Hier een Sony F505 ("normaal") maar die gaat weg voor een Ixus v2 (wat compacter)
Verwijderd
Ik heb sinds 2 weken een Canon Powershot S30 en heb m aangeschaft voor 519 euro inclusief 128mb cf kaartje, ik had de mzzl dat mijn buurman naar Hong Kong ging en daar liggen de prijzen net iets lager dan in NL
Een Logitech QuickCam Web hiero, werk fijn.. nu ff goed geluidsplankje halen ipv die brakke halfduplex van m'n Mobo... maar ja, te lui om er een te halen en installeren en echt veel gebruik ik cam toch niet....
Sinds vandaag de eigenaar van een Canon Powershot A40
Procesprutser
Canon powershot S30 hier and proud of it!

Verwijderd
/me heeft sinds twee dagen een Canon Digital Ixus 330. 
Verrekt leuk cameratje en maakt mooie foto's ook.
Verrekt leuk cameratje en maakt mooie foto's ook.
Ik HAD de Olympus E10, werkelijk een moordcamera
(voor een dodelijke prijs) , maar die is gestolen
en ik krijg maar vet weinig trug van de verzekering.
grrrrrr....
maarja, tleven is hard, dus nu neem ik maar een goedkopere.
prob een canong2 ofzo, die lijkt me wel ok.
Eigenlijk wil ik wel e opvolger van mn oude de E20
maarja, tis misschien wat zonde van geld allemaal
(voor een dodelijke prijs) , maar die is gestolen
en ik krijg maar vet weinig trug van de verzekering.
grrrrrr....
maarja, tleven is hard, dus nu neem ik maar een goedkopere.
prob een canong2 ofzo, die lijkt me wel ok.
Eigenlijk wil ik wel e opvolger van mn oude de E20
maarja, tis misschien wat zonde van geld allemaal
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Check me in voor een Powershot A40
Waar ik nu een lensadapter voor heb besteld zodat ik er een polerisatie filter op kan mikken (heeft toch wel een erg mooi effect
jammer van de prijzen
)
tja...
<-- Sony DSC S70
|we live in the history of a mad man Mr. G |
* Hangloozz heeft een Sony DSC-P1, bevalt wel, mist alleen wat profi features..
Verwijderd
/me heeft sinds zaterdag de olympus c-2 en is er zeer blij mee
Heb vandaag een setje GP 1600mAh batterijen gekocht nou maar hopen dat deze wat langer meegaan dan de duracell batterijen
Heb vandaag een setje GP 1600mAh batterijen gekocht nou maar hopen dat deze wat langer meegaan dan de duracell batterijen
Wordt de hele handel trouwens nog wel bijgewerkt?
Verwijderd
heb zojuist de Ixus V2 besteld. en ik zie dat niemand op het lijstje een V2 heeft. wel Ixus V of 300. ik meende toch echt posts van een aantal mensen gelezen te hebben die ook de V2 hebben...
Ik heb een fuji finepix S602zoom.
en die fuji 2600 en agfa cl20 heb ik al verkocht dus die kunnen uit de lijst.
en die fuji 2600 en agfa cl20 heb ik al verkocht dus die kunnen uit de lijst.
hmmm
Bij mij staat een 6800Zoom te glimmen.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
[aanmeldmodus]
FujiFilm A101
[/aanmeldmodus]
's wel een aardig dingetje voor die prijs
FujiFilm A101
[/aanmeldmodus]
's wel een aardig dingetje voor die prijs
Canon Powershot G2 sinds vanmiddag....
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Het is wel Fuiji tegenover Canon wat ik hier lees. Grappig dat er nog steeds zo weinig FinePix F601-eigenaars zijn. Blijft het toch een beetje exclusief.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Is dat niet een contradictio in terminis?Op dinsdag 11 juni 2002 17:07 schreef Gerben het volgende:
Bestaan er ook spiegelreflex digitale camera's?
Verwijderd
Neej, het zou wel kunnen, het houd is dat wat je ziet dat je dat ook exact fotografeerd met een proper lens ervoor.
Spiegelreflex slaat anders op het systeem dat gebruikt wordt om het beeld op de film te krijgen. Daar heeft digitale fotografie niets mee te maken ook al shiet je wat je ziet.Op dinsdag 11 juni 2002 19:06 schreef Gerben het volgende:
Neej, het zou wel kunnen, het houd is dat wat je ziet dat je dat ook exact fotografeerd met een proper lens ervoor.
Verwijderd
OW schit, kan dus niet, maar gaat ook meer om een camera waar je een beetje kunt spelen met het diafragma grote en de sluitertijd en de zoom, optische zoom.
Ja die heb je, zou zeggen, kijk es op www.dpreview.comOp dinsdag 11 juni 2002 19:09 schreef Gerben het volgende:
OW schit, kan dus niet, maar gaat ook meer om een camera waar je een beetje kunt spelen met het diafragma grote en de sluitertijd en de zoom, optische zoom.
staan er genoeg.
[aanmelding]
Ik heb sinds 2 dagen een Fujifilm Finepix S602 Zoom om me mee uit te leven, daarnaast ook nog een Kodak DC215
Verwijderd
Spiegelreflex slaat op het systeem dat gebruikt wordt om het beeld op de zoeker te krijgen, het maakt niet uit of het beeld daarna op film of digitaal opgeslagen wordt.Op dinsdag 11 juni 2002 19:08 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Spiegelreflex slaat anders op het systeem dat gebruikt wordt om het beeld op de film te krijgen. Daar heeft digitale fotografie niets mee te maken ook al shiet je wat je ziet.
Er bestaan digitale spiegelreflexcamera's, maar dat zijn meestal professionele (lees dure) modellen.
Powershot S30 + 128+ 2e accu ik ben zeer tevreden.
Wat zijn de mogelijkheden van een automatisch vullende tabel van model en aantal. Dit zou een perfect overzicht geven wat voor camera de GOT heeft
Wat zijn de mogelijkheden van een automatisch vullende tabel van model en aantal. Dit zou een perfect overzicht geven wat voor camera de GOT heeft
Basement Bios ---- Exo-S
Vandaag mijn Nikon Coolpix 885 binnen gekregen,...vanavond maar eens ff spelen!!
Sinterklaas
Ik heb een andere digicam gekocht. Het is een Nikon Coolpix 885 charcoal black geworden.
Ik heb een andere digicam gekocht. Het is een Nikon Coolpix 885 charcoal black geworden.
Whatever.
Verwijderd
Is eigenlijk niet elke digitale camera een beetje spiegelreflex? Ik bedoel: op het lcd-tje zie je wat de lens ziet.Op dinsdag 11 juni 2002 17:08 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Is dat niet een contradictio in terminis?
Verwijderd
Kan iemand 2 foto's voor me maken, 1 tje van een objec, en nog 1 tje van hetzelfde object, zelfde afstaand, maar dan de camera 10 cm opzij, zodat je 2 foto's hebt van iets zoals je ogen kijken. Volgens mij als je dan per oog naar 1 plaatje kijkt zie je dit 3D, als dat lukt kunnen we misschien een keer met 2 videocamera's proberen.
Ik ben thuis al druk bezig met experimenten, maar ik moet wachten tot ze ontwikkeld zijn.
Ik ben thuis al druk bezig met experimenten, maar ik moet wachten tot ze ontwikkeld zijn.
Ja, die bestaan.Op dinsdag 11 juni 2002 17:07 schreef Gerben het volgende:
Bestaan er ook spiegelreflex digitale camera's?
Bijv de Canon EOS 1D
http://62.4.94.16/Canon_CCI/product1.php?pn=EOS1D&ln=nl&cn=nl
Al voor 7500 Euro exclusief lens
al voor?! kvind het echt mega veel geld, tis wel een mega goede camera, maar toch! zoveel geld....
DTorro has an Kodak DX3900
Please add Maaahhhhh!!
Please add Maaahhhhh!!
Misschien staat hier wat voor je tussen.Op woensdag 12 juni 2002 18:42 schreef Gerben het volgende:
Kan iemand 2 foto's voor me maken, 1 tje van een objec, en nog 1 tje van hetzelfde object, zelfde afstaand, maar dan de camera 10 cm opzij, zodat je 2 foto's hebt van iets zoals je ogen kijken. Volgens mij als je dan per oog naar 1 plaatje kijkt zie je dit 3D, als dat lukt kunnen we misschien een keer met 2 videocamera's proberen.
het is ook weggelegd voor de echte fotografenOp woensdag 12 juni 2002 21:28 schreef itsgreen het volgende:
al voor?! kvind het echt mega veel geld, tis wel een mega goede camera, maar toch! zoveel geld....
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
[aanmelding]
Olympus Camedia C1
[/aanmelding]
Olympus Camedia C1
[/aanmelding]
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Ik wou niet zeggen dat ik het weinig geld vond. Ik vind het ook superduur, terwijl er niet eens een goede lens bijzitOp woensdag 12 juni 2002 21:28 schreef itsgreen het volgende:
Maar inderdaad, het is voor de echte profs
Sinterklaas wilt u zo vriendelijk zijn de lijst up-te-daten?
Whatever.
* Arfman heeft een Casio QV4000 met 1 GB MicroDrive 
Ding maakt schitterende foto's en de prijs is gewoonweg laag voor een camera van deze kwaliteit/mogelijkheden (899 E bij Foto Ehrhardt, zie Pricewatch).
Ding maakt schitterende foto's en de prijs is gewoonweg laag voor een camera van deze kwaliteit/mogelijkheden (899 E bij Foto Ehrhardt, zie Pricewatch).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
* -TheNose- heeft een Canon powershot S30+2de accu+256Mb kaartje+officiele softcase
heej sint, wordt ie nog es geupdate? 
Maar dat updaten is denk ik best veel werk.. kan iemand niet ff een database dingetje in elkaar zetten zodat iedereen zelf zn naam en cam kan toevoegen/wijzigen?
Maar dat updaten is denk ik best veel werk.. kan iemand niet ff een database dingetje in elkaar zetten zodat iedereen zelf zn naam en cam kan toevoegen/wijzigen?
Net m'n Canon s30 binnen, dat ding maakt echt foto's
Da's mooi meegenomen.Op vrijdag 14 juni 2002 16:52 schreef Waslijn het volgende:
Net m'n Canon s30 binnen, dat ding maakt echt foto's
* The-Source heeft een Minolta Dimage F100
Ik moet alleen nog ff GP powerbank rapid ontvangen maar nou ja.
Ook moet ik nog alle functies uit proberen.
Ik moet alleen nog ff GP powerbank rapid ontvangen maar nou ja.
Ook moet ik nog alle functies uit proberen.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Psies, of anders een extra profile-field, dat lijkt me helemaal ideaalOp vrijdag 14 juni 2002 16:06 schreef rick_h het volgende:
Oke, yokozuna heb nu een Canon Powershot S30.
Count me in dus. En ik heb 1 vraagje, in de manual staat er zo'n knopje om plaatjes weg te gooien. Maar ik kan die nergens vinden op mijn s30. Hoe kan ik plaatjes weggooien?
Count me in dus. En ik heb 1 vraagje, in de manual staat er zo'n knopje om plaatjes weg te gooien. Maar ik kan die nergens vinden op mijn s30. Hoe kan ik plaatjes weggooien?
* E-Mile heeft een Sony DSC P-5..
erg makkelijk omdat ie zo klein is en vooral ook omdat hij bijvoorbeeld een goeie twilight mode heeft (lange sluitertijd)
ben erg tevreden!
erg makkelijk omdat ie zo klein is en vooral ook omdat hij bijvoorbeeld een goeie twilight mode heeft (lange sluitertijd)
ben erg tevreden!
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
ik heb een canon powershot a40
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Linksonder er staat zo'n prullenbakje naast!Op zaterdag 15 juni 2002 14:55 schreef Yokozuna het volgende:
Oke, yokozuna heb nu een Canon Powershot S30.
ik sta nog steeds niet in die lijstOp woensdag 22 mei 2002 23:13 schreef ThaHandy het volgende:
ik heb een Fuij finePix A201

Nielsj en Maca hebben een Minolta Dimage 5
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Ik heb een Sony DSC-75... staat nog niet in het lijstje van Sint
Verwijderd
Ik krijg morgen de Fuji2600Z binnen. Ben erg benieuwd na de veelbelovende reviews die ik er van heb gelezen.
* -ET- heeft een FujiFilm finepix 2800
Verwijderd
ok heb vandaag mijn Fuji 2600Z binnengehad
hier kun je de eerste test pics zien (op mijn werk)
http://homepage.kub.nl/~s556505/02062029.JPG
enzo laatste 2 cijfers kun je veranderen van 02 tot 33
hier kun je de eerste test pics zien (op mijn werk)
http://homepage.kub.nl/~s556505/02062029.JPG
enzo laatste 2 cijfers kun je veranderen van 02 tot 33
En ik heb een Sony DSC-S50 met 36 mb
Prima ding!
Prima ding!
ik heb net 2 dagen een Olympus Camedia C-220Zoom echt een geweldig ding, zelfs ook nog klein ook.
met 8 + 64 mb smartmedia
met 8 + 64 mb smartmedia
* T.T. heeft Olympus C-3020 Zoom sinds gisteren
firecow heeft een fuji s602
fuji 1300 kan eraf...
fuji 1300 kan eraf...
Canon EOS 80D En wat glaswerk
* RoelJewel heeft sinds vanmiddag een Minolta Dimage 7i 
Die Sony DSC-S50 kan er (voorlopig) op blijven staan ...
Die Sony DSC-S50 kan er (voorlopig) op blijven staan ...
Ja, ik leef nog, maar heb niet erg veel aandacht hieraan besteed 
De lijst is nu tot en met 20 mei bijgewerkt, de rest ga ik binnenkort doen.
De lijst is nu tot en met 20 mei bijgewerkt, de rest ga ik binnenkort doen.
Bij DigitalPear toch? Ik las je reactie op T.net. Ik heb daar ook net een 3020 bestel (+ leren tas, 128 meg), alleen nu was ie niet meer op voorraad :(Op vrijdag 21 juni 2002 01:39 schreef T.T. het volgende:
* T.T. heeft Olympus C-3020 Zoom sinds gisteren
Zou je misschien wat test-foto'tjes kunnen posten? Ben best wel benieuwd.
Ben ik nou de eerste met een HP Photosmart C812?
Of heb ik 'm gemist in het overzicht?
Of heb ik 'm gemist in het overzicht?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ik sta er nog niet in 
Heb de Casio QV4000 met 1 GB MicroDrive.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Sony DSC-S85
Vandaag gekocht
He who controls the Spice, controls the Universe.
Lekker veel geheugen, ik kreeg bij mijn camera een chip van 16 mb, ik heb er een 128 mb bijgekocht. Met 1 gb kun je aardig lang vooruit.Op zaterdag 22 juni 2002 17:23 schreef Arfman het volgende:
Ik sta er nog niet in
He who controls the Spice, controls the Universe.
Jaaaaaaaaa Sinterklaas !!!
Ik heb er eindelijk ook eentje
Olympus C-220z is vandaag in mijn bezit
Ik heb er eindelijk ook eentje
Olympus C-220z is vandaag in mijn bezit
Gefeliciteerd, je bent nummer 500 in de lijstOp maandag 10 juni 2002 16:01 schreef Sander0105 het volgende:
Check me in voor een Powershot A40Waar ik nu een lensadapter voor heb besteld zodat ik er een polerisatie filter op kan mikken (heeft toch wel een erg mooi effect
jammer van de prijzen
)
Ik ben nu druk aan het updaten, hoop vandaag alles af te krijgen.
Dit topic is gesloten.