iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Los van scalps op XRP/DOWN kijk ik even wat ie gaat doen. Een dump na de snapshot zou inderdaad niet vreemd zijn, maar een dikke short squeeze staat daar tegenover.Taro schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:39:
Wie gaat er een XRP short openen rondom de airdrop 01:00 vannacht? Ik denk dat ik dan al lig te tukken, maar anders ga ik ervoor.
Ik waag alsnog een gokje met 1.000 stuks @ 0,571 USD (lijkt mij duidelijk waarom op dat punt...), dit is hét moment waar men het over 10 jaar nog over heeft. Benieuwd
Verder ook even de vraag wat ie tot aan de snapshot gaat doen. De boel zakt nu, maar misschien nog even een pump net voor de snapshot ?
x5Taro schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:46:
[...]
x3 of hoger? Want met XRP kan het hard gaan in de komende 3-4 uur, zou ik zelf nog niet aandurven.
Al zit ik er nu wel kort op, want zit even naar de funding rate te kijken xrp op moment.
Zijn wel heel wat mensen short op moment, geen goed teken eigenlijk.
Edit; een aantal even geclosed. Funding rate zit me niet lekker, short squeeze imo ook realistisch.
[ Voor 12% gewijzigd door Alcides op 11-12-2020 20:53 ]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de 5.12 en 4.98 in €-waarde staat (even googlen en zo te zien klopt dat) en waar $ voor staat in $-waarde.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:12:
[...]
Ik weet dat ik hier verkeerd zit maar om antwoord te geven op je vraag:
[Afbeelding]
Waat gaat mijn optelsom dan scheef?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
@Verwijderd , tijd voor de Golden Bull?
Ze gebruiken er 1 als backup. Overigens zijn sommige apps gecomprimeerd naar 4kb dus er passen er tegenwoordig iets meer opDimiDee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:20:
Bedankt voor de positieve reacties over de Nano Ledger. Ik lees echter veel mensen hier die zowel de S als de X hebben, of twee keer de S. Waarom eigenlijk? Omdat je maar 4 verschillende coins op de S kan stockeren? Dat is in mijn geval alleszins geen probleem aangezien ik 't enkel voor BTC wil gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 11-12-2020 23:22 ]
doei
- Taro
- Niet online
ETH, BTC en AAVE doen het ook goed, dus eindelijk weer een lichtpuntje in deze rode wereld. Daar ook een stop loss op gezet. Doe ik normaal gesproken niet meer, maar voor vannacht maak ik een uitzondering.
@DimiDee Altijd goed om een backup te hebben. Als er 1 kapot gaat, kan je de 2e nog gebruiken.
In het speciale "back-up pack" zitten zowel een S als X en dan heeft de X de voorkeur en is de S voor backup, omdat die net iets minder fijn werkt, wat minder verschillende cryptocurrency aankan, geen Bluetooth heeft, etc. Maar als extra backup device is dat prima.
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 11-12-2020 23:24 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik werk met trezor. Eigenlijk iedereen in mijn omgeving. Heb er meerdere. Niet als backup maar voor spreiding icm cryptosteel.DimiDee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:20:
Bedankt voor de positieve reacties over de Nano Ledger. Ik lees echter veel mensen hier die zowel de S als de X hebben, of twee keer de S. Waarom eigenlijk? Omdat je maar 4 verschillende coins op de S kan stockeren? Dat is in mijn geval alleszins geen probleem aangezien ik 't enkel voor BTC wil gebruiken.
Zie weinig reden om over te stappen. Stel ik had nog niets dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten welke ik zou nemen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben bij Nano Ledger uitgekomen omdat Trezor geen veiligheidscertificaat heeft en ik de NGRAVE te duur vind.anti elppa schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:27:
[...]
Ik werk met trezor. Eigenlijk iedereen in mijn omgeving. Heb er meerdere. Niet als backup maar voor spreiding icm cryptosteel.
Zie weinig reden om over te stappen. Stel ik had nog niets dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten welke ik zou nemen
Trezor heeft dus naar verluidt geen veiligheidscertificaat, Nano Ledger x heeft EAL5 en de zero van NGRAVE heeft EAL7.
PS: ik weet niet van waar de bedrijven achter die exchanges opereren, maar moet je net zoals bijvoorbeeld beleggen bij De Giro hier ook je buitenlandse rekening aangeven bij de NBB?
Je kan meerdere coins op je S kwijt, maar een beperkt aantal apps tegelijk. Maar als je alleen BTC wil opslaan, gewoon een S kopen.DimiDee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:20:
Daarnaast is het backup pack (de S en de X) bij Ledger heel vaak en heel scherp in de aanbieding (zoek even op Friendcode op Reddit oid). En dan heb je ze alletwee voor de prijs van 1...
Ik had ze samen voor 119,- euro...
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 11-12-2020 23:58 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
WhySoSerious schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:20:
Dit ziet er allemaal wat beter uit.
@Verwijderd , tijd voor de Golden Bull?
Ik weet niet, wat is utc nu in onze tijd?Ray_ schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:08:
Ehh...is XRP een uurtje te vroeg aan het instorten of ben ik in de war met tijdzones...
Ik ervaar ze alle 3 als betrouwbaar. Zowel als exchange, deposit en withdrawl en om fiat te storten of op te nemen. Kraken heeft een banklicentie dus waarom die minder zou zijn, snap ik eerlijk gezegd niet. Bij de bullrun van 2017 liep Kraken weleens vast maar dat probleem is al lang opgelost.DimiDee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:39:
Wel nog een andere vraag hier: zijn jullie het ermee eens dat Coinbase een goed platform is om BTC op je hardware wallet te plaatsen? Ik hoor ook positieve reacties over Binance en in mindere mate Kraken, maar Coinbase blijft toch altijd terugkomen. Terecht?
PS: ik weet niet van waar de bedrijven achter die exchanges opereren, maar moet je net zoals bijvoorbeeld beleggen bij De Giro hier ook je buitenlandse rekening aangeven bij de NBB?
Beetje laat reactie, maar, je hoeft het niet 30 dagen te hebben kan ik je uit ervaring vertellen (voor level 3), zodra je 30 dagen BNB gemiddelde het level aantal heeft gehaald krijg je het level op je kaart.Crypts schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:48:
[...]
Wel jammer van dat 30 dagen gemiddelde, doen ze idd slim maar dat betekent dus bijv. voor een level 4 dat je 400 BNB moet hebben en dan een wachttijd hebt van 2 weken? Of moet je 200 BNB hebben en sowieso 30 dagen wachten?
Dus ja, 15 dagen 400BNB holden is level 4, dat zal je dan op de 16de dag krijgen.
Edit: Het lijkt erop dat ze de gemiddelde van een dag gebruiken voor de 30 dagen gemiddelde, dus zal 1 dag langer duren waarschijnlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Gondor op 12-12-2020 09:20 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Lijkt alsof bots niet goed ingesteld zijn qua timezone en met z'n allen aan het dumpen zijnRay_ schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:08:
Ehh...is XRP een uurtje te vroeg aan het instorten of ben ik in de war met tijdzones...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Exact 00:00 begon het. Het lijkt er op dat iemand met veel XRP het wel mooi vond en een uur eerder is gaan dumpen. Dat of iemand heeft zijn uren wel heel fout, maar dat zou je wel erg dom zijn. Ik hou het op iemand die niet wou wachten tot 01:00.Ray_ schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:08:
doei
Ray_ schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:25:
Ik zie mijzelf al XRP bagholder worden in 2021 2020
Ja en omdat het op exact 00:00 gebeurde dacht ik aan pre installed bots haha.PilatuS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:24:
[...]
Exact 00:00 begon het. Het lijkt er op dat iemand met veel XRP het wel mooi vond en een uur eerder is gaan dumpen. Dat of iemand heeft zijn uren wel heel fout, maar dat zou je wel erg dom zijn. Ik hou het op iemand die niet wou wachten tot 01:00.
Benieuwd of het nog lager gaat, zit in iedergeval achter de knoppen.
Wie weet knalt ie straks net voor 01:00 nog even hard omhoog. Zo'n airdrop is wel een moment om als grote jongen wat dingen uit te halen.Alcides schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:26:
[...]
Ja en omdat het op exact 00:00 gebeurde dacht ik aan pre installed bots haha.
Benieuwd of het nog lager gaat, zit in iedergeval achter de knoppen.
Edit: Ik kan mij echt niet voorstellen dat mensen die met enorme bedragen bezig zijn zich een uur vergissen. Ja het kan, maar hoe dom ben je dan ?
Edit2: En een 3% bounce. Niet slecht
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 12-12-2020 00:32 ]
Mijn gevoel zegt dat ook inderdaad. Alleen durf ik niet long te gaan nog haha.PilatuS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:28:
[...]
Wie weet knalt ie straks net voor 01:00 nog even hard omhoog. Zo'n airdrop is wel een moment om als grote jongen wat dingen uit te halen.
Edit: Ik kan mij echt niet voorstellen dat mensen die met enorme bedragen bezig zijn zich een uur vergissen. Ja het kan, maar hoe dom ben je dan ?
Edit2: En een 3% bounce. Niet slecht
Ik zit short (al heb ik daar al heel wat van geclosed paar uur terug al).
Even kijken hoe ik dit ga spelen.
Edit; mooie dump, short closed. Ik kijk van de zijlijn verder.
[ Voor 4% gewijzigd door Alcides op 12-12-2020 01:06 ]
Verwijderd
Heel apart, ik zit het met een half oog te bekijken.PilatuS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:07:
Wat een geweld met XRP en XRP/DOWN. Ook even op een flink verlies gestaan met XRP/DOWN die even anders reageerde dan XRP, maar nog met winst verkocht,
XRPdown stond net +14%, XRP zakt door maar XRPdown nu nog maar +6%...
Die koers is dus niet 100% gelinkt?
XPR/DOWN en XRP hebben hun eigen vraag een aanbod. Gisteren ook iemand 100k stuks zien kopen waar dat op dat moment helemaal niet logisch was. XRP/DOWN kan inderdaad heel anders bewegen dan XRP omdat ze niet echt gelinkt zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:15:
[...]
Heel apart, ik zit het met een half oog te bekijken.
XRPdown stond net +14%, XRP zakt door maar XRPdown nu nog maar +6%...
Die koers is dus niet 100% gelinkt?
Toch niet betrouwbaar dan als je speculeert op een stijging/daling van de onderliggende asset (xrp).PilatuS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:17:
[...]
XPR/DOWN en XRP hebben hun eigen vraag een aanbod. Gisteren ook iemand 100k stuks zien kopen waar dat op dat moment helemaal niet logisch was. XRP/DOWN kan inderdaad heel anders bewegen dan XRP omdat ze niet echt gelinkt zijn.
Je kan dan toch veel beter xrp short/long? Eventueel met margin als je gebruik wil maken van een hefboom.
Hier geloof ik ook wel in. Hij denkt dat crypto coins een soort metaalachtig waardesysteem krijgen, dus Bitcoin is zal een edelcoin worden, en er zullen ook betaal/transactiecoins komen, en wat niet...
Verwijderd
Voordeel is natuurlijk dat XRP vrij brede adoptie met bijbehorend volume heeft.
Ik had een grotere dump verwacht om heel eerlijk te zijn.
Met de nadelen die de DOWN coin heeft komen ook voordelen. Omdat ie anders beweegt zijn er vaak genoeg ook kansen die er bij een normale XRP short niet zijn. Soms kan je bij XRP/DOWN winsten pakken die op XRP zelf onmogelijk zijn. Verder kan je niet rekt gaan ook al gebruik je hefboom en is de rente erg laag.Alcides schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:22:
[...]
Toch niet betrouwbaar dan als je speculeert op een stijging/daling van de onderliggende asset (xrp).
Je kan dan toch veel beter xrp short/long? Eventueel met margin als je gebruik wil maken van een hefboom.
Swings high tegenover swing low is 16%, da's niet niets. Verder een dikke dump op exact 00:00 en nog 1tje op exact 01:00. Dus toch wel een flinke dump, maar ook wel weer aardig opgekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:24:
Ik had een grotere dump verwacht om heel eerlijk te zijn.
Gelukkig hier op XRP/DOWN uitgestapt op 0.319 en nu is het alweer 0.266.
Verwijderd
Ja wel flinke beweging, maar hij heeft al lager gestaan voor de snapshot, zelfs de low is met 0.48 USDT niet lager geweest als een tijd terug op 0.45 USDT.PilatuS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:27:
[...]
Met de nadelen die die DOWN coin heeft komen ook voordelen. Omdat ie anders beweegt zijn er vaak genoeg ook kansen die er bij een normale XRP short niet zijn. Soms kan je bij XRP/DOWN winsten pakken die op XRP zelf onmogelijk zijn. Verder kan je niet rekt gaan ook al gebruik je hefboom en is de rente erg laag.
[...]
Swings high tegenover swing low is 16%, da's niet niets. Verder een dikke dump op exact 00:00 en nog 1tje op exact 01:00. Dus toch wel een flinke dunp, maar ook wel weer aardig opgekocht.
Gelukkig hier op XRP/DOWN uitgestapt op 0.319 en nu is het alweer 0.266.
Al met al valt het mij mee. Ik dacht echt dat ie wel een 40 centje zou doen.
Er is dus blijkbaar een boel belangstelling voor XRP, met of zonder airdrop.
Je verwacht het niet
Hmm wat zijn de voordelen? Zelf nooit met een UP/DOWN gewerkt op binance.PilatuS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:27:
[...]
Met de nadelen die de DOWN coin heeft komen ook voordelen. Omdat ie anders beweegt zijn er vaak genoeg ook kansen die er bij een normale XRP short niet zijn. Soms kan je bij XRP/DOWN winsten pakken die op XRP zelf onmogelijk zijn. Verder kan je niet rekt gaan ook al gebruik je hefboom en is de rente erg laag.
Rekt gaan kan idd niet (maar dat kan met een SL op een leveraged long/short ook niet).
Speculeer jij dan specifiek op een move van de xrpdown ipv xrp? Of zijn er arbitrage mogelijkheden omdat de xrpdown later reageert op een schommeling van xrp?
Ik vind 16% met wat extreme bewegingen wel aardig eigenlijk. BTC heeft ook een mooie bounce gedaan, anders had ie misschien meer gedaan aangezien XRP normaal wel samen met BTC beweegt.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:35:
[...]
Ja wel flinke beweging, maar hij heeft al lager gestaan voor de snapshot, zelfs de low is met 0.48 USDT niet lager geweest als een tijd terug op 0.45 USDT.
Al met al valt het mij mee. Ik dacht echt dat ie wel een 40 centje zou doen.
Er is dus blijkbaar een boel belangstelling voor XRP, met of zonder airdrop.
Je verwacht het niet
Er zijn momenten dat je 5% kan pakken terwijl XRP nog geen 1% doet. XRP/DOWN kan heel extreem bewegen waarbij de walls ook verschuiven zonder dat die walls worden gekocht. Laatst een moment dat XRP down een goede 6% swing deed terwijl XRP vrijwel niets deed.Alcides schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:36:
[...]
Hmm wat zijn de voordelen? Zelf nooit met een UP/DOWN gewerkt op binance.
Rekt gaan kan idd niet (maar dat kan met een SL op een leveraged long/short ook niet).
Speculeer jij dan specifiek op een move van de xrpdown ipv xrp? Of zijn er arbitrage mogelijkheden omdat de xrpdown later reageert op een schommeling van xrp?
Ik trade XRP/DOWN wel gewoon op wat XRP doet hoor. Alleen XRP/DOWN heeft ook zo zijn eigen swings die wat extremer zijn dan wat XRP zelf doet en ook zo zijn support en resistance. Vaak genoeg pakt XRP/DOWN ook netjes de MA's mee als support terwijl XRP net wat anders beweegt. Sinds dat XRP eindelijk weer eens echt beweegt ben ik met de DOWN token bezig en dat bevalt wel goed.
Long time hodlen gaat mij een stuk beter af. Blijf er gewoon met je tengels van af Ray...
Ray_ schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:25:
Tjonge. Ik zou een slechte daytrader zijn denk ik. XRP vannacht verkocht met 2 cent verlies en wat BTC op de gok verkocht in de hoop dat we laag zouden gaan, maar uiteindelijk op de laagste positie van de dag verkocht. Dat wordt weer duur terugkopen vermoed ik.
Long time hodlen gaat mij een stuk beter af. Blijf er gewoon met je tengels van af Ray...
Ik ken het..
Zero.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Herkenbaar.Ray_ schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:25:
Tjonge. Ik zou een slechte daytrader zijn denk ik. XRP vannacht verkocht met 2 cent verlies en wat BTC op de gok verkocht in de hoop dat we laag zouden gaan, maar uiteindelijk op de laagste positie van de dag verkocht. Dat wordt weer duur terugkopen vermoed ik.
Ik heb op dit moment nog te weinig "speelruimte" om echt te daytraden.
Met ETH en BTC doe ik DCA, dus elke maand een bedrag inzetten op de hoop dat het steeds meer waard wordt.
Daarnaast wat kruimels in een paar stabiele altcoins zoals IOTA en XTZ, maar te weinig om echt mee te traden.
Ik heb me er bij neergelegd dat ik dat waarschijnlijk pas kan gaan doen over een jaar of 2-3.
Eerst even volume vergaren de komende jaren.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
- Taro
- Niet online
Gelukkig compenseren BTC, ETH en AAVE dat, dus sta sinds gisteravond wel mooi in het groen. Nu twijfel ik om die 3 de deur weer uit te doen en dat veilig te stellen.
Hopelijk gaan die XRP airdrop tokens ook nog wat bijdragen, al vermoed ik het niet.
Edit: BTC bijgekocht en stop losses ingesteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 10:25 ]
https://www.nu.nlFijneKerst schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:19:
Mogguh.
Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Zo goed als alles in het groen behalve XRP, dat was te verwachten. Dump valt me eigenlijk nog mee, ben zelf blijven zitten uit luiheid en had het erger verwacht. Sta nog steeds op een leuke winst dus dat is prima. Het zal vanaf nu wel weer redelijk zijwaarts gaan verwacht ik.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Maar het is crypto dus je kan er niets van zeggen.
Ik had wel een stop loss ingesteld en dus is alles 1 min na 12 verkocht. Geen airdrop dus.Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:23:
Ja, ik ben vergeten een XRP stop loss te zetten
Gelukkig compenseren BTC, ETH en AAVE dat, dus sta sinds gisteravond wel mooi in het groen. Nu twijfel ik om die 3 de deur weer uit te doen en dat veilig te stellen.
Hopelijk gaan die XRP airdrop tokens ook nog wat bijdragen, al vermoed ik het niet.
Edit: BTC bijgekocht en stop losses ingesteld.
Zero.
Op het moment zelf een drop van nog geen 15%, ik had wel wat meer verwacht en hij heeft zich goed teruggepakt.elektriekert schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:32:
Normaliter na een airdrop is er altijd een dump.
Maar het is crypto dus je kan er niets van zeggen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat weten we pas wanneer die Flare tokens gedropt worden, geloof ergens in januari?Slux schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:41:
En iedereen rijk geworden met die XRP crap airdrop ?
Hoe gaat dat eigenlijk als je je XRP op binance hebt staan en Flare is (nog) niet eens listed op die exchange?Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:43:
[...]
Dat weten we pas wanneer die Flare tokens gedropt worden, geloof ergens in januari?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zodra ze gelist zijn en de drop is vrijgegeven krijg je ze in je wallet te zien. Hoe ze dat praktisch gaan doen geen idee.Emcee schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:53:
[...]
Hoe gaat dat eigenlijk als je je XRP op binance hebt staan en Flare is (nog) niet eens listed op die exchange?
Geen idee, dat is niet de reden dat ik XRP heb.Slux schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:41:
En iedereen rijk geworden met die XRP crap airdrop ?
Het is leuk als Flare wat waard wordt uiteraard.
Waarom zou je anders XRP moeten houden?elektriekert schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:11:
[...]
Geen idee, dat is niet de reden dat ik XRP heb.
Het is leuk als Flare wat waard wordt uiteraard.
Die gasten blijven maar dumpen inmiddels staat de teller al op 45,404,028,640, en nog niet op de helft wat er op de markt gaat komen
Omdat je geld kan verdienen met die meuk? Ik zie er ook verder niks in maar ik sta wel op +25% op dit moment en dan komen die tokens er zometeen nog bij.Slux schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:13:
[...]
Waarom zou je anders XRP moeten houden?
Die gasten blijven maar dumpen inmiddels staat de teller al op 45,404,028,640, en nog niet op de helft wat er op de markt gaat komen
Ja daar is XRP ook goed voor maar niet om te holdenCrypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:21:
[...]
Omdat je geld kan verdienen met die meuk? Ik zie er ook verder niks in maar ik sta wel op +25% op dit moment en dan komen die tokens er zometeen nog bij.
I know... Heeft meer dan een jaar geduurd voor ik in de + kwam.Slux schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:22:
[...]
Ja daar is XRP ook goed voor maar niet om te holden
Omdat ik geloof dat XRP nog flink gaat groeien en potentie heeft.Slux schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:13:
[...]
Waarom zou je anders XRP moeten houden?
Dat is mijn reden
Die “gasten” blijven sowieso “dumpen”. Elke maand eindigt een Escrow contract en komt er 1 Miljard vrij.
Dat zou 55 maanden lang zijn en alles wat niet verkocht OTC of verruild wordt gaat opnieuw in Escrow.
Dus dat duurt nog wel een aantal jaartjes
- Taro
- Niet online
... en ik verwacht de komende dagen nog wel meer daling als meer mensen besluiten uit te stappen omdat ze hun flare hebben.
Hij loopt vrij aardig in de pas met de tekening die ik een paar dagen geleden heb gemaakt al zeg ik t zelf...
[ Voor 23% gewijzigd door MicroWhale op 12-12-2020 12:52 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mooi he, hoe zo'n selffulfilling prophecy werkt. Iedereen denkt/zegt dat XRP gedumpt gaat worden tijdens/na de airdrop, DUS gebeurt het ook want iedereen handelt er naarMrWilliams schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:50:
XRP ging vroeg naar de knoppen gisteren zeg. Veel hebben niet eens de airdrop afgewacht. In de piek naar beneden is 48M$ verhandeld. Dat zijn dik 20M XRP... nog vrij weinig als je ziet hoeveel er aangemeld is en hoeveel er ingekocht is na de aankondiging...
... en ik verwacht de komende dagen nog wel meer daling als meer mensen besluiten uit te stappen omdat ze hun flare hebben.
Hij loopt vrij aardig in de pas met de tekening die ik een paar dagen geleden heb gemaakt al zeg ik t zelf...![]()
[Afbeelding]
Deels met je eens maar die drop valt toch wel mee?Soeski schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:30:
[...]
Mooi he, hoe zo'n selffulfilling prophecy werkt. Iedereen denkt/zegt dat XRP gedumpt gaat worden tijdens/na de airdrop, DUS gebeurt het ook want iedereen handelt er naar
De cashback komt meestal zo'n 2 dagen later pas. Ik weet niet helemaal zeker of ze alleen business days tellen. In jou geval zou het toch uiterlijk dinsdag bijgeschreven moeten zijn.Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:37:
Hmmm wacht het nog wel even af maar transactie van gisteren met Binance card staat op completed maar geen cashback nog. Dat is wel de reden om die kaart te gebruiken ipv Revolut. Kan ik ergens vinden welke winkels/bedrijven niet meetellen voor cashbacks?
Tot nu toe zijn bij mij alle (12) uitgaven met cashback. Gister heb ik ook een paar aankopen gedaan, daarvan staan de cashbacks ook nog niet in de transactielijst (de aankoop zelf natuurlijk wel). De "cashback on the way" staat ook op 0. Daar heb ik sowieso nog nooit een bedrag zien staan.
[ Voor 21% gewijzigd door zwartewoud op 12-12-2020 13:53 ]
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Ik ben as we speak wat tutorialletjes aan het volgen want heb wat ideeën.Mooooody schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:21:
Kwam deze net tegen. Laat zien dat we nog maar net aan het warmlopen zijn...
[Afbeelding]
Oftewel, het kan best kloppen.
https://blog.iota.org/iot...ways-with-david-sonstebo/
Heb het altijd een erg onsympathiek en kinderachtig persoon gevonden. Goed werk dit dus.
Hallo met Tim
Moon drop?superchanbe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:50:
moon drop begint
- Taro
- Niet online
Wordt waarschijnlijk een kwestie van in de gaten houden en pragmatisch instappen
Deze discussie is al zou vaak voorbij gekomen dat mensen in XRP geloven, kijk naar de cijfertjes en prestaties daar gaat het tenslotte om, en die zijn niet goed.elektriekert schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:42:
[...]
Omdat ik geloof dat XRP nog flink gaat groeien en potentie heeft.
Dat is mijn reden
Die “gasten” blijven sowieso “dumpen”. Elke maand eindigt een Escrow contract en komt er 1 Miljard vrij.
Dat zou 55 maanden lang zijn en alles wat niet verkocht OTC of verruild wordt gaat opnieuw in Escrow.
Dus dat duurt nog wel een aantal jaartjes
Verdiep je ook eens wat er terug in escrow gaat en al is gegaan zou ik zeggen
Nieuwsgierigheid omdat je BTC hebt verkocht;Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:09:
Mooi, op 18.441 (Iets onder de 1D MA25) uitgestapt, nu weer een instapmoment bepalen. Normaal gesproken kan ik die wel redelijk inschatten voor Bitcoin, maar deze keer niet. Dat kan op 18.252, 18.000 of bijv. 17.600 of veel lager zijn. DCA'en lijkt mij nu ook niet handig, want ik heb geen idee waar de bodem ligt. Een stijging vanaf hier kan ook prima.
Wordt waarschijnlijk een kwestie van in de gaten houden en pragmatisch instappen
AAVE inmiddels ook verkocht?
[ Voor 3% gewijzigd door JohnW1 op 12-12-2020 18:17 ]
- Taro
- Niet online
Ja, op 76.xx USD, maar wel te laat. Heb ze eergisteren voor 78.xx gekocht, dus met 2 USD verlies per stuk.
Godsamme! Wie heeft die selfie van mij gelekt?!!
Zullen we eens uitzoemen op BTC met logaritmische schaal? Daar wil ik wel een self fullfilling prophecy op, want dan mag hij mooi terug naar 14K om het patroon voor deze cyclus compleet te maken.Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:49:
[...]
Deels met je eens maar die drop valt toch wel mee?Gewoon even uitzoomen.
https://uk.tradingview.co...d-on-a-logarithmic-scale/
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 12-12-2020 18:39 ]
Dat is gewoon een stukje psychologie. Mensen kopen omdat gratis. Daarna verkopen ze, omdat 'de buit' binnen is. Dat ze de nieuwe muntjes na de airdrop maar voor een appel en een ei kunnen verkopen, maakt ze niet uit want gratis geld.Soeski schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:30:
[...]
Mooi he, hoe zo'n selffulfilling prophecy werkt. Iedereen denkt/zegt dat XRP gedumpt gaat worden tijdens/na de airdrop, DUS gebeurt het ook want iedereen handelt er naar
Je kunt ze in ieder geval momenteel goedkoper terugkopen;)Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:17:
[...]
Ja, op 76.xx USD, maar wel te laat. Heb ze eergisteren voor 78.xx gekocht, dus met 2 USD verlies per stuk.
- Taro
- Niet online
Klopt, maar ik had ze ook hoger kunnen verkopen. Ben een beetje laks aan het worden merk ikJohnW1 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:38:
[...]
Je kunt ze in ieder geval momenteel goedkoper terugkopen;)
Zijn ze verkocht doordat je stoploss afging?Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:39:
[...]
Klopt, maar ik had ze ook hoger kunnen verkopen. Ben een beetje laks aan het worden merk ik
- Taro
- Niet online
Nee, handmatig verkocht. Ik had ze tegelijk met Bitcoin, ETH en XRP moeten verkopen toen de AAVE koers op +-80 USD stond. Maar dat is achteraf. PNL staat nog op +0,95% voor de hele pf vandaag, dus mij hoor je niet klagenJohnW1 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:42:
[...]
Zijn ze verkocht doordat je stoploss afging?
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 18:45 ]
- Taro
- Niet online
- Taro
- Niet online
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 19:26 ]
Nou ja soms moet je maar gewoon tevreden zijn, voor hetzelfde geld zakt het zo weer terug naar de oude regionen en staat de boel weer onder water ipv dat je op winst staat.
Ik stem voor dat laatsteTaro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:22:
Bitcoin op 18.690 (1D MA7) aanbeland, of Bitcoin ketst af, of gaat er met een enorme groene candle doorheen (Maar let wel op een wickje erboven).
Geldt bij Bitcoin ook meeste stemmen gelden?
- Taro
- Niet online
Je zou een paid group moeten starten voor contra indicatorsPelox schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:26:
Ja hoor! Ik heb weer verkocht.. rammel omhoog met die handel
Edit: Ik zat er ook naast, maar gelukkig wel iets mee kunnen pakken tot nu toe.
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 19:31 ]
Ik dacht ik volg jou eens.. jij had net verkocht, ik keek naar de lijntjes en dacht.. ja daar zit wat in.Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:27:
[...]
Je zou een paid group moeten starten voor contra indicators
Zero.
- Taro
- Niet online
Nooit doen, altijd je eigen plan volgenPelox schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:28:
[...]
Ik dacht ik volg jou eens.. jij had net verkocht, ik keek naar de lijntjes en dacht.. ja daar zit wat in.
Edit: Opletten, blijft nu inderdaad rond de 18.690 hangen, kan maar zo weer heel hard dalen en dan is de MA7 aangetikt met een wickje erboven.
Edit 2: Op 18.706 uitgestapt.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 12-12-2020 19:40 ]
Had gisteren eth op 544 en ada op 0.138 gekocht dus een oke winst. Nu even afwachten tot we weer zakken.Taro schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:29:
[...]
Nooit doen, altijd je eigen plan volgenIk zit er ook zeer regelmatig naast.
Zero.
Van winst nemen is nog nooit iemand arm geworden.Crypts schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:26:
Ik kan het soms ook nog, net XRP eruit gedaan op €0,417 en direct een klein groen candeltje.![]()
Nou ja soms moet je maar gewoon tevreden zijn, voor hetzelfde geld zakt het zo weer terug naar de oude regionen en staat de boel weer onder water ipv dat je op winst staat.
Zit daar al 3j in, favo coin.Bever! schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:32:
waves ziet er goed uit! target rond de 10..
Blijf die nog houden dan, die hebben veel projecten klaarstaan.
Dit topic is gesloten.
![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SNyqFHQJbIApnwR1Dx93DdlA.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/oz54RXi7pt8NvuMUkDH0IaDv.jpg?f=fotoalbum_large)