• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:39
Het heeft ook weer zijn voordelen om te moeten wachten op de tweede batch (als je er toch geen haast mee hebt).
Nu horen we uit eerste hand de pros en cons en dan kunnen we of blij zijn dat we gewacht hebben of ontiegelijk balen dat we er geen bemachtigd hebben ( ik gok dat laatste :P )

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik vind eigenlijk dat dit topic met veel respect tov elkaar wordt gevuld. Mensen proberen elkaar te helpen met info en ervaringen dus of die Modbreak nodig was.. ik weet het niet.

In ieder geval ik zou niet meer gokken op een Intertoys pre-order vandaag, die site trekt dit gewoonweg niet. En dat is totaal begrijpelijk dat ze niet ingericht zijn op dit soort verkeer.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
schumi2004 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:34:
Het heeft ook weer zijn voordelen om te moeten wachten op de tweede batch (als je er toch geen haast mee hebt).
Nu horen we uit eerste hand de pros en cons en dan kunnen we of blij zijn dat we gewacht hebben of ontiegelijk balen dat we er geen bemachtigd hebben ( ik gok dat laatste :P )
Dat moeten we hier in Europa sowieso een week aanhoren. :P

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Site lijkt langzaam weer up te komen

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-01 04:59
Alcmaria schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:35:
Ik vind eigenlijk dat dit topic met veel respect tov elkaar wordt gevuld. Mensen proberen elkaar te helpen met info en ervaringen dus of die Modbreak nodig was.. ik weet het niet.

In ieder geval ik zou niet meer gokken op een Intertoys pre-order vandaag, die site trekt dit gewoonweg niet. En dat is totaal begrijpelijk dat ze niet ingericht zijn op dit soort verkeer.
Ik ga ook lekker slapen. Niet te doen uit je nachtdienst dit hahaha. Succes iedereen. Hopelijk scoren jullie er nog 1tje!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:44
Alcmaria schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:35:
Ik vind eigenlijk dat dit topic met veel respect tov elkaar wordt gevuld mensen proberen elkaar te helpen met info en ervaringen dus of die Modbreak nodig was.. ik weet het niet.

Dit soort verkeer krijgen ze ook maar 1x per zoveel tijd. Net voor Sinterklaas is het druk, maar nog niet zo druk als met zo'n event natuurlijk. Het is kwa omvang ook lang geen bol.com of amazon.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Statz87 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:37:
[...]

Ik ga ook lekker slapen. Niet te doen uit je nachtdienst dit hahaha. Succes iedereen. Hopelijk scoren jullie er nog 1tje!
Welterusten! Vanmiddag lees je wel hoe het is afgelopen :-)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:46
Het blijft hier in ieder geval hangen.

Ander dingetje wat ik mijn vrouw net vraag. Welke launch titel?
Heb gewoon werkelijk geen idee. Zou vond het spel met het meisje en de zwarte bolletje figuurtjes erg leuk om te zien.
Ga wel even zoeken naar wat er precies tijdens launch komt.

Anders staat er een PS5 te shinen, maar geen spel. Ja, de preinstalled natuurlijk.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Arunia schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:38:

Heb gewoon werkelijk geen idee. Zou vond het spel met het meisje en de zwarte bolletje figuurtjes erg leuk om te zien.

Anders staat er een PS5 te shinen, maar geen spel. Ja, de preinstalled natuurlijk.
Gewoon lekker netflix installeren en disney+.. wie gamed er nu nog tegenwoordig?

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-01 14:29

H.Boss

Hugo Boss

Naar aanleiding van mijn pre-order in de winkel een tijd geleden bij de Media Markt krijg ik nu dit..
Beste klant,
We hebben een update omtrent uw reservering. Zie hier onder de details:

Het is zover! Sony heeft vanavond de release datum van de PlayStation 5 bekend gemaakt. We hopen je te verwelkomen vanaf aanstaande 19 november om het product aan je te overhandigen. Uiteraard zullen we je van tevoren telefonisch en per mail contacteren over je afhaaltermijn en de prijs.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12-2025
Nou, in ieder geval de nieuwe headset kunnen scoren :+
Ben bang dat het op releasedag nog eens proberen wordt.

• Mike040
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 15:55
Ben vooral benieuwd hoe het bij Coolblue gaat. Zonder pre-orders kan je ook zo'n flippende site verwachten (ookal kan Coolblue waarschijnlijk het 50 voudige qua verkeer aan i.v.m. Intertoys).

En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die al vanaf 4 uur snachts voor de deuren liggen :P

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-01 08:54

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-01 16:45

ik kijk persoonlijk heel erg uit naar Godfall. een loot based multiplayer grind game met god of war combat en sweet graphics. need I say more?

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17

Voor mij absoluut Demon Souls!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb al heel lang geen PS4 meer gehad en altijd PC gaming gedaan.
Nu weer terug naar PS5 zometeen.

Heb even snel God of War 4 en Uncharted 4 gehaald voor de PS4. Dus daar hoop ik zelf mee te beginnen.
Dat zijn mijn favoriete titels, GoW dan. En deeltje 4 heb ik zelf nog niet gespeeld.

Dus zo ga ik alvast gebruik maken van de PS5.

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Voor mij Demon's Souls en Miles Morales.

Daarnaast heb ik Ghost of Tsushima en The Last of Us 2 nog niet gehaald. Ik heb mijn launch PS4 nog staan, die 2 games wil ik toch op z'n minst op PS4 Pro modes spelen (PS5 patch zou nog beter zijn natuurlijk).

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dan heb ik liever dat ze nu een berichtje op de site zetten..

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Mike040
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 15:55
Uit de lucht gegrepen artikel door een pre-placed div-je die eigenlijk op hidden moest staan totdat het echt einde stock is. Maar elke F5-er minder is er één.

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-01 02:18
H.Boss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:38:
Naar aanleiding van mijn pre-order in de winkel een tijd geleden bij de Media Markt krijg ik nu dit..

[...]
Hmmzz, die heb ik nog niet mogen ontvangen. Even mijn e-mail in de gaten houden..

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:44

CerandoX.nl

Vides

Mike040 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:39:
Ben vooral benieuwd hoe het bij Coolblue gaat. Zonder pre-orders kan je ook zo'n flippende site verwachten (ookal kan Coolblue waarschijnlijk het 50 voudige qua verkeer aan i.v.m. Intertoys).

En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die al vanaf 4 uur snachts voor de deuren liggen :P
Coolblue heeft zijn website beter voor elkaar dan iedere andere webshop die ik ken.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025

Misschien ben ik de enige, maar ik ga gewoon voor de PS5 release nog FIFA 21 halen op de PS4. Volgens mij krijgt deze een gratis upgrade naar de PS5 versie en dan speel ik die daar gezellig verder :P.

Qua launchgames imponeert het mij ook nog niet echt. Waarschijnlijk ga ik Spiderman wel halen, al vind ik het wel vrij duur voor slechts een uitbreiding. Is er al bekend hoe lang de game gaat duren? Demon Souls is niet mijn type game. Ooit op de PS3 gespeeld en daar kapte ik na 1,5 uur. Of zit er een storyline in Demon Souls die mensen aantrekt? Volgens mij ging het met name om de moeilijke gameplay, toch?

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
Misschien dat dit klopt. BCC/Coolblue neemt ook geen pre orders aan omdat ze niet weten hoeveel aantallen ze krijgen. Blijkbaar weten de grote spelers Bol/Amazon/Mediamarkt wel hoeveel ze er gaan ontvangen van Sony.

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-01 13:41
Website werkt bij mij nu aardig, maar nog geen bestelknop.

• EricNL
Casual_T schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:41:
[...]

Misschien ben ik de enige, maar ik ga gewoon voor de PS5 release nog FIFA 21 halen op de PS4. Volgens mij krijgt deze een gratis upgrade naar de PS5 versie en dan speel ik die daar gezellig verder :P.
Klopt helemaal. Hier ook. FIFA 21 op de PS4. Voor PS5 gratis upgrade, en dan Demon Souls erbij halen. Daarnaast zitten er nog een hoop spellen in de PS+ Collectie die ik echt nog wil gaan spelen, maar anders nooit zou kopen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:46
@Flghter1982 Godfall ook gezien, klinkt goed.
@EricNL Demonsouls een eind mee gekomen op de PS3, maar toen savegame kwijt geraakt. Die heeft nog altijd mijn hart qua Souls game. Twijfel of ik die ga halen of toch gewoon eindelijk eens verder op de PS3.
Had wel al een lijst gevonden op IGN:
https://www.ign.com/wikis...layStation_5_Launch_Games

@H.Boss Heb inderdaad nog genoeg open staan op de PS4. God of War nog verder spelen, Horizon Zero Dawn ook nog eens. Heb jammer genoeg alleen de DLC nog niet. Maar goed, eerst maar eens spelen.

@Casual_T Vooral de moeilijkheid, maar er zit wel degelijk verhaal in.
Je start een werelddeel qua instance. Als je een chapter hebt doorlopen, gaat er weer een stuk open in dat deel. Van daaruit kun je weer een chapter doorlopen of terug naar het begin etc.
Is ook eens leuk om te doen. Dark Souls 1 en 2 heb ik volgens mij ook nog. De open wereld in die delen begrijp ik wel dat mensen dat interessanter vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 18-09-2020 09:46 ]

• Flghter1982
jongens! ik ga van tweakers allemaal sportieve athletics maken!

voor elke refresh op de intertoys pagina moet je 3 pushups doen! wie doet er mee :D

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30

Ik ga waarschijnlijk voor een PS4 game waar een upgrade voor komt. Valhalla, Cyberpunk, TLOU 2, Hitman 3, etc. Ik koop normaal geen spellen voor de volle prijs, maar wil natuurlijk wel de PS5 ervaring.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:25
Casual_T schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:41:
[...]

Qua launchgames imponeert het mij ook nog niet echt. Waarschijnlijk ga ik Spiderman wel halen, al vind ik het wel vrij duur voor slechts een uitbreiding. Is er al bekend hoe lang de game gaat duren? Demon Souls is niet mijn type game. Ooit op de PS3 gespeeld en daar kapte ik na 1,5 uur. Of zit er een storyline in Demon Souls die mensen aantrekt? Volgens mij ging het met name om de moeilijke gameplay, toch?
Same here. Ik koop die PS5, omdat ik hem graag wil hebben. Waarom dan niet meteen? Ik heb Ghost of Tsushima nog liggen die ik daar verder op ga spelen. Ben benieuwd naar de PS5 upgrade voor TLOU2. Mijn launchtitel wordt AC Valhalla notabene. Demon Souls is niet mij game, spiderman op de PS4 vond ik geen reet aan en AC Odyssey vond ik echt heel tof, maar draaide op de Ps4 pro wel als een natte krant. Dus lekker op de PS5 spelen. Mijn launchtitel voor de PS4 was FIFA 14 :P daarna killzone op marktplaats gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 18-09-2020 09:45 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:25
Flghter1982 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:43:

voor elke refresh op de intertoys pagina moet je 3 pushups doen! wie doet er mee :D
Moet er nog 335.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• Joosie200
  • Niet online

Telt de f5 knop indrukken niet als pushup voor mijn wijsvinger? :+

• maruschiba
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-08-2024

Dan ben ik nu al over de 100

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:22

Ik kan echt niet 300 keer opdrukken op een dag :'(

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Kraziey schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:41:
[...]

Hmmzz, die heb ik nog niet mogen ontvangen. Even mijn e-mail in de gaten houden..
Check je ongewenste mail, daar zat die bij mij in.

• Casual_T
EricNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:43:
[...]

Klopt helemaal. Hier ook. FIFA 21 op de PS4. Voor PS5 gratis upgrade, en dan Demon Souls erbij halen. Daarnaast zitten er nog een hoop spellen in de PS+ Collectie die ik echt nog wil gaan spelen, maar anders nooit zou kopen.
De PS4 collection idd ook nog! Ik heb nooit GoW gespeeld, maar zou die best wel een kans willen geven als ik hem gratis krijg toegeworpen. Goede zet van Sony wat dat betreft.

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:47
Joosie200 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:45:
[...]

Telt de f5 knop indrukken niet als pushup voor mijn wijsvinger? :+
nee dat is een push-down

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Kraziey schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:41:
[...]

Ik ook niet, denk/hoop dat dit per filiaal anders is.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• swoutr
  • Laatst online: 17-01 00:29
Dat deelt niet door 3, leugens...

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

Wat dacht van je van gewoon beginnen met Cyberpunk?
:)

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01 19:58
swoutr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:48:
[...]

Of hij heeft er 1 gedaan en is toen gestopt ;)

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:25
swoutr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:48:
[...]

Ik was even gestopt na 336.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• Casual_T
Arunia schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:43:

@Casual_T Vooral de moeilijkheid, maar er zit wel degelijk verhaal in.
Je start een werelddeel qua instance. Als je een chapter hebt doorlopen, gaat er weer een stuk open in dat deel. Van daaruit kun je weer een chapter doorlopen of terug naar het begin etc.
Is ook eens leuk om te doen. Dark Souls 1 en 2 heb ik volgens mij ook nog. De open wereld in die delen begrijp ik wel dat mensen dat interessanter vinden.
Dacht ik al! Ik weet niet of ik daar als bijna 30-er nog tijd en zin in heb. Toen Demon Souls uitkwam op de PS3 zat ik nog in mijn begin 20-er jaren, dat ging toen wel wat makkelijker. Misschien als de reviews over twee maanden zo lovend zijn, dan ga ik hem overwegen. :)

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46

Ik ga genieten van de 18 games oude PS4 games die meekomen! Heb er een aantal nog niet gespeeld (waaronder God of War), dus voorlopig kan ik er even tegenaan!

• Hulleman
TouchOfInsanity schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:49:
[...]

Wat dacht van je van gewoon beginnen met Cyberpunk?
:)
mist bij release een next-gen patch.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Geen mogelijkheid om met creditcard te betalen zoals geadviseerd, iDeal is mijn enige optie, is dat aangeraden?

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:01
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:51:
Geen mogelijkheid om met creditcard te betalen zoals geadviseerd, iDeal is mijn enige optie, is dat aangeraden?
Welke site?

• Hulleman
als de tent failliet gaat ben je je geld kwijt. Das t enige.

Verwijderd

Intertoys, ik weet niet of er een andere site is die huidig orders aan neemt

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
De Intertoys website heeft het zwaar.

De vraag is hoe dit gaat daar, want met de PlayStation 4 gingen bij Bart Smit/Intertoys de online orders gewoon voor op de winkel reserveringen. Ze stuurden gewoon telkens een paar consoles per filiaal, en de rest werd meteen online van de hand gedaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• swoutr
  • Laatst online: 17-01 00:29
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:52:
[...]

Intertoys, ik weet niet of er een andere site is die huidig orders aan neemt
De intertoys neemt nog geen pre-orders aan op het moment, weet niet wat je aan het bestellen bent? De ps4?

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Hulleman schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:51:
[...]

mist bij release een next-gen patch.
Oh das wel shit!
Ik heb ergens in juni mijn PS4 al verkocht voor een lekkere Corona prijs omdat iedereen zich verveelde en het aanbod niet niet zo groot was.

Dus na 5 maanden droog staan ga ik er toch maar aan beginnen.

• Hulleman
Jumpman schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:53:
De Intertoys website heeft het zwaar.

De vraag is hoe dit gaat daar, want met de PlayStation 4 gingen bij Bart Smit/Intertoys de online orders gewoon voor op de winkel reserveringen. Ze stuurden gewoon telkens een paar consoles per filiaal, en de rest werd meteen online van de hand gedaan.
ze mogen geen winkel preorders aannemen.

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02-2025
H.Boss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:40:
[...]

Ik heb al heel lang geen PS4 meer gehad en altijd PC gaming gedaan.
Nu weer terug naar PS5 zometeen.

Heb even snel God of War 4 en Uncharted 4 gehaald voor de PS4. Dus daar hoop ik zelf mee te beginnen.
Dat zijn mijn favoriete titels, GoW dan. En deeltje 4 heb ik zelf nog niet gespeeld.

Dus zo ga ik alvast gebruik maken van de PS5.
Je krijgt deze titels en meer gratis bij PSplus. Maar misschien wil je ze heel graag fysiek hebben. Hoe dan ook, als je de PS4 hebt overgeslagen heb je weken of maanden speelplezier met PSplus.

Verwijderd

swoutr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:53:
[...]

De intertoys neemt nog geen pre-orders aan op het moment, weet niet wat je aan het bestellen bent? De ps4?
PS5, ik ben een van de refreshers, ik zag alleen dat creditcard geadviseerd werdt, dus wou weten of het echt van belang was

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Clickbait artikel.
Bij intertoys? Die vallen niet om voor de feestdagen. De fysieke winkel hier lijkt ook nog redelijk te lopen qua klanten.

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:47
intertoys heeft de digitale versie beschikbaar voor winkelmandje

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Alt F4
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-07-2024

Alt F4

ALT-F4

Ik had hem in mijn winkelmandje bij Intertoys, toen gaf hij die robot aan. zzz

ALT-F4

• Timmet
Have you tried turning it off and on again?

• Flghter1982
Hulleman schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:54:
[...]

dat verschilt denk ik per winkel. ik heb er 1 staan op positie nummer 2 in 1 van de intertoys winkel en die deden daar niet moeilijk over. of het dan ook echt gebeurd is een 2e ;)

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:26
TouchOfInsanity schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:54:
[...]

Oh das wel shit!
Ik heb ergens in juni mijn PS4 al verkocht voor een lekkere Corona prijs omdat iedereen zich verveelde en het aanbod niet niet zo groot was.

Dus na 5 maanden droog staan ga ik er toch maar aan beginnen.
Het spel is al wel geoptimaliseerd hoor voor de PS5.
De next gen grafics patch komt alleen later.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:54:
[...]

PS5, ik ben een van de refreshers, ik zag alleen dat creditcard geadviseerd werdt, dus wou weten of het echt van belang was
Altijd met creditcard overal!

Zeker bij duurdere producten, is er gezeik dan heb je de creditcardmaatschappij nog die kan helpen.

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09-2025
Weet iemand welke websites nog live moeten gaan met pre-orders (dus websites waar nog nooit een pre-order mogelijkheid is geweest?)

Ik weet tot nu toe alleen:

- Intertoys
- Coolblue

Maar er zullen er vast nog meer zijn denk ik?

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:11
Hij kan in de winkelmand jongens!

• EricNL
Oh, ik ben een stap verder. Kan wel kiezen in welke winkel afhalen alleen bezorgen kan niet aangevinkt worden.

• Timmet
Ik kreeg op Intertoys net de melding om het af te halen. Kort daarna was de connectie weer verloren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnjw5nnVKIEnSRvbCNx-wBnilmE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FmWJxxyrzLD78uYunWezQHdb.png?f=user_large

• NotSoSteady
  • Nu online
Joh die PS5 is allang weg.

• Alt F4

Alt F4

ALT-F4

Hij kan in de winkelmand, doet het toch niet. Heel die site spacet hem

ALT-F4

• Kingofsnake_1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-06-2021
same here winkelmand this product can not be ordered...

• Hulleman
site nu helemaal kapot

• Joosie200
  • Niet online
Error information is listed below. For further details, increase the logging for your IBM Digital Commerce system, and check the log file.

Een algemene fout is opgetreden.

Dat is nieuw.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-01 13:08
Kan niet eens een winkel kiezen....

Groningen

• Murrays
  • Laatst online: 19:17
Ja krijg allemaal errors :)

Error: The following products "PS5" are not buyable.

[ Voor 50% gewijzigd door Murrays op 18-09-2020 09:57 ]

• Statz87
Gelukt bij intertoys Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VCvnBNUrFebjwUs-gEltfob6P24=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ljhpRso6O6xoIETXc3fM9pUV.jpg?f=fotoalbum_large

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Hulleman schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:54:
[...]

Ben toch echt gisteren 2x op een wachtlijst gezet bij 2 intertoys winkels.

• Hulleman
reinierkramer schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:57:
[...]

Er zijn winkels die aangeven dat t niet mag van Sony. Ik las in dit topic dat de MM ook al winkelorders aan t schrappen is.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:26
reinierkramer schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:57:
[...]

Ik denk ook niet dat er bij release winkel voorraad zal zijn.

• Murrays
  • Laatst online: 19:17
En weer plat de site van Intertoys

• Joosie200
  • Niet online
En nu nog de diskversie.

• joeptweakers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
WAAR GEEF JE DIE WINKEL AAN

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:01
Wat een site zeg..

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-01 16:46
Ik kreeg ook het bestelscherm te zien, enkel ophalen in de winkel. Echter kon ik geen winkel selecteren helaas.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
Ryatzu schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:58:
[...]

Ik denk ook niet dat er bij release winkel voorraad zal zijn.
Dat denk ik ook niet, misschien twee per filiaal als het net de dag ervoor is als ze voorraad krijgen. Dit was met de PlayStation 4 ook zo.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Iemand post een screenshot dat t gelukt is en ik zie nogsteeds allenmaal "Oeps!"

• EricNL
NIET WANT JE KAN NIETS AANVINKEN!!!!

waarom schreeuwen we?

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28
Pfff ik geef het maar op. Ik probeer de 19 november 's nachts wel bij coolblue te bestellen.

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-01 12:13
Man, ik zit die intertoys pagina zo vaak te F5'en, dat ik nog bang ben om als DDOS'er aangemeld te gaan worden... Wat klapt die site er vaak uit zeg...

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Omg.. Als dit echt is...

Dit keer zit ik wel klaar terwijl bij bol net enkele minuten te laat was en dan lukt het nog niet.
Weet je waar ik me op verheug?

Ik verheug me nu al op het afgesplitste “Het grote PS5 Preorder Topic” d:)b

hint hint @Geronimous & @Chaoss :>

• joeptweakers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
EricNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:59:
[...]

NIET WANT JE KAN NIETS AANVINKEN!!!!

waarom schreeuwen we?
sorry, ik zit al 2 uur achter m'n pc te wachten.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

504 error.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28
ja straks gaat je betaling er doorheen, maar de registratie van intertoys niet....

• Flghter1982
ik kreeg error toe ik hem wou toevoegen aan winkel mandje.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:45
poor Leno schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:00:
Weet je waar ik me op verheug?

Ik verheug me nu al op het afgesplitste “Het grote PS5 Preorder Topic” d:)b

hint hint @Geronimous & @Chaoss :>
Volgens mij hebben we die ook met de PS4 en Switch gehad?

• Alt F4

Alt F4

ALT-F4

Ik had hem in mijn winkelmandje, deed inloggen en kreeg je die verekte robot te zien.

ALT-F4

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
XO101 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:00:
Man, ik zit die intertoys pagina zo vaak te F5'en, dat ik nog bang ben om als DDOS'er aangemeld te gaan worden... Wat klapt die site er vaak uit zeg...
De drukte hadden ze natuurlijk niet verwacht..

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Statz87
RedNas74 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:00:
ja straks gaat je betaling er doorheen, maar de registratie van intertoys niet....
Heb al een mailtje met de bevestiging.
Pff eindelijk zeg. Hopelijk komen jullie er ook nog doorheen. Eindelijk mijn bed in.
Succes mannen.

• Kingofsnake_1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-06-2021
ik kreeg ook error, mandje was er wel pffff

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Blij dat het mij gister via Amazon is gelukt, als ik de Intertoys verhalen zo lees. Succes iedereen!
Pagina: 1 ... 167 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden