De vernieuwde app is inderdaad super smooth geworden. Ik mis persoonlijk alleen het news feed stukje waar je kan zien wat je vrienden behaald hebben of delen.
Heb hem gisteren vond besteld. Had eerst wat issues met de captcha, maar later op de avond was dat opgelostbram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:18:
Heeft iemand die camera adapter al kunnen bestellen? Is er überhaupt al een pagina voor Nederland?
Dat wat Gamekings doet vind ik echt van die typische Nederlandse zogenaamde 'journalistiek'. Het doet me een beetje denken aan Olav Mol en Jack Plooij bij Ziggo Formule 1, die ik overigens ook bloed irritant vind. Soort van semi-grappig proberen te zijn en overal heel luchtig over doen. Ik vind het totaal niet erg als iemand kritiek heeft, maar doe het dan serieus.
Blijkbaar is daar toch een publiek voor in Nederland, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat ik voor serieuze berichtgeving, ook over onderwerpen als gaming of formule 1, moet uitwijken naar Engelstalige kanalen. Ik vind het juist wel prettig om zulke dingen in het Nederlands te horen, maar helaas is dat dus niet mogelijk.
Misschien richten ze zich meer op jongere kijkers die (nog) niet zo goed zijn in Engels? Dat is eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken, maar ik ben geen marketing expert dus er kunnen hele andere redenen achter zitten natuurlijk.
Blijkbaar is daar toch een publiek voor in Nederland, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat ik voor serieuze berichtgeving, ook over onderwerpen als gaming of formule 1, moet uitwijken naar Engelstalige kanalen. Ik vind het juist wel prettig om zulke dingen in het Nederlands te horen, maar helaas is dat dus niet mogelijk.
Misschien richten ze zich meer op jongere kijkers die (nog) niet zo goed zijn in Engels? Dat is eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken, maar ik ben geen marketing expert dus er kunnen hele andere redenen achter zitten natuurlijk.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Bij mij op iOS is de app nu ook bijgewerkt.loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:46:
[...]
Auto-update is al jaren r*k op iOS. Enige wat werkt is klikken op je icoontje in de Appstore app en refreshen (pull down etc).
Hou eens op met paniek zaaienBas170 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:37:
[...]
Zal je net zien, blijkt het uiteindelijk US-only te zijn
Adapter is gewoon te bestellen.
Gisteren las ik dat die knakker van Gamekings had gezegd dat bol.com niet alles gaat kunnen leveren. Is daar nog nieuws over?
Ik heb dit ook even zitten kijken. Wat is er met Boris gebeurd joh? Ik herkende zijn gedrag helemaal niet meer. Wat een zure man ineens.Hulleman schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:22:
Iedereen is helemaal lyrisch over de dual sense 5 (behalve die zure knakker van gamekings) . Ben echt benieuwd naar dat ding. Langste 3 weken ooit.....
Maar het dieptepunt was wel het kennisniveau van beide heren. Haptic triggers, haptic rumble, DualShock 5, microfoon kan je niet muten, Mike Morales. Hadden ze de dag ervoor pas voor het eerst van de PS5 gehoord of zo?
En die kritiek van Boris op de haptics. Ja dat is kut want het maakt herrie als ik hem op tafel leg. Pauzeer je game? Leg 'm op de bank?
Hij zal vast niet weten dat die functie bestaatbram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
En die kritiek van Boris op de haptics. Ja dat is kut want het maakt herrie als ik hem op tafel leg. Pauzeer je game? Leg 'm op de bank?
Ik weet even niet meer wie er zo boos was over het feit dat de nieuwe Store ruk was en dat add-ons niet meer te vinden waren. Maar als ik in de nieuwe PS App een game bekijk in de Store zie ik heel simpel een kopje Add-Ons.
Dus paniek om niets.
Dus paniek om niets.
Wil geen paniek zaaien, maar ik krijg de melding:cold_as_ijs schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:51:
[...]
Hou eens op met paniek zaaien![]()
Adapter is gewoon te bestellen.
Oeps! Er is iets misgegaan. Neem contact op met PlayStation-ondersteuning door te bellen naar +31 207 095 025
Maar eens gaan bellen...
PSN: TDBtje
Verwijderd
Ik heb mijn Bol.com disc pre-order geannuleerd. Hopelijk maakt het iemand anders blij. Mijn tech hart doet wel even pijn, natuurlijk. Ik heb er letterlijk nog geen plek voor (behalve op de vloer) en het is ook nog niet zo dat ik al hyped ben voor de games.
Ga nog eens rustig de ervaringen lezen van beide next-gen consoles en pik er dan wel eentje op in 2021.
Ik zou natuurlijk graag genoeg tijd hebben om vanaf dag 1 helemaal up-to-speed te blijven met games, maar dat lukt mij niet en het proberen geeft alleen maar stress. Dus Q4 maar eens beginnen aan de Zelda games op de Switch.
Ondertussen blijf ik enthousiast meelezen en geniet ik van alle fun die iedereen heeft met de nieuwe consoles. Ik hobbel er wel weer langzaam achteraan.
Ga nog eens rustig de ervaringen lezen van beide next-gen consoles en pik er dan wel eentje op in 2021.
Ik zou natuurlijk graag genoeg tijd hebben om vanaf dag 1 helemaal up-to-speed te blijven met games, maar dat lukt mij niet en het proberen geeft alleen maar stress. Dus Q4 maar eens beginnen aan de Zelda games op de Switch.
Ondertussen blijf ik enthousiast meelezen en geniet ik van alle fun die iedereen heeft met de nieuwe consoles. Ik hobbel er wel weer langzaam achteraan.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2020 09:14 ]
Ik zag wel net in het pre order topic dat er een paar mensen bij bol.com een PS5 hebben kunnen bestellen. Dus ik denk dat je wel iemand blij hebt gemaakt.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:12:
Ik heb mijn Bol.com disc pre-order geannuleerd. Hopelijk maakt het iemand anders blij. Mijn tech hart doet wel even pijn, natuurlijk. Ik heb er letterlijk nog geen plek voor (behalve op de vloer) en het is ook nog niet zo dat ik al hyped ben voor de games.
Ik krijg een foutmelding bij die adapter nadat ik de serial heb ingevoerd. Meer mensen hier last van? Wellicht is de registratie van gisteren dan toch goed doorgekomen, maar ik heb geen mail gehad verder.
Ah dat is wel netjes, vind dat altijd erg handig om gelijk alle DLC voor een game te zien, thanksPoulske schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:04:
Ik weet even niet meer wie er zo boos was over het feit dat de nieuwe Store ruk was en dat add-ons niet meer te vinden waren. Maar als ik in de nieuwe PS App een game bekijk in de Store zie ik heel simpel een kopje Add-Ons.
Dus paniek om niets.
[Afbeelding]
Nog 20 dagen wooo. Hopen dat ik er nog een ga krijgen
Dat van Rumble is zeuren om niets idd, ga je koffie halen zet je de game op pauze dan is de controller stil.bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Ik heb dit ook even zitten kijken. Wat is er met Boris gebeurd joh? Ik herkende zijn gedrag helemaal niet meer. Wat een zure man ineens.
Maar het dieptepunt was wel het kennisniveau van beide heren. Haptic triggers, haptic rumble, DualShock 5, microfoon kan je niet muten, Mike Morales. Hadden ze de dag ervoor pas voor het eerst van de PS5 gehoord of zo?
Alle marketing namen niet weten kan ik ze ook wel vergeven, want die weet ik zelf ook niet en boeien me ook helemaal niet.
Alleen dat van de microfoon kan toch wel een valide punt zijn, er zit namelijk alleen een soft button op om deze uit te schakelen. Dus je moet er maar op vertrouwen dat hij dan ook echt uit is.
Voor velen met Google telefoons en speakers in huis vast niet relevant maar toch iets om in het achter hoofd te houden wat mij betreft. Ondanks dat ik Sony hierin best vertrouw gaat er toch een klein plakbandje over het gaatje hier.
Edit: Mike Morales vond ik wel geinig, die blijft er hier in
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar het is nog 21.ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:24:
Nog 20 dagen wooo. Hopen dat ik er nog een ga krijgen
Als game journalist is het wel handig om die namen te weten, tenminste ik ben geen game journalist en ben beter op de hoogte dan deze twee.
Zijn het echt game journalisten dan?CerandoX.nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:27:
Als game journalist is het wel handig om die namen te weten, tenminste ik ben geen game journalist en ben beter op de hoogte dan deze twee.
Zo zie ik ze helemaal niet eigenlijk.
Als bol.com daadwerkelijk niet alle orders kan leveren, gaan ze echt niet geannuleerde orders op de site gooien, dan schuif je die wel door, dus storm in een glas water denk ik.
Waar blijft de Ps5 van Tweakers eigenlijk?
De laatste tijd zijn ze daar wel vaker zo laat mee merk ik (Smartphones ook etc)
De laatste tijd zijn ze daar wel vaker zo laat mee merk ik (Smartphones ook etc)
Ik ook niet, maar met een dergelijke site mag je dat wel verwachten vind ik. Tenminste ik zou van mijzelf wel verwachten. Ik denk alleen dat ze een andere publiek hebben dan de mensen die hier op Tweakers zitten.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:28:
[...]
Zijn het echt game journalisten dan?
Ik kon vroeger wel lachen om gamekings, maar tegenwoordig vind ik het vooral vrij kinderlijke humor die ze hebben. Ik kijk er echt al jaren niet meer naar, ik weet ook niet wie van de oude garde er nog zitten. Ik kijk trouwens zelf geen F1 maar bij Ziggo heb je een zekere meneer Siert de Vos dat is volgens mij van het zelfde niveau als Olav Mol en Plooij. You love him or you hate him.Ozzie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:49:
Dat wat Gamekings doet vind ik echt van die typische Nederlandse zogenaamde 'journalistiek'. Het doet me een beetje denken aan Olav Mol en Jack Plooij bij Ziggo Formule 1, die ik overigens ook bloed irritant vind. Soort van semi-grappig proberen te zijn en overal heel luchtig over doen. Ik vind het totaal niet erg als iemand kritiek heeft, maar doe het dan serieus.
Straks wordt het toch DS5Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:29:
[...]
En dan te bedenken dat dit pas de Dual Sense 1 is
PS1: PS Controller, later vervangen door de DA (Dual Analog), later vervangen door de DS1.
PS2: DS2
PS3: Sixaxis, later vervangen door de DS3
PS4: DS4
PS5: DS1
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 29-10-2020 09:39 ]
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:28:
Waar blijft de Ps5 van Tweakers eigenlijk?
De podcast van vandaag, vanaf 11:18 wordt er 5 minuten over de PS5 gepraat. Jurian is gelukkig wel enthousiast over de controller
Ooh dus ze hebben hem wel? Gemiste kans om daar niet even een video item van te maken.Zhero10 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:35:
[...]
[YouTube: Tweakers Podcast #136 - PS5-indrukken, OnePlus-prijzen en iPhone-bespiegelingen]
De podcast van vandaag, vanaf 11:18 wordt er 5 minuten over de PS5 gepraat. Jurian is gelukkig wel enthousiast over de controller.
Ik luister graag (en veel ook) podcasts maar niet die van tweakers dus had geen idee
Het is hun werk, hun interesse, hun passie, ze verdienen er de kost mee. Dit soort basale dingen mag je dan best weten. Het is niet zo dat er 100 verschillende next gen consoles aankomen met 200 verschillende controllers.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:28:
[...]
Zijn het echt game journalisten dan?
Ja joh is voor de marge, de doelgroep geeft helemaal niet om die marketing termen.bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:37:
[...]
Het is hun werk, hun interesse, hun passie, ze verdienen er de kost mee. Dit soort basale dingen mag je dan best weten. Het is niet zo dat er 100 verschillende next gen consoles aankomen met 200 verschillende controllers.
Ik snap alle haat hier niet zo, als we hier niets met Gamekings hebben dan kijken we toch gewoon niet?
Prima toch iedereen blij.
Final Fantasy XVI site is nu live met wat meer details over de game: https://na.finalfantasyxvi.com
Ja precies.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:
[...]
Ja joh is voor de marge, de doelgroep geeft helemaal niet om die marketing termen.
Ik snap alle haat hier niet zo, als we hier niets met Gamekings hebben dan kijken we toch gewoon niet?
Persoonlijk heb ik ook niet zoveel met die gasten (Boris is wel echt een oude man hoor
Daarnaast kan het ook best interessant zijn om wat inzicht te krijgen in het perspectief van anderen die dingen wat anders benaderen.
Over die psvr adapter; ik heb een PS4 camera uit de VS, zal dat goed gaan met bestellen o.b.v. dat serienummer?
Voor mij geen probleem, zowiezo geen vrienden. Dat hele sociale gedoe kan mij gestolen worden.s0kkie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:47:
De vernieuwde app is inderdaad super smooth geworden. Ik mis persoonlijk alleen het news feed stukje waar je kan zien wat je vrienden behaald hebben of delen.
Leuk dat je in die app de taal niet kan aanpassen trouwens
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zat eerst op de US pagina, accepteerde steeds het serie nummer niet. There's a problem, call 0800- etc.Trishul schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:58:
Over die psvr adapter; ik heb een PS4 camera uit de VS, zal dat goed gaan met bestellen o.b.v. dat serienummer?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Probeer het?Trishul schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:58:
Maar ik heb wel wat met GK, want ik keek er altijd met veel plezier naar. Je mag toch wel enige vorm van professionalisme verwachten van dat soort gasten? Ik snap niet dat jij niet snapt dat mensen dat gek vinden.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:
[...]
Ja joh is voor de marge, de doelgroep geeft helemaal niet om die marketing termen.
Ik ben er ook klaar voor, ik heb:BigF25 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:56:
Zooo 19+20-11 vrij, ready for PS5![]()
1st Astro's Playroom
2nd Miles Morales
3rd GOW NG+
1 Miles Morales
2 AC Valhalla
3 COD Cold War
Ik snap wel dat mensen dat gek vinden ik snap alleen niet dat het voor sommige, die toch al niet zeggen te kijken, een belangrijk punt lijkt te zijn.bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:02:
Maar ik heb wel wat met GK, want ik keek er altijd met veel plezier naar. Je mag toch wel enige vorm van professionalisme verwachten van dat soort gasten? Ik snap niet dat jij niet snapt dat mensen dat gek vinden.
Ik zie Gamekings (de oudere mannen dan) gewoon als entertainment, beetje over games lullen zoals je dat ook in de kroeg doet. Biertje erbij, Ongenuanceerde meningen enz.
Maar goed dat komt ook omdat het voor mij allemaal wat minder belangrijk is misschien, het zal mij echt jeuken wat iemand van de controller vind als ik hem zelf wel tof vind, of andersom.
Hopla, ik werk 4 dagen dus dat komt goed uit en het weekend heb ik vrij gehouden.BigF25 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:56:
Zooo 19+20-11 vrij, ready for PS5![]()
1st Astro's Playroom
2nd Miles Morales
3rd GOW NG+
Vandaag beginnen met Watch Dogs Legion en dan verder op de Ps5:
1. Watch Dogs Legion afmaken.
2. AC Vikings.
3. Cyberpunk als de patch uit is. Anders Mike Morales van Marktplaats halen.
BlackOps en Warzone als MP game.
Edit: Ooh en ik vond de NextGen patch van No Man Sky er ook wel tof uit zien.
Die game op release gekocht en viel (uiteraard) tegen maar alles wat ze er nu mee gedaan hebben lijkt me wel leuk. Misschien installeer ik die er ook bij als dat nog past.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 29-10-2020 10:11 ]
Idem hier maar dan met een BE telefoonnummer.TDB schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
Wil geen paniek zaaien, maar ik krijg de melding:
Oeps! Er is iets misgegaan. Neem contact op met PlayStation-ondersteuning door te bellen naar +31 207 095 025
Maar eens gaan bellen...
Ik vind het al raar dat je het serienummer van je PSVR set moet doorsturen, want het is een adaptor voor de camera, niet voor de PSVR. Zou dit enkel werken voor PSVR units die in combo met een camera geshipt zijn ? Toch zat mensen die een PSVR hebben met los gekochte camera ?!
Maar de adapter hoort bij de VR headset. Deze is nodig om de boel werkend te krijgen. Ze willen dus weten of je echt een VR headset hebt, aangezien er ook mensen met een camera zijn zonder VR headset.Twixie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Idem hier maar dan met een BE telefoonnummer.
Ik vind het al raar dat je het serienummer van je PSVR set moet doorsturen, want het is een adaptor voor de camera, niet voor de PSVR. Zou dit enkel werken voor PSVR units die in combo met een camera geshipt zijn ? Toch zat mensen die een PSVR hebben met los gekochte camera ?!
Dat maakt Sony ervan, maar de adaptor hoort toch echt bij de camera. Het is een adaptor om ervoor te zorgen dat je je PS4 camera op de PS5 kunt aansluiten. Ja, dat is uiteraard ook nodig om PSVR werkend te kunnen krijgen, maar waarom enkel voor PSVR ? Ik dacht dat er toch ook wat andere camera use cases waren, want die camera was ook al veel langer op de markt. Die mensen hebben blijkbaar geen recht om hun camera op de PS5 te gebruiken ? Redelijk belachelijk toch ?bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Maar de adapter hoort bij de VR headset. Deze is nodig om de boel werkend te krijgen.
Beetje de VI onder de gameskanalen. De ene interesseert de PS5 blijkbaar geen ene reet en noemt dat spelletje Mike Morales. Opzich ook wel weer mooi om zo'n grote nieuwe console release zo te relativeren. Ach ja... het is je ding of nietDonstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
Ik zie Gamekings (de oudere mannen dan) gewoon als entertainment, beetje over games lullen zoals je dat ook in de kroeg doet. Biertje erbij, Ongenuanceerde meningen enz.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 29-10-2020 10:25 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
In dat geval is het wel vaag ja. Gewoon ff serienummertje fotograferen in de winkel.Twixie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:18:
[...]
Dat maakt Sony ervan, maar de adaptor hoort toch echt bij de camera. Het is een adaptor om ervoor te zorgen dat je je PS4 camera op de PS5 kunt aansluiten. Ja, dat is uiteraard ook nodig om PSVR werkend te kunnen krijgen, maar waarom enkel voor PSVR ? Ik dacht dat er toch ook wat andere camera use cases waren, want die camera was ook al veel langer op de markt. Die mensen hebben blijkbaar geen recht om hun camera op de PS5 te gebruiken ? Redelijk belachelijk toch ?
Ik word hier thuis ff blij gemaakt met een dooie mus net.
Zit er uit als doodnormale kerstverlichting. Heb je de superduper chip of controller al gevonden ? Of zit die in de stekker verborgen ?bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:24:
[...]
In dat geval is het wel vaag ja. Gewoon ff serienummertje fotograferen in de winkel.
[Afbeelding]
Minimaal Homekit support voor de kerst lichtjes hier hoor. Verlichting zonder komt er hier niet meer in
..want je dacht dat een PS5 bezorgd werdbram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:24:
[...]
Net toch maar Watch Dogs Legion fysiek gekocht via de Ubi store. Met ubicoins 20% korting en met de code 'VERONICA20' nog eens 20% korting, voor een totaal van 44,79 euro.
Die korting was me toch wel groot genoeg om nog een weekje langer te wachten. Echt belachelijk dat de fysieke game pas een week later beschikbaar is
Maakt wel dat ik nu een beetje zit met wat ik ga doen op release. Ja... Astro Bot spelen
daar heb ik zin in, deze week net de VR-game uitgespeeld.
Zou die game me een week lang kunnen vermaken? Of moet ik dan toch nog Miles Morales oppikken?
Die korting was me toch wel groot genoeg om nog een weekje langer te wachten. Echt belachelijk dat de fysieke game pas een week later beschikbaar is
Maakt wel dat ik nu een beetje zit met wat ik ga doen op release. Ja... Astro Bot spelen
Zou die game me een week lang kunnen vermaken? Of moet ik dan toch nog Miles Morales oppikken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee mijn vrouw zei dat ze als verrassing een 75OLED gekocht had.poor Leno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:31:
[...]
..want je dacht dat een PS5 bezorgd werd
En als extra verrassing mag jij ze ophangenbram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:33:
[...]
Nee mijn vrouw zei dat ze als verrassing een 75OLED gekocht had.
Verwijderd
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:33:
[...]
Meer Final Fantasy info (niet zo bijzonder):
https://blog.playstation....ers-of-final-fantasy-xvi/
+ teaser website:
https://na.finalfantasyxvi.com/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2020 10:40 ]
Vraagje over die Doritos actie: een van die prijzen is Destruction All-Stars voor de PS5. Nu is die game dus uitgesteld en wordt 'ie gratis voor PS+ leden. Gaat die game nog aangepast worden toevallig
? Beetje gek om een gratis game te 'winnen'
je hebt de serienummer van de PSVR processing unit nodig en niet van de camera.Trishul schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:58:
Ik weet niet of je de adapter kan krijgen voor alleen de camera, denk het eigenlijk niet.
Mijn oom werkt bij Doritos en hij zei....kaanmijo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:41:
Vraagje over die Doritos actie: een van die prijzen is Destruction All-Stars voor de PS5. Nu is die game dus uitgesteld en wordt 'ie gratis voor PS+ leden. Gaat die game nog aangepast worden toevallig? Beetje gek om een gratis game te 'winnen'
Nee, even serieus. Ik denk dat niemand dat hier kan voorspellen maar ik verwacht dat ze die prijzen gewoon eruit halen en niets nieuws voor in de plaats doen.
Handig voor niet-Plus leden. Anders gewoon verkopen.kaanmijo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:41:
Vraagje over die Doritos actie: een van die prijzen is Destruction All-Stars voor de PS5. Nu is die game dus uitgesteld en wordt 'ie gratis voor PS+ leden. Gaat die game nog aangepast worden toevallig? Beetje gek om een gratis game te 'winnen'
Ik heb trouwens net even met PlayStation support gebeld over die adapter. Er is een case aangemaakt en ze nemen nog contact op.
Verkopen gaat hem niet echt worden bij een digitale game, gok ik zobram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Handig voor niet-Plus leden. Anders gewoon verkopen.
Ik heb trouwens net even met PlayStation support gebeld over die adapter. Er is een case aangemaakt en ze nemen nog contact op.
Ow in dat geval zit ik safe. Heb een Nederlandse psvr, die camera had ik een jaar voor de psvr gekocht tijdens een vakantie in de VS omdat ie daar bij GameStop verkocht werd voor $40.cold_as_ijs schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
je hebt de serienummer van de PSVR processing unit nodig en niet van de camera.
Ik weet niet of je de adapter kan krijgen voor alleen de camera, denk het eigenlijk niet.
Code kun je toch verkopen.kaanmijo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Verkopen gaat hem niet echt worden bij een digitale game, gok ik zo
Heb de kerstverlichtking aan een hue smart plug hangen. Ding "kerstboom" noemen en ik kan zeggen "hey google zet de kerstboom aan". Mooi hoorDonstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:30:
Minimaal Homekit support voor de kerst lichtjes hier hoor. Verlichting zonder komt er hier niet meer in
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Godverdomme dat moet ik ook!Hulleman schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:47:
[...]
Heb de kerstverlichtking aan een hue smart plug hangen. Ding "kerstboom" noemen en ik kan zeggen "hey google zet de kerstboom aan". Mooi hoor
Same here. Lang leve slimme stekkers, is ook direct een tijdschakelaar.Hulleman schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:47:
[...]
Heb de kerstverlichtking aan een hue smart plug hangen. Ding "kerstboom" noemen en ik kan zeggen "hey google zet de kerstboom aan". Mooi hoor
Ja das wel grappig, ik heb alle verlichting in huis in Homekit (c.a. 50 licht bronnen), dus ook de kerstboom lichtjes. Kan inderdaad aan/uit schakelen, knipperen, ritme, etc.Hulleman schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:47:
[...]
En met Harmony in Homekit kan ook de TV, receiver, Playstation enz alles bedient worden. "Hey Siri turn off the playstation"
Het is alleen nog even wachten of de Playstation5 aan kan via BT, de 4(pro) doet dat helaas niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 29-10-2020 11:01 ]
Ik zie nog geen enkel verschil op mijn iPhone 11 Pros0kkie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 06:52:
iOS update voor de vernieuwde app is in de App Store
Update... ff app eraf gegooid en erop nu doet ie het
[ Voor 11% gewijzigd door Starscreamer op 29-10-2020 11:18 ]
En Google be like:Hulleman schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:47:
[...]
OK. Tweede dag op rij om 18:00 kerstboom aan. = 67.3% kans op regelmatige, vaste baan.
~
Stem: man. Kostwinnaar?
Geen vrouwelijke stem herkend. Alleenstaand?
~
Kerstboom 200 lampjes = kerstboom volume 3m^3 -> woonkamer van ongeveer 4x5x2,2m?
Categorie gemiddeld rijtjeshuis.
Locatie inmiddels bekend.
~
Houdt van Kerst en gezelligheid. Muziekstijl gevonden en opgepikt tijdens activatie stem Kerstboom. Voeg toe aan ID.
~
Forward reclame 'Gezelligheid' 'Kerst' 'Muziek' 'Dating' en ID profile naar 262663378827626 Hubs en Partners
~
Go. Activate.
Nee hoor, doe mij maar een gewone stekker
Heb jij je smartphone ook al de deur uitgedaan, Lange Frans?poor Leno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
En Google be like:
OK. Tweede dag op rij om 18:00 kerstboom aan. = 67.3% kans op regelmatige, vaste baan.
~
~
Kerstboom 200 lampjes = kerstboom volume 3m^3 -> woonkamer van ongeveer 4x5x2,2m?
~
Houdt van Kerst en gezelligheid. Muziekstijl gevonden en opgepikt tijdens activatie stem Kerstboom. Voeg toe aan ID.
~
Forward reclame 'Gezelligheid' 'Kerst' 'Muziek' 'Dating' en ID profile naar 262663378827626 Hubs en Partners
~
Go. Activate.
Meneer heeft the Social Dilemma gekeken hoor,poor Leno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
En Google be like:
~
~
~
~
~
Go. Activate.
Destruction All-Stars is een online game, dus Plus heb je sowieso nodigbram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Handig voor niet-Plus leden. Anders gewoon verkopen.
Interessant, heel interessant!Poulske schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:18:
[...]
Heb jij je smartphone ook al de deur uitgedaan, Lange Frans?
Bij mij is het al helemaal een zootje. De app zelf is in NL (taal van Android) maar alles wat met mijn account te maken heeft is in het Duits (woon in Duitsland dus Duits PSN account moeten maken).loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:00:
[...]
Voor mij geen probleem, zowiezo geen vrienden. Dat hele sociale gedoe kan mij gestolen worden.
Leuk dat je in die app de taal niet kan aanpassen trouwens
In de shop zijnde titels van de games dus ook de Duitse versies: Mutter hat mein Spiel versteckt! 🤔
Verder super tevreden met de nieuwe versie! Kudos voor de makers! 😃
PSN: Zwartkijker
Haha Niet eens, maar daar hoef je die niet eens voor te kijken, denk ikluukhuige schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:18:
[...]
Meneer heeft the Social Dilemma gekeken hoor,
Ik ga even een niet correct comment geven.... unboxing ? Ze haalt niets uit de doos ! Dan doen andere Youtubers of sites het beter.Poulske schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:24:
Ik weet niet of er nog behoefte voor is, maar de Official Unboxing is er nu ook.
[YouTube: PlayStation 5 Official Unboxing - Everything In Your PS5 Box]
Waar is Tweakers met een unboxing ? Blijkbaar mag je het ding wel uitpakken nu, maar de NDA verbiedt je om hem aan te zetten of filmpjes met het ding aan te posten ?
Behalve met flut game astro botsloekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:28:
[...]
Ik ga even een niet correct comment geven.... unboxing ? Ze haalt niets uit de doos ! Dan doen andere Youtubers of sites het beter.
Waar is Tweakers met een unboxing ? Blijkbaar mag je het ding wel uitpakken nu, maar de NDA verbiedt je om hem aan te zetten of filmpjes met het ding aan te posten ?
Idd.. kleuter game of zijn er hier fans van de Astrobots en mag ik dat niet zeggen ?
Je mag van mij zeggen wat je wilt, persoonlijk ben ik wel benieuwd naar Astrobots. Niet naar de gameplay maar meer hoe het de Dualsense functies tentoonstelt.loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Idd.. kleuter game of zijn er hier fans van de Astrobots en mag ik dat niet zeggen ?
Bovendien is het gratis, blijf toch een Nederlander.
Bij gamekings zijn ze heel enthusiast over de ps5 controller.... https://www.youtube.com/watch?v=WmR7Utwx6Wk
[ Voor 5% gewijzigd door SteffanS op 29-10-2020 11:34 ]
Verwijderd
Kleuteropmerking!loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Ik ben zeker fan van Astro Bot: Rescue Mission. Een hele goede platformer en erg leuk om te spelen.
https://www.metacritic.co.../astro-bot-rescue-mission
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2020 11:37 ]
Ze zijn altijd extreem biased geweest voor Xbox dus niks nieuws.SteffanS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:34:
Bij gamekings zijn ze heel enthusiast over de ps5 controller.... [Afbeelding]
Ze hebben er ook Mike Miles Morales bij gekregen bleek uit de Gamekings video. Die mogen ze alleen nog niet tonen (of noemen)loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:28:
[...]
Ik ga even een niet correct comment geven.... unboxing ? Ze haalt niets uit de doos ! Dan doen andere Youtubers of sites het beter.
Ooh doe nou niet, dan gaan we die kant weer opSteffanS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:34:
Bij gamekings zijn ze heel enthusiast over de ps5 controller.... https://www.youtube.com/watch?v=WmR7Utwx6Wk
Maar.. na 1 unboxing heb je het toch eigenlijk wel gezien? Ze zitten allemaal op dezelfde manier in de doos en ze zeggen allemaal wat over het gewicht en de kleur.loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:28:
[...]
Ook lekker belangrijk of astrobots een 'kleutergame' (wie bepaald dat?) is. Het lijkt mij erg vermakelijk, maar ik ben dan ook gek op platformers.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
heb je hem uberhaupt gespeeld?loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
verder heb je recht op een eigen mening.
Ik heb het origineel gespeeld en vond het de beste platformer die ik heb gespeeld. non-vr zal iets minder spectaculair zijn, maar ga me er zeker wel mee vermaken.
Het is natuurlijk ook maar gewoon een showcase voor de nieuwe controller features, kan je wel zeggen dat ik Astro's Playroom wel ga proberen om gewoon te zien wat die controller precies doet, en er schijnt een platinum trophy voor te zijn, zal ongetwijfeld de eerste PS5 Platinum trophy zijn die ik haal.loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
We krijgen bij PS+ in november ook de game Bugsnax, maar dat lijkt me pas echt een kleuter game. In Astro's Playroom zitten tenminste nog leuke PlayStation related Easter eggs
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Heeft die "Game" eigenlijk een Platinum. Want dan wil ik hem wel even uitspelen.
Ik weet het niet zeker, maar iemand in een YT comment beweerde dat er een YouTuber was die bevestigd zou hebben dat er een Platinum in zat, heb alleen niet om de bron gevraagd.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:39:
Heeft die "Game" eigenlijk een Platinum. Want dan wil ik hem wel even uitspelen.
Ik zou mijn kleuters geen BugSnax laten spelen hoor. Er zit een donkere twist aan die game. Gaat zoals verwacht (van de makers van Octodad) gewoon een leuke game worden.Kalder schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:37:
[...]
Het is natuurlijk ook maar gewoon een showcase voor de nieuwe controller features, kan je wel zeggen dat ik Astro's Playroom wel ga proberen om gewoon te zien wat die controller precies doet, en er schijnt een platinum trophy voor te zijn, zal ongetwijfeld de eerste PS5 Platinum trophy zijn die ik haal.
We krijgen bij PS+ in november ook de game Bugsnax, maar dat lijkt me pas echt een kleuter game. In Astro's Playroom zitten tenminste nog leuke PlayStation related Easter eggs
Verwijderd
De PSVR adapter voor de PS5 is inmiddels aan te vragen, de mijne is zojuist ingediend 
https://camera-adaptor.support.playstation.com/nl-nl
https://camera-adaptor.support.playstation.com/nl-nl
Vanmiddag lijken er Demon's Souls previews online te komen. Dude trust me is de bron.
Dat zal voor niemand een verrassing zijn toch? Het is een exclusive van een first-party studio, die game had een succesvolle voorloper, kent een brede doelgroep en was tot dusver tech-demo voor zaken als raytracing.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:35:
[...]
Ze hebben er ook Mike Miles Morales bij gekregen bleek uit de Gamekings video. Die mogen ze alleen nog niet tonen (of noemen)
Nou zover voor launch is best wel een verrassing toch? Dat is niet heel gebruikelijk.Tom schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
Dat zal voor niemand een verrassing zijn toch? Het is een exclusive van een first-party studio, die game had een succesvolle voorloper, kent een brede doelgroep en was tot dusver tech-demo voor zaken als raytracing.
Maar wel een goed teken
Astro Bot is misschien wel de beste PSVR game die er is en sowieso een leuke platformerloekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Tis misschien geen systemseller maar het gaat wel de eerste PS5 game zijn die ik ga spelen.
Idd, liever een "kleutergame" die een lach op mijn gezicht tovert dan shooter X die frustreert 😃Ozzie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:36:
Ook lekker belangrijk of astrobots een 'kleutergame' (wie bepaald dat?) is. Het lijkt mij erg vermakelijk, maar ik ben dan ook gek op platformers.
PSN: Zwartkijker
Het zou een beetje schraal zijn als je een nieuwe console moet reviewen maar daar geen next-gen game voor hebt. Ondanks dat het ding backwards compatible is verwacht ik niet dat het merendeel van de PS4 games ineens spectaculair beter worden. Game studio's werken al lang nieuwe titels, kan me niet voorstellen dat ze teams daar vanaf trekken om ze oude games te laten optimaliseren (op een paar recente titels na)Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:51:
[...]
Nou zover voor launch is best wel een verrassing toch? Dat is niet heel gebruikelijk.
Maar wel een goed teken
Astro Bot Rescue in VR is echt de beste platformer van de huidige generatie. In Playroom vind ik al die referenties naar oude PS peripherals wel leuk en aangezien deze maar 5 uur duurt, ga ik 'm wel ff spelen met de kids. Is ook meteen een leuke demo om de controller te showen aan visite.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 29-10-2020 12:08 ]
Op die foto van die TV die ik een paar dagen geleden postte, was ook de Miles Morales tegel te zien in het OS. Het lijkt erop dat iedereen deze ontvangen heeft, die een PS5 ontvangen heeft.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:51:
[...]
Nou zover voor launch is best wel een verrassing toch? Dat is niet heel gebruikelijk.
Maar wel een goed teken
Zo was rub a duck bij de ps3 launch ook een simpel ogend spel waar ik enorm veel plezier aan beleefd heb en goed de sixaxis mogelijkheden toonde. Denk dat het hier hetzelfde is met astro bot. Plus het was een van de tofste vr games voor de psvr.Zwartkijker schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:53:
[...]
Idd, liever een "kleutergame" die een lach op mijn gezicht tovert dan shooter X die frustreert 😃
Same here, alleen zijn mijn kerslichtjes niet zo slim. Verder dan aan uit gaan ze nietDonstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:00:
[...]
Ja das wel grappig, ik heb alle verlichting in huis in Homekit (c.a. 50 licht bronnen), dus ook de kerstboom lichtjes. Kan inderdaad aan/uit schakelen, knipperen, ritme, etc.
En met Harmony in Homekit kan ook de TV, receiver, Playstation enz alles bedient worden. "Hey Siri turn off the playstation"
Het is alleen nog even wachten of de Playstation5 aan kan via BT, de 4(pro) doet dat helaas niet.
De combi google assistent en harmony hubwerkt ook mooi. Helemaal sinds de routines in google. Als ik zeg "he google, we gaan een film kijken" dan zet ie de nvidia shield aan, tv (alles op juiste inputs voor zover dat nog niet staat) hue lampen/lightstrip op de scene "arctische dageraad" (fijne kleuren en verlichting voor een filmpje) en speelt de google home de 20th century fox theme
Hopelijk kan de PS5 eindelijk bedient worden via de harmony idd.
Dan is je vrouw slimmer dan dat jij bent, want die bestaat niet, of ben je zo snel blij te maken met 75 O-shaped ledjes?bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:33:
[...]
Het zijn 750 ledjes, niet 75 OledjesPaprika schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:32:
[...]
Dan is je vrouw slimmer dan dat jij bent, want die bestaat niet, of ben je zo snel blij te maken met 75 O-shaped ledjes?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden