Hier wordt het topic niet leuker van.
[ Voor 79% gewijzigd door Bart ® op 24-10-2020 10:38 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Bart ® op 24-10-2020 10:38 ]
is ook een ms fanboy 1e klas.FMS schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:21:
Sorry maar wat een irritant ventje is het toch.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gaat ook om de content wat interessant is om te zien. 😉
i knowDoubleDutch schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb de pulse 3D headset via amazon besteld, er stond tot aan een aantal dagen geleden 'levering 25 nov' (amazon frankrijk, vandaar 25 ipv 19) maar sinds afgelopen week staat er 'levering onbekend' dus ik weet niet wat daarmee aan de hand is. Leveringsdatum van de PS5 zelf is niet gewijzigd.roysonny112 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:35:
Is de Playstation Pulse 3D headset nog ergens te bestellen dat iemand weet? Of overal uitverkocht?
Heb al verschillende webshops bekeken. Op budgetgaming niets...
Of is het simpelweg afwachten?
Call Of Duty: Black Ops Cold War’s Onslaught Zombies Mode Is Exclusive To PS5 And PS4 For A Yearhttps://t.co/p2EOGo5p9P#CallOfDuty #BlackOpsColdWar #Zombies #Activision #PS5 #PS4 #News pic.twitter.com/xnWpnE7Q4D
— PlayStation Universe (@PSUdotcom) 24 oktober 2020
The DualSense Controller Will Work With Project XCloudhttps://t.co/WsePTfNOgs#PS5 #PS5DualSense #DualSense #Sony #XCloud #News pic.twitter.com/RyCh8FY6La
— PlayStation Universe (@PSUdotcom) 24 oktober 2020
[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 24-10-2020 15:48 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is volgens mij 1 “minder interresante zombie” modus voor 2 players. De full zombie mode is er gewoon. Toch haat ik limited time exclusives. Echt grootste onzin. Heb beide pc en ps5 maar fps speelt toch gewoon beter met muis en keyboard. Zou ik puur die modus willen spelen zou ik de game dus niet aanschaffen. Ook niet over een jaar. Dit komt echt niet ten goede voor de devs en of de naam van de devs.v8power67 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:56:
Jezus een cod modus die door velen gespeeld zou worden op veel platformen exclusief maken bij PlayStation. Sorry maar word steeds bizarder. Dus tegen tijd dat nieuwe cod komt is de modus er op de andere platformen. Ik speel geen cod maar kan hier als PlayStation gamer toch niet blij van worden dat sony zoveel geld propt in iets wat toch wel verkoopt op de PlayStation. Weet nog dat vroeger een dlc week eerder kwam wat toen al bizar was... Maar word alleen maar erger.. zijn er nou hier echt mensen die hier blij van worden? Of laat ik het anders zeggen, er blijer worden dat het nu exclusief op de ps4/5 komt voor een jaar? Zoals ik al zei ik speel geen cod dus persoonlijk geen last van, maar word alleen maar extremer met de generatie.
Gelukkig heb ik mijn PS5-versie pre-order geannuleerd na de alpha en beta waaruit bleek dat dit een grote stap achteruit is ten opzichte van het sterke MW. Belachelijk nu dat ze voor beide console versies dezelfde prijs vragen. Ik hou het lekker bij Warzone dit keerv8power67 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:56:
Jezus een cod modus die door velen gespeeld zou worden op veel platformen exclusief maken bij PlayStation. Sorry maar word steeds bizarder. Dus tegen tijd dat nieuwe cod komt is de modus er op de andere platformen. Ik speel geen cod maar kan hier als PlayStation gamer toch niet blij van worden dat sony zoveel geld propt in iets wat toch wel verkoopt op de PlayStation. Weet nog dat vroeger een dlc week eerder kwam wat toen al bizar was... Maar word alleen maar erger.. zijn er nou hier echt mensen die hier blij van worden? Of laat ik het anders zeggen, er blijer worden dat het nu exclusief op de ps4/5 komt voor een jaar? Zoals ik al zei ik speel geen cod dus persoonlijk geen last van, maar word alleen maar extremer met de generatie.
Ze hadden gewoon ervoor moeten kiezen om MW uit te bouwen deze jaren in plaats van weer met een nieuw deel komen en de spelers op te gaan splitsen want nu blijft sowieso een groot deel bij MW hangen. Ben echt klaar met die jaarlijkse titels van games, Voor het eerst ook de nieuwe Fifa niet gekocht het zijn gewoon een soort updates waar je 70 euro voor neer moet leggen.Steven030 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Gelukkig heb ik mijn PS5-versie pre-order geannuleerd na de alpha en beta waaruit bleek dat dit een grote stap achteruit is ten opzichte van het sterke MW. Belachelijk nu dat ze voor beide console versies dezelfde prijs vragen. Ik hou het lekker bij Warzone dit keer
Playstation 5
Zover ik het begrepen heb blijft Warzone in de engine van MW draaien. Alleen voor het levelen van nieuwe wapens moet je dan weer naar Cold War met de verouderde engine. Dus dat is mogelijk een reden om Cold War ooit uit een budgetbak te vissen, en de campaign wellicht.Stylze schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:21:
[...]
Ze hadden gewoon ervoor moeten kiezen om MW uit te bouwen deze jaren in plaats van weer met een nieuw deel komen en de spelers op te gaan splitsen want nu blijft sowieso een groot deel bij MW hangen. Ben echt klaar met die jaarlijkse titels van games, Voor het eerst ook de nieuwe Fifa niet gekocht het zijn gewoon een soort updates waar je 70 euro voor neer moet leggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Steven030 op 24-10-2020 13:55 ]
Mooi om nogmaals te zuen dat de controller groter is geworden. Die rumble/feedback motoren zien er ook fors uit. Verder vind ik niet erg dat hij licht grijs is, denk dat de console wel wit is.DoubleDutch schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:15:
Moest hem even delen, hier zie je het verschil kwa grote tussen de DS4,DS5 en de nieuwe Xbox controller en het blijkt dus echt waar te zijn dat de kleur grijzig is, dus denk ook de PS5, gaat leuk staan naast een witte muur. 😳
[YouTube: PS5 - Unboxing the DualSense Controller!]
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2020 13:56 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
We weten inmiddels wel dat je hier tegen bent, maar je begrijpt toch zelf ook wel dat dit uiteindelijk meer geld oplevert voor Sony? Of denk je daadwerkelijk dat dit ze onderaan de streep geld kost? De enige concern die je zou moeten hebben, is dat andere platformen dit ook doen bij games die je wel wilt spelen en zo content misloopt.v8power67 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:56:
Noem eens een paar recente voorbeelden van andere platformen waarbij de release van een game gelijktijdig plaatsvindt maar content in de game (timed) exclusive is. Ben wel benieuwd. Of bedoel je slechts dat hij bang moet zijn dat andere platformen dit ook gaan doen? Waarom dan andere platformen? Want daar ken ik namelijk geen voorbeelden van.bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
We weten inmiddels wel dat je hier tegen bent, maar je begrijpt toch zelf ook wel dat dit uiteindelijk meer geld oplevert voor Sony? Of denk je daadwerkelijk dat dit ze onderaan de streep geld kost? De enige concern die je zou moeten hebben, is dat andere platformen dit ook doen bij games die je wel wilt spelen en zo content misloopt.
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2020 14:18 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ongeacht de reden van dit soort praktijken kan ik er niet blij van worden. Ook niet als playstation fan. Je betaald op elk platform dezelfde prijs en nu voelt het alsof je op de non timed exclusive platformen niet het volledige product krijgt maar wel mag afrekeken. Snap niet dat mensen hier niet uit principe gewoon vel tegen zijn. 1 masale boycot Als signaal en dit gebeurd nooit meer. Maarja we pikken alles maar he 😐uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Noem eens een paar recente voorbeelden van andere platformen waarbij de release van een game gelijktijdig plaatsvindt maar content in de game (timed) exclusive is. Ben wel benieuwd. Of bedoel je slechts dat hij bang moet zijn dat andere platformen dit ook gaan doen? Waarom dan andere platformen? Want daar ken ik namelijk geen voorbeelden van.
Er is de afgelopen tijd veel gezegd over het overnemen van studio’s die multiplatform games maken. Benieuwd of diegene die kritiek op dat soort praktijken uitte ook hier nu kritisch naar kunnen kijken. Of is CoD nu ook ineens een PS franchise
De PS4 was ook off-white, richting grijs, dit lijkt dezelfde kleur te zijn.DoubleDutch schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:15:
Moest hem even delen, hier zie je het verschil kwa grote tussen de DS4,DS5 en de nieuwe Xbox controller en het blijkt dus echt waar te zijn dat de kleur grijzig is, dus denk ook de PS5, gaat leuk staan naast een witte muur. 😳
[YouTube: PS5 - Unboxing the DualSense Controller!]
