WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Misschien dat dat wel eens handig is om te weten...
bijv. 0-100 kasten word 100 piek per kast
100-250 kasten word 90 piek per kast
etc.
LET OP ... DIT ZIJN GEEN ECHTE PRIJZEN voor de dodo's onder ons
Kan je eventueel daar ook mensen laten stemmen welke kast ze willen hebben om de uiteindelijke kast eruit te pikken...
Ook kan je dan kijken of nog steeds genoeg animo voor is... denk nmlk dan mensen in deze tread zijn afgehaakt omdat er weinig nieuws gepost werd....
Dit natuurlijk wel mits er nog echt plannen zijn om dit door te laten gaan...
Verwijderd
viinuk ook welOp zaterdag 12 januari 2002 12:01 schreef trictrac het volgende:
En misschien zou het ook wel handig zijn om een nieuw topic te openen waar in de eerste post alles word uitgelegd zodat iedereen die komt kijken weet waar het om gaat.
Kan je eventueel daar ook mensen laten stemmen welke kast ze willen hebben om de uiteindelijke kast eruit te pikken...
Ook kan je dan kijken of nog steeds genoeg animo voor is... denk nmlk dan mensen in deze tread zijn afgehaakt omdat er weinig nieuws gepost werd....
komt er eignelijk ooit een "echte" case ?
veel ontwerpen maar nog steeds geen resultaat
Vandaar ook mijn laatste zin in dat bericht:Op zaterdag 12 januari 2002 12:19 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
viinuk ook wel
komt er eignelijk ooit een "echte" case ?
veel ontwerpen maar nog steeds geen resultaat
Verwijderd
ik heb ff snel een beetje door deze draad gelezen (nadruk op snel
Ik heb de recentste ontwerpen nog niet gezien (zal zo ff kijken) maar wel an wat gelezen van een poll ofzo. das wel mooi dus, want als je straks een definitief ontwerp hebben, waar iedereen het mee eens is, kunnen dat gaan omzetten in een technisch ontwerp, aka op de mm nauwkeurig. ook kunnen we dan de technische details gaan verzinnen (leuke kliksysteempjes, duimschroeven, en waar?) enzo.
echt actief kan ik niet zijn (zoals jullie gemerkt hebben) want ik heb het vaak druk met andere dingen, maar ik houd het wel een beetje in de gaten.
Als we dan straks een definitief technisch ontwerp hebben van enige kwaliteit dan zal ik hem voorleggen aan m'n kennis, en vragen in welke mate het haalbaar is, wat wel/net kan en wat het gaat kosten in welke oplages.
Duzzz...leef je uit
Verwijderd
Ik volgde het vorig jaar alemaal op de voet maar het is toen een beetje dood gebloed had ik het idee
Ik zal binnekort ook wel eens een ontwerp in elkaar fotosoepen (met 3d MAx kan ik niet echt om gaan, bryce redelijk maar daar kan ik toch geen kast mee ontwerpen
uhm alleen nog een vraagje: waar moet ik mijn ontwerp naar toe sturen? Gewoon hier posten?
Verwijderd
/me is bijna afgestudeerd... inmiddels
laatste tijd wat drukjes gehad enzow, dus zo maar af en toe hier op GoT gewees.
Ikke nog steeds wel interesse tuurlijk, en als er nog wat gespecificeerd getekend moet worden in AutoCAD ofzo roepen jullie maar
Verwijderd
Verwijderd
Dan zal ik toch nog ff melden dat ik dit topic nog steeds met grote interesse volg. Evenals, zo blijkt dus, meer tweakers. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat en heb zeker interesse als de kast er een beetje mooi komt uit te zien. Dat zal wel, want de ontwerpen tot nu toe zien er zeer goed uitOp zondag 13 januari 2002 02:45 schreef GraasGast het volgende:
wooow cool der zijn hier nog gewoon mensen mee bezig
[blaat]
Dus ga vooral zo door!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
I totally agree ! Is dit hele gebeuren eigenlijk wel haalbaar?Op woensdag 23 januari 2002 15:20 schreef BobR13 het volgende:
ff zooi doorgelezen, maar mocht er idd echt een mooie betaalbare kast uitkomen, dan ben k wel geinteresseert in eentje
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Voeding, mobo en HD's dicht bij elkaar moeten. En ga ook uit van max situaties. Dus 4 a 5 hd's een zip een floppy een dvd rom een burner een livedrive(let op die lange kabel helemaal naar pci slot!!)
Klinkt als achteraf gelul maar helaas zag ik het nu pas van die hele wedstrijd ( ja idd wel heeeeeeeeeeeeel laat)
Kloten maar is niet anders, want ik had graag een ontwerp ingeleverd. Dat dus vooral met bovenstaande situaties rekening houdt.
Same Here!!Op zaterdag 26 januari 2002 17:29 schreef I_Love_Heineken het volgende:
[..]
I totally agree ! Is dit hele gebeuren eigenlijk wel haalbaar?
Mijn ontwerp houd er rekening mee. Aan alles is gedachtOp zaterdag 26 januari 2002 17:39 schreef menn0 het volgende:
Ik vind dat er meer gelet had moeten worden op het feit dan
Voeding, mobo en HD's dicht bij elkaar moeten. En ga ook uit van max situaties. Dus 4 a 5 hd's een zip een floppy een dvd rom een burner een livedrive(let op die lange kabel helemaal naar pci slot!!)
Klinkt als achteraf gelul maar helaas zag ik het nu pas van die hele wedstrijd ( ja idd wel heeeeeeeeeeeeel laat)
Kloten maar is niet anders, want ik had graag een ontwerp ingeleverd. Dat dus vooral met bovenstaande situaties rekening houdt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
final cases
Ik vind die van area53 echt heeel
Als die niet haalbaar is vind ik die van jamf ook erg goed.
Wanneer komt de poll?
Verwijderd
Any takers?
Laat op elke case een klein plaatje titanium of zilver ofzo met daarin die tekst gegraveerd "tweakers limited edition" ofzo, lijkt me echt helemaal perfect!
Ik wil btw ook wel graag stemmen, weet iemand al wanneer de poll klaar is?
Verwijderd
hehe, dat plaatje was idd al verzonnenOp maandag 28 januari 2002 21:43 schreef xiri4ever het volgende:
Hier nog een leuk ideetje voor jullie:
Laat op elke case een klein plaatje titanium of zilver ofzo met daarin die tekst gegraveerd "tweakers limited edition" ofzo, lijkt me echt helemaal perfect!
Ik wil btw ook wel graag stemmen, weet iemand al wanneer de poll klaar is?
Damn!! Hoe moeten we dit gaan doen?? Niemand hier die een beetje php kan???Op dinsdag 29 januari 2002 12:51 schreef J.A.M.F. het volgende:
Ik heb geprobeerd om op P&W een post te plaatsen voor iemand met een filantropische inborst, maar kreeg DIREKT! een slotje. Dan moeten we wachten tot iemand hier zijn hulp aanbiedt.
Kan je anders niet zo`n gratis poll nemen, die je van zo`n site kan plukken, is wel minder professioneel maar goed dan kan er tenminste gestemd worden voordat dit topic doodbloedt.
Ik kan wel wat maken met php, maar zit met andere drukte.
Die poll die er toen op stond, kun je hier -> http://home.wanadoo.nl/gki/multipoll.zip downloaden.
Met een kleine aanpassing en het plaatsen op een webserver met php-parsing, moet het toch lukken, lijkt me ookal weet je niks van php.
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
(voor alle eerlijke tweakers onder ons... sorry, ik wil niet generaliseren, maar er zijn best frauderende pollers onder ons)
* breinonline wacht in spanning af...
whoeHOE!
Het klinkt hol en verlaten hier!
Jadjong: zijn er problemen, kunnen we ergens mee helpen? Houd ons op de hoogte!
Is er nog iemand? Jadjong?
anders mail je mij ff dan kan ik het aan een vriend vragen, die weet denk ik wel hoe het moet.
er zijn mensen zat die interesse hebben maar dan moet er wel schot in zitten, anders laten ze niets van zich horen!
nu denken ze toch zo van er komt hier nooit iets van.
dus eerst een ontwerp uitzoeken, dan kijken wat het kost voor een bepaalde oplage(dit kan bij graasgast)en dan een pol houden met wie er 1 wil met de prijs er bij.
dan zijn er denk ik veel mensen die reageren.
klbob
Mja, maar eerst een poll houden voor welk ontwerp het nou zou moeten worden. Een prijsschatting daarbij is misschien ook wel handig, maar ik weet niet hoe eenvoudig dat te doen is. Na vaststelling van het definitieve ontwerp kan dan een offerte gemaakt worden en daarna kunnen mensen intekenen.Op woensdag 13 februari 2002 08:32 schreef klbob_ het volgende:
dus eerst een ontwerp uitzoeken, dan kijken wat het kost voor een bepaalde oplage(dit kan bij graasgast)en dan een pol houden met wie er 1 wil met de prijs er bij.
Maar nu dus eerst een poll. Jadjong?
Hoe zit het nou met die polls? Allemaal leuk en aardig maar het is maar een POLL... Wat maakt het uit als die poll niet "perfect" is... Als we maar wat met die resultaten kunnen doen toch?
Waarom dan niet gewoon zo'n gratis poll van bravenet ofzo?
probleem is dat er nog "maar" 10 mensen gemailed hebben.Op woensdag 20 februari 2002 10:34 schreef trictrac het volgende:
"zucht"
Hoe zit het nou met die polls? Allemaal leuk en aardig maar het is maar een POLL... Wat maakt het uit als die poll niet "perfect" is... Als we maar wat met die resultaten kunnen doen toch?
Waarom dan niet gewoon zo'n gratis poll van bravenet ofzo?
niet veel dus voor een poll.
maar wie kan er een poll (laten)maken?
Lijkt mij opzich ook vrij logisch... het topic is onder hand al zovaak dood gevallen dat bijna niemand het meer volgt... Als je een poll hebt zou je een nieuw topic moeten openenen met een samenvatting van wat er allemaal gebeurt is in de eerste post... en vervolgens diegene die willen stemmen jou laten mailen....Op woensdag 20 februari 2002 12:03 schreef jadjong het volgende:
[..]
probleem is dat er nog "maar" 10 mensen gemailed hebben.
niet veel dus voor een poll.
maar wie kan er een poll (laten)maken?
Je moet natuurlijk wel een beetje mensen bereiken wil je weten of er echt animo voor is.....
Maar zorg wel dat als je of iemand een nieuw topic opent dat de poll klaar is... anders krijgen we het zelfde probleem als eerder dat we niemand hebben die een poll kan maken waardoor het hele topic weer dood valt
Verwijderd
een samenvatting van die topic is ECHT WEL nodig volgens mij, want ik heb het ook een tijdje gevolgd, maar weet niet meer waar het nu staat
En *schop*Op donderdag 21 februari 2002 16:03 schreef Mr.ChronoM het volgende:
zijn er echt nog mensen die zo'n case (als die er ooit echt komt) willen kopen ?
een samenvatting van die topic is ECHT WEL nodig volgens mij, want ik heb het ook een tijdje gevolgd, maar weet niet meer waar het nu staat
Conclusie:
* Er moet een poll komen
* Er moet een nieuw topic komen (part 3) met een samenvatting van de eerste 2 delen en het adres van de poll.
Wie wil daar aan werken?
ik zou wel willen, maar kan nie php'enOp maandag 25 februari 2002 17:23 schreef breinonline het volgende:
[..]
En *schop*
Conclusie:
* Er moet een poll komen
* Er moet een nieuw topic komen (part 3) met een samenvatting van de eerste 2 delen en het adres van de poll.
Wie wil daar aan werken?
Verwijderd
Iemand die nog echt geïnteresseerd is zal dat wel doenOp maandag 25 februari 2002 17:23 schreef breinonline het volgende:
Conclusie:
* Er moet een poll komen
Wie wil daar aan werken?
nu even kijken of er ook echt nog iemand zo'n interesse geeft dat hij er veel werk wil voor doen
De meeste ontwerpen zijn veel te groot en ingewikkeld, wat in combinatie met een lage oplage garant staat voor toren hoge productiekosten!
-> NO FLAME INTENDED!!! <- Dat dat ff duidelijk is
* Mithrandir deed in 't begin ook al mee, maar vreest WEET dat het niets gaat worden. Jammer. Was een leuk idee.Op maandag 25 februari 2002 18:26 schreef epsilon het volgende:
Dat er ooit iets geproduceerd gaat worden is nog steeds maar de vraag. Maar misschien dat je het niet gevolgt hebt, dit topic (en het vorige) is naar aanleiding van iemand doorgezet. Deze kon een kast laten ontwikkelen. Achteraf deed deze persoon niet meer mee. Maar we zijn toch doorgegaan met dit topic
Agreed! Maar als ik geen tweakers case kan kopen, tsja... dan moet ik toch een andere zoeken. :(Op dinsdag 26 februari 2002 10:22 schreef jackel7007 het volgende:
Ik vind die enermax
Ja die enermax is Echt om teOp dinsdag 26 februari 2002 14:54 schreef breinonline het volgende:
[..]
Agreed! Maar als ik geen tweakers case kan kopen, tsja... dan moet ik toch een andere zoeken. :(
Verwijderd
Ik laat nog van me horen iig
Verwijderd
Kunnen we niet opnieuw beginnen? Maar een vereiste is eerst wel dat je een persoon moet hebben/kennen die contacten heeft zodat het ontwerp oko daadwerkelijk geproduceerd kan worden (voor een aardig prijsje, want anders koop je een enermax/aopen/whatever en die mod je).
PHP is aan mij besteedt, verder kan ik met photoshop en 3ds max werken....
ik heb gevraagd of dit gelsoten kan worden maar tot nu toe is dat niet gebeurtOp donderdag 21 maart 2002 12:11 schreef breinonline het volgende:
Het idee van een doorstart voor dit topic is leuk. Maar je moet idd iemand hebben die contacten heeft. Misschien moet er een nieuw topic geopend worden om dat te vragen aan de mede OCMers. Ik ben bang dat niet idereen dit topic meer leest...
Dit topic is gesloten.
![]()