ja of je kocht er toen 22000 en die heb je nu nog steeds......dehardstyler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Ahhh zo. Klote man.![]()
Ik heb ook een XVG verhaal:
Begin / midden december 2017 had ik er 9000 gekocht voor ~100 euro en na 3 dagen stond het dus al op x19, bijna €2000. En wie denk je dat er vandaag nog steeds 9000 XVG heeft?
Ik heb alles uitbetaald van XLM, ADA, DOT. Rustig verder in ETH en morgen een nieuwe dag.
Rip Nocks....Qunix schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:22:
[...]
Eigenlijk is het niet te handelen. Ooit via iDeal wat overgemaakt en op een aangemaakte wallet gekregen in de Gulden app. Je kan er verder vrij weinig mee doen. Dus dit is echt HODLEN
Ik dacht "Owjaa, Nocks, daar kan ik het nog verkopen, helemaal vergeten."
Maar Nocks is ook gestopt in juli 2020.
Precies, kan nog x3 voordat Link ath heeft in sats... Heeft dus potentie om door te schieten naar 60 dollar. Laat maar komen..Ladonna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:30:
[...]
Link ath, in euro bedoel je?
Want in sats is ie er nog lang niet
XVG in zomer 2017 gekocht en verkocht op de piek later dat jaar. 3000% winst. Heeft mijn huidige portfolio mooi vormgegeven toen. Eeuwig dankbaar
XRP verkocht op 0.20€ Had graag gezien dat XLM en ADA zich nog 'n lekker potje gingen herpakken
@marcel87dehardstyler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:36:
[...]
Op Tradingview gebruik ik voor NLG de chart van Bittrex en die lijken NLG nog wel te verhandelen trouwens.
Net de Ledger Nano S maar weer eens aangesloten, firmware update gedaan, vond nog voor 40 dollar dust op ETH accounts. Boy o boy o boy
Ik had nog wat van die NCKS tokens gekocht.dehardstyler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:36:
[...]

Nocks maar ook NLexch is er gestopt sinds de witwaswet in mei. Die had NLG ook. Dus het aanbod is heel klein wat dat betreft. Alleen Bittrex weet ik. Maar een hele verificatie met ID en toeters en bellen voor wat NLG verkopen is me te gek. Tenzij NLG 50cnt tot 1 euro waard wordt. Then: Moon. Lambo.dehardstyler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:36:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Aardwolf op 06-01-2021 15:44 . Reden: NLexch was het volgens mij ]
Dat zijn de mooiste ja. Heb zelf ooit een hele luxe vakantie overgehouden aan gratis Megacoins. Die werden met duizenden tegelijk weggegeven op Reddit enzo. Ergens eind 2013 schoot die shitcoin de dollar voorbij. Mooie tijdenlasharor schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:29:
[...]
XRP maar dan met "eerlijke" distributie.
Ik heb ooit 5000 XLM gekregen voor het aanmelden van een nieuwsbrief. Toch mooi 1650 dollar nu
Denk dat je mij bedoeldAMARONE schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:35:
winst XLM in BTC gestoken, ondanks dat ik liever dit doe bij 25k BTC..maar 28k (eur) lijkt het nieuwe normaal.
Een paar dagen terug riep iemand hier dat Bitvavo zoveel duurder was als Binance. BTC loopt aardig gelijk nu, was het een hikje toen?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
ben benieuwd hoe hoog XRP komt. flinke lijn omhoog nu.
XRP Fakeout? op de 1 min al wat rode kaarsen.
[ Voor 57% gewijzigd door Daacuso op 06-01-2021 15:47 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
McDonald'sChris.nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:42:
Net de Ledger Nano S maar weer eens aangesloten, firmware update gedaan, vond nog voor 40 dollar dust op ETH accounts. Boy o boy o boy
Oke Nano gewoon hold tot $3 nu, fuck it.
Bullrun is aan
Bullrun is aan
Hij valt volgens mij weer net zo hard weer naar beneeKaasNinja schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:46:
ben benieuwd hoe hoog XRP komt. flinke lijn omhoog nu.
Zijn er hier ook mensen die de Wise Token in hun bezit hebben? Die stijgt ook lekker!
AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB
Om die reden heb ik ook een sell order staan van 1 miljoen NPXS op 0,1 euroProsac schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:28:
[...]
LOL, ik heb er ook 20.000, gekocht voor 30 euro ofzo. Op een gegeven moment was dat tegen de 3000 euro waard en vergat ik uit te stappen.
Geldt overigens voor wel wat meer munten die ik heb.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Toch mooi dat XLM, iedereen denkt dat het nu mooned vanwege xrp en het moonen van de crypto markt maar in btc termen is dit muntje in 2020 al 2 keer hoger gepompt en gedumped (in juli en in november) dus kijk uit.
/f/image/L7QygdPNzquFodu0Wx4rqbTa.png?f=fotoalbum_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
DIKKE MOON DIKKE MOONepjwpsvk schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:49:
Zijn er hier ook mensen die de Wise Token in hun bezit hebben? Die stijgt ook lekker!
MILLIE SOON MILLIE SOON
De sell walls op XRP zijn mij te groot.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ook net eindelijk weer toegang gekregen tot m'n bitmex account, was m'n 2FA vergeten. Achteraf de moeite amper waard, stond bedroevend weinig. Wel vrij pijnlijk om te zien hoeveel ik daar eigenlijk verknald heb, was een leuke vakantie geweest nu. Achja, soms leer je het op een harde manier. Gelukkig voor de huidige stijgingen gebeurd zodat ik er nu (hopelijk) wat voorzichtiger mee om ga.
HNT er ook uit op stop loss. Maar mijn xlm greed en fomo faal en HNT redelijk goed gemaakt met +32% op xvg
Net verkocht.
[ Voor 5% gewijzigd door JT op 06-01-2021 15:54 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nee hoor, vanwege het nieuws vanochtend dat ze de ondergrond gaan vormen voor de Oekrainse digitale nationale munt.gws24 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:51:
Toch mooi dat XLM, iedereen denkt dat het nu mooned vanwege xrp en het moonen van de crypto markt maar in btc termen is dit muntje in 2020 al 2 keer hoger gepompt en gedumped (in juli en in november) dus kijk uit.
[Afbeelding]
Als dat lukt... open deur voor andere landen.
Mooie zet voor Stellar.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zeker veilig, ik zit alleen niet in deze space voor een 100 of 200% winst..reefclaw schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:07:
[...]
Maar ook een beetje jammer wanneer xlm terug zakt naar 10 cent voor die de $10 heeft gehaald.
Dus ik haal per verdubbeling de helft er uit. Dat zorgt er voor dat ik zeker mooie winst heb, met een minimaal (relatief) risico.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
In EUR/USD jaLadonna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:30:
[...]
Link ath, in euro bedoel je?
Want in sats is ie er nog lang niet
HNT daalde maar met 3% in het laatste uur?JT schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:54:
HNT er ook uit op stop loss. Maar mijn xlm greed en fomo faal en HNT redelijk goed gemaakt met +32% op xvgNet verkocht.
Ik dacht vanochtend: zal ik wat Nano kopen?
Maarja.
Ik ga ook maar niet aan deze hele hype beginnen. Waarschijnlijk haal je vandaag en morgen 150% winst en gaat de boel daarna even 200% naar beneden ofzo.
Maarja.
Ik ga ook maar niet aan deze hele hype beginnen. Waarschijnlijk haal je vandaag en morgen 150% winst en gaat de boel daarna even 200% naar beneden ofzo.
Dan weet je toch precies wanneer je moet uitstappen?Victor Belli schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:59:
Ik dacht vanochtend: zal ik wat Nano kopen?
Maarja.
Haha die Nano, geniaal dit.
oooooo wat is het toch fijnnnnnnnn
om nano holder te zijnnnnnn
bij ons cluppie hierrrrrrrr
hebben wijjjjjjjj veel plezierrrrrrrrr
Nu wel, als het moment daar is niet meerRay_ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:00:
[...]
Dan weet je toch precies wanneer je moet uitstappen?
Wil dan te vaak het onderste uit de kan hebben.
Die was toch ooit 19$ ofzo? Nog even kaarse op voor sommigeTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:01:
Haha die Nano, geniaal dit.
Verwijderd
NANO NANOTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:51:
[...]
DIKKE MOON DIKKE MOON
MILLIE SOON MILLIE SOON
Go Tominatie go.
To the moon and beyond.
Gaat USA verkopen of kopen??
Daar worden ze nu wakker
Daar worden ze nu wakker
Dat is de volgende moonM-v-G schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:02:
Gaat USA verkopen of kopen??
Daar worden ze nu wakker
Laat maar komen, ik heb net weer diverse muntjes gekocht
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Idd daar vliegen nog steeds helikopters die geld strooien over het land.
FUCKING DIKKE LAMBO SOON
BTC lijkt weer in een driehoekje te zitten
Hij was 35$graceful schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Die was toch ooit 19$ ofzo? Nog even kaarse op voor sommige
Ik kan het weten, ik verkocht hem destijds niet
Ik heb denk oprecht een jaar verlies gestaan. Ooit gekocht op $1.30 omdat 'k dacht "hey lekker goedkoop.", daarna is hij nog op 30 cent beland geloof ik.graceful schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Die was toch ooit 19$ ofzo? Nog even kaarse op voor sommige

Bizar iig
Ik dacht ik ga eens kijken wat Verge nog aan het uitspoken is. Nou die gaan dus naar de CES 2021 met een apparaat dat je mobiel kan opladen door het opvangen van satelliet communicatie? What the fuck? 
https://twitter.com/vergecurrency/status/1340823702418698240
YouTube: Verge Currency | Voice Life Inc - The Future of Wireless Charging
Dat kan sowieso niet.

Dat kan sowieso niet.
DGB op 0.027 gekocht, die gaat lekker.. zweethandjes...
Snel verkopen anders staat ie weer op 1,30Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Ik heb denk oprecht een jaar verlies gestaan. Ooit gekocht op $1.30 omdat 'k dacht "hey lekker goedkoop.", daarna is hij nog op 30 cent beland geloof ik.![]()
Bizar iig

XTZ net op $2.66 gekocht, gaat tering slecht...... hier ook zweethandjes
NANO geeft bijna een middelvinger op de 1m
XLM is weer gestopt met dippen....
Volgende moooooooooooon
Volgende moooooooooooon
Dat doet hij even naar iedereen die heeft verkocht om daarna richting de $3 te gaan.
JE WEET HET! Prachtige tech.
Gratis stroom voor je mining rigdehardstyler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:08:
Ik dacht ik ga eens kijken wat Verge nog aan het uitspoken is. Nou die gaan dus naar de CES 2021 met een apparaat dat je mobiel kan opladen door het opvangen van satelliet communicatie? What the fuck?
Dat kan sowieso niet.
Heeft wel even tijdje geduurd, nou hopen dat ie niet weer naar t putje gaat.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Dat doet hij even naar iedereen die heeft verkocht om daarna richting de $3 te gaan.
Na ja dan is het weer eens wat ander nieuwsFijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Nee hoor, vanwege het nieuws vanochtend dat ze de ondergrond gaan vormen voor de Oekrainse digitale nationale munt.
Als dat lukt... open deur voor andere landen.
Mooie zet voor Stellar.
Dus ze gaan meewerken/helpen met het opbouwen van infrastructuur en een nationale digitale munt maar nergens staat dat voor één van de twee xlm gebruikt gaat worden. In die zin is het misschien net zoals xrp waarbij die munt in principe door banken ook helemaal niet gebruikt hoeft te worden als ze met ripple samenwerkenThe memorandum outlines the core focus of the partnership as follows:
- cooperation on the development of the virtual assets market in Ukraine;
- provision of support to projects related to virtual assets;
- implementation and regulation of stablecoin circulation in Ukraine; and,
- facilitation of the development of the digital currency of the Central Bank in Ukraine.
Kan iemand Nexo ook even een schop geven in al dit geweld?
Ligt gewoon te maffen die bende... een stoeptegel is nog volatieler...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Feesieeegws24 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:16:
[...]
We zullen wel zien maar één ding is zeker, het gaat hier een hoop vermaak opleveren!.
Marketcap 950 miljard dollar Cryptomarkt bijna 1Biljoen
[ Voor 5% gewijzigd door mengenli op 06-01-2021 16:20 ]
Staat die op binance? Nexo klinkt als next level dus die moet ik hebben.iVibes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:18:
Kan iemand Nexo ook even een schop geven in al dit geweld?
Verkeerd gekeken, heb alles nog
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
LRC gokje wagen...
Goede criteria wel om een munt te kopenTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Staat die op binance? Nexo klinkt als next level dus die moet ik hebben.
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Nee, is een munt van de ..err...crypto bank?... Nexo.Tominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Je kan hem wel traden via Dex.
Helaas nog niet... wel op Huobi. En je kan ze via hun eigen 'spaar' portal aanschaffen.. nexo.ioTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:20:
[...]
ohja idd ook via dex
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 06-01-2021 16:22 ]
Heeft ook een blauw logo hoor.I ColoSsuZz I schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Goede criteria wel om een munt te kopen
Ah, spaar portal... mooiere omschrijvingiVibes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Helaas nog niet... wel op Huobi. En je kan ze via hun eigen 'spaar' portal aanschaffen.. nexo.io
ohja idd ook via dex
En ze hebben een blauw logo.... vergis je niet....I ColoSsuZz I schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Goede criteria wel om een munt te kopen
usecase confirmed...FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:23:
Hoe het ingeburgerd zit hier he :D:D
[Afbeelding]
Zeg dat wel!
FijneKerst schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:23:
Hoe het ingeburgerd zit hier he :D:D
[Afbeelding]
GRT, de google onder de cryptojellybrah schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:23:
GRT gaat ook weer ff lekker
Als de janks hem nu weer even (goed) door de 35k duwen... Zit al een uur te wachten.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik had nog wat xlm op coinbase herinner ik me. Natuurlijk liggen ze plat.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Laat ie maar even stukje mee op de raket, kan ie daarna zelf.jellybrah schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:23:
GRT gaat ook weer ff lekker
Nu je het zegt, ik heb er daar ook staan...Th1x4nG schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:33:
Ik had nog wat xlm op coinbase herinner ik me. Natuurlijk liggen ze plat.
Doe eens breakout joh Bitcoin.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat ja. Dit is nodeloos irritant...Richh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:36:
Doe eens breakout joh Bitcoin.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik dacht dat juist jij als scalper hier wel lekker mee kon gaan
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat opvalt is dat goud ook sprongetjes naar boven maakt... Dus toch dat fiat in waarde weer eens gedaald is, lijkt mij...
Tjonge, dat jullie moeite nemen om het logo te checken. Zoveel tijd steek ik niet in m'n research.
Nr. 1 van deze lijst heeft ook een mooi blauw logo. Kijk maar naar mijn avatarStokstaart schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:32:
I'll just leave this here..
https://www.crypto-news-f...0x-altcoins-for-2021/amp/

Soms heb je van die dagen... Vanmorgen op 28k erin en wilde er op 28650 uit maar sell order net gemist, okee doen we 28550 en weer gemist, okee okee 28500 doen we het dan voor en weer mis dus besloten niet lager dan dat te gaan.Richh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:39:
[...]
Ik dacht dat juist jij als scalper hier wel lekker mee kon gaan
Dus vuige overhypte oppershitcoin je weet wat je te doen staat dus hup hup.
Dacht hetzelfde en hoop het ook aangezien ik gekocht heb zojuistconara schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:09:
ADA heeft support gevonden op de MA99 5min schaal. Weer omhoog?
Het is inderdaad beter in de zin dat er niet een organisatie achter zit die en masse tokens loopt te dumpen op hun token houders en het is aardig dat ze in het begin wat hebben weggegeven. Ik hoop voor je dat het blijft appreciëren t.o.v. bitcoin de komende tijd, maar ik zeg m'n geld er niet op inlasharor schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:29:
[...]
XRP maar dan met "eerlijke" distributie.
Ik heb ooit 5000 XLM gekregen voor het aanmelden van een nieuwsbrief. Toch mooi 1650 dollar nu
20% van de gebruikers heeft een donker thema aanstaan
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
30 toch voor zn ATHTominatie schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Rapapa...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!