Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.321 views

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
geAApt83 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:40:
[...]

Van winst nemen is nog nooit iemand arm geworden.
Nope en het is voor mij mijn inkomen dus veel emotie heb ik er niet bij. Had eerder kunnen verkopen net na de airdrop maar mijn nachtrust is me ook nog iets waard. Sowieso handel ik niet meer na een paar biertjes, laatste keer dat ik dat deed kocht ik YFI op 35k en daar zit ik nog steeds mee in mijn maag. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ach, zo kwam ik er vanochtend achter dat ik gisteravond met wat biertjes achter de kiezen Bitcoin op 18.070 had gekocht, ik ben weleens slechter wakker geworden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDbfA95JLPndkAicL2-6q4TD4Ys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2LpU4WRUeOhaD6Z6yyeTAwuX.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:45:
[...]

Nope en het is voor mij mijn inkomen dus veel emotie heb ik er niet bij. Had eerder kunnen verkopen net na de airdrop maar mijn nachtrust is me ook nog iets waard. Sowieso handel ik niet meer na een paar biertjes, laatste keer dat ik dat deed kocht ik YFI op 35k en daar zit ik nog steeds mee in mijn maag. :+
Handel je vaak overnight? Ook met bijvoorbeeld futures?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:49:
Ach, zo kwam ik er vanochtend achter dat ik gisteravond met wat biertjes achter de kiezen Bitcoin op 18.070 had gekocht, ik ben weleens slechter wakker geworden :)

[Afbeelding]
ach jij plaatst tenminste nog een sensible limit order, ik ga 100x market buys doen

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:49:

[Afbeelding]
Kan idd ook andersom, heb ik met XRP eens gehad. Aankopen met aangeschoten harses en de volgende dag €1800 in de plus staan maar laten we eerlijk zijn, dat zijn weinig onderbouwde gokjes die net zo goed verkeerd uit kunnen pakken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:56:
[...]

ach jij plaatst tenminste nog een sensible limit order, ik ga 100x market buys doen
100x market buys zijn prima als het goed gaat, maar ik vermoed dat dat niet is gelukt? ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:57:
[...]

Kan idd ook andersom, heb ik met XRP eens gehad. Aankopen met aangeschoten harses en de volgende dag €1800 in de plus staan maar laten we eerlijk zijn, dat zijn weinig onderbouwde gokjes die net zo goed verkeerd uit kunnen pakken. ;)
True.

Hangt er ook vanaf wat voor type trader je bent. Als je altijd té voorzichtig bent en door wat biertjes wat meer risico gaat nemen, dan kan het idd zijn dat je mooie trades maakt die je anders niet had gemaakt. Of extra verliesgevende trades.

Ik poker regelmatig online en ik merk dat het doordeweeks met tig koffie achter de rug minder goed gaat dan in het weekend met minder koffie en een biertje op. Je zit er dan toch anders in.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39

WhySoSerious

Be the change.

Aangezien Jaapie 'm niet post doe ik het maar (hoop dat ik hier niet mee op zijn geslachtsdeel trap)

• Crypts
geAApt83 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:49:
[...]

Handel je vaak overnight? Ook met bijvoorbeeld futures?
Limit orders only en beperkt aantal coins. Het werkt beter voor mij als ik me beperk tot 1 tak van sport. Anders staat er vrij snel vanalles open en dat vind mijn ADHD brein wel aardig okee maar mijn portemonnee niet. :+

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:01:
[...]

True.

Hangt er ook vanaf wat voor type trader je bent. Als je altijd té voorzichtig bent en door wat biertjes wat meer risico gaat nemen, dan kan het idd zijn dat je mooie trades maakt die je anders niet had gemaakt. Of extra verliesgevende trades.

Ik poker regelmatig online en ik merk dat het doordeweeks met tig koffie achter de rug minder goed gaat dan in het weekend met minder koffie en een biertje op. Je zit er dan toch anders in.
Daar heb je ook een punt maar poker is meer bluf dan traden. Biertje op kan dan zeker werken omdat je wat meer risico neemt maar traden brengt gewoon harde grenzen met zich mee in de vorm van de koers. Ik probeer me iig zoveel mogelijk te weerhouden van traden als ik een slokkie op heb, niet alleen vanwege het risico maar ook omdat ik er dan toch (on)bewust 's nachts mee bezig ben en niet erg ontspannen wakker wordt de volgende morgen. :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

MicroWhale

The problem is choice

djatwork007 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:39:
XRP meteen gedumpt en op tijd precies. Zit nu vol in DASH en WAVES.
? Heb je niet al veel eerder vandaag of gisteren al je coins verkocht dan?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11 23:23
WhySoSerious schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:02:
Aangezien Jaapie 'm niet post doe ik het maar (hoop dat ik hier niet mee op zijn geslachtsdeel trap)
[YouTube: The Run of the Golden Bull]
Ja, mooie weekend Bart weer -O-

Maargoed, wie weet ook wel weer een aanloop voor 19k volgende week. Niemand weet het.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• geAApt83
Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:04:
[...]

Limit orders only en beperkt aantal coins. Het werkt beter voor mij als ik me beperk tot 1 tak van sport. Anders staat er vrij snel vanalles open en dat vind mijn ADHD brein wel aardig okee maar mijn portemonnee niet. :+
Juist, ik heb veelal ook een bepaalde strategie en vaak met 1 coin of 1 aandeel en daar focus ik mij dan op. Dat werkt voor mij goed. Denk dan wel vaak, als ik dit met 10 producten zou doen dan gaat het 10x zo hard. Zo werkt het helaas niet 🙈

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Steady...

Bitcoin gaat overigens harder dan de alts, een goed teken.

[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 20:29 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Gaan gewoon over de 19k heen binnen 1 uur

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:30:
Bitcoin zegt hier gewoon overduidelijk 'fok dit, jullie kunnen me wat met al die TA-praat, ik wil nog voor de kerst door de 20k!!!1!!!'.

(Over TA gesproken :P : Hij zit na zijn detour naar 17.7k weer mooi in zijn driehoekje. En we hoeven maar naar 19k om er boven uit de springen.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:30:
Of dit wordt de wick boven de Bitcoin 1D MA7, daar hou ik nog steeds rekening mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ICwbvsrY4Ay1YFaAbhPtQXSfxRI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UdWofUSUz3TnYdi1F77rcJYs.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:35:
[...]

Of dit wordt de wick boven de Bitcoin 1D MA7, daar hou ik nog steeds rekening mee.
[Afbeelding]
Kan ook een h&s worden.. maar dan ziet het er wel slecht uit voor de mid lange termijn.

Zero.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:35:
[...]

[Afbeelding]
groot liq cluster net boven de 19k.. denk dat die nog even wordt aangetikt

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:37:
[...]

Kan ook een h&s worden.. maar dan ziet het er wel slecht uit voor de mid lange termijn.
Lange termijn zouden we, puur qua LT TA patroon, sowieso lager moeten zitten nu. (6k-7k)
Dat we nu zo hoog zitten komt door de 'acute' adoptie van BTC van bedrijven... en dat komt weer dan door corona en het gecreëerde financiële klimaat in de wereld. Op zich niet gek dus, maar we breken sinds maart met dat lange termijn patroon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:45:
[...]

groot liq cluster net boven de 19k.. denk dat die nog even wordt aangetikt
Met dan een mooie verdere stijging ivm de liquidaties tot gevolg?

Verwijderd

Mewn.

• geAApt83
Poen is binnen, duurde wel even. Weak hands ik weet het. Morgen maar even een dagje niks. Tenzij er dikke korting te scoren is 🤔

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:42
Slux schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:19:
[...]

Deze discussie is al zou vaak voorbij gekomen dat mensen in XRP geloven, kijk naar de cijfertjes en prestaties daar gaat het tenslotte om, en die zijn niet goed.

Verdiep je ook eens wat er terug in escrow gaat en al is gegaan zou ik zeggen ;)
Ik was ook niet van plan om een discussie te starten.

Maar ik ben bekend met de cijfers en prestaties.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ben uitgestapt, ga ik vast betreuren...

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:18:
Ben uitgestapt, ga ik vast betreuren...
Je hebt weer gedronken hè? :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:) Valt mee, mag net niet meer rijden...

Maar de stijging neemt af en de nieuwe tops zijn lager dan de vorige hoogste top. De koers hangt op de 3m MA7 & MA25, dan word ik vaak voorzichtig. Verkocht @ 18.788 USD.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzUhd1vMsCb99mevqPqg3EeUJus=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fgb5yjeBkoyRUSa3kIYKwfZ7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 21:43 ]

• ruay001
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-11 11:28
Ingestapt op NOIA. Die lijkt maar niet te stoppen.

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Terug ingestapt in OMG, de coin waarmee ik ooit het meest heb uitgecasht.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

ruay001 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:24:
Ingestapt op NOIA. Die lijkt maar niet te stoppen.
Je kan beter instappen na een paar rode candles of na een dipje tot aan een supportlijn in plaats van groene candles chasen.... dat loopt meestal niet goed af....

edit: Ik ga de Ledgers maar weer eens afstoffen, updaten en bijvullen... saaie boel...

[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 12-12-2020 22:52 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
18.650 weer instappen?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Dan al? Ik zat meer aan 18.4 te denken.... maar zoals het nu lijkt gaan we geen enkele kant op...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:53:
[...]

Dan al? Ik zat meer aan 18.4 te denken.... maar zoals het nu lijkt gaan we geen enkele kant op...
Helemaal ineens instappen tijdens zo'n move doe ik sowieso niet, de kans dat Bitcoin verder daalt dan dat bedrag is erg groot.

Denk dat ik het zo doe, met 33% van de pf in totaal, als ik ga tukken wijzig ik het misschien nog iets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIIGW49WQst9-5ANtks6X-1QccI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p8Clo8C5qN2CmMRyrMw9Rfy4.png?f=user_large

Zoiets doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RoMwLTuX2qwqNOEGAnnjcwxUlLs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aKQHIR5MCTkegnkhc29Yq2zb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 23:38 ]

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Abigail Johnson is pro bitcoin en lightning netwerk.
Oja, zij is de ceo van fidelity investments, een investeringsbedrijf met meer dan 3 triljard euro aan assets in beheer.

https://www.barrons.com/v...C0-8A1D-9B8D537D5AEC.html

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:24:
[...]

Helemaal ineens instappen tijdens zo'n move doe ik sowieso niet, de kans dat Bitcoin verder daalt dan dat bedrag is erg groot.

Denk dat ik het zo doe, met 33% van de pf in totaal, als ik ga tukken wijzig ik het misschien nog iets.
[Afbeelding]
Eens... ik heb ze alleen iets opportunistischer staan.... :P
(volledig uitgestapt met de BTC handelspot op 18.8K precies)

Eerste buy met 70%, tweede met 20%, derde met 10% of zien we dan wel weer...
Als we de andere kant op gaan stap ik boven de 19.1K weer in... dus dat zal wel weer gebeuren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8d97qd_QC0iSm4a_Luch-uB2vo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/arB5uIZLVU5Oloi1cSGlAFAT.jpg?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oh oh, ons plan gaat eraan...

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 18:25
Short geopend hier, SL net boven de 19k.

Denk dat we idd nog wel richting 18.6 - 18.4 gaan.

• Cobergher123
  • Laatst online: 20-02-2024
Voorlopig gaan we nog wel even stijgen, weekend fuckery, laag volume, ik zie run richting 22k eerder gebeuren dan terug omlaag. Dan mooie correctie met 30-40%

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-11 22:20

996

Cobergher123 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:44:
Voorlopig gaan we nog wel even stijgen, weekend fuckery, laag volume, ik zie run richting 22k eerder gebeuren dan terug omlaag. Dan mooie correctie met 30-40%
Van dik hout zaagt men planken...zo'n vaart zal het niet lopen is mijn inschatting. Volgens mij zijn de (tussentijdse) correcties deze keer kleiner dan tijdens de vorige bullrun eind 2017. Wellicht doordat er meer institutioneel geld meedoet dat opkoopt als de prijs veel zakt. Een soort dempend effect zeg maar...

• Alcides
Geen idee welke kant we opgaan eigenlijk. Maar de r/r om nu short te gaan vind ik aantrekkelijk.
19k is een mooie resistance, wat ruimte voor een wick erboven gelaten en daar mijn SL gezet.

200 downside tegen een 300-600 up, shortterm vind ik dat wel een mooie play. Even kijken of ik m'n kaarten goed geschud heb hier.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik weet het niet... Op veel timeframes overbought, het is weekend, volume is kut, mensen doen veel grote uitgaven aan andere zaken in deze periode... Ik ga voor het dipje... :*)

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:20
@Taro
Zit momenteel ook weer omhoog te kijken bij BTC.
Zat eerst naar onder te kijken (vanwege lower highs en lows), maar plan is gewijzigd door die uptick van ~18.4k naar ~18.8k. Door deze -voor mij onverwachte- move ga ik nu toch weer uit van verder omhoog ('n kleine terugval tot aan ca. jouw instaporders daargelaten).
Ik zat met 'n aardige positie short, hopend op een dikke vette correctie, maar SL werd gehit door die uptick, dus maar verlies genomen.
Nu BTC een higher high heeft gemaakt en de neergaande trend van begin december lijkt te hebben gebroken, neig ik toch weer naar de bullish side...
Zou me zelfs niet verbazen dat we het jaar gaan uitvliegen met een BTC van ruim boven de 20k.
Klinkt stom, maar ben er eigenlijk niet blij mee :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4n5z4yHRtRWBtbZHBgdftqbono=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pj5XlD6GDYNW48Hhm5Sl9Cn7.jpg?f=user_large
(4h BTCUSD chart)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@toilet_paper Ik neig naar hetzelfde, maar mogelijk nog wel eerst richting de 18.4/5k. Als de Bitcoin koers niet terugzakt onder de 1D MA7&25, dan vermoed ik dat minimaal de 19.8/9k opnieuw wordt getest en dat Bitcoin er waarschijnlijk doorheen breekt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0L1_E33W2yyLATaOXeuz15djic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/67J9YoNSEoQwVnaTn3hACKfu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 13-12-2020 00:07 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik denk hetzelfde.

Moon.

Verwijderd

Heudl.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVI7ehpzIz2ieO83htAZuQs5XW8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/utuXaK9yy082Vn9sNQ1GkZol.jpg?f=fotoalbum_large

• Alcides
Alcides schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:54:
Geen idee welke kant we opgaan eigenlijk. Maar de r/r om nu short te gaan vind ik aantrekkelijk.
19k is een mooie resistance, wat ruimte voor een wick erboven gelaten en daar mijn SL gezet.

200 downside tegen een 300-600 up, shortterm vind ik dat wel een mooie play. Even kijken of ik m'n kaarten goed geschud heb hier.
Leuke scalp, 50% gesloten. De rest laat ik nog even gaan met een SL in winst.

:O :O :O

• geAApt83
Alcides schreef op zondag 13 december 2020 @ 01:46:
[...]

Leuke scalp, 50% gesloten. De rest laat ik nog even gaan met een SL in winst.

:O :O :O
Je quote jezelf al, maar nette analyse hoor _/-\o_

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-k9XmulCjzXamJa_CmpI6OB7j14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHEntLCbFiTGSVkmdcKDZmj4.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds dat zij op tv is geweest afgelopen vrijdagavond heeft btc de weg naar boven weer gevonden

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin doet het lekker, maar een paar buy orders aangeraakt. Bijkopen of verkopen, that's the question. Ik kijk even aan hoe er op deze pump wordt gereageerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HU9YxpipC_W3v3rrvcrijqehPyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4fbxHkkNk1Y73Ea2qHvt30y1.png?f=user_large

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Dacuuu schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:52:
Draait hier iemand ook een storj node?
Ik kende het nog niet, maar heb er gisteren een opgezet, decentraal cloud opslag ala Amazon S3.

https://coinmarketcap.com/currencies/storj/

https://registration.storj.io/
Yes ik draai hier nog een Storj Node. Ik share nu zo'n 3TB op mijn server. :)

Het is wat mij betreft een goed project met een goede community; de coin staat wel erg laag nu.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:22:
Bitcoin doet het lekker, maar een paar buy orders aangeraakt. Bijkopen of verkopen, that's the question. Ik kijk even aan hoe er op deze pump wordt gereageerd.
[Afbeelding]
Schiet toch niet echt op in BTC traden de laatste tijd ? hij staat te hoog om er echt lekker aan te verdienen, is elke keer maar een paar honderd euro tot max 1k hier.

Zit zelf alleen nog in de shitcoins, die doen het veel beter voor mij.

• Pelox
Blij dat ik gisteravond weer in btc gestapt ben.. twijfelde nog even over xrp.. doe ik ook niet meer.

[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 13-12-2020 09:07 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:39:
[...]

Schiet toch niet echt op in BTC traden de laatste tijd ? hij staat te hoog om er echt lekker aan te verdienen, is elke keer maar een paar honderd euro tot max 1k hier.

Ik zit ook niet alleen in BTC, maar ik vind het wel overzichtelijk. Ik beperk mij tot BTC, ETH, ADA, XRP (Nu maar even niet meer) en AAVE. BNB heb ik voor de hodl + fee's en weggezet.

Ik moet het hebben van pingpongen tussen bepaalde niveaus of de grotere voorspelbare bewegingen. Tussen de 19.780 en 17.750 heb ik het echt prima gedaan tov de BTC trend door op de juiste momenten naar fiat te stappen. Maar ik ben van nature té bearish en wil geen fiat verliezen en mis daardoor ook regelmatig grote bewegingen naar boven, dus tussen de 17.600 en nu heb ik weer wat minder BTC en had ik beter kunnen holden. Maar sinds de drop van 18.9k naar nu heb ik wel meer BTC dan op die top.

Traden in alts kan lucratiever zijn, maar ik hou het simpel en overzichtelijk.

Voordeel van deze aanpak: Het gaat mij niet gebeuren dat ik van de top naar de bodem alle winst weer kwijtraak
Nadeel: Ik had meer fiat & BTC kunnen hebben als ik er van uit was gegaan dat Bitcoin minder ver terug zou zakken

Overigens inmiddels weer ingestapt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twCywaEFB0yTrBL9DDyAk2uLyBg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/po75CO1EcZ9zpgU7HLIbNgBH.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 13-12-2020 09:02 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

BTC naar de maaaaaaaaaaaaan!!!
Kom op jonguh, tik die 20K nou is aan.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ondertussen kan er maar zo een 20k poging worden gedaan door Bitcoin vandaag...

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Hodl Bitcoin moonnn

• geAApt83
Mmm, ik zou even een dag niks doen. Niet gelukt.

Sell order voor gehele pf btc staat weer klaar, maar denk dat ik hem toch weer aanpas. Straks gaat ie wel door de 20k heen. Dan kan ik niet eens zeggen dat ik erbij was.

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 16:55
We hebben nu echt een gigantische CME-gap die volgens mij niet meer gevuld gaat worden.

Cut the shorts morgen en als een raket door twintigduizend dan maar?

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 16:55
Daarnaast verwacht ik voor de rest van de dag enkel nog wat horizontaal getaffel bij BTC.

Kansen voor ALTS om terug wat bij te benen want die hebben de afgelopen tijd serieus wat ratio verloren.

[ Voor 41% gewijzigd door Citroen op 13-12-2020 09:40 ]

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
Slux schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:39:
[...]

Hier hetzelfde, ik ben te laat ingestapt met BTC om daar iets nuttigs mee te doen. (of te weinig geld in mijn PF) Maar met ALTS heb ik mijn PF met. 160% laten stijgen de afgelopen twee weken. :)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 23:05

spok9

Groen...

Ben ik even een zaterdag niet met crypto bezig, krijg je dit :) We zijn door de bovenzijde van de driehoek heen, dus ik heb hier maar weer gekocht.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
GNT schiet er ook even vandoor, maar dat doet 'ie wel vaker

• Crypts
geAApt83 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:16:
[...]

Juist, ik heb veelal ook een bepaalde strategie en vaak met 1 coin of 1 aandeel en daar focus ik mij dan op. Dat werkt voor mij goed. Denk dan wel vaak, als ik dit met 10 producten zou doen dan gaat het 10x zo hard. Zo werkt het helaas niet 🙈
Mijn ervaring is dan dat je met 9 van de 10 kleine winstjes pakt en met die ene overgebleven dat allemaal weer teniet doet. Natuurlijk schiet het ook weleeens door me heen van waarom stap je niet op de nieuwe shitcoin trein maar vaak ben je toch al te laat of het kost je enorm veel tijd en focus om in de gaten te houden. :)

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 10:40
Hi, ik volg dit topic de laatste tijd met veel interesse. Kan iemand wat goede, noob vriendelijke, resources aanraden waarmee ik mijn koffiedik-kijk-skills wat kan bijspijkeren?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De volgende ronde lijkt nu te beginnen :)

@mjoaris Daar zijn veel bronnen en manieren voor, maar wil je proberen te traden of op tijd de juiste nieuwe pareltjes te spotten?

[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 13-12-2020 10:51 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Een P&L vraagje.
Stel ik heb een tijdje geleden BTC gekocht en koop nu daarmee coinX.
Hoe bereken ik later de P&L van coinX? Gebruik ik hiervoor de fiat waarmee ik de BTC heb gekocht of de waarde van mijn BTC bij aankoop van coinX?

Ik ben benieuwd hoe jullie dit zouden berekenen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Gondor schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:53:
Een P&L vraagje.
Hoe bereken ik later de P&L van coinX? Gebruik ik hiervoor de fiat waarmee ik de BTC heb gekocht of de waarde van mijn BTC bij aankoop van coinX?

Ligt eraan of je doel is euro's te verdienen of BTC.

• Crypts
Een P&L vraagje.

Ligt eraan hoe je ernaar wil kijken, ik doe beiden. Fiat voor het deel waarmee ik short term handel omdat dat mijn inkomen is en BTC voor long term omdat dat een spaarpotje/reserve is.

Het ligt dus een beetje aan je uitgangspunt, ik ga ervan uit dat BTC long term blijft stijgen dus dan is BTC belangrijk voor dat deel. Dat werkt natuurlijk niet als het long term daalt aangezien je uiteindelijk toch weer terug naar fiat moet. :)

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 10:40
@Taro Ik wil graag mijn rendement verhogen in BTC. Niet perse geinteresseerd in de nieuwe pareltjes, maar daar mag je me altijd op attenderen natuurlijk :P. Doel is om de wat grotere swings beter mee te pakken, zoals een paar dagen terug de low rond 18k bijvoorbeeld.

• Gondor
  • Nu online
Edwin__ schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:58:
[...]

Ligt eraan of je doel is euro's te verdienen of BTC.
Doel is euro's.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:49:
De volgende ronde lijkt nu te beginnen :)

@mjoaris Daar zijn veel bronnen en manieren voor, maar wil je proberen te traden of op tijd de juiste nieuwe pareltjes te spotten?
Yep. Lijkt erop alsof hij kostte wat kost naar 20k moet voor de kerst!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
mjoaris schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:01:
@Taro Ik wil graag mijn rendement verhogen in BTC. Niet perse geinteresseerd in de nieuwe pareltjes, maar daar mag je me altijd op attenderen natuurlijk :P. Doel is om de wat grotere swings beter mee te pakken, zoals een paar dagen terug de low rond 18k bijvoorbeeld.
Niet dat ik verwacht dat @Taro er misbruik van maakt, aangezien die al wat jaartjes hier rondhangt. Maar het is niet echt slim om aan wildvreemden op het internet om trading advies te gaan vragen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mjoaris schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:01:
Dan heb je meerdere opties: Verdiepen in ontwikkelingen en mijlpalen binnen specifieke cryptocurrency en op basis daarvan op tijd in- en uitstappen via Bitcoin. Of op basis van bijv. MA op tijd in- en uitstappen naar fiat om tijdens een daling de hoeveelheid Bitcoin te verhogen.

Als je swings wil meepakken is verdiepen in TA een optie. Daar kan je op YouTube voldoende video's over vinden.

• Crypts
Dan is dat het antwoord op je vraag. Wil je jezelf (wellicht nog een beetje) pijnigen dan kun je nog kijken wat je eventueel mis bent gelopen als je in BTC was blijven zitten maar anders zijn alleen euro's belangrijk. :)

• Gondor
  • Nu online
Crypts schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:00:
[...]

Ligt eraan hoe je ernaar wil kijken, ik doe beiden. Fiat voor het deel waarmee ik short term handel omdat dat mijn inkomen is en BTC voor long term omdat dat een spaarpotje/reserve is.

Het ligt dus een beetje aan je uitgangspunt, ik ga ervan uit dat BTC long term blijft stijgen dus dan is BTC belangrijk voor dat deel. Dat werkt natuurlijk niet als het long term daalt aangezien je uiteindelijk toch weer terug naar fiat moet. :)
Het gaat mij om euro's. Dus dan zou ik moeten kijken naar de initiële kosten maar wat als ik een tussenstop naar euro had gedaan voordat ik coinX kocht?
Dan zou ik twee P&L moeten hebben eentje voor BTC en ééntje voor coinX. Maar mijn uitgave is nog steeds hetzelfde.
Misschien denk ik te moeilijk.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Een P&L vraagje.

Om verwarring te voorkomen doe ik het altijd in de waarde waarmee ik CoinX heb gekocht. (BTC in mijn geval) Dat is de enige manier om te zien of je winst hebt gemaakt.

Het probleem zit hem in een dubbele schommeling als je het met fiat doet: fiat <-> BTC <-> CoinX.
Je koopt bijv. voor 0.1BTC 200 CoinX. Als je hem voor minder dan 0.1BTC verkoopt heb je verlies, ook al heb je misschien in fiat waarde winst of verlies, de waarde waarvoor je hem gekocht hebt (0.1BTC) moet hetzelfde of meer zijn.
Dat wordt nog krommer als je een omrekening in $ ertussen gooit, omdat je dan ook nog de omrekening van EUR <-> $ krijgt... en die schommelt nogal fors de laatste tijd. Ik ga daarom van EUR => BTC of ETH. De waarde van mijn BTC ETH is heilig en wil ik zien stijgen, ongeacht wat ik daar in EUR voor terug krijg. Ik ga er namelijk van uit dat EUR (en $) op LT drastisch minder waard gaan worden tov BTC of ETH.

• Cobergher123
Hoppa, zojuist BTC grotendeels verkocht op 19340. HODL bag daargelaten uiteraard. Zakken maar weer

• Gondor
  • Nu online
MrWilliams schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:08:
[...]

Om verwarring te voorkomen doe ik het altijd in de waarde waarmee ik CoinX heb gekocht. (BTC in mijn geval) Dat is de enige manier om te zien of je winst hebt gemaakt.

Het probleem zit hem in een dubbele schommeling als je het met fiat doet: fiat <-> BTC <-> CoinX.
Je koopt bijv. voor 0.1BTC 200 CoinX. Als je hem voor minder dan 0.1BTC verkoopt heb je verlies, ook al heb je misschien in fiat waarde winst of verlies, de waarde waarvoor je hem gekocht hebt (0.1BTC) moet hetzelfde of meer zijn.
Dat wordt nog krommer als je een omrekening in $ ertussen gooit, omdat je dan ook nog de omrekening van EUR <-> $ krijgt... en die schommelt nogal fors de laatste tijd. Ik ga daarom van EUR => BTC of ETH. De waarde van mijn BTC ETH is heilig en wil ik zien stijgen, ongeacht wat ik daar in EUR voor terug krijg. Ik ga er namelijk van uit dat EUR (en $) op LT drastisch minder waard gaan worden tov BTC of ETH.
Dat snap ik, maar als ik later winst ga nemen dan doe ik dat door te verkopen voor euro.

• Cobergher123
mijn ETH trouwens er ook nu uit, 384,7

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLVqlpSDcyMgNzTir0K4tX_3qOk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cuW05BsPW3TBcMhbXvqaBNlP.png?f=fotoalbum_large

Korte samenvatting: Bears deden een poging (driehoek omlaag), maar bulls willen per sé een 20k voor einde jaar. Voor kerst? Dit weekend? Zou goed kunnen. Of daar genoeg momentum voor is en blijft is nog even afwachten.

Ik verwacht nog steeds niet dat ie lang gaat doorbreken, puur vanwege de lange termijn curve waar we nog steeds ver boven zitten... al zitten we wel in een bijzondere tijd (corona + economische gevolgen daarvan, Amerika drukt 40% van hun eigen geld bij, etc...)

• geAApt83
mjoaris schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:42:
Hi, ik volg dit topic de laatste tijd met veel interesse. Kan iemand wat goede, noob vriendelijke, resources aanraden waarmee ik mijn koffiedik-kijk-skills wat kan bijspijkeren?
Staat erg veel op YouTube. Je kunt ook traden voor dummies, dus met nepgeld. Heb ik zelf nooit gedaan, omdat je dan toch echt anders erin staat. Is mijn inziens alleen handig om verschillende manieren van traden te leren. Limit orders, stop limits, oco etc.

Verder beetje forums volgens en vragen stellen. En het moet je echt niet boeien om wat geld te verliezen anders ben je met crypto helemaal aan het verkeerde adres. No panic!

• Gondor
  • Nu online
Crypts schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:06:
[...]

Dan is dat het antwoord op je vraag. Wil je jezelf (wellicht nog een beetje) pijnigen dan kun je nog kijken wat je eventueel mis bent gelopen als je in BTC was blijven zitten maar anders zijn alleen euro's belangrijk. :)
So true :|

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gondor schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:13:
[...]

Dat snap ik, maar als ik later winst ga nemen dan doe ik dat door te verkopen voor euro.
Dan zou ik zeggen altijd vanuit EUR direct in CoinX moet handelen. Dan weet je dat altijd zeker.
Anders (met tussenstap BTC) kan je dat alleen maar op het moment bekijken dat je van BTC naar EUR wilt. Wiskundig gezien kom je er anders niet uit en zal je BTC gesqueezed worden.

Vergelijking: Als je een huis koopt wil je het ook weer met winst verzilveren, maar je weet vooraf niet of dat ook daadwerkelijk zo gaat zijn. Dat is afhankelijk van de toekomstige markt. En die markt kennen we nog niet.

Wellicht loont het om eens kijken naar mogelijkheden om je BTC/ETH 'direct' te consumeren via een debet card? :+

• Crypts
Kun je meteen wat advies uit halen, als je in de min staat tov BTC had je ofwel beter in BTC kunnen blijven of je bent te lang in shitcoin X gebleven. Wil je aan de slag met shitcoins moet je snel in- en uitstappen wil je winst maken. :)

• Gondor
  • Nu online
MrWilliams schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:18:
[...]

Dan zou ik zeggen altijd vanuit EUR direct in CoinX moet handelen. Dan weet je dat altijd zeker.
Anders (met tussenstap BTC) kan je dat alleen maar op het moment bekijken dat je van BTC naar EUR wilt. Wiskundig gezien kom je er anders niet uit en zal je BTC gesqueezed worden.

Vergelijking: Als je een huis koopt wil je het ook weer met winst verzilveren, maar je weet vooraf niet of dat ook daadwerkelijk zo gaat zijn. Dat is afhankelijk van de toekomstige markt. En die markt kennen we nog niet.

Wellicht loont het om eens kijken naar mogelijkheden om je BTC/ETH 'direct' te consumeren via een debet card? :+
Als ik coinX voor lange termijn wil en de prijs iets aan de hoge kant vind en ik meer van dat xoin wil kies ik wel eens voor om eerst btc te kopen met het doel om later coinX te kopen. Als BTC hard stijgt of daalt kan ik meer coinX kopen met mijn BTC, en als de coin pumpt is dat meestal voor korte of middellange termijn en gaat btc het weer goed maken is mijn verwachting. En als ze alle twee goed doorgaan heb ik in ieder geval nog steeds meer euro's.

• Gondor
  • Nu online
Crypts schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:28:
[...]

Kun je meteen wat advies uit halen, als je in de min staat tov BTC had je ofwel beter in BTC kunnen blijven of je bent te lang in shitcoin X gebleven. Wil je aan de slag met shitcoins moet je snel in- en uitstappen wil je winst maken. :)
Klopt, bij een aantal coins was het doel meer BTC/euro's en dat heb ik niet goed gedaan. Bij een paar was het doel meer van de shitcoin, is wel gelukt maar had er meer kunnen krijgen als ik langer in btc was gebleven.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:33
Crypts schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:06:
[...]

daarom kijk ik alleen naar aantal BTC. Stijging Alts in euro/ dollar zegt me niets als het in BTC daalt. Vroeger zag ik dat anders. Nu ben ik ook echt een btc maxi en longterm HODLer. Mijn ervaring is dat ik daar veel meer mee verdien en veel meer tijd over houd dan al die alt rommel proberen te traden. Gaat 3x goed, maar 20x fout

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
Gefeliciteerd met de mooie 7e plaats in de top 10 forumtopics op tweakers iedereen! *O*

[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 13-12-2020 11:48 ]

Zero.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AbtAKiNGR5GJfgjVtvmqaYowhDU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6mOuqLUqTkqFONiPlx9UaHcr.png?f=fotoalbum_large

Iemand ook problemen mee met de Binance card? Sinds kort krijg ik declined and failed transacties. Heb wel voldoende saldo. De laatste online goedgekeurde transactie was 1 waarbij ik de ccv code in moest invullen. Ik heb nog geen reactie teruggekregen van Binance.

Gisteren ben ik naar een Rabo pinautomaat geweest die ook geschikt is voor cc. Ik kreeg geen optie om mijn pincode te wijzigen. Iemand dit al gelukt en bij welke betaalautomaat?

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 23:05

spok9

Groen...

Pelox schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:46:
Gefeliciteerd met de mooie 7e plaats in de top 10 forumtopics op tweakers iedereen! *O*
Dan zal het hier wel nog wat drukker worden :P

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Zhou Hier gisteren nog 2 betalingen gedaan, beide inmiddels completed. Werkt prima.

• Zhou
  • Niet online
Taro schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:13:
@Zhou Hier gisteren nog 2 betalingen gedaan, beide inmiddels completed. Werkt prima.
Beide online betalingen? Daar gaat het met name fout.

• Crypts
Zhou schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:07:

Gisteren ben ik naar een Rabo pinautomaat geweest die ook geschikt is voor cc. Ik kreeg geen optie om mijn pincode te wijzigen. Iemand dit al gelukt en bij welke betaalautomaat?
Bank of Cyprus. :P Nee geintje, heb die optie in NL nog nooit gezien geloof ik. Als ik het goed zie woon je niet gek ver van België vandaan dus wellicht daar eens proberen? :)

Met betalingen tot nu toe geen probleem maar heb nog geen online betalingen geprobeerd. Zou wel echt zuigen als dat een probleem blijkt te zijn. :/

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Zo lekker USDN en Neutrino aan het stacken

Waves een van de weinige overlevers van de ICO hype uit 2016 begin 2017.

Stratis dood
ARK dood
PIVX dood
Wings DAO dood
NXT dood
Metal dood
Blocknet dood
Komodo op sterven na dood
Lisk bijna dood

[ Voor 5% gewijzigd door locmorto op 13-12-2020 12:40 ]

• Zhou
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:30:
[...]

Bank of Cyprus. :P Nee geintje, heb die optie in NL nog nooit gezien geloof ik. Als ik het goed zie woon je niet gek ver van België vandaan dus wellicht daar eens proberen? :)

Met betalingen tot nu toe geen probleem maar heb nog geen online betalingen geprobeerd. Zou wel echt zuigen als dat een probleem blijkt te zijn. :/
Ik heb begin dit jaar mijn Rabo Visa gekregen en bij dezelfde Rabo pinautomaat heb ik toen mijn pincode veranderd. Naar Belgie zal het even niet gaan, vanwege COVID19.

Gisteren heb ik de pas maar niet gegeven aan mijn vrouw die boodschappen deed. Ik ga volgende week weer bij Jumbo proberen.

• Zhou
  • Niet online
locmorto schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:36:
Zo lekker USDN en Neutrino aan het stacken

Waves een van de weinige overlevers van de ICO hype uit 2016 begin 2017.

Stratis dood
ARK dood
PIVX dood
Wings DAO dood
NXT dood
Komodo op sterven na dood
Lisk bijna dood
Waves was mijn eerste crypto, gekocht toen ik op vakantie was en fomo over crypto (april 2017). :+

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Zhou schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:40:
[...]

Waves was mijn eerste crypto, gekocht toen ik op vakantie was en fomo over crypto (april 2017). :+
BTC was mijn eerste crypto die ik kocht om te participeren in de Waves ICO van 2016 :+

Op advies van iemand op Fok Forum, toen geen idee wat een ICO was laat staan PoS :D

Maar in 2017 deden Stratis en Lisk het vele malen beter in marktprijs.

Ook nog Antshares gekocht voor een prikkie in die tijd voordat het gerebrand werd naar NEO :P

BNB voor €0.40 :*)

[ Voor 21% gewijzigd door locmorto op 13-12-2020 12:49 ]

• Zhou
  • Niet online
locmorto schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:44:
[...]

BTC was mijn eerste crypto die ik kocht om te participeren in de Waves ICO 2016 :+

Op advies van iemand op Fok Forum, toen geen idee wat een ICO was laat staan PoS :D

Maar in 2017 deden Stratis en Lisk het vele malen beter wat betreft de prijs.
Het bewijs maar weer dat je altcoins niet te lang moet houden. Je kan ook Waltonchain toevoegen in je lijst. Ik weet nog dat iemand hier all-in ging om een node te runnen.

• Crypts
Zhou schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:38:
[...]

Ik heb begin dit jaar mijn Rabo Visa gekregen en bij dezelfde Rabo pinautomaat heb ik toen mijn pincode veranderd. Naar Belgie zal het even niet gaan, vanwege COVID19.

Gisteren heb ik de pas maar niet gegeven aan mijn vrouw die boodschappen deed. Ik ga volgende week weer bij Jumbo proberen.
Wellicht dat alleen automaten van dezelfde bank als de card dit ondersteunen? Niet dat het helemaal vergelijkbaar is maar ik heb het hier ook bij een BoC automaat gedaan en bij andere banken deze optie ook niet gezien. Zal vanmiddag nog eens kijken als ik in Larnaca ben, banken van land tot land werken niet gek veel anders is mijn ervaring. In Rusland stond het ook expliciet in de brief toen ik de Sverbank card kreeg dat het alleen bij eigen automaten kon.

Geen idee hoe het nu met covid gesteld is bij jullie, wij kunnen gewoon vrij bewegen mits mondkapje op. Grens over met Turkse deel moet je wel negatieve test hebben. :)

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.