Timmy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:34:
[...]
Er is op dit moment alleen een referral actief voor Slate kaarten, daarvoor moet je 100.000 SXP vastzetten (momenteel ca 52k Euro). Referral op andere kaarten zijn (tijdelijk?) inactief.
Het verbinden met andere kaarten is inderdaad hit-and-miss. De meeste kaarten werken niet, Curve vreemd genoeg weer wel. Opladen vanaf andere kaarten doen ik dus via Curve.
Voor Sky, Steel en Slate moet je een aantal SXP vastzetten, dat doe je voor een periode van tenminste 6 maanden. Na 6 maanden kan je de vastgezette SXP weer weghalen, je verliest dan echter wel alle voordelen. De vergoeding op bijvoorbeeld Netflix en Spotify verdwijnt en de cashback op betalingen gaat terug naar 1%. Doe je niets, dus houd je de SXP vast, dan blijven alle voordelen.
Voor de cashback op Spotify, Netflix en andere is een
maximum gesteld. Dat maximum is in US$ gesteld. Op het moment dat Spotify de kosten in rekening brengt zal het worden omgerekend naar US$, komt dat boven de maximum cashback van $12,99 uit dan zal er $12,99 worden terugbetaald. Alles boven de $12,99 krijg je niet.
Op de Slate kaart zitten wat extra voordelen, een daarvan is on-chain staking zeg maar de rente op het vastzetten van je SXP. Wekelijks krijg je deze uitbetaald. Momenteel is de rente circa 25% per jaar.
toon volledige bericht
Dank je wel.
Aha, dat het alleen op de Slate card is, was me niet duidelijk. En 52K is me veel te veel.
Zou een Sky card willen 2% i.v.m Netflix. Zit wel even wat te rekenen €250/mnd aan boodschappen + 4 x €25 bijpinnen, + Netflix zou ~€17 p/mnd aan cashback zijn. Zal eens aan de eieren, groente boer hier verder op of ik met Swipe mag gaan betalen.

Tenminste als ze geen extra kosten rekenen. D van den Broek doet dat wel geloof ik.
Is er trouwens een site waar je kan checken of je met de Swipe of Curve kaart kan betalen?
In ieder geval zal SXP als het in elkaar stort niet zo'n ramp zijn. Mits ze niet tussentijds gaan eisen dat het aantal aan XSP's wordt verhoogt.
Wat ik ook nergens kan vinden is opwaarderen van een sky naar steel.
Update:
Zojuist Swipe account gemaakt, met toch een referral code, werdt geaccepteer, maar 0 op de balance, zou een tijdje duren, dus ja dat kan. Maar bij alles wat ik wil doen, zelfs gegevens invullen krijg ik, zoals hier door sommige vermeld, "Niet beschikbaar in jouw regio". Krijg niet eens een test message.
[
Voor 3% gewijzigd door
Lord Anubis op 30-12-2020 13:52
]