Black Friday / Cyber Monday 2020 (27 & 30 november) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 410.088 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeRooney|IA
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-11-2020
Kasparov schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:03:
[...]

Probeer hem eens te deïnstalleren en weer opnieuw te installeren. Ik had hem gisteren gedownload voor de code AMAZON10 die ik niet werkend kreeg, daarna eraf gegooid en vandaag weer geïnstalleerd en met succes de 15 euro korting gebruikt.
Net app erop gezet. Zie de acties nergens staan. Waar zou het ongeveer laten staan?
Kan me niet herinneren de app al eens gebruikt te hebben. Screen shot hoe het eruit zou moeten zien?

[ Voor 58% gewijzigd door DeRooney|IA op 28-11-2020 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Alle software pakketten van Copytrans, normaal $29,99. Nu met 20% korting voor $23,96.
https://www.copytrans.net/store/

En nog een paar klassieke games gevonden:

Settlers IV - History Edition 2,25 euro
https://store.ubi.com/nl/...y%20Edition&source=detail

Settlers III - History Edition 2,25 euro

Settlers II - History Edition 1,25 euro

Settlers (I) - History Edition 1,25 euro

Je kunt ook alle Settlers in één keer kopen voor 14 euro, maar imho kun je het bij deze 4 houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-04 13:12
DeRooney schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:19:
[...]

Net app erop gezet. Zie de acties nergens staan. Waar zou het ongeveer laten staan?
Kan me niet herinneren de app al eens gebruikt te hebben. Screen shot hoe het eruit zou moeten zien?
Ik heb de app weer opnieuw gedownload en ik zie de melding nog. Moet wel een eind scrollen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzJaGrqWNjI_gFa12TfRQCKzGR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEVivWtKJMneiLvP3LeQxh9t.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: ik kan hem niet twee keer gebruiken. Als ik hem aanklik zie ik: Sie haben diesen Aktionscode bereits eingelöst.

Ter info: het zijn ook alleen producten van Amazon zelf, niet van derden verkopers.

[ Voor 11% gewijzigd door Kasparov op 28-11-2020 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-03 10:07
Kasparov schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:28:
[...]

Ik heb de app weer opnieuw gedownload en ik zie de melding nog. Moet wel een eind scrollen.

[Afbeelding]
Helaas bij mij niet :( app 3x al overnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 07:28
DeRooney schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:19:
[...]

Eerst Duitsland, Duits, dan eerst aanmelden en dan een flink eind naar onder. Bij mij verscheen de code na het aanmelden niet meteen op de mainpage. Toen heb ik eerst wat uitgekozen en in de winkelmand gegooid, daarna weer naar de mainpage. Toen stond het bericht er wel.

Nu na aankoop staat de melding er nog trouwens, vreemd genoeg wat hoger. Als je doorklikt, zegt ie alleen wel dat de code al gebruikt is.

@Purky Wel aangemeld voor je naar onder ging op de homepage?

[ Voor 4% gewijzigd door DeGroteMuis op 28-11-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purky
DeGroteMuis schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:33:
[...]

Eerst Duitsland, Duits, dan eerst aanmelden en dan een flink eind naar onder. Bij mij verscheen de code na het aanmelden niet meteen op de mainpage. Toen heb ik eerst wat uitgekozen en in de winkelmand gegooid, daarna weer naar de mainpage. Toen stond het bericht er wel.

Nu na aankoop staat de melding er nog trouwens, vreemd genoeg wat hoger. Als je doorklikt, zegt ie alleen wel dat de code al gebruikt is.

@Purky Wel aangemeld voor je naar onder ging op de homepage?
Ja, net nog artikel toegevoegd maar zie hem nog niet. zal straks nog eens kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05 23:49
Clip Studio Paint heeft nu 50% korting op de licenties.
https://www.clipstudio.net/en/purchase/

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purky
[...]

[Afbeelding]

Edit: ik kan hem niet twee keer gebruiken. Als ik hem aanklik zie ik: Sie haben diesen Aktionscode bereits eingelöst.

Ter info: het zijn ook alleen producten van Amazon zelf, niet van derden verkopers.
Toevallig alleen mensen met een android waar het bij werkt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-05 14:11
Volgens mij is deze nog niet genoemd. Niche gebeuren, maar misschien heeft iemand er wat aan of wordt op een idee gebracht.

Persoonlijk geen ervaring mee, daar ik het te duur vind en voor mij/mijn apparatuur niets toevoegt ten opzichte van Logitech MediaServer (LMS).

Roon Music Player
Waar:https://roonlabs.com/
Categorie:Streaming software
Normale prijs:$ 9,99 per maand
Black Friday prijs:$ 1,- voor drie maanden/td]

[ Voor 6% gewijzigd door DeTjuk op 28-11-2020 15:54 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney|IA
Purky schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:48:
[...]

Toevallig alleen mensen met een android waar het bij werkt?
Ik heb android en ik zie het ook niet. Al 3x app geïnstalleerd.

Zou ik in het verleden dan al eens de app gebruikt hebben? :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Kelin schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:58:
[...]

Ik had vooral een headset met mic nodig voor thuiswerken (veel telefoneren via laptop/pc). Ik hoef geen ANC, ik hoef niet het beste van het beste qua geluid. Ik krijg een schamele 25 euro vergoed vanuit werkgever. Kortom, ik kan een hyperx 2 voor netto 25 euro kopen, of een XM3 voor netto 175 euro. Gezien ik op zoek ben naar een andere baan op korte termijn met eventuele omscholing naar IT als meester in de Filosofie (de garmin was een luxe dat ik al een jaar uitstel als fanatiek hardloper) is het een groot verschil. ;)

p.s. Mijn excuus als dit off topic is.
Nou als je ergens de XM3 niet voor moet kopen is het voor de microfoon dan kan je veel beter de Sennheiser PCX-II kopen die is nu voor zo'n 180 euro in de aanbieding op verschillende plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney|IA
Toch gelukt. Bij mij staat het op het moment dat ik een artikel in mijn winkelwagen geplaatst heb.

Toen kreeg ik te zien dat ik voor korting in aanmerking kan. Kan de afbeelding helaas niet uploaden. Krijg de melding : onvoldoende geheugen.

Geen 15,- korting maar toch 10,-.

Code: APP10DE

Overigens met de app ingesteld op de Duitse site en taal Nederlands.

[ Voor 35% gewijzigd door DeRooney|IA op 28-11-2020 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
bloodlynx schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:22:
[...]

Nou als je ergens de XM3 niet voor moet kopen is het voor de microfoon dan kan je veel beter de Sennheiser PCX-II kopen die is nu voor zo'n 180 euro in de aanbiedingen op verschillende plekken.
Heb hier ook de XM3. De microfoons pikken inderdaad alles op. Voor videobellen gebruik ik hem wel, maar enkel wanneer ik alleen thuiswerk. Als we er met z'n tweeën zitten dan gebruik ik een simpele headset van werk, zodat we tegelijk kunnen videobellen en de microfoon alleen mijn stem oppikt. Dat valt me dus tegen van de XM3, maar verder wel heel tevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-05 01:37
Door middel van die 15euro actie + 80euro opwaarden krijg 8euro gratis heb ik nu Minecraft dungeons hero editie en Captain Toad in m'n winkelmand liggen.

Weet even niet of deze twee artikels het wel waard zijn, op marktplaats zijn ze niet goedkoper.

Edit: totaal 65euro met korting 38euro betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door mustiej op 28-11-2020 17:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kremliner
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03 20:53
Aukey PC-LM1E webcam eur 27,69 op amazon.de (laagste bij pricewatch eur 60).
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0721MKXQ2/

[ Voor 22% gewijzigd door kremliner op 28-11-2020 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Girlgnome
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 22:52
Ik wilde hem gelijk bestellen, maar in mijn winkelmandje en betaaloverzicht is de prijs EUR 49,99. Op het productpagina zelf is 'ie wel EUR 27,69. 8)7
Toch maar niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 13:16
Girlgnome schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:34:
[...]

Ik wilde hem gelijk bestellen, maar in mijn winkelmandje en betaaloverzicht is de prijs EUR 49,99. Op het productpagina zelf is 'ie wel EUR 27,69. 8)7
Toch maar niet gedaan...
Yup, hier hetzelfde...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kremliner
Girlgnome schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:34:
[...]

Toch maar niet gedaan...
Er zit een linkje beneden "Nieuw van ..." en daar kun je de juiste selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Ook ik krijg deze aanbieding nooit te zien (al 3+ keer geprobeerd). Misschien omdat ik Prime NL heb? Je zou nog wel kunnen proberen code AMAZON10. Bij mij werkt deze na het bijna afronden van een bestelling inmiddels ook niet meer :+

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-05 19:06
*knip* Even terugzoeken en je hebt je antwoord.

[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2020 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:58
Nnoitra schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:12:
[...]

Psst; dir €18,96 die ik noemde was al inclusief (NL) belasting.

Vergelijking met die domotica toko:
€25,90 voor 2 stuks en €4,95 voor verzending.
Kom ik op €30,85.

Is de Shelly shop tóch goedkoper met €22,41 ;)
Ah ik had het over de 1 en niet 1pm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:07
pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini
Waar:Alternate
Categorie:Behuizingen
Normale prijs:€ 93,99
Black Friday prijs:€ 69,90

Ook bij Amazon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
pricewatch: Hercules Starlight
Waar:https://www.megekko.nl/pr...light-DJ-controller-Zwart
Categorie:DJ Consoles
Normale prijs:€ 60,-
Black Friday prijs:€ € 38,90 incl. verzendkosten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:48

JT

VETAK y0

*knip* Melden wat je hebt gekocht is geen nuttige toevoeging.

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2020 22:19 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ZedPeak schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:14:
Ben ik de enige of vallen de aanbiedingen heel erg tegen.
Er vallen mij 2 dingen op. Allereerst wordt ik bijna niet getriggerd voor impulsaankopen omdat ik simpelweg niks interessants zie. Het tweede is dat ik een waslijstje heb met zaken die ik wil maar voor slechts 1 ding ben ik iets tegengekomen en dat is eigenlijk vooral omdat Hornbach de laagste prijsgarantie hanteert. De Black Friday korting scheelt namelijk nog geen 1% met wat normaal de laagste prijs is. Lijstje:
  • Beoplay A1
  • Bosch of DeWalt afkortzaag (zoals beschreven deal gevonden maar vooral dankzij laagste prijsgarantie en niet zozeer black fridaykorting op zicht)
  • Bosch blauw bouwstofzuiger
  • Laptop, bij voorkeur leuke thin & light
  • Samsung Galaxy S20 (of S10 als de deal extreem interessant is) of wellicht een Sony Xperia
  • Goede prosumer accesspoints die kunnen werken zonder cloud, bij voorkeur geen Ubiquiti (maar bij gebrek aan goede alternatieven is het nog wel een optie)
  • Hue GU10 white ambiance
  • Zonnepanelen
Én dat ik van bovenstaande lijst maar 1 ding heb gevonden én dat ik praktisch geen impulsaankopen heb gedaan leidt voor mij tot de conclusie dat het dit jaar niet veel is.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kremliner
pricewatch: Anker PowerConf
Waar: Amazon.de
Normale prijs: € 129
Black Friday prijs: € 89,99

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
JT schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:56:
Én dat ik van bovenstaande lijst maar 1 ding heb gevonden én dat ik praktisch geen impulsaankopen heb gedaan leidt voor mij tot de conclusie dat het dit jaar niet veel is.
Ik ben/was op zoek naar een airbrush. De afgelopen jaren waren er hele mooie aanbiedingen. Vorig jaar heb ik heel erg getwijfeld en het uiteindelijk niet gedaan. Dit jaar was ik helemaal klaar om geld uit te geven, maar de aanbiedingen zijn er eenvoudig niet.

En daarnaast, zoals jij zegt, geen impulsaankopen gedaan. Terwijl het echt niet moeilijk is om mij te overtuigen. Plak ergens een 50% korting sticker op en als het enigszins mogelijk is verzin ik wel een reden waarom ik het nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 09:23
JT schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:56:
[...]
  • Laptop, bij voorkeur leuke thin & light
  • Samsung Galaxy S20 (of S10 als de deal extreem interessant is) of wellicht een Sony Xperia
  • Goede prosumer accesspoints die kunnen werken zonder cloud, bij voorkeur geen Ubiquiti (maar bij gebrek aan goede alternatieven is het nog wel een optie)
Ik heb het zelfde hoor, ik heb een lijstje met dingen die we wilde hebben en eigenlijk maar 1 ding weten te scoren, overige zaken eigenlijk niet gevonden.

Over jou lijstje, "thin en light" voor een laptop is natuurlijk een vrij ruim begrip
Zakelijk hebben we wat surface laptop 3's aangeschaft die toch wel aardig goedkoper waren door de huidige acties, maargoed, het is nog steeds geen echt koopje

De Galaxy s10 (wel de plus) is interessant te krijgen in combi met tele2 (twijfel daar nu zelf wel over alhoewel ik de + net iets te groot vind)

En voor de AP's, er lopen best aardige black friday bundels van TP-Link Omoda (3x ap, poe switch, controller en router), als ik mijn thuis netwerk nu zou moeten vervangen (nu zeer tevreden over Unifi) zou ik daar toch best wel over twijfelen.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Northside schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:39:
[...]

Ik ben/was op zoek naar een airbrush. De afgelopen jaren waren er hele mooie aanbiedingen. Vorig jaar heb ik heel erg getwijfeld en het uiteindelijk niet gedaan. Dit jaar was ik helemaal klaar om geld uit te geven, maar de aanbiedingen zijn er eenvoudig niet.

En daarnaast, zoals jij zegt, geen impulsaankopen gedaan. Terwijl het echt niet moeilijk is om mij te overtuigen. Plak ergens een 50% korting sticker op en als het enigszins mogelijk is verzin ik wel een reden waarom ik het nodig heb.
Op ebay zijn er wel Iwata's met korting direct uit Japan, en airbrush service Almere deed vorig jaar 10% korting met kerst of was het sinterklaas een paar weken vanaf nu iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoekstth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-04 22:37
Powermage schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:43:
[...]

En voor de AP's, er lopen best aardige black friday bundels van TP-Link Omoda (3x ap, poe switch, controller en router), als ik mijn thuis netwerk nu zou moeten vervangen (nu zeer tevreden over Unifi) zou ik daar toch best wel over twijfelen.
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe netwerk oplossing waar heb jij deze bundel gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noname4
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-06-2021
Noname4 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:25:
[...]

Dat klopt. Maar als je wacht tot vanavond twaalf uur gaat er nog twintig euro van af.
Heb de Redmi Note 8 pro zojuist besteld. Er gaat nog 10 euro extra van af als je via de Android Mi Store app bestelt en de coupon code MISTORE invult tijdens het bestellen. Zo kost deze smartphone dan maar 159 euro. Als je de creditcard betaaloptie kiest kan je daarna ook kiezen om met Ideal te betalen (voor als je geen creditcard hebt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Ik snap wel dat de slowchat gezellig is, maar kan er nog wel op de topicwaarschuwing gelet worden? Melden wat je hebt besteld, niet gekocht hebt en vragen naar aanbiedingen zijn hier nog steeds niet de bedoeling.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis09
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05
Ik weet niet hoe relevant het nog is, aangezien deze aanbieding weer weg is, maar ik heb deze gekocht, en de repeater is na eerste keer wachtwoord instellen en inloggen, gewoon op een andere taal te zetten.
vuurtjih schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:04:
[...]

Kan nog goedkoper :+ amazon.nl maar wel de duitse versie.

pricewatch: AVM FRITZ! Repeater 3000 (Internationale versie)
Amazon.nl:https://www.amazon.nl/Fri...fritz%2Caps%2C1182&sr=8-2
Categorie:Acces points / mesh netwerk
Normale prijs:€ 129,00
Black Friday prijs:€ 67,70

Let op: duitse versie, maar enige verschil is de handleiding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:05
Capcom home arcade voor 86 euro is echt geen geld. Heb hem 1 week geleden gekocht voor 101 en dat was al goedkoop en heb er veel plezier mee, erg Veel kwaliteit voor weinig geld.

Let wel op dat de verzending lang kan duren/en dat het hier wellicht om een prijsfout gaat.

https://www.amazon.nl/Cap...Meerkleurig/dp/B07RR73ZS2

[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 29-11-2020 10:35 . Reden: Referral uit de link gehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Monoprice Dark Matter 32:9 superultrawide, 120Hz
Waar:https://www.monoprice.eu/...d-freesync-quantum-dot-va
Categorie:Monitoren
Normale prijs:€ 800
Black Friday prijs:€ 640

Ik zag deze voorbij komen op Pepper. Het paneel is gelijk aan de CRG9, maar alleen met HDR400 uitgevoerd. Daarnaast is de voet niet in hoogte instelbaar.

Al met al, een nette prijs. Ik heb 'm in ieder geval besteld, ervaringen zal ik wel delen. :P

Scherm wordt vanuit Duitsland geleverd.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinez- op 29-11-2020 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

Martinez- schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:07:

Ik zag deze voorbij komen op Pepper. Het paneel is gelijk aan de CRG9, maar alleen met HDR400 uitgevoerd. Daarnaast is de voet niet in hoogte instelbaar.

Al met al, een nette prijs. Ik heb 'm in ieder geval besteld, ervaringen zal ik wel delen. :P

Je linkt naar een robot stofzuiger? zit daar ook een scherm op?
Je hebt het al aangepast :)

Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 11:58

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

[...]

Ik heb het zelfde hoor, ik heb een lijstje met dingen die we wilde hebben en eigenlijk maar 1 ding weten te scoren, overige zaken eigenlijk niet gevonden.

Over jou lijstje, "thin en light" voor een laptop is natuurlijk een vrij ruim begrip
Zakelijk hebben we wat surface laptop 3's aangeschaft die toch wel aardig goedkoper waren door de huidige acties, maargoed, het is nog steeds geen echt koopje

De Galaxy s10 (wel de plus) is interessant te krijgen in combi met tele2 (twijfel daar nu zelf wel over alhoewel ik de + net iets te groot vind)

S20 fan edition 375 met ing korting code en tele2 abbo voor 2 jaar maar dit was al voor black friday. Heb hem voor mijn vrouw gekocht. Ben zelf nog aan het wachten voor de non fan edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
NLKornolio schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:34:
[...]

S20 fan edition 375 met ing korting code en tele2 abbo voor 2 jaar maar dit was al voor black friday. Heb hem voor mijn vrouw gekocht. Ben zelf nog aan het wachten voor de non fan edition.
Of weer voor €418,- (€408,- voor het toestel, €10,- voor 1 maand Tele2) bij MediaMarkt:
https://telefoonabonnemen...2-10189-10191-12965-14633

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Zat eigenlijk te azen op de Yoga Slim 7 met Ryzen, maar daar had ik me niet persé op vastgepind. Als de deal maar goed genoeg was/is.
Vind ik eigenlijk ook iets te groot maar ik zal eens kijken wat dat moet opbrengen :P
Die TP-Links had ik gezien maar ik heb een aantal eisen (welke prosumer access points?).

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-lodewijk
  • Laatst online: 24-03 14:47
HP Omen Reactor
Waar: Fbac.behttps://www.nl.fnac.be/HP...00-0000-0000-000000000000
Categorie:Muis
Normale prijs:~€ 50.00
Black Friday prijs:€ 24.99

[ Voor 3% gewijzigd door karel-lodewijk op 29-11-2020 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Besouro
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-05 20:11
alesandro_46 schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:41:
[...]

Of weer voor €418,- (€408,- voor het toestel, €10,- voor 1 maand Tele2) bij MediaMarkt:
https://telefoonabonnemen...2-10189-10191-12965-14633
Helaas, meteen naar de mediamarkt geraced, maar hij is alweer offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-05 08:00
Leuk alternatief voor Google home.

Een lenovo smart clock met Google assistant.
Uitverkocht bij mediamarkt.
Maar nu ook weer verkrijgbaar bij Lenovo zelf.

34.99 euro.
Klik

Iets simpelere versie is er ook.
24.99 euro
Klik

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 16:21
driel24 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:48:

34.99 euro.
Klik

24.99 euro
Klik
Er is ook een variant met een 7" scherm voor eur 59.99 bij paradigit.
Is hier al eerder gemeld: Black Friday / Cyber Monday 2020 (27 & 30 november)

Ik meen dat ie bij Lenovo ook voor 59.99 te koop was (heb zelf bij Paradigt besteld, mooi ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoron
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-05 08:22
Bartosy schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:18:
Capcom home arcade voor 86 euro is echt geen geld. Heb hem 1 week geleden gekocht voor 101 en dat was al goedkoop en heb er veel plezier mee, erg Veel kwaliteit voor weinig geld.

Let wel op dat de verzending lang kan duren/en dat het hier wellicht om een prijsfout gaat.

https://www.amazon.nl/Cap...Meerkleurig/dp/B07RR73ZS2
Gamemania had/heeft hem ook voor €79,95 als Black friday aanbieding staan. Prijsfout lijkt me dan ook nogal stug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

[...]
24.99 euro
Klik
Houd er rekening mee dat dit een gemankeerd apparaat is m.b.t. zijn hoofdfunctie: geen ondersteuning voor 24 uurs tijdnotatie (volgens reviews op Tweakers, Bol en Lenovo forums) 8)7

Edit:
Op basis van reactie van maartend besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 29-11-2020 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Rukapul schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:39:
[...]

Houd er rekening mee dat dit een gemankeerd apparaat is m.b.t. zijn hoofdfunctie: geen ondersteuning voor 24 uurs tijdnotatie (volgens reviews op Tweakers, Bol en Lenovo forums) 8)7
Ik kan het je nu niet laten zien.... maar gisterenavond stond er toch echt een 24 uurs notatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:26
Voor liefhebbers van audio streaming: 3 maanden Roon voor 1 dollar. Als je eenTidal of Qobuz subscriptie hebt en een dedicated Roon Ready streamer is dit een geweldige deal en een kans om de meest geavanceerde streamingmethode een tijdje te proberen.

https://roonlabs.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:51
Rukapul schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:39:
[...]

Bijzonder. Bij mij stond er gisteravond echt 23.17 op. Naja, zal dan wel de datum zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
maartend schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:08:
[...]

Bijzonder. Bij mij stond er gisteravond echt 23.17 op. Naja, zal dan wel de datum zijn
Op het Essentials model? En nu dus geen PM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:51
Rukapul schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:10:
[...]

Zo'n klein dingetje wat vnl als wekker werkt met een scherm er op. van lenovo. Ja dus, een essentials

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 29-11-2020 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:03
Rukapul schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:10:
[...]

Staat ook gewoon in de review:
https://www.techhive.com/...ock-essential-review.html
the Essential is a smart speaker with a 4-inch LED display that shows the current time (with an a.m./p.m. indicator, unless it’s set to 24-hour mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

effem schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:58:
[...]

Er is ook een variant met een 7" scherm voor eur 59.99 bij paradigit.
Is hier al eerder gemeld: Black Friday / Cyber Monday 2020 (27 & 30 november)

Ik meen dat ie bij Lenovo ook voor 59.99 te koop was (heb zelf bij Paradigt besteld, mooi ding)
Dit zou ik ideaal in de keuken vinden, mits ik er ook gewoon android app's op zou kunnen draaien.
(zoals onenote, staan al mijn recepten in). Maar begreep dat dit niet kan.. Bummer.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driel24
driel24 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:44:
[...]

Ik kan het je nu niet laten zien.... maar gisterenavond stond er toch echt een 24 uurs notatie.
Voor de duidelijkheid. Ik heb de smart clock
Van 34.99.
Ik weet niet hoe het zit bij de goedkopere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

34.99 euro.
Klik
Helaas toch uitverkocht.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-04 19:52
Hue Lightstrip Plus V4 (2m, Bluetooth)
Waar:Amazon.it
Categorie:Smart home / Philips Hue
Normale prijs:€ 79,99
Black Friday prijs:€ 58,99

Hue Lightstrip Plus V4 (2m, Bluetooth) + Bridge
Waar:Amazon.it
Categorie:Smart home / Philips Hue
Normale prijs:+- € 125
Black Friday prijs:€ 89,99

Prijsvergelijking met andere Amazon landen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/MrEIXLHnAICX9nm5PzXa2cj8.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door bibi2205 op 30-11-2020 01:04 . Reden: Template toegevoegd ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
Ik weet niet waar je gekeken hebt.
BIj Paradigit is ie uitverkocht maar bij Lenovo zelf lijkt ie nog gewoon te koop (als ik de link volg in het artikel wat jij quote kom ik op een pagina met een KOOP button diet het ook doet.

OVerigens heeft paradigit nog wel de goedkope versie en de 7".
Goedkope clock heeft 512M, duurdere klok 1G geheugen, 7" display 2 GB (kan ook youtube streamen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:37
CyberMania schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:05:
[...]

Nintendo Switch gratis bij een 1-jarig energie+gas contract (Vattenfall, met redelijk normale vastrechttarieven etc).
Heeeel toevallig heb ik van de week een contract voor 1 jaar bij ze afgesloten. Ik heb even de vergelijking gemaakt tussen dat contract en de aanbieding van nu.

Op basis van mijn gebruik per jaar
Stroom + €36 (+0,0144 per kWh)
Gas + €57 (+0,051 per m3)

Teruggave van €250 na een jaar.

Dus alles bij elkaar kost dit €343. Of nouja dat betaal je voor je cadeaubon / Switch of wat je ook kiest.
Dus je kunt beter even wachten op hun reguliere prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beuzer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-05 19:22

Beuzer

Hue light notification control

Martinez- schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:07:

Bedankt! Zat even op de site te kijken en zag dat ze ook een 34" variant hebben, daar heb ik er net 2 van besteld. Deze monitor heeft het Samsung LSM340YP05 paneel, onder andere gebruikt in de Xiaomi Mi Surface Display 34". Hier is de info:

Monoprice Dark Matter 21:9 ultrawide, 144Hz
Waar:https://www.monoprice.eu/...able-stand-quantum-dot-va
Normale prijs:€ 445
Black Friday prijs:€ 356

Hue Control: Neem controle over Hue lampen in een notificatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

effem schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:07:
[...]

Ik weet niet waar je gekeken hebt.
BIj Paradigit is ie uitverkocht maar bij Lenovo zelf lijkt ie nog gewoon te koop (als ik de link volg in het artikel wat jij quote kom ik op een pagina met een KOOP button diet het ook doet.

OVerigens heeft paradigit nog wel de goedkope versie en de 7".
Goedkope clock heeft 512M, duurdere klok 1G geheugen, 7" display 2 GB (kan ook youtube streamen)
Ik kan hem in mijn winkelwagentje gooien.
Maar zodra ik naar afrekenen ga:
Het spijt ons, maar Lenovo Smart Device Lenovo CD-24501 is momenteel niet in voorraad en kan niet aan uw winkelwagen worden toegevoegd
Ja, meerdere browsers geprobeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Niet online
Beuzer schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:11:
[...]

Bedankt! Zat even op de site te kijken en zag dat ze ook een 34" variant hebben, daar heb ik er net 2 van besteld. Deze monitor heeft het Samsung LSM340YP05 paneel, onder andere gebruikt in de Xiaomi Mi Surface Display 34". Hier is de info:

Monoprice Dark Matter 21:9 ultrawide, 144Hz
Waar:https://www.monoprice.eu/...able-stand-quantum-dot-va
Normale prijs:€ 445
Black Friday prijs:€ 356
Ik twijfel nog. Er is ook nog een 35 inch met 1800R (wel 100-120Hz). Wil eigenlijk een monitor met USB hub of KVM switch.

Deze kortingscode geeft nog eens 5 euro korting: 5FOR25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:45

oNo

SteveWoz schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:18:
[...]

Ik twijfel nog. Er is ook nog een 35 inch met 1800R (wel 100-120Hz). Wil eigenlijk een monitor met USB hub of KVM switch.

Is die 35 inch variant hetzelfde paneel? Ik zie geen Quantum Dot staan. En ik zie geen tab/page met de specificaties.

Dark Matter by Monoprice 34in Curved Ultra-Wide Gaming Monitor
1500R, 21:9, 3440x1440p, UWQHD, 144Hz, DisplayHDR 400, AMD FreeSync, Height Adjustable Stand, Quantum Dot, VA (EU/UK)

Monoprice 35in Zero-G Curved Ultra-Wide Gaming Monitor
1800R, 21:9, 3440x1440p, UWQHD, 100Hz (120Hz OC), AMD FreeSync, 4ms, HDMI, DisplayPort, VA (EU/UK)

Ik ben geen echte gamer, ja ik speel het spel Zwift :*) , en het hoge contrast spreekt me aan voor thuiswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Maluku
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-05 00:20
*knip* Glazen bol-vragen mogen achterwege blijven.

[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
www.audiohouse.be

Aanbiedingen staan nu niet meer online, maar Gino (de eigenaar) reageert zeer snel, ongeveer 20% op al je (high-end) audio apparatuur.

Zelf Marantz SR6015 voor 1025,- (normaal 1199,-) en Monitor Audio C150 Silver Center (525,-) & 2x Monitor Audio Silver 100 (950,-) bookshelf (rear) speakers voor 1225.- (center+2x bookshelf, normaal dus 1475,-)
Ook al mogen "zie wat ik gekocht heb" eigenlijk niet, is het in deze wel essentieel, omdat hij/zij dus ook de korting geven op zeer recente producten, die je verder nergens in de aanbieding zal zien.

Hij belooft dergelijke kortingen t/m 30-11 (Cyber Monday).

edit:
excuseer, 1125 moest 1225 zijn, aangepast.

[ Voor 22% gewijzigd door zion op 29-11-2020 16:56 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beuzer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-05 19:22

Beuzer

Hue light notification control

oNo schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:40:
[...]

Is die 35 inch variant hetzelfde paneel? Ik zie geen Quantum Dot staan. En ik zie geen tab/page met de specificaties.

Dark Matter by Monoprice 34in Curved Ultra-Wide Gaming Monitor
1500R, 21:9, 3440x1440p, UWQHD, 144Hz, DisplayHDR 400, AMD FreeSync, Height Adjustable Stand, Quantum Dot, VA (EU/UK)

Monoprice 35in Zero-G Curved Ultra-Wide Gaming Monitor
1800R, 21:9, 3440x1440p, UWQHD, 100Hz (120Hz OC), AMD FreeSync, 4ms, HDMI, DisplayPort, VA (EU/UK)

Ik ben geen echte gamer, ja ik speel het spel Zwift :*) , en het hoge contrast spreekt me aan voor thuiswerk.
Ik heb nog niks over het paneel gevonden, maar gezien de prijs lijkt Monoprice voor een goedkoper paneel te hebben gekozen voor deze monitor. Hier is trouwens een review te vinden over de 35" variant: https://www.tomshardware..../monoprice-zero-g-35-inch

Hue Control: Neem controle over Hue lampen in een notificatie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
*knip* Dit past beter in een eigen topic in het Shopping Forum met het daarbij geldende beleid dan hier.

[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2020 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

Q-bone

Dusss...

Als iemand nog monoprice monitoren zoekt, volgens mij (geen idee waarom) krijg ik ze goedkoper dan op de website :+

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 10:01
Ik was op zoek naar een telefoon en toen zag ik dat deze een stukje goedkoper is op de Spaanse Amazon, maar echt heel veel verder kwam ik niet op de website. Zouden ze em eigenlijk wel voor een redelijke prijs naar Nederland sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis09
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05
Taipau666 schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:17:
Ik was op zoek naar een telefoon en toen zag ik dat deze een stukje goedkoper is op de Spaanse Amazon, maar echt heel veel verder kwam ik niet op de website. Zouden ze em eigenlijk wel voor een redelijke prijs naar Nederland sturen?
Ik heb Eufy spul besteld via Spaanse Amazon en was een euro of 4-5 verzenden kwijt. Was er binnen een dag of 2. Je kan bij Amazon gewoon helemaal doorklikken en checken wat de verzendkosten zijn.

Ik heb niet echt het gevoel dat het ook echt uit Spanje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Taipau666 schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:17:
Alleen goed opletten wie het verkoopt. Soms staat er Amazon, maar dan is het refurbished. Kwam ik van de week achter toen ik iets op Franse Amazon wou kopen. Aangezien mijn Frans non-existent is, kwam ik daar maar net op tijd achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-05 10:32
Q-bone schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:05:
Als iemand nog monoprice monitoren zoekt, volgens mij (geen idee waarom) krijg ik ze goedkoper dan op de website :+
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 15:05
Q-bone schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:05:
Vertel? :o

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Dunno, krijg gewoon andere prijzen als ik inlog... Nogmaal geen idee waarom.

bla?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 15:05
Q-bone schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:53:
[...]

Dunno, krijg gewoon andere prijzen als ik inlog... Nogmaal geen idee waarom.
Welke prijzen zie je als ik vragen mag?
Ik zie 356 voor de 34" 1500R en 284,80 voor de 35" 1800R

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

DutchCrownNL schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:56:
[...]

Welke prijzen zie je als ik vragen mag?
Ik zie 356 voor de 34" 1500R en 284,80 voor de 35" 1800R
320 en 260 :+

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
prijs ex. BTW?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:29

Malarky

Wils voor wat ieder

Kyumia schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
Surfshark VPN 2 jaar + 3 maanden
Waar:https://surfshark.com/
Categorie:VPN
Normale prijs:€ 10,92 per maand / € 262,08 totaal
Black Friday prijs:€ 1,87 per maand / € 50,38 totaal
Heb mij aangemeld en ook €20,03 cashback van CashbackXL ontvangen. *knip*

De deal op Cyber Monday is trouwens nu €50,13 voor 27 maanden - €20,03 cashback is €1,11 per maand voor VPN. Koopje

[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-05 15:16

dwizzy

Weaponised confusion

moshimoron schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:24:
[...]

Gamemania had/heeft hem ook voor €79,95 als Black friday aanbieding staan. Prijsfout lijkt me dan ook nogal stug.
Helaas, niet meer beschikbaar bij Gamemania

Wel blij met die tips om €8 en €15 korting bij Amazon te krijgen, tegen mijn principes in daar toch maar wat RAM gekocht!

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Voor wie nog controllers voor de Nintendo Switch nodig heeft

pricewatch: Nintendo Joy-Con Oranje, Paars, Zwart
Waar:https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07VGY2LWT
Categorie:gamecontrollers
Normale prijs:€ 79 (duurdere en goedkopere uitzonderingen)
Black Friday prijs:€ 58

pricewatch: Nintendo Joy-Con Controllers Paar Grijs, Groen, Roze, Zwart
Waar:https://www.amazon.de/-/nl/dp/B072BZ66JL
Normale prijs:€ 79 (duurdere en goedkopere uitzonderingen
Black Friday prijs:€ 58

pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart
Waar:https://www.fnac.com/mp33...ssoires-de-jeux-video/w-4
Normale prijs:€ 65 - 77
Black Friday prijs:€ 46

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36

sjirafje

No inspirational quotes here

pricewatch: Iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 Zwart
Waar:https://www.amazon.de/Iiy...B0866GCPXM?language=nl_NL
Categorie:Monitor
Normale prijs:€ 399
Black Friday prijs:€ 384

Prijs is alleen als je een afhaalpunt in Duitsland kunt selecteren. Bij bezorgen in NL is de prijs 400,55 (=niet de goedkoopste)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel-lodewijk
  • Laatst online: 24-03 14:47
Acer Nitro XV272UP Gaming Monitor 27"
Waar: Fnac.behttps://www.nl.fnac.be/Ac.../a13177381#omnsearchpos=1
Normale prijs:€ 371
Black Friday prijs:€ 299

Voor mij is dit de perfecte mix van features, QHD, high refresh rate, flat, IPS met HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Gewoon incl.

bla?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-05 18:27
Malarky schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:43:
[...]

Heb mij aangemeld en ook €20,03 cashback van CashbackXL ontvangen. *knip*
De deal op Cyber Monday is trouwens nu €50,13 voor 27 maanden - €20,03 cashback is €1,11 per maand voor VPN. Koopje
3 jaar AirVPN
Waar?https://airvpn.org/buy/
Categorie:VPN
Normale prijs€ 99,-
Black Friday prijs:€ 64.35

[ Voor 58% gewijzigd door Bongoarnhem op 30-11-2020 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locotes
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:46
pricewatch: DJI Osmo Mobile 3
Waar:https://www.amazon.nl/DJI...and-bymodus/dp/B07RHJ7LWH
Categorie:Telefoon accessoires
Normale prijs:€ 109
Black Friday prijs:€ 71

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• remcovp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:50
pricewatch: Lenovo ThinkPad X1 Carbon (7e gen.) 20QD00L1MH
Waar:https://www.lenovo.com/nl/nl/d/sale
Categorie:Laptops
Normale prijs:€ 1979,00
Black Friday prijs:€ 1099,00

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

pricewatch: DJI Pocket 2 Zwart
Waar:https://www.mediamarkt.nl...cket-2%C2%A0-1678426.html
Categorie:Actioncams
Normale prijs:€ 369
Black Friday prijs:€ 349

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barellron
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:24
sjirafje schreef op maandag 30 november 2020 @ 01:43:
pricewatch: Iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 Zwart
Waar:https://www.amazon.de/Iiy...B0866GCPXM?language=nl_NL
Normale prijs:€ 399
Black Friday prijs:€ 384

Prijs is alleen als je een afhaalpunt in Duitsland kunt selecteren. Bij bezorgen in NL is de prijs 400,55 (=niet de goedkoopste)
Dit is geen black friday, maar verschil in BTW. Volgens mij is de BTW in Duitsland 16%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:39
Verzend niet naar NL of doe ik iets verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Laatst online: 19:05
De actie met de FNAC.com cadeaubonnen is terug:

https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot

- €60 cadeaubon voor €50
- €150 cadeaubon voor €130

Maximaal vier cadeaubonnen (2x €60 + 2x €150) per account & ip adres.

De gekochte cadeaubonnen zijn geldig t/m 31 december 2020, per online aankoop kan je er vier inwisselen.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:02
barellron schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:44:
[...]

Dit is geen black friday, maar verschil in BTW. Volgens mij is de BTW in Duitsland 16%.
Ik dacht altijd dat Amazon.de de prijs automatisch naar die van de Nederlandse zette, maar btw klinkt logischer inderdaad. Was vóór Amazon.nl niet zo. En inderdaad in Duitsland is de btw 16% gemaakt om kopers te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedebeuker80
  • Laatst online: 01-03-2021
<Verstelbare laptopstandaard>
Waar:Laptopstandaard R2Bstore/td]
Categorie:<Computer accessoires>
Normale prijs:€ 74,95
Black Friday prijs:€ 59,95

Voor de thuiswerkers onder ons. Zelf deze verstelbare aangeschaft zodat ik hem ook kan gebruiken voor mijnn tablet (handiger om hem hoger te hebben dan met laptop). Een laptopstandaard helpt bij het verminderen van klachten nek en rug.

[ Voor 2% gewijzigd door ariedebeuker80 op 30-11-2020 10:42 . Reden: link was broken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 01:33
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sibren222
  • Laatst online: 22-05 20:52
Fettel schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
De actie met de FNAC.com cadeaubonnen is terug:

De gekochte cadeaubonnen zijn geldig t/m 31 december 2020, per online aankoop kan je er vier inwisselen.
Kun je dit combineren met hun huidige black friday /cyber monday deals?

maw kan ik de bonnen kopen en deze dan inzetten voor de deal van vandaag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:25
ariedebeuker80 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:40:
<Verstelbare laptopstandaard>
Waar:Laptopstandaard R2Bstore/td]
Categorie:<Computer accessoires>
Normale prijs:€ 74,95
Black Friday prijs:€ 59,95

Voor de thuiswerkers onder ons. Zelf deze verstelbare aangeschaft zodat ik hem ook kan gebruiken voor mijnn tablet (handiger om hem hoger te hebben dan met laptop). Een laptopstandaard helpt bij het verminderen van klachten nek en rug.
Let wel even op: deze webshop bestaat nog geen drie maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Fordius schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:30:
[...]

Damn jammer deze gemist helaas.
Toen maar deze genomen Monoprice 35in Zero-G
Iemand iets meer info over dit scherm? Gezien het niet uitverkocht is, vraag ik me af of het uberhaubt een leuke koopje is haha.
Voor het 32:9 scherm heb ik een aantal reviews doorgenomen. Reacties zijn over het algemeen positief, gezien de prijs/kwaliteit.

Het is natuurlijk geen G9-paneel, maar kost wel bijna 1000 euro minder. Gezien het aantal problemen met de G9 was dit nu even een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-05 01:10
De'Longhi Nespresso Essenza Mini WIT
Waar:https://www.amazon.de/dp/B06XJ3MFMN
Categorie:Koffie apparaat
Normale prijs:€ 73
Black Friday prijs:€ 52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:De volgende die iets technisch over een MonoPrice monitor te melden heeft, mag dit in een nieuw topic in Videokaarten & Beeldschermen doen. Dan kunnen we hier weer verder met aanbiedingen plaatsen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
SteveWoz schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:18:
[...]

Die code deed het voor mij op de 35" in ieder geval niet.
Ik kan ook niet aan een prijs van 260 komen, het blijft voor mij ook 284.60
(en, wat off-topic}: is die 35" ook een goede keuze als je geen gamer bent ?
(ik ontwikkel software maar wil wel graag twee behoorlijke windows naast elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 01:33
*knip*, zie topicwaarschuwing

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
De 34" staat net meer op de website, de 35" wel. Die is op de UK website 259.20 pond.
Is de prijs die jij ziet toevallig ook niet in ponden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedebeuker80
  • Laatst online: 01-03-2021
theblindman schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:38:
[...]

Let wel even op: deze webshop bestaat nog geen drie maanden :)
Thanks voor de heads-up! Hier was ik mij niet van bewust, hoe vind men deze informatie? Gelukkig is gewoon netjes geleverd.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Overzichtslijst met aanbiedingen
Overige Black Friday Topics

[font size=18]Slowchat is met mate toegestaan met Black Friday en Cyber Monday (27 en 30 november), zie hiervoor wel onderstaande regels.[/font]

[font size=18]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL. Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding.
* aanvullingen en correcties op geplaatste aanbiedingen.
* Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (27-11) en Cyber Monday (30-11).

[font size=18]Dit topic is NIET voor:[/font]
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd. Ook vragen waar product x of merk y goedkoop verkrijgbaar is, valt hieronder.
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder). Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* Shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* Vragen rondom (het omzeilen van) geo-restricties. Ook de discussie over hoe je Amazon Prime uit Duitsland kan halen valt hieronder.

Algemene discussie over Amazon Prime mag in Amazon Prime in Nederland gevoerd worden.

Feedback op dit topic, moderaties in dit topic (en elk ander topic in AK) mag in Feedback A&K forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.