]
Vanavond Reef staken tenzij je PSG of JUV fan bentGelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:15:
Ook m'n 100 TWT omgezet naar 0.5 BNB
Jaaaa 0.5 BNB op de launchpool. Hoeren neuken nooit meer werken!knakworst schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:18:
[...]
Vanavond Reef staken tenzij je PSG of JUV fan bent
Het is allemaal net te weinig om een trade te doen en ik weiger eerst te traden naar de shitcoin om vervolgens hopelijk meer te kunnen converteren naar een andere coin. Er blijft sowieso wel wat achter.
Of is het wel mogelijk naar 0 te krijgen?
Kan gewoon naar Trust wallet, dan omzetten naar BNB of whatever...Pelox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:13:
Twt witdrawal suspended. Kan ik nog nergens heen met die 500 twt..
Verwijderd
De BNB dust converter.Qunix schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:19:
Hoe kan ik het beste van mijn shitcoins afkomen in Binance?
Het is allemaal net te weinig om een trade te doen en ik weiger eerst te traden naar de shitcoin om vervolgens hopelijk meer te kunnen converteren naar een andere coin. Er blijft sowieso wel wat achter.
Convert to BNB optie gebruiken..Qunix schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:19:
In https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main bovenaan Convert to BNBQunix schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:19:
[Twitter: https://twitter.com/SwipeWallet/status/1341184796811165698]
Kan weer in het potje "Swipe investering terugverdiend"
Stuur je inloggegevens maar evenQunix schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:19:
Tinder is nog steeds actueel ja?Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:21:
Vannacht $100 gewonnen (3e prijs) met een Swipe actie
[Twitter]
Verwijderd
Reageer even met:Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:21:
Vannacht $100 gewonnen (3e prijs) met een Swipe actie
[Twitter]
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Swipe team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
Ik zat er serieus aan te denken hahaVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:23:
[...]
Reageer even met:
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Swipe team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
Als de withdrawal is uitgeschakeld wordt dat lastig..BoulaMouzer schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:21:
[...]
Kan gewoon naar Trust wallet, dan omzetten naar BNB of whatever...
Gelungen. DankeWhySoSerious schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:18:
[...]
Zit Trump hier achter?
[embed.] TWEET URL [/embed]
Ja idd overheen gelezen, vanochtend wat het nog mogelijkiVibes schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:24:
Pelox2002 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:13:
[...]
Als de withdrawal is uitgeschakeld wordt dat lastig..
Ik denk dat de Binance Smart Chain langs de kant van de weg staat met een rokende motor...BoulaMouzer schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:27:
[...]
Ja idd overheen gelezen, vanochtend wat het nog mogelijk
Ik denk dat ze vaker dit soort acties moeten doen. Dat je verplicht bent te interacten met de BSC. Mijn ervaring is dat het echt prima werkt. Vele malen sneller en goedkoper dan de EtherchainiVibes schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:29:
[...]
Ik denk dat de Binance Smart Chain langs de kant van de weg staat met een rokende motor...
Schijnt dat inmiddels de naam is veranderd in The Graf.Jeaust schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:29:
[Afbeelding]
The Graph heeft ook een eigen idee van een graph zo te zien
Mwahaha, ik ken wat mensen die voor hem werken, zal eens vragen of hij nu spijt heeft van dat advies (wel 3 jaar oud overigens).Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:30:
Mindblown, Bitcoin komt uit Nederland @2:15
[YouTube: Don't Trust Bitcoin!]
Dat sowieso. En als ze ons daar op deze manier voor belonen willen we best een beetje interacten...Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:30:
[...]
Ik denk dat ze vaker dit soort acties moeten doen. Dat je verplicht bent te interacten met de BSC. Mijn ervaring is dat het echt prima werkt. Vele malen sneller en goedkoper dan de Etherchain
Opzich is het wel een aardige kerel met over het algemeen wel hulpzame tips. Maar dit is zo typisch "oud geld" dat geen idee heeft van de waarde imo.Specy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:32:
[...]
Mwahaha, ik ken wat mensen die voor hem werken, zal eens vragen of hij nu spijt heeft van dat advies (wel 3 jaar oud overigens).
Toen in 2017 hier iedereen erindook hoorde ik van mensen in de VS maar weinig enthousiasme. Dus ik denk dat er daar veel minder mensen ingestapt zijn dan hier, in ieder geval toen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:33:
[...]
Opzich is het wel een aardige kerel met over het algemeen wel hulpzame tips. Maar dit is zo typisch "oud geld" dat geen idee heeft van de waarde imo.
