Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-02 11:26
ourplayground schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:51:
[...]

Dit is een interessante vraag, heeft iemand ervaringen met beide headsets?
Ik ben ook index eigenaar! Wat is de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-04 11:50
ZelianGuy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:52:
[...]

Ik ben ook index eigenaar! Wat is de vraag?
ah, interessant... nou als geen VR gebruiker, wachtende op de G2 vroeg ik mij af of het verschil tussen de beide brillen kwa headset (controlers interesseert me niet) nu echt zo groot is. en wat eigenlijk fijner is.

Kortom, is de extra FOV en sweetspot van de index zoveel beter dan die van de G2 en is de helderheid, afwezigheid van SDE, resolutie echt zoveel beter op de G2?

Kortom, wil je hem voor 95% van de tijd gebruiken voor iracing, wat raad je aan en waarom :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKWB
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 19:00
Van alles geprobeerd om de sweet spot groter te maken, kantelen, dichter op de lenzen, IPD aanpassen, maar helaas. Het lijkt op ghosting i.c.m. chromatic abberation buiten de sweet spot. Als je naar witte tekst kijkt en met je hoofd rondjes draait (terwijl je naar de tekst kijkt) zie je een gloed rond de tekst.

Voor mijn gevoel is er in het beste geval nog geen 30 graden scherp zonder dit effect. Bizar dat kanalen als MRTV durven te beweren dat de sweet spot 'amazing' is, en zogenaamd een enorme verbetering tegenover de G1. Hebben ze per ongeluk een verkeerde batch naar Nederland gestuurd? :X

We zullen er helaas mee moeten leven, maar dit is wat mij betreft een enorme tegenvaller voor wat een 'no-compromise' headset zou moeten zijn. De index blijft wat mij betreft nummer 1.

Edit: Zojuist de Index getest en daarbij valt op dat de verticale sweet spot prima is, vrijwel gelijke scherpte over de hele V-FOV. Horizontale sweet spot is bij nader inzien toch ook redelijk klein. Het verschil met de G2 is dat het nauwelijks opvalt omdat het verschil in scherpte niet zo groot is. Wat je uit je ooghoeken niet kan lezen, kan je hoogstwaarschijnlijk in de sweet spot ook niet lezen. Het vreemde is dat de randen van de Index (buiten de sweet spot) scherper zijn dan de randen van de G2.

[ Voor 24% gewijzigd door DKWB op 25-11-2020 13:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-02 11:26
ourplayground schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:57:
[...]

ah, interessant... nou als geen VR gebruiker, wachtende op de G2 vroeg ik mij af of het verschil tussen de beide brillen kwa headset (controlers interesseert me niet) nu echt zo groot is. en wat eigenlijk fijner is.

Kortom, is de extra FOV en sweetspot van de index zoveel beter dan die van de G2 en is de helderheid, afwezigheid van SDE, resolutie echt zoveel beter op de G2?

Kortom, wil je hem voor 95% van de tijd gebruiken voor iracing, wat raad je aan en waarom :)
Ik heb hem heel kort opgehad. Om dat ff uit te zoeken moet even weer een iracing subje nemen en een dagje uittrekken om beide headsets op en af te doen en zeggen wat het 'beste' is. PErsoonlijk heb ik de Reverb genomen vanwege de betere resolutie maar nog niet in de sim geprobeerd.

Wil nog best wel een keertje naast elkaar proberen voor een dagje maar niet nu. Heb het de komende paar dagen erg druk.

[ Voor 6% gewijzigd door ZelianGuy op 25-11-2020 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnugter
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 09:17
Kleine update over het af en toe zwarte scherm, ik heb het geluid via het menu van steam iets zachter gezet en dat lijkt resultaat te hebben, merk het nauwelijks qua volume maar ik heb nu ruim een uur gespeeld zonder problemen, wellicht dus een handige tip voor anderen die het ervaren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKWB
ourplayground schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:57:
[...]

Ik heb ze ook allebei, ik bang dat ik voor sim racing uiteindelijk toch terug ga grijpen naar de Index als de nieuwigheid van de G2 weg is.
  • FOV is merkbaar groter zowel horizontaal als verticaal. Dit maakt best een verschil in het zien van auto's naast je.
  • Qua helderheid is er weinig verschil met de Index op 160% helderheid in SteamVR.
  • De hogere refresh rate op 120 en 144Hz is vloeiender.
  • SDE / Pixel inversion / Aliasing is beter zichtbaar in vergelijking met de G2 maar voor mij niet echt storend voor sim racing.
Het enige wat over blijft voor de G2 is de scherpte precies in het midden, wat overigens wel super is voor andere games zoals Half Life Alyx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Erwintjuh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:10:
[...]

Als dit zo is, is dan de Index niet het betere alternatief? of vind je die resolutie te laag nog?
De index heb ik slechts kort bij een kennis mogen ervaren. In Xplane 11 en DCS kon ik met de index de meters bijna niet aflezen. In de sweetspot van de G2 is het kraakhelder. Aangezien ik het vooral voor flightsim wil gebruiken zal de Index voor mij geen optie zijn. Vrees dat het een kwestie van gewenning wordt en mezelf trainen om stomweg naar die sweetspot te kijken en mn nek meer gebruiken.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
de contrasten die per individu aangegeven worden zeggen voor mij eigenlijk maar een ding:
zelf testen.

De een vindt het ding geweldig, de ander vindt het niks. Blijkbaar reageren elke set ogen en hersenen anders op dezelfde soort bril :)

Ik blijf het draadje met interesse volgen!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-05 21:06
Weet er iemand of ik de controller vibratie specifiek voor de wmr en steamvr applicatie uit kan zetten? Ik vind het behoorlijk irritant dat dat ding tekeer gaat als ik op iets mik dat ik kan aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fucitol
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-02 17:02
Ja, je kunt het in SteamVR uitzetten al weet ik zo even niet meer waar in de instellingen, dat was inderdaad behoorlijk irritant (WMR gebruik ik niet, start direct SteamVR op). Is meer lawaai dan vibratie eigenlijk, zonde, want het geluid daarvan hoor je zelfs in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Moet zeggen dat qua vibratie in een Beat Saber eigenlijk geen problemen ermee had. Ja als ik echt lang de sabers tegen elkaar hield dan zat er wel een ratelend geluidje bij, maar het was niet zo erg als ik me op had voorbereid.

Dat gezegd hebbende, de headset tracking heeft bij mij gewoon een fractie vertraging. Geen idee of het WMR eigen is, of de combinatie is met mijn PC. Maar net verse installatie gedaan (waren andere problemen, maar wilde ook 100% zeker zijn van de software voor ik dingen terug ga sturen), en het is er nog steeds. Bij 'normaal' gebruik merk je niks, zoals sim racing, of een Alyx. Maar als de headset wat heen en weer schudt, zoals bij Beat Saber op Expert+, dan is mijn beeld gewoon lang niet zo stabiel als bij mijn CV1. Ik vrees dan ook dat het hem niet gaat worden, en hij of terug gaat, of iemand anders blij moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-01 12:17
Wat voor een vertraging heb je het dan over? Is dat niet gewoon framedrop door hoge resolute en gpu die het niet aan kan? op te lossen door resolutie lager te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:15
Fucitol schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:32:
Ja, je kunt het in SteamVR uitzetten al weet ik zo even niet meer waar in de instellingen, dat was inderdaad behoorlijk irritant (WMR gebruik ik niet, start direct SteamVR op). Is meer lawaai dan vibratie eigenlijk, zonde, want het geluid daarvan hoor je zelfs in-game.
SteamVR start toch gewoon WMR? Is toch gelinkt? Bij mij wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Erwintjuh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:50:
Wat voor een vertraging heb je het dan over? Is dat niet gewoon framedrop door hoge resolute en gpu die het niet aan kan? op te lossen door resolutie lager te zetten?
Ik weet niet 100% of dat het is, maar als ik bijvoorbeeld dus op zijkant van mijn headset een redelijk tik geef, dan gaat hele beeld heen en weer schudden. Doe ik dat bij mijn Rift CV1, dan draait bijvoorbeeld de headset 10 graden op mijn hoofd, maar door tracking draait direct het beeld ook 10 graden de andere kant op dat geprojecteerd wordt, waardoor het voor mij stabiel is. Bij mijn G2 lijkt daar gewoon net iets vertraging op te zitten.

Maar misschien is het wel wat anders hoor. Echter wat dan? Ik heb ook half res mode geprobeerd, en andere USB poorten, en heb een 3700X + RTX3070.

Sommige dingen zijn me ook reuze meegevallen. WMR setup was een eitje bijvoorbeeld, en voor veel spellen zal het echt een geweldige ervaring zijn. Maar een Beat Saber is gewoon mijn primaire bezigheid, en bij intensieve nummers is het niet-stabiele beeld een echt probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 13:39

Simkin

Bzzzzz

Ik kom niet door de 1ste setup heen: Foutcode: 7-14
Device wordt wel herkend in apparaatbeheer als "HoloLens Sensors", verder geen onbekende apparaten

Lijkt een bekend probleem te zijn:
- https://h30434.www3.hp.co...2-error-7-14/td-p/7852871
- https://www.reddit.com/r/...ent_wrong_error/?sort=new

Iemand mogelijk al een workaround gevonden? Heb alle usb poorten gehad, inclusief die van mijn keyboard die een hub heeft (dmv adapter).

Balen hoor..

Systeem:
  • AMD Ryzen 9 3900X
  • ASUS ROG CROSSHAIR VIII HERO
  • AMD X570 (Bixby)
  • AMD Ryzen 9 3900X
  • 64 GB DDR4
  • Windows 10 Professional (x64) Build 18363.1198
EDIT: Na het bijwerken van de BIOS en installeren van de chipsetdrivers werken de USB3 poorten aan de achterkant via de meegeleverde adapter, wel!

[ Voor 51% gewijzigd door Simkin op 26-11-2020 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:37
Simkin schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:06:

Lijkt een bekend probleem te zijn: https://h30434.www3.hp.co...2-error-7-14/td-p/7852871

Iemand mogelijk al een workaround gevonden? Heb alle usb poorten gehad, inclusief die van mij keyboard die een hub heeft.

Balen hoor..
Ook met de USB-C naar A adapter?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain46
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-02 21:59
Thodekroo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:24:
Weet er iemand of ik de controller vibratie specifiek voor de wmr en steamvr applicatie uit kan zetten? Ik vind het behoorlijk irritant dat dat ding tekeer gaat als ik op iets mik dat ik kan aanklikken.
Op de HP Reverb G2 Discord is er een channel gemaakt waar mensen hun problemen (of gebrek aan) met de haptics kunnen delen. HP gaat dit blijkbaar nog verder uitzoeken. Misschien dat het nuttig is dat je daar ook je ervaringen deelt: https://discord.com/chann...693625/780536446842961950

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alain46

Lijkt een bekend probleem te zijn: https://h30434.www3.hp.co...2-error-7-14/td-p/7852871

Iemand mogelijk al een workaround gevonden? Heb alle usb poorten gehad, inclusief die van mijn keyboard die een hub heeft (dmv adapter).

Balen hoor..

Systeem:
  • AMD Ryzen 9 3900X
  • AMD X570 (Bixby)
  • AMD Ryzen 9 3900X
  • 64 GB DDR4
Er zijn helaas een hoop mensen met X570 moederborden wat dit probleem hebben. Joanna Popper (HP medewerker) vroeg op reddit om haar te DM'en als mensen dit issue hebben: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Een andere HP medewerker heeft ook gezegd dat ze bezig zijn om uit te zoeken wat er foutgaat, maar meer als dat heb ik nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Ik zat zojuist bij de settings van WMR te kijken en daar kwam ik onderstaande tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EV2i0z4yGnbaEnAfegQu9IWZ1Ik=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q4pGgLCdliAE8KiheEjtjOV7.png?f=fotoalbum_large

Ik kan die slider helaas niet verschuiven. Kunnen jullie dit wel? Zou dit een oorzaak kunnen zijn van de kleinere sweetspot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 16:51

Balen hoor..

Systeem:
  • AMD Ryzen 9 3900X
  • AMD X570 (Bixby)
  • AMD Ryzen 9 3900X
  • 64 GB DDR4
1 Oplossing ben ik bang voor je voor nu. ik heb precies hetzelfde moederbord.

https://www.megekko.nl/pr...B-USB-C-uitbreidingskaart

Die heb ik gistern nog even snel bij besteld en werkt nu goed.

Net dus alles ingesteld en even Asseto corsa competizione opgestart. Vergeleken met mijn Quest kan ik het het beste omschrijven alsof ik door een heel vies raam met horrengaas keek wat nu perfect helder is. Echt een wereld van verschil.

De sweespot is zeker niet minder dan een Quest zover ik zie ik heb er eigenlijk totaal geen last van. in je ooghoeken scherp zien kon nooit en nu ook nog niet.

Wat ik wel merk is dat het beeld een paar keer wazig was maar dan waren de lensen beslagen/aangeraakt voor mijn gevoel gebeurd dat bij opzetten vrij snel. Even schoonmaken met een doekje en perfect helder beeld.

Ik ben blij met de performance ook. Ik hoefde ten opzichte van de quest alleen maar de world render resolutie van 120 naar 100% te zetten en in steam kon ik zelfs ook de render resolutie op 150% gooien met mijn 3090 en dan nog steady 90fps halen. ik ben blij :D

Zometeen tracking testen met beat saber en kijken of ik hetzelfde kan als mijn quest op expert. Wat ik wel een complete achteruitgang vind is de room setup. met je headset door de kamer lopen wijzend naar de pc lol. dat heeft Oculus vele malen beter voor elkaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Mirage op 25-11-2020 15:37 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain46
Thodekroo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:27:
Ik zat zojuist bij de settings van WMR te kijken en daar kwam ik onderstaande tegen:

[Afbeelding]

Ik kan die slider helaas niet verschuiven. Kunnen jullie dit wel? Zou dit een oorzaak kunnen zijn van de kleinere sweetspot?
Waarschijnlijk is dat voor headsets wat geen mechanische IPD slider hebben maar softwarematig de IPD instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Mogelijk handig voor beginners (zoals ik)

YouTube: REVERB G2 SETUP GUIDE [WMR & STEAM VR]

@Mirage Ik heb de kaart besteld, bedankt voor de tip

[ Voor 16% gewijzigd door Simkin op 25-11-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 15:02
Mirage schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:28:
[...]

De sweespot is zeker niet minder dan een Quest zover ik zie ik heb er eigenlijk totaal geen last van. in je ooghoeken scherp zien kon nooit en nu ook nog niet.

Wat ik wel merk is dat het beeld een paar keer wazig was maar dan waren de lensen beslagen/aangeraakt voor mijn gevoel gebeurd dat bij opzetten vrij snel. Even schoonmaken met een doekje en perfect helder beeld.
Aah, weeral hele andere recenties dan in de rest van dit topic. Dus voor jou is de sweet spot goed :P Zouden alle anderen dan met beslagen lenzen zitten te gamen? :P

De performance in ACC is goed zeg je? Geen last van de frame drops die met de nvidia driver bug komen? Interessant

Ik kan na het lezen van al deze ervaringen echt niet meer wachten totdat ik kan uitproberen hoe het bij mij zal bevallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
ThoNohT schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:42:
[...]

Aah, weeral hele andere recenties dan in de rest van dit topic. Dus voor jou is de sweet spot goed :P Zouden alle anderen dan met beslagen lenzen zitten te gamen? :P

De performance in ACC is goed zeg je? Geen last van de frame drops die met de nvidia driver bug komen? Interessant

Ik kan na het lezen van al deze ervaringen echt niet meer wachten totdat ik kan uitproberen hoe het bij mij zal bevallen :X
Ik moet je zeggen dat ik van de framedrops weet maar ik ben daar niet heel gevoelig voor en dus ook niet bewust op gelet. wel de steam latency en fps open gehad. Ik zal vanavond eens een uitgebreidere update schrijven als ik alles langere tijd heb kunnen testen. maar mijn eerste indruk is heel goed eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
Mirage schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:43:
[...]

Ik moet je zeggen dat ik van de framedrops weet maar ik ben daar niet heel gevoelig voor en dus ook niet bewust op gelet. wel de steam latency en fps open gehad. Ik zal vanavond eens een uitgebreidere update schrijven als ik alles langere tijd heb kunnen testen. maar mijn eerste indruk is heel goed eigenlijk.
"gevoelig" zou niet uit moeten maken lijkt me. Ik kan met SteamVR echt gewoon volledig soepele FPS draaien, en dan ineens verspringt het hele scherm lijkt het, ik moet een kwart seconde ofzo gokken hoe mijn auto aan het draaien is voordat ik weer kan zien waar ik heen ga. Geen van deze issues met OculusVR. Dus ik gok niet dat je het zomaar zou kunnen negeren als je er goed last van had gehad :)

YouTube: ACC VR Test In deze bocht zie je wat er gebeurt, het beeld springt eventjes op en neer. In VR heb ik flink wat moeite om daarmee om te gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door ThoNohT op 25-11-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
Sissors schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:04:
[...]

Ik weet niet 100% of dat het is, maar als ik bijvoorbeeld dus op zijkant van mijn headset een redelijk tik geef, dan gaat hele beeld heen en weer schudden. Doe ik dat bij mijn Rift CV1, dan draait bijvoorbeeld de headset 10 graden op mijn hoofd, maar door tracking draait direct het beeld ook 10 graden de andere kant op dat geprojecteerd wordt, waardoor het voor mij stabiel is. Bij mijn G2 lijkt daar gewoon net iets vertraging op te zitten.

Maar misschien is het wel wat anders hoor. Echter wat dan? Ik heb ook half res mode geprobeerd, en andere USB poorten, en heb een 3700X + RTX3070.

Sommige dingen zijn me ook reuze meegevallen. WMR setup was een eitje bijvoorbeeld, en voor veel spellen zal het echt een geweldige ervaring zijn. Maar een Beat Saber is gewoon mijn primaire bezigheid, en bij intensieve nummers is het niet-stabiele beeld een echt probleem voor mij.
Lastig inderdaad. Kamer is goed verlicht (en ook niet teveel)? Tracking is natuurlijk wel anders als bij Rift CV1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
Kan iemand mij vertellen, die reverb en de index heeft, welke nou beste is voor films?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwintjuh
TheTurk schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:31:
Kan iemand mij vertellen, die reverb en de index heeft, welke nou beste is voor films?
Ik vraag me af in hoeverre VR al klaar is voor het kijken van films. De reverb g2 heeft in theorie nu de beste resolutie en kleur contrast, dus zou hem in theorie het meest geschikt maken hiervoor. Alleen door het kleine focus punt die hier regelmatig genoemd wordt is dat nog even de vraag. je zou het zelf moeten ervaren ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Misschien een beetje een rare vraag, maar kan iemand mij vertellen hoe veel ruimte er is voor je neus? Ik heb een enigszins groot hoofd en bovendien een neus die wat verder uitsteekt en qua vorm ook nog wat afwijkt. Als ik een bril koop moet de neusbrug aan te passen zijn omdat ie anders schuin staat. (dus een wayfarer zit nooit recht op mijn gezicht)
Ga ik daar wat van merken?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
ocf81 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:14:
Misschien een beetje een rare vraag, maar kan iemand mij vertellen hoe veel ruimte er is voor je neus? Ik heb een enigszins groot hoofd en bovendien een neus die wat verder uitsteekt en qua vorm ook nog wat afwijkt. Als ik een bril koop moet de neusbrug aan te passen zijn omdat ie anders schuin staat. (dus een wayfarer zit nooit recht op mijn gezicht)
Ga ik daar wat van merken?
Enige zinnige wat ik hierop voor je kan zeggen is dat een VR bril niet op de neus rust. Over het algemeen is er voldoende ruimte voor je neus bij de verschillende brillen. Of het genoeg voor jou is en specifiek voor de HP reverb G2 kan ik je (nog) niet zeggen, omdat ik hem niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Erwintjuh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:15:
[...]

Enige zinnige wat ik hierop voor je kan zeggen is dat een VR bril niet op de neus rust. Over het algemeen is er voldoende ruimte voor je neus bij de verschillende brillen. Of het genoeg voor jou is en specifiek voor de HP reverb G2 kan ik je (nog) niet zeggen, omdat ik hem niet heb.
Ok, fair enough. Ik zag ergens een bericht (weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat het op reddit was) dat mensen met een groter hoofd en een grote neus misschien last kunnen hebben van het niet kunnen afstellen van de bril zodat je binnen de sweet spot zit, o.a. omdat de neus in de weg zou zitten. Vandaar de vraag.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
ThoNohT schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:46:
[...]

"gevoelig" zou niet uit moeten maken lijkt me. Ik kan met SteamVR echt gewoon volledig soepele FPS draaien, en dan ineens verspringt het hele scherm lijkt het, ik moet een kwart seconde ofzo gokken hoe mijn auto aan het draaien is voordat ik weer kan zien waar ik heen ga. Geen van deze issues met OculusVR. Dus ik gok niet dat je het zomaar zou kunnen negeren als je er goed last van had gehad :)

YouTube: ACC VR Test In deze bocht zie je wat er gebeurt, het beeld springt eventjes op en neer. In VR heb ik flink wat moeite om daarmee om te gaan.
Net anderhalf uur bezig geweest met divers spellen.

Aantal laps ACC
BeatSaber op Expert met mijn custom songs die ook op de quest had
Half life Alyx
Elite Dangerous

Ik moet zeggen ik ben happy. Framedrops eigenlijk niks van gemerkt hoe vaak gebeurt dit bij jou?
En controller tracking. Ga ik voor nu tegen de orde in. Vele malen beter dan mijn originele Quest in ieder geval was.

Ik heb instant hogere scores en langere streaks in Beatsaber op expert (ben geen wonder maar diverse songs zoals Pendulum witchcraft op expert dus https://bsaber.com/songs/5062/)

Daarnaast voel SteamVR en de WMR zoveel vloeiender dan met Link en mijn originele quest. WMR is misschient niet fantastisch maar de Oculus home boeide me eigenlijk ook niks. Dus is voor mij om het even ik start spellen meer niet, maar de overlay oproepen ingame voelt via steam vloeiender dan de oculus overlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
Tof, thanks voor je bevindingen Mirage. Dat stelt me toch een beetje gerust. Ik zal toch ook van een Rift afkomen dus denk dat het een goede vergelijking is.

Vreemde vraag misschien, maar misschien weet iemand dit:

Ik hoor iedereen over het gebruiken van de knuckle controllers samen met de Reverb G2. Als je ze al hebt is dat de beste combinatie. Nu heb ik deze niet, maar ik heb wel heel goed werkende Touch controllers van de Rift CV1. Weet iemand of die ook samen te gebruiken zijn met de Reverb G2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

ThoNohT schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:42:
[...]

Ik denk inderdaad dat het bij mij een combinatie is van te hoge verwachtingen en die superieure helderheid in de sweetspot die een beetje afsteekt tegen de rest. Maar als je er objectief naar kijkt komt geen enkele andere headset die ik heb gezien in de buurt bij dit niveau van detail in de sweetspot. Het is alleen zo fijn dat je graag het gehele fov zo scherp wilt hebben.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Heb hem gisteren ook even geprobeerd.
Moest eerst Windows opnieuw installeren, want bleek dat ik een Win10-N geinstalleerd had, die geen Mixed Reality Portal heeft...

Heb 2 a 3 jaar terug een Oculus Rift gehad, wat toen 1 grote WOW ervaring was, maar toen dat er af was heb ik die verkocht.

Bevindingen van de G2:
- eerst 'the Blue' geprobeerd: vond dat in de donkere stukken erg tegenvallen, erg grijs, want geen oled. Later met meer kleur in beeld wel erg mooi
- controllers vallen me ook tegen, vooral dat trillen en het geluid dat het geeft
- tracking van headset gaat goed. Tracking van je handen aardig, maar bijv. in dat boogschieten van The Lab: dat is gewoon niet leuk... een heel stuk minder dan met die Rift vroeger.
- focus: moet nog wennen, viel me ook tegen, maar nog wat meer proberen
- geluid: prima
- beeld: als de focus goed is: dan echt schitterend. Gewoon echt zitten vergapen aan dat stuk in die kamer waar je die robot moet fixen, in The Lab.

Nog ff wennen, niet zo impressive als m'n eerste VR bril (Rift).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mirage schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:27:
[...]

Net anderhalf uur bezig geweest met divers spellen.

Aantal laps ACC
BeatSaber op Expert met mijn custom songs die ook op de quest had
Half life Alyx
Elite Dangerous

Ik moet zeggen ik ben happy. Framedrops eigenlijk niks van gemerkt hoe vaak gebeurt dit bij jou?
En controller tracking. Ga ik voor nu tegen de orde in. Vele malen beter dan mijn originele Quest in ieder geval was.

Ik heb instant hogere scores en langere streaks in Beatsaber op expert (ben geen wonder maar diverse songs zoals Pendulum witchcraft op expert dus https://bsaber.com/songs/5062/)

Daarnaast voel SteamVR en de WMR zoveel vloeiender dan met Link en mijn originele quest. WMR is misschient niet fantastisch maar de Oculus home boeide me eigenlijk ook niks. Dus is voor mij om het even ik start spellen meer niet, maar de overlay oproepen ingame voelt via steam vloeiender dan de oculus overlay.
Wat voor settings SteamVR voor ACC? en welke CPU/GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Kan iemand aangeven hoe zijn G2 als audio device gezien wordt in het geluidspaneel?

Bij mij zie ik "Realtek USB2.0 audio" Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shodan schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:34:
Kan iemand aangeven hoe zijn G2 als audio device gezien wordt in het geluidspaneel?

Bij mij zie ik "Realtek USB2.0 audio" Klopt dat?
Jep dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mooi! Dan hoef ik niet meer verder te klooien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirage
Shodan schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:55:
[...]

Wat voor settings SteamVR voor ACC? en welke CPU/GPU?
Ik heb die op 150% render resolutie in steam video settings staan met een RTX3090 en 3800X CPU

Dit zijn verder mijn settings van toen ik nog een 2080ti had maar redelijk vergelijkbaar behalve dat ik een aantal dingen op epic heb gegooid en de World render settings nu op 100% draai.

Mirage in "[VR] Algemeen VR(-ervaringen) topic"

@Leader98 , aangevuld met de render resolutie. Dus een resolutie per oog van 3876x3792

[ Voor 11% gewijzigd door Mirage op 25-11-2020 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik krijg geen betere sweetspot voor elkaar. 5 cm hoofd draaien is al voldoende voor blur of CA. Rechterkant geeft CA, linkerkant met name blur.

Iemand nog aanbevolen instellingen? Twijfel nog of ik hem moet houden.

De Odyssey+ is overal een stuk minder scherp dan de G2 dead center, maar in de ooghoeken voelt de Odyssey+ juist scherper. Ik heb nu moeite met teksten lezen in iRacing die in vensters aan de zijkant staan.

Beat saber merk ik een afterglow of wat het ook is. Als je met je hoofd beweegt blijf er ghosting achter, vooral zichtbaar bij teksten.

[ Voor 59% gewijzigd door Phusebox op 25-11-2020 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 09:30
Wat houdt die 150% precies in?

[ Voor 24% gewijzigd door Leader98 op 25-11-2020 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

DKWB schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:59:
[...]
Exact hetzelfde hier, kraakt in de lage tonen (al bij het opstarten van WMR) en de rechter speaker klinkt zachter of valt uit als je hem beweegt. Dit laatste probleem heb ik ook bij de Index gehad waardoor deze compleet moest worden vervangen. Helaas lijkt het erop dat ze dit probleem rechtstreeks van de Index over hebben genomen. Soms is het te verhelpen door de speakers los te schroeven en de contacten schoon te maken.

De sweet spot is redelijk in de verticale richting, horizontaal is het voor mij absurd slecht. :X Hopelijk valt er mee te leven want het center is super scherp. 4K monitor op 100% schaling is prima te lezen in virtual desktop.
Hèb exact hetzelfde hier, met m’n hoofd schudden dan valt het geluid af en toe weg, morgen even los maken en weer vast zetten. Lijkt alsof het contact niet helemaal lekker zit.

Eerste indruk verder is positief. Na Lenovo, Samsung ody en de plus versie overgestapt naar de index.
Nu goed testen of die de index verslaat in alle opzichten.

Ik gebruik hem puur voor simracen

In de scherpte is het sowieso een vooruitgang tov de index.
Tracking is goed. En de clarity en contrast zijn erg goed. Hij zit ontzettend goed op mijn hoofd, qua gewicht voel ik eerlijk gezegd weinig verschil ondanks hij lichter is dan de index. Hij heeft wel minder light leakage.
De fov is iets minder maar niet storend. De index lenzen had ik maximaal naar binnen gedraaid. Voor bril dragende personen zal er denk ik geen verschil mbt de fov.

Als de speakers na vastzetten het goed lijken te doen is het mogelijk de vervanger van mijn index.

Overigens gebruik ik een pci kaartje met usb C aansluiting. Heb uit voorzorg deze besteld na het lezen van alle berichten rondom x570 bugs.
Icm met mijn 5600x en 3080 kaart draait hij heerlijk 90 FPS in zowel de index als in de reverb.
Hèb SS in rfactor2 zelfs op 200%

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
Nou bij deze even mijn “review”.

De titel is: Adembenemend

Ik heb ooit een keer een lenovo explorer getest, dat ding gelijk weer terug gestuurd want dat was pixel a gogo.ik doe voor 99% van de tijd iracing, ik heb triples dus ben daar weer lekker naar terug gegaan; conclusie was dat vr niks voor mij was.
De G2 hernieuwde mijn interesse met wel heel mooie specs en belachelijk positieve reviews van onze Duitse vriend.
Via V&A vandaag aan een G2 gekomen (nog bedankt!!) en thuis gelijk de boel installeren..

Dat viel wat tegen, veelvuldig een error dat de kabel niet juist was en nog wat errors (4-1, 4-12 en 12-15 volgens mij). Na wat usb poorten geprobeerd te hebben, uiteindelijk weer terug gekomen bij de directe usb c poort, enkel 1 monitor op de videokaart (en natuurlijk de G2) en voila, alles deed het en doet het nog steeds vlekkeloos.
Verder met de installatie en iracing opgestart.... wat een goed beeld! Je kan ver weg kijken, details in de auto goed te zien, top!! Ja er is een sweetspot maar blijkbaar ben ik niet zo kieskeurig.. belangrijkste voor racen is dat het scherp is waar je focussed, en potverdomme, scherp is het!
De controllers zijn ok, maar begrijp waarom mensen met VR ervaring ze niks vinden, soms is het dus fijn een noob te zijn.

Verder net nog even een half uurtje HL:Alyx gespeeld (in de aanbieding trouwens) en ik bleef daar maar “awesome” en “holy shit” zeggen, echt adembenemend vind ik het.

Nadelen? Uhm tis wat warmer, die kabel draait om je heen, mijn game zolder/werk kamer/fiets ruimte is te klein, en er zit te weinig uur in een dag.

Dit alles is trouwens gedaan op een gigabyte b550 aorus pro mobo, 5800x en 3070

iRacing Profiel Twitch

• Phusebox
Ik ga vanavond nog een laatste keer testen, maar ik vind het geen verbetering t.o.v. mijn Odyssey+. Ja in de sweet spot is het verdomde scherp, maar die sweetspot is zo klein, en daarbuiten is alles waziger dan de Odyssey+.

Maar het is vooral de chromatic aberation die me nekt. Zou het komen omdat ik brildrager ben?

• ourplayground
Phusebox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:03:
Ik ga vanavond nog een laatste keer testen, maar ik vind het geen verbetering t.o.v. mijn Odyssey+. Ja in de sweet spot is het verdomde scherp, maar die sweetspot is zo klein, en daarbuiten is alles waziger dan de Odyssey+.

