Kom op nou, we willen die 20K babe, niet een bericht over sats kwijtrakenVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:46:
[...]
Het shitcoin dilemma.
Volgens geruchten in de wandelgangen nog ouder als Bitcoin zelf.
Geen idee wat je moet doen. Ben zelf op deze manier ook een winkelwagen vol sats kwijtgeraakt.
Pas op met shitcoins
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
>>23k>>15k>>M00NMrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:46:
serieuze vraag: Hoe hard zou hij straks omlaag gaan knallen?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
ik, marketWhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:46:
Ok wie van jullie weak-hands people is aan het verkopen?
@Verwijderd heeft vast wel genoeg memes.Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:48:
De komende dagen kan het snel gaan. Weinig sell pressure, omdat price discovery.
Pas op met shitcoins

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[ Voor 8% gewijzigd door mengenli op 16-12-2020 14:52 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Er loopt een KT ascending wedge met als huidig plafond ~21k...
price discovery my ass.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Even een vraag, wat zijn de risicos waar je tegenaan kunt lopen met stablecoins?
Qua waarde fluctueren deze uiteraard niet echt, maar neem aan dat het toch minder risicovol is dan euros?
Reden voor deze vraag is dat bitvavo op stablecoins (DAI, USDT, USDC) toch een leuke staking reward geeft van 6,1% op jaarbasis.
XRP gezien?MrWilliams schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:27:
[...]
Als t voor de korte termijn is kun je er nog wel wat uit halen ja, maar dan zou ik eerder naar andere projecten kijken die nu veel media aandacht krijgen en ontwikkeling doormaken. UNI, LINK, AAVE bijvoorbeeld.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit is terratorium waar de grote jongens instappen. In price discovery valt er pas geld te verdienen.Victor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:51:
Wie heeft er dan op $20450 gekocht?
Maar goed....eerst maar wat candles maken boven de 20k, stapsgewijs op 1h, 4h, 1d en 1w
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op werk heb ik tenminste een oog douche. Moet je dit nou plaatsen als iedereen thuis zit?
hahaha, Bitcoin gezien? Waar denk je anders dat XRP door stijgt...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ff wachten hoor, we zitten midden in een feestje!Emcee schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:53:
Hoppa 20k doorbroken
Even een vraag, wat zijn de risicos waar je tegenaan kunt lopen met stablecoins?
Qua waarde fluctueren deze uiteraard niet echt, maar neem aan dat het toch minder risicovol is dan euros?
Reden voor deze vraag is dat bitvavo op stablecoins (DAI, USDT, USDC) toch een leuke staking reward geeft van 6,1% op jaarbasis.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ja, XRP/BTC gezien?MrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:54:
[...]
hahaha, Bitcoin gezien? Waar denk je anders dat XRP door stijgt...
Op de support, rent XRP de Bitcoin er nog heeel hard uit, En dat juist nu.
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 16-12-2020 14:56 ]
Potverdikkie, die ramt die groene 20k staaf zo naar binnen en heeft dan nog meters over... op naar de 100 (k?) dan maar? We moeten haar wel verwennenVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:53:
*tromgeroffel*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hahahaha hardop aan het lachen hier.
Wat een anti-climax!!!
NICE!
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-12-2020 14:56 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
jammer dat ik niet kan minnen in de posts..
Yep, nog steeds -1% tov BTC. Wordt dus verkocht omwille van stijging van BTC?Malarky schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:55:
[...]
Ja, XRP/BTC gezien?
Op de support, rent XRP de Bitcoin er nog heeel hard uit, En dat juist nu.
Haha ja sorry, Maar ik zal later dat het op de foto stond. Dus was het geen nieuws meerBever! schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:56:
[...]
jammer dat ik niet kan minnen in de posts..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik kan je vraag niet echt beantwoorden, maar Nexo biedt nog hogere rendementen op stable coins, namelijk tussen 10-12%.Emcee schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:53:
Hoppa 20k doorbroken
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lijkt wel alsof ze de maan opgegeten heeft. God-damn. Moet je nagaan wat ze met sellwalls kan
Zero.
Nee kijk noju is de naar de chart. XRP rent BTC er heel hard uit, op de BTC. XRP/BTC is zojuist 8% gestegen. Dat is dus 23% in afgelopen maand minuten op XRPUP/USDT.MrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:56:
[...]
Yep, nog steeds -1% tov BTC. Wordt dus verkocht omwille van stijging van BTC?
LINK trouwens ook, is vlak bij de grote support maar iedereen stapt nu al in. Gaat de BTC ook heel hard voorbij.
[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 16-12-2020 15:00 ]
Ik hoop dat dit een goed stukje acteerwerk was van je en je toch niet naar fiat bent gegaanSlux schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:16:
Ik ga toch eigenwijs zijn en terug naar fiat de komende 48 uur

Tis woensdag man! Ga pannenkoeken bakken met je telefoon in de handPelox schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:58:
Kan het wat minder allemaal hier.. ik probeer mijn kinderen les te geven.. dit gaat zo niet he!

Op naar de 21K, al zouden we zo door kunnen schieten richting de 22K.
Genoeg die nog willen kopen boven de 20K.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
NEXO platform zelf.mjoaris schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:00:
Waar koopt men Nexo als Nederlander? Huobi Global?
Finally we made it fam. 20 f*cking K 🚀🌕 #bitcoin https://t.co/OnqxMbB7g9
— ₿itcoin Meme Hub 🔞 (@BitcoinMemeHub) 16 december 2020
Huobi kan inderdaad, zijn nog een paar exchange's. Kan ook via het Nexo platform zelf, staat ergens een grote knop 'Buy Nexo'.mjoaris schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:00:
https://u.today/over-740-...-manager-as-it-dumps-gold
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Hoe zou 't met 'm gaan?PHPResource schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:02:
20k yeah!!! M0000nnnn. Pamp ittt #a87 style
In space no one can hear you scream.
Ik heb het via Uniswap gedaan. Ben niet zo'n Huobi fan.mjoaris schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:00:
Dan ga je naar Changelly toch? Vrij duur, Huobi is een betere optie.hsst schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:02:
[...]
Huobi kan inderdaad, zijn nog een paar exchange's. Kan ook via het Nexo platform zelf, staat ergens een grote knop 'Buy Nexo'.
Eth/btc erachteraan!

[ Voor 4% gewijzigd door spok9 op 16-12-2020 15:05 ]
Je hebt gelijk ook... school hebben ze toch niet meer nodig als dit zo doorgaatspok9 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:00:
[...]
Tis woensdag man! Ga pannenkoeken bakken met je telefoon in de hand
Zero.
Haha alles wat er al wel op staat als BTC 'WHOHOOOOOOOOOOOO 20K!
De 1hr candle staatMooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:54:
[...]
Dit is terratorium waar de grote jongens instappen. In price discovery valt er pas geld te verdienen.
Maar goed....eerst maar wat candles maken boven de 20k, stapsgewijs op 1h, 4h, 1d en 1w
Klopt, gaat inderdaad via Changelly. Heb ze zelf via Huobi gehaald.spok9 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:04:
[...]
Dan ga je naar Changelly toch? Vrij duur, Huobi is een betere optie.
Ik snap je niet. Ik zie de groene piemel wel, maar die zegt niks vanwege de groei van BTC.Malarky schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:59:
[...]
Nee kijk noju is de naar de chart. XRP rent BTC er heel hard uit, op de BTC. XRP/BTC is zojuist 8% gestegen. Dat is dus 23% in afgelopen maand minuten op XRPUP/USDT.
LINK trouwens ook, is vlak bij de grote support maar iedereen stapt nu al in. Gaat de BTC ook heel hard voorbij.
XRP/BTC => -1.36% ... dat betekent dat XRP wel groeit meegroeit met BTC, maar -1.36% ACHTERBLIJFT ten opzichte van BTC. Dat is voor mij geen goed teken. Ik wil namelijk meer BTC. En als het aantal BTC daalt, omdat mijn altcoin niet meegroeit, heb ik minder BTC.
ik zit op futures en doet het goed?rapanui schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:05:
Kom op Binance, hoeveel moeite is het om wat CDN en VM capaciteit bij te schakelen ?
Ik heb het gewoon alvast kerstvakantie verklaardPelox schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:05:
[...]
Je hebt gelijk ook... school hebben ze toch niet meer nodig als dit zo doorgaat

Je wil niet meer btc, je wil minder xrp.MrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:06:
[...]
Ik snap je niet. Ik zie de groene piemel wel, maar die zegt niks vanwege de groei van BTC.
XRP/BTC => -1.36% ... dat betekent dat XRP wel groeit meegroeit met BTC, maar -1.36% ACHTERBLIJFT ten opzichte van BTC. Dat is voor mij geen goed teken. Ik wil namelijk meer BTC. En als het aantal BTC daalt, omdat mijn altcoin niet meegroeit, heb ik minder BTC.
A secure fast and smooth trading experiencelolViep schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:07:
Volgens Binance gaan we naar 500k of snap ik hun welkomstscherm niet helemaal goed???
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd

Hahahaha, nee geintje, natuurlijk niet.
Fuck the banks, fuck fiat, fuck the system!
Bitcoin.
HODL!
Altijd leuk als je een 500 error pagina krijgt, en die blijft refreshenhsst schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:04:
Binance werkt bij mij nog wel gewoon.
Minder dan 0? ... hoe?! als ik meer XRP kan verkopen dan hoor ik het graag!WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:07:
[...]
Je wil niet meer btc, je wil minder xrp.
Volgens mij snap je het het wel. XRP stond vandaag de hele dag op zijn bodem rond de 23 sat in BTC. Die bodem waar ik het gisteren over had. Op de support lijn. Waar ik en vele anderen hebben ingeslagen.MrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:06:
[...]
Ik snap je niet. Ik zie de groene piemel wel, maar die zegt niks vanwege de groei van BTC.
XRP is zojuist afgelopen minuten gestegen naar 2475 sat, dat is flink erbij.
Wat XRP 24u geleden was maakt niets uit, dat weten we allemaal, daar hadden we over.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dit topic is gesloten.