Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Nog minder dan een halve dag te gaan :> :D

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Kalder schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:05:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBPBExPWUccP_aWe2YQqyq2O6c8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4pLDbvqD8A8T8IjSD5cDhZu0.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Games, prijs en console reveal lijkt me allemaal iets teveel voor vandaag als je mij vraagt. Ik persoonlijk geloof ook helemaal niet dat ze een prijs zullen tonen. Een console reveal ook niet (misschien een teasertje aan het einde).

Ze hebben meerdere events dus nee ik verwacht dat dit puur om games gaat. Console reveal zal waarschijnlijk ook samen gaan met UI en andere software tech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kalder schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:05:
Lekker op de bank in slaap vallen om half 10 vanavond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:04:
[...]

Dit dus, gewoon nuchter en te vaak dikke beelden gezien, maar uiteindelijk bij de release of ver daarvoor knallen ze de resolutie omlaag.
Wat heeft dat nou weer te maken met de resolutie of compressie van een stream waar je eerst over zat te klagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:34
Design maybe, prijs neh.

Als ze dik materiaal tonen is het al genoeg voor vanavond. Staan meerdere event(s) gepland, men moet het spreiden, of wij dat nu leuk vinden of niet. Moeten dan ook niet te veel verwachten wat andere zaken betreft.

Vanavond gaat het om games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:52
De reveal is gewoon op je tv te zien neem ik aan? Via het YouTube kanaal van bijvoorbeeld IGN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:30
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:08:
[...]

Nou je wordt vanzelf wakker gemaakt door je PS4. Als je de events functie heb aangemeld en rest mode aanstaat tenminste. Dan gaat je PS4 vanaf 22u automatisch starten met spelen van de stream, ook al staat ie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:10:
[...]

Wat heeft dat nou weer te maken met de resolutie of compressie van een stream waar je eerst over zat te klagen :?
Genoeg, maar laat maar, Lets agree to disagree.
Hier kan ik in ieder geval niet meer hyped worden van wat (CGI) trailers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Segafreak83 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Tegelijkertijd heb ik het idee dat je heel erg hyped bent gezien je activiteit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Trishul schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Nou je wordt vanzelf wakker gemaakt door je PS4. Als je de events functie heb aangemeld en rest mode aanstaat tenminste. Dan gaat je PS4 vanaf 22u automatisch starten met spelen van de stream, ook al staat ie uit.
Een fanboy als ik wel, maar lang niet iedereen. Ik zou toch wel een klein beetje balen dan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Op dat punt valt er niets te disagree-en, want CGI/in-engine renders, of getoond op een PC 'maar zo wordt het op onze console ook precies ongeveer..!1!!' .. etc, neem ik ook met een korrel zout.

Maar dat de stream vnvd in 1080 wordt, zal me echt een worstje wezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Kenny_026 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:13:
[...]

Tegelijkertijd heb ik het idee dat je heel erg hyped bent gezien je activiteit hier.
Voor de console zelf en de prijs ja. Games komen later wel, al helemaal als ze pas ergens in 2022 uit gaan komen.

Speel liever iets wat er nu is, ipv maanden wachten, hypen en dat het dan tegenvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Je kan het beste geen verwachtingen hebben, want dan valt het altijd mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Segafreak83 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:17:
[...]

Voor de console zelf en de prijs ja. Games komen later wel, al helemaal als ze pas ergens in 2022 uit gaan komen.

Speel liever iets wat er nu is, ipv maanden wachten, hypen en dat het dan tegenvalt.
Ja dat snap ik helemaal. Sterker nog, als ik zie wat ik de afgelopen maanden gespeeld heb (last of us, witcher) dan denk ik zelfs dat de nieuwe generatie dit jaar heel niet hoeft te komen van mij.

Andere kant... als consolegamer zijn dit toch de spannendste tijden die we eens per 8 jaar meemaken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
ion schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:19:
Je kan het beste geen verwachtingen hebben, want dan valt het altijd mee.
Tsja zo zit ik helemaal niet in elkaar..

Ik hype graag over iets, super enthousiast, net zoals dat ik ontzettend op iets kan afknappen als het dan tegenvalt.

Ik kan niet heel droog en saai naar iets kijken.

Wohooooo!!!! Battlefield 5, WW2!!! *O* *O* *O*

@^#^#you Battlefield 5 met je "ww2" :( :( :(

Ik leef liever op een emotional rollercoaster, dan op een startstop metrolijntje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik hoop vooral dat we vanavond kunnen pre-orderen, maar ik ben bang dat we dan eerst moeten wachten op de prijs en dat is een beetje kat- en muisspel tussen Sony en Microsoft volgens mij.

Met de geruchten dat Microsoft ook nog een 'lite' console uit gaat brengen die 1080p target ipv 4k, kan ik me voorstellen dat zij de series X wat meer als 'premium' in de markt gaan zetten en dat Sony daar dan graag iets onder gaat zitten. Sowieso verwacht ik niet dat de PS5 meer dan 500,- wordt. Met de PS4 was 400 de sweetspot, en 600 voor de PS3 was echt te veel voor de meeste mensen.

Ik hoop wat games betreft vanavond wat casual 'spektakel' games te zien. Motorstorm was echt een game die mij enthousiast maakte voor de PS3. Of een game als Jet Set Radio, Splatoon: iets dat je gemakkelijk even oppakt met een sterke visuele stijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:08
Kenny_026 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:20:
[...]
Andere kant... als consolegamer zijn dit toch de spannendste tijden die we eens per 8 jaar meemaken?
Jep, en dat blijft spannend tot en met het moment dat je de console thuis krijgt. Je pakt hem in alle enthousiasme uit, doet de geur op van nieuw materiaal. Je voelt je echt weer kind die een cadeau uitpakt. Alles aansluiten en installeren. Je bladert door alle nieuwe mogelijkheden van het UI en het kriebelt om alles uit te proberen. Maar eerst die nieuwe game erin doen die je erbij besteld had.

... Maar dan komt je vriendin binnen omdat het nieuwe seizoen van "90 days teen mom on Robinson Island" op TLC is begonnen...

... en zit je maar weer een beetje op je telefoon te scrollen op de bank.

:-(

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
Raem schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:31:
[...]

Jep, en dat blijft spannend tot en met het moment dat je de console thuis krijgt. Je pakt hem in alle enthousiasme uit, doet de geur op van nieuw materiaal. Je voelt je echt weer kind die een cadeau uitpakt. Alles aansluiten en installeren. Je bladert door alle nieuwe mogelijkheden van het UI en het kriebelt om alles uit te proberen. Maar eerst die nieuwe game erin doen die je erbij besteld had.

... Maar dan komt je vriendin binnen omdat het nieuwe seizoen van "90 days teen mom on Robinson Island" op TLC is begonnen...

Die gaat ze dan maar lekker op de iPad of TV boven kijken. Heel gauw opsodemieteren. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:11
[...]

Dan kijkt zij dat maar op haar telefoon/tablet/laptop, want die optie is er.
Er is geen optie dat jij je PS5 op je telefoon aansluit en kan gebruiken. O-)

PSN: Redrafted

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Dan gaat ze maar mooi beneden in de huiskamer zitten. :D

Mancaves rulez :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Sorry, maar that shit ain't gonna fly..

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/spfi6nabVuq5y/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ArthurMorgan schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:34:
[...]

Dan gaat ze maar mooi beneden in de huiskamer zitten. :D

Mancaves rulez :P
Ik game juist veel vaker sinds ik mijn mancave naar de woonkamer heb verhuisd. Even snel een game opstarten is er nu veel eerder bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
hahaha mooi inderdaad, opsoute met je series, op dat moment komt er vrijwel niets tussen en al helemaal niet dat soort vrouwen nonsens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:35:
[...]

Ik game juist veel vaker sinds ik mijn mancave naar de woonkamer heb verhuisd. Even snel een game opstarten is er nu veel eerder bij.
Ik game ook liever beneden in de woonkamer. Heb wel wat retroconsoles in een kamer boven staan, maar vind ik toch ongezellig om daar de hele avond te zitten.

Overigens gaat de situatie die ik omschreef bij mij gelukkig ook niet op hoor. :P Mijn vriendin hielp me er gisteravond zelfs nog even aan herinneren dat vanavond de stream is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:33:
[...]

Dan kijkt zij dat maar op haar telefoon/tablet/laptop, want die optie is er.
Er is geen optie dat jij je PS5 op je telefoon aansluit en kan gebruiken. O-)
..En dan komt zij heel bijdehand: Maar er is toch dat 'Remote play'? :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

BigF25 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:55:
@Wootism
Waarom niet? Sommige mensen zijn er wat nuchterder in. Grotendeels zijn we het wel, zullen altijd mensen zijn die eerst overtuigd moeten worden, na vanavond typen we verder! :D
Nuchter zijn snap ik, ben ik ook.
Maar aangeven dat er weinig te zien is op een 1080p stream... dan is er toch iets ernstig mis met je :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Wootism schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:38:
[...]

Nuchter zijn snap ik, ben ik ook.
Maar aangeven dat er weinig te zien is op een 1080p stream... dan is er toch iets ernstig mis met je :p
Nounou, het doet wel afbreuk aan het wow-nextgen graphics gevoel.
Gelukkig komen ze naderhand wel als 4K etc online :)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:11
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:37:
[...]

..En dan komt zij heel bijdehand: Maar er is toch dat 'Remote play'? :>
Dat jij dat nou hebt verteld is ook niet slim!
Daarnaast moet je toch een eerste setup op de tv uitvoeren. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 17:46
Ik zou het eigenlijk wel vet vinden als ze Lego Star Wars Saga tonen. Wil het niet per se voor de PS5 maar de game wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Basekid schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:52:
Ik zou het eigenlijk wel vet vinden als ze Lego Star Wars Saga tonen. Wil het niet per se voor de PS5 maar de game wel
Say whut?

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je [img]en[/img] voor en na je gif linkje zet, doet ie t wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:55:
[...]

Als je [[URL=" en "]Afbeelding[/URL]] voor en na je gif linkje zet, doet ie t wel :>
Haha, weet ik. Deze dus niet gek genoeg. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:56:
[...]

Haha, weet ik. Deze dus niet gek genoeg. :P
Lol, en dan verkloot ie de mijne ook nog (als je m quote) _O-

[img ] en [/ img]

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 11-06-2020 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hah, ik bedoel dat ik het tof zou vinden als ze qua games Lego Star Wars: The Skywalker Saga tonen. Niet omdat ik deze game per se wil zien op de PS5, maar omdat ik de game gepresenteerd wil zien. Misschien heb ik geluk en gebruiken ze vanavond om iets qua gameplay te tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-10 13:23
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:11:
De reveal is gewoon op je tv te zien neem ik aan? Via het YouTube kanaal van bijvoorbeeld IGN?
Er is een PS event die je kan joinen op je PS4 zelf. Maar zal vast ook via allerlei andere kanalen te zien zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
@Basekid
hahaha, niet om je uit te lachen maar ik mag hopen dat Sony dit moment niet gebruikt om lego games te tonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Henkie_NtA ik heb geen PS4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@Piet_Piraat7 Ja gewoon YT kanaal van PS zelf. Ik heb 'm op mijn PS4 ingesteld onder Events. Dan gaat je PS4 automatisch aan als het zover is. Gemak dient de mens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
nioz schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:27:
Sowieso verwacht ik niet dat de PS5 meer dan 500,- wordt. Met de PS4 was 400 de sweetspot, en 600 voor de PS3 was echt te veel voor de meeste mensen.
Op Gamer.nl ook al zo'n drama artikel over de prijs van de nieuwe consoles. De PS3 launch met €600 is 14 jaar geleden. Als we daar inflatie overheen gooien zou nu een prijs van €800 gerechtvaardigd zijn.

In tijden waarin nieuwe telefoons voor €1200 worden aangeboden is €600 voor de PS5 in mijn ogen nog altijd een goede deal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:02:
@Piet_Piraat7 Ja gewoon YT kanaal van PS zelf. Ik heb 'm op mijn PS4 ingesteld onder Events. Dan gaat je PS4 automatisch aan als het zover is. Gemak dient de mens.
Kom op Bram, doe nou niet alsof dat ding niet al 5 uur van tevoren bij jou aan staat en jij al klaar zit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-10 13:23
Hehe, zo zie je maar weer dat je altijd moet oppassen met aannames. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kunnen we er niet een poll van maken voor de prijs? :) ik gok € 500.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:03:
[...]

Kom op Bram, doe nou niet alsof dat ding niet al 5 uur van tevoren bij jou aan staat en jij al klaar zit :>
Plus backup op iPad, laptop, en extra backup via smartphone 4G voor als de vaste lijn uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:56
Chic de Friemel schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:03:
[...]

Op Gamer.nl ook al zo'n drama artikel over de prijs van de nieuwe consoles. De PS3 launch met €600 is 14 jaar geleden. Als we daar inflatie overheen gooien zou nu een prijs van €800 gerechtvaardigd zijn.

In tijden waarin nieuwe telefoons voor €1200 worden aangeboden is €600 voor de PS5 in mijn ogen nog altijd een goede deal!
en een auto is 100.000 totaal ander product dus kan niet echt met elkaar vergelijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trishul schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:07:
[...]

Plus backup op iPad, laptop, en extra backup via smartphone 4G voor als de vaste lijn uitvalt.
Heeft de buren ook alvast even ingeseind 'voor het geval dat' en 'dat het kan zijn dat ik even langskom vanavond' :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Andersom was de PS2 bij launch omgerekend ook al 600 euro, dat naar PS3 en naar PS4 doortrekken, zou je weinig inflatie hoeven te gebruiken, dat de prijs wederom ~600 zal zijn. Nu maar hopen dat er ook weer een GT edition komt, ik wil weer een limited steel edition :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
Misschien handig om wat links voor de livestream te pinnen?

YouTube: PS5 Reveal Event Livestream (Gamespot)
YouTube: Watch Sony's PS5 games event live (CNET)
YouTube: YouTube (Yongyea)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
[...]

Mijn rekenmachine was €10, dus dan vind ik €600 voor een PS5 toch best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:08:
[...]

Andersom was de PS2 bij launch omgerekend ook al 600 euro, dat naar PS3 en naar PS4 doortrekken, zou je weinig inflatie hoeven te gebruiken, dat de prijs wederom ~600 zal zijn. Nu maar hopen dat er ook weer een GT edition komt, ik wil weer een limited steel edition :D
Wow dat is lang geleden... Jouw naam ken ik nog, ik denk van GT5 of GT6??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Ik vind 600 ook prima, en heb de PS3 ook gewoon voor 600 gekocht destijds, maar ik weet niet of dat voor het gros van de consumenten ook 'prima' is. De prijs van games zelf bewijst volgens mij ook dat de 'prijs verwachting' van consumenten belangrijker is dan inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik verwacht er niet zoveel meer van, dan min of meer een grote upgrade van de Sony PlayStation 4 Pro, wat dan nu de nieuwe basis wordt voor de komende in ieder geval vijf jaar.

De Sony PlayStation 3 (Cell processor) was de eerste Sony HDMI console, wat alles naar HD beeld tilde. Echt een vooruitgang.
De Sony PlayStation 4 bracht de overstap naar X86-architectuur en echt goede graphics op 1080p 60 FPS en 4K (checkerboard rendering). Dit was vooral voor veel ontwikkelaars een warm welkom.
De Sony PlayStation 4 Pro deed hier een schepje bovenop met verbeterde 4K performance en uiteraard meer detail op 1080p.
De Sony PlayStation 5 wordt eigenlijk een soort 'Pro Pro' in een nieuw jasje. De grootste wijziging is dat we af zijn van de trage HDD en eindelijk naar SSD gaan. Verder vooral mooiere graphics op 4K. De CPU en de GPU verschillen met de concurrent lig ik niet zo wakker van, dit was met de Pro en XBOX One X ook al. Als er maar originele games en exclusives blijven komen die we van Sony gewend zijn. Ik ben dus vooral benieuwd naar de games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001

justifire

Shut up and squat !!

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:56:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk het laatste, zag het gisteren op AD.nl ook al voorbij komen.
Mainstream media roepen wat dit soort dingen altijd maar wat en als 1 het roept, neem de rest van de kudde het klakkeloos over :F
Zolang het niet op de frontpage van Tweakers.net staat neem ik het altijd maar met een korreltje zout.
Weet wel dat Gerard Ekdom fervent gamer is en hij wel vaker primeurtjes heeft rondom nieuwe games (CoD en FIFA bijvoorbeeld) dus who knows ...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Raem schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Mijn rekenmachine was €10, dus dan vind ik €600 voor een PS5 toch best veel.
Mijn vergelijking was misschien kort door de bocht, ik doelde meer op de prijsstijging.

Medio 2006 was een high end mobiele telefoon circa €500-€600. Deze zijn in 14 jaar tijd qua prijs dus verdubbeld, maar van een gameconsole verwachten wij dat deze eeuwig op hetzelfde prijsniveau blijft danwel goedkoper wordt. Dat is m.i. niet realistisch, alle artikelen worden over het algemeen duurder alleen al door inflatie, ook jouw rekenmachine van €10.

De vergelijking mobiele telefoons met gameconsoles is trouwens toch ook niet zo heel gek? Beide consumentenelektronica die veel functies delen en ooit op hetzelfde prijsniveau lagen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik kijk meer uit naar de reacties over de stream straks dan naar de stream zelf eigenlijk. :+

Ik verwacht een aantal "wat een kutgames" (lees: ze durven games uit te brengen in een genre welke ik niet leuk vind)

of

"Het lijkt wel of alles op 25 fps loopt!!" om vervolgens te linken na een stukje van 2 seconden waar ws de stream even hapert.

En

Omg omg omg omg so hyped!!!! Ze komen met [titel deel 3 remake in 2025]

"Als dit next gen moet zijn dan houd ik het wel bij de PS4/Xbox/pc"

"Haha en dit moet superieur aan de pc zijn lolz!!"

"Sony is arrogant, ze gaan failliet" (nadat iemand niet precies dát gezien heeft wat ze wilde)

En nog veeeel meer meningen die als feiten weggezet worden. Kan niet wachten. :+

En natuurlijk @poor Leno die de stream niet gezien heeft vanwege stroomstoring in zijn regio. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:42

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Chic de Friemel schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:26:
[...]

Mijn vergelijking was misschien kort door de bocht, ik doelde meer op de prijsstijging.

Medio 2006 was een high end mobiele telefoon circa €500-€600. Deze zijn in 14 jaar tijd qua prijs dus verdubbeld, maar van een gameconsole verwachten wij dat deze eeuwig op hetzelfde prijsniveau blijft danwel goedkoper wordt. Dat is m.i. niet realistisch, alle artikelen worden over het algemeen duurder alleen al door inflatie.

De vergelijking mobiele telefoons met gameconsoles is trouwens toch ook niet zo heel gek? Beide consumentenelektronica die veel functies delen en ooit op hetzelfde prijsniveau lagen.
Mwah, denk dat het de klantenpool van telefoons veeeeeeel groter is dan een relatief kleine markt van consoles. Maken ze de prijs van de nieuwe generatie hoger dan €500 dan haken heel veel klanten af.

[ Voor 5% gewijzigd door OzzieMann op 11-06-2020 11:29 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Flagg schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:26:
Ik kijk meer uit naar de reacties over de stream straks dan naar de stream zelf eigenlijk. :+

Ik verwacht een aantal "wat een kutgames" (lees: ze durven games uit te brengen in een genre welke ik niet leuk vind)

of

"Het lijkt wel of alles op 25 fps loopt!!" om vervolgens te linken na een stukje van 2 seconden waar ws de stream even hapert.

En

"Sony is arrogant, ze gaan failliet" (nadat iemand niet precies dát gezien heeft wat ze wilde)

En nog veeeel meer meningen die als feiten weggezet worden. Kan niet wachten. :+

En natuurlijk @poor Leno die de stream niet gezien heeft vanwege stroomstoring in zijn regio. :P
Kan je hier geen bingo kaart van maken? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Flagg schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:26:

of

En

_O-

Je vergeet: OMgz er zat een pixel scheef!! Wat een Sony faiL!!!1 Hurrdurrr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Raem schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:46:
[...]

Achteraf betalen kan bij bol ook via ideal. Maar kan zijn dat ze met dergelijke hoge bedragen dat uitschakelen?
Ik kies in ieder geval bij pre-orders bij bol altijd voor achteraf betalen.
Tegenwoordig schakelen ze achteraf betalen uit bij consoles. Dit omdat als iets schaars is, iedereen het overal maar besteld en dan later terugstuurt, wat deze winkels alleen maar geld kost. Ik verwacht dus dat je pre-orders meteen zal moeten betalen en de gameshops wel zal kunnen pre-orderen met aanbetalen. Ik zou iedereen altijd adviseren dit met CC te doen, er vallen nogal wat bedrijven om de laatste jaren, met iDeal ben je dan je geld kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga en wil trouwens geen cent meer betalen dan €500,-

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/fbe0a3e2676219d40c0a5a4bd732e7b0/tenor.gif

denk ik nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trishul schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Wow dat is lang geleden... Jouw naam ken ik nog, ik denk van GT5 of GT6??
Zal dan GT5 zijn geweest, ik heb GT6 niet bijzonder veel gespeeld kan ik me herinneren (daarna kwam sport).

Deze heb ik nog steeds, was de vaste races die we deden, ik reed met die bak erachter :P
https://tweakers.net/i/5w...ByqGzQV1.jpg?f=user_large

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:34:

[Afbeelding]

denk ik nog steeds
Speciaal voor jou, 549,99 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 12:57
Ik ga uit van 600 euro. Wil dan wel de premium editie mocht die er komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BigF25 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:39:
[...]

Speciaal voor jou, 549,99 d:)b
Dan ga ik echt zo hard een boos mailtje of twee sturen! :(

(..daarom kan ik DICE ook niet meer mailen en mag ik niet binnen 100m van het hoofdkantoor in Stockholm komen :X)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-10 20:00

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Exxus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:41:
Ik ga uit van 600 euro. Wil dan wel de premium editie mocht die er komen :)
Ja ach, 500 of 600,-... Die 100,- voor een console die 8-10 jaar mee gaat vind ik persoonlijk 'geen geld' als je het vergelijkt met de telefoons die mensen tegenwoordig ieder jaar voor het dubbele aanschaffen. Of ja op krediet dan hé. Blij dat ik niet zo leef.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 12:57
Kuusj schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:44:
[...]

Ja ach, 500 of 600,-... Die 100,- voor een console die 8-10 jaar mee gaat vind ik persoonlijk 'geen geld' als je het vergelijkt met de telefoons die mensen tegenwoordig ieder jaar voor het dubbele aanschaffen. Of ja op krediet dan hé. Blij dat ik niet zo leef.
Eens hoor. En die telefoon halen ze dan ook nog eens ieder jaar :)
Ik hou zelf rekening met 600, minder is meegenomen, meer is jammer maar gaat mij niet tegenhouden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:34:

[Afbeelding]

denk ik nog steeds
Scoop: PS5 wordt € 509,- met € 12,50 verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:50:
[...]

Scoop: PS5 wordt € 509,- met € 12,50 verzending.
Nouja dat zou ik dan nog wel doen..

Nee! Gewoon een principe kwestie :(

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 11-06-2020 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Nouja dat zou ik dan nog wel doen..
En ik maar denken dat je principes had

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb ik ook! Had t al veranderd! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:36:
[...]

Zal dan GT5 zijn geweest, ik heb GT6 niet bijzonder veel gespeeld kan ik me herinneren (daarna kwam sport).

Deze heb ik nog steeds, was de vaste races die we deden, ik reed met die bak erachter :P
https://tweakers.net/i/5w...ByqGzQV1.jpg?f=user_large
Dat zal dan GT5 zijn geweest ja. Ook een legendarische game. Mooie tijden waren dat, in GT5, met een Mazda 787B, cockpit view, Nürnburgring, dat geluid en die grote revmeter die steeds zo snel naar rechts uitslaat... Toen ik GT Sport opstartte keek ik als eerste bij de dealer naar de 787B, target om voor te sparen.
GT trademark is geregistreerd op 4 juni (oorspronkelijke datum van het event) dus dat beloofd wat! Kan ook zijn dat ze GT Sport als GaaS brengen naar de PS5 op release met natuurlijk de usual suspects zoals boost naar 4K60/4K90/4K120 en een hoop auto's en tracks erbij.
Polyphony heeft al GT Sport gedemonstreerd op 8K120, maar die draaide dan wel op 4x PS4 Pro's aan elkaar gekoppeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Als de exclusives niet mijn ding zijn die gepresenteerd worden voordat de console beschikbaar komt, dan ga ik denk ik voor het eerst een jaar wachten. De PlayStation 4 had ik ook op 29 november 2013, maar ik heb het eerste jaar eigenlijk alleen BF4, FIFA 14 en The Last Of Us Remastered gespeeld, omdat er geen exclusive was die mijn interesse trok. Voor de PlayStation 4 heb ik nog stapels backlog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-10 12:17
Sorry hoor, maar als ik tijdens het kijken van de stream niet de buffer van mijn SSD (5 TBps) zie vullen dan is alles gelogen en heeft de PS5 gewoon weer een harde schijf erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Friendly reminder dat de stream in 1080p 30fps zal zijn:
Now that the event is confirmed for June 11, I wanted to add that this pre-taped program will be broadcast at 1080p and 30 frames per second.
https://blog.playstation....-future-of-gaming-on-ps5/

Voordat mensen reageren dat het er minder goed uitziet dan verwacht ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001

justifire

Shut up and squat !!

Paprika schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:56:
Sorry hoor, maar als ik tijdens het kijken van de stream niet de buffer van mijn SSD (5 TBps) zie vullen dan is alles gelogen en heeft de PS5 gewoon weer een harde schijf erin zitten.
Daarom is de stream ook op 1080p
Anders gaat het internet kapot :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het handig als we weten waar je de PS5 straks kan preorderen zonder eerst te betalen. Ik zag hier al een paar winkels voorbij komen zoals Mediamarkt enzo. Misschien een leuke toevoeging voor in de topicstart?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:01:
Misschien is het handig als we weten waar je de PS5 straks kan preorderen zonder eerst te betalen. Ik zag hier al een paar winkels voorbij komen zoals Mediamarkt enzo. Misschien een leuke toevoeging voor in de topicstart?
Nee, dat gaan we dus niet doen. Daarmee verkleinen we de kans dat we er zelf eentje kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:55
Ja toen, nu niet meer. Ik kan ook geen enkele shop meer van ze vinden, in het verleden heb ik ook nog wel via Sony een telefoon en koptelefoon gekocht.

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 11-06-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:22
Hier ook erg spannend! Mijn PS3 kocht ik met Killzone. Dit was niet op de release trouwens.
De PS4 had ik de Killzone bundel op de release. Hierin zaten 2 controllers, Killzone Shadowfall en die Kut camera voor 499. Deze direct verkocht voor 50 euro in de mediamarkt. Want ze hadden ze geen voorraad en iemand daar wilde hem perse hebben. Ik had hier totaal geen interesse in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxPCkiGhAgiVOgqP_i1jYJaqp7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcHFb8IWp0LYbCbBhFgPx8zI.jpg?f=fotoalbum_large

Opzich hoop ik dat Guerrilla Games weer een mooie game voor ons heeft op de release date.
Verder Gran Turismo op de release zou geweldig zijn. Dit is wel een echte system seller.
Drive club moest dit voor de PS4 doen. Dat is uiteindelijk een goeie game geworden, maar had een moeilijke start.

Wellicht hebben ze een battle royale ontwikkeld exclusief voor PS5. Hoewel ik er niet op zit te wachten is de genre nog steeds heel populair.

Ik heb er zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:03:
[...]

Nee, dat gaan we dus niet doen. Daarmee verkleinen we de kans dat we er zelf eentje kunnen bemachtigen.
Je bent en blijft een egoïst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marktplaats is ook altijd wel een goeie plek voor als je niet wilt pre-orderen.
Of je melden bij mij via DM na release :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 06:41
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:04:
Hier ook erg spannend! Mijn PS3 kocht ik met Killzone. Dit was niet op de release trouwens.
De PS4 had ik de Killzone bundel op de release. Hierin zaten 2 controllers, Killzone Shadowfall en die Kut camera voor 499. Deze direct verkocht voor 50 euro in de mediamarkt. Want ze hadden ze geen voorraad en iemand daar wilde hem perse hebben. Ik had hier totaal geen interesse in.

[Afbeelding]

Opzich hoop ik dat Guerrilla Games weer een mooie game voor ons heeft op de release date.
Verder Gran Turismo op de release zou geweldig zijn. Dit is wel een echte system seller.
Drive club moest dit voor de PS4 doen. Dat is uiteindelijk een goeie game geworden, maar had een moeilijke start.

Wellicht hebben ze een battle royale ontwikkeld exclusief voor PS5. Hoewel ik er niet op zit te wachten is de genre nog steeds heel populair.

Ik heb er zin in!
Haha exact dezelfde bundle had ik ook. Toevallig kwam van de week de vrouw aan met die doos, die was een kast aan het leegruimen: "Kan deze doos weg?"

Na zoveel jaren mocht die doos wel weg, want eind van het jaar komt er een nieuwe doos voor in de plaats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:05:
Marktplaats is ook altijd wel een goeie plek voor als je niet wilt pre-orderen.
Of je melden bij mij via DM na release :+
Dan heb je een PS5 voor 2000 Euro zeker. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:55
Nee.
Sony heeft nog geen prijs bekendgemaakt van de PlayStation 5 en Game Mania heeft ook nog geen informatie over de prijs. In een interview heeft Sony alleen gezegd dat "de prijs aantrekkelijk [zal zijn] voor gamers in het licht van de geavanceerde functieset." Uiteraard wordt jouw aanbetaling van €50 in mindering gebracht op de uiteindelijke prijs van de PS5. Je betaalt dus niets extra. Mocht je jouw reservering willen annuleren, krijg je je aanbetaling terug in cash. Je zit dus nergens aan vast!
https://www.gamemania.nl/...on-5/144093_playstation-5
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:06:
[...]

Bij mij voor minder. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 11-06-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:06:
[...]
Haha nou dat is wel heel stevig, dat durf zelfs ik niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Jumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:52:
Als de exclusives niet mijn ding zijn die gepresenteerd worden voordat de console beschikbaar komt, dan ga ik denk ik voor het eerst een jaar wachten. De PlayStation 4 had ik ook op 29 november 2013, maar ik heb het eerste jaar eigenlijk alleen BF4, FIFA 14 en The Last Of Us Remastered gespeeld, omdat er geen exclusive was die mijn interesse trok. Voor de PlayStation 4 heb ik nog stapels backlog.
Ik wil eigenlijk op de eerste hardware revisie wachten tbh, tegen die tijd zijn er voldoende games die voor de ps5 ontwikkeld zijn, en mochten er koeling problemen komen, of ringen des doods, of weet ik veel wat dan mag de rest van de wereld die bugs eruit halen.

Ik moet (vroeg of laat) ook een 4k projector in het budget opnemen dus een half jaartje wachten kan een hoop schelen qua prijs.

Al kan een serieuze black Friday aanbieding wellicht de boel stiekem versnellen ( 4k projector in de aanbieding ofzo) prijs van de ps5 maak ik me niet zo druk om, maar 1500+€ voor een projector die enkel aan de ps5 hangt is dan wel weer een bedrag om over na te denken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:04:

[Afbeelding]

Ik heb er zin in!
Haha dit was bij mij, Wehkamp was net langs geweest. :P

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XDqjqwD/77-F2-E558-6320-4-BB0-B402-8-CED1-B9-A9-CCB-1-105-c.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:16:
[...]

Haha dit was bij mij, Wehkamp was net langs geweest. :P

[Afbeelding]
Wat een rare PS4 bundel met die pop erbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Kuusj schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:44:
[...]

Zeker geen geld en helemaal als je een console bij launch haalt. Dan haal je het meeste eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik herinner me nu trouwens weer hoe karig de launch line-up van PS4 was. Ik had geloof ik Shadow Fall, maar daar was je zo doorheen. Verder speelde ik Resogun en Contrast. Dat had Xbox een stuk beter voor elkaar toen. We hadden ook geen BC toen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exidil
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09-2021
Waar gaan jullie het pre-orderen? Wat is het beste kans om het op dag 1 te krijgen?
Ik heb het bij nedgame al gedaan maanden eerder, en nu is het al onmogelijk daar dus ben wel bang dat er veel mensen dat gedaan hebben en dat ik het dan niet op dag 1 krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

exidil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:21:
Waar gaan jullie het pre-orderen? Wat is het beste kans om het op dag 1 te krijgen?
Ik heb het bij nedgame al gedaan maanden eerder, en nu is het al onmogelijk daar dus ben wel bang dat er veel mensen dat gedaan hebben en dat ik het dan niet op dag 1 krijg.
Bij amazon lijkt mij je beste kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:39
ion schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:22:
[...]

Bij amazon lijkt mij je beste kans.
Bol.com werkt ook goed, ze bieden alleen gegarandeerde leveringen aan. Niets van back-orderen of dergelijke. Dat is persoonlijk bij vorige console launches altijd goed gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:21:
Ik herinner me nu trouwens weer hoe karig de launch line-up van PS4 was. Ik had geloof ik Shadow Fall, maar daar was je zo doorheen. Verder speelde ik Resogun en Contrast. Dat had Xbox een stuk beter voor elkaar toen. We hadden ook geen BC toen, helaas.
En Knack natuurlijk! Maar verder was dat wel jammer idd, PS3 niet veel beter.
Een van de redenen dat ik van de Ps5 launch line-up niet al te veel verwacht eigenlijk.
exidil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:21:
Waar gaan jullie het pre-orderen?
Bol, Amazon, Wehkamp en MediaMarkt.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 11-06-2020 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Zo heb de wekker gezet zodat ik het zeker niet vergeet vanavond 👌🏻
Ik hoop ook dat ze de console zelf ook laten zien, de gameplay zelf zal matig zijn, danku 1080p 30 fps

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:08:
[...]

Oh dat zou me zo gebeuren, ben vannacht om 3 uur wakker gebeld door de storingsdienst en weer om 4:30 gaan slapen om vervolgens om 6:50 weer op te staan, ik slaap nu al bijna :Z

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:29:
[...]

Oh dat zou me zo gebeuren, ben vannacht om 3 uur wakker gebeld door de storingsdienst en weer om 4:30 gaan slapen om vervolgens om 6:50 weer op te staan, ik slaap nu al bijna :Z
Ga dan nu ff tukkie doen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:51
bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:21:
Ik zou het nog niet zo erg vinden als de launch zelf karig is. Ik hoop vooral dat volgend jaar (2021) goed wordt.
Dat vond ik bij de ps4 een groter probleem dan de launch zelf. 2014 was echt matig.
Kol Nedra schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:28:
de gameplay zelf zal matig zijn, danku 1080p 30 fps
Ook niet overdrijven he...

[ Voor 14% gewijzigd door Anton.net op 11-06-2020 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Observer next-gen gameplay. Niet heel denderend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Donstil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:26:
[...]

En Knack natuurlijk! Maar verder was dat wel jammer idd, PS3 niet veel beter.
Een van de redenen dat ik van de Ps5 launch line-up niet al te veel verwacht eigenlijk.

[...]

Bol, Amazon, Wehkamp en MediaMarkt.
Bij Wehkamp en mediamarkt moet je al nooit kopen vanwege de aftersales.
Pagina: 1 ... 48 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden