[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 193 Laatste
Acties:
  • 531.515 views

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 07:59

Malarky

Wils voor wat ieder

Hahah oops... maar kan nog steeds dead cat bounce

Tja, stap je op support lijn in XRPDOWN, schiet die door stap je meteen weer uit uiteraard. Zolang de schades die je dan lijdt maar niet in verhouding staan tot de winsten die je pakt als die wel hard afketst en je laat em enigzins uitlopen.

Zou mij zeeer verbazen als we nu alsnog de 24k pakken vanuit deze uitgangspositie ipv alsnog naar beneden voor die correctie die gewoon nodig is.

[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 17-12-2020 20:15 ]

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
jaja lange termijn sowieso. ik probeer gewoon boodschappengeld te verdienen hier.

doei

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Marttt schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:02:
https://blog.coinbase.com...on-statement-b140a9dfc9f5

Erg interessante zet, ik benieuwd wat voor effect dit zou kunnen hebben op de toekomst..
Zekers... Er zullen wel meer volgen.
Kunnen we later ook zien hoeveel ze verdienen aan de exchange.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

SJAAKSJAAK schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:14:
[...]

jaja lange termijn sowieso. ik probeer gewoon boodschappengeld te verdienen hier.
;) Mijn ervaring: als ik met kleinere bedragen trade neem ik rustige, weloverwegen, geduldige beslissingen. Als ik met groot geld trade lijkt het tevaak op paniek voetbal.

Dus... dan maar boodschappen geld terugverdienen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Wow mooie dag vandaag!!! Whoohoo!! Moon!
Had een poosje terug mijn inleg (DCA-end 2018 ingegaan, toen voor het eerst in crypto) al verdubbeld (en de inleg er lekker uitgehaald), Speel nu dus met de winst verder. Gaat lekkerrrr!!!
Hoe gaat het met jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:56

WhySoSerious

Be the change.

'T gaat, 't gaat.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 22:27

Mooody

elmoody

Volgende mijlpaal is €20k. Als we zo doorgaan, halen we dat vanavond nog :P

Zal ook wel wat selloff komen rond deze prijs, omdat er toch aardig wat mensen zijn die op BTC/EUR traden op o.a. Coinbase.

[ Voor 45% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 20:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:23
Nogmaal bedankt hiervoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:23:
Hmmpf, moet ie wel even door de 23,4K heen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:44:
[...]

Oh dat geloof ik graag hoor. Maar ik ga daar zelf niet aan beginnen. In een beat market misschien, maar zoals het nu gaat zou ik naast @Slux komen te wonen, onder de brug.
Hey hey niet zo niet zo negatief over mijn woon omgeving aub.
ik heb het al moeilijk genoeg deze dagen zo voor de kerst, en het is hier nog nat en koud ook.

De azijn is ook op dus ik kan nu best gezellig zijn, en iedereen is gewoon welkom bij mij zelfs de slux haters ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:23:

Zal ook wel wat selloff komen rond deze prijs, omdat er toch aardig wat mensen zijn die op BTC/EUR traden op o.a. Coinbase.
Ik zie sinds die voorbeeld grafiek na elke golf despair en fake bullruns ;(

doei

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:25
Malarky schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:14:
[...]

Zou mij zeeer verbazen als we nu alsnog de 24k pakken vanuit deze uitgangspositie ipv alsnog naar beneden voor die correctie die gewoon nodig is.
Mij ook :P maar bitcoin doet natuurlijk gekke dingen, zeker in een bullrun als deze... De groei naar 20k kende al veel te weinig forse correcties imho.

Als ik 1 ding heb geleerd van 2017 is het dat je niet in het midden van de bullrun moet verkopen om lager weer te kopen, want precies dan klopt het even niet :+

Hodl.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn voorspelling is dat BTC pas echt gaat dippen bij een volgende psychologisch grens, net zoals dat ~$20k was in 2017.

Voorbeeld: Die bounce net om 19:15u ongeveer exact op 22,5k, terug naar 23,5k. Psychologische grenzen spelen een enorm belangrijke rol in price dicovery fases.

Ik voorspel enige moeite met $25k. Als die gebroken is, is $50k het volgende level. Om dat te bereiken hebben we wel de media nodig.

Hoe opvallend stil is het nog in de media trouwens? En hoe bullish is dat voor BTC _O_

Rond $50k (waarschijnlijk 45-47k oid) kun je een enorme selloff verwachten. Kan zomaar in een week weer op 20-25k zitten. (a la de pulldown in 2017/2018...minus een beetje omdat nu veel BTC vast staat bij bedrijven en fondsen)

Tot zover mijn alziende oog. Ik ga 20% verkopen op 44k. Eerder niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 20:36 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:23
Cardano wordt wel snel gedoomped zeg.

• Mooody

Mooody

elmoody

ardana123 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:37:
Cardano wordt wel snel gedoomped zeg.
Als je alts wilt bijkopen, moet je gewoon wachten totdat de btc-pair-bodem bereikt is. Voor ADA is dat rond de 500 sats. Staat nu nog op 720 sats zie ik. Even geduld en we zijn er.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:29:
Ik voorspel enige moeite met $25k. Als die gebroken is, is $50k het volgende level.
Het betere nattevingerwerk?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-04 07:36
Hallo allemaal, ik ben nieuw in de crypto. Vandaag voor het eerst 50 euro in Chainlink geïnvesteerd. Voordat ik wat meer geld ga investeren 500 of 1000 ben ik nog wat afwachtend. Het is niet het ideale moment om in te stappen BTC zit op ATH. Wil nog graag in ETH en LTC investeren. Wat is jullie verwachting voor 2021, gaat het verder omhoog of komt er eerst weer een correctie? Snap dat dit glazenbol werk is maar jullie hebben er vast meer verstand dan ik als groentje ;)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Rekt.

• Mooody

Mooody

elmoody

99%, maar dat is overbodig om erbij te vermelden wanneer je het over een voorspelling hebt toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kan dat meerdere keren per dag?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:47:
[...]

Kan dat meerdere keren per dag?
Als je er voor open staat.

"Kucht u maar even"

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

zo ziet inderdaad een dead cat bounce eruit ;) al gaat die op deze manier nog een keer omhoog, voor zijn laatste keer ga ik vanuit.

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 17-12-2020 20:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MatsuMatsu85 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:45:
Hallo allemaal, ik ben nieuw in de crypto. Vandaag voor het eerst 50 euro in Chainlink geïnvesteerd. Voordat ik wat meer geld ga investeren 500 of 1000 ben ik nog wat afwachtend. Het is niet het ideale moment om in te stappen BTC zit op ATH. Wil nog graag in ETH en LTC investeren. Wat is jullie verwachting voor 2021, gaat het verder omhoog of komt er eerst weer een correctie? Snap dat dit glazenbol werk is maar jullie hebben er vast meer verstand dan ik als groentje ;)
Welkom :)

Niemand weet het. Gevoel zegt dat het verstandiger is om in grote alts (ETH, LINK e.d.) te stappen, dan in BTC op dit moment. ETH en LINK zijn nog niet zo gem00nd als BTC, kans is aanwezig dat die vroeger of later erachteraan racen. Zeker met een kleine investering wil je zoveel mogelijk upside potential. Maar als BTC een nosedive maakt, gaan de meeste alts door het doucheputje, dat risico loop je altijd.

Belangrijk is om een plan te maken hoe je PF er over bijv. 1 jaar uit moet zien. Bijv: 0,1 BTC + 2 ETH + 50 LINK en daar naar toe werken. Ik zou met dergelijke bedragen zeker niet teveel spreiden en je richten op 2 of max. 3 projecten. Absoluut niet gaan coin hoppen tussendoor, maar aan je plan blijven houden.

Laatste tip: Als je gaat voor bijv. 3 projecten, kies dan complementaire projecten. Bijv. 1 inflatie hedge (BTC), 1 smart contract project (ETH) en 1 protocol (LINK, AAVE, whatever)

Wil je mijn mening niet al teveel opdringen, het heet daarom ook een mening :) Maar imo heb je met BTC-ETH-LINK een fijne mix. Wil je verder gaan spreiden, pak dan bijv. een Defi protocol zoals YFI of AAVE erbij.
Maar zorgt dat het overgrote deel (70-80%?) van je PF uit BTC en ETH bestaat. Het blijkt nu wel weer dat dat niet geheel onverstandig is :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 21:00 ]

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Klopt het dat AAVE coins niet op de ledger X gezet kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MatsuMatsu85 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:45:
Kunt beter meer zonnepanelen kopen. :+

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-04 07:36
@Mooooody Super bedankt voor je reactie. Denk dat 2 tot 3 alt coins ook het beste is d:)b BTC staat nu echt te hoog om in te stappen. Wellicht na een goeie correctie weer.

@WhySoSerious Geen goed genoeg dak oppervlakte meer teveel schaduw :P Dus dan maar geld anders investeren ipv wegrotten op de bank...

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:00
Waar zou Michael Saylor zijn bitcointjes opslaan? Ik denk met keys in notepad++

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
JohnW1 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:52:
Klopt het dat AAVE coins niet op de ledger X gezet kan worden?
Heb er ook op Binance.
Wanneer je hier kijkt:
https://www.ledger.com/supported-crypto-assets
Moet het dus kunnen, gewoon de app installeren via ledger live.

Is een ERC20 token (dit zie je op coingecko omdat er een contract bij staat en soort: token) en dat gaat ongeveer altijd wel:

https://www.coingecko.com/nl/coins/aave

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:24:
[...]

Hey hey niet zo niet zo negatief over mijn woon omgeving aub.
ik heb het al moeilijk genoeg deze dagen zo voor de kerst, en het is hier nog nat en koud ook.

De azijn is ook op dus ik kan nu best gezellig zijn, en iedereen is gewoon welkom bij mij zelfs de slux haters ;)
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXttjulq_kkzaneRO_cTSiPKHpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UoSvCdd8TiGkHyiUYWMjTnSo.png?f=user_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 07:49
MatsuMatsu85 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:57:
@Mooooody Super bedankt voor je reactie. Denk dat 2 tot 3 alt coins ook het beste is d:)b BTC staat nu echt te hoog om in te stappen. Wellicht na een goeie correctie weer.

@WhySoSerious Geen goed genoeg dak oppervlakte meer teveel schaduw :P Dus dan maar geld anders investeren ipv wegrotten op de bank...
NIet om te porren maar wachten op een lokaal beetje minder kan is prima. Prognoses, zeker geen zekerheden, zijn echter wel dat btc nog keer 5 gaat minimaal. Kijk eens naar het verloop in het verleden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dn3v2p5qK63FBIeICQ_BSgUqRh8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hiro5NnIZgmGVd9fbpE4EhP4.jpg?f=user_large

Maar altijd DYOR

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat zeg je wel, maar who knows. Als we volgende week op 30k staan, heb je toch een leuk ritje kunnen maken.

DCA 2.0 spreekt mij het meeste aan;

1. Kies je maandelijkse inleg, bijv €100,-
2. Kies een vaste dag van inkoop, bijv. de 15e van de maand
3a. Staat BTC hoger dan op de 15e van de vorige maand, koop dan met 50% van je inleg Bitcoin (dus €50,-)
3b. Staat BTC lager dan op de 15e van de vorige maand, koop dan met 100% van je inleg Bitcoin (dus €100,-) én gebruik tevens je eventuele restant-inleg(gen) van 3a.

Zodoende "dwing" je jezelf om behoudend in te kopen bij een stijging en meer te kopen bij een daling.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

In dat geval luisteren naar moody, dat is een zeer wijs man/vrouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hmm dat lijkt er wel heel veel op ja, zelfs het ltc detail klopt :)

Alleen die dingen (normale mensen noemen ze kinderen geloof ik) herken ik niet, ik probeer ze af en toe te vangen om in oderdelen te verkopen maar ze zijn me altijd te snel af die co2 schijtmachientjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Veel rood, rekt en alles. Support die geen support blijkt te zijn. Morgenochtend staan we 18k, of 25k.

Btc staat voor bipolaire tering coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Malarky schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:49:
[...]

zo ziet inderdaad een dead cat bounce eruit ;) al gaat die op deze manier nog een keer omhoog, voor zijn laatste keer ga ik vanuit.
Net zolang roepen tot je een keer gelijk hebt?

"Ik voel een E"
"Niet? Een A dan?"
"Een S misschien, of een T?"

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:09:
[...]

In dat geval luisteren naar moody, dat is een zeer wijs man/vrouw.
:$

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:08:
[...]

Dat zeg je wel, maar who knows. Als we volgende week op 30k staan, heb je toch een leuk ritje kunnen maken.

DCA 2.0 spreekt mij het meeste aan;

1. Kies je maandelijkse inleg, bijv €100,-
2. Kies een vaste dag van inkoop, bijv. de 15e van de maand
3a. Staat BTC hoger dan op de 15e van de vorige maand, koop dan met 50% van je inleg Bitcoin (dus €50,-)
3b. Staat BTC lager dan op de 15e van de vorige maand, koop dan met 100% van je inleg Bitcoin (dus €100,-) én gebruik tevens je eventuele restant-inleg(gen) van 3a.

Zodoende "dwing" je jezelf om behoudend in te kopen bij een stijging en meer te kopen bij een daling.
Na 3 jaren shitcoins kan ik 1 ding adviseren @MatsuMatsu85: doe wat moody zegt.

Die alts is echt niks, leuk om zeer short term te traden maar dan moet je er echt boven op zitten in precies de goede periodes, of echt mega laag instappen.

Als ik ergens het meest op verloren heb is het op altcoins.

Ook al lijkt het nog zo verleidelijk, vroeg of laat denk je: had ik maar...

Ik heb volgende week ook wat mooie extra's en daarvan slinger ik een leuk deel rechtstreeks Bitcoin in.

• Qunix
@MatsuMatsu85 Check wat "dollar cost average" is, en dan zoals @Mooooody al zegt, elke maand een bedrag inleggen. Dus ook het bedrag inleggen als BTC heel hoog staat, en ook heel laag. Zorg ervoor dat je dit op een vaste dag doet.

• Mooody

Mooody

elmoody

Toch leuk om over alts te hebben.

Imo zou je toch 1 of 2 picks klaar moeten hebben staan, als er tekenen zijn van een oplevende alt market.

Hoe denken we over Elrond? Ik zit al tijden te twijfelen om in te stappen. Uiteraard wacht ik op BTC.

Elrond maakt projecten als ZIL e.d. compleet overbodig door de snelheid. Daarbij hebben ze diverse protocollen ontwikkeld die het mogelijk maken om non-blockchain data te koppelen aan Elrond.

Belangrijk: Verhaal is goed, site is duidelijk, logo prima, marketing goed voor elkaar. Een kanshebber om een leuk ritje op te kunnen maken.

Iemand een mening? Uiteraard gaat dit om een trade coin, niet een hodl :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:13:

Btc staat voor bipolaire tering coin.
Even positieve insteek, Better Trust Crypto. Dat is waar BTC voor staat. Laat nou niet bij een 0.03% daling meteen het koppie hangen okee? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:16:
Als ik ergens het meest op verloren heb is het op altcoins.

Ook al lijkt het nog zo verleidelijk, vroeg of laat denk je: had ik maar...

Ik heb volgende week ook wat mooie extra's en daarvan slinger ik een leuk deel rechtstreeks Bitcoin in.
Alts prima, maar ga niet voor de ultieme shitcoins als hodl. Kies gewoon de alts die iets te vertellen hebben, zoals Ethereum en Chainlink. Prima hoddl-coins, zeker als je ze ook nog eens rente laat trekken.

Adoptie is key en als je je bedenkt dat zelfs Ethereum nog baby-tech is, is het toch nuts om Cardano, Tezos of NEO longterm te hodlen? Dat is risico nemen tot de vierde macht.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Crypts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:21:
[...]

Even positieve insteek, Better Trust Crypto. Dat is waar BTC voor staat. Laat nou niet bij een 0.03% daling meteen het koppie hangen okee? ;)
Hangende kopje is het probleem ook. Die gaat pas bij 25K rechtop staan.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 23:48

Chaes

#HODL

Ik twijfel om al m'n crypto (m.u.v. BAND die ik stake via Atomic Wallet) naar Nexo te verplaatsen.
Goede rente, goed platform. Maar (bijna) alles op één plek kan ook risicovol zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:24:
[...]

Alts prima, maar ga niet voor de ultieme shitcoins als hodl. Kies gewoon de alts die iets te vertellen hebben, zoals Ethereum en Chainlink. Prima hoddl-coins, zeker als je ze ook nog eens rente laat trekken.

Adoptie is key en als je je bedenkt dat zelfs Ethereum nog baby-tech is, is het toch nuts om Cardano, Tezos of NEO longterm te hodlen? Dat is risico nemen tot de vierde macht.
De enige alt die ik heb waar ik echt nog 100% vertrouwen in heb is DOGE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:27:
[...]

Dat snap ik, maar dat begrijp ik niet.

DOGE is juist de ultieme pump&dump-money-maker-shizzle. Bedacht als meme, geëvolueerd als tradecoin.
Geen hodl. Staat inmiddels ook op laagste punt ever in sats.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 21:30 ]

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:25:
[...]

Hangende kopje is het probleem ook. Die gaat pas bij 25K rechtop staan.
Als je met koersen kijken hem omhoog moet krijgen loont het wellicht de moeite wat Monero in te slaan en wat te gaan shoppen voor niet nader te noemen blauwe pilletjes. Scheelt je hoofdpijn, pijnlijke ogen van het schermturen en geeft een beetje lichaamsbeweging wat weer goed is voor het algemene welzijn en welbehagen. :)

Broeders, we zitten in de lift omhoog. Geloof, omarm en koester dit moment. Je zal er nog vaak met warme gevoelens op terugkijken. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:27:
[...]

Je bedoelt deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKIaU-vH6gAJpyOz1I8sI_Yu8MU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e2AWmDW5hOjEyhbdGST9AesE.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ziet er inmiddels zo uit....

Afbeeldingslocatie: https://memetemplatehouse.com/wp-content/uploads/2020/09/beaten-doge-meme-template.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:29:
[...]

Dat snap ik, maar dat begrijp ik niet.

DOGE is juist de ultieme pump&dump-money-maker-shizzle. Bedacht als meme, geëvolueerd als tradecoin.
Geen hodl. Staat inmiddels ook op laagste punt ever in sats.
Bitcoin is absoluut.

Daarmee kan geen enkele altcoin serieus zijn.

Van alle altcoins is DOGE de minst serieuze alt.

Dit maakt DOGE de meest succesvolle alt.

It's proper logic.

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/022/138/highresrollsafe.jpg

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-02 14:35

Als je nu nog moet instappen, koop dan small cap coins met potentie. Dan kan je nog een klapper maken, risico is wel groter, maar met eth. Ga je geen klapper meer maken

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:35:
[...]

Bitcoin is absoluut.

It's proper logic.

[Afbeelding]
Ik snap de insteek uiteraard :)

Maar die dikkemiddelvingercoin DOGE gaat je alleen rijk maken als je ermee trade.
Het gaat al jaren telkens terug naar start, dat is hele grap van DOGE.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NS2HMVf/Schermafbeelding-2020-12-17-om-21-42-05.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Chaes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:27:
Ik twijfel om al m'n crypto (m.u.v. BAND die ik stake via Atomic Wallet) naar Nexo te verplaatsen.
Goede rente, goed platform. Maar (bijna) alles op één plek kan ook risicovol zijn.
Wellicht het overwegen waard om niet alles naar NEXO te verplaatsen. Risicospreiding is zeker in cryptoland een groot goed. Ik ben wel zeer positief over NEXO. Heeft mij tot nu toe ook geen windeieren gelegd. Ik laat de rente uitbetalen in NEXO en die is de laatste weken flink gestegen. Daarnaast krijg je dan ook nog eens een hoger rentepercentage.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:19

raq

Jongens, mogelijk is het me weer gelukt.
Zat ik al een paar weken langzaam uit het dal te gainen met VIDT, zelfs de afgelopen dagen ook nog. Is er vandaag een nieuwsbericht dat ze mergen/samenvoegen met LTO. Bam -20% voor je bakkus. FUD all over the place over grote transacties op t netwerk, swappen van coins en weet ik veel wat allemaal.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:35:
[...]

Bitcoin is absoluut.

It's proper logic.

[Afbeelding]
En NANO dan ? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jasper7878 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:44:
[...]

Als je nu nog moet instappen, koop dan small cap coins met potentie. Dan kan je nog een klapper maken, risico is wel groter, maar met eth. Ga je geen klapper meer maken
ETH zit nu wel op zijn plafond inderdaad 8)7

Mijn advies: Koop geen shitcoins zonder toekomstperspctief, maar juist ETH. Het continu switchen tussen coins kost tijd, geld en frustratie.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
22.000 - 22.200 waarschijnlijk de bodem ivm 4H MA7. En anders weet ik het ook niet op het moment :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Coinbase gaat samenwerken met SEC. Dat is huge :D

Het wordt een gereguleerde US exchange.

[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 21:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:29
wat zijn die rode dingen op de chart ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:40
Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:48:
Coinbase gaat samenwerken met SEC. Dat is huge :D

Het wordt een gereguleerde US exchange.
Je was me net voor ;)

https://u.today/breaking-...les-with-sec-to-go-public

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Chaes

Chaes

#HODL

Viep schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:45:
[...]

Wellicht het overwegen waard om niet alles naar NEXO te verplaatsen. Risicospreiding is zeker in cryptoland een groot goed. Ik ben wel zeer positief over NEXO. Heeft mij tot nu toe ook geen windeieren gelegd. Ik laat de rente uitbetalen in NEXO en die is de laatste weken flink gestegen. Daarnaast krijg je dan ook nog eens een hoger rentepercentage.
Thanks, zo denk ik er ook over.

Wat ik me overigens afvraag (misschien moet ik me nog wat beter inlezen), maar als je kiest voor uitbetaling in Nexo, krijg je dan alleen rente over bijv. je ETH, of over de som van Nexo + ETH?

In dat eerste geval zou 't handiger zijn om voor uitbetaling in kind te kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dit is belangrijker dan het PayPal-nieuws van vorige maand.

Listing als US exchange levert ook vaak IPO's op (beursgang), welke zorgen voor een enorm shitload aan nieuw geld.

Het loont zicht om ff door de "Coinbase coins" te bladeren nu en je plannen er enigzins op aan te passen.
Sowieso BTC-ETH-LINK-AAVE-YFI-BAND, dus prima :7

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 21:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:44:
[...]

Ik snap de insteek uiteraard :)

Maar die dikkemiddelvingercoin DOGE gaat je alleen rijk maken als je ermee trade.
Het gaat al jaren telkens terug naar start, dat is hele grap van DOGE.

[Afbeelding]
Je hoeft er toch ook niet persé rijk van te worden?

Succesvol in crypto zitten zonder DOGE in je PF is een beetje hetzelfde als succesvol zijn in real life, in je lambo rijden, maar zonder lekker wijf.

Het is niet compleet, de essentie mist.

Als je een emperium wilt bouwen zul je toch bouwstenen moeten hebben. DOGE is daarmee dat eerste legoblokje wat je op je 3e in je neus drukt.

Zodat je niet op je 30e een baksteen in je neus staat te drukken.

En zo te zien zit DOGE overigens bij de pink van de aansluitende reeks middelvingers. Prima correlatie tot nu toe, dus gokje waard?

Nat gaan kun je niet, want 1 DOGE = 1 DOGE.

Zelfs whales pumpen DOGE. Het heeft die gunfactor die geen enkele andere crypto heeft.

Hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ben ik overheen, slettenmuntje.

• Qunix
Ik overweeg de app te verwijderen als BTC op een ATH staat. Dan hou ik dat namelijk.

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:54:
[...]

Je hoeft er toch ook niet persé rijk van te worden?

Succesvol in crypto zitten zonder DOGE in je PF is een beetje hetzelfde als succesvol zijn in real life, in je lambo rijden, maar zonder lekker wijf.

Het is niet compleet, de essentie mist.

Als je een emperium wilt bouwen zul je toch bouwstenen moeten hebben. DOGE is daarmee dat eerste legoblokje wat je op je 3e in je neus drukt.

Zodat je niet op je 30e een baksteen in je neus staat te drukken.

En zo te zien zit DOGE overigens bij de pink van de aansluitende reeks middelvingers. Prima correlatie tot nu toe, dus gokje waard?

Nat gaan kun je niet, want 1 DOGE = 1 DOGE.

Zelfs whales pumpen DOGE. Het heeft die gunfactor die geen enkele andere crypto heeft.

Hodl.
Ja lachen :+
Maar zit juist in crypto om een middelvinger te maken tegen pensioenfondsen. Ik moet als ondernemer mijn eigen pensioen bij elkaar harken en dat lukt niet met Doge vrees ik :P

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:56:
[...]

Ja lachen :+
Maar zit juist in crypto om een middelvinger te maken tegen pensioenfondsen. Ik moet als ondernemer mijn eigen pensioen bij elkaar harken en dat lukt niet met Doge vrees ik :P
Maar misschien ook niet zonder.

Trust DOGE. It won't hurt.

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:57:
[...]

Maar misschien ook niet zonder.

Trust DOGE. It won't hurt.
Helaas, geen duimpje deze keer Jaapio :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42
Chaes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:50:
[...]

Wat ik me overigens afvraag (misschien moet ik me nog wat beter inlezen), maar als je kiest voor uitbetaling in Nexo, krijg je dan alleen rente over bijv. je ETH, of over de som van Nexo + ETH?

Je krijgt rente in Nexo. Op je Nexo krijg je dan weer dividend een aanrader per jaar. Dus ipv rente in kind, is het rente in nexo.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:59:
[...]

Helaas, geen duimpje deze keer Jaapio :P
Afbeeldingslocatie: https://beingcricky.com/wp-content/uploads/2020/07/1595625158095.jpg

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:59:
[...]

Je krijgt rente in Nexo. Op je Nexo krijg je dan weer dividend een aanrader per jaar. Dus ipv rente in kind, is het rente in nexo.
Dat Nexo gaat een soortgelijke run als CRO maken denk ik.
CRO deed $0.02 -> $0.14 in 6 maand. Ik denk dat Nexo de $2 wel kan aantikken binnen 6 maand. En dan nog zitten ze onder de marketcap van CRO op het moment. Het platform heeft het goed voor elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 22:03 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

Pelox schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:59:
[...]

Denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel.

Je kan interest in kind verdienen (= rente uitbetaald in dezelfde cryptovaluta, dus bijv. ETH wanneer je ETH er op hebt staan). En je kan interest in Nexo verdienen (= rente over welke cryptovaluta dan ook, uitbetaald in Nexo).

Mijn vraag hierover is of, wanneer je kiest voor interestbetalingen in Nexo, deze rente berekend wordt over alleen je ETH (in dit geval), of over zowel de som van ETH + accumulated Nexo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42
Chaes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:06:
[...]

Je kan interest in kind verdienen (= rente uitbetaald in dezelfde cryptovaluta, dus bijv. ETH wanneer je ETH er op hebt staan). En je kan interest in Nexo verdienen (= rente over welke cryptovaluta dan ook, uitbetaald in Nexo).

Mijn vraag hierover is of, wanneer je kiest voor interestbetalingen in Nexo, deze rente berekend wordt over alleen je ETH (in dit geval), of over zowel de som van ETH + accumulated Nexo.
Ik denk beide. De rente berekenen ze namelijk over het totaal bedrag. Ik heb er ook een deel staan.

Zero.

• Chaes

Chaes

#HODL

Pelox schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:08:
[...]

Ik denk beide. De rente berekenen ze namelijk over het totaal bedrag. Ik heb er ook een deel staan.
Zou nice zijn, rente op rente dus :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mooi om te zien dat Coinbase een compleet andere weg inslaat dan Binance.

De ene wil graag schimmig blijven en biedt allerlei rewards/stakes/defi-whatevers aan.
De andere wordt gewoon een gereguleerde US exchange met alle voordelen die daarbij komen.

Vergis je niet, dit is HUGE nieuws voor Bitcoin en crypto in het algemeen. Amerikanen zijn staat-afhankelijk van het wel/niet kunnen kopen van crypto a/b/c. Coinbase is belangrijk, omdat Amerikanen die coins zonder problemen kunnen kopen (state NY uitgezonderd op sommige vlakken). Als Coinbase een echte bemiddelaar (exchange) wordt, gaat het hele crypto-gebeuren uit het verdomhoekje en kan janmetdepet er zonder problemen dollars ingooien.

• Stokstaart
Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:53:
[...]

Dit is belangrijker dan het PayPal-nieuws van vorige maand.

Listing als US exchange levert ook vaak IPO's op (beursgang), welke zorgen voor een enorm shitload aan nieuw geld.

Het loont zicht om ff door de "Coinbase coins" te bladeren nu en je plannen er enigzins op aan te passen.
Sowieso BTC-ETH-LINK-AAVE-YFI-BAND, dus prima :7
Welke munt zie je hier het meeste van profiteren? Van de coinbase backed munten dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:06:
[...]

Enige juiste antwoord: Je krijgt interest over je al je saving assets, behalve je Nexo wallet.
Nexo geeft geen rente, maar alleen dividend 1-2x per jaar.

Dit is bewust gedaan om bepaalde regelgeving te ontwijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 22:13 ]

• Stokstaart
Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:11:
Als Coinbase een echte bemiddelaar (exchange) wordt, gaat het hele crypto-gebeuren uit het verdomhoekje en kan janmetdepet er zonder problemen dollars ingooien.
En ook op het perfecte moment naar buiten gebracht oOo

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:20
Chaes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:08:
[...]

Zou nice zijn, rente op rente dus :P.
hey hey heyyy waso waso waso waso waso wasooooo!

• PWSteal
  • Laatst online: 27-02 13:13
Stokstaart schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:13:
[...]

En ook op het perfecte moment naar buiten gebracht oOo
Ook deze vandaag; https://nieuws.btcdirect.eu/fondsen-1-miljard-bitcoin/

Die willen nog even voor 400 miljoen dollar aan BTC gaan kopen de komende maanden.

Maar serieus, de FOMO gaat beginnen. Letterlijk elke nieuwszender en krant heeft het erover. Zelfs op de lantaarnpalen in mijn wijk staan bitcoin stickers.

[ Voor 18% gewijzigd door PWSteal op 17-12-2020 22:21 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Smultie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:14:
[...]

Net zolang roepen tot je een keer gelijk hebt?

"Ik voel een E"
"Niet? Een A dan?"
"Een S misschien, of een T?"
Quote ze maar hoor, de aannames van vandaag die er helemaal naast zitten. Ik zie ze niet, het is mijn lucky day.

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:11:
[...]

Welke munt zie je hier het meeste van profiteren? Van de coinbase backed munten dan..
Tis afwachten uiteraard :)

Maar voor BTC en ETH uiteraard erg bullish.
Daarnaast voor vrijwel alle coins die op Coinbase staan. Ze kiezen deze coins natuurlijk niet zonder reden, er zal hier en daar behoorlijk wat potentie zijn.

Ik zou bij een keuze voor een nieuwe alt in je PF zeker kijken naar wat er in de Coinbase-lijst staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Laatste advies voor vanavond. Ik moet het gewoon nog ff kwijt :)

Het is naar mijn mening goed om te investeren in platforms die profiteren van een stijgende vraag naar crypto in het algemeen. Je ondervangt koerstijgingen hierbij en investeert vooral in de toenemende users in het wereldje. Elk platform doet het op zijn eigen manier, maar hoe meer zieltjes ze winnen, hoe meer jouw share waard gaat worden.

Conclusie: Een aandeeltje Nexo, Crypto.com of Celsius in deze tijden is enorm aantrekkelijk en een vrij luie investering. Doe ermee wat je wil :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Mooooody schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:19:
[...]

Tis afwachten uiteraard :)

Maar voor BTC en ETH uiteraard erg bullish.
Daarnaast voor vrijwel alle coins die op Coinbase staan. Ze kiezen deze coins natuurlijk niet zonder reden, er zal hier en daar behoorlijk wat potentie zijn.

Ik zou bij een keuze voor een nieuwe alt in je PF zeker kijken naar wat er in de Coinbase-lijst staat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WLdBsEombpC6s4y6FVlsJp669Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLUNNvV3nzwOC7LVf3T5X6sD.jpg?f=fotoalbum_large

Ok ok, dit was de laatste, ik kap al. DOGE is een shitcoin. Geen toekomst, geen usecase, geen fancy tokenomics of team. Schijtmunt zoals vandaag mooi gezegd. Een memecoin.

Maar koop het allemaal please ik heb een sell op 47 sats :X

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:33
Zoooooooooo'n last van FOMO :X

Vanmorgen ETH en BTC eruit gegooid. Nu ietsje lager toch weer teruggekocht, ietsje meer dan 100 euro "winst", maar daar was het me niet om te doen.
Postte gisteren nog dat ik veel te vaak gedacht heb "Buy low, sell high" maar dat de boel gewoon door steeg en daarmee mooie winst mis liep.
Ben bang om de fout weer te maken dus toch weer ingestapt.
Ik ben heeeeeel benieuwd naar de koers morgenochtend :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 21:09

jvp

ybos schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:28:
Zoooooooooo'n last van FOMO :X

Vanmorgen ETH en BTC eruit gegooid. Nu ietsje lager toch weer teruggekocht, ietsje meer dan 100 euro "winst", maar daar was het me niet om te doen.
Postte gisteren nog dat ik veel te vaak gedacht heb "Buy low, sell high" maar dat de boel gewoon door steeg en daarmee mooie winst mis liep.
Ben bang om de fout weer te maken dus toch weer ingestapt.
Ik ben heeeeeel benieuwd naar de koers morgenochtend :Y
Thx voor het delen! Tijd om uit te stappen dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Stokstaart schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:11:
[...]

Bitcoin, misschien ETH en LTC :P

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:33
jvp schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:29:
[...]

Thx voor het delen! Tijd om uit te stappen dus :P
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Haha het hele topic weer vol REKT spammen terwijl we nu 3% in de min staan, terwijl we daily nog steeds op +8% staan en door een gigantische belangrijke resistance zijn geklapt :+

Weekly staat hier op +22%. Er kan elk moment zo 40% van deze koers afknallen he, dat gebeurde in 2017 ook regelmatig :) Dit is niks.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gvd zeg, topic ff dicht en 8 pagina's :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Richh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:31:
Haha het hele topic weer vol REKT spammen terwijl we nu 3% in de min staan, terwijl we daily nog steeds op +8% staan en door een gigantische belangrijke resistance zijn geklapt :+

Weekly staat hier op +22%. Er kan elk moment zo 40% van deze koers afknallen he, dat gebeurde in 2017 ook regelmatig :) Dit is niks.
Een echt flinke drop is al zo lang geleden inmiddels, wel 8 maanden. [EDIT] 9 zelfs.

Ik ben benieuwd of mijn lichaam het nog aankan.

• Qunix
Ik voorspel dat overmorgen we eventjes naar de 20.5k gaan en daarna weer gestaag naar boven.

Komt omdat er een kentering is in de RSI. Nog steeds is het overbought, maar zal snel veranderen, naar wie weet oversold. De tijdsmoment in mijn voorspelling heb ik uit de MACD. We zien ook overigens dat we al onder de VWAP zitten.
We zijn te hard naar boven gegaan, en moeten even de stappen ertussen testen. Dan klopt mijn theorie ook dat we 30% drop gaan zien. (en dit is niet erg!)

Dus lekker hodlen en wanneer er 30% korting is, lekker bijkopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-04 21:31
Het gerucht gaat dat de Bitcoin raket door deze straat vloog op weg naar de recente ATH's : https://www.dumpert.nl/item/8030919_c481a884

• Qunix
mjoaris schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:42:
Het gerucht gaat dat de Bitcoin raket door deze straat vloog op weg naar de recente ATH's : https://www.dumpert.nl/item/8030919_c481a884
Dat is Italië. Niks aan de hand.

• Mooody

Mooody

elmoody

Ben geen fan van dit kanaal, maar meneer trader (ex-Nasdaq trader) slaat hier wel ff de hamer op de kop over de kansen die er gaan komen.....

YouTube: Great Economic Reset to Affect Crypto? Can Anything Stop Crypto at t...
Eerste 5 min. is genoeg.

De grote vraag is; Wat te doen bij de naderende crash? Vasthouden aan BTC? Of toch semi-veilig in vastgoed gaan zitten. Ik dans continu tussen beide en ben benieuwd of ik het goede moment kan pakken....waarschijnlijk erg lastig.

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 17-12-2020 23:12 ]

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Chaes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:50:
[...]

Je krijgt de rente over je coins en je fiat uitbetaald in NEXO. Over de nexo zelf krijg je geen rente.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-05 11:02
Edwin__ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:19:
[...]

Ook deze vandaag; https://nieuws.btcdirect.eu/fondsen-1-miljard-bitcoin/

Die willen nog even voor 400 miljoen dollar aan BTC gaan kopen de komende maanden.

Maar serieus, de FOMO gaat beginnen. Letterlijk elke nieuwszender en krant heeft het erover. Zelfs op de lantaarnpalen in mijn wijk staan bitcoin stickers.
Clear sell signs :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Edwin__ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:19:
Laat het nog maar even wegblijven. Als het weer een hype wordt in de media, dan betekent dat het begin van het einde. 'Gelukkig' vangt corona nog steeds een groot deel van de aandacht weg.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Sell signs:
- Bitcoin stickers op lantaarnpalen;
- Mogelijk hogere waarde door 'corona verveling';
- Nieuwsberichten van 100en miljoenen die 'soon' naar Bitcoin stromen;
- Crypto als toekomstperspectief is serieuzer als geheel dan DOGE;
- Al weken guur hard pumpen zonder noemenswaardige correctie;
- FOMO om na 1 dag boven de 20k in te kopen.

Hodl signs:
- Concept FIAT.

Conclusie van dit onderzoek: hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 01:16

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 2 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!