If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Iemand @Verwijderd al gesummoned?
Als hadden geweest is, is hebben te laat
Dat is een higher high vs altijd 50x, goed bezig.A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:29:
Mijn nieuwe strategie, stoploss steeds hoger plaatsen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 06-01-2021 20:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 06-01-2021 20:37 ]
Zit ook live te kijken op CNN ja. Bizar!!QA123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:35:
Chaos in de VS, Capitool bestormd, terroristen zijn binnen in het gebouw -> Chaos = slecht voor de beurs = goed voor BTC?
Afgelopen dagen overwogen om in te stappen. Niet gedaan.lerssi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:31:
Iemand hier in Wise, wisetoken.net ?
Das toch weer 1 biertje (inflatie meegerekend)A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:33:
12 euro in profit nu vandaag. WAAR IS VOLUME?? omgg
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Thanks Republikeinse gekkies!
ben er ook uit .. er gebeurd niets. Mischien zo er weer inrobino007 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:43:
Net even snel op 35715 uitgestapt, stap vanavond op 34000/34200 wel weer in.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 06-01-2021 20:47 ]
Het probleem is niet Trump, maar de mensen die op hem stemden.
Ik mag Trump niet, maar ik begrijp m wel. Die had alles bereikt op het presidentschap na. Even afvinken toch.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik lees terroristen maar is gewoon een groepje debielen zo te zien?DylanV1990 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:37:
[...]
Zit ook live te kijken op CCN ja. Bizar!!
Het is geen of/of, maar kan ook en/en zijn.green-tea schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:45:
[...]
Ik lees terroristen maar is gewoon een groepje debielen zo te zien?
[ Voor 3% gewijzigd door Sovieto op 06-01-2021 20:48 ]
Trump snapt het leven niet, laat staan het presidentschap.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:44:
[...]
Ik mag Trump niet, maar ik begrijp m wel. Die had alles bereikt op het presidentschap na. Even afvinken toch.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 06-01-2021 20:49 ]
Mag je weer op de computer?A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:48:
Kleine short er op met stoploss 36K,, KOM MAAR MET DE MEGGAAAA D UMMPP
Dat kan alleen maar goed zijn voor crypto.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
TSLA still going strongChaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:44:
Al mijn winsten uit aandelen vandaag verdampt, bijna....
Thanks Republikeinse gekkies!
Bitcoin houdt zich nog aardig, ik weet alleen niet of ik vannacht all-in blijf.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hier ook wat geld eruit halen, zal vast een dipje komen eerst.Taro schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:50:
[...]
TSLA still going strong
Bitcoin houdt zich nog aardig, ik weet alleen niet of ik vannacht all-in blijf.
Een uur later: -4% tov BTC

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Heb je een link?Jeaust schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:53:
Man die livestream vanuit het westen is echt puur genot
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://nos.nl/livestream...elden-uit-washington.html
Oud police chief noemt Trump "cancer", mensen schreeuwend en scheldend op de achtergrond etc. etc.
Duizenden mensen ook... ongelofelijk.Jeaust schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:55:
[...]
https://nos.nl/livestream...elden-uit-washington.html
Oud police chief noemt Trump "cancer", mensen schreeuwend en scheldend op de achtergrond etc. etc.
Maar mensen kunnen ook niet normaal rationeel nadenken. Dat is hier niet anders.
Maargoed, moon hodl
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je bedoelt buy kans?bloq schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:59:
En dip.... nieuws druppelt binnen bij traders blijkbaar
:fill(white):strip_exif()/f/image/9SJ8BBDQbNCq99hIzGCm5XA4.png?f=user_large)
Het helpt niet dat hij zo loopt te stoken. Hij weet donders goed wat hij teweeg brengt. Hij krijgt niet genoeg stemmen dan maar op een andere manier want Trump verliest nooit.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:44:
[...]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Moody zei het al. Trump is de belichaming, niet de oorzaak. Zeer apart om te zien hoe het Overton window in 4 jaar zo gigan verschoven is.Gelukszoekr schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:00:
We lachen allemaal om Trump. Maar de polarisatie die hij teweeg gebracht heeft gaat nog een probleem worden...
Maar mensen kunnen ook niet normaal rationeel nadenken. Dat is hier niet anders.
Maargoed, moon hodl
Maar is AWM loopt hier een zeer goed en diepgaand topic over.
Ik heb alweer verkocht, eerst maar even aankijken iddwdbtje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:04:
[...]
Jij hebt er vertrouwen in, ik gok eerst nog een kleine daling. Eerst nog wat MAs raken
Back to HODL
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Niet tradende aapjes kijkenJeaust schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:53:
Man die livestream vanuit het westen is echt puur genot
Ons feestje verpest
Mja, krabbelt wel weer op.
Wel een moment om bij te kopen.
Geen fiat meer. Ik stap even uit, wacht af.Chaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:08:
Dit is geen moment om te verkopen.
Hier wel, nog net winst gepakt op Aion en xlm eruit. Dan hopen dat BTC gaat dippen.Chaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:08:
Dit is geen moment om te verkopen.
[ Voor 97% gewijzigd door sampoo op 06-01-2021 21:46 ]
Anyway, ETH vanmiddag verkocht en nu weer ingekocht. Kijken of we datzelfde lijntje omhoog nog een keertje kunnen tekenen.
Met een stop loss?QA123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:12:
Net flink ingestapt in BTCUP
Ik zou nu even oppassen...
Net op tijd verkopen en dan laag instappen, daarna hodl.diotav schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:15:
HODL tijdens een coup.
Vooral bij een shitcoin zoals aion
[ Voor 9% gewijzigd door AMARONE op 06-01-2021 21:16 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Geen breakout volume
[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 06-01-2021 21:19 ]
Stel jullie willen 48u geen trades doen en je wilt je coins verkopen. Verkoop je ze dan voor USDT of voor Euro?
Ik heb ze nu bij uitzondering in Euro gezetJohnW1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
Vraagje:
Stel jullie willen 48u geen trades doen en je wilt je coins verkopen. Verkoop je ze dan voor USDT of voor Euro?
Meestal in USDT, behalve als ik wil gaan cashen...JohnW1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
Vraagje:
Als je 4 jaar lang de boel opstookt als president en de democratie kapot maakt, dan krijg je dit inderdaad.Chaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
Blijkt wel weer dat de scheiding tussen democratie en anarchie flinterdun kan zijn.
Kut, limit order ipv stop limit erin gegooid, dus meteen gefilled voor slechts een kleine winst.Qunix schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Met een stop loss?
Ik zou nu even oppassen...
Dit was het alweer, als je bags niet gevuld zijn dan heb je de kans gemist. Maar het is crypto dus er komen altijd meer kansenbloq schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:22:
Hoe laag zal het gaan? Mijn kooporders triggeren allemaal nog niet
Krabbelt al weer opbloq schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:22:
Hoe laag zal het gaan? Mijn kooporders triggeren allemaal nog niet
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hoeveel mensen stappen weer in en hebben er zojuist fees betaald om back in the game te zijn?
Het tast nog meer de geloofwaardigheid van de US en daarmee ook de dollar aan.
Bitcoin is net iets meer dan alleen de US.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 21:26 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Uiteindelijk toch mooi ingestapt, hopelijk was dit het.wdbtje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:04:
[...]
Jij hebt er vertrouwen in, ik gok eerst nog een kleine daling. Eerst nog wat MAs raken
:fill(white):strip_exif()/f/image/888uwRKiB8NEWj4umZcghWXP.png?f=user_large)
1k omlaag en alles wordt gelijk weer opgeslokt. Ik verkoop niks.Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:25:
Dit gedoe is juist bullish imo.
Morgen bijstorten om wat trades te pakken en de winst in de pot te gooien.
Zojuist ook maar opnieuw ingestapt, tot nu gaat het goed:)Taro schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:26:
[...]
Uiteindelijk toch mooi ingestapt, hopelijk was dit het.
[Afbeelding]
wat is er dan? over die elections??Mooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:25:
Dit gedoe is juist bullish imo.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 06-01-2021 21:29 ]
€12,- winst minus €7,- verlies is een positief resultaat van €5,-A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:28:
dan net 7 euro verlies. een slechte trade
Mag je best trots op zijn.
Hij maakt winst, top is inMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:29:
[...]
€12,- winst minus €7,- verlies is een positief resultaat van €5,-
Bearmarket incoming
ik gok nu maar op longMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:29:
[...]
@Taro : wat wordt het? Omhoog of omlaag?
Gokje:elektriekert schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:30:
Ik wil wat ETH verkopen, maar nu zie ik op de 1hr charts een hammer onstaan... hmmm
@Taro : wat wordt het? Omhoog of omlaag?
:fill(white):strip_exif()/f/image/oNyuKvmjsL2YXfYEvGk3NAYV.png?f=user_large)
Edit: Wel wat BNB'tjes verbrand, even opnieuw inslaan
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 06-01-2021 21:34 ]
usdc, niet dat gevoel dat de sec een rug pull kan doen met tethersJohnW1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
Vraagje:
Ha, ik uiteindelijk 0,001 ETH opgeschoten vandaagMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:29:
[...]

daarvoor wel dik 10k aan ETH'ss gekocht en verkocht, compleet kansloos dus...
kraken zal blij met mij zijn, beuren meer fee's van mij dan dat ik winst pak
Kreeg net een gouden tip van pa: misschien ff 2 weken niet kijken, goeie tip maar lukt toch niet

[ Voor 5% gewijzigd door ybos op 06-01-2021 21:35 ]
haha, ik ga nog een half uurtje wachten wat die candle doet... wil er dan wel het maximale uithalen nu.
300% of 320%....
20% is 20% xD
Jullie fomo rakkers hebben me weer verziekt.
Ik dank jullie allemaal
doei
Je kan er ook nu al een gedeelte uithalen en de rest op 320%. Zo ben je zekerder van je winst en ga je minder snel handelen met emotieelektriekert schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:35:
[...]
haha, ik ga nog een half uurtje wachten wat die candle doet... wil er dan wel het maximale uithalen nu.
300% of 320%....
20% is 20% xD
Jullie fomo rakkers hebben me weer verziekt.
Ik dank jullie allemaal
In het begin is de truuk om je te richten op max. 1 of 2 assets. Deze DCA bijkopen en rente laten trekken op bijv. een exchange, Celsius, Nexo e.d.ybos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:34:
[...]
Ha, ik uiteindelijk 0,001 ETH opgeschoten vandaag(9 euro ongeveer
)
daarvoor wel dik 10k aan ETH'ss gekocht en verkocht, compleet kansloos dus...
kraken zal blij met mij zijn, beuren meer fee's van mij dan dat ik winst pak![]()
Kreeg net een gouden tip van pa: misschien ff 2 weken niet kijken, goeie tip maar lukt toch niet
Zodoende bouw je heel simpel iets op voor de langere termijn. Met traden kan dat ook, maar dan moet je er tijd, fees, skillz en stress bijgooien.
Je hebt waarschijnlijk al meer ETH dan je pa en vrijwel al je klasgenoten.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-01-2021 21:40 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ook beetje bijgekocht. Je moet eens een demo versie downloaden van Margin.de. Kun je uittesten met een fictief saldo.Taro schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:31:
[...]
Gokje:
[Afbeelding]
Edit: Wel wat BNB'tjes verbrand, even opnieuw inslaan
/f/image/ZMYQAS9NAklvHN48HQzIuY2C.png?f=fotoalbum_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
vergeet frustratie nietMooooody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:38:
[...]
In het begin is de truuk om je te richten op max. 1 of 2 assets. Deze DCA bijkopen en rente laten trekken op bijv. een exchange, Celsius, Nexo e.d.
Zodoende bouw je iets op. Met traden kan dat ook, maar dan moet je er tijd, fees, skillz en stress bijgooien.

Fees: check
Stress: check
Skillz: euh... is gewoon domweg gokken ook een skill
Ik denk niet dat @Taro een demo nodig heeftZhou schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:40:
[...]
Ook beetje bijgekocht. Je moet eens een demo versie downloaden van Margin.de. Kun je uittesten met een fictief saldo.
[Afbeelding]

(of gaat t soms over die api

Voor mijn idee is hij een van de meest succesvolle traders hier

Als dit je analyse van jezelf is, zou ik met je centjes Eth of Btc kopen, die wegzetten zodat je er niet mee kan handelen (bijv. op Nexo om rente te trekken) en lekker achterover met je voetjes op tafel gaan zitten.ybos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:40:
[...]
vergeet frustratie niet
Fees: check
Stress: check
Skillz: euh... is gewoon domweg gokken ook een skillZoja: CHECK
![]()
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!