Tja, crypto is nog steeds een niche markt hè. En de VS is een groot land. Zal procentueel wel zo'n beetje gelijk zijn als hier toch?Specy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:35:
[...]
Toen in 2017 hier iedereen erindook hoorde ik van mensen in de VS maar weinig enthousiasme. Dus ik denk dat er daar veel minder mensen ingestapt zijn dan hier, in ieder geval toen.
Maar jij kent m persoonlijk? Dan ben ik zeker wel benieuwd naar zijn mening nu. Hij heeft zich vaker kritisch over crypto uitgesproken. Ik verwacht niet dat dit zomaar zal bijdraaien
Maarja, dat is ook oud/bejaard geld dat niet overtuigd is. Ik zal zwaaien vanaf de maan paps!
wat verwachten jullie van NBS. heb er nu 20k van. tijdje terug gekocht maar nu ik op binance kijk toch twee dagen te laat verkocht -_-
dus.. When moon?
Als je ze voor 19 december hebt gekocht kun je het nu nog steeds positief afsluiten toch?cellkuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:43:
Heren/dames,
wat verwachten jullie van NBS. heb er nu 20k van. tijdje terug gekocht maar nu ik op binance kijk toch twee dagen te laat verkocht -_-
dus.. When moon?
Mijn opa zei altijd: " Ik ga nog liever REKT, dan dat ik NBS koop".cellkuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:43:
Heren/dames,
dus.. When moon?
Sorry, ik moest eraan denken.
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Nubits, jaren geleden goed aan hun bug verdiend adhv hun "stable"-coin NBT. Good times, good times, was toen wel een shady clubje :-)cellkuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:43:
Heren/dames,
dus.. When moon?
Verder helemaal niet relevant aan je vraag, want dit zijn New BitShares blijkbaar
Ik las ook NSB coinzwartewoud schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:47:
[...]
Mijn opa zei altijd: " Ik ga nog liever REKT, dan dat ik NBS koop".
Sorry, ik moest eraan denken.
Hemzelf niet, maar zijn producent wel. Die organiseert elk jaar een trip naar Area 51 waar we met een groep idioten dan gaan rondhangen en omhoogkijkenGelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:39:
[...]
Tja, crypto is nog steeds een niche markt hè. En de VS is een groot land. Zal procentueel wel zo'n beetje gelijk zijn als hier toch?
Maar jij kent m persoonlijk? Dan ben ik zeker wel benieuwd naar zijn mening nu. Hij heeft zich vaker kritisch over crypto uitgesproken. Ik verwacht niet dat dit zomaar zal bijdraaien
Hij heeft me een paar weken geleden (via Skype) een rondleiding in het nieuwe studio-complex van Ramsey gegeven, echt, wauw.
Ik heb hem net een berichtje gestuurd, duurt soms wel even voor hij reageert.
Verwijderd
Bitshares fork die geairdropped is aan Bitshares holders. Heel veel Amerikanen/Europeanen zijn hem misgelopen omdat ze hun BTS wallet niet op CN vote hebben gezet tijdens de hoogte van de snapshot, door het ontbreken van deze gegevens in de engelse vertaling in de airdrop guide. Voornamelijk Chinezen die erin zitten, en iedereen die destijds op een ondersteunende exchange zat.cellkuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:43:
Heren/dames,
dus.. When moon?
Geen tot weinig bagholders, maar wel echt een pump en dump shitcoin.
Ik heb ze direct na de airdrop op 190 sats verkocht, en nooit meer naar omgekeken.
Goeie buy tussen de 20-35 sats, dumpen in een pump.
Geen idee dus.
Wachten tot je ze weer kan withdrawen
Dan werkt Convert to BNB ook weer?Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:58:
[...]
Wachten tot je ze weer kan withdrawen
Onder de 1500 sats vertrouwde ik het niet meer en heb de stack verkocht (tegen mijn principes in
Dus heb ff een blij momentje en ga zo een appelkruimelvlaai kopen.
Hopen dat GRT weer bijtrekt, want daar gaat 't ff iets minder
Al was er vandaag mooie weerstand rond de 2000 sats.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 22-12-2020 15:03 ]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht dat je iets moest doen met de de BSC om ze te kunnen verkopen.
Persoonlijk had ik ervaring met pancakeswap en kon daar de boel wisselen. Maar lees ook mensen over de native Trust wallet
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 22-12-2020 15:12 ]
Zero.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je moet een transactie maken binnen 7 dagen.Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:08:
Bij mij staat al sinds 16 november die reward van 5 pond van de Curve card op pending, is er iemand die hem al wel gekregen heeft?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Graag PM
[ Voor 7% gewijzigd door zwartewoud op 22-12-2020 15:26 ]
Die had ik de dag na het instellen al gedaan. Zat transacties gedaan in die periode aangezien ik er zo goed als alles mee betaal.Gondor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:21:
[...]
Je moet een transactie maken binnen 7 dagen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kan ik hier garantie op claimen? Ik heb nog trust issues van de 27k claim van Taro.WhySoSerious schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:27:
Die 23,6 zit ik al een tijdje op te wachten. Als die doorbroken kan worden gaan we weer up, up, up!
Nee.dehardstyler schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:30:
[...]
Kan ik hier garantie op claimen? Ik heb nog trust issues van de 27k claim van Taro.
Maar dit kan goed de 4e leg zijn geweest, eindpunt van die 5e zal dan de 27k van Taro kunnen zijn. Alhoewel ik de top wat minder hoog inschat.
Wel dikke sellwalls nog overigens...
Wie a zegt moet b zeggen toch, dus hier het verhaal:
Bij bol .com wat gekocht en een tweede clone afschrijving is uitgevoerd na twee dagen met een iets hoger bedrag, hetzelfee omschrijving als de eerste.
Direct een refund van de vorige transactie naar de visa en nog eens naar de cash Wallet op de curve kaart gekregen.
Heb dus teveel terug gekregen maar wat ik eng vind is dat in de timeline alleen de laatste zichtbaar is. Transactie is transactie en moet in de historie blijven en niet zomaar verdwijnen.
Platform lijkt nog niet volwassen.
Wachten op een reactie van de curve support.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Dan zou ik een support ticket aanmaken.Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:25:
[...]
Die had ik de dag na het instellen al gedaan. Zat transacties gedaan in die periode aangezien ik er zo goed als alles mee betaal.
Op zich wel aardig hersteld toch de afgelopen uren? Heeft natuurlijk wel veel hoger gestaan de dagen hiervoor, maar toch..Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:00:
Hopen dat GRT weer bijtrekt, want daar gaat 't ff iets minder
Al was er vandaag mooie weerstand rond de 2000 sats.
cellkuh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:51:
Nsb coin... hmm interesting
Ik had een keer de Curve Cash gekozen in de app. Toen is een paar pound afgegaan tijdens het afrekenen.Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:25:
[...]
Die had ik de dag na het instellen al gedaan. Zat transacties gedaan in die periode aangezien ik er zo goed als alles mee betaal.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik hoop nog steeds op een drop en heb daarom maar wat verkocht. Inderdaad, gebaseerd op iets wat ik hoop.WhySoSerious schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:27:
Die 23,6 zit ik al een tijdje op te wachten. Als die doorbroken kan worden gaan we weer up, up, up!
Blijkbaar leer ik niet zo snel van mijn fouten.
Het begint wel echt een zielig zooitje te worden daar. Hoe lang gaan mensen er nog intrappen?
Als ik het goed begrijp is de eerste transactie dus verdwenen maar die heeft wel doorgang gevonden omdat de tweede is teruggedraaid maar alleen die tweede staat dus in je overzicht? Fouten maken kan altijd maar dit zou niet moeten kunnen idd.Gondor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:31:
Ik heb een niet al te positieve gedoe met de curve kaart, ik wacht eerst het afhandelen af, support reageert supersnel binnen een week![]()
Wie a zegt moet b zeggen toch, dus hier het verhaal:
Bij bol .com wat gekocht en een tweede clone afschrijving is uitgevoerd na twee dagen met een iets hoger bedrag, hetzelfee omschrijving als de eerste.
Direct een refund van de vorige transactie naar de visa en nog eens naar de cash Wallet op de curve kaart gekregen.
Heb dus teveel terug gekregen maar wat ik eng vind is dat in de timeline alleen de laatste zichtbaar is. Transactie is transactie en moet in de historie blijven en niet zomaar verdwijnen.
Platform lijkt nog niet volwassen.
Wachten op een reactie van de curve support.
Verwijderd
[YouTube: Hopium Machina | World’s First Hydrogen-Powered Luxury Car]Ray_ schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:44:
[...]
Ik hoop nog steeds op een drop en heb daarom maar wat verkocht. Inderdaad, gebaseerd op iets wat ik hoop.
Blijkbaar leer ik niet zo snel van mijn fouten.
Ik heb nog nooit betaald met Curve Cash, kan het zo wel even proberen. Misschien dat het dan vrij komt, zou nog niet eens zo gek zijn om te voorkomen dat mensen app installeren en vervolgens alleen die 5 pond uitgeven en er vervolgens niets meedoen. Ik vind het wel een briljante uitvinding overigens, net ook mijn andere kaarten erin gehangen, enige die niet lukten waren die van Openbank en N26 (N26 business pakte hij wel)Zhou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:42:
[...]
Ik had een keer de Curve Cash gekozen in de app. Toen is een paar pound afgegaan tijdens het afrekenen.
Die is niet verkeerd
Vrees alleen dat waterstof het niet gaat redden als brandstof. Veel te omslachtig om vrachtwagens met waterstof naar waterstofstations te rijden. Daar is iets beters voor bedacht; elektriciteit
Als de koers teveel zakt, gooien ze er weer een airdrop tegenaanWillem Egel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:45:
[...]
Het begint wel echt een zielig zooitje te worden daar. Hoe lang gaan mensen er nog intrappen?
Verwijderd
Eens.Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:53:
[...]
Die is niet verkeerd
Vrees alleen dat waterstof het niet gaat redden als brandstof. Veel te omslachtig om vrachtwagens met waterstof naar waterstofstations te rijden. Daar is iets beters voor bedacht; elektriciteit
Maargoed, een auto van het merk Hopium...
Da's toch wel uber crypto.
Voor boten, vrachtwagens, en zelfs vliegtuigen is het een prima alternatief.Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:53:
[...]
Die is niet verkeerd
En die verhalen dat het te duur is niet efficiënt enz enz riepen ze ook over accus jaren terug.
Ik geloof er wel in maja ik heb ook een grote bag plug power
Verwijderd
Om ze te claimen en om te kunnen zetten naar tokens met waarde, moet je ze blijkbaar eerst door de Binance smart chain halen:mjoaris schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:55:
Ik kan op dit moment die 100 TWT withdrawen. Iemand tips om om te zetten naar BNB? Werd nog niet erg wijs uit de eerdere posts. Convert to BNB is geen mogelijkheid.
www.binance.com/en/amp/bl...en-TWT-Airdrop-On-Binance
Elke keer energie omzetten kost energie, dat is een natuurwet. En gebruik van waterstof heb je nou eenmaal een aantal omzettingen.Slux schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:57:
[...]
Voor boten, vrachtwagens, en zelfs vliegtuigen is het een prima alternatief.
En die verhalen dat het te duur is niet efficiënt enz enz riepen ze ook over accus jaren terug.
Ik geloof er wel in maja ik heb ook een grote bag plug power
Is ook zo maar die techniek staat niet stil en daarbij als voorbeeld een Nederland, daar is teveel energie op het moment, het netwerk kan het niet meer aan omdat er teveel stroom terug gegeven wordt.WhySoSerious schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:03:
[...]
Elke keer energie omzetten kost energie, dat is een natuurwet. En gebruik van waterstof heb je nou eenmaal een aantal omzettingen.
Gelukkig heeft Slux ook daarom een grote bag Alfen gekocht
Ik geloof er echt in, veel meer dan electra niet zo zeer voor autos, maar wel voor alle andere sectoren en als backup genarators die nu met diesel staan te rotten, die wereld is echt heel groot en staat nog in de kinderschoenen.
De echte betaling naar bol is weg uit het lijst en alleen de refund daarvan is zichtbaar met de datum van de refund. Beide horen daar te staan.Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:46:
[...]
Als ik het goed begrijp is de eerste transactie dus verdwenen maar die heeft wel doorgang gevonden omdat de tweede is teruggedraaid maar alleen die tweede staat dus in je overzicht? Fouten maken kan altijd maar dit zou niet moeten kunnen idd.
In de trx lijst bij de Binance kaart staan drie transacties, betaling voor bol, de spook afschrijving voor bol en de refund van de eerste (minus 5pond).
Jammer van N26 inderdaad, die wilde ik als "embarrassment" card toevoegen.Crypts schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:52:
[...]
Ik heb nog nooit betaald met Curve Cash, kan het zo wel even proberen. Misschien dat het dan vrij komt, zou nog niet eens zo gek zijn om te voorkomen dat mensen app installeren en vervolgens alleen die 5 pond uitgeven en er vervolgens niets meedoen. Ik vind het wel een briljante uitvinding overigens, net ook mijn andere kaarten erin gehangen, enige die niet lukten waren die van Openbank en N26 (N26 business pakte hij wel)
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/lgo3J2Yx0shmHocTN2LzwgPu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BlvtB1g2UgMRHdZdtotUci98.png?f=fotoalbum_large)