1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
No worries m8
Ben op vakantie geweest naar Cuba vorig jaar en ik heb meer mooie foto's dan m'n kameraad (helaas nog geen vriendin, maar da's een ander kwestie) die een canon spiegelreflex heeft. Bij hem duurt t gewoon 5 minuten voordat camera operationeel is, bij mij 10 sec hooguit
Verwijderd
Wanneer komt de volgende update weer? Ik wil ook in het lijstje staanOp dinsdag 09 april 2002 16:10 schreef Sinterklaas het volgende:
De lijst is weer up to date.
Verwijderd
Is alleen niet helemaal fijn maar heb nog garantie verder nooit problemen mee gehad, fijne camera!
Verwijderd
Add me to the list Sint. Is er nog turtlewax te krijgen ergens ik ben er door heen
Audi: Vorsprung durch Technik
En dan alleen nog maar op proef, want als hij echt zo slecht is als de reviews van vergelijkbare hardware dan gaat hij meteen retour.
Nope
Verwijderd
En hij bevalt erg goed.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
ik sinds donderdag 2-5Op woensdag 08 mei 2002 15:04 schreef reller74 het volgende:
sinds afgelopen woensdag 1-5 Canon Powershot A40 Jippie!!
Het is ff wennen i.v.m. conventionele toestellen (snelheid, instelnogelijkheden, noem maar op), maar een erg lekker ding is het wel.
Verwijderd
Ik kan maar een ding zeggen over deze camera...
Een geweldige camera..Dit is het beste computer gerelateerde produkt wat ik in mijn hele carriere gekocht heb !!
Het heeft trouwens geen zin om te zeggen dat je een camera gaat kopen, dan zet ik hem niet in de lijst.
Ik weet hoe tweakers in elkaar zitten, die bedenken zich vaak op het laatste moment
Dus zet je cam pas hier neer als je een foto met je eigen camera hebt gemaakt
[edit]
Lijst is nu bijgewerkt
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
* Koffievlek.nl heeft de Medion MD 9700
ik sta er nog niet tussenOp donderdag 09 mei 2002 18:50 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik ben nu bezig met updaten.
[...]
Lijst is nu bijgewerkt
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb nu een Casio QV-4000, aangezien ik mijn oude qv3000 gisteren heb laten stuiteren
dus: ssalient -- Casio QV-4000
--
Wat heb je dan?Op vrijdag 10 mei 2002 16:18 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
ik sta er nog niet tussen
zie sigOp zaterdag 11 mei 2002 17:01 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
had 't ook al een keer gemeld op
17 april
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Ik heb het beestje gewonnen met een website maken op mijn school
Werkt zeer eenvoudig en doet het prima, battarijen zijn wel snel op.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Ik sta der ook nog niet in met me Minolta 2330
Hmmm... op pagina 20 van dit topic staat dat ik een Canon G2 heb. Waarom sta ik dan niet op jouw lijstOp donderdag 09 mei 2002 18:50 schreef Sinterklaas het volgende:
[edit]
Lijst is nu bijgewerkt
Ik heb 'n Olympus C-3000Z en ben er zeer tevreden over
(nou ja, eigenlijk heeft m'n vriendin hem gekregen, maar hij is van ons
Ik zal eens een fotootje posten (effe een mooie uitzoeken en resizen). Gisteren trouwens nog de Canon EOS D-60 in actie gezien bij de fotograaf die voor m'n vader dingen fotografeert o.a. voor in reklamefolders (maar ook voor portretten)
edit:
pics:
Btw, dit waren m'n eerste probeersels met tegen de zon in fotograferen. Dit is een zonsondergang op Terschelling

die me btw prima bevalt.
Mijn netwerkje
Canon A40
what is your major malfunction???
Verwijderd
Binnenkort hopelijk pics in de fototopics.
Verwijderd
Was ik nu maar eerder digitaal gaan fotograferen, met een 128MB kaartje erbij kan je blijven schieten. Prachtig gewoon.
Dus count me in.
Of mn naam bij de Sony DSC-S85 mag ook
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Kortom: m'n geld terug gekregen.
Ik hoop binnenkort een nieuwe te kopen want het is echt wel een heel erg fijn ding wat erg mooie plaatjes schiet.
tää on taas niin tätä
Verwijderd
Het is een Nikon CoolPix 995
BTW is het normaal dat de accu meer dan 10 uur moet opladen voor het eerste gebruik?
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
Hey! Ik ookOp vrijdag 17 mei 2002 14:02 schreef BrOtHeR het volgende:
ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Canon PowerShot G2
G2 voor CyBeRSPiN dus..
€948,- bij www.digitalecamera.nu (Haarlem)
Schrijf voor mij dus maar een Minolta S404 op.

Virussen? Scan ze hier!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Goede keusOp woensdag 22 mei 2002 23:14 schreef Speedtracer het volgende:
Ook hier een Minolta Dimage 5. :-)
Een vraagje voor de Dimage 5 gebruikers, als ik mijn camera ga halen (een dimage 5 dus) wil ik er 256MB CF bij kopen, nu werkt iig sandisk in de dimage.
Wat is jullie ervaring met andere merken met 256 MB ?
</offtopic>
Zodra hij er is zal ik nogmaals (ontopic) posten hier.
Signature
Ik heb toevallig net 2 1/2 uur de Canon Powershot S30 binnen en ben zeer tevreden!! Mijn eerste foto's zijn echt
- Powershot S30
- extra accu
- 128 MB compactflash extra
- compactflash reader
- tasje voor camera
bij http://www.koopdigitaal.nl (Foto Konijnenberg)
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
(zonder bad pixels en geen beginnende scheur in de behuizing). Ik heb anderhalve week zonder gezeten, terwijl ik net verslaafd begon te raken.
Ik zag trouwens zonet dat ik nog steeds in de lijst stond met m'n ouwe G2.
Virussen? Scan ze hier!
Das dan wel een totaal andere cam..Op vrijdag 24 mei 2002 21:50 schreef DinoPK het volgende:
S40 sinds 55 minuten geleden (en ik ging voor een Dimage7...)
Canon Digital Ixus V2.
alvast bedankt.
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Canon Powershot A40
Gisteren binnengekomen (echt snel, donderdagavond besteld!
het zal vast al wel langsgekomen zijn, maar ik heb ff geen zin om 12 pagina's door te spitten...Op zondag 12 augustus 2001 23:10 schreef Sinterklaas het volgende:
http://tweakers.net/~crew/sint/dc.html
Dit is een overzicht van de digitale camera's die Got users hebben.
Ik heb vandaag 2 nieuwe features toegevoegd : een link naar pricewatch en naar de review op dpreview.com.
Wat vinden jullie ervan en wat missen jullie?
misschien is het handig als je kan sorteren op camera ipv op username?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
Uhm...:Op dinsdag 28 mei 2002 16:01 schreef Suffie het volgende:
[..]
het zal vast al wel langsgekomen zijn, maar ikheb ff geen zin om 12 pagina's door te spitten...
misschien is het handig als je kan sorteren op camera ipv op username?
Staat ook op camera gesorteert, alleen moet Sinterklaas hem nog eens bijwerken...Op maandag 13 augustus 2001 21:30 schreef Sinterklaas het volgende:
Het is me gelukt! Hij zet nu de users achter elkaar neer, ik had niet gedacht dat ik het zo snel voor elkaar zou krijgen.
http://tweakers.net/~crew/sint/dc1.html
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, ik en mijn Fuji FinePix F601 staan er geneens in. Sterker nog er staat helemaal nog geen FinePix F601 in. Ben ik dan echt de eerste.Op dinsdag 28 mei 2002 16:04 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Uhm...:
[..]
Staat ook op camera gesorteert, alleen moet Sinterklaas hem nog eens bijwerken...
Verwijderd
(Hoef niet perse veel mega pixels, ben meer voorstander van Klein, design en betaalbaar.)
VakantiegeldOp woensdag 29 mei 2002 11:44 schreef ChUcKiE het volgende:
Er wordt BDW flink geupdated sinds afgelopen week
Dit topic is gesloten.