Staand lijkt het ook erg veel op een gebouw in Dubai ofzo
Verwijderd
:W was me een genoegen, ben tukken. Morgen weer verder met de sappige geruchten en nieuwtjes

Ja, dat had ik er nog snel aan toegevoegd.Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:20:
[...]
Nou uniek in mijn inrichting zou het zeker zijn, geen positief punt maar wel “uniek”.
Uniek is ie zeker.Recon24 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:18:
Ik denk dat dit stukje hardware best uniek is op de TV meubel.
Vind hem mooier dan die pc toren.Recon24 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:18:
Hoe meer ik de PS5 design zie, hoe toffer ik hem begin te vinden. Ik denk dat dit stukje hardware best uniek is op de TV meubel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sorry mods als de plaatjes te groot zijn.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zoveel zin in Horizon Zero Dawn 2. Helaas zal dat wel nog een lange poos duren voordat die er echt is.
Ik heb 6 R&C games gespeeld, en de grootste games zitten op 15~20 planeten. Daarnaast is Insomniac een behoorlijk productieve studio. Ik denk ook niet dat elke timerift die je in de video ziet, een unieke planeet is, maar tapt uit de pool van planeten die ze voor de game gemaakt hebben. Uiteindelijk moet de developer natuurlijk nadenken over trucjes om efficiënter te werken, want FTE's kosten veel geld.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:17:
[...]
Meest indrukwekkende game van de show.Wel denk ik dat het punt wat anderen waaronder @Martinspire heeft gemaakt is dat je in 20 seconden echt zoveel verschillende werelden ziet, wat ontzettend cool is, maar die ook weer gemaakt moeten worden. De mogelijkheden zijn technisch wederom verlegd, maar de terechte vraag is of het budget en de mankracht niet nu gewoon echt de beperkende factor gaan worden.
Is voor mij wel echt een bizarre verassing, een echte next-gen en volledig nieuwe R&C op PS5. Nr.1 op de most wanted lijst voor mij. Had niet verwacht dat Insomniac op deze manier R&C zou voortzetten op PS5.
Ow ja, ik dacht dat ik de trein van de planeet Kerwan, metropolis city herkende in de stream, maar weet het niet 100% zeker.
[ Voor 15% gewijzigd door Trishul op 12-06-2020 00:30 ]
Ik dacht ook liever zwart te willen. Maar als ik dit zo zie vind ik hem in het wit toch mooier.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:18:
[Afbeelding]
Hou wel van rondinging ipv van een koekblik, PS3 design vond ik ook mooier dan ps4
Zoals een trailer van the last of us in 2016 en een release in 2020uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:21:
[...]
Jawel. Ze moesten met een grote klapper komen. En dat is dan ook gebeurd. Maakt niet uit of die in 2021 of 2022 komt. Nieuws is uit, en dat maakt het verhaal.
Ik hoop dat er een bundel komt met alles erin (console, controller, headset en afstandsbediening) exclusief de camera.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Liever rechthoek. Vierkant is zo vierkantKenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:25:
[...]
Je kan ook een vierkante doos zwart spuiten en eroverheen schuiven als je dat mooier vindt...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Een all digital version kan erop duiden dat we binnenkort nog veel van PSNow gaan horen en misschien daarmee een flinke overhaul voor next-gen.
Ik verwacht nog redelijk wat games die getoond moeten worden en nog wat andere verrassingen.
Ik verwacht nog redelijk wat games die getoond moeten worden en nog wat andere verrassingen.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Aanrader, goeie gameplay en humor. Games zien er ook altijd goed uit.RMX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:16:
Ratchet & Clank heeft mij nog het meest verbaasd. Nog nooit gespeeld maar ziet er echt goed uit
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het design van de console is zo uniek dat ik hem hier ergens ver weg ga verstoppen. Dat is wel jammer, wat normaal staan mijn consoles in het zicht. Ik weet nu al voor 100% zeker dat mijn vrouw dit ding veel te opzichtig vind. Kortom..... Hij zal ergens achter of in komen, iig uit het zicht.
Ik had het liefst een mooi rechthoekig doosje gehad, een die zo min mogelijk opvalt.
Wat ik raar vind, als er een all-digital version komt, waarom geven ze het ding geen voordeel in design mee..... Lees = kleiner omdat er geen drive is hoeft gevrot te worden.
Zal wel een koelingsdingentje zijn, maar toch.... Wat er niet in zit hoeft je niet te koelen.... Lijkt nu alsof de all-digital versie pas laat in het proces om de hoek is komen kijken.
Ik zie de voordelen (anders dan prijs) niet....
Ik had het liefst een mooi rechthoekig doosje gehad, een die zo min mogelijk opvalt.
Wat ik raar vind, als er een all-digital version komt, waarom geven ze het ding geen voordeel in design mee..... Lees = kleiner omdat er geen drive is hoeft gevrot te worden.
Zal wel een koelingsdingentje zijn, maar toch.... Wat er niet in zit hoeft je niet te koelen.... Lijkt nu alsof de all-digital versie pas laat in het proces om de hoek is komen kijken.
[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2020 00:30 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
- Chaoss
- Nu online
Denk dat die vooral gericht is op het digitaal kopen van games. Zou me niets verbazen als Sony die digital only versie flink goedkoper gaat maken.Recon24 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:27:
Een all digital version kan erop duiden dat we binnenkort nog veel van PSNow gaan horen en misschien daarmee een flinke overhaul voor next-gen.
De marge op digitale games is veel hoger voor Sony dus logisch dat ze die console willen pushen.
Ik zeg 399 voor de digital only en 549 voor de disk versie.
Verwijderd
hij is ook kleiner (dunner)Bullet NL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:28:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
LOL, hopelijk ben je aan het trollen, zoniet waarom denk je dat Aloy op alloy gelijkt ?! Nog nooit een trailer van HZD gezien of zo ?!nwnc schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:08:
[...]
Vond de naam van die rossige drie keer nix. Aloy doet me teveel denken aan alloy (metalen). goede reden om een spel niet te spelen.

Ik denk eerder dat het prijsverschil enorm meevalt, misschien 50 euro verschil.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:31:
[...]
Denk dat die vooral gericht is op het digitaal kopen van games. Zou me niets verbazen als Sony die digital only versie flink goedkoper gaat maken.
De marge op digitale games is veel hoger voor Sony zelf dus logisch dat ze die console willen pushen.
Ik vind het design van de digital only mooier, maar er zijn altijd games die ik fysiek wil kopen om ze later te kunnen doorverkopen, dus zal toch de full version moeten halen... OOK ivm mijn fysieke ps4 games voor de BC...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
399 en 499. Meer dan 500 euro zie ik niet gebeuren.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:31:
[...]
Denk dat die vooral gericht is op het digitaal kopen van games. Zou me niets verbazen als Sony die digital only versie flink goedkoper gaat maken.
De marge op digitale games is veel hoger voor Sony dus logisch dat ze die console willen pushen.
Wat moet je dan koelen aan een disc drive? de Digital only is ook een stunk slanker, dus weet niet welke plaatjes jij bent aan t kijken?Bullet NL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:28:
Het design van de console is zo uniek dat ik hem hier ergens ver weg ga verstoppen. Dat is wel jammer, wat normaal staan mijn consoles in het zicht. Ik weet nu al voor 100% zeker dat mijn vrouw dit ding veel te opzichtig vind. Kortom..... Hij zal ergens achter of in komen, iig uit het zicht.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat is wel een heel stevig verschil, dat zou mij persoonlijk wel over de streep trekken om digitaal only te gaan.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:31:
[...]
Ik verwacht dat het verschil veel minder is overigens, ik zou zeggen het verschil tussen digitaal only en disc (€10,-) maal het gemiddelde aan aantal games en dat door de helft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat GTA 5 nog naar de PS5 wordt overgezet vind ik echt compleet belachelijk.
GTA 5 heb ik zelfs nog op de PS3 gespeeld, komaan zeg. Wie zit daar nu nog op te wachten.
GTA 5 heb ik zelfs nog op de PS3 gespeeld, komaan zeg. Wie zit daar nu nog op te wachten.
- Chaoss
- Nu online
Als ze puur het prijsverschil qua kosten door berekenen wel. Zo'n BR drive kost inkoop maar een paar euro.Geronimous schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:36:
[...]
Ik denk eerder dat het prijsverschil enorm meevalt, misschien 50 euro verschil.
Ik vind het design van de digital only mooier, maar er zijn altijd games die ik fysiek wil kopen om ze later te kunnen doorverkopen, dus zal toch de full version moeten halen... OOK ivm mijn fysieke ps4 games voor de BC...
Maar ik verwacht dat ze de digital only echt goedkoop gaan verkopen, dus dik marge gaan inleveren om zo verkoop van digitale games te pushen en daar flink op te verdienen.
Denk dat het ergens PS5: 549.- en PS5 Digital: 479,- zal zijn ofzo.Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:38:
[...]
Dat is wel een heel stevig verschil, dat zou mij persoonlijk wel over de streep trekken om digitaal only te gaan.
Ik verwacht dat het verschil veel minder is overigens, ik zou zeggen het verschil tussen digitaal only en disc (€10,-) maal het gemiddelde aan aantal games en dat door de helft.
Rockstar natuurlijk, die verdient er nog steeds bakken met geld aan (focus was GTA:O, sharkcardsTomski1986 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:38:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Chaoss
- Nu online
Die game verkoopt nog insane veel en met name online is giga populair. Dit is iets wat main stream echt aanspreekt 'oh vet ik kan GTA ook op PS5 spelen'Tomski1986 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:38:
Ik zou gaan voor 599/549.mprkooij schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:39:
[...]
Denk dat het ergens PS5: 549.- en PS5 Digital: 479,- zal zijn ofzo.
Ik heb vanavond niets gezien waarvoor ik meer zou betalen.
Ik vind het wel mee vallen, hij is net zo lang/hoog, iets minder dik....Geronimous schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:37:
[...]
Wat moet je dan koelen aan een disc drive? de Digital only is ook een stunk slanker, dus weet niet welke plaatjes jij bent aan t kijken?
Hadden ze van mij veel meer mee mogen doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2020 00:42 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
hoe moet een blue ray weglaten hem korter maken dan, zijn geen LP's die schijfjesBullet NL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:41:
[...]
Ik vind het wel mee vallen, hij is net zo lang, iets minder dik....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2020 00:43 ]
Vermoed dat iedere vrouw het daarmee eens is. 🙄poor Leno schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:42:
Beter een lange dunne dan een korte dikke
Vestendrie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:43:
[...]
Vermoed dat niet iedere vrouw het daarmee eens is. 🙄
Ik had het over basketballers
- Chaoss
- Nu online
Jongens jongens het gaat er om wat je er mee doet.
In geval van de PS5 vette games spelen
In geval van de PS5 vette games spelen
Dat zegt maar 1 type man.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:44:
Jongens jongens het gaat er om wat je er mee doet.
Op naar de console breakdown binnenkort, waar Mark Cerny het over had.
Nou ik ga er eens een nachtje over slapen, hopen dat ik geen nachtmerries krijg van het design dan maar.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 12-06-2020 00:52 ]
Auto reflecties zijn nu hoogstwaarschijnlijk raytraced.
https://i.imgur.com/uiPZIEf.gif
https://i.imgur.com/2gzwTLP.gif
Dynamic time of day eb hoogstwaarschijnlijk weersveranderingen.

Spiegels reflecteren nu de auto dus waarschijnlijk ook raytraced.

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2020 00:56 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
*snip* niet zo lopen trollen
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2020 01:01 ]
- Chaoss
- Nu online
Hoe heet die game die er als een Pixar film uitziet?
Verwijderd
Ja ik zag echt al veel raytracing aanwezig. Als je echt op de details gaat letten is het echt wel next gen voor consoles.v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:53:
Auto reflecties zijn nu hoogstwaarschijnlijk raytraced.
[Afbeelding]
Kena bridge of spirits.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:58:
Hoe heet die game die er als een Pixar film uitziet?
YouTube: Kena: Bridge of Spirits - Announcement Trailer | PS5
Astro's Playroom comes pre-loaded on PS5
Found on video's description:
Astro and his crew lead you on a magical introduction through PS5 in this fun platformer that comes pre-loaded on PS5. Explore four worlds, each based on PS5’s console components. Each area showcases innovative gameplay that taps into the new features of the PS5's DualSense wireless controller. Astro's Playroom is coming to PlayStation 5.
Verwijderd
Zit nog even die GT7 gameplay te bestuderen, en ik vermoed dat bijna alle lichtbronnen raytraced zijn. Laat meteen ook een nadeel zien. Schaduw popin in de verte en soms zelf lichtbronnen popin vanwege de beperking van RT tech. maargoed wat wil je ook met zoveel shiny auto's
.
We komen ook een beetje in een era waarin games grafisch dichter bij real life gaan liggen en we sommige dingen zoals reflecties als "niet bijzonder" beschouwen omdat we dat in het echt ook normaal vinden en gewend zijn om te zien in de echte wereld terwijl het voor games wel bijzonder is.
Oude games hadden ook wel reflecties maar dat waren dan geen gedetailleerd reflecties met alleen een skybox bijvoorbeeld. Het next gen zit em in de details.
We komen ook een beetje in een era waarin games grafisch dichter bij real life gaan liggen en we sommige dingen zoals reflecties als "niet bijzonder" beschouwen omdat we dat in het echt ook normaal vinden en gewend zijn om te zien in de echte wereld terwijl het voor games wel bijzonder is.
Oude games hadden ook wel reflecties maar dat waren dan geen gedetailleerd reflecties met alleen een skybox bijvoorbeeld. Het next gen zit em in de details.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2020 01:10 ]
Ik wil de PS5 in het zwart en met de nieuwe Horizon Forbidden West en die Ratchet & Clank zag er ook super uit. Overige games zat ik bij de meeste: dafuq kijk ik naar.
Ontwerp is echt wennen mensen. 
Voor de rest erg blij met wat ik heb gezien. HZD2 was geen verrassing voor mij. Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het geen launch game (wat ik eigenlijk wel verwacht had).
Ratchet was mijn game of the show. Hopelijk komt ie op day 1.
Voor de rest erg blij met wat ik heb gezien. HZD2 was geen verrassing voor mij. Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het geen launch game (wat ik eigenlijk wel verwacht had).
Ratchet was mijn game of the show. Hopelijk komt ie op day 1.
[ Voor 22% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2020 05:24 ]
Damn. Ik vind de ps5 er strak uit zien. (heb gisteren niet kunnen kijken,, Werken).
Maar is er ook iets bekend over dat deze in het zwart uit komt? En is er ook iets bekend over PSVR2.
Maar de vorm vind ik zeer moooi. Nu wachten dat we kunnen bestellen.
Maar is er ook iets bekend over dat deze in het zwart uit komt? En is er ook iets bekend over PSVR2.
Maar de vorm vind ik zeer moooi. Nu wachten dat we kunnen bestellen.
@harley2009 zwarte ps5 zal wel komen ooit,maar op de release niet. PSVR2 nog geen info,focus ligt momenteel op ps5 en games.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Chaoss
- Nu online
nieuws: PlayStation 5-game Ratchet & Clank: Rift Apart gebruikt raytracing
Ik ben wel onder de indrukt van deze game, naast dat mooi is heb ik ook echt zin om het te spelen.
Ik ben benieuwd wanneer het volgende event van Sony is, ik denk dat ze nog niet alles hebben laten zien en dat er nog meer aankondigen komen.
Ik ben wel onder de indrukt van deze game, naast dat mooi is heb ik ook echt zin om het te spelen.
Ik ben benieuwd wanneer het volgende event van Sony is, ik denk dat ze nog niet alles hebben laten zien en dat er nog meer aankondigen komen.
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2020 07:11 ]
Nog eens rustig gekeken en de digitale versie van de PS5 kan ik nog wel behappen qua design. Maar ik denk echt dat het een bakbeest is.
Stel dat die 36x7,5 cm ongeveer klopt. Hij is wel ook volgens mij een cm of 25 diep. Kom je op een volume van 6750cm3
Xbox Series X is ca. 30x15x15 = 6750cm3. Exact hetzelfde dus.
Stel dat die 36x7,5 cm ongeveer klopt. Hij is wel ook volgens mij een cm of 25 diep. Kom je op een volume van 6750cm3
:strip_exif()/f/image/d9Wl64Oq176IuYG0StPLw3Lm.jpg?f=fotoalbum_large)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het design is niet echt mijn ding. En ik lijk ook wel behoorlijk afwijkend te zijn qua spelvoorkeur. GTA 5 was namelijk voor mij wel het hoogtepunt
Had eigenlijk gehoopt of AC Valhalla of watch dogs legion. Maar goed, GTA is een spel wat ik nog steeds veel speel en waar ik op dit moment gewoon niet superblij vanwege de framerate en de toch te lage resolutie en aliassing mee ben. Wat ik uit de trailer haal lijkt dat goed aangepakt te zijn. Dus in elk geval 1 persoon in dit topic die daar blij gemaakt mee wordt
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat mij wel tegenvalt is dat de LOD nog zo ontzettend duidelijk is. Je ziet duidelijk dat schaduwen en bomen opeens veranderen als je dichterbij komt. Ik had gehoopt dat dit met de next gen toch wat beter weggemoffeld kon worden.v8power67 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:46:
4k gran turismo video is er :
[YouTube: Gran Turismo 7 Announcement Trailer]
What a fine day for Science! | Specs
GT kennende hebben ze nog drie jaar de tijd om dat te optimaliseren...Harmsen schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:18:
[...]
Wat mij wel tegenvalt is dat de LOD nog zo ontzettend duidelijk is. Je ziet duidelijk dat schaduwen en bomen opeens veranderen als je dichterbij komt. Ik had gehoopt dat dit met de next gen toch wat beter weggemoffeld kon worden.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Hitman 3, Spider-Man en GTA V lijken mij de leukste games voor de PS5.
Het design van de PS5 is een beetje lelijk en ik ga voor degene met disc drive, want ik speel nog weleens een Blu-ray film af.
De snellere laadtijden zijn toch wel de beste feature voor mij, GTA V binnen een paar seconden compleet laden is super.
Wanneer worden de prijzen en release datum bekend gemaakt en kun je preorderen?
Het design van de PS5 is een beetje lelijk en ik ga voor degene met disc drive, want ik speel nog weleens een Blu-ray film af.
De snellere laadtijden zijn toch wel de beste feature voor mij, GTA V binnen een paar seconden compleet laden is super.
Wanneer worden de prijzen en release datum bekend gemaakt en kun je preorderen?
Grappig, het design vind ik dan wel weer mooi. Absolute topper natuurlijk Horizon maar Kena en Ratchet vond ik ook interessant.
DankuPhusebox schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:11:
Nog eens rustig gekeken en de digitale versie van de PS5 kan ik nog wel behappen qua design. Maar ik denk echt dat het een bakbeest is.
[Afbeelding]
Hetzelfde volume zou wel heel toevallig zijn. Maar dit maakt mij enkel nieuwsgeiriger naar de koeling.
- Chaoss
- Nu online
Ding is zo groot dat passieve koeling voldoende is
We zijn denk ik gewoon teveel gewend geraakt aan de kleinere consoles deze generatie. Hij is dus qua volume kleiner dan de PS3.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik wist al dat ps5 zo’n beest zou worden met die ssd.
Project Athia, nieuwe Spiderman, nieuwe Horizon, nieuwe ratchet.
Pulse 3D headset ik ben er helemaal klaar voor.
Project Athia, nieuwe Spiderman, nieuwe Horizon, nieuwe ratchet.
Pulse 3D headset ik ben er helemaal klaar voor.
Ben na GT7 naar mijn nest gegaan, zo te lezen heb ik verder niet veel gemist.
Zo maar even naar Demons Souls Remake kijken op YouTube, hopelijk is dat vette gameplay ?
Zie hier plaatjes van de console voorbij komen.
Snap nu waarom ze aanraden een koptelefoon te gebruiken voor Tempest 3D
Wat zal dit ding een herrie gaan maken met amper ruimte voor een degelijke fan.
Zo te zien komen er 3x80mm fans aan de achterkant
Straaljager eat your heart out.
Zo maar even naar Demons Souls Remake kijken op YouTube, hopelijk is dat vette gameplay ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 12-06-2020 07:41 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ziet er vet uit, maar helaas geen gameplay

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat zijn dit voor aannames? Design is juist gemaakt tbv optimale koeling.justifire schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:40:
Ben na GT7 naar mijn nest gegaan, zo te lezen heb ik verder niet veel gemist.
- Chaoss
- Nu online
Launch versie van de PS3 was idd ook huge. Maakt me niet uit, liever wat groter en daardoor betere koeling dan andersom.Phusebox schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:36:
[...]
We zijn denk ik gewoon teveel gewend geraakt aan de kleinere consoles deze generatie. Hij is dus qua volume kleiner dan de PS3.
Verwijderd
Vind het altijd grappig als het enige negatieve wat ze kunnen vinden zelf verzonnen aannames zijn.RMX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:47:
[...]
Wat zijn dit voor aannames? Design is juist gemaakt tbv optimale koeling.
Dat roepen beide fabrikanten en beide fabrikanten zijn met een compleet ander design gekomenRMX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:47:
[...]
Edit:
Ben wel benieuwd hoe hij bij de 3x80mm komt, het is aannemelijk maar zo is een centrifugal fan. Wij hebben nog geen foto's van de achterzijde gezien toch?
[ Voor 22% gewijzigd door Caayn op 12-06-2020 07:51 ]
niet nodig
[ Voor 91% gewijzigd door BM op 12-06-2020 11:04 ]
- Chaoss
- Nu online
Er leiden meerdere wegen naar RomeCaayn schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:48:
[...]
Dat roepen beide fabrikanten en beide fabrikanten zijn met een compleet ander design gekomen
Sony heeft al aangegeven extra aandacht aan de koeling te geven, dan is er voor nu geen reden om aan te nemen dat het slecht gaat zijn, zeker niet aangezien de PS5 veel groter dan de PS4 gaat zijn.
Aannames ?RMX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:47:
[...]
Ik heb ogen en zie een plaatje.
Hier gaan ze nooit een stille 125 of laat staan 160 mm in kunnen krijgen.
- Chaoss
- Nu online
OK aannames dus.
Ja zonder bouwtekening kan je dat zo noemen.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:53:
OK aannames dus.
Ik noem het ‘inzicht’
Uiteraard. Maar als beide met "het optimale" design voor koeling komen en beide komen met een compleet ander design is het frapant. Hierbij zeg ik niet dat één beter is dan de ander, enkel dat het verrassend is en juist heel interresant is om de interne indeling en koeling met elkaar te vergelijken.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:51:
[...]
Er leiden meerdere wegen naar Romezeker in dit geval of dacht jij dat er maar 1 ontwerp is met de optimale koeling?
Sony heeft al aangegeven extra aandacht aan de koeling te geven, dan is er voor nu geen reden om aan te nemen dat het slecht gaat zijn, zeker niet aangezien de PS5 veel groter dan de PS4 gaat zijn.
Wel vind ik het te voorbarig om commentaar weg te wuiven met "de fabrikant zegt X" terwijl wij nog geen bewijs hebben gezien.
Little Devil Inside vond ik de tofste trailer, verder best wel tegenvallend allemaal. GTA V ook echt nog in 2021, ik snap niet dat iemand daar nog enthousiast van wordt, maar goed. 
Console design ook niet echt mooi, ook nog onduidelijk wat nou de launchgames zijn. Ik wacht nog even verder met bestellen.
Console design ook niet echt mooi, ook nog onduidelijk wat nou de launchgames zijn. Ik wacht nog even verder met bestellen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vind het eigenlijk niet kunnen om met gta 5 aan te komen voor de ps5 en niet met een nieuw deel...
Gelukkig denkt iedereen zo'n beetje hierover als je de comments leest. Kan toch niet een ps4 portal naar ps5 met release..
Gelukkig denkt iedereen zo'n beetje hierover als je de comments leest. Kan toch niet een ps4 portal naar ps5 met release..
niet nodig
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 12-06-2020 11:03 ]
Vond het een beetje jammer dat er zo veel cinematic trailers tussen zaten, of zo extreem ge edit dat het geen representatie zal zijn van de game. Zaten een aantal dingen tussen die heel vet of matig kunnen worden maar door de trailer niet echt duidelijk. Project Athia bijvoorbeeld, vind ik wel iets beloven maar wat het nou precies doet. Stray ook zoiets, erg unieke vibe, anders dan de rest maar hoe dat verder uitpakt. Verder wel grappig dat ze die onwijs emo teenage dino game er tussen hadden gezet haha.
Ligt eraan welke prijs ze er voor gaan vragen. Een game opgepoetst en nieuw uitbrengen, prima, maar neem deze dan niet mee in een console reveal. Krijg nu echt dat uitmelk gevoel net als met Skyrim.aaaido schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:02:
Vind het eigenlijk niet kunnen om met gta 5 aan te komen voor de ps5 en niet met een nieuw deel...
Stay hungry, stay foolish!
De console heeft een beetje dezelfde werking bij mij als de controller. Even wennen, maar hoe langer en vaker ik er naar kijk, des te mooier dat ik hem vind. Ben niet overtuigd van de zwarte photoshops die voorbij komen. Wit heeft mijn voorkeur.
Qua games sprongen de volgende voor mij eruit
Spiderman
Ratchet and clank
Horizon 2
Demon's Souls
Kena
RE8
Pragmata
Returnal
Oddworld Soulstorm
Hitman 3
Project Atia zag er ook heel gaaf uit. Maar Square-Enix en "Project" in een titel kan nog wel eens 7 jaar duren, als de game überhaupt uitkomt.
De show zelf zat goed in elkaar. Je merkte gewoon aan alles dat ze naar die console reveal aan het opbouwen waren. Opening had wat sterker gemogen (gta5 ugh) en halverwege kakte het in met teveel indies. Hoopte nog wat te zien van Santa Monica Studio, maar dat is dan voor een volgende keer. Op naar de prijs en die pre-orders open gooien!
Qua games sprongen de volgende voor mij eruit
Spiderman
Ratchet and clank
Horizon 2
Demon's Souls
Kena
RE8
Pragmata
Returnal
Oddworld Soulstorm
Hitman 3
Project Atia zag er ook heel gaaf uit. Maar Square-Enix en "Project" in een titel kan nog wel eens 7 jaar duren, als de game überhaupt uitkomt.
De show zelf zat goed in elkaar. Je merkte gewoon aan alles dat ze naar die console reveal aan het opbouwen waren. Opening had wat sterker gemogen (gta5 ugh) en halverwege kakte het in met teveel indies. Hoopte nog wat te zien van Santa Monica Studio, maar dat is dan voor een volgende keer. Op naar de prijs en die pre-orders open gooien!
- Chaoss
- Nu online
Gezien de populariteit van GTA online verbaasd het me niet, die game brengt nog altijd onvoorstelbaar veel geld in het laadje van Rockstar. Veel mensen spelen GTA Online en dat kan dus straks op de next-gen maakt de transitie naar de next-gen aantrekkelijker voor die doelgroep.aaaido schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:02:
Verder komt Rockstart nooit met Lauchtitels GTA 6 gaat pas in 2023 komen.
Ik heb niets met GTA online, dus ik vind het ook niet boeiend
Ik snap het uitmelken van gta5 ook wel alleen gelukkig zijn er net als mij onwijs veel mensen niet echt blij mee. Kom met de release van een nieuwe console met een nieuw deel of niet.
Ja maar om je nieuwe console te promoten start je toch niet met GTA5? begin dan gewoon met Spider-Man, Horizon of Ratchet & Clank... echt een zwak begin voor de rest wel prima overigens.Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:11:
[...]
Gezien de populariteit van GTA online verbaasd het me niet, die game brengt nog altijd onvoorstelbaar veel geld in het laadje van Rockstar. Veel mensen spelen GTA Online en dat kan dus straks op de next-gen maakt de transitie naar de next-gen aantrekkelijker voor die doelgroep.
Verder komt Rockstart nooit met Lauchtitels GTA 6 gaat pas in 2023 komen.
Ik heb niets met GTA online, dus ik vind het ook niet boeiendmaar ik snap de keuze wel.
Toen ik het Rockstar logo zat ging ik even op het puntje van de stoel zitten, helaas werd het al snel duidelijk dat het een grote teleurstelling was.. Even gaf Rockstar iedereen veel hoop, irriteert me echt ontzettend dat ze GTA5 alweer opnieuw uitbrengen. Voor de laadtijden hoeven ze het niet te doen want als je een externe ssd aan een Xbox One X of Ps4 Pro hebt hangen laad de game in 2 min in.
Doe gewoon net zoals Smart Delivery en kom verder met een nieuwe game.
Doe gewoon net zoals Smart Delivery en kom verder met een nieuwe game.
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2020 08:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gelukkig kan de prijsdiscussie doorgaan. 😉
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat ik de PS5 zou kopen, dat stond al vast.
Alleen nu met alle games die ik gezien heb, heb ik niet gelijk de behoefte om hem al vanaf de eerste minuut na lancering in huis te willen hebben. Vooralsnog geen games die ik perse moet hebben.
Horizon zag er tof uit, maar komt niet dit jaar.
Spiderman op de PS4 was echt een gaaf spel, verwacht op de de PS5 niet anders.
Maar om nu direct te pre-orderen..... nehh
Alleen nu met alle games die ik gezien heb, heb ik niet gelijk de behoefte om hem al vanaf de eerste minuut na lancering in huis te willen hebben. Vooralsnog geen games die ik perse moet hebben.
Horizon zag er tof uit, maar komt niet dit jaar.
Spiderman op de PS4 was echt een gaaf spel, verwacht op de de PS5 niet anders.
Maar om nu direct te pre-orderen..... nehh
wijze woorden
Dat ding komt hier gewoon dag 1 te staan. Het zal me eerlijk gezegd een worst wezen of er veel launch games zijn maar ik ga toch niet meer op een trage console spelen als je ook op het nieuwste van het nieuwste je games kunt doen...
Ben wel benieuwd naar de headset en ook de prijs uiteraard.
wijze woorden
Verwijderd
Het design van die console is...speciaal. Moest eerst denken aan de Tower of Sauron 
:fill(white):strip_exif()/f/image/M5DMPdBg9pwDtuFFA1ACAXmP.png?f=user_large)
Misschien dat ik het gemist heb, maar verder hebben we helemaal geen harde specs gekregen? Ook niets rond bijgewerkte game subscription plans om de strijd aan te gaan met de game pass.
:fill(white):strip_exif()/f/image/M5DMPdBg9pwDtuFFA1ACAXmP.png?f=user_large)
Misschien dat ik het gemist heb, maar verder hebben we helemaal geen harde specs gekregen? Ook niets rond bijgewerkte game subscription plans om de strijd aan te gaan met de game pass.
de harde specs zijn al een paar weken geleden heel uitgebreid released.
wijze woorden
Verwijderd
Toch wat tegenvallend voor mij. Vind het design meer lijken op een luxe router, zoals op de frontpage ook terecht was opgemerkt. Maar goed, verstop hem wel achter de tv als ik besluit hem ooit te kopen.
De games springen er ook nog niet echt uit, dus bij de launch koop ik hem zeker weten nog niet, daarvoor is het nog te karig.
De games springen er ook nog niet echt uit, dus bij de launch koop ik hem zeker weten nog niet, daarvoor is het nog te karig.
Voor de exclusives gaat ie er wel komen. Ik hoop bij release een zwarte versie maar dat zal wel niet. Het design vind ik minder, maar goed who cares hij gaat toch de kast in.
This is the Way.
Ik heb er juist een heel positief gevoel aan overgehouden. Veel nieuwe projecten waar ik enthousiast/nieuwsgierig van werd zoals Kena, Returnal en Project Athia, Deathloop, Solar Ash en Pragmata. Tel daar bekende namen bij op zoals HZD, R&C, Hitman en Resident Evil en mij heb je wel hoor.
Ik vind het design wel tof, maar niet echt tijdloos denk ik. Wat mij betreft zijn qua design de belangrijkste vragen hoe groot het ding is (past het in mijn TV meubel) en of de koeling goed is (PS4 pro is een ramp natuurlijk)
Verder had ik graag meer geweten over wat ze gaan doen op audio gebied, dat voegt voor mij namelijk enorm veel toe aan beleving (persoonlijk meer dan HDR of raytracing)
Ik vind het design wel tof, maar niet echt tijdloos denk ik. Wat mij betreft zijn qua design de belangrijkste vragen hoe groot het ding is (past het in mijn TV meubel) en of de koeling goed is (PS4 pro is een ramp natuurlijk)
Verder had ik graag meer geweten over wat ze gaan doen op audio gebied, dat voegt voor mij namelijk enorm veel toe aan beleving (persoonlijk meer dan HDR of raytracing)
psn: jagermeistertim
Ik vind de ps5 mooi. Onbekend en gedurfd.
Zeker die gekke air vents die over de hele console lopen.
[ Voor 41% gewijzigd door DeeSung op 12-06-2020 08:40 ]
Alle gamer hardware ziet er zo uit toch?! Ik mis de knipper lichtjes.DeeSung schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:39:
Ik vind de ps5 mooi. Onbekend en gedurfd.
[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 12-06-2020 08:43 ]
Ik was erg onder de indruk over Little Devil Inside, de stijl sprak mij erg aan, kreeg er een beetje Zelda gevoel bij.
https://youtu.be/RDXbjqpuG70
:strip_exif()/f/image/qKVf8RZL4ZiOIACYqgD5CkIj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qKVf8RZL4ZiOIACYqgD5CkIj.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zB7Yr94Lg95Tp5Fgl5Q6tiGB.jpg?f=user_large)
Dag later, nu herken ik dat spel pasDoubleDutch schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:44:
Ik was erg onder de indruk over Little Devil Inside, de stijl sprak mij erg aan, kreeg er een beetje Zelda gevoel bij.
https://www.kickstarter.com/projects/ldi/little-devil-inside
Dat was een kickstarter van een paar jaar geleden
Die vergat ik nog inderdaad! Ook heel tof.DoubleDutch schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
psn: jagermeistertim
Ik hoop eigenlijk dat ze net zoals bij de PS2 je de keuze hebt uit meerdere kleuren bij launch.
Waarom zouden ze dat niet doen. Qua investeringen valt het wel mee en ik denk dat het ze een hoop extra verkopen op levert.
Waarom zouden ze dat niet doen. Qua investeringen valt het wel mee en ik denk dat het ze een hoop extra verkopen op levert.
Dit topic is gesloten.
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden