Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Acer Nitro XV272UP Gaming Monitor 27" | |
Waar: Fnac.be | https://www.nl.fnac.be/Ac.../a13177381#omnsearchpos=1 |
Categorie: | Monitor |
Normale prijs: | € 371 |
Black Friday prijs: | € 299 |
Voor mij is dit de perfecte mix van features, QHD, high refresh rate, flat, IPS met HDR.
Malarky schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:43:
[...]
Heb mij aangemeld en ook €20,03 cashback van CashbackXL ontvangen. *knip*
De deal op Cyber Monday is trouwens nu €50,13 voor 27 maanden - €20,03 cashback is €1,11 per maand voor VPN. Koopje
3 jaar AirVPN | |
Waar? | https://airvpn.org/buy/ |
Categorie: | VPN |
Normale prijs | € 99,- |
Black Friday prijs: | € 64.35 |
[ Voor 58% gewijzigd door Bongoarnhem op 30-11-2020 10:48 ]
pricewatch: DJI Osmo Mobile 3 | |
Waar: | https://www.amazon.nl/DJI...and-bymodus/dp/B07RHJ7LWH |
Categorie: | Telefoon accessoires |
Normale prijs: | € 109 |
Black Friday prijs: | € 71 |
pricewatch: Lenovo ThinkPad X1 Carbon (7e gen.) 20QD00L1MH | |
Waar: | https://www.lenovo.com/nl/nl/d/sale |
Categorie: | Laptops |
Normale prijs: | € 1979,00 |
Black Friday prijs: | € 1099,00 |
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 09:44 ]
pricewatch: DJI Pocket 2 Zwart | |
Waar: | https://www.mediamarkt.nl...cket-2%C2%A0-1678426.html |
Categorie: | Actioncams |
Normale prijs: | € 369 |
Black Friday prijs: | € 349 |
Dit is geen black friday, maar verschil in BTW. Volgens mij is de BTW in Duitsland 16%.sjirafje schreef op maandag 30 november 2020 @ 01:43:
pricewatch: Iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 Zwart Waar: https://www.amazon.de/Iiy...B0866GCPXM?language=nl_NL Categorie: Monitor Normale prijs: € 399 Black Friday prijs: € 384
Prijs is alleen als je een afhaalpunt in Duitsland kunt selecteren. Bij bezorgen in NL is de prijs 400,55 (=niet de goedkoopste)
Verzend niet naar NL of doe ik iets verkeerd?Jorgen schreef op maandag 30 november 2020 @ 00:53:
pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart Waar: https://www.fnac.com/mp33...ssoires-de-jeux-video/w-4 Categorie: gamecontrollers Normale prijs: € 65 - 77 Black Friday prijs: € 46
https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot
- €60 cadeaubon voor €50
- €150 cadeaubon voor €130
Maximaal vier cadeaubonnen (2x €60 + 2x €150) per account & ip adres.
De gekochte cadeaubonnen zijn geldig t/m 31 december 2020, per online aankoop kan je er vier inwisselen.
Yaha!
Ik dacht altijd dat Amazon.de de prijs automatisch naar die van de Nederlandse zette, maar btw klinkt logischer inderdaad. Was vóór Amazon.nl niet zo. En inderdaad in Duitsland is de btw 16% gemaakt om kopers te stimuleren.barellron schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:44:
[...]
Dit is geen black friday, maar verschil in BTW. Volgens mij is de BTW in Duitsland 16%.
<Verstelbare laptopstandaard> | |
Waar: | Laptopstandaard R2Bstore/td] |
Categorie: | <Computer accessoires> |
Normale prijs: | € 74,95 |
Black Friday prijs: | € 59,95 |
Voor de thuiswerkers onder ons. Zelf deze verstelbare aangeschaft zodat ik hem ook kan gebruiken voor mijnn tablet (handiger om hem hoger te hebben dan met laptop). Een laptopstandaard helpt bij het verminderen van klachten nek en rug.
[ Voor 2% gewijzigd door ariedebeuker80 op 30-11-2020 10:42 . Reden: link was broken ]
[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 12:42 ]
Kun je dit combineren met hun huidige black friday /cyber monday deals?Fettel schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
De actie met de FNAC.com cadeaubonnen is terug:
De gekochte cadeaubonnen zijn geldig t/m 31 december 2020, per online aankoop kan je er vier inwisselen.
maw kan ik de bonnen kopen en deze dan inzetten voor de deal van vandaag?
Let wel even op: deze webshop bestaat nog geen drie maandenariedebeuker80 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:40:
<Verstelbare laptopstandaard> Waar: Laptopstandaard R2Bstore/td] Categorie: <Computer accessoires> Normale prijs: € 74,95 Black Friday prijs: € 59,95
Voor de thuiswerkers onder ons. Zelf deze verstelbare aangeschaft zodat ik hem ook kan gebruiken voor mijnn tablet (handiger om hem hoger te hebben dan met laptop). Een laptopstandaard helpt bij het verminderen van klachten nek en rug.
Voor het 32:9 scherm heb ik een aantal reviews doorgenomen. Reacties zijn over het algemeen positief, gezien de prijs/kwaliteit.Fordius schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:30:
[...]
Damn jammer deze gemist helaas.
Toen maar deze genomen Monoprice 35in Zero-G
Iemand iets meer info over dit scherm? Gezien het niet uitverkocht is, vraag ik me af of het uberhaubt een leuke koopje is haha.
Het is natuurlijk geen G9-paneel, maar kost wel bijna 1000 euro minder. Gezien het aantal problemen met de G9 was dit nu even een no brainer.
De'Longhi Nespresso Essenza Mini WIT | |
Waar: | https://www.amazon.de/dp/B06XJ3MFMN |
Categorie: | Koffie apparaat |
Normale prijs: | € 73 |
Black Friday prijs: | € 52 |
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Die code deed het voor mij op de 35" in ieder geval niet.SteveWoz schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:18:
[...]
Ik twijfel nog. Er is ook nog een 35 inch met 1800R (wel 100-120Hz). Wil eigenlijk een monitor met USB hub of KVM switch.
Deze kortingscode geeft nog eens 5 euro korting: 5FOR25
Ik kan ook niet aan een prijs van 260 komen, het blijft voor mij ook 284.60
(en, wat off-topic}: is die 35" ook een goede keuze als je geen gamer bent ?
(ik ontwikkel software maar wil wel graag twee behoorlijke windows naast elkaar)
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 12:35 ]
De 34" staat net meer op de website, de 35" wel. Die is op de UK website 259.20 pond.
Is de prijs die jij ziet toevallig ook niet in ponden?
Thanks voor de heads-up! Hier was ik mij niet van bewust, hoe vind men deze informatie? Gelukkig is gewoon netjes geleverd.theblindman schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:38:
[...]
Let wel even op: deze webshop bestaat nog geen drie maanden
[ Voor 94% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 12:43 ]
pricewatch: Lenovo Q24h-10 Grijs | |
Waar: | https://www.lenovo.com/nl...entResultsLayoutType=grid |
Categorie: | Beelschermen |
Normale prijs: | € 299,99 |
Black Friday prijs: | € 199,99 |
gewoon euro, als je wilt kan ik hem voor je bestellen, geen probleem.effem schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
[...]
De 34" staat net meer op de website, de 35" wel. Die is op de UK website 259.20 pond.
Is de prijs die jij ziet toevallig ook niet in ponden?
bla?
pricewatch: HP Spectre USB-C Travel Dock
What's in the case?
Ja.sibren222 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:37:
[...]
Kun je dit combineren met hun huidige black friday /cyber monday deals?
maw kan ik de bonnen kopen en deze dan inzetten voor de deal van vandaag?
Enige waarvoor je ze niet kan gebruiken zijn voor andere cadeaukaarten (Microsoft/Nintendo tegoed) en producten die door andere verkopers (marketplace) worden aangeboden.
Yaha!
Leuke deal. Ik zit al een tijdje bij GooseVPN en betaal €48 per 2 jaar, en de prijs blijft altijd gelijk (deze deal kan je inmiddels niet meer vinden op hun website). Goedkoper kan ik het niet krijgenKyumia schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
Surfshark VPN 2 jaar + 3 maanden Waar: https://surfshark.com/ Categorie: VPN Normale prijs: € 10,92 per maand / € 262,08 totaal Black Friday prijs: € 1,87 per maand / € 50,38 totaal
[mbr]*knip* Referrals doen we niet aan op Tweakers.[/]
[ Voor 3% gewijzigd door TwaalfdeMan op 30-11-2020 14:19 ]
Paar uur eerder was hij nog €254,15 met code CYBERMONDAY, nu idd €199 met MEGADEALremcovp schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:54:
pricewatch: Lenovo Q24h-10 Grijs Waar: https://www.lenovo.com/nl...entResultsLayoutType=grid Categorie: Beelschermen Normale prijs: € 299,99 Black Friday prijs: € 199,99
Zoek in dit draadje eens op FastestVPNTwaalfdeMan schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:18:
[...]
Leuke deal. Ik zit al een tijdje bij GooseVPN en betaal €48 per 2 jaar, en de prijs blijft altijd gelijk (deze deal kan je inmiddels niet meer vinden op hun website). Goedkoper kan ik het niet krijgenVolgens mij ben je bij GooseVPN sowieso goedkoper uit omdat ze je abonnement voor dezelfde periode en het zelfde bedrag verlengen totdat jij opzegt.
En nu weer terug naar de normale prijs van 49 Euro. Mensen betalen nu eenmaal graag iets meer op BFLuCarD schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:51:
[...]
Nu dan een origineel twinky snoer.
smart lichtsnoer voor de kerstboom Tuincentrum Osdorp https://www.osdorp.nl/pro...225-lampjes-22-5-meter-mu Categorie: verlichting Normale prijs van vergelijkbaar product: € 99.99 Black Friday prijs: € 69,99
Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962
[ Voor 52% gewijzigd door COHIBA op 30-11-2020 14:45 ]
waarom vergelijk je 100 lampjes met deze aanbieding?bert pit schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:41:
[...]