Op reddit stond een foto van de doos, en daar stonden geen dolby vision of dolby atmos logo's op. Ik hoop echt dat die ondersteuning (zeker voor de BR-speler) er wel in zit.VirinR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:50:
Sony heeft bekend gemaakt dat de Apple TV-app, Disney+, Spotify, Netflix en Amazon Prime Video naar de PS5 zullen komen waarvan sommigen op launch beschikbaar zullen zijn.
Daarnaast zal de Apple TV-app (waarmee je naar Apple TV+ en iTunes-films kan kijken) ook lanceren op de PS4.
Als het stroomverbruik enigszijn vergelijkbaar is met mijn Apple TV 4K, dan zou ik de Apple TV volledig kunnen vervangen door de PS5. Bij mijn PS4 was de fan zodanig hoog bij het gebruik van Netflix dus hopelijk is dat niet het geval met de PS5. Enige wat ik nog wil weten is of deze apps HDR, Dolby Vision en Dolby Atmos ondersteunen en of Plex naar de PS5 komt.
Ik vraag mij wel af of ze er überhaupt meer uithalen. Het spel verkocht altijd al meer op de PlayStation. Dus nu misschien ietsje meer maar kost ook serieus geld om zoiets exclusief te maken. Ze zullen het vast niet doen als ze er niet beter van worden. Maar het geld in je eigen studios stoppen is altijd 100% investeren in jezelf, wat dus meer nut heeft denk ik.bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
We weten inmiddels wel dat je hier tegen bent, maar je begrijpt toch zelf ook wel dat dit uiteindelijk meer geld oplevert voor Sony? Of denk je daadwerkelijk dat dit ze onderaan de streep geld kost? De enige concern die je zou moeten hebben, is dat andere platformen dit ook doen bij games die je wel wilt spelen en zo content misloopt.
Er zit gewoon een business model achter waar zowel Activision als Sony beter van worden. Anders heeft het weinig nut. Daarom zeg ik: over de financiële aspecten zou ik me als fan vooral niet druk maken. Je krijgt echt niet minder of minder goede exclusives door dit soort deals. Integendeel eerder. Het is vervelender dat jouw favoriete multiplatform franchise als reactie exclusieve content krijgt op een platform waar jij niet op speelt. In dat opzicht liever inderdaad gewoon niet. Dan zie ik liever gewoon vertrouwde studio's onder de paraplu gaan. Studio's die praktisch toch al exclusief ontwikkelden.v8power67 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:23:
[...]
Ik vraag mij wel af of ze er überhaupt meer uithalen. Het spel verkocht altijd al meer op de PlayStation. Dus nu misschien ietsje meer maar kost ook serieus geld om zoiets exclusief te maken. Ze zullen het vast niet doen als ze er niet beter van worden. Maar het geld in je eigen studios stoppen is altijd 100% investeren in jezelf, wat dus meer nut heeft denk ik.
(timed) Exclusives wordt de gamer echt niet beter van hoor, zorgt alleen voor irritatie / ophef of overstappers.bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Er zit gewoon een business model achter waar zowel Activision als Sony beter van worden. Anders heeft het weinig nut. Daarom zeg ik: over de financiële aspecten zou ik me als fan vooral niet druk maken. Je krijgt echt niet minder of minder goede exclusives door dit soort deals. Integendeel eerder. Het is vervelender dat jouw favoriete multiplatform franchise als reactie exclusieve content krijgt op een platform waar jij niet op speelt. In dat opzicht liever inderdaad gewoon niet. Dan zie ik liever gewoon vertrouwde studio's onder de paraplu gaan. Studio's die praktisch toch al exclusief ontwikkelden.
Plex is ook beschikbaar op launch: https://www.pushsquare.co...vailable_on_ps5_at_launchVirinR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:50:
Sony heeft bekend gemaakt dat de Apple TV-app, Disney+, Spotify, Netflix en Amazon Prime Video naar de PS5 zullen komen waarvan sommigen op launch beschikbaar zullen zijn.
Daarnaast zal de Apple TV-app (waarmee je naar Apple TV+ en iTunes-films kan kijken) ook lanceren op de PS4.
Als het stroomverbruik enigszijn vergelijkbaar is met mijn Apple TV 4K, dan zou ik de Apple TV volledig kunnen vervangen door de PS5. Bij mijn PS4 was de fan zodanig hoog bij het gebruik van Netflix dus hopelijk is dat niet het geval met de PS5. Enige wat ik nog wil weten is of deze apps HDR, Dolby Vision en Dolby Atmos ondersteunen en of Plex naar de PS5 komt.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ja dat zeg ik.Segafreak83 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:44:
[...]
(timed) Exclusives wordt de gamer echt niet beter van hoor, zorgt alleen voor irritatie / ophef of overstappers.
Het liefst zou ik een systeem hebben waar ik alles op kan spelen, maar dat gaat nooit gebeuren.
En na hoeveel delen ben je daar eindelijk achter gekomenStylze schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:21:
[...]
Voor het eerst ook de nieuwe Fifa niet gekocht het zijn gewoon een soort updates waar je 70 euro voor neer moet leggen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hardware kopen voor toekomstige upgrades is in mijn ogen nooit slim. Als je iets wil waar je zeker wil weten dat het goed samenwerkt is wachten het devies.vaagisdenaam schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:47:
Ik heb niet lang geleden een 55c9 gekocht, ook met het oog op de ps5.
Ik ben heel benieuwd hoe vrr nu wel of niet fatsoenlijk met hdr gaat werken, of lfc werkt en vooral of lg nog updates geeft als dat niet zo blijkt te zijn aangezien de tv maar liefst van vorig jaar is
Als ik lees over updates voor de cx en niet voor de c9 word ik toch een beetje huiverig. Het hebben van hdmi 2.1 was wel een doorslaggevende factor in mijn aanschaf.
Dat kan nog best meevallen eerlijk gezegd.v8power67 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:49:
Kom ik met mn 1080peasant lg 42 incher uit 2009... Maar wil deze black friday wel een oled scoren hopelijk.
Wij zitten hier op 3m20 van de TV. Toen ik mijn 48" FullHD wou upgraden, ging ik voor een 55" gaan (met mogelijk OLED). Tot mijn vrouw zag hoe 'weinig' verschil dat ging zijn met de 48". Ben dan dus ook voor een 65" gegaan (maar dan wel LCD) en geen moment beklaagd.DoubleDutch schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:24:
Jullie brengen mij nu wel erg aan het twijfelen. 🤔
Komt dan denk meer door het plasma toch? Die staan toch bekend om mooie contrasten en kleuren. Ik heb een lcd en was toen al niet de beste. Wil toch echt wel een keer hdr en 4k zien met de ps5. Hopelijk een mooie c9 of cx 55 incher scoren rond de 1000 euro dalijk op black friday.Twixie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:38:
[...]
Dat kan nog best meevallen eerlijk gezegd.
De PS5 komt hier in de woonkamer omdat daar onze 65" 4K/HDR tv staat, maar we hebben ook een bescheiden home-cinema waar het gros van onze oudere consoles ( 8 ) aangesloten staan. Daar hebben we nog een 42" HD-Ready plasma uit 2007 en die heeft echt nog een heel strak beeld, vooral qua kleuren. Nu heb ik al even ter voorbereiding onze PS4 Pro naar daar verhuisd en tot mijn verbazing valt dat heel goed mee, ondanks de aftandse 1024x768 resolutie van de TV. Zoontje speelde daarnet een uurtje Horizon Zero Dawn en dat was hoegenaamd geen straf. Zelfs de tekst was allemaal zeer goed leesbaar. Ik vermoed dat de Supersampling die een Pro toepast voor een 1080p output, ook wel een verschil maken. Enkel bij sommige kleine teksten (bvb home menu van de PS4) valt de TV wel door de mand.
Ik kan nu nog nauwelijks wachten op de PS5, want al onze PS4 games zowel boven als beneden kunnen spelen afhankelijk van welke TV vrij is, zal enorm van pas komen. Dat gecombineerd met de PS5-enhancements van veel titels, en het feit dat je zowel een PS4 als een PS5 als primary console kunt hebben (reken ik toch wel op), zorgen er eigenlijk voor dat nieuwe PS5 games eigenlijk helemaal niet hoog op mijn prioriteitenlijstje staat.
Daar heb je wel een punt. Ik denk dat plasma zich ook wel beter leent voor het scalen van verschillende resoluties.v8power67 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:58:
[...]
Komt dan denk meer door het plasma toch?
Vooral als je er rekening mee houdt dat de levensduur van een CoD spel een jaar is, dan is namelijk alweer een nieuwe uit.poor Leno schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:28:
Nou, een jaar CoD mod exclusive.. lekker dan
Slaat nergens op, maar goed.. Heb t al vaker gezegd, je moet dit soort grapjes niet bij cross-platforners doen.. En nu is het nog iets "kleins"
Echte exclusives speciaal voor 1 platform ontwikkeld, kan ik overigens wel goed inkomen, voor welk kamp dan ook.
Goed voor een bedrijf, naamsbekendheid en klantenbinding etc etc, en zelfs goed voor de spelers, omdat het spellen aanbod gevarieerder, beter en vers blijft want de studio's zullen beter presteren..
Maar dit? Een maandje voor de leuk, prima.. maar een jaar?
Waarschijnlijk niet.Cyleo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:17:
[...]
Op reddit stond een foto van de doos, en daar stonden geen dolby vision of dolby atmos logo's op. Ik hoop echt dat die ondersteuning (zeker voor de BR-speler) er wel in zit.
Toch bizar het is toch gewoon een bitstream doorgeven naar je tv / versterker die het dan decodeert?moca schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:36:
[...]
Waarschijnlijk niet.
https://www.ccn.com/sonys-ps5-dolby-atmos-vision-good-news/
Voor audio gebruikt de PS5 al de Tempest Engine. Daar kunnen alle devs gewoon gebruik van maken zonder dat ze een licentie moeten aanschaffen. Voor DV moet er door de dev ook een licentie aangeschaft worden en is het dus vooral afwachten hoeveel gebruik er van gemaakt gaat worden. Zou leuk zijn als de PS5 het ook gaat ondersteunen en het wijd ingezet gaat worden, maar daar laatste zie ik niet heel snel gebeuren.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:06:
[...]
Toch bizar het is toch gewoon een bitstream doorgeven naar je tv / versterker die het dan decodeert?
Zal wel geldkwestie zijn dan dat Sony niet de Dolby rechten wil kopen, zal wel x bedrag per verkocht exemplaar zijn.
Als je Netflix kijkt via de PS5 bijvoorbeeld?bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:46:
[...]
Voor audio gebruikt de PS5 al de Tempest Engine. Daar kunnen alle devs gewoon gebruik van maken zonder dat ze een licentie moeten aanschaffen. Voor DV moet er door de dev ook een licentie aangeschaft worden en is het dus vooral afwachten hoeveel gebruik er van gemaakt gaat worden. Zou leuk zijn als de PS5 het ook gaat ondersteunen en het wijd ingezet gaat worden, maar daar laatste zie ik niet heel snel gebeuren.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-10-2020 19:54 ]
Dat doe je dan toch gewoon lekker via je smart TV, denk ik dan? Stuk minder omslachtig. Eén druk op de knop en ik zit binnen 5 seconden in Netflix.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:52:
[...]
Als je Netflix kijkt via de PS5 bijvoorbeeld?
En idd al helemaal voor de Bluray. Dacht met de disk edition ook meteen een volwaarde Bluray speler te hebben. Vaag gedoe met al die DRM en merkspecifieke HDR / HD audio formaten..(geen rant naar Sony maar naar de contentindustrie)
Ja maar wat met een UHD Bluray met Dolby Vision en Dolby Atmos? Dan dus weer een extra apparaat erbij?bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:59:
[...]
Dat doe je dan toch gewoon lekker via je smart TV, denk ik dan? Stuk minder omslachtig. Eén druk op de knop en ik zit binnen 5 seconden in Netflix.
[ Voor 15% gewijzigd door Caayn op 24-10-2020 20:33 ]
Oh ja goed punt. Die was ik even vergeten. Ik maak daar zelf geen gebruik van, vandaar. Ik heb een peasant 5.1 set.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:02:
[...]
Ja maar wat met een UHD Bluray met Dolby Vision en Dolby Atmos? Dan dus weer een extra apparaat erbij?
Want PostNL komt altijd op de seconde om dezelfde tijd..CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:40:
Irritant trouwens dat we vannacht de wintertijd in gaan, dat betekent dus een uur langer wachten op de postbode..
Zeer waarschijnlijk geeft de PS5 de bitstream door aan je receiver en kan hij alleen dus zelf geen decoding doen van Dolby Atmos . In het verleden had je ook DVD spelers zonder DTS die het signaal gewoon aan de receiver doorgaven en zelf de stereo of DD5.1 track gebruikten.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:02:
[...]
Ja maar wat met een UHD Bluray met Dolby Vision en Dolby Atmos? Dan dus weer een extra apparaat erbij?
FYI #ps5 unboxing from the media on October 27th
— Project Latitude (@Alejandroid1979) 24 oktober 2020
On November 6th other embargos lift
So basically each Tuesday before launch, we will be getting some information. pic.twitter.com/C6gXLBZPdI
De countdown houd daar al rekening mee gelukkig.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:40:
Irritant trouwens dat we vannacht de wintertijd in gaan, dat betekent dus een uur langer wachten op de postbode..
Ja dat is wel jammer. De Ps4 Pro was ook al geen volwaardige BR speler.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:52:
[...]
Als je Netflix kijkt via de PS5 bijvoorbeeld?
En idd al helemaal voor de Bluray. Dacht met de disk edition ook meteen een volwaarde Bluray speler te hebben. Vaag gedoe met al die DRM en merkspecifieke HDR / HD audio formaten..(geen rant naar Sony maar naar de contentindustrie)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vond deel 1 en 2 best cool alleen wel 1x uitspelen naar Platinum daarna nooit meer aanraken.AppleFan2007 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:57:
Ik twijfel of ik Watch Dogs Legion zou kopen in de PlayStation store of via de Ubisoft store op disk maar dan met 20% korting als je 100 Ubisoft coins of zoiets inruilt.
Ik wil van de discs af maar natuurlijk is die promotie wel aantrekkelijk.
Wat zouden jullie doen?
Die snap ik niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-10-2020 23:50 ]
Dit klopt volgens mij niet. Die lange initiële loadtime van TLOU Remastered op de PS4 is denk ik een bug. Het viel mij ook op toen ik Remastered een aantal maanden geleden opnieuw speelde. Op de PS3 laadt het spel namelijk veel sneller:bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:42:
Dit is ook wel bijzonder ineens. En dit is nog op de PS4. Ze zullen wel even wat tips van Sucker Punch gekregen hebben.
https://twitter.com/aleja.../1320082266815594501?s=21
Hij maakt wel onderdeel uit van de content natuurlijk. Ik zal de doelgroep wel niet zijn maar wat een irritant ventje inderdaad.DoubleDutch schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
Niet voor zover ik weet, het is onderdeel van de USB spec. Hetzelfde geld trouwens voor extensies zoals Qualcomm's Quickcharge en VOOC, deze mogen enkel geactiveerd worden als de client (bijvoorbeeld je telefoon) aangeeft het te ondersteunen. Daarom kan je ook andere apparaten, die het niet ondersteunen, opladen met een Qualcomm Quickcharge oplader zonder dat die ontploft.Zwartkijker schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:15:
[...]
Hoe kan je dat checken bij de oplader, hoe staat dat genoteerd?
De bron is Gaming Trends en die hebben zelf ook een exemplaar ontvangen, dus doe ermee wat je wilt.
We gaan het zien, duurt wel erg lang dan, blijf hoop houden op ergens aankomende week meer reveals dan enkel een doos uitpakken😅bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:38:
[...]
De bron is Gaming Trends en die hebben zelf ook een exemplaar ontvangen, dus doe ermee wat je wilt.
[YouTube: PlayStation 5 Sneak Peek [Gaming Trend]]
Playstation 5
PS TV of hoe heette dat? Dat Sony doosje met Vita hardware. Of zou die geen PS5 ondersteunen?boefje79 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:50:
Hulpvraag:
De PS5 staat straks beneden in de woonkamer, maar die tv is niet altijd vrij 😉
Nu hebben wij in de slaapkamer ook een 4K tv aan de muur gehangen.
Ik zou daar graag via remote play op spelen als de tv in de woonkmer bezet is, maar...doordat de tv hangt is er geen kastje waar een laptop/pc op kan staan en liefst heb ik een setup die niet steeds opnieuw aangesloten moet worden, maar er gewoon is als het nodig is.
Is er een kleine form factor device dat achter de de tv te plaatsen is met goede remote play performance? (Er is utp en goed wifi dus daar heb ik twee opties)
Of andere suggesties?
[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 25-10-2020 08:04 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
MiBox S werkt goed met psplay goed met remoteplay ps4, ik gebruik een generieke android controller omdat ik ooit de ds4 niet werkende kreeg.boefje79 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:15:
Die heb ik ooit nog gehad 🙈
Is dat de enige optie? Ik zie bv dat er een android app is (ps play), maar dat bv de amazon firestick zorgt voor laggy gameplay, dus ik hoop dat er alternatieven met betere hardware zijn waar mensen positieve ervaringen mee hebben...😇🙏🏻
https://untappd.com/user/OzzBier
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
MS heeft gehint op speciale XBox sticks, lijkt me niet raar als Sony komt met een soort van simpele versie van de PS TV in de vorm van een stick. Anders misschien inderdaad even wachten tot er meer ervaringen zijn met welke wel en moet werken.boefje79 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:15:
Die heb ik ooit nog gehad 🙈
Is dat de enige optie? Ik zie bv dat er een android app is (ps play), maar dat bv de amazon firestick zorgt voor laggy gameplay, dus ik hoop dat er alternatieven met betere hardware zijn waar mensen positieve ervaringen mee hebben...😇🙏🏻
[ Voor 4% gewijzigd door Erapaz op 25-10-2020 09:31 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of die van je telefoon, tablet, powerbank, switch, ps5 etc. gebruiken. Ja, het is besparing vanuit Sony, maar milieu technisch valt er ook wat voor te zeggen.DoubleDutch schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:28:
Vind het wel een slechte zaak dat er geen oplaad kabel bij een €70 kostende controller zit.
Er zit eer wel een bij de ps5 in de doos, maar bij het aanschaffen van een tweede controller moet je er één los kompen of de charging station kopen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hier werd er veel fortnite plit screen gespeeld en daar hingen beide controllers aan de lading tijdens het gamen, verwacht niet anders op de PS5.Kalder schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:40:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een oplaadkabeltje bij een PS controller zat. Waarom heb je voor 2 controllers 2 kabeltjes nodig? Tenzij je enkel couch multiplayer speelt zullen de controllers nooit tegelijkertijd leeg zijn.
Maar dan heb je ook niets aan de charging station, want daarmee kun je niet gelijktijdig opladen en spelen. In dat geval zou ik gewoon een extra USB-C kabeltje kopen voor €2 bij de action ofzo, en in mij geval een extra USB verlengsnoertje want zit nogal ver van de TV / PS vandaan.DoubleDutch schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:59:
[...]
Hier werd er veel fortnite plit screen gespeeld en daar hingen beide controllers aan de lading tijdens het gamen, verwacht niet anders op de PS5.
Ga ik ook zeker doen, op de PS4 had ik twee kabels van 3 meter naar de tv toe en op zolder twee korte naar de pc scherm voor als de kinderen vriendjes op bezoek hadden,vind het ook geen probleem.Kalder schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Maar dan heb je ook niets aan de charging station, want daarmee kun je niet gelijktijdig opladen en spelen. In dat geval zou ik gewoon een extra USB-C kabeltje kopen voor €2 bij de action ofzo, en in mij geval een extra USB verlengsnoertje want zit nogal ver van de TV / PS vandaan.
Ja die wishlist bestaat dus niet meer, echt een ontzettend domme beslissing van SonyDarkSide schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:50:
Ja hier ook de nieuwe store live gegaan.
Maar waar kan ik nu mijn Whislist vinden
[ Voor 36% gewijzigd door DarkSide op 25-10-2020 11:17 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij de PS5 zit ook gewoon een USB oplaad kabeltje. Als je er nog een wilt moet je maar gewoon een extra PS5 kopenDoubleDutch schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:09:
[...]
Ga ik ook zeker doen, op de PS4 had ik twee kabels van 3 meter naar de tv toe en op zolder twee korte naar de pc scherm voor als de kinderen vriendjes op bezoek hadden,vind het ook geen probleem.
Vraag was meer waarom geen kabel, bij je telefoon zit toch ook een snoertje bij en moet je die ook niet los bij kopen. 😉
[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 25-10-2020 11:18 ]
Ja precies, dat is ook helemaal waar ik het voor gebruikte, even snel kijken of de games die je wilt in de sale zijnDarkSide schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:16:
Ook bij telefoons krijg je steeds minder laders en snoertjes.
Heb hier 3 USB C telefoons. En genoeg kabeltjes.
Ik heb er geen moeite mee dat de losse controller geen kabel heeft.
@RubenSaurus ja echt stom.
Wil gewoon wat zaken op mijn wishlist zetten. En dan zie ik ook snel of ze in de aanbieding zijn. En dan denk ik. He, laat ik eens wat kopen.
Dit moet echt snel weer terug komen.
Dan kan ik psprices.com aanbevelen. Heb ik eens gezien in een comment hier op tweakers en is echt heel goed. Daar kan je een wishlist maken en krijg je een melding als de prijs gedaald is. Heb zo letterlijk al honderden euro's "bespaard" 😉RubenSaurus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:20:
[...]
Ja precies, dat is ook helemaal waar ik het voor gebruikte, even snel kijken of de games die je wilt in de sale zijn
PSN: Zwartkijker
Bedankt. Hier thuis gebruiken enkel betrouwbaar spul.Caayn schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:04:
[...]
Niet voor zover ik weet, het is onderdeel van de USB spec. Hetzelfde geld trouwens voor extensies zoals Qualcomm's Quickcharge en VOOC, deze mogen enkel geactiveerd worden als de client (bijvoorbeeld je telefoon) aangeeft het te ondersteunen. Daarom kan je ook andere apparaten, die het niet ondersteunen, opladen met een Qualcomm Quickcharge oplader zonder dat die ontploft.
Gebruik geen lader van ome Ali voor spullen die duur zijn of waar je waarde aanhecht is mijn advies
PSN: Zwartkijker
Ja kan je die mooi met maximale winst op Marktplaats gooienKalder schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:16:
[...]
Bij de PS5 zit ook gewoon een USB oplaad kabeltje. Als je er nog een wilt moet je maar gewoon een extra PS5 kopen
Zolang ik nog niets gehoord heb van de MediaMarkt winkel waar ik hem gepre-ordered heb is het vooralsnog voor mij een PrayStation 5, (I pray that I get it on the 19th)
Hoe doe je dat dan wanneer je gamet en je controller is bijna leeg? Komt hier genoeg voor, zeker wanneer ik game met mijn vrouw.Kenny_026 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:10:
Ik snap de kabelpaniek niet zo. Waarom niet gewoon een charging dock? Dat is echt de mooiste oplossing.
Ik rijd er van de week even langs denk ik. Even informeren hoe het zit.Kalder schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:38:
[...]
Zolang ik nog niets gehoord heb van de MediaMarkt winkel waar ik hem gepre-ordered heb is het vooralsnog voor mij een PrayStation 5, (I pray that I get it on the 19th)
Je pakt ze altijd vol natuurlijk. En de batt duur is nu toch beter dan de 8 uur van de ds4?Orangelights23 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:39:
[...]
Hoe doe je dat dan wanneer je gamet en je controller is bijna leeg? Komt hier genoeg voor, zeker wanneer ik game met mijn vrouw.
Gewoon extra kabel kopen en in het stopcontact, die hebben de meesten wel in de buurt van de bank. Zit je ook niet met een kabel over de grond van bank naar ps.
Gewoon via kabeltje in stopcontact bij of in de bank/stoelOrangelights23 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:39:
[...]
Hoe doe je dat dan wanneer je gamet en je controller is bijna leeg? Komt hier genoeg voor, zeker wanneer ik game met mijn vrouw.
Gewoon extra kabel kopen en in het stopcontact, die hebben de meesten wel in de buurt van de bank. Zit je ook niet met een kabel over de grond van bank naar ps.
Kans is superklein, en ondertussen werkt hun marketing lekker goedCowboy_Henk schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:11:
Heeft er al iemand iets gewonnen met die Doritos wedstrijd?
Ik koop elke week 2 zakken en tot nu toe nog niks. Kans ik klein weet ik
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Een kilootje op de weegschaal😂 nee het is dat ik Doritos echt wel lekker vind, anders had ik ze echt links laten liggen. Nog nooit iets met zo’n chipsactie gewonnen.Cowboy_Henk schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:11:
Heeft er al iemand iets gewonnen met die Doritos wedstrijd?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq