Niet iedereen weet dat (en zijn dus al te laat) en daarbij wachten een hoop mensen liever op de officiële pre-orders.RMX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:16:
Jullie weten dat de PS5 al een maand te preorderen is in de Mediamarkt winkels hè?
Die paniek hier om de pre-order snap ik niet helemaal...
Jaa maar dan moeten ze fysiek naar de MediaMarkt toe.. duuuuh.. eng, mensen, beweging. Pfff.RMX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:16:
Jullie weten dat de PS5 al een maand te preorderen is in de Mediamarkt winkels hè?
Die paniek hier om de pre-order snap ik niet helemaal...
Haha jij denkt dat de pre-orders meteen live gaan? Die kans acht ik vrij klein. Dat wordt op z'n vroegst morgen, maar ik denk eerder over een paar weken.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:14:
Ben er ook klaar voor,twitch live stream, tweakers om dom te lullen, (bol.com en coolblue) voor de preorder. 😂
[Afbeelding]
Grootste fout die je kunt maken...haha. Learned the hard way.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:18:
[...]
Thx,voor mij moet het een day one buy zijn,heb hem mijn zoontje beloofd voor zijn verjaardag.
Is niet erg. Ik verras liever met geen beloftes maar wel een cadeau met wat ze willen dan dan iemand hard beloven.
Dan krijgen ze alsnog wat ze willen.
[ Voor 4% gewijzigd door MoldyInko op 16-09-2020 21:21 ]
100+K man nu aan het wachten op de Engelse versie van de stream... holy shit, als YouTube het maar trekt, op Twitch krijg ik altijd na een paar minuten een error.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
En aanbetalen. Dat schrikt mensen af.poor Leno schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:19:
[...]
Jaa maar dan moeten ze fysiek naar de MediaMarkt toe.. duuuuh.. eng, mensen, beweging. Pfff.
kijk dat is nou een goed excuus hahaDoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:18:
[...]
Thx,voor mij moet het een day one buy zijn,heb hem mijn zoontje beloofd voor zijn verjaardag.
Weet het zeker van niet,maar je weet het maar nooit.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:20:
[...]
Haha jij denkt dat de pre-orders meteen live gaan? Die kans acht ik vrij klein. Dat wordt op z'n vroegst morgen, maar ik denk eerder over een paar weken.
Ik mag geeneens naar een winkelpoor Leno schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:19:
[...]
Jaa maar dan moeten ze fysiek naar de MediaMarkt toe.. duuuuh.. eng, mensen, beweging. Pfff.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Youtube easy peasy. Apple keynote ging makkelijk met anderhalf miljoen, SpaceX launch was ook miljoenen. Beter dan Twitch.Kalder schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:20:
100+K man nu aan het wachten op de Engelse versie van de stream... holy shit, als YouTube het maar trekt, op Twitch krijg ik altijd na een paar minuten een error.
Ze hebben al gezegd dat dat niet het geval is.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:20:
[...]
Haha jij denkt dat de pre-orders meteen live gaan? Die kans acht ik vrij klein. Dat wordt op z'n vroegst morgen, maar ik denk eerder over een paar weken.
Maar sluit niet uit dat Coolblue het direct opent?
Zaten we nu maar in Engeland, daar is de show om 21:00uur al begonnen.Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:47:
Kinderen op bed, vrouw van huis... Ik ben er klaar voor... Tomptiedom... Damn nog een uur wachten!
...
ja ik gok ook volgende week of die wek eropbram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:20:
[...]
Ik heb op die dag dat het hier uitgebreid besproken werd dat die mogelijkheid er bij de Mediamarkt is nog bij de Mediamarkt in Breda gestaan met een vriend. Terwijl hij hem heeft gepre-ordered heb ik er toen vanaf gezien (had dan iig wel hoog op de lijst gestaan). Wacht wel lekker op de zwarte variant en speel nog wel even door op mijn PS4. #nostresspoor Leno schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:19:
[...]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Damn, dat er nog niets gelekt is dan.. ligt Serrano te tukken?Raem schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:21:
[...]
Zaten we nu maar in Engeland, daar is de show om 21:00uur al begonnen.
...
Natuurlijk trekt YouTube dat. Dat zijn tenslotte Google servers waar we het over hebben.Kalder schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:20:
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:05
Ging ook wel wat vaag gegaan bij de mediamarkt is volgens mij ook nergens aan de grote klok gehangen. Het is dat ik hier las anders had ik het ook nooit geweten, ik ben zelf pas na 2 weken naar de mediamarkt gegaan en die hadden nog amper pre orders staan. De medewerker wist ook van niets en moest een collega vragen etc.
Kon ook nog geen keuze maken tussen de DE of disc versie, blijkbaar gaan ze dat later nabellen ofzo.
Kon ook nog geen keuze maken tussen de DE of disc versie, blijkbaar gaan ze dat later nabellen ofzo.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- Chaoss
Nou... Bij de vorige presentatie had ik zowel op youtube als twitch last van haperingen, lage kwaliteit etc.XWB schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:23:
[...]
Natuurlijk trekt YouTube dat. Dat zijn tenslotte Google servers waar we het over hebben.
Hij weet er wel van dat de kans groot is dat hij hem niet meteen krijgt,maar zou wel leuk zijn natuurlijk.MoldyInko schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:20:
[...]
Grootste fout die je kunt maken...haha. Learned the hard way.
Is niet erg. Ik verras liever met geen beloftes maar wel een cadeau met wat ze willen dan dan iemand hard beloven.
Dan krijgen ze alsnog wat ze willen.
Heeft er wel vrede mee als het niet zo is,de PS4 is nog steeds prima.
Ahww..Bas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:21:
[...]
Ik mag geeneens naar een winkelleuk joh, quarantaine
Ruilen?Bas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:21:
[...]
Positief getest?Bas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:21:
[...]
Dan mag je m'n corona ook hebben hè
@Raem de Mrs. is positief getest en die heeft mij besmet, een week zo brak als een hond geweest, nu alleen nog erg zwak
[ Voor 25% gewijzigd door Bas170 op 16-09-2020 21:29 ]
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ach als de zij-platen echt zo snel en makkelijk afneembaar zijn zoals we zagen, dan heb je binnen no-time custom platendvd-linden schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:22:
[...]
Ik heb op die dag dat het hier uitgebreid besproken werd dat die mogelijkheid er bij de Mediamarkt is nog bij de Mediamarkt in Breda gestaan met een vriend. Terwijl hij hem heeft gepre-ordered heb ik er toen vanaf gezien (had dan iig wel hoog op de lijst gestaan). Wacht wel lekker op de zwarte variant en speel nog wel even door op mijn PS4. #nostress
Hoop ook dat er custom platen komen, hoef ik de mijne niet zwart te verven, dat zou ik pas kunnen doen na 2 jaar als de garantie om is.poor Leno schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:28:
[...]
Ach als de zij-platen echt zo snel en makkelijk afneembaar zijn zoals we zagen, dan heb je binnen no-time custom platen
Nee joh, gewoon een zwarte hoes laten bordurenKalder schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:29:
[...]
Hoop ook dat er custom platen komen, hoef ik de mijne niet zwart te verven, dat zou ik pas kunnen doen na 2 jaar als de garantie om is.
Dit is toch niet je huiskamer setup of wel? Mijn vriendin zou zo'n PS lights nooit goedkeuren voor in de woonkamer.Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:55:
Hier gaat de tijd ook niet echt sneller van:
[Afbeelding]
Waar hebben we dat gezien? Kan me dat even niet voor de geest halen namelijk. En toch voel ik me dan nog steeds comfortabeler bij een officiële zwarte editie dan bij custom platen haha. Maar goed, dat ben ik...poor Leno schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:28:
[...]
Ach als de zij-platen echt zo snel en makkelijk afneembaar zijn zoals we zagen, dan heb je binnen no-time custom platen
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Originele zul je waarsch los kunnen kopen, als het echt zo wordt. Dus dan koop je toch een nieuw setje voor als ie terug moet voor garantieKalder schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:29:
[...]
Hoop ook dat er custom platen komen, hoef ik de mijne niet zwart te verven, dat zou ik pas kunnen doen na 2 jaar als de garantie om is.
Hoef je echt geen twee jaar voor te wachten.. dat soort aanhangsels horen niet bij zo'n garantie geval, als ze uitwisselbaar zijn..
Denk dat je ze na twee maanden wel op Aliexpres kunt kopen voor €1.00Kalder schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:29:
[...]
Kalder schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:29:
[...]

Trek je er ook zo weer vanaf, mocht het nodig zijn
-
BahBas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:28:
[...]
Dan mag je m'n corona ook hebben hè
@Raem de Mrs. is positief getest en die heeft mij besmet, een week zo brak als een hond geweest, nu alleen nog erg zwak
- Chaoss
Wel de huiskamer, heeft mijn vrouw ff pech als ze het niet mooi vindJesp_J schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:32:
[...]
Dit is toch niet je huiskamer setup of wel? Mijn vriendin zou zo'n PS lights nooit goedkeuren voor in de woonkamer.
De muziek van de livestream word steeds spannender
Pre orders starten morgen aldus
https://bgr.com/2020/09/1...lease-date-leaked-france/
Bas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:40:
Poll: Project X bij @DirtyDutchman thuis?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
:fill(white):strip_exif()/f/image/s4ctEX2JALQYh0WcBEqaxbch.png?f=user_large)
Moet zeggen dat ik de hele dag benauwd uit het raam heb zitten kijken en afwachtend was naar de vraag op tweakers wat mijn adres was.
[ Voor 13% gewijzigd door DoubleDutch op 16-09-2020 21:46 ]
@Chaoss Er keken gisteren meer dan 1 miljoen mensen naar de Apple stream op YouTube.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Morgen is al over 2 uurtjes heJesp_J schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:44:
Pre orders starten morgen aldus
Je was zo lekker foto's aan het posten, ik zat te wachten tot je gewoon maar een live stream op je keuken aanzette.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:45:
[...]
[Afbeelding]
Moet zeggen dat ik de hele dag benauwd uit het raam heb zitten kijken en afwachtend was naar de vraag op tweakers wat mijn adres was.
Niet moeilijk om er achter te komen, maar we doen het je niet aan.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:45:
[...]
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
40 minuten.Martinspire schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:48:
Weet iemand hoe lang de show eigenlijk duurt?
Vandaag niet nee. Op launchday komen we wel langsJumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:47:
[...]
Niet moeilijk om er achter te komen, maar we doen het je niet aan.
40 minuten, als het goed isMartinspire schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:48:
-
Tot het eindMartinspire schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:48:
Duurt gelukkig niet lang meer voordat die onzin met allerlei gare geruchten voorbij is.Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:46:
die franse bron is echt zo'n onzin hoezo blijven mensen die posten hier:)
10 mins
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Thanks
Zo op het oog is de Twitch stream trouwens van betere kwaliteit. Minder compressie
- Chaoss
Gaat Playstation ook wel halenKoning-Admiraal schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:45:
@Chaoss Er keken gisteren meer dan 1 miljoen mensen naar de Apple stream op YouTube.
Kom eens bier en chips boven brengen.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:45:
[...]
[Afbeelding]
Nou, kom maar op.. Zit er klaar voor. Net even gekeken of ik nog een jongetje was en biertje gepakt.
-
en de pre orders om 0.01
Verwijderd
https://www.gamesindustry...s5-production-by-4m-units
“While we do not release details related to manufacturing, the information provided by Bloomberg is false," the statement reads.
“While we do not release details related to manufacturing, the information provided by Bloomberg is false," the statement reads.
Huppa lets do this. We zijn klaar met al die geruchten, bronnen, "insiders", "leaks". Gewoon nu, prijs, release, pre-order datum, launch games. Lets go.
Natuurlijk ontkent SonyVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:52:
https://www.gamesindustry...s5-production-by-4m-units
Lach me kapot als ze niet met prijs/release datum komen
[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 16-09-2020 21:54 ]
Heeft de beruchte Serranoham nog wat wilde claims voor het evenement?
Hoe zit het met de Lizard Squad,zijn die nog actief tegenwoordig?
Is dit laatste aankondiging van Sony voor release?
voor straks allemaal have fun
Ik zal Jim Ryan even bellen om te vragen.Joostje123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:55:
Is dit laatste aankondiging van Sony voor release?
OK laat je weten wat die zegt?NotSoSteady schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:56:
[...]
Ik zal Jim Ryan even bellen om te vragen.
inmiddels +400k kijkers op het officiële Engelse Youtube kanaal en meer dan 500k kijkers op alle officiele Playstation kanalen samen.
GTA6 crossgen title met PS3-PS4 en PS5!!!Joostje123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:56:
Gta6 exclusive launch titel
Dat ze het event toch misschien op een andere datum plannen, hij is er nog niet helemaal zeker vanNotSoSteady schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:54:
Caayn schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:57:
[...]
Dat ze het event toch misschien op een andere datum plannen, hij is er nog niet helemaal zeker van
Ik hoop dat er meteen na het event een unboxing van de PlayStation 5 te zien zal zijn op de YouTube kanaal van Sony.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
[Twitter: https://twitter.com/geronimo_73/status/1306315971322413058]NotSoSteady schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:54:
Maar hij dekt zichzelf natuurlijk ook in
[Twitter: https://twitter.com/geronimo_73/status/1306315523727261704]
-
Jammer dat het weer een 1080p stream is.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zin in Journey 2
loopt vlug grot in en reist 33 jaar vooruit
Prijzen, prijzen, prijzen!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zou toch de Twitch stream pakken, wat een verschil op 1080p.Jesp_J schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:56:
inmiddels +400k kijkers op het officiële Engelse Youtube kanaal en meer dan 500k kijkers op alle officiele Playstation kanalen samen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bij mij lijkt niet meer dan 320prajackar schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:58:
Jammer dat het weer een 1080p stream is.
Dan zijn er morgen dus nog 10 miljoen pre-orders overJesp_J schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:56:
Go go go
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Twitch is strak, geen compressie artifacten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En dan heb je ook nog eens het feit dat het digital only model een deel van de productie capaciteit in beslag neemt. Oftewel dat zal de beschikbaarheid van het standaard model nog meer beperken.
Hype intensifies...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Twitch loopt bij mij altijd vast na een paar minuten kijkenloekf2 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:58:
[...]
Zou toch de Twitch stream pakken, wat een verschil op 1080p.
op mijn lg smart tv is het ook gewoon 1080p op Youtubeloekf2 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:58:
[...]
Zou toch de Twitch stream pakken, wat een verschil op 1080p.
Kom op!
Hoorde ik nou een alarm in die stream?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden