[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 193 Laatste
Acties:
  • 532.184 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Nieuwste trend, ik kijk elke avond een of twee afleveringen Chicago Med voor het slapen gaan. Moet ik net vanavond bij een aflevering belanden waarbij het ziekenhuis gehackt wordt en ze 30 btc losgeld vragen. ‘Whats that, like 30-40 thousand dolars, lets just pay it’ zegt ene haha :)
Aflevering uit seizoen 2 dus 2016 of zo denk ik.
Leuke ‘toeval’, ff kieke hoe het af gaat lopen...trusten!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Leuk voor hen. Maar het had ook anders kunnen aflopen. Ik zou het nooit aandurven, zo'n all-in. Ik hou liever mijn beide nieren moest het foutlopen. En mijn vrouw/dochters uit de prostitutie. Maar ze hebben gegokt en gewonnen. Gefeliciteerd, familie Talhuttu.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:53
Het concept was niks mis mee, de uitvoering is juist zo kut :P

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-06 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Here's a thing I made...

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2020 04:34 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:11
Het is hier nog rustig. Allemaal een kater van de champagne en kaviaar die er gisteravond doorheen is gegaan? 😃

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zit te wachten wanneer ETH gaat losbarsten. Of zal BTC weer moonen 🤷

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:57
hahahahah ik gok dat er best wel wat hodlers zijn die het niet volgen en dan ineens horen dat het weer aardig opgeklommen is. Ik had dat (niet zo extreem als dit) in 2016 ook wel. Echt gewoon 2 jaar totaal niet gekeken of gevolgd.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Tja, er gebeurt ook niet zo veel. Blijft een beetje rond de 23k hangen. Boring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 23:11
Hehe ja, bizar hoe snel het went.

Ik moet wel zeggen dat ik meer en meer over een (deel) exit strategie nadenk. Het gaat zó hard nu met dit soort bedragen en ik weet niet of ik me wel goed en wel besef hoeveel keiharde euro’s dit zijn als je ze op je bankrek zou zien staan.. Er helemaal uit ga ik zeker niet maar misschien eens 50% in trapjes gaan cashen :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 23:30
hsst schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:51:
Tja, er gebeurt ook niet zo veel. Blijft een beetje rond de 23k hangen. Boring
Geef het een beetje een cooldown yo :) ging als de mallen omhoog.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:22

jvp

@Mooooody Dat ging even snel met ANKR. Al mijn sell order gehit voor ik ze kon aanpassen en ik had ze al lekker ruim gezet! Geef je aan wanneer we weer kunnen instappen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-06 23:33

hmr

Zo veel nieuwe mensen in dit topic.

Vragen over belasting.

BUUUULLLLLRUNNNNNNN

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Mooi de nacht doorgekomen zo te zien (de Aziaten hebben niet massaal verkocht). Lijkt wereldwijd concensus te zijn dat dit (of hoger) een acceptabel prijsniveau is voor BTC vandaag. Ik reis sinds 2018 mee (dus ken de gigantische drops). Dit gevoel (gestage stijging) ken ik niet, en ik heb nog nooit een bullrun meegemaakt. Imo is dit dan dus dat missende gevoel. Crypto is weer in het nieuws en Henk en Ingrid stappen vast in. Ik blijf nog lekker een paar maanden zitten (maar volg de koersen elk uur). Wel wat verkooporders geplaatst voor de helft van mijn port (ik speel volledig met winst) zo rond BTC $30k. Fijne dagen allemaal, geniet ervan! En ook fijne feestdagen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
jvp schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:27:
@Mooooody Dat ging even snel met ANKR. Al mijn sell order gehit voor ik ze kon aanpassen en ik had ze al lekker ruim gezet! Geef je aan wanneer we weer kunnen instappen? ;)
Gaat nog wel meer worden als The Graph blijft gaan, gaat als een trein en de rest erachteraan.
Veel samenwerkingen binnen The Graph

Zie eerder bericht van @Mooooody
https://gathering.tweaker...message/64644380#64644380

https://gathering.tweaker...message/64646632#64646632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19

WhySoSerious

Be the change.

Marthusiast schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:48:
Mooi de nacht doorgekomen zo te zien (de Aziaten hebben niet massaal verkocht). Lijkt wereldwijd concensus te zijn dat dit (of hoger) een acceptabel prijsniveau is voor BTC vandaag.
Accumulatie-fase voor 124K nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
124k.. haha.. straks hoeft McAfee zijn geslachtsdeel niet publiek op te eten ook nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

Hij houdt mooi de 23k vast. d:)b *O*

25k voor de kerst zou kunnen, maar dan moet hij net zo'n groeistuip krijgen als gisteren.
Als hij gaat retracen, dan wordt het wat moeilijk en kan hij voor einde jaar nog wel rond de 25k eindigen.

Ik hoop eigenlijk op het eerste. Ik ben nu al klaar met die dubbele getallen. Kunnen we die niet gewoon overslaan en meteen door naar de 100k+!!???!!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:22

jvp

M-v-G schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:51:
[...]

Gaat nog wel meer worden als The Graph blijft gaan, gaat als een trein en de rest erachteraan.
Veel samenwerkingen binnen The Graph

Zie eerder bericht van @Mooooody
https://gathering.tweaker...message/64644380#64644380

https://gathering.tweaker...message/64646632#64646632
ANKR zakt alweer en dat is goed. Kan ik weer laag instappen en wachten op de volgende ronde O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ja ga we nou nog zakken of hoe zit het?...
Ik had ook nooit moeten verkopen op 22K ...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:23
Ja, waar is die volatiliteit heen? Als ik dit soort stabiele zooi wil zien kijk ik wel naar Durk op Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
FijneKerst schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:43:
Ik had ook nooit moeten verkopen op 22K ...
en ik had nooit 3 jaar geleden moeten verkopen....Er valt helaas niets van te zeggen.

Ik wil nu bijvoorbeeld weer instappen maar ik "durf" niet.. ik ben bang dat het gaat zakken en ik te duur gekocht heb, maar ben ook bang dat hij naar XXX.000 euro schiet en ik de boot mis.

Rijk worden lukt toch niet meer met mijn bedragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 24-06 13:28
Ik twijfel of we nog ooit daily breaks gaan zien van -25% . En dat is op zich prima, zegt veel over de huidige sentiment en investeerders.

[ Voor 4% gewijzigd door SonyEricsson op 18-12-2020 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

seadogg schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:48:
[...]

en ik had nooit 3 jaar geleden moeten verkopen....Er valt helaas niets van te zeggen.

Ik wil nu bijvoorbeeld weer instappen maar ik "durf" niet.. ik ben bang dat het gaat zakken en ik te duur gekocht heb, maar ben ook bang dat hij naar XXX.000 euro schiet en ik de boot mis.

Als ik alle grafiekies bekijk en alle berichten lees van toch enigsinds erkende Bitcoin goeroes, dan kan het nog ZEKER een jaar moonen voordat we echte grote beren op de weg gaan zien.
Dus tijd zat om in te zetten :9~

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
seadogg schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:48:
[...]

Heel eenvoudig, in stukjes inkopen. Wekelijks of maandelijks, vast bedrag. Nooit te duur gekocht, geen boot gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:47:
Ja, waar is die volatiliteit heen? Als ik dit soort stabiele zooi wil zien kijk ik wel naar Durk op Z.
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:50:
Ik twijfel of we nog ooit daily breaks gaan zien van -25% . En dat is op zich prima, zegt veel over de huidige sentiment en investeerders.
Al denk ik nog niet dat het zo ver is (er is nog geen 500miljard mcap), maar wel een belangrijk ding dat gaat veranderen als de prijs hoger wordt: Volatiliteit zal een beetje bij beetje minder worden, omdat door de hogere prijs (=hogere schaarste) er minder muntjes te verhandelen zullen zijn. Marktschommelingen zullen zich dus alleen nog voor gaan doen bij 'grote verschuivingen in de markt' en niet plotsklaps omdat een of twee whales besluiten dat ze geld willen verdienen.

Ik zou het dus ook een heel goed teken vinden als de prijs nu rond deze koers blijft hangen (23k) zonder -25%. Dat betekent meer volwassenheid, dus klaar voor adoptie door de bedrijven met een grote portfolio.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Laatst online: 09-06 11:37
Ik heb hier als lurker vaak genoeg iets zien staan als "laat maar zakken tot 12k, dan koop ik mij stevig in".
Maar als dat het sentiment bij het gros van de mensen zou zijn, dan gaat het toch niet gebeuren?

Natuurlijk is dit topic niet een juiste graadmeter van het sentiment, maar ik denk dat we veilig kunnen stellen dat crypto toch nog een redelijke niche is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
10.15 uur en gaat weer klimmen naar de 24K.
Lekker zo 3 dagen achter elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 11:13
Daar had ik gehoopt dat ik uit de rode cijfers zou klimmen met mijn ANKR. Die ging als een speer. Helaas, stond 1% in het rood en toen gingen ze weer dalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:50:
[...]

Kosten voor je zorg(verzekering) al eens gecheckt? ;w Da's niet grappig. Met een beetje normaal salaris betaal je daar zo 500 a 600 ballen voor je zorgverzekering en dan moet je nog een hele hoop zelf dokken.
Als zelfstandige in NL betaalde ik zo'n 4000 euro per jaar aan zorgverzekering. Dat is dus inclusief de bijdrage SVW. In Duitsland gaat dat iets anders, daar betaal je 14% over je inkomen.

Als ik de uren zou werken die ik in NL werkte, dan was dat 8000 euro per jaar geweest.

Maar ja, een van de redenen om naar DE te verhuizen is om minder te gaan werken. Ik werk nog maar een paar uurtjes per week. De zorgpremie is nu 2200 euro per jaar. Dat is het minimum wat mogelijk is. Dat is dan wel inclusief tandarts-basis.

Iets zelf dokken heb ik nog niet meegemaakt. Ja ok, een keer een tientje eigen bijdrage voor een ambulance.

Wat ik ook niet genoemd had was de hypotheekrenteafrek. Die kan je (ruimschoots?) wegstrepen tegen de lagere huizenprijzen.

Maar zo is het wel weer genoeg Duitsland-shillen. Als er iemand meer weten wil, dan graag PM.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Blijkbaar koopt alleen Grayscale al rond de 2000 BTC per dag (OTC), en worden er maar 900 gemined. Do the math...

https://www.bybt.com/Grayscale

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

croc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:35:
Blijkbaar koopt alleen Grayscale al rond de 2000 BTC per dag (OTC), en worden er maar 900 gemined. Do the math...

2000-900=1100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:47:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 09:28
Hm ik heb meer dan 30 dagen geleden 52 BNB gekocht en deze vrijwel direct gestaked via de flexible DEFI optie van binance. Nu sta ik nog steeds als level 1 op de binance card. Het moest toch niet uitmaken of je de BNB in je spot wallet laat staan of staked op het binance platform. Beide tellen toch mee met je average holdings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork

Als je whale bent en je wil veel van iets kopen, dan hang je dat toch pas aan de grote klok als je het al gedaan hebt lijkt mij? Anders drijf je zelf de prijs op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:39
zork schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:38:
[...]

Als je whale bent en je wil veel van iets kopen, dan hang je dat toch pas aan de grote klok als je het al gedaan hebt lijkt mij? Anders drijf je zelf de prijs op!
Waarschijnlijk zijn ze wettelijk verplicht dit te publiceren, net als met normale aandelenmarkten waarschijnlijk. Alleen omdat het crypto is, wordt het door de cryptowereld aan de grote klok gehangen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door anboni op 18-12-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
[...]

Als je het grootste deel al eerder ingekocht hebt wil je toch alleen maar laten zien dat je er in gelooft dat de prijs nog verder zal stijgen? Met +570k BTC wil je liefst de prijs opdrijven ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 12:35
[...]

Of je bent er gebaat mee dat de prijs stijgt. Als je namens investeerder BTC mag inkopen is het wel lekker als je kan laten zien dat het kopen van BTC rendeert. Althans, zolang je geen rendement uit het verleden kan laten zien zullen wenige instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
croc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:42:
[...]

Als je het grootste deel al eerder ingekocht hebt wil je toch alleen maar laten zien dat je er in gelooft dat de prijs nog verder zal stijgen? Met +570k BTC wil je liefst de prijs opdrijven ja!
Ja dan wel inderdaad, maar sommige van die berichten leken alsof er grote jongens pas in gingen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

keepitfrosty schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:38:
Hm ik heb meer dan 30 dagen geleden 52 BNB gekocht en deze vrijwel direct gestaked via de flexible DEFI optie van binance. Nu sta ik nog steeds als level 1 op de binance card. Het moest toch niet uitmaken of je de BNB in je spot wallet laat staan of staked op het binance platform. Beide tellen toch mee met je average holdings?
Op het dashboard van je kaart wordt ook je "AVG BNB Balance" weergegeven.
Zie je daar die 52BNB terug?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
iVibes schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:49:
[...]

Op het dashboard van je kaart wordt ook je "AVG BNB Balance" weergegeven.
Zie je daar die 52BNB terug?
Nee daar staan die dus niet. Ik meende dat je de bnb gewoon kon staken of in de bnb vault kon gooien. Ik denk dat ze nu gewoon in je spot wallet moeten blijven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

keepitfrosty schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:52:
[...]
Nee daar staan die dus niet. Ik meende dat je de bnb gewoon kon staken of in de bnb vault kon gooien. Ik denk dat ze nu gewoon in je spot wallet moeten blijven ofzo.
Dit zegt Binance zelf:
"For example, you have 200 BNB in your Spot Wallet, 2,000 BNB in your Futures Wallet, and 20,000 BNB in your Launchpool account. We add all your BNB balances in your Binance account, regardless of where you use it, to determine your cashback rate. No need to worry about arbitrary rules or restrictions. In this case, you will have 22,200 BNB in total, which grants you the 8% cashback rate"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Breaking news.

De koersen en een raket.

[YouTube: Dogecoin in 2020 (MEME)]

When

Acties:
  • +1 Henk 'm!

1 BTC = 6253310.31 DOGE

Don't be one. Be millionaire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
keepitfrosty schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:52:
[...]

Heb je wel goed gekeken? Mijn BNB zit ook in de BNB Vault en wordt goed weergegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sXw7zKG0anIYCo_mEw-lararYcU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UjgoXfHkXtAWdigDrAO8l8Om.png?f=user_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-06 09:03
Op naar de 300k! :7

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Zhou schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:03:
[...]

Heb je wel goed gekeken? Mijn BNB zit ook in de BNB Vault en wordt goed weergegeven.

[Afbeelding]
Ja heel vreemd ik heb wel goed gekeken verder. Zal support eens vragen als ik ooit door de wachtrij kom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hebben jullie al eens van BLOX gehoord trouwens? Onwijs vette tool!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

WhySoSerious schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:10:
Hebben jullie al eens van BLOX gehoord trouwens? Onwijs vette tool!
Mijn gratis BLOX tientje is nu al gestegen naar 11,14 euro!! yes!
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCTaiCJ-FwfLZHzD50vPHMmCr04=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gyzX8HNVnuTTnbZSwO9AKe4F.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 16:07

Wel opvallend dat ze ETH de laatste dagen iets hebben afgebouwd, kennelijk toch minder vraag naar dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Het weekend komt eraan... Gaan we de streak van de vorige weken aanhouden en stijgen?

Ik ga toch een plukje ETH kopen denk ik... Just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Heb wat vraagjes over het staken van ETH. Ik heb (helaas) minder dan 32 ETH op mijn ledger staan. Is het met een lager aantal dan 32 ook mogelijk om het vast te zetten en rente te trekken? Moet ik mijn ETH dan van mijn ledger halen en zo ja, hoe groot is dit risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-06 21:10
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:18:
Het weekend komt eraan... Gaan we de streak van de vorige weken aanhouden en stijgen?

Ik ga toch een plukje ETH kopen denk ik... Just in case.
Kerstbonus, wall street, massa-adoptie, 100k next week!

Echte bull-run moet nog beginnen, hoe eerder je instapt hoe beter!

Tenminste, dit zei een collega tegen mij, hij had dat van iemand die cryptokoersen kon voorspellen.

We gaan allemaal naar de maan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:40
vrrs schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:19:
Heb wat vraagjes over het staken van ETH. Ik heb (helaas) minder dan 32 ETH op mijn ledger staan. Is het met een lager aantal dan 32 ook mogelijk om het vast te zetten en rente te trekken? Moet ik mijn ETH dan van mijn ledger halen en zo ja, hoe groot is dit risico?
Bij Kraken kan dit wel, maar let op, je ETH staan VAST totdat netwerk 2.0 oid wordt gelanceerd.
Stel dat dit nooit gelanceerd wordt, dan komen in theorie je ETH nooit meer vrij, dus ben je min of meer je inleg kwijt, want je kan ze niet verhandelen.
Dus let op wat je doet.

Kraken heeft aangegeven dat ze hier flexibel mee omgaan. Ik denk dat Kraken dus gaat bemiddelen tussen iemand die wil gaan staken en iemand die zijn ETH wil opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Victor Belli schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:22:
[...]

Kerstbonus, wall street, massa-adoptie, 100k next week!

Echte bull-run moet nog beginnen, hoe eerder je instapt hoe beter!

Tenminste, dit zei een collega tegen mij, hij had dat van iemand die cryptokoersen kon voorspellen.

We gaan allemaal naar de maan!
Je vergeet de 13de maandsalaris. Salaris wordt volgende week gestort. Geen vakantie dus het geld gaat ergens naar toe en het is niet de spaarrekening van 0.01%.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-06 16:25
Zhou schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:29:
[...]

Je vergeet de 13de maandsalaris. Salaris wordt volgende week gestort. Geen vakantie dus het geld gaat ergens naar toe en het is niet de spaarrekening van 0.01%.
Naar de vrouw as usual ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
ybos schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:25:
[...]

Bij Kraken kan dit wel, maar let op, je ETH staan VAST totdat netwerk 2.0 oid wordt gelanceerd.
Stel dat dit nooit gelanceerd wordt, dan komen in theorie je ETH nooit meer vrij, dus ben je min of meer je inleg kwijt, want je kan ze niet verhandelen.
Dus let op wat je doet.

Kraken heeft aangegeven dat ze hier flexibel mee omgaan. Ik denk dat Kraken dus gaat bemiddelen tussen iemand die wil gaan staken en iemand die zijn ETH wil opnemen.
Thx voor je reactie! Als ik het goed begrijp kan je dus enkel staken via het 2.0 netwerk? Ik zat eerder te hopen op flexibel staken zoals je bijvoorbeeld op Binance ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
iVibes schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:13:
[...]

Mijn gratis BLOX tientje is nu al gestegen naar 11,14 euro!! yes!
:+

[Afbeelding]
Ik had hem omgezet in LTC en sta op €13,93 op het moment. Niet slecht aangezien er 50 cent transactiekosten vanaf ging dus ik begon eigenlijk met €9,50. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

vrrs schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:31:
[...]

Thx voor je reactie! Als ik het goed begrijp kan je dus enkel staken via het 2.0 netwerk? Ik zat eerder te hopen op flexibel staken zoals je bijvoorbeeld op Binance ziet.
Jij bent op zoek naar het Nexo-platform my friend. Weinig risico, hoge rewards. Much wow!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Ha! De Action is dicht.

Fiat heeft geen usecase voor vrouwen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 23:30
Iedereen hier dollar waardes aan het bekijken en ik maar wachten op de 20K Euro ...... :P

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

HaruHaru schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:38:
Iedereen hier dollar waardes aan het bekijken en ik maar wachten op de 20K Euro ...... :P
Omstreeks 24,44K :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:37:
[...]

Ha! De Action is dicht.

Fiat heeft geen usecase voor vrouwen momenteel.
Zalando draait toch nog gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Stuur ze gewoon even naar België, hier zijn ze allemaal open en kan ze naar hartelust shoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
croc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:41:
[...]

Zalando draait toch nog gewoon?
Zeg even tegen de vrouw dat ze alleen bij kleine winkeltjes mag bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Weer zit er redelijk wat verschil in stijgingsprecentages tussen BTC/USD en BTC/EUR paren, ruim 1,5 tot bijna 2% ten faveure van euro's. Ik kan dit verschil echter niet terugvinden in de USD/EUR koers. Iemand een idee hoe dit kan? :?

Overigens schrikbarend hoe snel de dollar devalueert op het moment. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:31:
[...]

Ik had hem omgezet in LTC en sta op €13,93 op het moment. Niet slecht aangezien er 50 cent transactiekosten vanaf ging dus ik begon eigenlijk met €9,50. :)
Ik had m'n tientje omgezet naar Dogecoin, gewoon omdat het kan..
:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

iVibes schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:47:
[...]

Ik had m'n tientje omgezet naar Dogecoin, gewoon omdat het kan..
:)
Kijk. Adoption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Wat is er met RepV2 aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Mensen, er moet toch eerst een fatsoenlijke higher-low gemaakt worden, ofniet dan?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-06 17:22
https://www.ad.nl/tech/de...den-in-portugal~a2aa7dc8/

Bitcoin familie O+

[ Voor 8% gewijzigd door Gerwin486741 op 18-12-2020 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Didi _o_
De getatoeëerde B met twee strepen siert nog altijd zijn onderarm. ,,De B van biljonair of van bankroet heb ik ooit gezegd. De kans dat het het eerste wordt is het grootst."
@Anoniem: 1032405 , wanneer komt jouw Doge-tat?

[ Voor 93% gewijzigd door WhySoSerious op 18-12-2020 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
"Enkele honderdduizenden euro's", als ik dat even letterlijk neem kom je aan 333 BTC. Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu je het zegt...

Mijn lichaam is momenteel nog een blank canvas.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

D op de linkerbil, GE op de rechterbil, en dan maar voorover buigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
WhySoSerious schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:36:
[...]

Jij bent op zoek naar het Nexo-platform my friend. Weinig risico, hoge rewards. Much wow!
Thx, dat ziet er interessant uit inderdaad. Ik heb een account aangemaakt.

Ik zie dat er een bedrag van 100M verzekerd is. Dat maakt het risico aanzienlijk kleiner, maar hoeveel is er momenteel ingelegd? Als er al 200M vast staat is maar 50% van de assets verzekerd.

Gebruik jij het zelf ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

vrrs schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:02:
[...]

Ik zie dat er een bedrag van 100M verzekerd is. Dat maakt het risico aanzienlijk kleiner, maar hoeveel is er momenteel ingelegd? Als er al 200M vast staat is maar 50% van de assets verzekerd.

Heb er inderdaad een beetje staan, 10 dagen ofzo.

Dat laatste kan ik ook niet achterhalen, zat te denken om dat eens te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

croc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:57:
[...]

"Enkele honderdduizenden euro's", als ik dat even letterlijk neem kom je aan 333 BTC. Lekker!
Die Didi is wel een held.

Je moet het maar durven. Alles verkopen voor Bitcoin. Ik heb respect voor zijn manier van denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:03:
[...]

Je moet het maar durven. Alles verkopen voor Bitcoin. Ik heb respect voor zijn manier van denken.
Over 3 jaar gaan wij hem achterna in onze omgebouwde Nissan EV200 (mits hij dan nog in Europa is) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

WhySoSerious schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:04:
[...]

Over 3 jaar gaan wij hem achterna in onze omgebouwde Nissan EV200 (mits hij dan nog in Europa is) :)
Ik zou wel eens een biertje met hem willen doen.

Volgens mij wel een prima gast.

Een echte vrije vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:00
Daar zijn we weer,
Ik maar denken dat ik een ban had.
Is er een nieuw topic deel gestart xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:05:
[...]

Een echte vrije vogel.
* Kunnen we nu misschien even kappen met dat platvloerse gelul? *

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2020 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:57
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:05:
[...]

Een echte vrije vogel.
Ja idd. En sinds hij een kanaal op youtube heeft kijk ik soms ook wat van zijn podcasts. Hij weet er toch een stuk meer van dan ik 4 jaar terug dacht. Iig heerlijk positief altijd

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

elektriekert schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:06:
Daar zijn we weer,
Ik maar denken dat ik een ban had.
Is er een nieuw topic deel gestart xD
Haha, had vanmorgen hetzelfde... de link naar het nieuwe topic stond namelijk niet in de laatste reactie (bij bijladen van de nieuwe reacties) ... ik dacht, die willen verder zonder mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 27-05 14:13
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:03:
[...]

CZ heeft in 2015 zijn huis verkocht voor BTC. Toen kelderde het. In die tijd was het nog meer een gok. Didi verklaring. Wij zetten alles op BTC en als het mislukt geen probleem want het gaat om de kwaliteit van leven. Maar wel ontzettend blij zijn dat BTC stijgt. Zeg gewoon dat je rijk wilt worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Hij heeft wel knappe dochters.

Zorgen genoeg voor Didi dus. :+

Zo zie je maar, ook al leef je zonder bezittingen, helemaal stress vrij ben je nooit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2020 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

vrrs schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:02:
[...]

Staat op de website en op die van BitGo hoe dat werkt: Die security werkt per private key die bij BitGo gedeponeerd wordt.

Ik gebruik het zelf ook maar dan voor fiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:09:
[...]

Haha smeerlap.

Hij heeft wel knappe dochters.

Zorgen genoeg voor Didi dus. :+

Zo zie je maar, ook al leef je zonder bezittingen, helemaal stress vrij ben je nooit ;)
Nee even zonder flauwekul. Het idee speelt wel door ons hoofd hier. Huis verkopen / verhuren, en dan een maandje of 6 door Europa trekken. Dochter nog geen leerplicht dan, vaste lasten zo veel mogelijk verminderd. Zou leuk zijn als crypto daar ook een beetje aan kan bijdragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:13:
[...]

Nee even zonder flauwekul. Het idee speelt wel door ons hoofd hier. Huis verkopen / verhuren, en dan een maandje of 6 door Europa trekken. Dochter nog geen leerplicht dan, vaste lasten zo veel mogelijk verminderd. Zou leuk zijn als crypto daar ook een beetje aan kan bijdragen :)
Wat houdt je tegen?
Serieus doen. Nu kan je het en straks zit je constant te balen als je het niet gedaan hebt!
Zeker als je remote kan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:16:
[...]

Wat houdt je tegen?
Serieus doen. Nu kan je het en straks zit je constant te balen als je het niet gedaan hebt!
Zeker als je remote kan werken.
Moeten wat meer vermogen & passief inkomen opbouwen. Zou wel makkelijker zijn als de Hobbit zich zelfstandig kan voortbewegen, (en de Ducati moet nog verkocht worden :+)

Werk komt trouwens niet in dit plaatje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
lighting_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:07:
Wij zetten alles op BTC en als het mislukt geen probleem want het gaat om de kwaliteit van leven.
Als het mislukt is het rap gedaan met de kwaliteit van leven...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

TomTorquay schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:18:
[...]
Als het mislukt is het rap gedaan met de kwaliteit van leven...
Een wijs man heeft ooit gezegd;

"Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
WhySoSerious schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:17:
[...]

Moeten wat meer vermogen & passief inkomen opbouwen. Zou wel makkelijker zijn als de Hobbit zich zelfstandig kan voortbewegen, (en de Ducati moet nog verkocht worden :+)

Werk komt trouwens niet in dit plaatje voor.
Van dat wrak geraak jij nooit af hoor. BTC staat eerder op 100.000USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
De BNB/BTC is ook met 50% naar beneden gegaan sinds het moment dat het enigszins stabiel was. En als ik dan vervolgens de pair BNB/USDT zie, dan valt het wel mee en zijn we 20% onder de ATH.
Toch wel moeilijk om een pair te volgen waarbij beide assets enorm andere waardes hebben. Toch nog steeds wennen voor mij, en daarom dat ik terugval op een waarde wat ik snap (USDT, of Euro)... Denken in waarde in BTC blijft lastig met zo'n volatiele koers.
Dat is precies wat er bij Tesla aan de hand was mbt de stock split.
Pagina: 1 ... 3 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!