[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.263 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:03
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:09:
ik bedenk net een geniale bot dat echt kan werken. In plaats van koersen te analyseren, scant hij alle grote fora af over BTC, en gebruikt AI om het sentiment te lezen. Op basis hiervan wordt dan gehandeld.

Weet je, ik geloof echt dat dit kan werken.
sentiment onder mensen die weinig invloed uitoefenen op de koers kan uiteindelijk heel anders zijn dan het sentiment van de wales, die lopen doorgaans geen moon te schreeuwen op twitter.

enige analyse die objectief kan doen is op het orderboek. Je moet dus vooral een AI hebben die in milliseconden kan analyseren en reageren.

[ Voor 11% gewijzigd door Palindrome op 11-01-2021 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Palindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:11:
[...]

sentiment onder mensen die weinig invloed uitoefenen op de koers kan uiteindelijk heel anders zijn dan het sentiment van de wales, die lopen doorgaans geen moon te schreeuwen op twitter.
En dan nog moet je eerder sentiment counter traden dan juist dan kopen. Eind 2017 was iedereen helemaal BTC MOON!!!!!. Dat was dan ook gelijk de top. Op de 3k had bijna niemand het over BTC en dat was de bodem. Kopen als veel mensen het over BTC hebben is een heel slecht plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Bever! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Ik ken black box bot niet, maar heb wel ervaring met deze gasten. Echt heel goede bot doet gemiddeld 10 tot 15 procent per maand.. Gebruiken veel onchain tether flow informatie die heel goed werkt.
Ok, eigen ervaring is natuurlijk altijd het beste. Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom je er geen gebruik meer van maakt? Vanaf €2.500 haal je er het 'lidgeld' immers al uit?
ik bedenk net een geniale bot dat echt kan werken. In plaats van koersen te analyseren, scant hij alle grote fora af over BTC, en gebruikt AI om het sentiment te lezen. Op basis hiervan wordt dan gehandeld.

Dat wordt al meegenomen bij bepaalde berekeningen van het sentiment, dus ja, dat kan (deels) werken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:13:
[...]

En dan nog moet je eerder sentiment counter traden dan juist dan kopen. Eind 2017 was iedereen helemaal BTC MOON!!!!!. Dat was dan ook gelijk de top. Op de 3k had bijna niemand het over BTC en dat was de bodem. Kopen als veel mensen het over BTC hebben is een heel slecht plan.
ja want iedereen die moon roept zit te hopen dat anderen dan daarna inkopen vooral als ze zien dat het niet snel genoeg omhoog gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
nu wel door de 2h ma7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:14:
[...]

ja want iedereen die moon roept zit te hopen dat anderen dan daarna inkopen vooral als ze zien dat het niet snel genoeg omhoog gaat :P
Mensen die moon roepen komen pas kijken als BTC een paar 100% heeft gedaan. Onder de 20k was dit topic nog niet 20% zo druk dan hoe het nu is. Als Henk en Ingrid gaan kopen en de kapper het er over heeft kan je meestal beter uitstappen. De meeste mensen zijn altijd te laat en kopen de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat is t verschil van in fiat gaan of usdt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:15:
Wat is t verschil van in fiat gaan of usdt ?
Fiat = USD of EUR.

Heb het weleens vaker gezegd, maar als ik fiat zeg, bedoel ik USDT. Geldt ook voor veel anderen denk ik. Is dus eigenlijk niet correct.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 11-01-2021 23:17 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Op 33.400 giingen we er door heen. Eerst een rejection precies op dat bedrag om 21:51 en toen later er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Mensen die moon roepen komen pas kijken als BTC een paar 100% heeft gedaan. Onder de 20k was dit topic nog niet 20% zo druk dan hoe het nu is. Als Henk en Ingrid gaan kopen en de kapper het er over heeft kan je meestal beter uitstappen. De meeste mensen zijn altijd te laat en kopen de top.
Ok, 1e algoritme, hoe meer reacties op nu.nl op een BTC bericht, hoe groter de kans op reversal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Het begint er langzaamaan weer een beetje positief uit te zien. Intussen ook alweer 14% boven het dal van een paar uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:16:
[...]

Ok, 1e algoritme, hoe meer reacties op nu.nl op een BTC bericht, hoe groter de kans op reversal?
Dan had je algoritme de 6k gekocht en daarna in de val naar 3k gezeten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Ja, en we lijken ook uit te breken uit het downward channel van vandaag. Maar of dat voldoende is? Ik twijfel. Ik heb het gevoel dat de weg naar boven terug ingezet kan worden, maar langs de andere kant wil ik me ook niet laten vangen door FOMO. Het klassieke verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Specy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:17:
Het begint er langzaamaan weer een beetje positief uit te zien. Intussen ook alweer 14% boven het dal van een paar uur geleden.
En 15%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021

Zo zijn er een stel gasten geweest die aan de hand van gps signalen konden zien hoe druk het bij bepaalde winkels was gemiddeld. Dan is het dus ook aannemelijk dat de aandelen van die bedrijven omhoog gingen. Hebben ze naar het schijnt goed veel geld mee verdiend. Kennis maakt macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:58
* Zie topicwaarschuwing *

[ Voor 78% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2021 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:17
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:22:
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met pump groups op Discord / Telegram?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met pump groups op Discord / Telegram?
Ja, heel goeie ervaringen.
Vooral als je je berichten hier verwijderd wil zien :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
NEO 🚀🚀🚀
WE FLYING

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Zie rode vak: Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen.

Geen idee/ervaring overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
geAApt83 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:19:
[...]

Zo zijn er een stel gasten geweest die aan de hand van gps signalen konden zien hoe druk het bij bepaalde winkels was gemiddeld. Dan is het dus ook aannemelijk dat de aandelen van die bedrijven omhoog gingen. Hebben ze naar het schijnt goed veel geld mee verdiend. Kennis maakt macht.
Dat kan inderdaad werken, alleen heb je dan aan 1 variabele genoeg, namelijk veel klanten. Dit is compleet onmogelijk bij traden waar de variabelen vrijwel eindeloos zijn en er onbekende variabelen zijn.

@QA123 Kom maar met een bot die 800 variabelen heeft en bewezen werkt op basis van 5 jaar historische data. Overleg met 10 traders die allemaal constant winst maken over jaren gezien. Zet dit allemaal om in een bot en misschien heb je dan na 5 jaar progammeren wat. Of je leert gewoon zelf traden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Zie rode vak: Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen.

Geen idee/ervaring overigens.
Ja dat zag ik ook, vandaar de vraag. Wat is daar zo op tegen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
TomTorquay schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Ja, heel goeie ervaringen.
Vooral als je je berichten hier verwijderd wil zien :(
Ik post ook bewust geen Discord kanaal of Telegram, ik wil gewoon weten wat mensen daar over denken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TomTorquay
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:25:
[...]
Ik post ook bewust geen Discord kanaal of Telegram, ik wil gewoon weten wat mensen daar over denken.
Dat het bedriegers zijn die onwetende mensen zoals jij in de val lokken en leegzuigen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:24:
[...]
Door het dump gedeelte van pump en dump. Het dumpen van coins op mensen die binnen 10 minuten op 70% verlies staan. Het manipuleren van de markt waar je bij aandelen voor naar de gevangenis kan gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Wat een leuke rit vandaag zeg.

M'n vriendin zag zichzelf al helemaal de dip kopen en dt eigen exchange account aangemaakt. Toch even wachten en nu alweer een stuk hoger. Zij had zonder portefeuille er meer last van dan ik :')

Ik HODL door. Als er ergens deze maand nog een de 25-27k EUR in de buurt komt leg ik nog wat extra in en dan wordt het the waiting game spelen
Nu lekker slapen. Ben benieuwd wat de nacht brengt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
gewoon een bot maken die taro stalkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 05:12
Ja hoor, er zijn zeker mensen met goede ervaringen met die groups. Dat zijn vooral de mensen die bepalen welke coin aan de beurt komt zodat ze alvast voor pennies kunnen inslaan in de dagen voordat ze de aankondiging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:24:
[...]
Ik vermoed dat t.net niet geassocieerd wil worden met marktmanipulatie ;)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
En.... +16%. Bitcoins hebben is toch een soort manier om te ervaren hoe het is om manisch-depressief te zijn geloof ik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 10:40
Vraagje voor de mensen hier met zowel een long-term hodl potje en een redelijk trade potje. Ik vind het nog steeds wel lastig om met dat trade potje voor mijn gevoel vaak tegen de long term hold pf in te betten.
Wat ik daarmee bedoel: ik heb vanavond al weer 2 leuke 1k$ usdt koersverschil scalps gemaakt door op een dalletje in te kopen op een local top weer te verkopen. Echter op deze manier eindig ik mijn posities natuurlijk telkens in USDT/EUR terwijl ik juist long term holder ben met de rest van mijn stack. Kortom als een dag later de boel weer gestegen mocht zijn is mijn mooie scalp toch eigenlijk gewoon een early-sell en had dat plukje btc beter in mijn hold stack kunnen blijven zitten.

Trade / scalp ik "verkeerd om" als je parallel ook long term wil holden? Ofewel moet je juist scalpen met een eind positie in BTC/ETH als je dit "logisch" wil doen? Het voelt nu bijna alsof ik met mijn korte termijn trades tegen mijn eigen long term strategie loop in te zetten.

Een andere manier om er naar te kijken besef ik me is het nog veel meer los van elkaar proberen te zien en is een nieuwe trade morgen (op een hogere buyin) gewoon weer zien als een nieuwe trade met een nieuwe entry en een nieuw doel om hoger te sluiten. Ongeacht wat de hold tov vorige entry had opgeleverd, is dat het?

Het is wat lastig uit te leggen :(.

EDIT: Soms helpt het voor jezelf om dingen uit te schrijven. De truuk is hier zeker om het trade resultaat in je crypto currency te nemen. Dus je koopt voor zeg 5k eur 0,5 btc en je verkoopt dan slechts het aantal btc dat je nodig hebt om weer 5k eur terug in de trade pot te stoppen. Op die manier vergroot je je crypto holdings ipv je fiat holdings en dan is de scalp wel in sync met je long term portfolio? Dat zal het zijn ? :)

[ Voor 15% gewijzigd door twit op 11-01-2021 23:41 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
TomTorquay schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:25:
[...]

Dat het bedriegers zijn die onwetende mensen zoals jij in de val lokken en leegzuigen.
Onwetend wil ik mezelf niet noemen, ik was de eerste hier die gisteren de dip naar 31/33k en resistance goed voorspelde ;)

Ik ben gewoon geinteresseerd, dat er veel mensen aan verdienen is duidelijk. Kan me alleen niet voorstellen dat enkel de initiators er aan verdienen. Ik post geen link, ik vraag er ook geen. Ik wil gewoon weten wat men er van vindt, we zijn allemaal roomser dan de Paus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
Het heeft me 3x gekost, maar volgens mij heb ik daadwerkelijk de dip gekocht :+

Whoops, I jinxed it. 30k soon.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Door het dump gedeelte van pump en dump. Het dumpen van coins op mensen die binnen 10 minuten op 70% verlies staan. Het manipuleren van de markt waar je bij aandelen voor naar de gevangenis kan gaan.
Als het bij crypto niet illegaal is zie ik het probleem niet. Of het moreel verantwoord is is een tweede.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:32:
[...]
Als het bij crypto niet illegaal is zie ik het probleem niet. Of het moreel verantwoord is is een tweede.
Doet er niet toe, *hier* bespreken we her niet. En nu is dit onderwerp klaar.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Richh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:31:
Het heeft me 3x gekost, maar volgens mij heb ik daadwerkelijk de dip gekocht :+

Whoops, I jinxed it. 30k soon.
we zitten al op 34k hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

BTC is een trut! :') Heb nog meer aan m'n vrouw...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:31:
[...]

Onwetend wil ik mezelf niet noemen, ik was de eerste hier die gisteren de dip naar 31/33k en resistance goed voorspelde ;)

Ik ben gewoon geinteresseerd, dat er veel mensen aan verdienen is duidelijk. Kan me alleen niet voorstellen dat enkel de initiators er aan verdienen. Ik post geen link, ik vraag er ook geen. Ik wil gewoon weten wat men er van vindt, we zijn allemaal roomser dan de Paus.
Heb zelf niet meegedaan, maar wel een aantal keer meegekeken. Die pump duurt vaak maar 30 seconden waarna er gelijk volop gedumpt wordt. Je krijgt dus even een spike waarin de sell-orders van waarschijnlijk met name de initiators gefilled worden en vervolgens valt de koers vaak weer terug naar bijna hetzelfde niveau als daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Justevo schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:31:
Het is hier geen wedstrijd om ter best voorspellingen doen :)
Maar ok, onwetend ben je dan misschien niet, fair zijn zo'n pump&dumps allerminst. Mij niet gezien. En dat is ook de filosofie die hier op het forum gehanteerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 16:06

Kan je gewoon de fear n greed index voor gebruiken..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
.oisyn schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:33:
[...]

Als je ziet wat er voor honderden berichten aan reinste pulp hier dagelijks voorbij komt en als het dan daadwerkelijk over crypto gaat, simpelweg iets bespreken, zijn we ineens allemaal een heilig boontje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:33:
[...]

Modbreak:^^^ dat dus, volgende posts hierover gaan richting trashcan

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 20:35
Specy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:28:
En.... +16%. Bitcoins hebben is toch een soort manier om te ervaren hoe het is om manisch-depressief te zijn geloof ik 8)7
Juist lekker toch?
Nu komen al die babes van Jaapio nóg n keer voorbij

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Het kan best nog een keer omlaag. Ik snap de twijfel van een aantal hier heel goed :)

Maar ja, so far so good, dat zeker. Nu tijd voor een paar dagen sideways en een nieuwe parabolische run, dat zou mooi zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Rejected van de 1H MA25? Terug naar beneden of nog een keertje proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
shovelhead1340 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:35:
[...]

Juist lekker toch?
Nu komen al die babes van Jaapio nóg n keer voorbij
Ik was juist begonnen met een nieuwe serie, maar na de eerste vanmiddag keerde gelijk het tij weer en ging alles ineens weer omhoog... O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27
Vinden jullie het opveren niet wat snel gaan? Bedoel 12% in 2 uur... nogal hard.
Morgen toch nog een rode dag? De daily gaat namelijk niet sluiten op een support lijkt het. Een daily close bedoel ik dan. Deze zou dan terug moeten naar de 33,9K USD. En vraag me ook af of andere closes nu voldoende zijn getest, dus verder sub 34K.

Kan aan mij liggen, wil geen FUD verspreiden, maar ben nog niet overtuigd. Was benieuwd of anderen dit ook zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Aardwolf op 11-01-2021 23:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Zit er ook naar te kijken (en eerlijk gezegd ook een beetje op te hopen). Anders is het wachten op een higher high (boven 36.2k, toevallig ook de 1H MA200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:17
marcel87 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:38:
Vinden jullie het opveren niet wat snel gaan? Bedoel 12% in 2 uur... nogal hard.
Morgen toch nog een rode dag? De daily gaat namelijk niet sluiten op een support lijkt het. Een daily close bedoel ik dan. Deze zou dan terug moeten naar de 33,9K USD. En vraag me ook af of andere closes nu voldoende zijn getest, dus verder sub 34K.

Kan aan mij liggen, wil geen FUD verspreiden, maar ben nog niet overtuigd. Was benieuwd of anderen dit ook zien.
welke dag sluit er precies? Die in Japan, EU of de VS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
marcel87 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:38:
Van wat ik in het verleden heb gezien is dit eigenlijk best langzaam. 10% in 10 minuten had ook gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
marteltor schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:40:
[...]
UTC, Greenwich Mean Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27
marteltor schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:40:
[...]
Gewoon de 1D candle. op UTC tijd, dus we hebben nog 1,5 uur daarvoor. Kan nog goed komen... we gaan het zien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Aardwolf op 11-01-2021 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
twit schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:31:
Vraagje voor de mensen hier met zowel een long-term hodl potje en een redelijk trade potje. Ik vind het nog steeds wel lastig om met dat trade potje voor mijn gevoel vaak tegen de long term hold pf in te betten.
Wat ik daarmee bedoel: ik heb vanavond al weer 2 leuke 1k$ usdt koersverschil scalps gemaakt door op een dalletje in te kopen op een local top weer te verkopen. Echter op deze manier eindig ik mijn posities natuurlijk telkens in USDT/EUR terwijl ik juist long term holder ben met de rest van mijn stack. Kortom als een dag later de boel weer gestegen mocht zijn is mijn mooie scalp toch eigenlijk gewoon een early-sell en had dat plukje btc beter in mijn hold stack kunnen blijven zitten.

Trade / scalp ik "verkeerd om" als je parallel ook long term wil holden? Ofewel moet je juist scalpen met een eind positie in BTC/ETH als je dit "logisch" wil doen? Het voelt nu bijna alsof ik met mijn korte termijn trades tegen mijn eigen long term strategie loop in te zetten.

Een andere manier om er naar te kijken besef ik me is het nog veel meer los van elkaar proberen te zien en is een nieuwe trade morgen (op een hogere buyin) gewoon weer zien als een nieuwe trade met een nieuwe entry en een nieuw doel om hoger te sluiten. Ongeacht wat de hold tov vorige entry had opgeleverd, is dat het?

Geen idee of iemand me kan volgen. Het is wat lastig uit te leggen :(.
Ik snap je heel goed hoor, ik struggle daar zelf ook wel mee.

Een dag als vandaag probeer ik zelf ook met de trade pot zo laag mogelijk te kopen / zoveel mogelijk sats te kopen.
In een dag waarin alles +5% doet is daytraden al snel minder waardevol dan holden, althans voor mij. Daar heb ik vrede mee, want met de hodl pot ontwijk ik dan weer dagen zoals vandaag (al is dat niet volledig gelukt).

Op groene dagen kijk ik uiteindelijk toch naar de dollar opbrengst, en als het veel is room ik af naar de hodl pot.
Ik stel eigenlijk weinig stop losses in, als het om Bitcoin gaat :P liever dat ik die bitcoin vasthoud, en dat ik profit pak waar mogelijk, om dan lager weer te kopen.

Maar verder, denk ik dat het hem vooral zit in dingen los van elkaar zien. Je wil er beide aan verdienen, toch? Dan is er niks mis met soms in fiat zitten.

Hodl is voor de 1d/1w timeframes. Trade voor de 5m-1u timeframes ;)
Maar dat is hoe ik het doe. Het bevalt mij prima, maar iedereen z'n eigen strategie is denk ik erg belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:28
Palindrome schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Uhuh
Afbeeldingslocatie: https://petapixel.com/assets/uploads/2018/02/teslaspace-800x600.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Ypuh op 11-01-2021 23:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
Is dit nu het klassieke FOMO moment van mensen die op <31k zijn uitgestapt en nu bang zijn de trein te missen, weer inkopen en morgen keihard voor een 2e keer worden genaaid door de whales?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

QA123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:45:
Is dit nu het klassieke FOMO moment van mensen die op <31k zijn uitgestapt en nu bang zijn de trein te missen, weer inkopen en morgen keihard voor een 2e keer worden genaaid door de whales?
Ja!

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

DeFi is een paar jaar geleden ontploft binnen de cryptocurrency wereld.
Voornamelijk op Ethereum. De meeste mensen binnen crypto zullen al wel eens van Uniswap
gehoord hebben.
De voordelen zijn:
  • De exchange kan niet meer in een keer gehackt worden.
  • De eigenaar van de exchange heeft geen toegang tot de funds en kan er dus niet in een keer met alle Ethereum van door gaan.
  • Omdat het non custodial is, is KYC niet verplicht. Je kunt dus een account maken terwijl je anoniem blijft.
  • Gaat het ergens fout kun je in principe ook buiten de exchange handmatig met de juiste code interfacen met de smart contracts. Veel eigen controle en verantwoordelijk dus.
De nadelen zijn:
  • Gaat het fout kan de support van de exchange je beperkt helpen.
  • Fees op Ethereum kunnen soms erg hoog zijn. Als je uniswap gebruik voor kleine bedragen dan is het het vaak niet waard want je verliest meer aan de fees dan de potentiële winst.
Bitcoin Cash heeft de laatste jaren een aantal aanpassingen in de code gehad (op codes die pay to script toe laten gebaseerd op data die van een oracle kan komen), die het nu ook beperkt mogelijk maken om smart contracts te hebben. omdat de Bitcoin Cash programma's niet kunnen loopen zal de functionaliteit altijd achter blijven op Ethereum maar loopt voor op Bitcoin. (Bitcoin heeft die opcodes niet, en dit soort contracten hebben meerdere transacties nodig die niet economisch rendabel zijn op Bitcoin door de hoge fees)

De eerste toepassing hiervan is een smart contract dat AnyHedge heet.
De code van het eerste contract kun je hier vinden.

Detoken.net is de eerste exchange die van het contract gebruikt maakt.

Je kunt op detoken op een decentrale manier en non custodial twee dingen met je Bitcoin Cash doen.
  • Een hedge voor 24 uur, waarbij je gokt op het naar beneden gaan van de Bitcoin Cash prijs
  • Een long voor 24 uur met 3x leverage, waarbij je gokt op het naar boven gaan van de Bitcoin Cash prijs.
Dit lost voor grotere Bitcoin Cash traders een aantal problemen op.

Stablecoin zoals USDT zijn niet meer nodig om je winst in te parkeren. Mocht het ooit mis gaan met Tether en als trader heb je net op dat momenteel een groot deel van je kapitaal in Tether geparkeerd dan kun je zwaar de lul zijn.

Uiteraard kun je als trader ook gewoon een account bij een respectable exchange hebben zoals Kraken een gewoon parkeren in dollars of euros. Maar dan ben je weer niet anoniem.

En wat als Kraken gehackt word? Of als de overheid met nog strenge crypto regels komt en tijdelijk Kraken dwingt te sluiten? Mocht er weer een financiële crisis komen en de beleidsmakers komen er achter dat crypto roet in het eten gooit is dat zeker een mogelijkheid.

DeFi heeft dus veel voordelen, ook nadelen natuurlijk.
een bug in het smart contract kan catastrofaal zijn. Ook kunnen de verschillende oracles gehackt worden.

En een whale die markt orders van 10 000 BCH tegelijk kan uitvoeren kan gewoon longs doen, markt order uitvoeren, winst nemen, hedge doen, 10 000 BCH weer dumpen, winst nemen, etc etc etc.

Het toffe aan Defi op Bitcoin Cash is dat de fees veel lager zijn dan bij Ethereum. Voor kleinere traders die met bedragen onder de 10 000 euro traden erg interessant.

DeFi op Bitcoin Cashs staat nog in de kinderschoenen. Ethereum heeft een voorsprong van 2 a 3 jaar. De functionaliteit op Detoken.net is momenteel erg beperkt, de site is eigenlijk nog geen in beta phase. Maar zal dit jaar uitgebreid worden.
Hoe het er in de praktijk aan toe gaat kun je in deze video zien.

Detoken.net is de opvolger van cryptophyl. Cryptophyl is geregistreerd in de UK, en door de strengere nieuwe crypto regulaties hebben ze besloten om ermee te stoppen en een nieuwe exchange te bouwen die DeFi is en dus geen KYC heeft,

Detoken is ook in de UK geregistreerd en mag zijn diensten niet aanbieden aan Amerikanen of mensen van de UK. Het zou moeten werken van Nederlands en Belgische IP's.

Ik was een van de eerste traders op cryptophyl en heb daar goed mijn brood mee verdient. Detoken.net start dit jaar ook weer met het traden van SLP tokens op Bitcoin Cash. Honk, spice, Flex, FlexUSD, DROP, etc etc.

Als je detoken uitprobeert vergeet dan zeker niet bij het aanmaken van de account een backup van de seed te maken.

De wallet bestaat alleen client side unencrypted. Mocht detoken opeens niet meer werken of je je gebruikersnaam en password kwijt raken dan kun je door het importeren van de seed in een Bitcoin Cash wallet ook handmatig met het contract interfacen en zo je funds terug krijgen. (na 24 uur wanneer de timelock op het contract opent)

Als je die seed niet hebt en het gaat fout kan ook de detoken support je niet helpen.

Blogpost

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 12-01-2021 00:29 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Dat kan inderdaad werken, alleen heb je dan aan 1 variabele genoeg, namelijk veel klanten. Dit is compleet onmogelijk bij traden waar de variabelen vrijwel eindeloos zijn en er onbekende variabelen zijn.

@QA123 Kom maar met een bot die 800 variabelen heeft en bewezen werkt op basis van 5 jaar historische data. Overleg met 10 traders die allemaal constant winst maken over jaren gezien. Zet dit allemaal om in een bot en misschien heb je dan na 5 jaar progammeren wat. Of je leert gewoon zelf traden :P
Hoho, we zijn hier om slapend rijk te worden }:| Beetje tijd en moeite insteken, ben je helemaal mal geworden, das net werken :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Hopen dat ETH mooi doorstijgt vannacht. Ga er even niks mee doen. Beetje euro in fiat staan, morgen wat leuke muntjes zoeken

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-10 19:16
Bjorn180179 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:52:
Hopen dat ETH mooi doorstijgt vannacht. Ga er even niks mee doen. Beetje euro in fiat staan, morgen wat leuke muntjes zoeken
NEO *O*

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
-

[ Voor 99% gewijzigd door gijsvogel op 11-01-2021 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:30
De enige strijder die lang stand hield vandaag tegen al het geweld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:55:
[Afbeelding]

Das nou al de 2e keer vandaag dat ik dit zie gebeuren bij etheur (onderin bij de MACD)
Iemand een verklaring?
Lijkt op een bug. Data die niet goed uitgelezen of weergegeven wordt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
NEO oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Toppertje hoor. When $30?

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/b3/bb/de/b3bbde0c06e555736c03c268896d66e0.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-10 19:16
50 was het toch? _/-\o_

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Op termijn wel ja :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:28
Het lijkt erop alsof ik vandaag met de schrik vrij kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Ik hoop dat de flinke sellwalls op $35K opgegeten gaan worden. Goeie kans dat die van mensen zijn die liggen te pitten en dan later (morgen?) weer in willen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Trap er niet in :+ orderboeken zijn fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
bam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:21
Specy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 00:11:
Ik hoop dat de flinke sellwalls op $35K opgegeten gaan worden. Goeie kans dat die van mensen zijn die liggen te pitten en dan later (morgen?) weer in willen stappen.
Omnomnom.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:05
Als we nou binnen 40 minuten nog 3k stijgen eindigen we gewoon in het groen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
The Redman schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 00:12:
[...]

Trap er niet in :+ orderboeken zijn fake
Soms wel, maar deze stond er al lang, en stond stil, en er werden zo te zien ook aardig wat Bitcoins verhandeld toen 'ie erdoorheen ging. (Coinbase rechterkolom). Hij verdween ook niet ineens maar zakte langzaam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
Morgen 42k?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Happy to be a hodler (for now).

Trusten hè guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik ga REKT :'( Kijken of ik morgen nog meer REKT ben :o

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkchaser
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Helemaal goed! Laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
In het kader van "greed is the enemy of profit" ben ik nu maar wat gaan verkopen. De helft van het gigantische verlies van gisteren weg, ik teken ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-10 15:57
Zou de bounce naar 30k ook een grapje kunnen zijn geweest van de Aziaten? Ik bedoel we lachten ze gister nog uit over het feit hoe ze afgelopen ochtend zouden wakker worden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Een bot die goed werkt en veel geld maakt word nooit verkocht. Want hoe meer mensen er dan met die bot zijn, hoe slechter hij voor jou gaat werken! En dus worden alleen maar de slecht werkende bots verkocht. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
Haha, dat kan inderdaad net zo goed! We gaan ‘t zien :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Kain_niaK schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 00:30:
[...]

Een bot die goed werkt en veel geld maakt word nooit verkocht. Want hoe meer mensen er dan met die bot zijn, hoe slechter hij voor jou gaat werken! En dus worden alleen maar de slecht werkende bots verkocht. :P
Met misschien als uitzondering bots die erg instelbaar zijn zodat iedereen er iets anders mee doet. Alleen is dan de vraag of het een goede bot is (je zult in ieder geval zelf het inzicht nodig hebben om 'm goed in te stellen).

Maar inderdaad, een goede bot moet serieus geld kunnen opleveren, die ga je niet voor een paar tientjes per maand door anderen laten gebruiken. Misschien voor een percentage van de winst, dat zou nog wel kunnen.

Zie ook de BNR-podcast (ook op YouTube) over dit onderwerp van een paar dagen terug, daar waren 2 mensen van bedrijven die bots aanbieden - en sommige van de bots zaten vol omdat ze inderdaad minder goed zouden gaan werken met meer deelnemers.

Ik kan me trouwens voorstellen dat een bot die op BTC handelt met de gigantische volmes die er zijn best door een groter aantal mensen gebruikt kan worden zonder dat 'ie zichzelf in de weg gaat zitten. Ga je met alts aan de gang, dan absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 00:30:
[...]

Dat weet ik :)

Verder kan je opzich nog wel een bot gebruiken die door iemand anders is gemaakt als je vervolgens de parameters flink custom maakt. Een volledig instelbare bot zou nog wel kunnen werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Buy orders op 28.6k en 27.9k ingesteld, ben benieuwd :P Truste all!

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:05
When 100k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Laatst online: 02-08 02:00
Zo lange werkdag met overleggen en tussendoor even de camera uit zetten om te huilen, al was ik er al een tijdje uit. ;)

Had nog 1k lager in kunnen kopen, en ETH een €80,- lager, maar goed ben weer all in. Inmiddels lijkt de koers toch aardig goed op te klimmen en de H&S niet helemaal te volgen. Al kan het nog natuurlijk, maar staat toch ruim 1k hoger als de eerste shoulder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
When Lambo..

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Darkus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 00:56:
Inmiddels lijkt de koers toch aardig goed op te klimmen en de H&S niet helemaal te volgen. Al kan het nog natuurlijk, maar staat toch ruim 1k hoger als de eerste shoulder.
Een H&S kan ook dit zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w80jUn1cCkgI-CET28GwS5r0_Ls=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0ZZ9Uu8O8rgT1pWLWMKQJSJr.jpg?f=user_large

Even snel en lelijk gemaakt, maar het gaat om het idee.

De rechter schouder mag hoger zijn dan de linker, het idee blijft gelijk. Even heel simpel: De onderste lijn hoeft niet netjes horizontaal te lopen, maar mag gewoon wat omhoog of omlaag lopen.

Verder geen idee of dit uitspeelt hoor, maar puur even over de H&S zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Als leek een vraagje.

Stel ik koop een bitcoin via Kraken. Maar als ik die wil laten uitbetalen/verzilveren in euro, gaat dat dan ook via Kraken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkus
  • Laatst online: 02-08 02:00
Ook lelijke plaatjes zeggen genoeg ;)
Ik snap dat inderdaad de lijn niet mooi horizontaal hoeft te zijn; meer de gedachte dat het wel leek op een goed herstel. Al heb ik geen idee wanneer het "patroon" doorbroken is als je daar al van kan spreken zo snel.

Which it doesn't do clearly right now :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Darkus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 01:16:
Ook lelijke plaatjes zeggen genoeg ;)
Ik snap dat inderdaad de lijn niet mooi horizontaal hoeft te zijn; meer de gedachte dat het wel leek op een goed herstel. Al heb ik geen idee wanneer het "patroon" doorbroken is als je daar al van kan spreken zo snel.

Which it doesn't do clearly right now :D
Ik ben zelf niet echt fan van zulke patronen hoor. Dit ook omdat je ze nogal ruim kan tekenen en het niet echt veel duidelijke levels geeft. Ik wil juist zeer duidelijke levels hebben als MA's of horizontale resistance/support. Zo'n H&S vind ik daarom vrij nutteloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat een oase van rust. Rustig an sideways momenteel. Ik ga lekker pitten en hoop dat NEO gebruik gaat maken van deze kalmte in de markt.

$30 morgenochtend anders ben ik teleurgesteld.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SAj45qY.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 01:41:
Wat een oase van rust. Rustig an sideways momenteel. Ik ga lekker pitten en hoop dat NEO gebruik gaat maken van deze kalmte in de markt.

$30 morgenochtend anders ben ik teleurgesteld.

[Afbeelding]
Gisteren de top verkocht en vandaag weer op 20 cent na.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iiRzEE1pakoKO--MI_PX8Mp3_HA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ML181nYbZSrHQVHjbfR5x8Vg.jpg?f=user_large

Je mag nog steeds op mijn dumpen hoor :) Verder ook de vraag of deze top van nu niet weer gebroken gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 01:46:
[...]

Gisteren de top verkocht en vandaag weer op 20 cent na.

[Afbeelding]

Je mag nog steeds op mijn dumpen hoor :) Verder ook de vraag of deze top van nu niet weer gebroken gaat worden.
Oef lekker bezig mister Pilatus. Ik ben nooit echt van de scalps, ik koop gewoon zoveel mogelijk en wacht tot de moonshot.

Heb door die crash echt een waslijst aan buys gedaan terwijl ik eigenlijk helemaal niet meer met dat geld in crypto wou stappen. Toch weer die verdomde verleiding he.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xJM0Vbv.png

Uitgerekend zit m'n gemiddelde buy nu op $22.856 en daar ben ik content mee. Hopelijk gaat het hele marktje niet weer rekt morgen.

Nu echt: goodnight. Morgen weer een dag. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 01:59:
[...]

Oef lekker bezig mister Pilatus. Ik ben nooit echt van de scalps, ik koop gewoon zoveel mogelijk en wacht tot de moonshot.

Heb door die crash echt een waslijst aan buys gedaan terwijl ik eigenlijk helemaal niet meer met dat geld in crypto wou stappen. Toch weer die verdomde verleiding he.

[Afbeelding]

Uitgerekend zit m'n gemiddelde buy nu op $22.856 en daar ben ik content mee. Hopelijk gaat het hele marktje niet weer rekt morgen.

Nu echt: goodnight. Morgen weer een dag. _/-\o_
Op de weekly en monthly zit er zo enorm veel ruimte tegenover andere coins. Verder begint het volume flink toe te nemen en is er vandaag vrij weinig af gegaan terwijl BTC flink heeft gedumpt. Toch wel wat positieve dingen hopelijk voor de wat langere termijn. Je weet het nooit, maar ik hoop voor iedereen dat meer dan 30 dollar er in zit de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Nou, ik heb het grootste deel van het overschot boven mijn gewenste maximumbedrag gedumpt. Nog 14% te veel nu, maar dat laat ik nog maar even zo. Het was op de piek 54%...
Pagina: 1 ... 178 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!