Het gaat een gigantische shitshow worden, omdat een stuk 3/4 individuen het niet kan verkroppen dat hun merk minder aandacht en/of positiveit krijgt dan het andere merk. Ja maar teraflopjes en wij werden 7 jaar geleden ook gepest. Sure, ik ben een Sony fan. Net als @
poor Leno , @
Recon24 , @Verwijderd , @
Kenny_026 , @
Chaoss , @
Amaze86 , @
Aenea nog veel meer jongens en meisjes (sorry als ik je vergeet). Maar zie je ons continue in het Xbox topic op posts reageren die overduidelijk bedoeld zijn om het andere kamp uit te lokken? Ik noem geen namen, maar je weet zelf wel over wie ik het heb. Ok, heel soms reageert iemand erop, omdat het bijna lachwekkend wordt, maar doorgaans maakt men hier zich er daar niet druk om. Dat is direct het grote verschil tussen beide topics. Je doet er zelf ook lekker aan mee. Ik heb het over 2 grote exclusives en de beweegredenen van Sony om niet scheutig te zijn met PS5/BC info en dan kom je weer aanzetten met die story leaks en dat het er eigenlijk maar 1 grote exclusive is, yeah right. Lekker boeiend ook, totaal niet relevant m.b.t. het punt dat ik probeer te maken. Dan is het GDC praatje weer niet goed (hadden we het daar al niet tot in den treure over gehad?). Dan vraag ik wat een aantal er inhoudelijk mis mee vonden, maar daar kan dan blijkbaar weer niemand antwoord op geven. Oh ja, het publiek bewoog niet, even serieus? Dan komt er weer een concern troll dat er een BC regeltje van de IJslandse PS site is gehaald. Dan komt er weer een andere concern troll huilie doen dat alle first party demo's op een devkit en dus een PC worden afgespeeld. Dan komt er nog weer een concern troll roepen dat de koeling niet in orde is en er grote paniek is bij Sony. Dan laat Epic een gruwelijke graphics demo zien en dan gaat er iemand janken dat het maar 1440p @30fps is en dus niet next gen. Ga lekker een PC halen dan. En dat alles komt dan zeg maar om de zoveel pagina's weer terug van dezelfde mensen. Tja.
Kijk, begrijp me niet verkeerd. Er zijn ook genoeg Tweakers hier die een kritische noot kunnen plaatsen zonder als een troll over te komen. @
Donstil is niet mijn beste vriend (hoewel hij de laatste tijd wel een chille dude is), maar hij loopt in ieder geval niet zo te zuigen. Hij is gewoon neutraal. Ik ben minder neutraal en weet dat van mezelf en om die reden ben ik ook zo min mogelijk actief in het andere topic. Maar anderen kunnen het blijkbaar niet laten om dat wel te doen in dit topic en dat bederft dus de sfeer.