Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:41
vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest voor een kleine ingreep. Daarna lekker anderhalf uur terugrijden met de top 2000 op de radio. Dacht ik. We zitten om 11:30 in de auto en vanaf dat moment tot 11:55 tubular bells gehoord. Wat een vreselijk oeverloos getingel is dat nummer zeg. Verschrikkelijk. Ik voelde alsof ik weer tien was en verplicht naar de kerk moest. Dezelfde beklemmende ellende.... Voor de rest is het natuurlijk top radio luisteren!!

[ Voor 3% gewijzigd door 107mb op 28-12-2021 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tja, dat heb ik nou bij een hoop van die hardrock nummers.
streamnl schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:07:
Geen nieuw topic en zelf geen zin om een nieuwe aan te maken O-)

Waarom heeft Matijn Nijhuis een shirt aan met een groene vlak erop?
Ik zie dat ze dat gebruiken als zo’n “groene scherm”.
Zelf niet gezien, maar dat zal zijn om een "color keyer" te kunnen triggeren.

Als jij dat groene vlak zag, dan was dat ding dus niet actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 16:13
streamnl schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:07:
Geen nieuw topic en zelf geen zin om een nieuwe aan te maken O-)

Waarom heeft Matijn Nijhuis een shirt aan met een groene vlak erop?
Ik zie dat ze dat gebruiken als zo’n “groene scherm”.

Maar waarom?
Het is inderdaad een mini green screen:

[ Voor 4% gewijzigd door niels132 op 29-12-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Wat is die Annemieke toch een zoutloze presentatrice. Man man man. Zelfs met de top 2000 erger ik me aan haar manier van presenteren. Het klinkt altijd zo nep.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bedankt. Nu weet ik waarom hij dit doet. Goed verzonnen! d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:37
Voor de liefhebbers!!!
Ik heb een playlist gemaakt op Apple Music…

Top 2000

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb voor mijzelf dit jaar een lijst gemaakt waarin elk artiest/bandje die ik goed vind, 1 nummer heeft staan.

Was toch wel heel moeilijk met enkele artiesten (vooral met Queen, Prince, Gorillaz, Lana del Ray, Bløf)

Er is zo veel mooi muziek. Zelf dit huidige nummer is goed.(al staat ie niet in mijn lijstje :+ )

Meer dan ik dacht...

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
We naderen het eind en dan word ik altijd erg nostalgisch. Prachtige platen nu.

Ik bezoek het café normaal gesproken ieder jaar dus hoop dat het volgend jaar weer mogelijk is. De beelden zonder publiek met zoom sessies zijn af en toe tenenkrommend.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Comfortably numb de solo afgekapt. (zoals ze altijd doen op de radio)

Om er doorheen te lullen wat voor een geweldige plaat het is. :X

Ook erg veel compressie op de qualiteit ofzo ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
Ben bij de top-100 altijd wel benieuwd hoeveel van die nummers nu daadwerkelijk door de stemmers zelf thuis ook bewust wordt aangezet. Ik ga niet zeggen dat er slechte nummers in zitten, maar denk dat bijna de helft inmiddels er vanwege folklore instaat dan ipv dat men het een heel goed nummer vind.

Grappig wel dat ik hierboven net iemand Tubular Bells oeverloos getingel zie noemen, dat heb ik dus bij o.a. Comfortably Numb en Brothers In Arms.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:03
Serena schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:25:
Voor de liefhebbers!!!
Ik heb een playlist gemaakt op Apple Music…

Top 2000
Dank! Geeft helaas bij mij een foutmelding maar houd me aanbevolen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
J-M-T schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:17:
[...]

Dank! Geeft helaas bij mij een foutmelding maar houd me aanbevolen!
Zoek even op Top 2000 2021 bij de afspeellijsten, mijn naam staat erbij. Zou je moeten kunnen vinden.

Nog eens een linkje.