Maar het is vooral de chromatic aberation die me nekt. Zou het komen omdat ik brildrager ben?
Ik ben ook bril drager en heb werkelijk nergens last van.

iRacing Profiel Twitch

• Phusebox
ourplayground schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:08:
[...]

Ik ben ook bril drager en heb werkelijk nergens last van.
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe het zo'n verschil kan zijn.

In iRacing is echt alleen het midden scherp, de "Relative" die bij mij rechts staat kan ik niet lezen zonder mijn hoofd 20-30 graden te draaien.

Doet mij gewoon vermoeden dat er een enorm verschil in kwaliteit bij productie zit, of dat ze gewoon de "oude" versie ook al geproduceerd hadden en gewoon verkocht hebben ofzo. Hoe kan het anders zo'n enorm verschil zijn...

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2020 08:12 ]

• ourplayground
Phusebox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:11:
[...]

Ik kan gewoon niet begrijpen hoe het zo'n verschil kan zijn.

In iRacing is echt alleen het midden scherp, de "Relative" die bij mij rechts staat kan ik niet lezen zonder mijn hoofd 20-30 graden te draaien.

Doet mij gewoon vermoeden dat er een enorm verschil in kwaliteit bij productie zit, of dat ze gewoon de "oude" versie ook al geproduceerd hadden en gewoon verkocht hebben ofzo. Hoe kan het anders zo'n enorm verschil zijn...
Ik vermoed dat het vooral te maken heeft met wat je gewend bent. Ik was niks gewend, had geen vr, dus voor mij is het “normaal” om mijn hoofd te bewegen om ergens naar te kijken. Als een willekeurige andere headset jou voor maanden heeft aangeleerd dat dat niet hoeft, dan valt het nu natuurlijk tegen. Dit betekend echter niet dat het nooit gaat werken voor jou. Want toen jij je eerste headset had moest je waarschijnlijk ook meer je hoofd bewegen dan in het eggie?
Das het mooie van onze hersenen, die passen zich vanzelf aan..:)

Wat betreft iracing; ik speelde op triples waarin ik zoveel mogelijk info zo ver mogelijk weg hield van mijn middelste scherm. Hierdoor ben ik minder afgeleid door de data die beschikbaar is en kan ik mij beter focussen op de track.
Je zou dus stiekem het niet scherp kunnen zien van je relative ook positief kunnen benaderen :)

[ Voor 13% gewijzigd door ourplayground op 26-11-2020 08:20 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
ourplayground schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:17:
[...]

Ik vermoed dat het vooral te maken heeft met wat je gewend bent. Ik was niks gewend, had geen vr, dus voor mij is het “normaal” om mijn hoofd te bewegen om ergens naar te kijken. Als een willekeurige andere headset jou voor maanden heeft aangeleerd dat dat niet hoeft, dan valt het nu natuurlijk tegen. Dit betekend echter niet dat het nooit gaat werken voor jou. Want toen jij je eerste headset had moest je waarschijnlijk ook meer je hoofd bewegen dan in het eggie?
Das het mooie van onze hersenen, die passen zich vanzelf aan..:)
Ik denk dat het gewoon veel meer opvalt omdat het contrast tussen scherp en wazig nu zo enorm groot is.
Eerst was het vooral een gebrek aan resolutie, nu is het een gebrek aan focus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thodekroo
ourplayground schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:27:

Nadelen? Uhm tis wat warmer, die kabel draait om je heen, mijn game zolder/werk kamer/fiets ruimte is te klein, en er zit te weinig uur in een dag.
Nou dat laatste heb ik dus ook sinds ik de G2 binnen heb. Echt een groot nadeel, heeft iemand tips om dit te verhelpen? Heb al geprobeerd minder te gaan werken maar dan kom ik nog ruim te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Thodekroo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:28:
[...]

Nou dat laatste heb ik dus ook sinds ik de G2 binnen heb. Echt een groot nadeel, heeft iemand tips om dit te verhelpen? Heb al geprobeerd minder te gaan werken maar dan kom ik nog ruim te kort.
Kerst vakantie komt er aan...:)

iRacing Profiel Twitch

• Phusebox
Virtuele kerstvakantie voor mij dan :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shodan
Thodekroo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:28:
[...]

Het schijnt dat Microsoft werkt aan een nieuwe feature in WMR genaamd: "Time compression"! Fingers crossed...

• DKWB
Phusebox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:20:
[...]

Ik denk dat het gewoon veel meer opvalt omdat het contrast tussen scherp en wazig nu zo enorm groot is. Eerst was het vooral een gebrek aan resolutie, nu is het een gebrek aan focus.
Dit is het inderdaad. Als ik het vergelijk met de Index & Odyssey+ is de sweet spot niet veel kleiner, maar het beeld daar buiten is juist wel merkbaar waziger. Ik kan uit mijn ooghoeken sommige tekst niet meer lezen met de G2. Ik ben benieuwd of nog meer Index / Odyssey eigenaren dit zo ervaren.

• Erwintjuh
wat ik opvallend vind: een vriend van mij is overgestapt van de Rift CV1 naar de Odyssey+. Hij meld dat het voor hem ook heel erg wennen was aan het verschil tussen de sweet spot en de rest. Dan zouden odyssey eigenaren dat dus al ervaren moeten hebben lijkt mij

• Phusebox
Erwintjuh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:13:
wat ik opvallend vind: een vriend van mij is overgestapt van de Rift CV1 naar de Odyssey+. Hij meld dat het voor hem ook heel erg wennen was aan het verschil tussen de sweet spot en de rest. Dan zouden odyssey eigenaren dat dus al ervaren moeten hebben lijkt mij
In welke zin, dat hij ook de Odyssey+ beter vind?

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
Is de Index gemiddeld beter in FOV scherpte? Dus Index minder scherp op sweetspot, maar algemeen scherper?

• Erwintjuh
Phusebox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:16:
[...]

In welke zin, dat hij ook de Odyssey+ beter vind?
Nee, dat de sweetspot van de Rift CV1 echt heel erg anders is. De overgang is niet merkbaar. En de CV1 is natuurlijk over het hele beeld onscherp. Nu heb je in de sweetspot een stuk scherper beeld, waardoor de overgang veel meer op valt. dat is wennen. Hij heeft de Reverb 2 nooit getest, maar herkend alle opmerkingen erover wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-05 19:41
Mensen die het idee hebben niet de volledige resolutie te zien, even opletten in het Windows Mixed Reality optiesscherm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RcKfzpBh7pNP204mKDLyQhyQbGc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cl5zLa1UGFgY6xRc4yCYWwyn.jpg?f=user_large

Ik lees van verschillende mensen dat deze default op Upscaling staat ipv de native resolution van 4320x2160.

Bij mij stond die btw goed.

Bron Facebook groep HP Reverb G2 Community

• Fucitol
phoentje schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:57:
[...]
Icm met mijn 5600x en 3080 kaart draait hij heerlijk 90 FPS in zowel de index als in de reverb.
Hèb SS in rfactor2 zelfs op 200%
Wauw, impressive! Ik heb met rf2 echt last van performance issues. In iRacing heb ik alles op max en SS op 100% geeft 90FPS met voldoende ruimte. Echter, in rf2 SS op 60%, alles op low/medium, AA op setting 1, geen post-processing en dan alsnog af en toe een dip :'(

Nu heb ik een 1080Ti en een 8600K op 5,2GHz en is jouw systeem een stuk sneller, ik verwacht niet dat 'ie 3x sneller is. Zou je misschien je instellingen van rf2 kunnen delen? AA/Post-processing en heb je dan gemiddeld alles op medium of high? Bedankt alvast!

P.S. leuk om te zien dat er zoveel racers in dit topic actief zijn, we hebben hem natuurlijk ook deels gekocht omdat dit de 'simracers dream' zou zijn 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Fucitol op 26-11-2020 10:25 ]

• Shodan
Voor de duidelijkheid, 100% is de steam100% dus van ca. 3000x3000? Ik run nagenoeg alles op 40% dan, anders moet ik te veel opofferen. Ik heb liever minder SS en een beetje MSAA, anders te veel kartels. Maar boven de 40% lopen de meeste race spellen hier echt niet hoor (Automobilista 2 / Dirt Rally 2 bijvoorbeeld) Asetto Corsa (1e) wil ik nog proberen, mogelijk kan ik daar naar hogere SS.

Dit alles op een 2700x / 2070 super. Misschien is mijn CPU wel bottleneck, zal dat eens met FPSVR bekijken.

• Phusebox
Automobilista 2 draait hier ook niet zelfs niet op 40% met een 3600 / 2070 super.

• Erwintjuh
Ik heb inmiddels ook een Reverb G2 kunnen bemachtigen :D alleen nog maar uitgepakt, nog geen tijd om aan te sluiten. Hopelijk dit weekend. Ben super benieuwd.

Heb wel nog het probleem dat ik liever niet met een bril in de headset ga, heb ooit mn Rift CV1 lenzen daardoor bekrast. Toen speciale VR Lens Lab glazen besteld. Maar die zijn natuurlijk alleen voor mn Rift. Dus nog even wachten totdat ik daar nieuwe van heb.

• Phusebox
Erwintjuh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:38:
Ik heb inmiddels ook een Reverb G2 kunnen bemachtigen :D alleen nog maar uitgepakt, nog geen tijd om aan te sluiten. Hopelijk dit weekend. Ben super benieuwd.

Heb wel nog het probleem dat ik liever niet met een bril in de headset ga, heb ooit mn Rift CV1 lenzen daardoor bekrast. Toen speciale VR Lens Lab glazen besteld. Maar die zijn natuurlijk alleen voor mn Rift. Dus nog even wachten totdat ik daar nieuwe van heb.
Ik heb het idee dat de G2 de lenzen wat verder af heeft. Nog niet bang geweest om ze te bekrassen met mijn bril.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:02

Blaim

Cashback kroket

Erwintjuh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:38:

Met bril vind ik het tot nu toe erg goed te doen, het is alleen iets minder comfortabel maar ben nog echt niet bang geweest om de lenzen te raken bij het op- en afzetten van de HMD.

Heb wel een setje lenzen besteld bij VROptician, die neemt nu orders aan voor levering eind december / begin januari.

Verder heb ik met alle games die ik tot nu heb gespeeld weinig issues: SkyrimVR / A Fisherman's Tale / Superhot, die draaien echt prachtig mooi. Maar ik heb een aantal crashes gehad bij The Lab op SteamVR.

Die start wel op en ik heb het boogschieten nu 1 keer kunnen doen maar nu iedere keer als ik Robot Repair opstart kom ik niet verder dan 10-15 seconden waarna ie crasht. Enig idee waardoor dit kan komen bij 1 specifiek onderdeel van deze game? 8)7

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Ik heb drie beginners vragen nu ik eindelijk mijn Reverb G2 aan de praat heb :)
  1. Kan iemand mij verklappen of/hoe ik in SteamVR mijn custom dynamische collectie kan tonen? En/Of al je geïnstalleerde games by default (ipv Populair)?
  2. Hoe zet ik passthrough aan? Zodat ik mijn kamer zie zonder de bril af te zetten
  3. Hoe krijg je Spraak werkend? Greyed uit in WMR settings met de melding "Niet beschikbaar in de momenteel geselecteerde taal". Als ik naar Windows settings Regio: Spraak ga dan kan ik geen enkel taal selecteren in de drop down box. ik kan wel spraakpakketten toevoegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Simkin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:26:
  1. Kan iemand mij verklappen of/hoe ik in SteamVR mijn custom dynamische collectie kan tonen? En/Of al je geïnstalleerde games by default (ipv Populair)?
  2. Hoe zet ik passthrough aan? Zodat ik mijn kamer zie zonder de bril af te zetten
  3. Hoe krijg je Spraak werkend? Greyed uit in WMR settings met de melding "Niet beschikbaar in de momenteel geselecteerde taal". Als ik naar Windows settings Regio: Spraak ga dan kan ik geen enkel taal selecteren in de drop down box. ik kan wel spraakpakketten toevoegen
wat betreft passthrough:
The headset still uses Microsoft’s walk-the-headset-around-the-room setup process and there’s the standard Windows “flashlight” mode to view the world in passthrough. The on-board cameras don’t track hand movements, according to HP.
bron: https://uploadvr.com/hp-reverb-g2-features/

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:02

Blaim

Cashback kroket

Simkin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:26:
Passthrough = Windows button + trigger bij je middelvinger.

Windows button + trigger bij je wijsvinger = screenshot nemen.

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Fucitol schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:21:
[...]

Wauw, impressive! Ik heb met rf2 echt last van performance issues. In iRacing heb ik alles op max en SS op 100% geeft 90FPS met voldoende ruimte. Echter, in rf2 SS op 60%, alles op low/medium, AA op setting 1, geen post-processing en dan alsnog af en toe een dip :'(

Nu heb ik een 1080Ti en een 8600K op 5,2GHz en is jouw systeem een stuk sneller, ik verwacht niet dat 'ie 3x sneller is. Zou je misschien je instellingen van rf2 kunnen delen? AA/Post-processing en heb je dan gemiddeld alles op medium of high? Bedankt alvast!

P.S. leuk om te zien dat er zoveel racers in dit topic actief zijn, we hebben hem natuurlijk ook deels gekocht omdat dit de 'simracers dream' zou zijn 8)
Ga er maar vanuit dat mijn systeem wel meer dan 3 x zo snel is ;) Mijn vorige CPU (3600x) vs mijn huidige is al een mega winst!
Ik zal mijn rFactor 2 settings wel even opsnorren!

Tevens update, loshalen van de headphones en opnieuw vastdraaien heeft geholpen. Het geluid is nu goed!

[ Voor 5% gewijzigd door phoentje op 26-11-2020 16:42 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Fucitol
Hmm, 3x zo snel is belachelijk natuurlijk, zeker met een niet-geoptimaliseerd spel als rf2 dat maar 1 core zwaar belast. Qua CPU valt het verschil erg tegen met die van mij op 5.1GHz, misschien 10-20%.
Qua GPU maak ik me nog wat zorgen over de hoeveelheid VRAM vd 3080 aangezien rf2 soms 10+ GB in gebruik heeft. Zelfs HL:Alyx klaagt al over ‘low VRAM’ met 11GB en de G2 ondanks dat het bijna leeg was toen ik dat startte.
Zit wat in dubio want een 3080 met meer VRAM zou ideaal zijn. Of toch een 3090..

Edit:
CPUz single core performance:
- 5600X stock: 643
- 8600K @5.1GHz: 605

[ Voor 7% gewijzigd door Fucitol op 26-11-2020 17:56 ]

• Phusebox
- foutje -

[ Voor 94% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2020 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Fucitol schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:52:
Hmm, 3x zo snel is belachelijk natuurlijk, zeker met een niet-geoptimaliseerd spel als rf2 dat maar 1 core zwaar belast. Qua CPU valt het verschil erg tegen met die van mij op 5.1GHz, misschien 10-20%.
Qua GPU maak ik me nog wat zorgen over de hoeveelheid VRAM vd 3080 aangezien rf2 soms 10+ GB in gebruik heeft. Zelfs HL:Alyx klaagt al over ‘low VRAM’ met 11GB en de G2 ondanks dat het bijna leeg was toen ik dat startte.
Zit wat in dubio want een 3080 met meer VRAM zou ideaal zijn. Of toch een 3090..

Edit:
CPUz single core performance:
- 5600X stock: 643
- 8600K @5.1GHz: 605
Kan je vertellen dat alyx ook op een 3090 de low vram melding geeft dus ik denk dat er geheugen lek in het spel zit 🤪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 10:26

Cogency

Ginnunga

Ik heb op het moment (net een uur of twee lopen klooien) maar 1 ding te zeuren, en dat is de kabel die erggg stroef is. Wat irriteerd met draaien, de kabel(headset) draaide daardoor niet fijn mee.
Ben ik de enige die dit irritant vond? (is mijn eerste vr set btw)

Zat te denken om er een sleeve voor te gaan zoeken, zodat het gewoon stof over stof is dat heen en weer glijd en niet dat stroeve rubber van die kabel.

• Sissors
  • Niet online
phoentje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:40:
[...]

Kan je vertellen dat alyx ook op een 3090 de low vram melding geeft dus ik denk dat er geheugen lek in het spel zit 🤪
Gezien hij het al bij opstarten doet (bij mij, en gezien internet ook bij vele andere) lijkt her er vooral op dat er een foutje zit in de VRAM check code.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thodekroo
Cogency schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:50:
Ik heb op het moment (net een uur of twee lopen klooien) maar 1 ding te zeuren, en dat is de kabel die erggg stroef is. Wat irriteerd met draaien, de kabel(headset) draaide daardoor niet fijn mee.
Ben ik de enige die dit irritant vond? (is mijn eerste vr set btw)

Zat te denken om er een sleeve voor te gaan zoeken, zodat het gewoon stof over stof is dat heen en weer glijd en niet dat stroeve rubber van die kabel.
Ik weet natuurlijk niet waar jij je bril gebruikt maar ik heb in de kamer waar mijn pc staat een paar van deze aan het plafond gehangen, werkt top!

https://www.amazon.nl/dp/..._awdb_imm_c_QiaWFbDH6XD62

• Erwintjuh
Vandaag de headset opgehaald. En even aangesloten. Alles werkte in ene keer...behalve de linker controller. Die doet alles behalve bewegen. Hij wordt niet getraceerd. Heb al van alles geprobeerd. Opnieuw koppelen, verwijderen, opnieuw opstarten etc. 1 opvallend ding: de lichten van de linker controller zijn ook minder fel dan die van de rechter. Iemand een idee?

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 10:26

Cogency

Ginnunga

Thodekroo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:33:
[...]

Ik weet natuurlijk niet waar jij je bril gebruikt maar ik heb in de kamer waar mijn pc staat een paar van deze aan het plafond gehangen, werkt top!

https://www.amazon.nl/dp/..._awdb_imm_c_QiaWFbDH6XD62
Ah top, dat is ook een idee ja. Ik ga het proberen, thanks! :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:34

Hu9o

Schokkend

Erwintjuh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:36:
Vandaag de headset opgehaald. En even aangesloten. Alles werkte in ene keer...behalve de linker controller. Die doet alles behalve bewegen. Hij wordt niet getraceerd. Heb al van alles geprobeerd. Opnieuw koppelen, verwijderen, opnieuw opstarten etc. 1 opvallend ding: de lichten van de linker controller zijn ook minder fel dan die van de rechter. Iemand een idee?
Het voel me ook op dat de lichtjes niet altijd even vel zijn.
Volgens mij heeft het met beweging te maken. Maar meest van de tijd heb je zo'n ding op je neus en zie je de lampjes niet :+

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Phusebox
Erwintjuh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:36:
Probeer eens betere batterijen?

• Erwintjuh
Thanks. Ga ik proberen. Denk echt dat hij stuk is. Er rammelt ook iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Voor degenen met een kleine sweetspot&FOV is dit misschien iets om te proberen:
HP's Head of VR Joanna Popper said this on reddit:

"We keep hearing from people who realized they had the HMD on with incorrect placement.
Where is the back strap supposed to be worn?
It is supposed to cradle the occipital lobe, which is the lump/bump on the back of your skull.
Wearing it there will greatly improve FOV and sweet spot."
Dus wellicht dat velen de headsetband te hoog dragen zeg maar waardoor je die problemen krijgt? Hij moet dus in die knobbel van je achterhoofd zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Plugin op 27-11-2020 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Plugin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 02:38:
Voor degenen met een kleine sweetspot&FOV is dit misschien iets om te proberen:

[...]

Dus wellicht dat velen de headsetband te hoog dragen zeg maar waardoor je die problemen krijgt? Hij moet dus in die knobbel van je achterhoofd zitten.
Daar zit ie bij mij, had ik al op gelet. Maar ook dat heb ik proberen te variëren en maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Praktische vraag: Laten jullie headset altijd ingeplugd in je pc, waardoor dus ook altijd het 'hp lampje' brandt? Of trekken jullie hem er altijd na gebruik uit? Of zijn er nog andere slimme oplossingen om een specifieke USB poort uit te schakelen als je hem niet gebruikt?

Ik vind het best irritant om telkens onder mijn bureau te moeten kruipen om dat ding in en uit te pluggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Deze site oa. even in de gaten houden.
https://www.thingiverse.com/thing:4666466/comments

Er wordt dus al gewerkt aan een custom fase gasket voor de Reverb G2 waardoor je een grotere FOV krijgt!

Zelf heb ik al een bericht gestuurd aan VRCOVER met de vraag of ze een replacement kunnen maken waardoor de FOV flink zal toenemen.
Ze hebben hierbij aangegeven dat ze er op dit moment niet mee bezig zijn nog. Indien er meer vraag naar is gaan ze het echter wel overwegen.

Dus ik zou zeggen! Spammen!
https://vrcover.com/contact/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewcookie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-03 18:43
Ik heb de Valve Index gasket aangepast zodat hij op de G2 past voor de geïnteresseerden.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewcookie
Oh, zie nu pas dat phoentje hem al heeft gepost.
😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fucitol
Ja hoor, nadat hij het twee dagen goed gedaan heeft, gisteravond geregeld 'error code 1-4'; "please connect display cable".. De aansluiting v/d kabel in de headset geeft dit probleem. Als hij werkt en ik zet de headset af doe ik dat door de headband omhoog te bewegen en daardoor buigt de kabel natuurlijk, blijkbaar was dat voldoende voor een gammele connectie. Soms lukt het om hem weer werkend te krijgen na zachtjes aandrukken, andere keer heb ik hem drie keer eruit en opnieuw er in moeten doen..

Ik snap niet hoe ze de kabel zo dicht bij het scharnierpunt hebben kunnen plaatsen, verwacht dat wel meer mensen hier tegenaan gaan lopen bij veel op- en afdoen. Fijn ook dan wanneer die error optreed direct heel WMR er mee kapt en alle VR-applicaties geforceerd afgesloten worden, ondanks dat ik het misschien in 5 seconden weer opgelost kan hebben (niet handig in online simracing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
Pfff, wat een gedoe zeg. Eerst deed mijn linker controller het niet. Alle opties geprobeerd om het te fixen maar kreeg het niet voor elkaar. Toen besloot ook de headset uit te vallen. Kreeg eest een blauw scherm en daarna geen beeld meer. en dat heeft ie een paar uur vol gehouden. Alle USB poorten die ik kon vinden geprobeerd. Andere DP aansluiting geprobeerd. Niks leek te werken.

Maar toen, besloot ik te gaan friemelen aan mijn breakbox (waar de stroom kabel ook inzit zeg maar) en ineens kreeg ik reactie! Daar lijkt dus iets niet helemaal goed te zitten/hebben gezeten.

Daarna kreeg ik gezeur met mn audio die maar bleef switchen tussen pc en headset. Toch maar andere USB poort geprobeerd. En wonderbaarlijk heeft hij het nu even gedaan. Helemaal volledig, met volledig geluid (dat had het nog niet eerder gedaan) en 2 controllers.

Enige dat ik geprobeerd heb zijn een Rome rondleiding en de Halo training omdat dat het eerst was wat ik tegen kwam :P

Ik snap wel wat mensen bedoelen met een kleine sweetspot. Ik heb het zelf ook. Als je een zin leest is deze aan het begin minder scherp, dan SUPER scherp en aan het eind weer minder scherp. Ik vond het zelf nu nog minder storend. Moet kijken hoe dat in race games gaat zijn. Ik vind de verbeterde scherpte in vergelijking met mijn Rift CV1 wel heel gaaf.

Controller tracking in het windows huis wat geprobeerd. Net gedaan of ik een wapen vasthield enzo, leek allemaal goed te werken. Minder tracking issues dan ik verwacht had na alle nativiteit. Goed, we gaan later echte spellen spelen. Nu eerst duikuitrusting shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
Fucitol schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:06:
Ja hoor, nadat hij het twee dagen goed gedaan heeft, gisteravond geregeld 'error code 1-4'; "please connect display cable".. De aansluiting v/d kabel in de headset geeft dit probleem. Als hij werkt en ik zet de headset af doe ik dat door de headband omhoog te bewegen en daardoor buigt de kabel natuurlijk, blijkbaar was dat voldoende voor een gammele connectie. Soms lukt het om hem weer werkend te krijgen na zachtjes aandrukken, andere keer heb ik hem drie keer eruit en opnieuw er in moeten doen..

Ik snap niet hoe ze de kabel zo dicht bij het scharnierpunt hebben kunnen plaatsen, verwacht dat wel meer mensen hier tegenaan gaan lopen bij veel op- en afdoen. Fijn ook dan wanneer die error optreed direct heel WMR er mee kapt en alle VR-applicaties geforceerd afgesloten worden, ondanks dat ik het misschien in 5 seconden weer opgelost kan hebben (niet handig in online simracing).
Ik heb dus (o.a.) exact hetzelfde! echt niet goed over de positie van die aansluiting nagedacht. Heb nog gekeken of de kabel misschien onderlangs kan lopen, maar dat is echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:34

Hu9o

Schokkend

Erwintjuh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:09:
Pfff, wat een gedoe zeg. Eerst deed mijn linker controller het niet. Alle opties geprobeerd om het te fixen maar kreeg het niet voor elkaar. Toen besloot ook de headset uit te vallen. Kreeg eest een blauw scherm en daarna geen beeld meer. en dat heeft ie een paar uur vol gehouden. Alle USB poorten die ik kon vinden geprobeerd. Andere DP aansluiting geprobeerd. Niks leek te werken.

Maar toen, besloot ik te gaan friemelen aan mijn breakbox (waar de stroom kabel ook inzit zeg maar) en ineens kreeg ik reactie! Daar lijkt dus iets niet helemaal goed te zitten/hebben gezeten.

Daarna kreeg ik gezeur met mn audio die maar bleef switchen tussen pc en headset. Toch maar andere USB poort geprobeerd. En wonderbaarlijk heeft hij het nu even gedaan. Helemaal volledig, met volledig geluid (dat had het nog niet eerder gedaan) en 2 controllers.

Enige dat ik geprobeerd heb zijn een Rome rondleiding en de Halo training omdat dat het eerst was wat ik tegen kwam :P

Ik snap wel wat mensen bedoelen met een kleine sweetspot. Ik heb het zelf ook. Als je een zin leest is deze aan het begin minder scherp, dan SUPER scherp en aan het eind weer minder scherp. Ik vond het zelf nu nog minder storend. Moet kijken hoe dat in race games gaat zijn. Ik vind de verbeterde scherpte in vergelijking met mijn Rift CV1 wel heel gaaf.

Controller tracking in het windows huis wat geprobeerd. Net gedaan of ik een wapen vasthield enzo, leek allemaal goed te werken. Minder tracking issues dan ik verwacht had na alle nativiteit. Goed, we gaan later echte spellen spelen. Nu eerst duikuitrusting shoppen.
Heb je die stekker er wel helemaal goed ingedrukt?

Het stipje op de bovenkant valt gelijk met de rand van de HMD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Jewcookie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:46:
Ik heb de Valve Index gasket aangepast zodat hij op de G2 past voor de geïnteresseerden.

Betere FOV?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 05:43:
[...]

Daar zit ie bij mij, had ik al op gelet. Maar ook dat heb ik proberen te variëren en maakt geen verschil.
Ok, deze comment ook nog gevonden, blijkbaar hebben je ogen (eerder je hersens) tijd nodig om te wennen aan de scherpte etc.

https://www.reddit.com/r/...pot_and_eyestrain_advice/
For people who are getting a tiny sweet spot in the G2, don't return it immediately. From personal experience, it takes time for the eyes to adjust to the new lenses, specially if you are coming from another HMD. I have a Rift S since last year and I received my G2 on Monday. When I tried the G2 for the first time, I found that only a tiny portion of the screen had perfect clarity. I was also experiencing eye strain and nausea because of the same. Today, after 4 days of brief daily usage, my eyes have adjusted to the lenses and I do not experience eye strain anymore. I have also been able to improve the sweet spot by adjusting the HMD properly. It is still not edge to edge clarity, but small text is readable in about 25% of the lens. If there is no text on the screen, the sweet spot feels even larger (about 75% of the lens). Note that the blur is also amplified due to the increase in resolution.

Tips to improve sweet spot and comfort:

To find the sweet spot, open desktop in WMR and open a page with lot of small black text on white background. Set your IPD correctly and try to find the position where chromatic aberration is absent at the center of the view for each eye. At this point you will find that geometric stability is also maximum (pupil swim is minimum). Slight pupil swim will still be there though. Keep in mind that the distance from your nose to eyes may be non-symmetric, hence try to rotate the headset in all 3 axis till you find the best position for both eyes. Also, my eyes need some time to adjust to the focus, hence, I was not able to place the HMD properly just by trying to get the best focus. After getting the proper position, lower the head strap to your occipital lobe and adjust the top Velcro strap. Adjust the head strap and top strap till the HMD does not move and does not feel front heavy. Also check the IPD value in WMR settings after putting the HMD on. The slider may shift when the G2 is put down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewcookie
Zeker. Je hebt minder het gevoel door 2 wc rollen te kijken.

Toestraks een update geupload zodat je er magneetjes in kunt plakken zoals de original.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
Jewcookie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:46:

Ik ben totaal niet thuis in 3d printen. Maar klopt het dat dit 118 euro kost om te laten printen? Ik had het bestand in Print 3D geopend (blijkbaar standaard in windows?) En die stuurde me door naar een site waar het zoveel kost om het te printen.

Nu heb ik mijn G2 nog niet, maar ik ben dit wel aan het overwegen als ik hem eenmaal heb. En dan moet je daar dus magneetjes bij bestellen, dat had ik op de Reddit post al gezien, en nog een of andere foam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewcookie
ThoNohT schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:51:
[...]

Ik ben totaal niet thuis in 3d printen. Maar klopt het dat dit 118 euro kost om te laten printen? Ik had het bestand in Print 3D geopend (blijkbaar standaard in windows?) En die stuurde me door naar een site waar het zoveel kost om het te printen.

Nu heb ik mijn G2 nog niet, maar ik ben dit wel aan het overwegen als ik hem eenmaal heb. En dan moet je daar dus magneetjes bij bestellen, dat had ik op de Reddit post al gezien, en nog een of andere foam?
Nee zeker niet. Dit kost een paar euro om te printen. Maar het duurt ca 4 uur om het te printen. Daarna moeten de supports nog verwijderd worden en het model netjes gemaakt worden. Het rolt niet kant en klaar uit de printer. Ik kan me voorstellen dat iemand er €15 voor rekent qua moeite?

De rest moet je erbij bestellen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 22:20
Star Wars Squadron is in de sale op Steam, van 40€ naar 24€.
Iemand ervaring mee? Kan dat met de reverb controllers? Ik ben hem nu aan het downloaden. . :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 09:30
Platte_Band schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:29:
Star Wars Squadron is in de sale op Steam, van 40€ naar 24€.
Iemand ervaring mee? Kan dat met de reverb controllers? Ik ben hem nu aan het downloaden. . :)
Leuke game!
Aan de controllers heb je niet veel.
Vliegen met een XBOX controller of een joystick (HOTAS) set is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Jewcookie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:54:
[...]

Zeker. Je hebt minder het gevoel door 2 wc rollen te kijken.

Toestraks een update geupload zodat je er magneetjes in kunt plakken zoals de original.
Is het jou post daar op reddit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewcookie
phoentje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:50:
[...]

Is het jou post daar op reddit?
Yes, ik heb dat ding gemaakt. Ben nu bezig hem zo te maken dat er geen supports meer nodig zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Jewcookie op 27-11-2020 15:52 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste