Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Dat is net het verschil ik hou mijn mening over de concurrentie voor mij, nogmaals heb je mij ooit iets in het XSX topic zien posten over die console?

Dat ik een pro Playstation mening heb als liefhebber zijnde in het Playstation topic lijkt me niet zo'n probleem. Daarmee trap ik niemand tegen de schenen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
Donstil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:16:
[...]

Wat zeg je nu, is de PlayStation 5 een Volkswagen?
Was maar een klein voorbeeldje,kon net zo goed VAG zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Amaze86 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:15:@Donstil Als die fanboys in hun eigen topic blijven is er toch niks aan de hand.
Nou voor een zwevende kiezer zoals mijzelf leest dat niet fijn. Mist objectiviteit vaak.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:16:
Dat is net het verschil ik hou mijn mening over de concurrentie voor mij, nogmaals heb je mij ooit iets in het XSX topic zien posten over die console?

Dat ik een pro Playstation mening heb als liefhebber zijnde in het Playstation topic lijkt me niet zo'n probleem. Daarmee trap ik niemand tegen de schenen.
Punt is dat, zodra je hier iets zegt en/of een mening hebt die negatief kan worden geïnterpreteerd over Sony dan wel Playstation, ben je of direct een troll en staan er hier een aantal de popelen om direct hun hakken in 't zand te gooien en 't fanatiek te gaan verdedigen. Of de mening/'t gene wat gezegd is waar is of niet maakt dan niet eens meer uit.

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

justifire

Shut up and squat !!

Dit is toch een discussietopic ?
Of moet je lid zijn van de club als je hier iets wil posten ?
Ik post hier, ik post in het ssd topic, ik post op meerdere fora, nooit een probleem geweest.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

Dat werkt dus niet, dan modereer je dus in het voordeel van de Playstation, wat ook duidelijk te zien is (Maar dat is een andere discussie).

Verder worden ik en anderen meteen weggezet als trollen en fanboys/concurrenten.. Meteen weer veroordeeld. Terwijl beide prima naast elkaar kunnen bestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Niet zo zeuren mensen. Hoevaak lees ik wel niet in de XSX topic van “kunnen jullie deze discussie niet prive voeren, dan hoeft de rest het niet te lezen”. Dan gaat het vaak nog goed inhoudelijk aan toe, met vragen naar bronnen en niet klakkeloos maar posten en het niet kunnen bewijzen (zie laatste sluiting van die topic). Het is net alsof mensen daar bang zijn voor de waarheid, en al op hun achterste gaan staan als er überhaupt een persoon van de PS5 topic in komt, maar andersom moeten wij het geouwehoer en constante herhalingen van onderwerpen, weer aanhoren. We zouden eens moeten starten over die potato cam in de XSX topic, kijk hoe gauw sommigen in de verdediging schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

justifire

Shut up and squat !!

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:20:
[...]

Punt is dat, zodra je hier iets zegt en/of een mening hebt die negatief kan worden geïnterpreteerd over Sony dan wel Playstation, ben je of direct een troll en staan er hier een aantal de popelen om direct hun hakken in 't zand te gooien en 't fanatiek te gaan verdedigen. Of de mening/'t gene wat gezegd is waar is of niet maakt dan niet eens meer uit.
Sterker nog, je post wordt gewoon verwijderd als het niet in het straatje past van “alles is geweldig !”

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zucht.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nee je moet inzien dat het constant herhalen van je mening op een gegeven moment gaat irriteren. Vooral als het duidelijk is dat het alleen maar gedaan wordt om een reactie uit te lokken.

En je een positieve mening valt nu eenmaal anders dan een negatieve mening. Niet alles kun je goedpraten met 'het is een mening dus ik mag het blijven herhalen'.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2020 19:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:23:
Nee je moet inzien dat het constant herhalen van je mening op een gegeven moment gaat irriteren. En je een positieve mening valt nu eenmaal anders dan een negatieve mening.
Dat eerste geld zowel negatief als positief wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Nee je moet inzien dat het constant herhalen van je mening op een gegeven moment gaat irriteren. En je een positieve mening valt nu eenmaal anders dan een negatieve mening.
Pardon, je moet?! Nu wordt het helemaal mooi..

Wellicht moet jij dan een ander topic gaan modereren, want hier lukt dat niet objectief, dat mag duidelijk zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Geen 1 woord negatiefs kunnen zeggen of andere mening hebben zonder weggezet te worden als fanboy dan wel troll gaat ook irriteren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Jongens het is bijna 3 juni of 4 juni dan worden we nog blijer dan we nu zijn.

En dan meteen een preorder plaatsen....indien mogelijk. Eerst van het lange weekend genieten :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Amaze86 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:27:

En dan meteen een preorder plaatsen....indien mogelijk. Eerst van het lange weekend genieten :)
Nou ik houd mijn hart vast voor 3 juni. Dat wordt één grote shitshow hier. Ik heb er zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
justifire schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:23:
[...]

Sterker nog, je post wordt gewoon verwijderd als het niet in het straatje past van “alles is geweldig !”
Als dat zo zijn, dan was dit topic de helft korter geweest. Reacties worden weg gehaald als je gaat lopen trollen.
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Geen 1 woord negatiefs kunnen zeggen of andere mening hebben zonder weggezet te worden als fanboy dan wel troll gaat ook irriteren
Dan blijf je toch weg? Niet raar bedoeld maar dat is dan toch beter voor iedereen?

Ik snap werkelijk niet waarom mensen maar blijven posten terwijl je weet dat het in verkeerde aarde valt en er problemen van komen?

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:28:
[...]

Nou ik houd mijn hart vast voor 3 juni. Dat wordt één grote shitshow hier. Ik heb er zin in. :)
Hoezo zou dat een grote shitshow worden? Ik ben reuze benieuwd! En dat meen ik serieus!

De manier waarop jullie af en toe schrijven, daardoor roep je het ook over jezelf af hè.

[ Voor 3% gewijzigd door Segafreak83 op 28-05-2020 19:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Amaze86 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:27:

Nu je dat zo zegt besef ik mij ineens dat dit woensdag al is (al houd dat ook in dat het wel wat kort dag is voor de aankondiging), best nice.
Ik kan wel wat echt nieuws gebruiken, design, gameplay, kleurstelling.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 28-05-2020 19:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:29:
[...]

Als dat zo zijn, dan was dit topic de helft korter geweest. Reacties worden weg gehaald als je gaat lopen trollen.

[...]

Dan blijf je toch weg? Niet raar bedoeld maar dat is dan toch beter voor iedereen?

Ik snap werkelijk niet waarom mensen maar blijven posten terwijl je weet dat het in verkeerde aarde valt en er problemen van komen?
Dus omdat ik soms een andere mening heb dan de Sony fanatiekelingen moet ik maar weg blijven? Rare opmerking van een mod nogwel...

Je bevestigd dus eigenlijk dat alles maar Ja en Amen moet zijn hier

[ Voor 5% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 28-05-2020 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dat duurt nog bijna een week man :P en zolang Sony niets heeft aangekondigd ga ik er niet vanuit dat er 3-4 juni iets gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:33:
[...]

Dus omdat ik soms een andere mening heb dan de Sony fanatiekelingen moet ik maar weg blijven? Rare opmerking van een mod nogwel...

Je bevestigd dus eigenlijk dat alles maar Ja en Amen moet zijn hier
Dit dus :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:34:
Dat duurt nog bijna een week man :P en zolang Sony niets heeft aangekondigd ga ik er niet vanuit dat er 3-4 juni iets gaat gebeuren.
Ik eigenlijk ook niet. 11 juni ging toch ook al rond?
Elke dag is er in ieder geval eentje dichter bij de aankondiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:33:
[...]

Nee ik vraag me af waarom je niet wegblijft als je je irriteert (geef je zelf aan). Waarom ga je bewust de confrontatie aan als je je vervolgens gaat irriteren aan het weerwoord?

En waarom zijn de meeste Playstation fanboys wijs genoeg om niet hun negatieve mening in het XSX topic te geven terwijl dat andersom erg moeilijk blijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Donstil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:36:
[...]

Ik eigenlijk ook niet. 11 juni ging toch ook al rond?
Elke dag is er in ieder geval eentje dichter bij de aankondiging.
Dat zeiden ze toen in februari ook, toen men dacht dat ze iets aan gingen kondigen..

We wachten geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:37:
[...]

Nee ik vraag me af waarom je niet wegblijft als je je irriteert (geef je zelf aan). Waarom ga je bewust de confrontatie aan als je je vervolgens gaat irriteren aan het weerwoord?

En waarom zijn de meeste Playstation fanboys wijs genoeg om niet hun negatieve mening in het XSX topic te geven terwijl dat andersom erg moeilijk blijkt?
Misschien een goed idee om niet meer op ze te reageren hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]

Nee ik vraag me af waarom je niet wegblijft als je je irriteer (geef je zelf aan). Waarom ga je bewust de confrontatie aan als je je daar vervolgens aan irriteerd?

Ik ga nu de confrontatie aan omdat jij mij uit niets een troll gaat noemen. En als ik daar wat van zeg, is 't dan ga je toch lekker weg..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Segafreak83
[...]

Nee ik vraag me af waarom je niet wegblijft als je je irriteer (geef je zelf aan). Waarom ga je bewust de confrontatie aan als je je daar vervolgens aan irriteerd?

Jij ziet het als negatief, ik / wij als kritisch, en dat mag blijkbaar niet.

Waarom blijf je het XSX topic erbij betrekken? Omdat men daar ook post? Ja, dus, wij mogen geen fan van beide zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:38:
[...]

Dat zeiden ze toen in februari ook, toen men dacht dat ze iets aan gingen kondigen..

We wachten geduldig af.
Haha ja dat is waar, daar wachten we nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:39:
[...]

Ik ga nu de confrontatie aan omdat jij mij uit niets een troll gaat noemen. En als ik daar wat van zeg, is 't dan ga je toch lekker weg..
Als ik het aantal topic reports zie dan ben ik niet de enige die het als trollen ervaart.

Ik wil dit topic graag op een fatsoenlijke manier in de lucht houden. Dan kun je zeggen dat je alleen op mij reageerd maar dit topic was alweer pagina's lang de weg kwijt.

Serieus waarom kom je hier als je het product helemaal niets vindt, ik snap het gewoon eerlijk niet waarom een kleine groep mensen hier maar blijft posten. Jullie kritiek is inmiddels duidelijk.

(nogmaals dit gaat over een aantak mensen niet jou specifiek)

[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2020 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:41:
[...]

Als ik het aantal topic reports zie dan ben ik niet de enige die het als trollen ervaart.
Bij een andere mening drukt men al snel op de report knop...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Ik dacht dat er 4 pagina's naar de prullenbak gingen, maar nou zijn er nog 2 extra bijgekomen zie ik :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Segafreak83 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:43:
[...]

Bij een andere mening drukt men al snel op de report knop...
Dit dus, ik kan een aantal namen wss wel raden.

Maargoed je hebt al laten zien dat je als moderator spielerij gelukkig wel erg objectief bent ;) Het is alleen jammer dat je mij onnodig een troll gaat noemen hier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VTOdL-lqCcAiKrkAiEtl3P7_Gg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RSUk6GHY4Nvi7zFfmMwtKEqj.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]Serieus waarom kom je hier als je het product helemaal niets vindt, ik snap het gewoon eerlijk niet waarom een kleine groep mensen hier maar blijft posten. Jullie kritiek is inmiddels duidelijk.

Geen idee hoe je hierbij komt. Ik heb nu ook een ps4 en xbox en zodra ps5 uitkomt staat die hier ook gewoon dag 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
[...]

Ik wil dit topic graag op een fatsoenlijke manier in de lucht houden. Dan kun je zeggen dat je alleen op mij reageerd maar dit topic was alweer pagina's lang de weg kwijt.

Serieus waarom kom je hier als je het product helemaal niets vindt, ik snap het gewoon eerlijk niet waarom een kleine groep mensen hier maar blijft posten. Jullie kritiek is inmiddels duidelijk.

Je maakt veel te veel aannames, wie zegt dat wij geen PS4 of eerdere versies hebben staan?

Buiten dat kan ik ook wel een aantal mensen hier van alles gaan noemen, maar dat doe ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:49:
[...]

Geen idee hoe je hierbij komt. Ik heb nu ook een ps4 en xbox en zodra ps5 uitkomt staat die hier ook gewoon dag 1.
Weet je, ik snap het klieren tot op bepaalde hoogte best wel en ik hou zelf ook wel van een beetje olie op het vuur gooien maar een groot verschil is wel dat ik niet ga lopen miepen als ik er op aangesproken wordt. Maar dat ben ik....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:50
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:46:
[...]

Maargoed je hebt al laten zien dat je als moderator spielerij gelukkig wel erg objectief bent ;) Het is alleen jammer dat je mij onnodig een troll gaat noemen hier.
Ik moet zeggen, jouw reacties vallen mij eigenlijk mee. Jouw een troll noemen gaat me ook wel ver.

Anderen daarentegen: stug aantoonbaar fud blijven posten, blijven verkondigen van hun mening op een techpresentatie... heb je dan tijd teveel, of krijg je misschien betaald door/verdien je in je werk aan de concurrent?? Kan natuurlijk ook gewoon een super fanboy betreffen met racune uit het verleden, want PlayStation heeft wel wat vijanden gemaakt door hun decennia durende dominantie (bv Nintendo en Sega).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:46:
[...]

Euh nee er waren ook reports van iemand van kamp xbox :)

Ik hoef niet objectief te zijn in mijn mening, ik ben geen journalist. Als mod handel ik als een topic ontspoort, er reacties uitgelokt worden, op de man gespeeld wordt etc.etc. En dat doe ik na eer en geweten. Het is nu eenmaal zo dat het topic eerder ontspoort als er voor de 213'de keer wordt gemeld dat Sony het allemaal verkeerd doet.

Daarom zie je mij ook niet posten in het XSX topic, mag ik als mod niet zeggen dat mij verheug op de PS5, dat ik denk dat het een dik apparaat gaat worden, dat ik vind dat Sony hun zaakjes op orde heeft? Ik zou niet weten waarom niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:55:
[...]

Euh nee er waren ook reports van iemand van kamp xbox :)

Ik hoef niet objectief te zijn in mijn mening, ik ben geen journalist. Als mod handel als een topic ontspoort, er reacties uitgelokt worden, op de man gespeeld wordt etc. En dat doe ik na eer en geweten.
Klopt, je mening zeker niet. Maar dit begon toen jij mij ging taggen en troll ging noemen omdat ik soms een andere mening heb die blijkbaar niet overeenkomt met die van jou ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:58:
[...]

Klopt, je mening zeker niet. Maar dit begon toen jij mij ging taggen en troll ging noemen omdat ik soms een andere mening heb die blijkbaar niet overeenkomt met die van jou ;)
Misschien had ik jou niet moeten taggen, je laatste posts vielen mee, ik meende me alleen te herinneren dat je in het verleden ook redelijk fanatiek was in het uitlokken. Ik ben ook maar een mens. :)

Je laatste posts waren wellicht als onschuldige grapjes bedoeld maar aangezien de sfeer hier vaak nogal beladen is begrijp je vast ook wel dat die grapjes snel verkeerd opgevat kunnen worden.

Het gaat me ook niet om de laatste paar pagina's maar om de algehele tendens in dit topic. Daarbij is het een feit dat er een paar mensen zij die keer op keer stennis schoppen 'met hun mening' en dat is gewoon jammer. Ja ik zie dit als gezellig kroeg topic, er mag (ontopic) geouwehoer worden etc maar als de sfeer elke keer verpest wordt dan is het niet leuk meer.

Ik moet serieus moeite doen om dit topic open te houden want objectief gezien hadden andere mods die niets met het onderwerp hebben hier allang een slotje opgezet.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2020 20:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:07:
[...]

Misschien had ik je niet moeten taggen, de laatste posts vielen mee, ik meen me alleen te herinneren dat je in het verleden ook redelijk fanatiek was in het uitlokken. Ik ben ook maar een mens. :)

Je laatste posts waren wellicht als onschuldig grapje bedoeld maar aan gezien de sfeer hier vaak nogal beladen is begrijp je vast ook wel dat die grapjes snel verkeerd opgevat worden.
Dat lijkt mij sterk, heb beide consoles en beide gaan er ook weer komen dag 1. Maargoed, uitgesproken, klaar en excuses geaccepteerd :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Gezellig hier zeg! 8)

Ik ga er gewoon ff een ander onderwerp inslingeren: gaan we Demon's Souls Remake volgende week zien (mocht dat evenement daadwerkelijk 3 juni gaan plaatsvinden)? Ik zou dat namelijk wel heel tof vinden! Heb zelf Bloodborne en Sekiro gespeeld (allebei echt top games!) en wil ook Dark Souls 3 nog wel gaan spelen op de PS4, maar verder terug wil ik niet gaan. Tenzij de eerste Dark Souls games of Demon's Souls dus geremaked zouden worden.

Wat mij betreft zou deze aankondiging dus zeker mogen gebeuren!

Verder verwacht ik sowieso wel HZD2 of GoW2. Las dat @Recon24 schreef dat die niet op GoW2 zat te wachten, maar dat snap ik niet zo goed. Ze zijn juist met een reboot van de serie begonnen (is ook grotendeels niet meer te vergelijken qua gameplay met de eerdere delen) en gezien hoe de game verloopt en dat het zich afspeelt in een andere mythologie lijkt het me niet meer dan logisch dat hier één of meer vervolgen van gaan komen. En buiten dat, het was gewoon echt een steengoede game. Eén van de betere, zo niet de beste, exclusives verkrijgbaar op de PS4. Dus ik verwacht dat deze game er sowieso wel binnen een paar jaar gaat komen en het zou me niet verbazen als die ook bij het evenement geshowed gaat worden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ook even wat anders. Ik was dus bij de PS5 Deep Dive Afterparty en in tegenstelling tot wat iedereen hier zegt, ging het publiek helemaal los.

[YouTube: PS5 Afterparty - Crowd gate]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Maar GoW2 verwacht ik ook niet op korte termijn, lijkt me dat die game pas over een paar jaar uitkomt, tegen die tijd lijkt GoW alweer een eeuwigheid geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou graag een tweede GOW, of althans van de reboot dan, zien maar dan over een paar jaar.

De kracht van zulke titels is ook wel dat ze niet super regelmatig komen en dan bijzonder zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:22:
Ook even wat anders. Ik was dus bij de PS5 Deep Dive Afterparty en in tegenstelling tot wat iedereen hier zegt, ging het publiek helemaal los.

Hahaha. Unreal engine 5 is echt een beest hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
dvd-linden schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:11:
Gezellig hier zeg! 8)

Ik ga er gewoon ff een ander onderwerp inslingeren: gaan we Demon's Souls Remake volgende week zien (mocht dat evenement daadwerkelijk 3 juni gaan plaatsvinden)? Ik zou dat namelijk wel heel tof vinden! Heb zelf Bloodborne en Sekiro gespeeld (allebei echt top games!) en wil ook Dark Souls 3 nog wel gaan spelen op de PS4, maar verder terug wil ik niet gaan. Tenzij de eerste Dark Souls games of Demon's Souls dus geremaked zouden worden.

Verder verwacht ik sowieso wel HZD2 of GoW2. Las dat @Recon24 schreef dat die niet op GoW2 zat te wachten, maar dat snap ik niet zo goed. Ze zijn juist met een reboot van de serie begonnen (is ook grotendeels niet meer te vergelijken qua gameplay met de eerdere delen) en gezien hoe de game verloopt en dat het zich afspeelt in een andere mythologie lijkt het me niet meer dan logisch dat hier één of meer vervolgen van gaan komen. En buiten dat, het was gewoon echt een steengoede game. Eén van de betere, zo niet de beste, exclusives verkrijgbaar op de PS4. Dus ik verwacht dat deze game er sowieso wel binnen een paar jaar gaat komen en het zou me niet verbazen als die ook bij het evenement geshowed gaat worden.
Ik zit niet te wachten op GoW2 omdat het mij te kort is op deel 1, en wat mij betreft mag die studio ook even met een andere IP komen. Ik hoop namelijk ook dat ze met andere IP bezig waren in de tijd dat GoW in ontwikkeling was.

Zelfde geldt hier voor Spiderman 2. Zou wat mij betreft ook weer te kort op deel 1 zijn en zie ook liever hier een andere titel eerst dan een Spiderman 2.

Ik zie het ook niet gebeuren dat Sony zulke grote titels samen met misschien nog wat andere grote franchises tegelijk wilt releasen. Ik kan er helemaal naast zitten, maar ik zou eerder een GT7 en HZD2 verwachten dan die andere 2 games. Persoonlijk hoop ik dat geruchten dat Bluepoint bezig is met een remake van Jak&Daxter klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:23:
Maar GoW2 verwacht ik ook niet op korte termijn, lijkt me dat die game pas over een paar jaar uitkomt, tegen die tijd lijkt GoW alweer een eeuwigheid geleden.
Donstil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:26:
Ik zou graag een tweede GOW, of althans van de reboot dan, zien maar dan over een paar jaar.

De kracht van zulke titels is ook wel dat ze niet super regelmatig komen en dan bijzonder zijn.
Ik verwacht hem ook niet op al te korte termijn en de kracht van dergelijke games is inderdaad dat ze niet al te vaak uit komen. Maar GoW is alweer ruim twee jaar oud en in principe staat een groot gedeelte van het geraamte er al. Dus de game zou best een release in 2021, uiterlijk voorjaar 2022 kunnen hebben. Dan zit er wat mij betreft meer dan genoeg tijd tussen GoW en GoW2 en ik denk dat ze het qua ontwikkeling ook wel zouden moeten kunnen halen.
Recon24 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:30:
[...]

Ik zit niet te wachten op GoW2 omdat het mij te kort is op deel 1, en wat mij betreft mag die studio ook even met een andere IP komen. Ik hoop namelijk ook dat ze met andere IP bezig waren in de tijd dat GoW in ontwikkeling was.

Zelfde geldt hier voor Spiderman 2. Zou wat mij betreft ook weer te kort op deel 1 zijn en zie ook liever hier een andere titel eerst dan een Spiderman 2.

Ik zie het ook niet gebeuren dat Sony zulke grote titels samen met misschien nog wat andere grote franchises tegelijk wilt releasen. Ik kan er helemaal naast zitten, maar ik zou eerder een GT7 en HZD2 verwachten dan die andere 2 games. Persoonlijk hoop ik dat geruchten dat Bluepoint bezig is met een remake van Jak&Daxter klopt.
Ik zie GoW2 ook niet als een release game. Maar wel als een game die in het begin van de levenscyclus van de PS5 uit moet gaan komen. En wat mij betreft zit er dan ook meer dan genoeg tijd tussen het eerste en tweede deel. Het is niet alsof de game ieder jaar een release krijgt of zo... En vooral qua verhaal zit ik echt wel op een tweede deel te wachten.

En ik weet uiteraard niet of het PS5 evenement dat binnenkort plaats gaat vinden alleen gericht is op games die er meteen bij release moeten staan. Ik hoop eigenlijk van niet.

Wat Bluepoint en Jak & Daxter betreft. Ik hoop dus dat Bluepoint met Demon's Souls Remake bezig is (smaken verschillen) en zou het heel tof vinden als Naughty Dog of met een nieuwe IP komt of weer eens met Jak & Daxter aan de slag gaat. Nog nooit een Jak & Daxter gespeeld overigens, maar het waren voor zover ik weet hele goede games en dan zou ik het liefst zien dat de studio die de game heeft verzonnen er weer mee aan de slag gaat.

Alhoewel ik laatst ook wel ergens hoorde dat Sony Uncharted echt niet in de ijskast wilt zetten, omdat die franchise nou eenmaal veel te populair is en veel te goed verkoopt. Dus wellicht gaat Naughty Dog toch ook daar nog wel wat mee doen.

[ Voor 50% gewijzigd door dvd-linden op 28-05-2020 20:38 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• bram1984
Segafreak83 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:30:
[...]

Hoezo zou dat een grote shitshow worden? Ik ben reuze benieuwd! En dat meen ik serieus!

De manier waarop jullie af en toe schrijven, daardoor roep je het ook over jezelf af hè.
Het gaat een gigantische shitshow worden, omdat een stuk 3/4 individuen het niet kan verkroppen dat hun merk minder aandacht en/of positiveit krijgt dan het andere merk. Ja maar teraflopjes en wij werden 7 jaar geleden ook gepest. Sure, ik ben een Sony fan. Net als @poor Leno , @Recon24 , @Verwijderd , @Kenny_026 , @Chaoss , @Amaze86 , @Aenea nog veel meer jongens en meisjes (sorry als ik je vergeet). Maar zie je ons continue in het Xbox topic op posts reageren die overduidelijk bedoeld zijn om het andere kamp uit te lokken? Ik noem geen namen, maar je weet zelf wel over wie ik het heb. Ok, heel soms reageert iemand erop, omdat het bijna lachwekkend wordt, maar doorgaans maakt men hier zich er daar niet druk om. Dat is direct het grote verschil tussen beide topics. Je doet er zelf ook lekker aan mee. Ik heb het over 2 grote exclusives en de beweegredenen van Sony om niet scheutig te zijn met PS5/BC info en dan kom je weer aanzetten met die story leaks en dat het er eigenlijk maar 1 grote exclusive is, yeah right. Lekker boeiend ook, totaal niet relevant m.b.t. het punt dat ik probeer te maken. Dan is het GDC praatje weer niet goed (hadden we het daar al niet tot in den treure over gehad?). Dan vraag ik wat een aantal er inhoudelijk mis mee vonden, maar daar kan dan blijkbaar weer niemand antwoord op geven. Oh ja, het publiek bewoog niet, even serieus? Dan komt er weer een concern troll dat er een BC regeltje van de IJslandse PS site is gehaald. Dan komt er weer een andere concern troll huilie doen dat alle first party demo's op een devkit en dus een PC worden afgespeeld. Dan komt er nog weer een concern troll roepen dat de koeling niet in orde is en er grote paniek is bij Sony. Dan laat Epic een gruwelijke graphics demo zien en dan gaat er iemand janken dat het maar 1440p @30fps is en dus niet next gen. Ga lekker een PC halen dan. En dat alles komt dan zeg maar om de zoveel pagina's weer terug van dezelfde mensen. Tja.

Kijk, begrijp me niet verkeerd. Er zijn ook genoeg Tweakers hier die een kritische noot kunnen plaatsen zonder als een troll over te komen. @Donstil is niet mijn beste vriend (hoewel hij de laatste tijd wel een chille dude is), maar hij loopt in ieder geval niet zo te zuigen. Hij is gewoon neutraal. Ik ben minder neutraal en weet dat van mezelf en om die reden ben ik ook zo min mogelijk actief in het andere topic. Maar anderen kunnen het blijkbaar niet laten om dat wel te doen in dit topic en dat bederft dus de sfeer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
dvd-linden schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:11:
Gezellig hier zeg! 8)

Ik heb Demon's Souls altijd wel willen spelen, hoewel ik dan weer minder heb met Dark Souls. Bloodborne is wel weer mijn kindje. Ik ga hem hoe dan ook proberen in een next gen jasje. Net als Silent Hills denk ik.
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:22:

Slechte presentatie, het publiek beweegt te veel. Hilarisch filmpje trouwens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
dvd-linden schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:32:
[...]

[...]

Ik verwacht hem ook niet op al te korte termijn en de kracht van dergelijke games is inderdaad dat ze niet al te vaak uit komen. Maar GoW is alweer ruim twee jaar oud en in principe staat een groot gedeelte van het geraamte er al. Dus de game zou best een release in 2021, uiterlijk voorjaar 2022 kunnen hebben. Dan zit er wat mij betreft meer dan genoeg tijd tussen GoW en GoW2 en ik denk dat ze het qua ontwikkeling ook wel zouden moeten kunnen halen.

[...]

Ik zie GoW2 ook niet als een release game. Maar wel als een game die in het begin van de levenscyclus van de PS5 uit moet gaan komen. En wat mij betreft zit er dan ook meer dan genoeg tijd tussen het eerste en tweede deel. Het is niet alsof de game ieder jaar een release krijgt of zo... En vooral qua verhaal zit ik echt wel op een tweede deel te wachten.

En ik weet uiteraard niet of het PS5 evenement dat binnenkort plaats gaat vinden alleen gericht is op games die er meteen bij release moeten staan. Ik hoop eigenlijk van niet.

Wat Bluepoint en Jak & Daxter betreft. Ik hoop dus dat Bluepoint met Demon's Souls Remake bezig is (smaken verschillen) en zou het heel tof vinden als Naughty Dog of met een nieuwe IP komt of weer eens met Jak & Daxter aan de slag gaat. Nog nooit een Jak & Daxter gespeeld overigens, maar het waren voor zover ik weet hele goede games en dan zou ik het liefst zien dat de studio die de game heeft verzonnen er weer mee aan de slag gaat.

Alhoewel ik laatst ook wel ergens hoorde dat Sony Uncharted echt niet in de ijskast wilt zetten, omdat die franchise nou eenmaal veel te populair is en veel te goed verkoopt. Dus wellicht gaat Naughty Dog toch ook daar nog wel wat mee doen.
GoW, Uncharted/TloU, en Spiderman. Allemaal goede games, maar ik zie die 3 studio's liever eerst wat anders doen om het fris te houden. Sony is redelijk sterk met nieuwe IP's neerzetten en zie ook liever dat ze daar ook creatief in blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zouden we hier een teaser van krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMiRMcOhkBPJAcfFGdJL23OmujE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UzIJNwNOR2x7ZZBlEV10fPZM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Recon24 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:52:
[...]

GoW, Uncharted/TloU, en Spiderman. Allemaal goede games, maar ik zie die 3 studio's liever eerst wat anders doen om het fris te houden. Sony is redelijk sterk met nieuwe IP's neerzetten en zie ook liever dat ze daar ook creatief in blijven.
Spider-Man kan zo wreed worden op de PS5. De PS4 versie is echt zwaar gelimiteerd door de hardware. De grootte van de stad, de reflecties in de gebouwen, de drukte op straat, de algehele schaal, de snelheid waarmee je slingert, de AI. Op al die dingen zijn zware consessies gedaan en allemaal slimmigheidjes toegepast om de boel draaiende te houden. Met die nieuwe CPU en de IO snelheid is dat bij uitstek een game die mensen heel hard kan gaan wegblazen. Vergeet niet dat Cerny er ook aan heeft gewerkt. Dat gaat echt zo gruwelijk worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]

GoW, Uncharted/TloU, en Spiderman. Allemaal goede games, maar ik zie die 3 studio's liever?eerst wat anders doen om het fris te houden. Sony is redelijk sterk met nieuwe IP's neerzetten en zie ook liever dat ze daar ook creatief in blijven.
Gow is toch nog redelijk fris? En spiderman heeft ook pas 1 game gehad in 't nieuwe jasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:59:
[...]

Gow is toch nog redelijk fris? En spiderman heeft ook pas 1 game gehad in 't nieuwe jasje?
Precies, beide in een "nieuw" jasje maar het is verder niks nieuws qua IP. En beide kunnen wel wat jaren wegblijven van een release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Kenny_026 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:54:
Zouden we hier een teaser van krijgen?

[Afbeelding]
Waar komt dit vandaan dan? Dit maakt me wel nieuwsgierig. ND die meteen vol gas gaat op de next gen only, klinkt als muziek in de oren.
Recon24 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:05:
[...]

Precies, beide in een "nieuw" jasje maar het is verder niks nieuws qua IP. En beide kunnen wel wat jaren wegblijven van een release.
Maar dit is dan niets meer dan een nieuwe IP willen omwille van het feit dat het een nieuwe IP is? Ik bedoel, er is nog zoveel te exploren in de nieuwe GoW formule en dat geldt voor meerdere games. Uncharted is wel uitgemolken nu, dat is mooi geweest en daar ben ik het mee eens. Daar is alles wel mee gedaan nu, maar andere games daar valt nog veel meer uit te halen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
[...]

Ook ik wil graag nieuwe IP's zien hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik had bijvoorbeeld nog nooit een Spider-man game gespeeld, dus ik zou daar heel graag op niet al te lange termijn (ook qua verhaal) een vervolg op willen zien. GoW was gewoon zo anders dan de andere delen en zo goed dat daarvoor hetzelfde geldt.

En is het niet zo dat heel veel studio's over het algemeen aan maar een x aantal franchises werkt. Insomniac maakt in principe alleen Ratchet and Clank en nu dan Spider-man. Ja, ze hebben ook nog Sunset Overdrive gemaakt (blauwdruk voor Spider-man), maar die IP is in handen van Microsoft geloof ik. En daar komt bij dat zowel Ratchet and Clank als Spider-man vrij succesvol zijn. Dus die gaan daar niet zomaar van afwijken lijkt me. SSM werkt in principe altijd alleen maar aan GoW. En Guerrilla heeft nu twee grote franchises: HZD en Killzone. Dus ik verwacht niet zomaar heel veel nieuwe IP's te zien. Dan zou ik zeggen dat Naughty Dog nu in aanmerking komt om aan een nieuwe IP (of Jak and Daxter, maar dat zal wel niet gebeuren) te werken (naast wellicht nog een Uncharted deel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@dvd-linden Sunset IP is nu van Sony. MS heeft alleen de publishing rechten van het eerste deel. Technisch gezien kan Sony de game op PS uitbrengen onder een iets andere titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:10:
[...]

Waar komt dit vandaan dan? Dit maakt me wel nieuwsgierig. ND die meteen vol gas gaat op de next gen only, klinkt als muziek in de oren.

[...]
Die geruchten over de nieuwe ND IP lopen al een tijdje, schijnt een sci-fi setting te krijgen. Maar ze weten nog niet wat voor game het wordt (RPG/adventure). Ik verwacht adventure, omdat guerilla al bezig is met RPG's.
Ik verwacht sws dat de nieuwe generatie de gen van de (openworld) RPG's wordt. Net zoals de PS360 gen van shooters was en deze gen de generatie is van openworld games.
De ingrediënten zijn er namelijk, de concurrent heeft twee RPG studio's gekocht en Sony investeert verder in HZD.

Wat betreft de bluepoint game, die zouden ook kunnen werken aan Bloodborne 2 in samenwerking met From software. From software heeft moeite met het technisch goed laten draaien van games, en laat BP games nou net technisch gezien heel sterk in zijn. Misschien is dus de demon souls remake wel Bloodborne 2. Sony Japan heeft ook gewerkt aan demon souls, dus Sony Japan en BP zouden daar samen aan kunnen werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Trishul op 28-05-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Trishul schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:04:
[...]

Wat betreft de bluepoint game, die zouden ook kunnen werken aan Bloodborne 2 in samenwerking met From software. From software heeft moeite met het technisch goed laten draaien van games, en laat BP games nou net technisch gezien heel sterk in zijn. Misschien is dus de demon souls remake wel Bloodborne 2. Sony Japan heeft ook gewerkt aan demon souls, dus Sony Japan en BP zouden daar samen aan kunnen werken.
Ik zou 't gek vinden als bluepoint zou moeten helpen bij bloodborne 2. Als 't betekend dat bloodborne 2 daardoor wel kan verschijnen, dan graag. Maar ik zie 't hun liever een demon souls remake maken, en From met hun elden ring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:26
Ik hoop echt (en ga er ook van uit) dat ND gewoon vasthoudt aan haar format van games. Dus lineaire game met een heel sterke focus op narrative en gewoon goede gameplay.
Ik hoop juist niet dat next gen gaat focussen op openworld, ben er helemaal klaar mee :+

Dat gerucht over die nieuwe IP van ND kan ik me ook wel herinneren. Was iets met een man en vrouw ofzo.. maar nog redelijk vaag allemaal. Het lijkt me alleszins duidelijk dat er een nieuwe IP gaat komen. Er waren ook geruchten dat Josh Sherr er momenteel mee bezig is als director (wat ook logisch zou zijn).

Maar dat zal nog wel een paar jaar duren. Het was blijkbaar alle hens aan dek om de geschikte mensen te vinden om TLoU2 te maken, dus 90% van de studio was daar gewoon mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
dvd-linden schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:14:
[...]
En is het niet zo dat heel veel studio's over het algemeen aan maar een x aantal franchises werkt. Insomniac maakt in principe alleen Ratchet and Clank en nu dan Spider-man. Ja, ze hebben ook nog Sunset Overdrive gemaakt (blauwdruk voor Spider-man), maar die IP is in handen van Microsoft geloof ik. En daar komt bij dat zowel Ratchet and Clank als Spider-man vrij succesvol zijn. Dus die gaan daar niet zomaar van afwijken lijkt me. SSM werkt in principe altijd alleen maar aan GoW. En Guerrilla heeft nu twee grote franchises: HZD en Killzone. Dus ik verwacht niet zomaar heel veel nieuwe IP's te zien. Dan zou ik zeggen dat Naughty Dog nu in aanmerking komt om aan een nieuwe IP (of Jak and Daxter, maar dat zal wel niet gebeuren) te werken (naast wellicht nog een Uncharted deel).
1. Insomniac heeft wel meerdere IP's gemaakt en zelf een hele goede VR game afgelopen jaar. Zij zijn sowieso in staat om met meerdere games te komen of aan te kondigen.

2. SSM zoals je zelf zegt werkt vooral aan GoW, maar die zouden juist met een nieuwe IP moeten komen en GoW2 langer op zich laten wachten.En ook daar gaan geruchten dat ze wel degelijk aan iets nieuws werken.

3. Ook Guerrilla heeft 2 Teams, waarvan 1 wel degelijk aan iets anders werkt. Dit kan in de Killzone Universe zijn, maar ook totaal iets anders (geruchten gaan om een MP shooter tijdens launch).

4 Naughty Dog is 100% zeker met iets nieuws bezig en ook die hebben 2 teams. En dan hebben we nog andere studio's van Sony Japan en in de UK en die komen vaak met nieuwe series aan games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Trishul schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:04:
[...]

Die geruchten over de nieuwe ND IP lopen al een tijdje, schijnt een sci-fi setting te krijgen. Maar ze weten nog niet wat voor game het wordt (RPG/adventure). Ik verwacht adventure, omdat guerilla al bezig is met RPG's.
Ik verwacht sws dat de nieuwe generatie de gen van de (openworld) RPG's wordt. Net zoals de PS360 gen van shooters was en deze gen de generatie is van openworld games.
De ingrediënten zijn er namelijk, de concurrent heeft twee RPG studio's gekocht en Sony investeert verder in HZD.

Dit zou echt gruwelijk zijn. Dan kan je me wegdragen. Ik weet dat Shu een grote Bloodborne fan is. Do it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:31:
[...]

Dit zou echt gruwelijk zijn. Dan kan je me wegdragen. Ik weet dat Shu een grote Bloodborne fan is. Do it!
De geruchten gaan dat het een fps adventure is met een steampunk thema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Kenny_026 Die Bluepoint game bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Wat vinden jullie van deze? Of is die al langs gekomen?

Afbeeldingslocatie: https://gamingsociety.pl/wp-content/uploads/2019/10/PlayStation-5-wszystko-co-musisz-wiedziec.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:43
Vergeet mij niet! Van een Xbox, Xbox 360 overgestapt naar een PS3 en bij de launch een PS4 gekocht en later de pro. Als ik kijk welke games ik op de one gemist heb als exclusiviteit kan ik er geen 1 opnoemen, bij de PlayStation een hele hoop.

Ik ga dan ook niet in dat topic zitten klieren, maar lees hier dagelijks mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nee de nieuwe ND IP.

https://bleedingcool.com/...as-a-new-ip-in-the-works/

@bram1984 Ik zie nu dat ik je verkeerde berocht gequote had :+

[ Voor 11% gewijzigd door Kenny_026 op 29-05-2020 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dit soort reactie's kun je beter achterwege laten

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 28-05-2020 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:01:

[Afbeelding]
Dit vind ik wel fraai :)
Lekker clean enz.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 29-05-2020 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Beetje saai, mag wel wat spannender :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind titanium en donker geborsteld aluminium altijd erg mooi, nog mooier dan een witte console :)

Maarja, het zal toch echt wel zwart/wit worden zoals de controller verwacht ik, 99,9% zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:01:

Maarja, het zal toch echt wel zwart/wit worden zoals de controller verwacht ik, 99,9% zeker..
Ben er ook bang voor, al hoop ik nog op 2 versies qua kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
idd ander kleurtje dan alleen zwart wit zou mooi zijn.Sony denk we doen het nu beetje anders qua kleur terwijl het niet nodig is.Zwart is die zoveel mooier en ook die controller helemaal in zwart.

Dark mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ze kunnen nooit iedereen tevreden maken. Ik vind de controller wel erg geslaagd en wat mij betreft mogen ze datzelfde design doorzetten in de de console.

En materialen als geborsteld alu is mooi maar te duur. Maar ook het plastic ziet er in de renders altijd prima uit terwijl dat irl er dan toch minder/goedkoper uitziet. Zo vond ik de PS4 er op de renders mooier uitzien dan irl.

Een console is ook geen MacBook of hp Elitebook. Je kunt bij een console van 5-600 euro niet 100 euro reserveren voor de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwe Outriders gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kenny_026 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:32:
[...]

Nee de nieuwe ND IP.

https://bleedingcool.com/...as-a-new-ip-in-the-works/

@bram1984 Ik zie nu dat ik je verkeerde berocht gequote had :+
Ja ik snapte er al weinig van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:01:
Ik vind titanium en donker geborsteld aluminium altijd erg mooi, nog mooier dan een witte console :)

Hopelijk iets in de trant dat je buitenkant zelf kan kiezen, dus dat ze dan beide covers meeleveren, zwart en wit.

Kun je ze erop schuiven, zitten vast met kleine vaste magneten in de behuizing. Of ze kunnen uiteraard andere covers los verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:33:
[...]

Hopelijk iets in de trant dat je buitenkant zelf kan kiezen, dus dat ze dan beide covers meeleveren, zwart en wit.

Kun je ze erop schuiven, zitten vast met kleine vaste magneten in de behuizing. Of ze kunnen uiteraard andere covers los verkopen.
Een beetje het faceplate idee zoals gebruikt is bij de new 3DS, originele 360 en PS4? Vond het altijd wel een leuk concept ookal heb ik er nooit echt gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ja makkelijk verwisselbare faceplates zou wel leuk zijn. Maar ga dr maar niet vanuit. Sony exporimenteert graag als het op design aankomt. Niet alleen met consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Als dat evenement daadwerkelijk 3 juni zou gaan plaatsvinden had er dan al niet een officiële aankondiging moeten zijn? Of zou het kunnen omdat het online gaat zijn dat ze langer kunnen wachten met het aankondigen ervan en eventueel ook nog met de datum kunnen schuiven (naar bijvoorbeeld de week erop), omdat dat online allemaal wat makkelijker te realiseren is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat er tweede Deep Dive komt met Mark Cerny :+ gewoon om te trollen! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
dvd-linden schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:29:
Als dat evenement daadwerkelijk 3 juni zou gaan plaatsvinden had er dan al niet een officiële aankondiging moeten zijn? Of zou het kunnen omdat het online gaat zijn dat ze langer kunnen wachten met het aankondigen ervan en eventueel ook nog met de datum kunnen schuiven (naar bijvoorbeeld de week erop), omdat dat online allemaal wat makkelijker te realiseren is?
De state of plays worden vaak ook enkele dagen ervoor aangekondigd, en de deep dive zelfs 1 dag van te voren meen ik mij te herinneren ( op social media). Dus het kan allemaal nog :)

edit: was oorspronkelijk niet het verhaal dat de reveal enkel dagen uitgesteld was omdat een aantal third parties zich had teruggetrokken of iets dergelijks? Wellicht was die 3 juni de oorspronkelijk datum en krijgen we alsnog niks :+

[ Voor 16% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 29-05-2020 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hee maar eh, waar heb ik het gemist dat "iets/het" van 4 juni naar 3 juni is gezet :?

Er zou toch iets op 4 juni zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
poor Leno schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:34:
Hee maar eh, waar heb ik het gemist dat "iets/het" van 4 juni naar 3 juni is gezet :?

Er zou toch iets op 4 juni zijn?
Volgens Bloomberg is het 3 juni
https://www.bloomberg.com...for-as-early-as-next-week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
dvd-linden schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:29:
Ik doe de aanname dat we einde middag iets van een tweet/blogpost gaan krijgen. Maandag is minder logisch. Als ze het vandaag doen, kunnen mensen het hele weekend hypen.

Sowieso is het nieuws al min of meer naar buiten gekomen, dus waarom wachten. Er vanuit gaande dat het ook klopt.

@poor Leno Ja, zoals we van je gewend zijn, heb je weer eens wat gemist. :p

Het was eerst 4 juni. Dat werd toen verplaatst naar achteren, maar nog steeds "early" juni. En afgelopen woensdag kwam er ineens meer concrete info naar buiten dat het event weer naar voren was gehaald maar 3 juni. Vanuit Bloomberg en Jeff Grubb (Venture Beat reporter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:31:
Denk dat er tweede Deep Dive komt met Mark Cerny :+ gewoon om te trollen! :+
Hoewel ik nu toch wel graag iets visueels wil zien zou ik een diepere tech video met meer info over de GPU en SSD niet erg vinden, heb nog genoeg vragen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Ik doe de aanname dat we einde middag iets van een tweet/blogpost gaan krijgen. Maandag is minder logisch. Als ze het vandaag doen, kunnen mensen het hele weekend hypen.

Sowieso is het nieuws al min of meer naar buiten gekomen, dus waarom wachten. Er vanuit gaande dat het ook klopt.

@poor Leno Ja, zoals we van je gewend zijn, heb je weer eens wat gemist. :p

Het was eerst 4 juni. Dat werd toen verplaatst naar achteren, maar nog steeds "early" juni. En afgelopen woensdag kwam er ineens meer concrete info naar buiten dat het event weer naar voren was gehaald maar 3 juni. Vanuit Bloomberg en Jeff Grubb (Venture Beat reporter).
Lol :D

Nouja als ik dan een gokje moet wagen, dan zal er op 3 juni iets anders zijn, zoals een aankondiging of reveal van een launch game.. aangezien we nog niets hebben gehoord.. (zegt niet altijd iets, maar toch..)

En dan rond 10-11 juni de echte reveal van de PS5 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik zit die gameplay blowout van Outriders te bekijken maar ik denk toch wel dat deze game de launch windows tot diep in 2021 gaat domineren. Het is zo'n beetje alles wat games als Destiny, Anthem en the Division hadden moeten zijn.

Wat me opvalt aan de developer People Can Fly in tegenstelling tot een Bungie en Bioware is dat ze vooral de beloftes laten zien en diep uitleggen in de previews. De andere developers maakte beloftes die in de previews niet echt te controleren waren.

@bram1984 toonde gisteren al de nieuwe gameplay maar ik heb ze hieronder even opgesomd. Neem wel rustig een uurtje de tijd en ga van boven naar beneden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
@Kenny_026 Filmpje heb ik vandaag gepost. ;)

Grafisch vind ik het overigens niet heel erg indrukwekkend. Ik mag toch aannemen dat dit wel op 4K60 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie die game eigenlijk pas voor het eerst nu. Ziet er wel vermakelijk uit, krijg er wel Destiny vibes van. Ben echter wel voorzichtiger geworden na games als Destiny en Anthem etc. Uitgeklede games verpakken met DLC en cosmetics waarvoor je mag betalen.

Nog fijne herinneringen aan Painkiller en met Square als uitgever moet het toch wel goed komen... toch?
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:51
bram1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:01:

[Afbeelding]
Leuk ontwerp, maar er is geen enkele match met de controller. De nieuwe controller heeft veel ovale vormen en de getoonde variant heeft perfecte rondingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Paprika schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:13:
[...]

Leuk ontwerp, maar er is geen enkele match met de controller. De nieuwe controller heeft veel ovale vormen en de getoonde variant heeft perfecte rondingen.
En welke design kenmerken komen overeen met de PS4 en ds4? Behalve de kleur dan? :)

In ander nieuws, volgens een bron van mij is er vandaag eind van de middag een aankondiging van Sony wat ps5 gerelateerd zou zijn. Kan helaas niet meer zeggen, maar deze persoon weet het ook niet heel zeker. Spannend!!!

O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 29-05-2020 12:28 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:51
Flagg schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:24:
[...]

En welke design kenmerken komen overeen met de PS4 en ds4? Behalve de kleur dan? :)
Rechte scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Flagg schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:24:
[...]

In ander nieuws, volgens een bron van mij is er vandaag eind van de middag een aankondiging van Sony wat ps5 gerelateerd zou zijn. Kan helaas niet meer zeggen, maar deze persoon weet het ook niet heel zeker. Spannend!!!

O-)
Grapje of ben je serieus? Don't fuck with us!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Grapje of ben je serieus? Don't fuck with us!
Had al een poosje geen loos Twitter bericht meer gelezen van mensen die aan het hengelen waren naar volgers.

Dus dacht wat zij kunnen kan ik ook. Jij was "de bron" overigens.... :P

Heel serieus... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 29-05-2020 19:27 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Flagg schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:44:
[...]

Had al een poosje geen loos Twitter bericht meer gelezen van mensen die aan het hengelen waren naar volgers.

Dus dacht wat zij kunnen kan ik ook. Jij was "de bron" overigens.... :P
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l4pTju6aRosO0ZUOI/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:26
Ze zijn ook aan het spelen met de PS blog.
EU blog en US blog zijn nu samengevoegd tot 1 website. En er is een PS5 tabblad toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:44:
@Kenny_026 Filmpje heb ik vandaag gepost. ;)

Grafisch vind ik het overigens niet heel erg indrukwekkend. Ik mag toch aannemen dat dit wel op 4K60 draait.
grafisch ziet het er wat generiek uit maar de gameplay vind ik wel weer goed eruit zien, vond vooral dat filpje van de trickster class heel goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Wel weer een game die lijkt op Destiny, net zoals disintegration, anthem en division.
Bungie komt trouwens ook een deze weken met nieuws over het volgende seizoen Destiny, incl. de nieuwe expansion. Hoop dat ie bij launch beschikbaar is voor PS5, want dat wordt weer een dikke expansion zoals The Taken King en Forsaken. Ik zie dan liever een native PS5 game zodat we verlost zijn van de laadtijden en misschien kan de framerate ook een bump krijgen naar 60fps.
Pagina: 1 ... 31 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden