[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.860 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:05
Ebbie73 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:15:
[...]

Psychologisch is dus het magische woord. Echter wat ik dan zo tegenstrijdig vind, is dat men hier meerdere malen in het topic aangeeft dat deze handel niet gedreven moet worden door emotie, of dat je e.e.a. moet loskoppelen van emotie. Kan iemand me deze tegenstrijdigheid verklaren dan wel ontkrachten?
Omdat er maar een paar psychoten zijn in de wereld die hun emotie uit kunnen schakelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 20:40
WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:12:
[...]

[Afbeelding]
?

zou dit stiekem Jaapie's 20k babe zijn? Wel een leuke anaalogie dan.
Die gaat sowieso direct huilen als ik mijn alt coin portfolio laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:35

Liberteh

All your base belong to me

Victor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:16:
[...]

Hey pretbederver als je niet op tijd ingestapt bent, mag je niet ons feestje bederven door dit te gaan roepen hóór...

Stap gewoon nu nog in. FOMO!
Easter egg... wat denk je... dat meerdere entiteiten niet de gehele bitcoin code meermaals doorgespit heeft? Ik noem een bank, een overheid, een inlichtingendienst laat staan script kiddies tot black hat hackers. Een easter egg moet ontdekt worden maar de code van Bitcoin is in afzienbare tijd volledig door te lopen. Zeer zeker binnen 12 jaar na vrijgeven van die code.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
Liberteh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:23:
[...]

Easter egg... wat denk je... dat meerdere entiteiten niet de gehele bitcoin code meermaals doorgespit heeft? Ik noem een bank, een overheid, een inlichtingendienst laat staan script kiddies tot black hat hackers. Een easter egg moet ontdekt worden maar de code van Bitcoin is in afzienbare tijd volledig door te lopen. Zeer zeker binnen 12 jaar na vrijgeven van die code.
Ja maar de overheid vergadert met al die entiteiten in de kelder onder een pizzeria, die vertrouw ik allemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
[...]

Is natuurlijk een geintje. (neem ik aan)

Mocht er iemand toch twijfelen: https://github.com/bitcoin/bitcoin

Code wordt overigens nog gewoon op doorontwikkeld he.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_TLTnCw7_jG12Np8Y9O-WTOqV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fXKvSU9zryC6l9OfiWG8gZWC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:13:
Er gaan geruchten dat er een easter egg in de code zit en dat bij aantikken van $21k, de max. supply van BTC x21 gaat. Dat is mede de reden waarom Satoshi nog even anoniem wil blijven. Altijd lachen met 'm.

Van horen zeggen dit, maar toch...
Maakt niet uit, met pasen zitten we toch nog in lockdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04

WhySoSerious

Be the change.

Was dit het weer voor vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vraag mij af of de echte kern en mensen die er vanaf het begin bij waren dit nu wel een mooie ontwikkeling van btc vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:51
Slux schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:03:
Vraag mij af of de echte kern en mensen die er vanaf het begin bij waren dit nu wel een mooie ontwikkeling van btc vinden ?
ja erg mooie ontwikkeling dit. Mooie opbouw zo. timing ook precies goed. Lijkt best op vorige bullruns rond ATH. Benieuwd naar price discovery na breken ATH. Vooral ook benieuwd naar correcties. Iets zegt me dat die nu niet meer 30 tot 40% gaan zijn, maar meer 10 a 20%.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

19.8K and rising...

20K voor het weekend!!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Nee joh. Dit is het moment van ommekeer voor XRP. Nu gaan we echt naar de $1, kijk hem eens stijgen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:30
Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:13:
Er gaan geruchten dat er een easter egg in de code zit en dat bij aantikken van $21k, de max. supply van BTC x21 gaat. Dat is mede de reden waarom Satoshi nog even anoniem wil blijven. Altijd lachen met 'm.

Van horen zeggen dit, maar toch...
Sure. https://github.com/bitcoin/bitcoin/graphs/contributors

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

dehardstyler schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:08:
[...]

Nee joh. Dit is het moment van ommekeer voor XRP. Nu gaan we echt naar de $1, kijk hem eens stijgen. :9~
1$ :')

Terug in 2017, terug in 2017 he! Toen kocht ik ze voor €0,20 en verkocht ik ze op €2,-. Dat waren nog eens tijden _/-\o_

XRP Wereldcoin! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BTC vormt trouwens nu een dubbele Head & shoulders. Soort Siamese tweeling zeg maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:13:
BTC vormt trouwens nu een dubbele Head & shoulders. Soort Siamese tweeling zeg maar...
Anti-roos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:12:
[...]

1$ :')

Terug in 2017, terug in 2017 he! Toen kocht ik ze voor €0,20 en verkocht ik ze op €2,-. Dat waren nog eens tijden _/-\o_

XRP Wereldcoin! O+
Ahhh ja die mooie tijden. Ik heb ze op hetzelfde moment gekocht, maar ik hodl ze nog steeds. :D
Ik was er eind 2017 van overtuigd dat ik miljonair ging worden met een paar honderd euro. Nu hodl ik alleen nog maar omdat, tja, waarom eigenlijk? Please send help.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
Wie zit er mee op de Nano-raket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

dehardstyler schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:18:
[...]

Ahhh ja die mooie tijden. Ik heb ze op hetzelfde moment gekocht, maar ik hodl ze nog steeds. :D
Ik was er eind 2017 van overtuigd dat ik miljonair ging worden met een paar honderd euro. Nu hodl ik alleen nog maar omdat, tja, waarom eigenlijk? Please send help.
Interstellar kijken met vrienden op de bank (ja, toen kon dat nog!) maar eigenlijk steeds met z'n allen de koers checken.

Nu is het gewoon shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:48
[...]

Zo heb ik ook nog iets van 30 NEO, toendertijd gekocht. Dat zou ook 1 van de toonaangevende coins worden.
Het geld wat ik erin gestoken heb, mis ik niet. Wellicht dat het ooit nog iets gaat doen en dan ben je spekkoper... Zo denk ik erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

[...]

XRP gaat wel weer lager als BTC boven de 20k komt. Support bij XRP is flinterdun rond deze prijzen.
Zou me niets verbazen dat ze op korte termijn weer netjes rond de $0.30 zitten.

De XRP-whales (voornamelijk wat lui bij Ripple) hebben in ieder geval een mooi ritje kunnen maken en flink kunnen cashen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 13:25 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ATH'tje ligt op de loer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:25
Heb vooral veel op de neerstortende-Nano-raket gezeten de afgelopen jaren :P
Blijft toch wel mijn lievelingsmuntje, kan er maar geen afstand van doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:24:
[...]

Zoals 't heurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:24:
[...]

XRP gaat wel weer lager als BTC boven de 20k komt.

De XRP-whales (voornamelijk wat lui bij Ripple) hebben in ieder geval een mooi ritje kunnen maken en flink kunnen cashen :+
Denk het ook. Ik heb $0,40 als grens gesteld voor mezelf. De crypto goden willen mij nog heel even aan boord houden lijkt het, maar als hij daar onder gaat, dan ga ik toch maar eens winst pakken denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
19879 net (Binance)
ATH staat daar op 19888

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

dehardstyler schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:26:
[...]

Denk het ook. Ik heb $0,40 als grens gesteld voor mezelf. De crypto goden willen mij nog heel even aan boord houden lijkt het, maar als hij daar onder gaat, dan ga ik toch maar eens winst pakken denk ik.
Had je niet beter winst kunnen pakken op $0.75? :P
Hele run is 99,8% toe te schrijven aan die Flare-giveaway. Dan zie je meteen wat het voor een project kan betekenen als je muntje opeens insintrieke waarde krijgt. Direct na de screenshot, is de waarde van XRP weer 100% speculatief geworden.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
En een nieuwe binance ATH. Slechts 7-8 dollar hoger dan de vorige, maar toch. Nu eens kijken of we nu wel verder komen dan 19,9k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Daar gaan we!

[YouTube: Darkraver ft. Dj Norman - Komt Tie Dan Hé HQ]

[ Voor 81% gewijzigd door WhySoSerious op 16-12-2020 13:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Zit m'n ruimtepak een beetje goed? ...dan kunnen we gaan... all aboard!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:29:
[...]

Had je niet beter winst kunnen pakken op $0.75? :P
Hele run is 99,8% toe te schrijven aan die Flare-giveaway. Dan zie je meteen wat het voor een project kan betekenen als je muntje opeens insintrieke waarde krijgt. Direct na de screenshot, is de waarde van XRP weer 100% speculatief geworden.
Klopt helemaal, achteraf wel. :)
En eigenlijk had ik het wel zien aankomen, maar ik wilde gewoon naar $1. :P

edit: never mind.

[ Voor 16% gewijzigd door dehardstyler op 16-12-2020 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:37
Op kraken staat de BTC ATH op 19947.5, hopelijk wordt die binnenkort ook gebroken *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Iemand nog een voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Ebbie73 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:23:
[...]

Zo heb ik ook nog iets van 30 NEO, toendertijd gekocht. Dat zou ook 1 van de toonaangevende coins worden.
Het geld wat ik erin gestoken heb, mis ik niet. Wellicht dat het ooit nog iets gaat doen en dan ben je spekkoper... Zo denk ik erover
Wie weet..... binnenkort komt NEO 3.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:36

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Een FH om door de 20K heen te gaan. Daarna gaan we dippen, dan stappen we op een Ares V om weer terug op ~20K te komen, dan graag een Starship om naar Mars te gaan O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:49:
[...]

Een FH om door de 20K heen te gaan. Daarna gaan we dippen, dan stappen we op een Ares V om weer terug op ~20K te komen, dan graag een Starship om naar Mars te gaan O+
Als we de 20K aantikken, en even houden, dan gaat het los naar 23K-25K voordat we weer zakken naar 20ish..

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:49:
[...]

Uw bestelling met bestelkenmerk 27710166SjoerdV is verzonden en wordt door PostNL zo snel mogelijk bij u afgeleverd. Bedankt voor uw bestelling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Goed nieuws! Zie dit net in Degiro.
British fund firm Ruffer piles $675 million into bitcoin in 'defensive move' -memo
Gecreëerd: 13:36 | Laatst bijgewerkt: 13:36
British fund firm Ruffer piles $675 million into bitcoin in 'defensive move' -memo
(Adds details)

By Sinead Cruise, Tom Wilson and Anna Irrera

LONDON, Dec 16 (Reuters) - British fund manager Ruffer Investment Management has shifted around $675 million of its clients' fortunes into bitcoin, an investor memo seen by Reuters showed, in one of the largest signals of rising institutional interest in the digital currency this year.

The firm, which manages 20.3 billion pounds ($27.3 billion) in assets on behalf of more than 6,500 investors globally, described the allocation as "a small but potent insurance policy against the continuing devaluation of the world's major currencies", the memo said.

The allocation represents around 2.5% of its total assets, the memo said. Ruffer referred Reuters requests for comment to its media relations agency, which did not immediately respond to enquiries.

Bitcoin has soared to a record high this year, up 170%, as investors see in the cryptocurrency a hedge against the risk of inflation as governments and central banks turn on the stimulus taps, and a digital payment method that promises to go mainstream.

On Wednesday it was up 1.8% at $19,780, just below from its all-time high of $19,918 hit this month.

The price surge makes bitcoin an attractive bet for investors willing to take riskier positions as they hunt for yield in a record-low interest rate environment.

"Bitcoin diversifies the company's (much larger) investments in gold and inflation-linked bonds, and acts as a hedge to some of the monetary and markets risks we see," Ruffer said in the memo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Microstrategy gooit weer even 650miljoen er tegenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:39
FijneKerst schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:58:
Microstrategy gooit weer even 650miljoen er tegenaan
Waar haal je die info vandaan of bedoel je die inschrijving van senior notes van vorige week?

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-12-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Iemand die weet waarom er ~0,5% stijging verschil zit tussen BTC dollar een euro paren?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Zo ik heb mijn Binance account van 3 jaar geleden weer geopend. Zie ik dat toentertijd allemaal muntjes heb gekocht, de zogenaamde ICO boom. Vrij duur ingekocht, en of dat het nog ooit gaat aantikken? Ik weet het niet.

Ik ben groot gelover in de Bitcoins, dus ik zou eigenlijk al mijn muntjes willen omzetten naar Bitcoin. Echter zie ik dat de waarde in BTC van mijn hele portfolio van 0,61 naar 0,30 is gegaan.. Krijg ik idt ooit nog terug? Of moet ik mijn verlies nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

sassymousasi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:13:
Zo ik heb mijn Binance account van 3 jaar geleden weer geopend. Zie ik dat toentertijd allemaal muntjes heb gekocht, de zogenaamde ICO boom. Vrij duur ingekocht, en of dat het nog ooit gaat aantikken? Ik weet het niet.

Ik ben groot gelover in de Bitcoins, dus ik zou eigenlijk al mijn muntjes willen omzetten naar Bitcoin. Echter zie ik dat de waarde in BTC van mijn hele portfolio van 0,61 naar 0,30 is gegaan.. Krijg ik idt ooit nog terug? Of moet ik mijn verlies nemen?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Crypts schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:12:
Iemand die weet waarom er ~0,5% stijging verschil zit tussen BTC dollar een euro paren?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KvfsdpaAHpU]

Edit: Grmbl. Embed dan. Of niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Ray_ op 16-12-2020 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:10

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik denk dat dat afhankelijk is van welke muntjes je in je portfolio hebt. Wat zit er allemaal in?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Zou er een drop van 30% komen? Ik heb een onderbuikgevoel dat we voor de 3e keer die 20k niet gaan aantikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Qunix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:21:
Zou er een drop van 30% komen? Ik heb een onderbuikgevoel dat we voor de 3e keer die 20k niet gaan aantikken...
Dat zijn inderdaad de enige twee opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Double Top of gaan we er doorheen? :)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

HaruHaru schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:31:
Double Top of gaan we er doorheen? :)
Mag ik dat vanavond zeggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Ja hahahah dat mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

TuutjDrie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:02:
[...]

Waar haal je die info vandaan of bedoel je die inschrijving van senior notes van vorige week?
Vorige week was het de "intentie" om 500 miljoen erin te pompen door papiertjes uit te delen.
Er was echter zoveel animo voor die papiertjes dat ze nu 650 miljoen erin gaan pompen.
Recently, MicroStrategy completed raising shareholders' funds to acquire another lump of Bitcoin. The company has raised an eye-popping $650 million (targeting a hundred million less initially) from investors.
..

Ik heb ook nog wel wat papiertjes liggen hier......iemand?

[ Voor 4% gewijzigd door FijneKerst op 16-12-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hadden beter DOGE kunnen kopen voor dat geld, staat veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Driemaal is scheepsrecht volgens mij toch.. Dus Bitcoin stel ons niet teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

Qunix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:21:
kan best.. rising wedge meestal drie impulsen.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7kacGQ3RGSc0njRBhKYvJazuwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nPkceGoF1poNrL9vLkdQu3Lk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Totaal aantal BTC in de aanbieding om 20K te raken op 'Fenix wordt steeds kleiner en kleiner.

Zou het? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Botjes bidding wars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
Here we gooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Moonng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Hatsjeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
JAAAAAAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

VIJNA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
BAM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1StYakDqzeN6FuAaXHfNVwbeWFk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qZYWVaJJc1VXOXqs544fNDST.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Jajaja op binance door 20k heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BAM!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

whooooooooooooooohooooooooo congrats allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
bam!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Here we go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ALLE REMMEN LOOOSSSSSS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
*O* *O* *O* *O*

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Champagne!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
WOOHOO ik heb nauwelijks btc!!

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

20,2K:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Hahaha, die reacties hier! _/-\o_ *O* d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dan ben je de sjaak, sjaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
*Snif* Ik was er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:24
Gas erop.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
Wat de gek ervoor geeft...

De echte gekken moeten nog instappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

Het wordt pas interessant bij die trendlijn aan de bovenkant van de wedge!! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooier dan m'n ontmaagding dit :')

Snik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
21k incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Victor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:44:
Wat de gek ervoor geeft...

De echte gekken moeten nog instappen
idd. heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
BITCOIN MOONNN
HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
TIME TO PARTY!!!!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:51
WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:45:
Mooier dan m'n ontmaagding dit :')

Snik.
duurde ook wat langer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

@Verwijderd WAAR IS ZE???!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _O-

[ Voor 79% gewijzigd door WhySoSerious op 16-12-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
w00000000000000000000000000000000000t w0000000000000000000000000000t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het shitcoin dilemma.

Volgens geruchten in de wandelgangen nog ouder als Bitcoin zelf.

Geen idee wat je moet doen. Ben zelf op deze manier ook een winkelwagen vol sats kwijtgeraakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hallo, ik ben Henk...
Kan ik hier misschien Bitcoin kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Happy 20k iedereen :P _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ok wie van jullie weak-hands people is aan het verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

MicroWhale

The problem is choice

serieuze vraag: Hoe hard zou hij straks omlaag gaan knallen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 20:28

Chaes

#HODL

20.2k jajajajjaja
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.