[ Voor 3% gewijzigd door Serena op 01-01-2022 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE|IA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
2e kerstavond ben ik in de auto gestapt naar Turijn en het was heerlijk rijden met de Top2000 op de achtergrond.

Op naar volgend jaar, elke dag weer een stapje dichterbij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 11:31
Het is weer zover! Ik ben benieuwd naar ieders stemlijstje. Dit is de mijne:

https://stem.nporadio2.nl...0961268edb1e565e042713a54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Hopen dat NPO2 hem nu ook eindelijk op Apple Music gaat plaatsen. Anders heb ik weer een bulk werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ik begrijp niet dat het stemproces na al die jaren nog altijd identiek is.

Kunnen ze niet op een of andere manier een koppeling maken naar Spotify / Apple Music voor de vrije keuzes en na het sluiten van de stemperiode achter de schermen de dubbele waarden (bijv. bepaalde duplicate albumversies) er uit filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 11:31
robcoenen schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:48:
Ik begrijp niet dat het stemproces na al die jaren nog altijd identiek is.

Kunnen ze niet op een of andere manier een koppeling maken naar Spotify / Apple Music voor de vrije keuzes en na het sluiten van de stemperiode achter de schermen de dubbele waarden (bijv. bepaalde duplicate albumversies) er uit filteren.
Ik denk dat ze dan minder controle hebben over welke kant ze de lijst op kunnen "sturen". Met die vrije keuzes creëren ze toch een soort barrière voor liedjes die ze er liever niet in willen hebben. Althans, dat is mijn theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ook maar weer een lijstje aangemaakt.
Uiteraard naderhand nog minstens vijf nummers bedacht die ik er ook in had moeten zetten, maar da's elk jaar toch weer hetzelfde... :')

Eens kijken hoe Fleetwood Mac er dit jaar voor gaat staan, met het overlijden van Christine McVie pasgeleden.

Nomen nescio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 18:38
Opening van Bart was weer goed hoor! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Die stream van NPO 1 Extra is toch echt bedroevend qua kwaliteit bij Canal Digitaal.
Het is volgens mij nog geeneens 720p.

Ook via de app van NPO zelf is het niet beter. Hoe kijken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 22:33
Wat mij steeds meer opvalt is dat ze veel nummers inkorten in de uitzending. Zo even uit het hoofd ingekort (of heel vroeg afgekapt): Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger, Rolling Stones - Miss You, Duran Duran - Save a Prayer. Van Kraftwerk's Autobahn was zelfs de singleversie nog ingekort.

Daar hoor je natuurlijk verder niemand over, maar dan wel van veel andere nummers de albumversie draaien, of bijvoorbeeld de US versie (gisteren een nummer van Creedence), waarom? Om nog maar te zwijgen van wel 20 minuten Inna Gada Da Vida van Iron Butterfly.. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 16:05

PB-powell

Mr. Laziness

MaNDaRK schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:46:
Die stream van NPO 1 Extra is toch echt bedroevend qua kwaliteit bij Canal Digitaal.
Het is volgens mij nog geeneens 720p.

Ook via de app van NPO zelf is het niet beter. Hoe kijken jullie?
Hier op de pc is het denk ik 720, op de tv geen idee maar het staat hier deels als achtergrond muziek op. Wij kijken via T-Mobile.

Overigens is die 'Slayer' vent vandaag vele uren aanwezig, komt nu voor de 3e keer voorbij. Geen idee hoe die aan al die kaartjes is gekomen :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Thanks @PB-powell zal zo eens kijken wat hij hier doet. Had gisteravond via NPO 3 wel een HD stream.

Meneer de 'Slayer' wordt volgens mij uitgenodigd omdat het een soort traditie is geworden. Volgens mij vertelde ze dat op radio 2 in de aanloop van de top 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
MaNDaRK schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:46:
Het is bij mij niet alleen bedroevend, maar ik krijg maar eén kanaal binnen (XS4All / KPN) wat mono klinkt, links en rechts identiek dus. Valt vooral op waar echt stereo gebruikt wordt - best wel vaak dus...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Afbeeldingslocatie: https://www.nrc.nl/nieuws/2022/12/29/fokke-sukke-a4152797

Sorry :+

"What do you get if you multiply six by nine..."

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Het viel me vorig jaar op dat de geluidskwaliteit vorig jaar matig was. Dit jaar klinkt alles wel erg lekker 😋

Weet alleen niet of de stream van radio 2 verbeterd is, heb flink zitten inkopen aan hifi spulletjes dit jaar, Marantz eruit, voorversterker en 2 monoblokken ervoor in de plaats en ook de streamer is vervangen. Genieten dit 😊

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

KPN heeft eindelijk het themakanaal (42) in HD uitgevoerd. Na jaren irritatie op een groter scherm een beter beeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Na de coronajaren heb ik weer lol in het kijken naar de Top 2000 stream! Eigenlijk wou ik het weer boycotten omdat de Zoomers in de stream me normaal gesproken flink irriteren maar het is dit jaar goed te doen omdat er zo'n goeie sfeer in het cafe zit. En de Zoomers lijken me ook dit jaar beter. Eerst was alleen maar springende kinderen en zwaaiende mensen de keren dat ik keek. Maar nu doen ze gewoon gezellig mee met het cafe.

Blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

aljooge schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:01:
Het viel me vorig jaar op dat de geluidskwaliteit vorig jaar matig was. Dit jaar klinkt alles wel erg lekker 😋

Weet alleen niet of de stream van radio 2 verbeterd is, heb flink zitten inkopen aan hifi spulletjes dit jaar, Marantz eruit, voorversterker en 2 monoblokken ervoor in de plaats en ook de streamer is vervangen. Genieten dit 😊
Hoe luister jij?
Ik heb ook een Marantz en bijpassend 5.1 setje. Spotify klinkt heerlijk maar radio wil niet echt lukken. Luister via HEOS op Tune-in maar de streaming kwaliteit is echt drama…
Er zit een DAB+ functie op volgens mij maar die gebruik ik niet. Of is dat de enige manier om fatsoenlijk radio geluid te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Deruxian schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:12:
[...]

Hoe luister jij?
Ik heb ook een Marantz en bijpassend 5.1 setje. Spotify klinkt heerlijk maar radio wil niet echt lukken. Luister via HEOS op Tune-in maar de streaming kwaliteit is echt drama…
Er zit een DAB+ functie op volgens mij maar die gebruik ik niet. Of is dat de enige manier om fatsoenlijk radio geluid te krijgen?
ik luister net als vorig jaar via internet via Roon. Streamkwaliteit is een magere 48 kHz mp3 hier trouwens, maar toch klinkt het bij mij heel behoorlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Was ik toch bijna vergeten te stemmen dit jaar! Vanmiddag nog net op tijd mijn lijstje (klik) ingestuurd.

Gaan er mensen naar het café dit jaar?

@robcoenen even het topic bijwerken naar 2023?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 13:13
Nice :) Het is gelukt om een nummer van Porcupine Tree (Arriving somewhere but not here) in de officiële keuzelijst te krijgen. Benieuwd of het nummer ook de daadwerkelijke lijst haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
derKaiser29 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:49:
Nice :) Het is gelukt om een nummer van Porcupine Tree (Arriving somewhere but not here) in de officiële keuzelijst te krijgen. Benieuwd of het nummer ook de daadwerkelijke lijst haalt :)
Ah, tof zeg! Ik heb dit jaar alleen maar nummers uit de keuzelijst geselecteerd. Volgend jaar weer wat meer voorbereiding i.p.v. invullen in de laatste 30 minuten *kuch* :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Over een kleine 4 uurtjes begint ie weer, de Top 2000

Hier is de hele playlist te vinden: https://www.nporadio2.nl/top2000

Voor mij is de eerste die in mijn favo top 100 voorkomt op
№ 1984 Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen
🎶

NRG

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
Heb hem ook weer opstaan op Tv uiteraard. Helaas hebben de reclame jongens hem ook ontdekt, rondom het radiojournaal reclameblokken (ik bedoel met beeld) op NpoExtra 1...dat was niet...snappen doe ik dat wel, ken genoeg mensen die dat Top 2000 Cafe aan hebben staan op de Tv als achtergrond die laatste week.
Maar goed, heerlijk nu s-nachts, valt me wel op dat er veel relatief onbekende nummers instaan, die je alleen kent als je een lp goed kent. Maar dat maakt de Top2000 weer beter dan bijv die lijstjes van Veronica en QMusic uit November.
Maar het enige dat de Top 2000 onderscheidt, is het Top 2000 Cafe. Helaas is het onmogelijk daarin te komen, of je moet net rondom de 6e December in de " ik ga NU kaartjes kopen" modus staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JFG01
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10-03 16:47
Ik weet niet zeker of dit het juiste thread is: tijdens het kijken en luisteren naar de top 2000 op het extra kanaal van NPO 1 viel mij op dat er af en toe een kleine audio 'hiccup' plaatsvindt. Ik heb meerdere platforms (pc, tv, tablet, radio en smartphone) getest. Het gebeurt alleen op de streams, dus: tv, pc, tablet en smartphone. Daarnaast heb ik mijn eigen apparatuur getest, audiosysteem en dergelijke.

De audio 'hiccup' klinkt alsof er kortstondig een verval is van bandbreedte in de audio, het duurt ongeveer een halve seconde en gebeurt iedere minuut. Het is niet enorm storend, maar wanneer je het hoort dan is het niet meer weg te denken helaas. In sommige nummers komt deze hiccup duidelijker voor dan in andere nummers.

Iemand anders die dit al heeft opgemerkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

JFG01 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:49:
Ik weet niet zeker of dit het juiste thread is: tijdens het kijken en luisteren naar de top 2000 op het extra kanaal van NPO 1 viel mij op dat er af en toe een kleine audio 'hiccup' plaatsvindt. Ik heb meerdere platforms (pc, tv, tablet, radio en smartphone) getest. Het gebeurt alleen op de streams, dus: tv, pc, tablet en smartphone. Daarnaast heb ik mijn eigen apparatuur getest, audiosysteem en dergelijke.

De audio 'hiccup' klinkt alsof er kortstondig een verval is van bandbreedte in de audio, het duurt ongeveer een halve seconde en gebeurt iedere minuut. Het is niet enorm storend, maar wanneer je het hoort dan is het niet meer weg te denken helaas. In sommige nummers komt deze hiccup duidelijker voor dan in andere nummers.

Ik heb nu al even een halfuur NPO start/NPO 1 extra aanstaan zonder hiccups.
Hardware HP8100 i5 750 16 GB RAM Windows 7 WiFi, audio gaat via USB naar een Pioneer A-70DA versterker.
Browser Firefox met uBlock Origin

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JFG01
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10-03 16:47
GerardVanAfoort schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:37:
[...]

Ik heb nu al even een halfuur NPO start/NPO 1 extra aanstaan zonder hiccups.
Hardware HP8100 i5 750 16 GB RAM Windows 7 WiFi, audio gaat via USB naar een Pioneer A-70DA versterker.
Browser Firefox met uBlock Origin
Ik heb de router even opnieuw opgestart, vooralsnog lijkt dit de oplossing!

Via KPN zender 81 is heel incidenteel nog een soort geluidsartefact te horen, een soort 'sissend' artefact van minder dan een halve seconde. Momenteel luister/kijk ik via de Chromecast gestreamd vanaf de radio 2 app, werkt perfect.

[ Voor 21% gewijzigd door JFG01 op 26-12-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
Wat ik irritant vind, is dat de audio op TV maar eén kanaal laat horen. Meestal valt dat niet zo op, maar gisteren hoorde ik bij 'When I'm 64' (Beatles) een instrumentale versie omdat alle zang aan eén kant zit...

En wat het Top 2000 Café betreft; ik zat samen met nog iemand op 4 schermen klaar voor tienen voor kaarten, maar kon na een uur voor twee data ieder eén kaartje krijgen. Heb maar niet doorgeklikt om te zien, maar ongetwijfeld voor ergens midden in de nacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:14

franssie

Save the albatross

Een uur geleden even geprobeerd te streamen, heb een film technicus op bezoek en die ging gelijk over de nek van de lipsync, maar zonder beeld is het ook wel leuk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:40

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Sjah schreef op donderdag 26 december 2024 @ 04:39:
Heb hem ook weer opstaan op Tv uiteraard. Helaas hebben de reclame jongens hem ook ontdekt, rondom het radiojournaal reclameblokken (ik bedoel met beeld) op NpoExtra 1...
NPO Radio 2 app downloaden, klik op "Kijk live" en cast dat naar je TV. Werkt prima, hier hoor en zie je 24/7 alleen het radio programma met de reguliere radio reclame, dus niet onderbroken door de tv-reclame zoals op NPO 1 Extra.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

JFG01 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:49:

Wat ik hoor (al jaren) bij de NPO Streams is met ongeveer dezelfde frequentie geen hiccup, maar een halve seconde een stukje overlappende audio, heel iets in tijd verschoven waardoor je die halve seconde een faserend effect hoort. Dat heeft m.i. iets te maken met de gebruikte streaming techniek die dit misschien veroorzaakt.
Niemand hier in huis hoort het overigens, het is heel subtiel en valt inderdaad zeker niet op, totdat je 'm hoort en weet te herkennen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

Arjan P schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 02:24:
Wat ik irritant vind, is dat de audio op TV maar eén kanaal laat horen. Meestal valt dat niet zo op, maar gisteren hoorde ik bij 'When I'm 64' (Beatles) een instrumentale versie omdat alle zang aan eén kant zit...
Dat lijkt mij een instelling van je tv ofzo. NPO 1 Extra is hier gewoon stereo.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-08 12:00
Mijn favoriete nummer is Autobahn van Kraftwerk die zit er ook ergens in maar ze draaien waarschijnlijk niet de 23 minuten versie (en eigenlijk wouden die rare Duitsers nog uren doorgaan maar ja LPs waren niet echt lang speel je kon niet zoveel met een plaat in de jaren 70).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:13

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Jammer van al die kutmuziek van heden ten dage in de Top 2000. Doe mij maar de eerste paar edities waar Child in Time nog in de top 3 stond _/-\o_

No-boomer trouwens

Maar zonder dollen, ik luister wel maar vind het jammer dat alle classics uit de 60/70's naar de uitgang gaan of reeds uit de lijst zijn ;(

En Ruud de Wild..... |:( ik mis de ouwe rotten zoals een Stefan Stasse, Wouter van de Goes, Ferry Maat

Edit- overigens niets mis met hedendaagse muziek maar als ik dat wil luisteren dan zet ik de top40 wel aan. De top 2000 is mij iets te "modern".

[ Voor 14% gewijzigd door Shadow_Agent op 27-12-2024 17:55 ]

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

emeralda schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:34:
Mijn favoriete nummer is Autobahn van Kraftwerk die zit er ook ergens in maar ze draaien waarschijnlijk niet de 23 minuten versie (en eigenlijk wouden die rare Duitsers nog uren doorgaan maar ja LPs waren niet echt lang speel je kon niet zoveel met een plaat in de jaren 70).
Er is een single versie van drie en een halve minuut.

De lange versie is heerlijk op de koptelefoon.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 2 Laatste