JA, ben er weer in!
edit: krijg alleen geen werkende balance....
[ Voor 14% gewijzigd door Appeltjeeitje op 07-01-2021 20:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
JA, ben er weer in!
[ Voor 14% gewijzigd door Appeltjeeitje op 07-01-2021 20:22 ]
Wat is die reden dan?Victor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:16:
[...]
Het gras is bij de buren altijd groener.
Kijk niet naar anderen. Kijk naar jezelf en kijk wat je in het vervolg beter kunt doen.
En het heeft een reden dat bijna niemand hier neerzet hoeveel diegene in cryptovaluta heeft zitten.
En wat is de reden daarvoor dan?Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
Zoals in de startpost aangegeven: Geen pf bedragen noemen aub en anderen er ook niet om vragen.
Reden om het niet te doen is dat er meerdere gevallen bekend zijn van mensen die aangevallen/beroofd zijn omdat het bekend was dat ze een redelijk dikke BTC portemonnee hadden.Het Fantoom schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
Wat is die reden dan?
Ik vind het altijd wel fijn om te vergelijken, zo vind ik het salaris topic ook heel interessant altijd.
Maar misschien heb ik gewoon een rare hersenkronkel dat ik interesse toon in de verdiensten van anderen
De reden staat ook in de startpost
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 07-01-2021 20:22 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Is altijd een vertekend beeld, mensen met een hoog salaris zullen veel sneller posten dan mensen met een gemiddeld salaris.Het Fantoom schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
Wat is die reden dan?
Ik vind het altijd wel fijn om te vergelijken, zo vind ik het salaris topic ook heel interessant altijd.
Maar misschien heb ik gewoon een rare hersenkronkel dat ik interesse toon in de verdiensten van anderen
Ben altijd een gewone jongen gebleven...Ladonna schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:18:
Niet alles geloven. T zijn echt geen miljonairs hier .
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Vandaar de crash op Binance...QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:13:
overigens is de ATH nu 40404....
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
heb het idee, hoe langer dit zo doorgaat hoe extremer de correctie..Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:22:
10% correctie door een paar grotere hodlers, geen whales die uitstappen. Jammer genoeg niet genoeg om het sentiment te resetten, wat eigenlijk wel nodig is om de bull market voort te zetten. Ik zou het vervelend vinden, maar een retest van de wma21 zou goed zijn voor de markt.
Dat is met leverage toch? Niet in verdiept dus ga ik maar niet proberen
TIFTFY
Net voor de dip? Of wat heb je gedaan? Wellicht dat ik bij 49,5k in de usdb ga en dan terugkopen in een dip. Als die niet komt dan weer terug op 50,5k. Niet veel verloren, wel wat te winnen.Machlah schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:14:
[...]
ik, net op tijd tussen de binance delays door
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Je bent een beetje aan het zuigen en zeuren... Als iemand post dat hij een X bedrag in BTC heeft gestoken op datum Y dan is er makkelijk na te gaan wat dat na een stijging nu waard is. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand thuis opgezocht wordt en met geweld gedwongen wordt zijn keys af te geven. Gewoon niet doen en niet vragen. Voorkomt een hoop ellende.Het Fantoom schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
Wat is die reden dan?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik was me letterlijk net aan het bedenken hoe het ben afgegaan isTominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:24:
Een kaarsje voor alle A87's die vandaag op Bitmex geneukt zijn. Sterkte
Ook steek ik dit kaarsje op voor alle nieuwe bagholders van shitcoins. De mensen die mijn Nano hebben overgenomen op $5, ik wens jullie het beste.
Ik steek ook een kaars op voor de oplopende corona gevallen en ellende in ons land maar ook overal ter wereld. Ondanks de lockdown gaan we nog steeds keihard moon.
[Afbeelding]
Hoezo?QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:22:
[...]
Is altijd een vertekend beeld, mensen met een hoog salaris zullen veel sneller posten dan mensen met een gemiddeld salaris.
Eerlijk gezegd als ik het patroon zo zie, denk ik eerder bots die tegen elkaar op vechten. Soort PID regeling.Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:22:
10% correctie door een paar grotere hodlers, geen whales die uitstappen. Jammer genoeg niet genoeg om het sentiment te resetten, wat eigenlijk wel nodig is om de bull market voort te zetten. Ik zou het vervelend vinden, maar een retest van de wma21 zou goed zijn voor de markt.
Kan wel een dag duren.hansdegit schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:23:
Zojuist via SEPA Instant wat geld proberen over te maken naar Kraken..Dat zou dan in een paar minuten op mn account moeten staan??? Duurt toch iets langer, maar dat kan ms komen door die rokende servers daar.
een grieszel is die kerel.. zon billionair die alles en iedereen wilt, dus Macht macht macht.,., net als facebookiVibes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:22:
[...]
Ben altijd een gewone jongen gebleven...
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
BTCUP is een inderdaad een leverage token, het is "maar" 2x. Het is een relatief makkelijke manier om te leveragen. Je kan het gekker maken door margin te gaan kopen, kan je tot 10x leverage halen, maar het gaat dan ook 10x zo snel omlaag....JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:24:
Zo te zien gaat die weer omhoog
[...]
Dat is met leverage toch? Niet in verdiept dus ga ik maar niet proberen
[...]
TIFTFY
[...]
Net voor de dip? Of wat heb je gedaan? Wellicht dat ik bij 49,5k in de usdb ga en dan terugkopen in een dip. Als die niet komt dan weer terug op 50,5k. Niet veel verloren, wel wat te winnen.
Nou zo zit het ook niet hoor, ik heb een uitkering. Verkeerde keuze gemaakt..1 week voor de corona uitbraak gestart met een nieuwe baan en dat was een fiasco..
Zero.
Daarvoor hebben we bitmex! Tot 100xQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:26:
[...]
BTCUP is een inderdaad een leverage token, het is "maar" 2x. Het is een relatief makkelijke manier om te leveragen. Je kan het gekker maken door margin te gaan kopen, kan je tot 10x leverage halen, maar het gaat dan ook 10x zo snel omlaag....
Salarissen zijn dan ook echt totaal iets anders. Dat gaat om jouw positie op de arbeidsmarkt vergelijken met anderen. Geeft inzicht voor jezelf.Het Fantoom schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
Wat is die reden dan?
ja DataDash ben ik over het algemeen wel over te spreken, los van de vele vele alts. Thanks!MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:52:
[...]
Die benjamin cowen van hieronder is wel goed. En datadash, maar die doet ook heel veel alts.
De rest heeft ADHD of wil dat je 100x subscribed.
Nee man! Hij zit er in voor de tech, je weet tog.A87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:26:
[...]
een grieszel is die kerel.. zon billionair die alles en iedereen wilt, dus Macht macht macht.,., net als facebook
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Rijkste man van de wereld. Beetje respect he!A87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:26:
[...]
een grieszel is die kerel.. zon billionair die alles en iedereen wilt, dus Macht macht macht.,., net als facebook
Respectfully, TTB.
Oh, da's dan geen vooruitgang in vergelijking met die Fidor Bank met een Duits IBAN. Jammer.
Wie zegt dat? Dadelijk had ik een vette short geincasseerd net?WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Rijkste man van de wereld. Beetje respect he!
Gewoon * .. wilde m'n winst pakken, maar gedurende dat ze down gaan zie ik de prijs zakken ..jellybrah schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:23:
Wat is er nou weer met Coinbase aan de hand?
There are no secrets, only information you do not yet have
Ik heb al een paar minuten lang sad violin music op staan. Ik denk met verdriet aan A87, vandaag wederom gesneuveld in de strijd om ons naar nieuwe hoogtes te brengen.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:24:
[...]
Ik was me letterlijk net aan het bedenken hoe het ben afgegaan is
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ja die Facebook is een akelige kerel!A87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:26:
[...]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Geen rare hersenkronkel, alleen ongepaste nieuwsgierigheid wat alleen maar ongewenste reacties oproept. Zijn meer mensen die daar last van hebbenHet Fantoom schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
Wat is die reden dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 07-01-2021 20:29 ]
Je bedoelt: Een man die met passie aan het ondernemen is en meerdere succesvolle bedrijven heeft waar heel veel mensen werken en dus hun levensonderhoud van betalen.A87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Waar ligt de grens? Marktwerking = ook manipulatie toch?Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
Wat ik me nou afvraag is of zo'n dip natuurlijke marktwerking is of dat dit gemanipuleerd wordt?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bit of both. Voornamelijk het laatste, i.c.m. high risk posities waardoor er flink wat liqs komen wordt de troep eruit geshaked.Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
Wat ik me nou afvraag is of zo'n dip natuurlijke marktwerking is of dat dit gemanipuleerd wordt?
Het is toch de lol die je hebt om als een idioot mee te gaan in de gekte, niet zozeer het bedragVictor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:25:
[...]
Hoezo?
Ik heb het idee dat de laatste dagen hier juist relatief veel meer mensen aanwezig zijn die van hun tientje dertig euro gemaakt hebben en daarmee lopen te pochen dan iemand die er even +10k ingepompt heeft, gechargeerd gezegd.
Een grote sell, SL's die getriggerd worden en zo een cascading event vormen.Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
Mooi woord: manipulasieStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
[...]
Waar ligt de grens? Marktwerking = ook manipulatie toch?
Zero.
Gelukkig sta ik met nano nog in de plusTominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:24:
Een kaarsje voor alle A87's die vandaag op Bitmex geneukt zijn. Sterkte
Ook steek ik dit kaarsje op voor alle nieuwe bagholders van shitcoins. De mensen die mijn Nano hebben overgenomen op $5, ik wens jullie het beste.
Ik steek ook een kaars op voor de oplopende corona gevallen en ellende in ons land maar ook overal ter wereld. Ondanks de lockdown gaan we nog steeds keihard moon.
[Afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik doet dit voor mijn plezier...... dit klinkt meer fun on LSD..... kan leuk zijn, maar loopt vaak slecht af.
Daardoor kun je nu lekker met crypto pielenPelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:26:
[...]
Nou zo zit het ook niet hoor, ik heb een uitkering. Verkeerde keuze gemaakt..1 week voor de corona uitbraak gestart met een nieuwe baan en dat was een fiasco..
Ecodan warmtepomp
Naar mijn mening beide. Waarschijnlijk zijn er whales die zo'n dip kunnen organiseren, daarna komt de paniek bij de gewone traders die het enkel maar versterken.Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
[ Voor 6% gewijzigd door wdbtje op 07-01-2021 20:32 ]
Dat klopt helemaal, prima tijd om even thuis te zitten, kinderen thuis, werk lastig, crypto handig..JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:32:
[...]
Daardoor kun je nu lekker met crypto pielenElk nadeel...hier een zelfde geval hoor, maar het kwam mij eigenlijk net goed uit en in de IT heb ik toch zo weer een baan.
Zero.
Los van dat ik al een dag minder was gaan werken sinds de kleine er is en ik tussen thuiskomst en bedtijd van de kleine alleen voor haar aandacht heb, steek ik nu echt superveel tijd in haar en je merkt gewoon dat de band nog hecther wordtPelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:33:
[...]
Dat klopt helemaal, prima tijd om even thuis te zitten, kinderen thuis, werk lastig, crypto handig..
Ecodan warmtepomp
Grayscale kan manipuleren als ze willen, volgens laatste overzicht hadden ze iets van 680k aan BTC? Kan het overzichtje niet zo snel vinden, maar dit is een flinke chunk van de beschikbare coins.wdbtje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:32:
[...]
Naar mijn mening beide. Waarschijnlijk zijn er whales die zo'n dip kunnen organiseren, daarna komt de paniek bij de gewone traders die het enkel maar versterken.
Inderdaad een man met een visie, er is ook een zeer interessante biografie geschreven over hem. Qua karakter zal natuurlijk niet elke werknemer met hem overeenkomenTaro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
[...]
Je bedoelt: Een man die met passie aan het ondernemen is en meerdere succesvolle bedrijven heeft waar heel veel mensen werken en dus hun levensonderhoud van betalen.
Niet iedereen die rijk is heeft slechte bedoelingen.
Same here, ik vind het heel leuk daar mee te lezen. Ik weet dat er collega's meelezen, dus lijkt het mij niet slim dat ik mijn salaris daar post. Maar vind het in het dagelijkse leven geen enkel probleem om het te vertellen als iemand er om vraagt.Het Fantoom schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]
het mooiste is als ze huis uit gaan heb zitten huilen van de vreugdeJT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:34:
[...]
Los van dat ik al een dag minder was gaan werken sinds de kleine er is en ik tussen thuiskomst en bedtijd van de kleine alleen voor haar aandacht heb, steek ik nu echt superveel tijd in haar en je merkt gewoon dat de band nog hecther wordtDaar kan geen btc tegenop (al vind ik het met het beetje dat ik erin heb zitten nog best spannend
)
Voor mijn gevoel wordt alles gemanipuleerd door whales; ik zie dat als zakenlui onderling dat die inside info met elkaar uitwisselen en dus ruimschoots van tevoren weten als men massaal gaat verkopen.Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
Nu staat je huis te sell?DarkShadow schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:36:
had mn sell order op 40250 gecancelled een half uurtje voor de dip...
Zo sta ik er ook in. Kleine van 9 maanden ligt tegen me aan te slapen in bed hier (slapen gaat weer even wat moeilijker), maar overdag thuis zijn en veel meemaken is echt goud waard. Zo is ze in een kwestie van een paar weken al gaan zitten, tijgeren en met hulp stapjes aan het zetten.JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:34:
[...]
Los van dat ik al een dag minder was gaan werken sinds de kleine er is en ik tussen thuiskomst en bedtijd van de kleine alleen voor haar aandacht heb, steek ik nu echt superveel tijd in haar en je merkt gewoon dat de band nog hecther wordtDaar kan geen btc tegenop (al vind ik het met het beetje dat ik erin heb zitten nog best spannend
)
haha, valt mee hoor. Kan het missen, klein beetje erin (0,2 btc), maar had nu dus 0,22 kunnen zijn.
Helemaal mee eens!Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:36:
[...]
Same here, ik vind het heel leuk daar mee te lezen. Ik weet dat er collega's meelezen, dus lijkt het mij niet slim dat ik mijn salaris daar post. Maar vind het in het dagelijkse leven geen enkel probleem om het te vertellen als iemand er om vraagt.
Zou er ook geen enkel probleem mee hebben de waarde van mijn pf hier neer te plempen als de rest van de wereld wat minder op snel geld uit was en bereid zou zijn om je om te leggen voor >500 Euro. Daarom gewoon voorzichtig zijn en mensen niet in de verleiding brengen dat te doen.
Ik doe het als volgt. Potje btc hodlRichh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:11:
[...]
Als het opvangen van zo'n rood mes, zo snel gaat, is het nog knap lastig op het juiste moment te kopen. Je kan op veel plekken nu amper inloggen...
Zolang we niet 20% of meer droppen is het risico vrij groot dat je coins verliest, met de huidige drop pak je eens 5%?
check planet of the humans eens (docu)WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Rijkste man van de wereld. Beetje respect he!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
eens. Ook nooit zoveel moeite mee gehad. Snap al die geheimzinnigheid nooit zo.
Wij zitten al op pagina 523...GekkePrutser schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:38:
Jemig dit topic gaat net zo hard als de bitcoin. Even refreshen en ik stond op pagina 17 in plaats van 1
Hoi mede Prutszer!GekkePrutser schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:38:
Jemig dit topic gaat net zo hard als de bitcoin. Even refreshen en ik stond op pagina 17 in plaats van 1
Belangrijkste dat er is!JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:34:
[...]
)
Zero.
Oneens. Is echt wel reuze verbeterd. Dit was de eerste keer dat ie down ging.Spyhard666 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:39:
Kraken is nog net zo crappy als 3 jaar geleden. Ze verdienen bakken met geld maar investeren in infrastructuur hebben ze niet gedaan.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Mijn orderboeken werken ook niet....WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:44:
[...]
Oneens. Is echt wel reuze verbeterd. Dit was de eerste keer dat ie down ging.
Kan er weer in nu, alleen is m'n balance frozen. Mis nogal wat
Ja, nu Kraken ook nog, dan gaat gelijk mijn order af en heb ik de 15% voor vandaag weer binnen in ieder gevalMatthias87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:44:
XLM recovering
De enige juiste intelling! We kunnen je vanaf nu wel bij het meubilair hier rekenen wat mij betreft.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:38:
Als ik haar nu hoor en zie slapen denk ik dat het toch wel heel mooi is, maar niet zo mooi als crypto.
Moon! Lambo!
Mijn nederige dankCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:45:
[...]
De enige juiste intelling! We kunnen je vanaf nu wel bij het meubilair hier rekenen wat mij betreft.
beste remedie tegen mijn weak hands!Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:47:
Als de koers nog hoger gaat kan je nog meer downtime verwachten omdat er nog meer nieuwe bezoekers komen. Stel je er maar alvast op in
Hoezo plat alles draaid vlotjes ???WiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:44:
Man wat word ik ziek dat Coinbase plat ligt... ligt nog een bergje fiat te wachten... grrrr
Prachtige docu. Sowieso is Mike een goede gast!
Ik zet m op de lijst, thanks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq