Agfa CL20
Wordt de lijst nog geupdate?
Wordt de lijst nog geupdate?
Verwijderd
Chance favors the prepared mind
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
"Luie mensen worden ook moe!"
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
hmmm
Ik heb alleen je camera in de db gezet, niet dat jij hem ook hebtOp maandag 31 december 2001 13:21 schreef dominator het volgende:
Ik zit er nog niet tussen? zie bovenstaande post?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Hij gaat lekkerOp maandag 31 december 2001 14:31 schreef dominator het volgende:
Bijna goed sint! Sta nu wel in het overzicht gesorteerd op naam, alleen niet in de lijst gesorteerd op camera...
Verwijderd
Ik ookOp maandag 31 december 2001 13:33 schreef Firecow het volgende:
kep sins kort de fuijfinepix 1300
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!
-
-
Nu welOp woensdag 02 januari 2002 10:08 schreef bazs2000 het volgende:
Ej, ik zag net dat ik nog niet in die lijst stond.![]()
Ik heb een HP Photosmart 315.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
... en oranje! :P
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
heb je er voorbeeld plaatjes van?Op maandag 07 januari 2002 21:06 schreef MrTinux het volgende:
sint,
zet mij maar in het lijstje met een Kodak DC3800
(tip: bij de Kinorama, 590 gulden!)
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Op batterijen (2x AA). Je krijgt er 2 bij, maar ik heb er zelf 2 1600mAh NI-MH batterijen bij gekocht.Op maandag 07 januari 2002 21:45 schreef RekZ het volgende:
idd wel interresante cam. wat ik ook wel graag wil weten is ofdat ie op batterijen gaat of een accu.
Verwijderd
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
ehhOp dinsdag 08 januari 2002 17:37 schreef Theswitch het volgende:
Kan je een leuk grafiekje ofzo maken hoeveel mensen een bepaalde camera hebben? of een lijst sorteren op camera-naam?
Op dinsdag 08 januari 2002 18:33 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
ehh
http://tweakers.net/~crew/sint/dc.html
http://tweakers.net/~crew/sint/dc1.html
Staat notabene in het eerste bericht van het topic
![]()
![]()
En hoe bevalt 'ie ? Heb je al wat voorbeelden?Op dinsdag 08 januari 2002 18:36 schreef Webgoodie het volgende:
* Fireman heeft sinds kort de Fuji FinePix A201.
Kenners weten waarom
Verwijderd
Heb een Dx3900 zat gene memstick bij(die zitten toch meestal bij sony cams? ), alleen maar een cf kaartje van 8 meg bij.Op dinsdag 15 januari 2002 18:40 schreef Artwido het volgende:
Vandaag een nieuwe camera gekocht:
Kodak DX3500
Het was de laatste bij het Dixons filiaal dus hij werd uit de vitrine gehaald. Nu zit er standaard 8 mb flash geheugen in. Maar ik ontdekte ook een memorystick.(vol met foto's van dixons en personeel)
Weet iemand of die stick er standaard bijhoort?
Ik denk het zelf niet namelijk want hij is van een ander merk. Ik kan ook niet zien hoeveel mb die stick eigelijk is.
Het is FRIET!
whah een kodak met memory stick jaOp dinsdag 15 januari 2002 18:40 schreef Artwido het volgende:
Vandaag een nieuwe camera gekocht:
Kodak DX3500
Het was de laatste bij het Dixons filiaal dus hij werd uit de vitrine gehaald. Nu zit er standaard 8 mb flash geheugen in. Maar ik ontdekte ook een memorystick.(vol met foto's van dixons en personeel)
Weet iemand of die stick er standaard bijhoort?
Ik denk het zelf niet namelijk want hij is van een ander merk. Ik kan ook niet zien hoeveel mb die stick eigelijk is.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
ff offtopic heb jij dat LCD zelf daar ingezet of was dat standaard ziet er dodelijk uitOp maandag 07 januari 2002 21:06 schreef MrTinux het volgende:
sint,
Firemen: astu
[afbeelding]
(ff snel gemaakt, geresized en ge-jpg-d)
Ik vind het wel een leuk ding. 2.1 Megapixels en lekker compact (volgens mij is-ie weinig groter dan een Ixus). Weliswaar geen optische zoom en andere luxe dingetjes maar ik denk dat je voor dit geld weinig beters kan krijgen.
mmm, zie kinorama:Op maandag 07 januari 2002 21:06 schreef MrTinux het volgende:
sint,
Kodak DC-3800:
Normaal Euro 599.00 Dfl. 1320.02
Nu Euro 349.00 Dfl. 769.09
De prijs die de kinorama medewerker mij van de week gaf was idd fl 592,- en dat meot je zelf dan maar even omrekenenOp dinsdag 15 januari 2002 20:53 schreef BaRF het volgende:
[..]
mmm, zie kinorama:
[..]
mmm, uiro
... en oranje! :P
Nee, da's standaard. Het is een fokking oude 17" smile monitor. Het LCD geeft de resolutie en de refreshrate weer. Geinig toch?Op dinsdag 15 januari 2002 20:04 schreef BOMBER het volgende:
[..]
ff offtopic heb jij dat LCD zelf daar ingezet of was dat standaard ziet er dodelijk uit
Yep, ik heb echt geen €590 ofzo betaald hoor!Op dinsdag 15 januari 2002 21:14 schreef firemen het volgende:
[..]
De prijs die de kinorama medewerker mij van de week gaf was idd fl 592,- en dat meot je zelf dan maar even omrekenen
dus het klopt wel
Shit man weer meer betalenOp woensdag 16 januari 2002 00:29 schreef MrTinux het volgende:
Yep, ik heb echt geen €590 ofzo betaald hoor!
edit: verrek, hij's weer duurder geworden. Cool!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Op woensdag 16 januari 2002 14:53 schreef Jamez_Joint het volgende:
Kodak DC3800... Kopen?
Kwil HP C920
Wat moet je voro die DC3800 hebben? Ik ben wel geinteresseerd. Email me maar - jeroen@isknetter.nl .Op woensdag 16 januari 2002 14:53 schreef Jamez_Joint het volgende:
Kodak DC3800... Kopen?
Kwil HP C920
Geef mij maar een Warsteiner.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ja hoeveel wil je er voor hebben? kan me ook mailen via mijn homepageOp woensdag 16 januari 2002 14:53 schreef Jamez_Joint het volgende:
Kodak DC3800... Kopen?
Kwil HP C920
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb een Agfa ePhoto CL20Op zondag 03 februari 2002 23:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Het wonder is gebeurd, de lijst is geupdate
Sta je er niet tussen moet je het ff opnieuw zeggen hier, dan gaat het ooit weer een keer gebeuren.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
hmmz en jij wil dat kleine sleutelhanger cameraatje kopen ??Op maandag 04 februari 2002 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon : Canon IXUS V. Oud model, maar wel kleiner
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Koffie en meer...
Verwijderd
Ik wil nog kleinerOp maandag 04 februari 2002 16:50 schreef Firecow het volgende:
[..]
hmmz en jij wil dat kleine sleutelhanger cameraatje kopen ??
en je heb een canon ixus
Vaag
a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq