Een van mijn eerste crypto was ARK, het logo stond mij toen aan en het was (en nu nog waardeloos) goedkoop.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:40:
[...]
Tjonge, dat jullie moeite nemen om het logo te checken. Zoveel tijd steek ik niet in m'n research.
Zitten jullie allemaal op de maan of zo? Meer dan 500 berichten.
Sommige mensen moeten werken voor de kost. Ehhh, MOON.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Voor degene die geïnteresseerd zijn,..... na wat vragen over veiligheid e.d. wilde ik even weten hoe het nou precies met NEXO zat...
Dus... google delivered
Het security report van NEXO uit 2020.
Beetje karig imho.. maar... ach..
https://callisto.network/nexo-token-nexo-security-audit/
Dus... google delivered
Het security report van NEXO uit 2020.
Beetje karig imho.. maar... ach..
https://callisto.network/nexo-token-nexo-security-audit/
[ Voor 6% gewijzigd door FijneKerst op 06-01-2021 16:54 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bitvavo ligt nu ook plat?
top is in boys, getting the 2017 vibes
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Werkt hier gewoonTh1x4nG schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:53:
Bitvavo ligt nu ook plat?top is in boys, getting the 2017 vibes
Hier ook
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Niet blauw, dan krijg je dat....AMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:49:
[...]
Een van mijn eerste crypto was ARK, het logo stond mij toen aan en het was (en nu nog waardeloos) goedkoop.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Haha, dit klinkt als een (goede) fundamentele analyse. Maar ik vroeg me afgelopen dagen af, in hoeverre is FA van belang in een sterk bullish markt en meer in het vooruitzicht? Wie kan me dat eens zeggen. Ik kan me voorstellen dat FA van belang is waar je een groot aandeel van koopt, in tijden dat koersen weinig doen of zelfs dalend zijn.Innovi0 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:44:
[...]
Het is inderdaad beter in de zin dat er niet een organisatie achter zit die en masse tokens loopt te dumpen op hun token houders en het is aardig dat ze in het begin wat hebben weggegeven. Ik hoop voor je dat het blijft appreciëren t.o.v. bitcoin de komende tijd, maar ik zeg m'n geld er niet op in.
Dus bespaar je hier serieus nog risico mee op dit moment of is het wel vrij waarschijnlijk dat welke (shit)coin ook allemaal een keer een pump krijgen zodra altseason echt begint?
Technisch gezien stap je beter nu niet in ADA/VET/etc/etc omdat dat die nogal overbought zijn op de 4h/1d/1w. Terwijl iemand het misschien best kan doen vanuit altseason oogpunt... een paar weken/maanden wachten wellicht. Of zie ik dit verkeerd?
Ik krijg 't niet eens aanMrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:47:
[...]
20% van de gebruikers heeft een donker thema aanstaan
Koop anders je eigen internetTh1x4nG schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:53:
Bitvavo ligt nu ook plat?top is in boys, getting the 2017 vibes
Heel ADA plat...Nurksis schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:03:
Hier toch ook even op ADA gestapt
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Sie sollten keine Scheißmünzen halten, sondern diese in einer Pumpe kaufen und sie entsorgen, wenn die Pumpe höher ist.
Jawohl!
Scheißmünzen!!!
Jawohl!
Scheißmünzen!!!
Helemaal erectus maximus!Zhou schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:03:
ETH is net vertrokken.
Sorry father, for I have sinned. Inmiddels zit het weer in bitcoin hoorVerwijderd schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:04:
Sie sollten keine Scheißmünzen halten, sondern diese in einer Pumpe kaufen und sie entsorgen, wenn die Pumpe höher ist.
Jawohl!
Scheißmünzen!!!
Eth geef ik geen fuck om met mijn schamele 50 euro hier
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 06-01-2021 17:07 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ETH : +295%
ADA: +275%
XRP: -30% wie kan er ff poken?
Edit: als dit pas de eerste Elliot Wave omhoog is.....
ADA: +275%
XRP: -30% wie kan er ff poken?
Edit: als dit pas de eerste Elliot Wave omhoog is.....
[ Voor 34% gewijzigd door elektriekert op 06-01-2021 17:08 ]
Verwijderd
Hodl!Chaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:07:
[Afbeelding]
Is niet echt organisch meer te noemen hè dit. Geldt overigens voor 100% van de crypto, al vanaf het begin![]()
Bij mij al een tijdje... Minstens een half uurRicardovv schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:06:
Ligt de Coinbase app er uit?
Als je inzoomt op juli 2017 zou je waarschijnlijk hetzelfde zeggen, en toch kon het nog wat hoger. Al is het nu wel slim om soms wat winst te nemenChaes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:07:
[Afbeelding]
Is niet echt organisch meer te noemen hè dit. Geldt overigens voor 90% van de crypto op dit moment![]()
Hier een leuke hopium post nu we net de 35k weer doorbroken hebben.
Run 1k -> 2.5k (->20k) in 2017:
/f/image/qgESYVv8J7XASym1sCUQ8cDK.png?f=fotoalbum_large)
Run 20k -> 35k -> (300k?!?) in 2021:
/f/image/qfxoGAxiJ9oA5kKxTwQRcc8p.png?f=fotoalbum_large)
Als we eenzelfde koersverloop gaan doen als vroegah, gaan we rond 50k een paar weken sideways, en zitten we in mei rond de 300k
Er zijn imho toch weer net iets teveel dingetjes die wijzen op de getallen uit S2FX.
Voor de quote over een paar maanden: Mei 2021 Mars.
/f/image/qgESYVv8J7XASym1sCUQ8cDK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qfxoGAxiJ9oA5kKxTwQRcc8p.png?f=fotoalbum_large)
Als we eenzelfde koersverloop gaan doen als vroegah, gaan we rond 50k een paar weken sideways, en zitten we in mei rond de 300k
Er zijn imho toch weer net iets teveel dingetjes die wijzen op de getallen uit S2FX.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
sell all, buy btcRichh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eindelijk mijn BTC eruit kunnen duwen met net geen 2% winst omdat de koers net op dat moment even doorschoot en ik fees om de oren kreeg.
Nou ja de afgelopen 2 dagen ging het erg lekker en je kan niet altijd mazzel hebben. Winst is winst dus het lamsrackje vanavond heb ik er iig uit.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Richh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In retrospect, it was inevitable
HODL btc, ticket to moonCrypts schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:15:
Eindelijk mijn BTC eruit kunnen duwen met net geen 2% winst omdat de koers net op dat moment even doorschoot en ik fees om de oren kreeg.Nou ja de afgelopen 2 dagen ging het erg lekker en je kan niet altijd mazzel hebben. Winst is winst dus het lamsrackje vanavond heb ik er iig uit.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee want de winst van dit potje gaat naar de Binance card en doe ik boodschappen mee, traden is mijn 'werk'. Heb daarnaast heus wel wat BTC LTC en nog wat anderen on hold die ik lekker laat renderen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Pelox schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:23:
A maandsalaris a day keeps the deurwaarder away.
Ligt er een beetje aan waar je vandaan komt qua positie m.i. en of/hoe je trade natuurlijk.marcel87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Haha, dit klinkt als een (goede) fundamentele analyse. Maar ik vroeg me afgelopen dagen af, in hoeverre is FA van belang in een sterk bullish markt en meer in het vooruitzicht? Wie kan me dat eens zeggen. Ik kan me voorstellen dat FA van belang is waar je een groot aandeel van koopt, in tijden dat koersen weinig doen of zelfs dalend zijn.
Dus bespaar je hier serieus nog risico mee op dit moment of is het wel vrij waarschijnlijk dat welke (shit)coin ook allemaal een keer een pump krijgen zodra altseason echt begint?
Technisch gezien stap je beter nu niet in ADA/VET/etc/etc omdat dat die nogal overbought zijn op de 4h/1d/1w. Terwijl iemand het misschien best kan doen vanuit altseason oogpunt... een paar weken/maanden wachten wellicht. Of zie ik dit verkeerd?
De 'ideale' manier is volgens mij op basis van FA in de accumulatiefase bouwen aan je positie. Als je nu geen positie hebt maar wel wilt profiteren zou ik vooral technische indicatoren aanhouden en actiever handelen want in alt season komen de meeste shitcoins wel aan de beurt idd. Of je moet er echt vertrouwen in hebben voor de lange termijn (en geloven dat de coin long term gezien ondergewaardeerd is), dan moet het fundamenteel natuurlijk wel goed zitten.
Na de vorige bull market ben ik persoonlijk van mijn geloof gevallen qua shitcoins. Het narratief van deze run met BTC als hedge tegen inflatie (met evt. ETH als hedge tegen BTC) geloof ik wel en in die zin zie ik mezelf meer als bitcoinmaximalist. Vrees wel dat het knappen van de macro-economische zeepbel op korte(re) termijn wel eens roet in het eten kan gaan gooien voor het bereiken van 100k deze run.
Ik lurk hier meestal. Vandaag geprobeerd de SC bij te houden, dat is niet helemaal gelukt: om het halfuur minimaal 50 berichten.
Is er wat met crypto's ofzo?
Is er wat met crypto's ofzo?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik had hier laatst nog een heel verhaal gepost dat je een duidelijk plan moet hebben en daar niet vanaf moet wijken m.b.t. het veilig stellen van winst.
Daar had ik het laatst ook nog met mijn vriendin over (die pas sinds een klein jaar weet dat ze met een potentiële cryptomiljonair gaat
)
Dus ik zeg zojuist dat het behoorlijk lekker gaat en ik de hebzucht wel een beetje voel (want het kan nog doorstijgen)
Gelukkig zegt ze dan: “Hou je nou maar aan je plan, anders krijg je er spijt van”
Daar had ik het laatst ook nog met mijn vriendin over (die pas sinds een klein jaar weet dat ze met een potentiële cryptomiljonair gaat

Dus ik zeg zojuist dat het behoorlijk lekker gaat en ik de hebzucht wel een beetje voel (want het kan nog doorstijgen)
Gelukkig zegt ze dan: “Hou je nou maar aan je plan, anders krijg je er spijt van”
Zoals altijd weer te vroeg uitgestapt... gekocht voor 327 en verkocht op 347...
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Wachtlijst van het nieuwste project van Fusion is gelanceerd.
Join waitlist = punten verdienen
Profielgegevens = punten verdienen
Referrals = punten verdienen
Deze punten worden dan later omgezet in tokens. Soort airdrop dus.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn pm maar voor een linkje (referrals mogen hier niet).
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn pm maar voor een linkje (referrals mogen hier niet).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wie ziet ADA wel weer naar zijn ATH gaan ? ~1,3$?
Ik heb een DCA van 0.083$
Ik moet zeggen dat ik het gevoel van 2017 nu toch weer een beetje begin te krijgen.
Zal wel aan jullie h*fterig FOMO gedrag liggen
Zo maar eens de laptop aanslingeren en wat naar een Exchange sluizen en orders klaarzetten
Ik heb een DCA van 0.083$
Ik moet zeggen dat ik het gevoel van 2017 nu toch weer een beetje begin te krijgen.
Zal wel aan jullie h*fterig FOMO gedrag liggen
Zo maar eens de laptop aanslingeren en wat naar een Exchange sluizen en orders klaarzetten
Ben blij met mijn bescheiden chainlink aankoop van gister. Gekocht net voor het slapengaan op 14.44 en bij opstaan hoog in de 16 en nu al 17.13.
Wel makkelijk geld verdienen zo. Sommige youtube kanalen zijn goed in het voorspellen. Hadden in december een dikke winst, dus kijken wat ze voor januarie aan raden en kassa!
Wel makkelijk geld verdienen zo. Sommige youtube kanalen zijn goed in het voorspellen. Hadden in december een dikke winst, dus kijken wat ze voor januarie aan raden en kassa!
God morks in wysterious ways.
"ARTIFICIAL INTELLEGENCE"dehardstyler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:08:
Ik dacht ik ga eens kijken wat Verge nog aan het uitspoken is. Nou die gaan dus naar de CES 2021 met een apparaat dat je mobiel kan opladen door het opvangen van satelliet communicatie? What the fuck?
https://twitter.com/vergecurrency/status/1340823702418698240
YouTube: Verge Currency | Voice Life Inc - The Future of Wireless Charging
Dat kan sowieso niet.
Hopelijk weer ff een 2017 vibe in Verge en dan dikke doei.
Zoals? Geef eens een voorbeeldArtPhil-Flower schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:39:
Wel makkelijk geld verdienen zo. Sommige youtube kanalen zijn goed in het voorspellen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Komt vast goed, de instituties doen mij denken aan Henk en Ingrid in 2017.Prosac schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:41:
[...]
"ARTIFICIAL INTELLEGENCE"
Hopelijk weer ff een 2017 vibe in Verge en dan dikke doei.
omg, in een bullmarket is dit wel erg makkelijk he
Alles wat je koopt momenteel stijgt fucking hard.
Dit soort youtube filmpjes waren er ook in de berenmarkt, toen hadden ze het allemaal fout want we gingen richting zero met de meeste altcoins.
't Valt dan ook helemaal niet te voorspellen natuurlijk. Toevallig pakt de gok die zij deden nu goed uit. Maar dat is geen garantie whatsoever.
Education is important but big biceps are importanter
BNB/BTC -2%Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:48:
Alles wat je koopt momenteel stijgt fucking hard.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat zijn dus 5 coins die die YouTuber zelf gekocht heeft voordat hij die video heeft gepost.
Ja, misschien stijgt het me wat te veel naar het hoofd.
Alts gaan bloeden, rode kaarsen in aantocht!!
grappig dat iets als BNB dat nog echt demand heeft vanwege zijn usecase niet echt meestijgt, maar de shitcoins met 0 demand gaan als de malle.
plz no, altseason plzM-v-G schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:52:
nano $3
tezos $5
swipe $10
buy buy buy buy

Check BTC op 1h.. mooie driehoek. Deze jongen staat klaar om te vertrekken en alle alts kapot te trekken in de pump der pompen.
Just saying... geen financieel advies.
Zero.
Zou om maar kunnen, Alts worden gebruikt als raketbrandstof voor BTCPelox schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:53:
Check BTC op 1h.. mooie driehoek. Deze jongen staat klaar om te vertrekken en alle alts kapot te trekken in de pump der pompen.
Hoop dat ie doortrekt , maar ben er al 50 % uit voor de zekerheid.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:53:
[...]
plz no, altseason plz
nano $3
tezos $5
swipe $10
buy buy buy buy
Zelfs GVT pumpt. @Verwijderd
Fucking Govert. Hoe ist mogelijk!
Ik was nog niet op de moon komop ADA en xlm
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
ik zit 5x long met stoploss met 10% verlies als prijs zakt
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Haha ja, heb al die coins alleen ingewisseld toen Bitcoin om en nabij de 11k stond.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:01:
Zelfs GVT pumpt. @Verwijderd
Maar goed ook, heb GVT bijvoorbeeld weggedaan toen er nog een 1 voor die 6 stond in sats
Verwijderd
Ik weet nog toen ik GVT kocht in 2018? voor 24 dollar per stuk
En gewoon rustig naar 39 dollar zien gaan en denken: when moon? Dat waren nog eens tijden.
Paar maanden later stond ie op 4 dollar

En gewoon rustig naar 39 dollar zien gaan en denken: when moon? Dat waren nog eens tijden.
Paar maanden later stond ie op 4 dollar

Ik was er wel even en heb toen deel van ADA eraf gegooid om vervolgens weer lager in te kopen.sten123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:08:
Ik was nog niet op de moon komop ADA en xlm
Nu wacht ik tot we weer naar de maan of verder gaan

Rapporteer deze FUD allemaal aub!M-v-G schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:52:
Oftewel inzakken is bijpakken
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ach, ik kan nog wel een extra koopmoment gebruiken
Hey die uitspraak ken ik
maar dan voor inkakken
btc moet zo wat gaan doen, driehoek loopt op einde nu
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kan nog wel en keertje down en up gaan hoor, is op de 1h chart.anti elppa schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:25:
Zero.
kan, maar dan acht ik de kans naar onder groter.Pelox schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:28:
[...]
Kan nog wel en keertje down en ip gaan hoor, is op de 1h chart.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Invite only dan ofzo? Naam noemen mag hier wel. Wil je best helpen met een referral hoor. Beetje shillen mag hierStokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:32:
1 persoon die 1 miljard market sell doet en BTC gaat richting 22kQA123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:32:
Mijn TA analyse, BTC breakout naar boven in komende 2 uur.
[Afbeelding]
En bij een buy ??A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:34:
[...]
1 persoon die 1 miljard market sell doet en BTC gaat richting 22k
1 persoon die 1 miljard market buy doet en BTC gaat richting 42kA87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:34:
[...]
zo even BTCUP kopen op de dipje naar 34,5k, en dan riden tot een ATH 36k.
Punt is dat je ook met2x rekt gaat met dit soort omstandigheden
Morgenochtend worden we wakker en dan is ie doorgestegen naar $1500Pelox schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:34:
Nu eth nog over de 1200!
JohnW1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Morgenochtend worden we wakker en dan is ie doorgestegen naar $1500
Zero.
1 miljard aan bitcoins in de aanbieding? Dat gaat zo op.A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:34:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dTCeKvdnTO9xo5j0BAK27NEO.gif?f=user_large)
Ik heb zo het idee dat ongeacht welke omstandigheden, hefbomen of scenario's jij altijd wel een manier vindt om rekt te gaan. Wees niet bang, dat is ook een talent.A87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:37:
Punt is dat je ook met2x rekt gaat met dit soort omstandigheden
Wat ik ook teken, BTC trekt zich er nooit wat van aan.anti elppa schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:25:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sure! 🙏🏻Stokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:32:
Sawry. Is iets fout gegaan
In retrospect, it was inevitable
Noobvraag hier, ik had meer XLM in Coinbase dan ik gedacht had. Heb deze doorgestuurd naar mijn Bitvavo wallet, met adres + XLM memo ID.
Transactie staat nu al een uur op pending in Coinbase. Op stellar.expert als ik naar de wallet van Bitvavo ga kijken zie ik ook nog nergens een transactie voor mijn hoeveelheid.
Ligt dat aan Coinbase/Bitvavo die overladen zijn momenteel, of mag dit normaal zo lang niet duren?
ZRX had ik 1 min later doorgestuurd en die was meteen aangekomen.
Transactie staat nu al een uur op pending in Coinbase. Op stellar.expert als ik naar de wallet van Bitvavo ga kijken zie ik ook nog nergens een transactie voor mijn hoeveelheid.
Ligt dat aan Coinbase/Bitvavo die overladen zijn momenteel, of mag dit normaal zo lang niet duren?
ZRX had ik 1 min later doorgestuurd en die was meteen aangekomen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!