Wacht maar tot het event begint......Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:09:
Allememachies mensen 12 pagina's in een dag erbij, hebben jullie er zin in ofzo?
Gelukkig veel kroeg posts, en weinig over de buren.Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:09:
Allememachies mensen 12 pagina's in een dag erbij, hebben jullie er zin in ofzo?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Wie zet zo'n mooie console nu in de meterkast? 🤫dutchgio schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:46:
[...]
Sommige mensen moeten dan helemaal naar de meterkast, dan duurt het wel even voor de disc er in zit.
Ik ben de pre order page van amazon.nl kwijt
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:05
Topic moet maar op slot van 22 tot 23:00
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
* Bas170 kijkt onder de bankMichel242186 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:12:
Nee, daar ligt ie niet
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Dit was hem, maar daar staat nuMichel242186 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:12:
:strip_exif()/f/image/ZXIsbndwlAmTjzxBdIe8B79e.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.amazon.nl/dp/...sc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it
- Chaoss
Zie je wel PS5 geannullerd door paniek bij Sony!Greatsword schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:16:
[...]
Dit was hem, maar daar staat nu
[Afbeelding]
https://www.amazon.nl/dp/...sc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it
Wat een dag is het ook. Eerst komt Nvidia met een videokaart die net zoveel verbruikt als een complete console, en straks nog een Sony feestje. Wat wil een tech liefhebber nog meerChaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:09:
Jaaaaaaaaaaaweeeeeeeel!Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:09:
Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:17:
[...]
Zie je wel PS5 geannullerd door paniek bij Sony!
Dat Serranoham dat nog niet heeft getweet
[ Voor 3% gewijzigd door Kraziey op 16-09-2020 17:20 ]
Nee maar daar heeft hij zich vast wel al weer voor ingedektKraziey schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:19:
[...]
[...]
![]()
Dat Serranoham dat nog niet heeft getweet
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Gezellige kroeg hoor maar houden jullie wel anderhalve meter afstand ....en geef jet bier even door alstjeblieft
Heerlijk in de zon hier, geen PlayStation 5 nodig als het dit weer blijft.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:35:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNBZ4ogv0gj8cPK7CLSkykOQ.jpg?f=user_large)
Nep gamer
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Al is het heel november 30 graden, zit ik lekker binnen te gamen op de PS5 als hij uitkomtJumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:35:
Scheer je weg uit dit topic en kom het niet vervuilenJumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:35:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Volgens GM utreg is het nog steeds per filiaal. Goed, we zien het wel.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:48:
[...]
Dat lijkt me sowieso wel logisch toch. Zo werkt het in principe met alle producten die je kan pre-orderen of in backorder komen. De oudste orders komen eerst aan de beurt.
Dat is toch kolder. Dus iemand die als allerlaatste pre-ordert, kan dan potentieel als eerste aan de beurt zijn. Dan hebben ze hun boekhouding niet op orde denk ik dan.FMS schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:09:
[...]
Volgens GM utreg is het nog steeds per filiaal. Goed, we zien het wel.
Heb de bol.com en coolblue pagina's al open staan in het geval we vanavond kunnen preorderen.
Moet er sowieso 2 hebben, 1 voor mij en 1 voor mijn zus.
[ Voor 24% gewijzigd door REV1703 op 16-09-2020 18:17 ]
Is het wel kolder of juist @Kalderbram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:14:
[...]
Dat is toch kolder. Dus iemand die als allerlaatste pre-ordert, kan dan potentieel als eerste aan de beurt zijn. Dan hebben ze hun boekhouding niet op orde denk ik dan.
Beetje flauw, maar moet toch wat doen om die 3,5 uur te overbruggen
Hier net zo, heb mij ook ingeschreven om een melding te ontvangen. 👍REV1703 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:15:
Heb de bol.com en coolblue pagina's al open staan in het geval we vanavond kunnen preorderen.
Nee het is niet kolder.Kraziey schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:21:
[...]
Is het wel kolder of juist @Kalder?
Beetje flauw, maar moet toch wat doen om die 3,5 uur te overbruggen
Kijk hier best naar uit, jammer dat het niet weer 2 uur duurt. 2 biertjes en het is voorbij.
Als we vandaag kunnen pre orderen, had ik eigenlijk wel verwacht dat een klantenservice medewerker van de bekende webshops dat hier hadden gemeld.
Die zullen toch ook vragen moeten kunnen beantwoorden als er over wordt gebeld?
twijfel hier ook aan...bij xbox is pre-order pas ook laterGreatsword schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:59:
Als we vandaag kunnen pre orderen, had ik eigenlijk wel verwacht dat een klantenservice medewerker van de bekende webshops dat hier hadden gemeld.
Je kan na vandaag alleen direct bij Sony preorderen. Je mag maximaal 1 per adres bestellen.
Sony heeft al eerder aangegeven dat ze bekend maken wanneer de preorders open gaan. Ze gooien niet ineens de preorders open vanavond.
Nee ik verwacht echt nog geen pre orders vandaag, Sony heeft meerdere keren gemeld dat ze dit een tijdje van te voren gaan aankondigen dus dat gaat echt niet gebeuren, we krijgen een datum wanneer we kunnen pre orderen
Playstation 5
Ik heb een tijdje geleden een mail gehad van Sony waar ik mij in kon schrijven om als eerste een kans kon maken op de PS5, word dit gezien als een preorder?
Die heb ik dus ook gedaan maar dat schijnt dus alleen voor US te zijn, een soort pre order van een pre order.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:10:
Ik heb een tijdje geleden een mail gehad van Sony waar ik mij in kon schrijven om als eerste een kans kon maken op de PS5, word dit gezien als een preorder?
Playstation 5
Bijvoorbeeld een Apple Event duurt mij veel te lang. Veel gepraat en weinig spannends. Ik heb een hekel aan lange praat partijen. Laat mij gewoon het product zien.Veertien14 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:57:
Kijk hier best naar uit, jammer dat het niet weer 2 uur duurt. 2 biertjes en het is voorbij.
Terwijl ik vind dat bijvoorbeeld een console event weer te kort is. Waar ze vaak wel gewoon leuke dingen laten zien (ok, niet altijd maar wel vaak) Haha.
[ Voor 8% gewijzigd door MoldyInko op 16-09-2020 19:26 ]
Ik hoop iig vnvnd op een soort snelle teardown/dwarsdoorsnede, wat meer info over de expansion slot en de afneembare panelen
Vooral die UI ben ik benieuwd naar die van de xbox series X is heel smooth, hopelijk bij ps5 net zo of nog toffer
Playstation 5
- Chaoss
Verwacht ik eigenlijk niet. Het is ook maar 40 minuten.poor Leno schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:29:
Ik hoop iig vnvnd op een soort snelle teardown/dwarsdoorsnede, wat meer info over de expansion slot en de afneembare panelen
Ik verwacht intro praatje, games, games, games tussen door kort wat devs en sony peeps aan het woord en op het einde de prijs en release datum.
Verwacht dat Ui en uitleg over koeling teardown later plaats vinden.
ah jawel joh 5 minuten aan de UI enzo moet toch kunnenChaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:39:
[...]
Verwacht ik eigenlijk niet. Het is ook maar 40 minuten.
Ik verwacht intro praatje, games, games, games tussen door kort wat devs en sony peeps aan het woord en op het einde de prijs en release datum.
Verwacht dat Ui en uitleg over koeling teardown later plaats vinden.
Playstation 5
Dirt 5 next gen gameplay. Geen wonder dat dit op 120fps kan draaien.
Ik wou net vragen: waar zijn de texturesbram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:47:
[YouTube: DIRT 5 | Xbox Series S | Official Next-Gen Gameplay]
Ik hoop op spraak herkenning via de dualshock.
"open playstation store". plop store open.
"search R&C" plop R&C ervoor.
"play Godfall" plop game opgestart.
"invite friends"......... Mogelijkheden zijn eindeloos. 🤤
Dat heeft de PS4 gedeeltelijk al, daarvoor moet je de bijgeleverde headphone gebruiken. Geen idee of dat met elke bekabelde hoofdtelefoon kanDoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:49:
Tomb raider (2013) had daar een mooie implementatie van. Je kan daar bow, gun, shotgun, rifle, reload, map, pause, resume als commando's gebruiken
Tja Codemasters spellen draaien altijd heel soepel vanwege de relatief crappy graphics. Dit is overigens wel de Series S die dit draait dus niet de beste kwaliteit.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:47:
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 16-09-2020 19:54 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nooit geweten, maar dit is voor een game of ook voor de PS4 zelf?Bas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:52:
[...]
Dat heeft de PS4 gedeeltelijk al, daarvoor moet je de bijgeleverde headphone gebruiken. Geen idee of dat met elke bekabelde hoofdtelefoon kan
Tomb raider (2013) had daar een mooie implementatie van. Je kan daar bow, gun, shotgun, rifle, reload, map, pause, resume als commando's gebruiken
dit is dus wel Series S hebram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:47:
Edit: ah is net hierboven al vermeld
[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 16-09-2020 19:57 ]
Playstation 5
Werkt gewoon op system level via mijn PS camera.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:55:
[...]
Nooit geweten, maar dit is voor een game of ook voor de PS4 zelf?
Geen excuus. DriveClub, GT en Forza zien er beter uit op 1080p.Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:56:
[...]
dit is dus wel Series S he
Ps4 zelf heeft ook een aantal functies, zoals spellen met je stem starten. Selecteer maar eens een spel, klik op options en ga naar information. Dan zie je een veld "name for voice operation" ofzoiets. Dat is de naam die je kunt gebruiken om het spel te starten.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:55:
[...]
Nooit geweten, maar dit is voor een game of ook voor de PS4 zelf?
Zie ook:
https://manuals.playstati...or%20Voice%20Operation%5D.
https://www.howtogeek.com...se-on-your-playstation-4/
Dit gaat er op de PS5 of Series X niet veel beter uitzien. Heb het idee dat we 7 jaar terug in de tijd gaan.Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:56:
[...]
dit is dus wel Series S he
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat soort functies klinken allemaal leuk maar in de praktijk gebruik je het nooit, dat haptic feedback zal je wss ook amper gaan merken bij de meeste games.Bas170 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:00:
[...]
Ps4 zelf heeft ook een aantal functies, zoals spellen met je stem starten. Selecteer maar eens een spel, klik op options en ga naar information. Dan zie je een veld "name for voice operation" ofzoiets. Dat is de naam die je kunt gebruiken om het spel te starten.
Zie ook:
https://manuals.playstati...or%20Voice%20Operation%5D.
https://www.howtogeek.com...se-on-your-playstation-4/
Playstation 5
Ik ben benieuwd of TLOU2 een update krijgt waarbij ze bv. gebruik maken van de nieuwe L/R triggers voor weerstand tijdens het boogschieten.
Idd op het begin ziet het er nog aardig uit maar als ze naar cockpit view gaan gaat het wel gruwelijk mis.Lekker Ventje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:01:
[...]
Dit gaat er op de PS5 of Series X niet veel beter uitzien. Heb het idee dat we 7 jaar terug in de tijd gaan.
Playstation 5
Draait op Series S, dat is wel een budget dingetje hè.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:47:
Was een mooie launchgame voor deze generatie geweestStylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:03:
[...]
Idd op het begin ziet het er nog aardig uit maar als ze naar cockpit view gaan gaat het wel gruwelijk mis.
Hopelijk GT7 op dag 1, die game ziet er geweldig uit in de trailer.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat een onzin. Rumble zit toch ook praktisch in iedere game. Haptic feedback is gewoon een veel geavanceerdere uitvoering daarvan. Waarom zou je daar amper iets van merken? Je merkt er juist veel meer van omdat de resolutie van de feedback veel hoger en nauwkeuriger is.Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:01:
[...]
Dat soort functies klinken allemaal leuk maar in de praktijk gebruik je het nooit, dat haptic feedback zal je wss ook amper gaan merken bij de meeste games.
Ja, lees ook ff wat ik daar net al over zeg (en anderen met mij).Erapaz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:05:
[...]
Draait op Series S, dat is wel een budget dingetje hè.
Ja, las ik daarna ook, ik lees meestal van boven naar beneden, reageer en lees dan weer verder. Moet ik misschien optimaliseren of van onder naar boven lezen.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:07:
[...]
Ja, lees ook ff wat ik daar net al over zeg (en anderen met mij).
Gelukkig heb jij dat al mogen ervaren dan? Ik ben altijd een beetje sceptisch met dat soort nieuwe opties, zou mooi zijn als het echt wat gaat toevoegen natuurlijk we gaan het zien (of voelen in dit geval dan)bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:06:
[...]
Wat een onzin. Rumble zit toch ook praktisch in iedere game. Haptic feedback is gewoon een veel geavanceerdere uitvoering daarvan. Waarom zou je daar amper iets van merken? Je merkt er juist veel meer van omdat de resolutie van de feedback veel hoger en nauwkeuriger is.
Playstation 5
Je gaat het lastig krijgen om 10 uur.Erapaz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:09:
[...]
Ja, las ik daarna ook, ik lees meestal van boven naar beneden, reageer en lees dan weer verder. Moet ik misschien optimaliseren of van onder naar boven lezen.
Ja, ik heb een Switch en daar zit ook haptic feedback in. En de techniek in de PS5 is nog een stukje nieuwer. En ik heb ook gelezen wat veel devs erover te zeggen hebben (inclusief 3rd party).Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:10:
[...]
Gelukkig heb jij dat al mogen ervaren dan? Ik ben altijd een beetje sceptisch met dat soort nieuwe opties, zou mooi zijn als het echt wat gaat toevoegen natuurlijk we gaan het zien (of voelen in dit geval dan)
Hm ziet er inderdaad niet echt next gen uit. 120 FPS is wel heel fijn maar zouden veel consumenten hier gebruik van kunnen maken met hun monitor/TV?bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:47:
Over race games besproken ben ik wel benieuwd naar Forza. Ik heb op een uurtje F1 2019 na nog nooit een racing game gedaan maar het leek me wel leuk om er een keertje één te proberen. En die trailer zag er aardig gaaf uit.
Heb ook een switch maar wist niet eens dat daar haptic feedback inzat? Dus heel boeiend zal het niet zijnbram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:12:
[...]
Ja, ik heb een Switch en daar zit ook haptic feedback in. En de techniek in de PS5 is nog een stukje nieuwer. En ik heb ook gelezen wat veel devs erover te zeggen hebben (inclusief 3rd party).
Maar nogmaals hopelijk wordt het hier wel een interessante toevoeging maar ben toch vooral benieuwd naar hoe snel alles gaat draaien met van games wisselen en het systeem opstarten etc. Nog mooie graphics erbij en dan ben ik helemaal happy
Playstation 5
Die adaptive triggers zit ik gewoon niet op te wachten, zeker niet in een online game, het zal je maar net de winst kosten omdat bijvoorbeeld je pistool 'weigert'.
Wel weer een goed verdienmodel voor Pay2Win, als je betaalt krijg je 'betere pistolen' die minder of niet haperen.
Wel weer een goed verdienmodel voor Pay2Win, als je betaalt krijg je 'betere pistolen' die minder of niet haperen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 16-09-2020 20:25 ]
Dat kan toch ook een zelfde soort pre order zijn als de game mania enzo nu al doen?G4mert schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:18:
In Frankrijk hebben ze zojuist het pre-order materiaal klaar gezet voor morgen. Dus morgen is de grote dag?
disponible en précommande = available for pre-order
[Afbeelding]
bron
Playstation 5
Die moet je even uitleggen. Waarom zou in een online game je wapen weigeren vanwege de haptic feedback?Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:20:
Dat haptic feedback zit ik gewoon niet op te wachten, zeker niet in een online game, het zal je maar net de winst kosten omdat bijvoorbeeld je pistool 'weigert'.
Wel weer een goed verdienmodel voor Pay2Win, als je betaalt krijg je 'betere pistolen' die minder of niet haperen.![]()
![]()
Forza komt pas laat in 2022. Je bedoelt waarschijnlijk GT 7Brogala schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:13:
[...]
Hm ziet er inderdaad niet echt next gen uit. 120 FPS is wel heel fijn maar zouden veel consumenten hier gebruik van kunnen maken met hun monitor/TV?
Over race games besproken ben ik wel benieuwd naar Forza. Ik heb op een uurtje F1 2019 na nog nooit een racing game gedaan maar het leek me wel leuk om er een keertje één te proberen. En die trailer zag er aardig gaaf uit.
https://www.pushsquare.co...our_gun_jams_in_deathloopbram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:21:
[...]
Die moet je even uitleggen. Waarom zou in een online game je wapen weigeren vanwege de haptic feedback?
Maar wat heeft dit met haptic feedback te maken? Dit is gewoon een feature van de game, die voorkomt ongeacht de haptic feedback.
PSN: Redrafted
Adaptive triggers.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:21:
[...]
Die moet je even uitleggen. Waarom zou in een online game je wapen weigeren vanwege de haptic feedback?
Is een onderdeel hiervan.Xerox schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:25:
[...]
Maar wat heeft dit met haptic feedback te maken? Dit is gewoon een feature van de game, die voorkomt ongeacht de haptic feedback.
Ja dat is dus iets totaal anders dan haptic feedback. En een weigerend wapen heeft werkelijk niks met adaptive triggers te maken. Dat is dan een feature in de game. Dat gebeurt dan ook zonder adaptive triggers.
Eh nee? Haptic feedback = de trilling door de controller. Adaptive triggers = weerstand in de triggers. Totaal niks met elkaar te maken.
Die 'adaptive triggers' daar worden functies als haperende geweren voor bedacht.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:28:
[...]
Ja dat is dus iets totaal anders dan haptic feedback. En een weigerend wapen heeft werkelijk niks met adaptive triggers te maken. Dat is dan een feature in de game. Dat gebeurt dan ook zonder adaptive triggers.
[...]
Eh nee? Haptic feedback = de trilling door de controller. Adaptive triggers = weerstand in de triggers. Totaal niks met elkaar te maken.
Sommige mensen gaan overal op in, om de 'post count' hoog te houden, ook al weet men wat er bedoeld wordt.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 16-09-2020 20:33 ]
Het enige wat ik hoop is een command voor Netflix/Amazon die ik liggend van de bank kan roepen.. "SKIP INTRO" (En pause/play,ffwd en rew)..DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:49:
Dat werkt gewoon nu niet, rest vd de PS wel.. maar Netflix enzo niet, als je de camera/mic voor voicecommands hebt aangesloten
Ik geloof dat Codemasters al sinds het begin van de PS3/X360 generatie dezelfde Ego engine gebruikt. Grappig genoeg is deze engine destijds in samenwerking met Sony ontwikkeld. Het wordt wel tijd dat ze hun engine eens stevig op de schop gaan nemen maar dat gezegd hebbende schaalt ie wel heel goed.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:47:
Ook een grappig feitje is dat veel voormalige medewerkers van Evolution Studios nu bij Codemasters werken, dus benieuwd of we nog iets van Driveclub invloeden terug zien
Verwijderd
Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:31:
[...]
Die 'adaptive triggers' daar worden functies als haperende geweren voor bedacht.
Sommige mensen gaan overal op in, om de 'post count' hoog te houden, ook al weet men wat er bedoeld wordt.
Haha wat kan mij de post count schelen.Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:31:
[...]
Die 'adaptive triggers' daar worden functies als haperende geweren voor bedacht.
Maar ja, dat klopt. Dus?
Sorry, maar volgens mij snap je er helemaal niks van. Een game met jamming wapens als gameplay mechanic heeft diezelfde mechanic ook op bijvoorbeeld de Xbox en/of Switch. En die hebben geen adaptive triggers. Far Cry 2 had dit al. Zonder adaptive triggers dus. En als het een exclusive is, dan zal je het uit kunnen zetten (net als de haptic feedback) of heeft iedereen het. Maar dan nog zal je weapon jam hebben, want dat zit dan eenmaal in het spel.
De Silent Hill leaker zegt dat we niet ready for tonight zijn.
[Twitter: https://twitter.com/TigerCA123/status/1306301058818293761?s=20]
[Twitter: https://twitter.com/TigerCA123/status/1306301058818293761?s=20]
Je hele verhaal raakt kant nog wal. Want je beschrijft iets wat by design gebruikt kan worden maar je gebruikt het als argument voor een probleem online vanuit de techniek. Dat rijmt niet helemaal.Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:31:
[...]
- Chaoss
Kinderen op bed, vrouw van huis... Ik ben er klaar voor... Tomptiedom... Damn nog een uur wachten!
en 12 minutenChaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:47:
Kinderen op bed, vrouw van huis... Ik ben er klaar voor... Tomptiedom... Damn nig een uur wachten!
Uurtje Fallguys spelen. Makkelijk!Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:47:
Kinderen op bed, vrouw van huis... Ik ben er klaar voor... Tomptiedom... Damn nig een uur wachten!
Een ander voorbeeld van haptic feedback (dat ik laatst hier ook zag langskomen) is de touchpad op macbooks. Elke keer dat ik op dat ding druk, zou ik zweren dat ik hem echt indruk. Ik hoop dat de Dual sense dat niveau een beetje weet te bereiken.Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:18:
[...]
Heb ook een switch maar wist niet eens dat daar haptic feedback inzat? Dus heel boeiend zal het niet zijn![]()
Maar nogmaals hopelijk wordt het hier wel een interessante toevoeging maar ben toch vooral benieuwd naar hoe snel alles gaat draaien met van games wisselen en het systeem opstarten etc. Nog mooie graphics erbij en dan ben ik helemaal happy
Yep en in de iPhones zit het natuurlijk ook.nioz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:51:
[...]
Een ander voorbeeld van haptic feedback (dat ik laatst hier ook zag langskomen) is de touchpad op macbooks. Elke keer dat ik op dat ding druk, zou ik zweren dat ik hem echt indruk. Ik hoop dat de Dual sense dat niveau een beetje weet te bereiken.
Hier ook,een op kamp,een op bed, moeders in bed tv kijken en hier met een biertje even een serie kijken tot het begint.Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:47:
Iedereen via YouTube of twitch
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
- Chaoss
- Chaoss
Ik ga iig beginnen met de GameKings pre show die start om 21:30 op twitch. Als die stabiel is blijf ik daar hangen.sten123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:54:
Haha nice die lampjes. Jij bent al helemaal in de PS sfeer.Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:55:
Hier gaat de tijd ook niet echt sneller van:
[Afbeelding]
Heb je toevallig de link bij de hand van de Twitch stream? Ik zie hem niet op het officiele kanaal in de schedule staan.Edd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:58:
[...]
Meestal pak ik een twitch stream. In mijn beleving toch iets stabieler.
[ Voor 25% gewijzigd door dehardstyler op 16-09-2020 21:01 ]
Meestal pak ik een twitch stream. In mijn beleving toch iets stabieler.sten123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:54:
-
Op de PU stream zijn ze een beetje aan het ouwehoeren nu.Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:55:
Hier gaat de tijd ook niet echt sneller van:
[Afbeelding]
Playstation Twitch account is ook live
https://www.twitch.tv/playstation
Niet dat er veel te zien is nu..
@dehardstyler deze link dus
[ Voor 14% gewijzigd door Edd op 16-09-2020 21:09 ]
-
Ah ja, Forza is natuurlijk voor de Xbox. Voorlopig ben ik wel content met PS voor singleplayer en dan PC voor CSGOLekker Ventje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:23:
[...]
Forza komt pas laat in 2022. Je bedoelt waarschijnlijk GT 7
Twitch stream vanaf mijn Xboxsten123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:54:
Had bij de vorige reveal het idee dat de YouTube stream achter liep (althans bij mij). Anderen ook dezelfde ervaring? Ik zal eens de Twitch stream proberen dit keer.
Jezus. Het staat gewoon klaar op de main page.Edd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:05:
Playstation Twitch account is ook live
Helemaal overheen gekeken.
Bedankt!
Jullie weten dat de PS5 al een maand te preorderen is in de Mediamarkt winkels hè?
Die paniek hier om de pre-order snap ik niet helemaal...
Die paniek hier om de pre-order snap ik niet helemaal...
lekker bezig en lekker biertje.DoubleDutch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:14:
Ben er ook klaar voor,twitch live stream, tweakers om dom te lullen, (bol.com en coolblue) voor de preorder. 😂
[Afbeelding]
Hier zit ik er klaar voor, ben benieuwd ze moeten mij overtuigen om hem day one te halen, Naast mijn xbox.
ik hoop het wel maar mijn portomonee niet haha
Thx,voor mij moet het een day one buy zijn,heb hem mijn zoontje beloofd voor zijn verjaardag.Ruudox schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:16:
[...]
lekker bezig en lekker biertje.
Hier zit ik er klaar voor, ben benieuwd ze moeten mij overtuigen om hem day one te halen, Naast mijn xbox.
ik hoop het wel maar mijn portomonee niet haha
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden

:strip_exif()/f/image/KUY0Y9A82J2Q2vpDenZlSVng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0jghKwfjkafg8OO4X6Pq80oj.jpg?f=fotoalbum_large)