https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Achja, je leeft maar een keer.MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:43:
[...]
Als dit je analyse van jezelf is, zou ik met je centjes Eth of Btc kopen, die wegzetten zodat je er niet mee kan handelen (bijv. op Nexo om rente te trekken) en lekker achterover met je voetjes op tafel gaan zitten.
Hoe betrouwbaar is dat Nexo
Met de demo versie kun je alleen met een fictief saldo aan de slag. Wat ik wil zeggen is dat het veel makkelijker is om te traden via dat programma. API werkt veel sterker en stabiele dan via de website. Was het gisteren of eergisteren dat het zo langzaam ging toen het mini crash maakte? Met de API heb je minder last van en kun je tenminste nog traden.ybos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:42:
[...]
Ik denk niet dat @Taro een demo nodig heeft![]()
(of gaat t soms over die api)
Voor mijn idee is hij een van de meest succesvolle traders hier![]()
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
haha, dat heb ik zojuist ook maar gedaan.wdbtje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:36:
[...]
Je kan er ook nu al een gedeelte uithalen en de rest op 320%. Zo ben je zekerder van je winst en ga je minder snel handelen met emotie
Mocht de prijs morgen onder de 1000$ per coin staat koop ik weer terug.
Ik had besloten om het via Coinbase te doen maar de fee procentueel gezien is om te janken.
Iemand tips voor lagere tx feee's?
Nieuwe ATH is aanstaande.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 21:48 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Binance heeft zelf ook een desktopversie die een stuk sneller performed dan de website...Zhou schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:46:
[...]
Met de demo versie kun je alleen met een fictief saldo aan de slag. Wat ik wil zeggen is dat het veel makkelijker is om te traden via dat programma. API werkt veel sterker en stabiele dan via de website. Was het gisteren of eergisteren dat het zo langzaam ging toen het mini crash maakte? Met de API heb je minder last van en kun je tenminste nog traden.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik noem er één maar er zijn er meer. Dus DYOR en ga onderzoeken, maar als je gaat gokken met zoveel geld zonder kennis van wat je koopt zou ik er of afblijven of voor LT kopen en pas verkopen als het verdubbeld is of zo. Anders ben je het letterlijk zo kwijt.ybos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:45:
[...]
Achja, je leeft maar een keer.
Hoe betrouwbaar is dat Nexozal er eens naar kijken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

ATH hopelijk om 5 uur in de ochtend.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:47:
Bitcoin had dit dipje even nodig. Nieuwe spelers kopen de dip en zorgen voor verse fomo.
Nieuwe ATH is aanstaande.
Nu al
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
@Verwijderd Plaatje!!!!Chaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:50:
$36k gepasseerd inmiddels
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nee hoor, nu al.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ik ben natuurlijk niet aan het smijten met geld,MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:49:
[...]
Ik noem er één maar er zijn er meer. Dus DYOR en ga onderzoeken, maar als je gaat gokken met zoveel geld zonder kennis van wat je koopt zou ik er of afblijven of voor LT kopen en pas verkopen als het verdubbeld is of zo. Anders ben je het letterlijk zo kwijt.
Inmiddels heb ik mn inleg verdubbeld en begint rustig aan best flink geld te worden
Dus ik gok verstandig en ga niet continu all in ;-)
Maar je advies is waardevol, ik ga er zeker naar kijken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik weet nog toen ik Henk en Ingrid was in 2018 dat ik voor het eerst een drop van $1500 zag, live, dat was shocking.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Once again, ga nou niet pochen met hoeveel geld je hebt of in crypto hebt zitten.ybos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:53:
[...]
ik ben natuurlijk niet aan het smijten met geld,
Inmiddels heb ik mn inleg verdubbeld en begint rustig aan best flink geld te worden
***members only***
.
Dit is een openbaar forum
Doe er maar direct 2, hoef je niet ieder uur online te komenRichh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:54:
@Verwijderd tijd voor de babe!!!
2x de helft en lager dan de dag ernaAnimal schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:55:
Mocht er vannacht een dip komen. Wat zou een goede kooporder kunnen zijn voor btc en eth?

Wel een beetje een perfecte storm dit voor BTC en crypto in z'n algemeen. Wereldwijde pandemie, met als gevolg biljoenen aan quantitative easing, Brexit welke nu officieel is, deze 'poging tot staatsgreep', etc.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:55:
Eigenlijk moet BTC de komende weken flink in de media komen. In de tussentijd een "flinke dip" naar $28k oid, zodat de echte fomo kan beginnen.
Up we go!
ORGANIC.
Snel geschakeld hier. Btc gekocht, xlm terug en Aion eruit gekiept. Dikke winst maken dus zo. Wil alleen btc verkopen en dan weer lager terugkopen.Spyhard666 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:55:
XLM krabbelt langzamerhand ook weer naar de 30 cent
Kijk nog eens naar de prijs.Ladonna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:54:
Ohhh niet mn vet verkocht..jammer
Ik noemde het bedrag expres al niet omdat je het al genoemd hebt, maar zie OP.ybos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:53:
[...]
ik ben natuurlijk niet aan het smijten met geld,
***members only***
.
Zo te zien gok je heel goed. Zou het daarom ook geen gokken meer noemen.
Snap wel dat je nu het groeit naar een manier aan het zoeken bent om je risico te spreiden:
1. Haal je inleg er helemaal uit
2. Scheiding in speel-potje en beleg-potje (bijv. 30% voor handelen, 70% voor hodlen)
Ga vooral op zoek naar een manier die voor jou goed werkt en waarbij je lekker kan slapen 's nachts. Dat is goud waard. Als je wakker ligt omdat je bepaalde posities hebt gezet lijkt dat niet voor jou te zijn of heb je problemen met de verdeling van het risico.
Daar kom je vast uit.
In ieder geval ben je goed bezig.
Ben je altijd zo pessimistisch?QA123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:53:
ETH op €1k en BTC op €30k voor Middernacht?

YouTube: Live coverage: Protesters swarm Capitol, abruptly halting electoral ...Qunix schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:04:
Iemand een leuke live stream uit de US?
https://www.nbcnews.com/Qunix schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:04:
Iemand een leuke live stream uit de US?
Zonet zelf m'n NEXO verkocht, toch mooi de inleg op verdubbeld. Nu nog instappen op een FOMO coin lijkt me een slecht plan, laat het lekker in ETH staan.
NZ.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Vet! Vorig jaar 8 weken rondgereisd, laatste twee weken van maart in lockdown.
Momenteel geen beperkingen zover ik weet, en zomer nu, geniet daar sowieso van!
En laat die kiwis was crypto kopen
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
WelkomMegalith schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:05:
Ik volg dit topic al wat maandjes, erg vermakelijk
Zonet zelf m'n NEXO verkocht, toch mooi de inleg op verdubbeld. Nu nog instappen op een FOMO coin lijkt me een slecht plan, laat het lekker in ETH staan.
1.
Ik verwacht juist dat Nexo de komende tijd gaat stijgen. Door een bulrun krijgen mensen meer vertrouwen in hun assets en durven ze deze eerder ergens te stallen tegen rente, dan ze op een exchange te laten staan.
2.
Daarbij hebben deze gecentraliceerde partijen het doel om jou als klant te behouden. Als de koers niet organisch groeit, zorgen ze wel dat de prijs niet achter blijft met de rest van de markt.
3.
Nexo, Crypto.com, Celsius e,d, hebben massa's BTC en ETH onder hun hoede. Assets die meer waard zijn geworden. De klantenkring groeit en de collaterals stijgen. De tokenprijs kan alleen maar omhoog gaan.
Je ziet nu al dat Nexo, maar ook Crypto.com flink aan het moonen is. Met dit soort platforms kun je op lange termijn heel prima meeliften vrij evenredig met de crypto market cap.
Toespraak Biden kijken.Richh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
5 minuten stilte onderweg naar een nieuwe ATH? Wat zijn jullie aan het doen joh? Het Capitool bestormen ofzo?
Maargoed, omdat hij het bent dan;
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
M'n alts wat doe je?Specy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
Zo. Even snel iets in elkaar gehackt wat elke paar minuten de BTC-koers checkt en als 'ie binnen 2% van de ATH komt alle alts dumpt. Dat slaapt wat lekkerder vannacht.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZVOrESVxAw8p8kfMc24zgwzn.jpg?f=user_large)
Waarom is jouw nick eigenlijk niet moooony?Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
[...]
Welkom
1.
Ik verwacht juist dat Nexo de komende tijd gaat stijgen. Door een bulrun krijgen mensen meer vertrouwen in hun assets en durven ze deze eerder ergens te stallen tegen rente, dan ze op een exchange te laten staan.
2.
Daarbij hebben deze gecentraliceerde partijen het doel om jou als klant te behouden. Als de koers niet organisch groeit, zorgen ze wel dat de prijs niet achter blijft met de rest van de markt.
3.
Nexo, Crypto.com, Celsius e,d, hebben massa's BTC en ETH onder hun hoede. Assets die meer waard zijn geworden. De klantenkring groeit en de collaterals stijgen. De tokenprijs kan alleen maar omhoog gaan.
Je ziet nu al dat Nexo, maar ook Crypto.com flink aan het moonen is. Met dit soort platforms kun je op lange termijn heel prima meeliften vrij evenredig met de crypto market cap.
Omdat ik vaak ook hele domme dingen deedWhySoSerious schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:15:
[...]
Waarom is jouw nick eigenlijk niet moooony?
*aai over de bol*
Maar we leren er van.
Geen shitcoin-PF meer voor mij
Maar snel door naar 37.000 want dit is niet de moeite waard!
Evengoed bedankt voor de inzet @Verwijderd
ATH nu in EUR:
ETH: 982
BTC: 29650
Bijna, eventjes minidipje, en dan klokslag middernacht er eens en voor altijd doorheen.
Is er ook een galerij waar we alle k-plaatjes kunnen bewonderen?
*doet meteen z'n NEXO terugkopen*Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
[...]
Welkom
1.
2.
3.
Mja, ik zie je punt. Maar ik heb met zo'n bullrun als nu volgens mij gaande is niet het idee dat degenen die nu crypto kopen dat niet voor lange termijn doen en lekker rente gaat trekken. Daarnaast is er IMO nog best lastig aan te komen en 't volume op Huobi vind ik best teleurstellend. Volgens mij is over een maandje oid weer instappen prima te doen zonder teveel actie mis te lopen.
Heb bovendien liever minder dan meer coins in m'n PF.. en can't go wrong with ETH
Ben inderdaad ook aan het opruimen van mijn PF. RDD, HOT....Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
[...]
*aai over de bol*
Maar we leren er van.
Geen shitcoin-PF meer voor mij
V-Strom 650
Hij heeft z'n gallerij afgeschermd... We zullen nooit weten of ie een Nostradamus is die de wereldtoekomst kan 'zien' en pics maakt met voorkennis... Of gewoon een ouwe pepervreter is.MrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
[...]
geweldig on-point
Is er ook een galerij waar we alle k-plaatjes kunnen bewonderen?
De credit cards komen er aan, er komt een Nexo-exchange en binnenkort weer een dividend-momentje. Ik blijf nog ff plakken denk ikMegalith schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:22:
[...]
*doet meteen z'n NEXO terugkopen*![]()
Mja, ik zie je punt. Maar ik heb met zo'n bullrun als nu volgens mij gaande is niet het idee dat degenen die nu crypto kopen dat niet voor lange termijn doen en lekker rente gaat trekken. Daarnaast is er IMO nog best lastig aan te komen en 't volume op Huobi vind ik best teleurstellend. Volgens mij is over een maandje oid weer instappen prima te doen zonder teveel actie mis te lopen.
Heb bovendien liever minder dan meer coins in m'n PF.. en can't go wrong with ETH
Beter op dit soort platforms gokken, dan op al die obscure shitcoins. Er moet vraag naar de token zijn of binnenkort ontstaan, dat is eigenlijk het belangrijkste gegeven op zoek naar je moonshot.
Voorbeeld: Een project als Cardano is op dit moment niets meer dan bijna 10 miljard aan gebakken lucht. Geen ontwikkelaar heeft er nog iets noemenswaardigs op gemaakt. De vraag is of Cardano ontwikkelaars wel kan weglokken bij Ethereum/Polkadot, dat maar blijft groeien - mede dankzij nieuwe scaling oplossingen e.d.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 22:30 ]
Chapeau ! Je blijft jezelf overtreffen!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
ATH van ETH is veel hoger. Die was namelijk al in 2018.QA123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:19:
[...]
ATH nu in EUR:
ETH: 982
BTC: 29650
Bijna, eventjes minidipje, en dan klokslag middernacht er eens en voor altijd doorheen.
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 06-01-2021 22:29 ]
1400 dollar meen ikThe Redman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:29:
[...]
ATH van ETH is veel hoger. Die was namelijk al in 2018.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
En door het compound effect kan dat best leuk worden
Je hebt gelijk.... sorry, ik liep beetje vooruit op middernacht wanneer we op 1200 Eur staan.The Redman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:29:
[...]
ATH van ETH is veel hoger. Die was namelijk al in 2018.

En hop naar de 37k dan
Bizar he, al die mensen zouden gewoon life changing money kunnen verdienen als ze hun energie ergens anders in zouden stoppen. Ze laten zich allemaal voor de gek houden door de media van beide zijden.
Ik zal nooit begrijpen dat mensen zich zo als schapen gedragen. Ook al hebben zij vast het idee dat ze zich juist tegen de stroom in bewegen..
Zojuist mocht ik al uitleggen aan vrouwlief waarom ik er met 2 keer het bedrag inzit dan afgesproken. Heb maar gezegd dat er nog een aantal bags uit 2017 in zittenAMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:33:
Jammer dat dit allemaal niet tijdens mijn salaris gebeurde. Ik zou alle sin btc storten en de hypotheek op de cc doen
Ja kon er niets aan doen, ineens was het verdubbeld..Daacuso schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Zojuist mocht ik al uitleggen aan vrouwlief waarom ik er met 2 keer het bedrag inzit dan afgesproken. Heb maar gezegd dat er nog een aantal bags uit 2017 in zitten
Morgen weer opnieuw kijken wat de dag brengt.
Fijne avond
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!