En nu weer terug naar de normale prijs van 49 Euro. Mensen betalen nu eenmaal graag iets meer op BF
-dubbel-
[ Voor 10% gewijzigd door TwaalfdeMan op 30-11-2020 14:47 ]
https://www.amazon.nl/Mic...TB-Console/dp/B01M5FMXHZ/
had blijkbaar toch tot maandag moeten wachten :-)
https://www.intertoys.nl/...ters/xbox-one-x-1tb-zwart
nog steeds een vette koop als je de winkel weet te vinden waar ze deze nog hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door DeRooney|IA op 30-11-2020 15:26 ]
Vinden jullie de Black Friday en Cyber Monday-aanbiedingen ook tegenvallen? Dit is het derde jaar dat ik er aandacht aan besteed, maar ik heb in deze drie jaar maar twee pakketjes besteld.
Nord VPN 3 jaar (ingelogde gebruikers) | |
Waar: | https://my.nordaccount.co...=CyberDeal3y89Reminder_PP |
Normale prijs: | €75 (2 jaar) |
Black Friday prijs: | $89 (3 jaar) |
Ik kreeg via de mail nu toch de betere 3 jaar deal van Nord VPN. Kan iemand met een Nord VPN account bevestigen of de link voor hun ook werkt (of je de aanbieding ook ziet)? Na het aanschaffen laat dezelfde pagina bij mij de 3 jaar deal niet meer zien.
Ik heb in de tabel 75 euro voor 2 jaar neergezet als normale prijs omdat die "actie" eigenlijk het hele jaar loopt
Via Stacksocial zelfs voor $14,99 (2 apparaten) en nog 10% korting via de nieuwsbrief.
Maar er is weinig bekend over FastestVPN, afgezien van een paar reviews. Hun Windows app lijkt dramatisch slecht te zijn. En Thatoneprivacysite heeft ze niet eens in hun bestand.
Slickvpn heeft dezelfde deal: $19,99 lifetime (en 10% nieuwsbriefkorting). Die bestaan al langer en hebben ook deals met usenet providers. Lifetime zal in dit geval dus mogelijk langer zijn dan bij FastestVPN?
ik heb de xbox in de winkel bij intertoys gekocht icm een spel.Anoniem: 1441478 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:31:
[...]
Klantenservice benaderen via chat dat je de koop wil annuleren en dit wil bestellen, in meest gunstige geval krijg je het verschil gewoon teruggestort zonder dat je moet retourneren. Geloof me, Amazon is de moeilijkste niet.
ga voor 10,- euro niet de moeite nemen om terug naar de winkel te gaan. :-)
Drie jaar VPN Private internet acces | |
Waar: | https://nld.privateinternetaccess.com/pages/buy-vpn/ |
Normale prijs: | € 3, 10 (jaarabonoment) . |
Black Friday prijs: | € 1,94 /mnd (3 jaar abbonoment) |
zojuist verlengd, naar tevredenheid 2j gebruik van gemaakt (twee jaar geleden voor iets €/month meer een 2 jaar plan afgesloten / inmiddels afgelopen)
Ik had gisteren dringend een VPN nodig en toen vroegen ze €21 euro (hier stond eerder €15 maar die optie kreeg ik niet tevoorschijn). Hun chrome extensie werkte alleszins zonder problemen en goed genoeg om een geoblocked livestream te kunnen volgen. Zelfs als ze het maar een jaar volhouden, is het dat geld wel waard geweest.Freakster86 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:32:
[...]
Maar er is weinig bekend over FastestVPN, afgezien van een paar reviews. Hun Windows app lijkt dramatisch slecht te zijn. En Thatoneprivacysite heeft ze niet eens in hun bestand.
[ Voor 6% gewijzigd door Horla op 30-11-2020 15:36 ]
Ligt er denk ik aan wat je zoekt, hier meerdere PS4/PS5 games, kleding/schoenen, keukenapparatuur, (kerst)cadeautjes en een Roborock S55 gekocht voor 270 wat ik een goede aanbieding vind. Wilde daarnaast nog nieuw Synology /.Ubiquiti hardware aanschaffen maar daar geen goede aanbieding op gezienmr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:29:
Aangezien de topicwaarschuwing discussie toelaat:
Vinden jullie de Black Friday en Cyber Monday-aanbiedingen ook tegenvallen? Dit is het derde jaar dat ik er aandacht aan besteed, maar ik heb in deze drie jaar maar twee pakketjes besteld.
Ik krijg alleen de 2 jaar aanbieding als ik op de link klik en inlog.Fleximex schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:30:
Nord VPN 3 jaar (ingelogde gebruikers) Waar: https://my.nordaccount.co...=CyberDeal3y89Reminder_PP Categorie: VPN Normale prijs: €75 (2 jaar) Black Friday prijs: $89 (3 jaar)
Ik kreeg via de mail nu toch de betere 3 jaar deal van Nord VPN. Kan iemand met een Nord VPN account bevestigen of de link voor hun ook werkt (of je de aanbieding ook ziet)? Na het aanschaffen laat dezelfde pagina bij mij de 3 jaar deal niet meer zien.
Ik heb in de tabel 75 euro voor 2 jaar neergezet als normale prijs omdat die "actie" eigenlijk het hele jaar loopt
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ubiquiti lijkt inderdaad niet mee te doen met BlackFriday / Cyber Monday aanbiedingen. Ik had ook een wensenlijst klaar staan en daarvan helaas nog niets af kunnen strepen. Ik heb zelfs nog wat winkels een berichtje gestuurd met de vraag of er 'kortingen' zijn op UBNT en daar werd idd bevestigd dat er niks is. Helaas!lubbertkramer schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ligt er denk ik aan wat je zoekt, hier meerdere PS4/PS5 games, kleding/schoenen, keukenapparatuur, (kerst)cadeautjes en een Roborock S55 gekocht voor 270 wat ik een goede aanbieding vind. Wilde daarnaast nog nieuw Synology /.Ubiquiti hardware aanschaffen maar daar geen goede aanbieding op gezien
Dus je koopt cadeaubonnen met korting en wisselt die codes bij je volgende bestelling weer in, om zo naast black friday korting op het product, dus extra korting te hebben. Klopt dat?Fettel schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
De actie met de FNAC.com cadeaubonnen is terug:
https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot
- €60 cadeaubon voor €50
- €150 cadeaubon voor €130
Maximaal vier cadeaubonnen (2x €60 + 2x €150) per account & ip adres.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dan een goed excuus om nog even te wachten op de Wifi 6 hardware die eraan komtDraxzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:42:
[...]
Ubiquiti lijkt inderdaad niet mee te doen met BlackFriday / Cyber Monday aanbiedingen. Ik had ook een wensenlijst klaar staan en daarvan helaas nog niets af kunnen strepen. Ik heb zelfs nog wat winkels een berichtje gestuurd met de vraag of er 'kortingen' zijn op UBNT en daar werd idd bevestigd dat er niks is. Helaas!
Dus 2 jaar vaar 48 EUR (2 EUR/maand voor 2 jaar).TwaalfdeMan schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:18:
[...]
Leuke deal. Ik zit al een tijdje bij GooseVPN en betaal €48 per 2 jaar, en de prijs blijft altijd gelijk (deze deal kan je inmiddels niet meer vinden op hun website). Goedkoper kan ik het niet krijgenVolgens mij ben je bij GooseVPN sowieso goedkoper uit omdat ze je abonnement voor dezelfde periode en het zelfde bedrag verlengen totdat jij opzegt.
Kan goedkoper.
AirVPN 3 jaar voor 65 EUR.
TweakNews biedt voor 5 EUR/maand Usenet toegang met gratis VPN. Stel je ziet dat als 2 EUR/maand dan zit je op Usenet toegang met 4,2k retentie voor 3 EUR. Volgens mij is dat best een goeie deal.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
lubbertkramer schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:35:
Ubiquiti hardware aanschaffen maar daar geen goede aanbieding op gezien
Daar hoef je niet op te wachten, want Ubiquiti hardware is eigenlijk nooit in de aanbieding of onderdeel van dit soort acties geweest!Draxzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:42:
Ubiquiti lijkt inderdaad niet mee te doen met BlackFriday / Cyber Monday aanbiedingen.
Het enige wat ik weleens in de aanbieding zie zijn accessoires voor de accesspoints zoals dit ding : pricewatch: Ubiquiti NanoBeam M5 16dbi
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het valt mij ieder jaar weer mee. Aan deals is ook geen gebrek. Ik heb de verwachting dat geen enkele deal mij aanspreekt. Alles dat ik dan wel wil hebben is mooi meegenomen. Heb zelfs wat gratis dingen op de kop kunnen tikken. Zal niet uitweiden wat ik zoal heb aangeschaft maar toch zeker van 6+ verschillende toko's.mr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:29:
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Voor Pays-Bas kiezen bij de landenSafaci schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:58:
[...]
Verzend niet naar NL of doe ik iets verkeerd?
Ik zie trouwens net dat de pro controller door een Chinese wederverkoper geleverd wordt. Iemand die hier ervaringen mee heeft?
Maar..
:fill(white):strip_exif()/f/image/lGSvMXimy2bnAi3Fhb9OYEQH.png?f=user_large)
ofwel, 'the modified address is not eligible for the current basket"
O, ik had eerder hier gelezen dat je gewoon bij fnac bestellen kunt. Wie weet alleen bij de Belgische dan.Safaci schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:01:
@Jorgen haha zover ben ik ook wel gekomen![]()
Maar..
[Afbeelding]
ofwel, 'the modified address is not eligible for the current basket"
Ik volgde gewoon de link, die verwijst naar een snoer met 200 lampjes voor de prijs van 49 Euro, op BF was dat 60 Euro, vandaar.bvbal79 schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:44:
[...]
waarom vergelijk je 100 lampjes met deze aanbieding?
Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962
Volgens mij wel ja. Let op, ik heb dit niet getest.Jorgen schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:43:
[...]
Dus je koopt cadeaubonnen met korting en wisselt die codes bij je volgende bestelling weer in, om zo naast black friday korting op het product, dus extra korting te hebben. Klopt dat?
Ik vind vooral Cyber Monday tegenvallen. In plaats van een klap op de (verboden) vuurpijl qua koopjes, vind ik wat ik gezien heb meer lijken op de laatste restjes van Black Friday voor dezelfde prijzen als Black Friday. Een soort nachtkaars.mr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:29:
Anoniem: 567735
Vrijdag had ik FastestVPN voor € 13,95 (USD 15 betaald). Android app is inderdaad niet denderend, maar je kunt gewoon met OpenVPN inloggen. Werkt hier verder prima om geoblocks bij publieke TV-zenders binnen de EU te ontwijken, zowel via een OpenWRT router als met een OpenVPN client op de SmartTV.Freakster86 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:32:
[...]
Maar er is weinig bekend over FastestVPN, afgezien van een paar reviews.
En inderdaad niet veel dat de moeite echt waard was (de Fritz!Repeater voor € 68 of zo was natuurlijk wel mooi).
https://www.amazon.nl/blackfridayFairPCsPlease schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:07:
[...]
Ik vind vooral Cyber Monday tegenvallen. In plaats van een klap op de (verboden) vuurpijl qua koopjes, vind ik wat ik gezien heb meer lijken op de laatste restjes van Black Friday voor dezelfde prijzen als Black Friday. Een soort nachtkaars.
Gebruiken de zelfde URL, alleen hebben ze de kop aangepast naar Cyber Monday.
ga je naar https://www.amazon.nl/cybermonday, wordt je doorgestuurd naar https://www.amazon.nl/blackfriday

Team anti-scalp - wauw..
Met gratis Galaxy Buds+. Wel i.c.m. een abbonement bij T-Mobile.
https://www.mobiel.nl/sma...:hc24-0_0:plv-256:pv-4935
There is no real life, there is just AFK.
Dankjewel voor die. Erg mooie deal. Wel jammer dat er geen 4k scherm in mag. Dan heb je niet meer de mega korting.remcovp schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:30:
pricewatch: Lenovo ThinkPad X1 Carbon (7e gen.) 20QD00L1MH Waar: https://www.lenovo.com/nl/nl/d/sale Categorie: Laptops Normale prijs: € 1979,00 Black Friday prijs: € 1099,00
Ot: mediamarkt Google nest thermostaat nu van 182 voor 109.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Waar: | https://www.hardwarewalletonline.nl/blog/black-friday-2020/ |
Categorie: | Hardware Wallets |
Normale prijs: | €99,95 |
Black Friday prijs: | €89,95 |
Ledger zag ik hier al voorbij komen maar er zijn ook nog andere aanbiedingen.
ledger 40%, trezor 15% en nog wat kleinere aanbiedingen.
[ Voor 59% gewijzigd door dZinee op 30-11-2020 18:48 ]
Bijzonder, dit jaar alleen een aantal van deze gescoord: https://www.smartphonehoe...elijker&utm_term=tweakersmr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:29:
Aangezien de topicwaarschuwing discussie toelaat: Vinden jullie de Black Friday en Cyber Monday-aanbiedingen ook tegenvallen? Dit is het derde jaar dat ik er aandacht aan besteed, maar ik heb in deze drie jaar maar twee pakketjes besteld.
12,77 is wel erg weinig. In 2018 voor duizenden euri gekocht, in 2019 voor honderden en in 2020 dus voor tientallen...
Heb Avengers PS4 gekocht, die deal was wel echt goed. Verder alvast voor een half jaar aan eiwit gekocht, puur vanwege de korting. Maar verder had ik ook niet echt een product nodig, wel hield in de Switch games in de gaten maar daar zat ook niets spannend tussenlubbertkramer schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ligt er denk ik aan wat je zoekt, hier meerdere PS4/PS5 games, kleding/schoenen, keukenapparatuur, (kerst)cadeautjes en een Roborock S55 gekocht voor 270 wat ik een goede aanbieding vind. Wilde daarnaast nog nieuw Synology /.Ubiquiti hardware aanschaffen maar daar geen goede aanbieding op gezien
Voor duizenden euri aan oplaadkabeltjes? Om door te verkopen? Anders snap ik het doel niet zoknokki schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:50:
[...]
Bijzonder, dit jaar alleen een aantal van deze gescoord: https://www.smartphonehoe...elijker&utm_term=tweakers
12,77 is wel erg weinig. In 2018 voor duizenden euri gekocht, in 2019 voor honderden en in 2020 dus voor tientallen...
Zojuist mailtje binnen dat de Unifi Dream Machine Pro voor 269 euro in de EU store staat als Cyber Monday deal.Draxzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:42:
[...]
Ubiquiti lijkt inderdaad niet mee te doen met BlackFriday / Cyber Monday aanbiedingen. Ik had ook een wensenlijst klaar staan en daarvan helaas nog niets af kunnen strepen. Ik heb zelfs nog wat winkels een berichtje gestuurd met de vraag of er 'kortingen' zijn op UBNT en daar werd idd bevestigd dat er niks is. Helaas!
What's the speed of dark?
pricewatch: Asus ZenWiFi AX (XT8) Wit, set van 2 stuks | |
Waar: | https://www.amazon.de/-/n...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1 |
Categorie: | Netwerk/Routers |
Normale prijs: | € 399 |
Black Friday prijs: | € 362 |
Zelf de zwarte variant besteld dit weekend, die is nog wat goedkoper maar moet je wel wat langer op wachten.
Wel lezen. Ik meld dat ik DIT JAAR alleen oplaadkabeltjes heb gekocht en wel voor tientallen euri. Het is nu immers 2020.mr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:52:
[...]Voor duizenden euri aan oplaadkabeltjes? Om door te verkopen? Anders snap ik het doel niet zo
De DreamMachine Pro en de NVR.
Dream Machine Pro:
https://eu.store.ui.com/c...witching/products/udm-pro
Unifi NVR:
https://eu.store.ui.com/c...roducts/unifi-protect-nvr
:strip_exif()/f/image/NwvGfMUMKnxHKKrHCACGZ8xI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door slijkie op 30-11-2020 19:01 ]
slijkie schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:57:
Zojuist deals van Ubiquiti in de mailbox.
[Afbeelding]
Nice, laat de UDM Pro nou net al in de kast hangen het ging mij om een flex/nano AP maar voor diegene die nog moet kopen een aanrader! Hangt hier rechtstreeks aan het glas van TweakJayOne schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:54:
[...]
Zojuist mailtje binnen dat de Unifi Dream Machine Pro voor 269 euro in de EU store staat als Cyber Monday deal.
Draxzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:42:
[...]
Ubiquiti Cyber Monday Deals:
— Ubiquiti Inc (@Ubiquiti) 30 november 2020
🔹 UDM-Pro - $299 / €269
🔹 UNVR - $249 / €209
➕ Free Shipping!
Learn more > https://t.co/MNwkuZXJrL
Special Offer for US and EU Only | Limit 1 Per Person | Limited Quantity #UIeverywhere pic.twitter.com/WcGViRUPwg
Wel iets.
Ah, okeknokki schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:55:
[...]
Wel lezen. Ik meld dat ik DIT JAAR alleen oplaadkabeltjes heb gekocht en wel voor tientallen euri. Het is nu immers 2020.
De speciale lifetime aanbieding voor rond de €15 (om precies te zijn $16.60) is er nog steeds, maar je moet even de juiste link gebruiken: https://fastestvpn.com/lifetime-special-deal --> Deze geeft initieel $20 aan, maar vervolgens kun je nog de special2020 code invoeren om tot $16.60 te komen (voor jou natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar wellicht dat ik iemand die nu nog aan het zoeken is ermee kan helpenHorla schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ik had gisteren dringend een VPN nodig en toen vroegen ze €21 euro (hier stond eerder €15 maar die optie kreeg ik niet tevoorschijn). Hun chrome extensie werkte alleszins zonder problemen en goed genoeg om een geoblocked livestream te kunnen volgen. Zelfs als ze het maar een jaar volhouden, is het dat geld wel waard geweest.
Ik had het er echt bij gezet, en op de OP staat het nu ook met de code. Maar ja.. 20 dollar ook niet verkeerd.XenRave schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:13:
[...]
De speciale lifetime aanbieding voor rond de €15 (om precies te zijn $16.60) is er nog steeds, maar je moet even de juiste link gebruiken: https://fastestvpn.com/lifetime-special-deal --> Deze geeft initieel $20 aan, maar vervolgens kun je nog de special2020 code invoeren om tot $16.60 te komen (voor jou natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar wellicht dat ik iemand die nu nog aan het zoeken is ermee kan helpen).
Note: Ubiquiti toont prijzen excl. BTW.slijkie schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:57:
Zojuist deals van Ubiquiti in de mailbox.
Dream Machine Pro:
https://eu.store.ui.com/c...witching/products/udm-pro
Unifi NVR:
https://eu.store.ui.com/c...roducts/unifi-protect-nvr
[Afbeelding]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mee eens, $20 is helemaal niets als je het vergelijkt met de wat bekendere namen in VPN-land. Al helemaal niet als het daadwerkelijk een lifetime lang blijft werkenterracide schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:39:
[...]
Ik had het er echt bij gezet, en op de OP staat het nu ook met de code. Maar ja.. 20 dollar ook niet verkeerd.
WD My Passport 5TB Zwart | |
Waar: | WD zelf -> https://shop.westerndigit...-0-hdd#WDBPKJ0050BBK-WESN |
Categorie: | Externe Harde Schijven |
Normale prijs: | € 139,99 |
Black Friday prijs: | € 98,99 |
Wou er zelf al graag 1 en in eerste instantie de 4TB. Ging even verder zoeken en kwam erachter dat WD de 5 TB voor dezelfde oprijs aanbiedt als dat andere webshops de 4TB aanbieden.
(Al biedt Amazon 't momenteel ook aan voor 110,-)
HollovVpo1nt wees mij erop dat ik de 4TB prijs van Bol had gemist.
Koop er trouwens iets bij voor 1 extra enj je krijgt er met de code CM64FREE nog een 64 gb Micro SD gratis bij.
[ Voor 19% gewijzigd door Raymon1988 op 30-11-2020 20:30 . Reden: Tabel liep in 't honderd... ]
De laatste zin is niet helemaal waar though. Bol.com biedt de 4TB versie voor 89 euro. De 5TB via WD is 99 euro. Scheelt ongeveer 10% voor 25% meer opslag. Maar dank voor deze tip! Ik stop nét op het punt om de 4TB schijf te bestellen via bol, toen ik een notificatie van dit topic zagRaymon1988 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:09:
WD My Passport 5TB Zwart Waar: https://shop.westerndigit...-0-hdd#WDBPKJ0050BBK-WESN Categorie: Externe Harde Schijven Normale prijs: € 139,99 Black Friday prijs: € 98,99
Wou er zelf al graag 1 en in eerste instantie de 4TB. Ging even verder zoeken en kwam erachter dat WD de 5 TB voor dezelfde oprijs aanbiedt als dat andere webshops de 4TB aanbieden.
Dit is anders toch een 50% aanbieding waarmee ze de prijs met 10.000,- omlaag gooien.mr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:29:
pricewatch: LG ZX 77" Zwart
plus 1.000 cashback.Bongoarnhem schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:23:
[...]
Dit is anders toch ene 50% aanbieding waarmee ze de prijs met 10.000,- omlaag gooien.
pricewatch: LG ZX 77" Zwart
![]()
![]()
Je zou zeggen waar doen ze het van
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Vanuit Belgie moet ik via de EU site bestellen. Deze 5TB staat ook tussen de Cyber Monday deals aan een mooie prijs van 159,99Raymon1988 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:09:
WD My Passport 5TB Zwart Waar: WD zelf -> https://shop.westerndigit...-0-hdd#WDBPKJ0050BBK-WESN Categorie: Externe Harde Schijven Normale prijs: € 139,99 Black Friday prijs: € 98,99
Koop er trouwens iets bij voor 1 extra enj je krijgt er met de code CM64FREE nog een 64 gb Micro SD gratis bij.

ook via germany eigen site duur... vaag....Azmodann schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:55:
[...]
Vanuit Belgie moet ik via de EU site bestellen. Deze 5TB staat ook tussen de Cyber Monday deals aan een mooie prijs van 159,99![]()
![]()
no comment
107 via amaz germany, mss zo geholpen?Azmodann schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:55:
[...]
Vanuit Belgie moet ik via de EU site bestellen. Deze 5TB staat ook tussen de Cyber Monday deals aan een mooie prijs van 159,99![]()
![]()
no comment
pricewatch: Microsoft Xbox Game Pass Ultimate 1 maand | |
Waar: | https://www.microsoft.com/nl-nl/store/b/black-friday |
Categorie: | Gaming |
Normale prijs: | € 12,99 |
Black Friday prijs: | € 1,00 |
Xbox Game Pass Ultimate nu eerste maand 1 euro
MS store heeft overigens nog meer aanbiedingen op Surface en Xbox gerelateerde producten.
Waar heb je die Avengers gekocht?mr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:51:
[...]
Heb Avengers PS4 gekocht, die deal was wel echt goed. Verder alvast voor een half jaar aan eiwit gekocht, puur vanwege de korting. Maar verder had ik ook niet echt een product nodig, wel hield in de Switch games in de gaten maar daar zat ook niets spannend tussen
pricewatch: Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart | |
Waar: | https://www.amazon.co.uk/...-1-VGA-HDMI/dp/B0866FF1RC |
Categorie: | monitor |
Normale prijs: | € 480 |
Black Friday prijs: | € 441 of GBP387 (=€433) |
Lijkt geen specifieke Cyber Monday deal te zijn. Kan zijn dat je een eigen stroomsnoertje moet regelen maar de ASIN is identiek aan die van de Nederlandse Amazon pagina.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Anoniem: 1441478
Geen URL, zefl maar ff gezocht.Dennis1812 schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:13:
[...]
Dankjewel voor die. Erg mooie deal. Wel jammer dat er geen 4k scherm in mag. Dan heb je niet meer de mega korting.
Ot: mediamarkt Google nest thermostaat nu van 182 voor 109.
mediamarkt Google nest thermostaat E nu van 182 voor 109
Heb alleen geen idee wat het verschil is met E en de normale variant die ook in de aanbieding is van 247 naar 182 euro: GOOGLE NEST Learning Thermostat (3e generatie)
Verschillen: https://www.50five.nl/blo...thermostat-vs-nest-e.htmlAnoniem: 1441478 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:11:
[...]
Geen URL, zefl maar ff gezocht.
mediamarkt Google nest thermostaat E nu van 182 voor 109
Heb alleen geen idee wat het verschil is met E en de normale variant die ook in de aanbieding is van 247 naar 182 euro: GOOGLE NEST Learning Thermostat (3e generatie)
Anoniem: 1441478
Al gelezen, ik mis de directe vergelijking dat begraven zit in dit hele boekverslag. De E heeft minder ondersteuning (85% vs 95%), geen kleurenprofielen en de E = plastic en de niet E = metaal. Ben ik iets vergeten?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 30-11-2020 22:44 ]
https://www.imore.com/nes...mostat-vs-nest-thermostatAnoniem: 1441478 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:38:
[...]
Al gelezen, ik mis de directe vergelijking dat begraven zit in dit hele boeverslag. De E heeft minder ondersteuning (85% vs 95%), geen kleurenprofielen en daar houdt het mee op? Dit is het verschil van 75 euro waard?
Uitgebreider verhaal bij de broeders van HWI https://nl.hardware.info/...zit-je-er-het-warmste-bijAnoniem: 1441478 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:38:
[...]
Al gelezen, ik mis de directe vergelijking dat begraven zit in dit hele boeverslag. De E heeft minder ondersteuning (85% vs 95%), geen kleurenprofielen en daar houdt het mee op? Dit is het verschil van 75 euro waard?
Ik heb in de vorige Black Friday destijds voor de 3 gekozen.
Ik weet nu niet meer precies waarom, maar volgens mij was het de bredere ondersteuning en mogelijkheden met ketels.
Ik heb net mijn bestelling van vrijdag bij Bol binnen, dat is de Seagate Expansion 8TB voor €119,-. Oké, da's geen portable, maar vond het toch wel de beste aanbieding die ik tot nu toe heb gezien qua harde schijven.Raymon1988 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:09:
WD My Passport 5TB Zwart Waar: WD zelf -> https://shop.westerndigit...-0-hdd#WDBPKJ0050BBK-WESN Categorie: Externe Harde Schijven Normale prijs: € 139,99 Black Friday prijs: € 98,99
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Garmin Forerunner 935 - https://buy.garmin.com/nl-BE/BE/p/564291 | |
RunninXpert: | https://www.runningxpert....ibh69B6DS2J8aAjErEALw_wcB |
Categorie: | Sporthorloge |
Normale prijs: | €450€ |
Black Friday prijs: | € 320€ |
Garmin Forerunner 645 music - https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/612476 | |
RunninXpert: | https://www.runningxpert....forerunner-645-music.html |
Categorie: | Sporthorloge |
Normale prijs: | €370€ |
Black Friday prijs: | € 290€ |
[ Voor 6% gewijzigd door csiblade op 30-11-2020 23:15 ]
Geen idee waar de link je naar toe brengt, mij in ieder geval nergens omdat de aanbieding voorbij is.bert pit schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:36:
[...]
Ik volgde gewoon de link, die verwijst naar een snoer met 200 lampjes voor de prijs van 49 Euro, op BF was dat 60 Euro, vandaar.
Ik ben ook wel benieuwd welke avenger deal je bedoelt. De zoekfunctie hier levert niks opmr.JamesBond schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:51:
[...]
Heb Avengers PS4 gekocht, die deal was wel echt goed. Verder alvast voor een half jaar aan eiwit gekocht, puur vanwege de korting. Maar verder had ik ook niet echt een product nodig, wel hield in de Switch games in de gaten maar daar zat ook niets spannend tussen
Bol, MM etc hebben de game voor 28 euro, bijv: https://www.bol.com/nl/p/...ers-ps4/9200000113337540/Steven030 schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:33:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd welke avenger deal je bedoelt. De zoekfunctie hier levert niks op
Dit is de goedkoopste die ik kon vinden https://www.bol.com/nl/p/...ers-ps4/9200000113337540/Steven030 schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:33:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd welke avenger deal je bedoelt. De zoekfunctie hier levert niks op
Teleurstellende deal dit en een beetje typerend voor deze BF/CM. Dit is namelijk echt een standaard aanbiedingsprijs. Niks speciaals aan. Je kunt deze dagen volgens mij beter gaan overslaan.Raymon1988 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:09:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
• Overzichtslijst met aanbiedingen
• Overige Black Friday Topics
[font size=18]Slowchat is met mate toegestaan met Black Friday en Cyber Monday (27 en 30 november), zie hiervoor wel onderstaande regels.[/font]
[font size=18]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL. Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding.
* aanvullingen en correcties op geplaatste aanbiedingen.
* Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (27-11) en Cyber Monday (30-11).
[font size=18]Dit topic is NIET voor:[/font]
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd. Ook vragen waar product x of merk y goedkoop verkrijgbaar is, valt hieronder.
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder). Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* Shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* Vragen rondom (het omzeilen van) geo-restricties. Ook de discussie over hoe je Amazon Prime uit Duitsland kan halen valt hieronder.
Algemene discussie over Amazon Prime mag in Amazon Prime in Nederland gevoerd worden.
Feedback op dit topic, moderaties in dit topic (en elk ander topic in AK) mag in Feedback A&K forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.