Nu de concurrentie groot lijkt in te zetten op Game Pass en dat abonnement om een console + GamePass maandelijks af te tikken ipv eenmalig, wat zijn eigenlijk de geruchten uit kamp Sony of ze daar nog wat mee gaan doen?
Mij lijkt het wel wat, een vast bedrag om alle exclusives van Sony te doen. Maar het blijft akelig stil. Dat Sony de lippen op elkaar hangt is nog wel te verwachten, maar ook devs laten niks los. Gezien het toch een kroeg-topic is, gaat Sony mee of niet? (en dan in de discussie even minder de nadruk op de concurrentie dus).
Ik denk zelf dat Sony wel wat meer exclusives heeft en daardoor de prijs ook niet gelijk kan zijn, maar daar krijg je dus wel wat meer spellen voor terug. Ik zou er op zich geen probleem mee hebben als ze de console uitbrengen waarbij je dus ook als abonnement voor 2 jaar lekker uitspreidt (en er meer over blijft voor games rond launch), zeker als dat gewoon inclusief game-abonnement blijft gaan.
Even het rekenvoorbeeld:
$15 per maand voor het game abonnement
$20 per maand voor de console (2 jaar, dus 480 in totaal voor een console die dan 499 was, maar eigenlijk al voor minimaal 100 minder te krijgen is)
[
Voor 35% gewijzigd door
Martinspire op 06-04-2020 17:13
]