Canon Ixus 300
Ik ben er erg blij mee!
Ik ben er erg blij mee!
het zal vast al wel langsgekomen zijn, maar ik heb ff geen zin om 12 pagina's door te spitten...Op zondag 12 augustus 2001 23:10 schreef Sinterklaas het volgende:
http://tweakers.net/~crew/sint/dc.html
Dit is een overzicht van de digitale camera's die Got users hebben.
Ik heb vandaag 2 nieuwe features toegevoegd : een link naar pricewatch en naar de review op dpreview.com.
Wat vinden jullie ervan en wat missen jullie?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
Uhm...:Op dinsdag 28 mei 2002 16:01 schreef Suffie het volgende:
[..]
het zal vast al wel langsgekomen zijn, maar ikheb ff geen zin om 12 pagina's door te spitten...
misschien is het handig als je kan sorteren op camera ipv op username?
Staat ook op camera gesorteert, alleen moet Sinterklaas hem nog eens bijwerken...Op maandag 13 augustus 2001 21:30 schreef Sinterklaas het volgende:
Het is me gelukt! Hij zet nu de users achter elkaar neer, ik had niet gedacht dat ik het zo snel voor elkaar zou krijgen.
http://tweakers.net/~crew/sint/dc1.html
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, ik en mijn Fuji FinePix F601 staan er geneens in. Sterker nog er staat helemaal nog geen FinePix F601 in. Ben ik dan echt de eerste.Op dinsdag 28 mei 2002 16:04 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Uhm...:
[..]
Staat ook op camera gesorteert, alleen moet Sinterklaas hem nog eens bijwerken...
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
VakantiegeldOp woensdag 29 mei 2002 11:44 schreef ChUcKiE het volgende:
Er wordt BDW flink geupdated sinds afgelopen week
Verwijderd
Procesprutser
Verwijderd
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
tja...
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Verwijderd
hmmm
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Is dat niet een contradictio in terminis?Op dinsdag 11 juni 2002 17:07 schreef Gerben het volgende:
Bestaan er ook spiegelreflex digitale camera's?
Verwijderd
Spiegelreflex slaat anders op het systeem dat gebruikt wordt om het beeld op de film te krijgen. Daar heeft digitale fotografie niets mee te maken ook al shiet je wat je ziet.Op dinsdag 11 juni 2002 19:06 schreef Gerben het volgende:
Neej, het zou wel kunnen, het houd is dat wat je ziet dat je dat ook exact fotografeerd met een proper lens ervoor.
Verwijderd
Ja die heb je, zou zeggen, kijk es op www.dpreview.comOp dinsdag 11 juni 2002 19:09 schreef Gerben het volgende:
OW schit, kan dus niet, maar gaat ook meer om een camera waar je een beetje kunt spelen met het diafragma grote en de sluitertijd en de zoom, optische zoom.
Verwijderd
Spiegelreflex slaat op het systeem dat gebruikt wordt om het beeld op de zoeker te krijgen, het maakt niet uit of het beeld daarna op film of digitaal opgeslagen wordt.Op dinsdag 11 juni 2002 19:08 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Spiegelreflex slaat anders op het systeem dat gebruikt wordt om het beeld op de film te krijgen. Daar heeft digitale fotografie niets mee te maken ook al shiet je wat je ziet.
Basement Bios ---- Exo-S
Whatever.
Verwijderd
Is eigenlijk niet elke digitale camera een beetje spiegelreflex? Ik bedoel: op het lcd-tje zie je wat de lens ziet.Op dinsdag 11 juni 2002 17:08 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Is dat niet een contradictio in terminis?
Verwijderd
Ja, die bestaan.Op dinsdag 11 juni 2002 17:07 schreef Gerben het volgende:
Bestaan er ook spiegelreflex digitale camera's?
Misschien staat hier wat voor je tussen.Op woensdag 12 juni 2002 18:42 schreef Gerben het volgende:
Kan iemand 2 foto's voor me maken, 1 tje van een objec, en nog 1 tje van hetzelfde object, zelfde afstaand, maar dan de camera 10 cm opzij, zodat je 2 foto's hebt van iets zoals je ogen kijken. Volgens mij als je dan per oog naar 1 plaatje kijkt zie je dit 3D, als dat lukt kunnen we misschien een keer met 2 videocamera's proberen.
Ik ben thuis al druk bezig met experimenten, maar ik moet wachten tot ze ontwikkeld zijn.
het is ook weggelegd voor de echte fotografenOp woensdag 12 juni 2002 21:28 schreef itsgreen het volgende:
al voor?! kvind het echt mega veel geld, tis wel een mega goede camera, maar toch! zoveel geld....
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Ik wou niet zeggen dat ik het weinig geld vond. Ik vind het ook superduur, terwijl er niet eens een goede lens bijzitOp woensdag 12 juni 2002 21:28 schreef itsgreen het volgende:
al voor?! kvind het echt mega veel geld, tis wel een mega goede camera, maar toch! zoveel geld....
Whatever.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Da's mooi meegenomen.Op vrijdag 14 juni 2002 16:52 schreef Waslijn het volgende:
Net m'n Canon s30 binnen, dat ding maakt echt foto's
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Psies, of anders een extra profile-field, dat lijkt me helemaal ideaalOp vrijdag 14 juni 2002 16:06 schreef rick_h het volgende:
Maar dat updaten is denk ik best veel werk.. kan iemand niet ff een database dingetje in elkaar zetten zodat iedereen zelf zn naam en cam kan toevoegen/wijzigen?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Linksonder er staat zo'n prullenbakje naast!Op zaterdag 15 juni 2002 14:55 schreef Yokozuna het volgende:
Oke, yokozuna heb nu een Canon Powershot S30.
Count me in dus. En ik heb 1 vraagje, in de manual staat er zo'n knopje om plaatjes weg te gooien. Maar ik kan die nergens vinden op mijn s30. Hoe kan ik plaatjes weggooien?
ik sta nog steeds niet in die lijstOp woensdag 22 mei 2002 23:13 schreef ThaHandy het volgende:
ik heb een Fuij finePix A201
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Verwijderd
Verwijderd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Bij DigitalPear toch? Ik las je reactie op T.net. Ik heb daar ook net een 3020 bestel (+ leren tas, 128 meg), alleen nu was ie niet meer op voorraad :(Op vrijdag 21 juni 2002 01:39 schreef T.T. het volgende:
* T.T. heeft Olympus C-3020 Zoom sinds gisteren
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
He who controls the Spice, controls the Universe.
Lekker veel geheugen, ik kreeg bij mijn camera een chip van 16 mb, ik heb er een 128 mb bijgekocht. Met 1 gb kun je aardig lang vooruit.Op zaterdag 22 juni 2002 17:23 schreef Arfman het volgende:
Ik sta er nog niet in
Heb de Casio QV4000 met 1 GB MicroDrive.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Gefeliciteerd, je bent nummer 500 in de lijstOp maandag 10 juni 2002 16:01 schreef Sander0105 het volgende:
Check me in voor een Powershot A40Waar ik nu een lensadapter voor heb besteld zodat ik er een polerisatie filter op kan mikken (heeft toch wel een erg mooi effect
jammer van de prijzen
)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq