Zet mij maar bij Nikon Coolpix 880
Nikon is dat neem ik aan?Op vrijdag 24 augustus 2001 20:51 schreef kermi011 het volgende:
kermit heeft een sony coolpix 900 met aleerlei leuke extra lenzen
* Bluppy2 heeft een goedkope compact-zoom camera met een HP 3200 scanner... prachtig...
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik heb het nu wel over een Doodnormale firewirekaart van 125,- ofzo, geen Studioblabla van 300,-, die zijn allemaal speciaal voor digicam's gemaakt, tuurlijk werkt dat wel!Op donderdag 23 augustus 2001 05:00 schreef violator_ het volgende:
[..]
Met n Miro studio DV kaartje van 300
Het kan zijn dat het aansluiten op een gewone FWkrt wel lukt met wat nieuwere modellen.
FujiFilm Finepix 1400 zoom
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Canon PowerShot A20 en ben er erg blij mee
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
zet mij er ook maar bij, nog niemand met een ixus v zo te zien:
Canon Digital Ixus V (Powershot S110 Digital Elph)
Canon Digital Ixus V (Powershot S110 Digital Elph)
Achter mijn naam mag je Olympus C-2100 Ultra Zoom invullen, want die heb ik net besteld
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
<off topic?Op maandag 27 augustus 2001 07:32 schreef Marc H het volgende:
Achter mijn naam mag je Olympus C-2100 Ultra Zoom invullen, want die heb ik net besteld
Marc zou je ff naar de Custom case building willen komen?
Of zeggen waarom je niet komt.
</off topic>
Erg fijn, alleen nu mijn nick nog goed spellenOp zaterdag 01 september 2001 09:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb net eindelijk de lijst weer geupdate. De magische grens van 100 users is bereikt
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Verwijderd
Ik zie mijn naam niet staan in de ge-update lijst ?
Terwijl ik toch netjes heb ingevuld dat ik een Trust Photocam 1300 heb.
Met een Trust mag je niet in die lijstOp zaterdag 01 september 2001 19:10 schreef SilverBolt het volgende:
Ik zie mijn naam niet staan in de ge-update lijst ?
Nou, vooruit dan..Op zaterdag 01 september 2001 20:45 schreef ruuddie het volgende:
ik heb een hp photosmart 215
mag ik wel in de lijst?
Ben al een dik jaar aan het stoeien met m'n Sony DSC-F505V. Ding bevalt me goed (mooie plaatjes), alleen is 'ie een beetje sloom. Probeer er bijvoorbeeld maar eens een voorbij scheurende racewagen mee te schieten, dat valt enorm tegen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zet maar neer: Fujifilm FinePix 2400Zoom voor 999,= bij het prijzencircus bij V&D
Features:
- 3x optical zoom
- 2.1 MPixel
- 8MB Smartmedia
Helaas geleverd ZONDER beschermhoesje
Features:
- 3x optical zoom
- 2.1 MPixel
- 8MB Smartmedia
Helaas geleverd ZONDER beschermhoesje
edit:
MarcK heeft sinds vandaag ook een FinePix 2400Z
MarcK heeft sinds vandaag ook een FinePix 2400Z
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Canon Powershot A10, sinds gisteren
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ik ben alweer een paar weken de trotse bezitter van een HP Photosmart 618C. met afstandsbediening
* actieman heeft al een tijdje de HP Photosmart 318
en is daarover erg tevreden
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Voeg mij dan ook maar ff toe aangezien ik de enige ben zo te zien met een Sony DCR-PC100

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Dat komt ws. doordat het een databaseje is voor fotocamera's, niet videocamera'sOp vrijdag 05 oktober 2001 15:11 schreef violator_ het volgende:
Voeg mij dan ook maar ff toe aangezien ik de enige ben zo te zien met een Sony DCR-PC100
[afbeelding]
Dit is een Foto EN Videocamera.
Hij neemt video op op DV tape en heeft een 1,1 MegaPixel ccd waardoor hij foto's van 1152X864 op de memorystick kan opslaan.
Hij neemt video op op DV tape en heeft een 1,1 MegaPixel ccd waardoor hij foto's van 1152X864 op de memorystick kan opslaan.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
en nog sta ik er niet inOp vrijdag 05 oktober 2001 15:07 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb eindelijk de pagina's weer eens geupdate. 131 mensen staan erin nu.
Sony dsc-s70
heerlijk dingetje
heerlijk dingetje
Ik heb de lijst eindelijk weer eens geupdate. Als je er nu niet instaat en je hebt me gemailt of in dit topic wat gezegd dan moet je het ff nog een keer doen, anders houd ik het ook niet meer bij hoor
Ik heb de Trust Photocam 1300. Trust is baggermerk, maar hij maakt mooie foto's (voor wat ik wil iig) en f150,- vond ik wel een mooie prijs voor een digitale camera.
Ik mis: LCD-scherm om foto's op te kijken. Instelbare sluitertijden (welke camera's hebben dat eigenlijk wel? alleen hele dure?) en optische zoom, maar dat vind ik allemaal gewoon te duur.
De fotokwaliteit van de Trust Photocam 1300 vind ik zelfs op 1024x768 meer dan acceptabel voor wat ik ermee wil (gewoon vakantiekiekjes maken enz)
edit: zet me ook maar op dat lijstje.
Ik mis: LCD-scherm om foto's op te kijken. Instelbare sluitertijden (welke camera's hebben dat eigenlijk wel? alleen hele dure?) en optische zoom, maar dat vind ik allemaal gewoon te duur.
De fotokwaliteit van de Trust Photocam 1300 vind ik zelfs op 1024x768 meer dan acceptabel voor wat ik ermee wil (gewoon vakantiekiekjes maken enz)
edit: zet me ook maar op dat lijstje.
Fuji FinePix 1300
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Oh, ja
* PsYgHo had phillips esp2 60,
en heeft nu een echte de fujiilm finepix 2800z
dus graag ff deze in plaats van die ouwe
* PsYgHo had phillips esp2 60,
en heeft nu een echte de fujiilm finepix 2800z
dus graag ff deze in plaats van die ouwe
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
/me heeft een Sony Cybershot DSC-P50
Ikke wil ook erbij
Ikke wil ook erbij
Nadeel van de ccd van een videocam is dat het beeld dan korreliger is dan die van een digifotocam met dezelfde resolutie.Op vrijdag 05 oktober 2001 15:18 schreef violator_ het volgende:
Dit is een Foto EN Videocamera.
Maar als iedereen zijn videocam gaat posten word het een zootje denk ik
Uh oh, mijn DSC-F707 neemt ook video op
Op woensdag 03 oktober 2001 22:50 schreef actieman het volgende:
* actieman heeft al een tijdje de HP Photosmart 318
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:07 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb eindelijk de pagina's weer eens geupdate. 131 mensen staan erin nu.
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:48 schreef actieman het volgende:
[..]
en nog sta ik er niet in
ik geef het opOp zaterdag 15 december 2001 12:39 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb de lijst eindelijk weer eens geupdate. Als je er nu niet instaat en je hebt me gemailt of in dit topic wat gezegd dan moet je het ff nog een keer doen, anders houd ik het ook niet meer bij hoor
Op zaterdag 15 december 2001 13:36 schreef actieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik geef het op
Ben je stout geweest dit jaar ?
De sint weet alles
Foto's op de site van m'n sig. (is nog in aanbouw) zijn gemaakt met een 'analoge' Nikon F50 en een digitale Epson Perfection 1240u
Toch ga ik binnenkort digitaal, waarschijnlijk de Canon PowershotG2.
Toch ga ik binnenkort digitaal, waarschijnlijk de Canon PowershotG2.
Volvo V70 D5 my2011
En M@cer heeft een:
Sony DSC-S75
Sony DSC-S75
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
<--- Kodak DX3600 Zoom (Met dockingstation)
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Kheb niet 1.2.3 een plaatje bij de hand, maar ik heb een Fuji FinePix 6900z
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Ik weet niet wat voor merk jij hebt, maar ik heb een Olympus ipv OlypmusOp zondag 16 december 2001 12:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Sow, ik heb het lijstje weer up to date gemaakt, zelfs actieman staat ertussen
k thx, mooi sinterklaas cadeautjeOp zondag 16 december 2001 12:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Op zondag 16 december 2001 16:03 schreef sjorsv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor merk jij hebt, maar ik heb een Olympus ipv Olypmus

Mijn beschermdop
Canon Digital Ixus V kan voor mij op 't lijstje bijschreven worden.
* vanDaal schaart zich bij de club Canon G2 bezitters
Ik heb al enige tijd de
Samsung Digimax 800k
De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven maar
voor mij voldoet hij.
Toen ik hem kocht was hij nog rete duur; 800 piek.
voorbeelden van mij, en mijn kids genomen met deze camera kun je vinden op mijn homepage. (zie signature)
Samsung Digimax 800k
De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven maar
voor mij voldoet hij.
Toen ik hem kocht was hij nog rete duur; 800 piek.
voorbeelden van mij, en mijn kids genomen met deze camera kun je vinden op mijn homepage. (zie signature)
Hé je zou nog foto's plaatsenOp maandag 17 december 2001 12:51 schreef Kaatje_NL het volgende:
Ja kan ik er ook bij met mijn Minolta Dimage 5.
Vergeet mij niet!
Canon Digital Ixus 300!
Canon Digital Ixus 300!
Read the badge, Bitch!
Ja, kan de server dat niet ff automatisch dynamisch doen (posts scannen)Op woensdag 19 december 2001 13:40 schreef Homedisc het volgende:
wanneer wordt de lijst weer ge-update?
Op zondag 16 december 2001 19:03 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Mijn beschermdop
Photosoep
Fujifilm FinePix 1300
helemaal blij mee, althans.... als ik ermee terug ben geweest naar de winkel pas
want ik heb nu wat last van totaal witte pixels
Ik had hiervoor al gepost dat ik een trust photocam 1300 had en ik sta er nog steeds niet tussen... Of telt die alleen mee als veredelde webcamOp zondag 16 december 2001 12:59 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dit topic is gesloten.