Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wat je ziet een plaatje op de daily. Iedere candle is dus een dag. Op dit moment heeft BTC de rode lijn aangeraakt en is niet lager gegaan en gaat juist weer wat omhoog. De prijs bounced dus op die daily 99MA. Stel hij zakt er de komende 48 uur niet doorheen dan kunnen we mogelijk weer een stuk verder omhoog.Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:15:
@PilatuS sorry als ik achterlijk overkom.
Maar zou je in Jip en Janneke je bericht willen toelichten?
Dit is geen lange termijn iets hoor, puur voor de traders en de komende dagen. Verder ook geen enkele garantie dat wat op het plaatje te zien ongeveer zo zal gaan, maar het geeft goed aan wat er de vorige keer op de top gebeurde en hoe de dagen daarna gingen, misschien gaat het weer ongeveer op deze manier.
YouTube: Technical Analysis Tutorial (For Beginners) [Trading Basics Series]Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:15:
@PilatuS sorry als ik achterlijk overkom.
Maar zou je in Jip en Janneke je bericht willen toelichten?
Sowieso eens zien of de daily 7MA weer een support kan worden de komende dagen. De hele rit omhoog was het iedere keer support. Als we die weer kunnen krijgen als support geeft mij dat wat meer vertrouwen.DAMAGE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:19:
@PilatuS als je naar de weekly kijkt even zo uit mijn hoofd dan kunnen we nog wel wat lager als je de ribbon erbij pakt, iets wat we we vaker hebben gezien met bitcoin dat we daar vanaf bouncen. Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Na zo'n enorme stijging is het inderdaad niet vreemd dat het wat zakt, mee eens.

Ach, op de weekly/daily gaat 't nog prima... Ik trap niet nogmaals in dat 2017 scenario.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb ook nog nooit zoveel verloren als in de afgelopen 24 uur en dat komt omdat ik grotendeels holder ben geworden. Gelukkig nog steeds in de plus voor deze maand, maar het hakt er wel behoorlijk in.Richh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:24:
Tering, als holder nog nooit zoveel 'verloren' in 24 uur
Het doet mij verder weinig, ben er behoorlijk immuun voor geworden en het hoort bij de gekozen strategie: Tijdens een bullrun heb je dagen als deze, maar ik heb vertrouwen in >19k. Al denk ik wel dat ik bovenin de 18k range toch maar iets ga verkopen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
We staan nu toch gewoon op het niveau van een week geleden? Volgens mijn uitvoerige berekening stond jij toen ook al dik in de winst. Je bedoelt toch hoop ik dat er papieren winst weg is? Of heb je iets raars gedaan.Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:49:
[...]
Ik heb ook nog nooit zoveel verloren als in de afgelopen 24 uur en dat komt omdat ik grotendeels holder ben geworden. Gelukkig nog steeds in de plus voor deze maand, maar het hakt er wel behoorlijk in.
Het doet mij verder weinig, ben er behoorlijk immuun voor geworden en het hoort bij de gekozen strategie: Tijdens een bullrun heb je dagen als deze, maar ik heb vertrouwen in >19k. Al denk ik wel dat ik bovenin de 18k range toch maar iets ga verkopen.
En trouwens, die short van gisteravond loopt hopelijk nog en heeft je geen windeieren gelegd?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Plus mensen die veel hebben verloren gaan ook niet meer inleggen. Dus nieuwe aanwas van geinteresseerden is nodog.
De short is vannacht op 18.103 al gesloten, ik had wat gretiger moeten zijn, maar dat is achteraf altijd makkelijk gezegd. En de grootte van die short was kleiner dan de waarde van mijn pf. Zou overigens wel fijn zijn als Binance ook met trailing orders zou gaan werken. Dan valt er veel meer uit te halen en had hij misschien nog wel gelopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 21:08 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kijk naar de dure beurs, negatieve rente en geld bijprinten van centrale banken nog rapper dan XRP munten uitspuugt en je weet waarom institutionele beleggers bitcoins inladen.technoaddict schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:59:
Ben benieuwd of er op korte termijn nieuw geld van nieuwe mensen in gaat stromen. Groot deel van de mensen die nu gecasht hebben zullen misschien een deel van hun cash weer inzetten. Maar niet alles.
Plus mensen die veel hebben verloren gaan ook niet meer inleggen. Dus nieuwe aanwas van geinteresseerden is nodog.
Ik vraag mij dan af of dit niet tot behoorlijke inflatie gaat leiden....knakworst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:08:
[...]
Kijk naar de dure beurs, negatieve rente en geld bijprinten van centrale banken nog rapper dan XRP munten uitspuugt en je weet waarom institutionele beleggers bitcoins inladen.
Waarom short je niet op phemex of bybit dan?Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:05:
@Stokstaart Ik sta ook nog steeds dik in de winst, daarom doet het mij niet zoveel. Maar gisteravond cashen vs nu cashen zou toch wel een behoorlijk verschil hebben gemaakt, papieren winst dus inderdaad. Laat ik maar geen indicaties geven.
De short is vannacht op 18.103 al gesloten, ik had wat gretiger moeten zijn, maar dat is achteraf altijd makkelijk gezegd. En de grootte van die short was kleiner dan de waarde van mijn pf. Zou overigens wel fijn zijn als Binance ook met trailing orders zou gaan werken. Dan valt er veel meer uit te halen en had hij misschien nog wel gelopen.
Heb ik ook vaak gedaan, maar ik vind een x3 of x10 op Binance wel comfortabel, want 8 minuten later kan ik die inzetten op een stijgende XRP, 1 dag later op ADA, daarna op COMP, etc. Misschien toch maar weer een bedrag naar ByBit overmaken. De Binance leverage interface is ook echt heel beroerd.Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:12:
[...]
Waarom short je niet op phemex of bybit dan?
Edit: De wick wordt al groter:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8rtcSWrRYjXyQQdoDrD2pI23.png?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 21:19 ]
BTC/DOWNTaro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:17:
[...]
De Binance leverage interface is ook echt heel beroerd.
Maar daar is toch nauwelijks te bepalen/berekenen welk Bitcoin koersdoel bij welk BTCDOWN bedrag hoort?
Satoshi Nakamotodjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:22:
Mss een heel domme vraag, maar wie bepaalt uiteindelijk de échte stijging?
Sorry flauw. Wat bedoel je precies? Het is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod net als op alle markten? Meer kopers dan verkopers --> prijs omhoog en vice versa?
[ Voor 29% gewijzigd door Stokstaart op 26-11-2020 21:25 ]
Vraag en aanbod.djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:22:
Mss een heel domme vraag, maar wie bepaalt uiteindelijk de échte stijging?
de prijs is gok ik de prijs waarop vraag en aanbod gelijk zijn, dus evenveel buyers als sellers
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Waarom ik dat vraag; ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat heel deze boel gemanipuleerd is met voorkennis (onder de grote investeerders), wij springen maar op de hypetrain.DAMAGE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:24:
@djatwork007 geen domme vraag, maar maakt het uit wie dat doet? Als je puur op prijsactie trade mag het van mij tante Truus zijn die uiteindelijk de prijs beweegt maar uiteindelijk boeit het geen reet of je weet wie het precies doet.
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 26-11-2020 21:32 ]
Ik verwacht ook dat we morgenochtend weer veel hoger staan. Weer niet waarom.Richh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:30:
Even een vallend mes vallen brb.
Da's inderdaad wat lastig ja.Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:20:
[...]
Maar daar is toch nauwelijks te bepalen/berekenen welk Bitcoin koersdoel bij welk BTCDOWN bedrag hoort?
Wat ik mij dan weer af vraag is waarom komen mensen niet met deze complotten op de proppen als we 443% stijgen, maar wanneer we 16% dalen is het op eens manipulatie? Ik begrijp dat nooit zo goed.
@DAMAGE Er zit een verschil tussen manipuleren en beïnvloeden. Als jij voor 100.000 USD Bitcoin koopt beïnvloed je de koers. Als jij een x100 short opent en op hetzelfde moment bewust ook 1.000 Bitcoins dumpt, dan manipuleer je de markt.
[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 21:37 ]
true maar dat "baby wales" is wel een beetje tenenkrommendPilatuS schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:35:
Je kan trouwens een hoop zeggen over die Philakone, maar traden kan ie wel. Hij is bezig met een challenge account. Voor hem natuurlijk wel lage bedragen dus makkelijker om risico te nemen, maar toch, 1440% in 8 dagen tijd en nog aantoonbaar ook. Da's toch wel erg netjes.
En dat "pinch my nipples" van gisteren ookBerry powel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:37:
[...]
true maar dat "baby wales" is wel een beetje tenenkrommend
Toen ie ruzie had met zijn vriendin en helemaal gek was geworden had ie op Twitter haar gegevens gepost en een 100k bounty om haar om te laten leggen. Dan valt dat baby whales nog wel meeBerry powel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:37:
[...]
true maar dat "baby wales" is wel een beetje tenenkrommend
Ja, ook hier nog goed in de plus tov 1 novemberTaro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:49:
[...]
Ik heb ook nog nooit zoveel verloren als in de afgelopen 24 uur en dat komt omdat ik grotendeels holder ben geworden. Gelukkig nog steeds in de plus voor deze maand, maar het hakt er wel behoorlijk in.
Jij had nog een stop loss lopen om het enigszins te compenseren hè
Yep, ik heb er in 2017 toch anders op gereageerd. Slaap er nu ook niet minder omHet doet mij verder weinig, ben er behoorlijk immuun voor geworden en het hoort bij de gekozen strategie: Tijdens een bullrun heb je dagen als deze, maar ik heb vertrouwen in >19k. Al denk ik wel dat ik bovenin de 18k range toch maar iets ga verkopen.
Ik blijf vertrouwen houden zolang we boven de 10k blijven, heb ook geen haast. Ik ga deze run door zoals in 2017, maar dan zonder te denken dat ik op de juiste momenten kan verkopen
Ben onder de indruk.
Goud is gisteren en vandaag niet merr gedaald hoor. Ik verwacht dat goud uitgebodemd s. Vandaag liepen de futures november af. Die zijn ook vandaag voor het overgrote deel doorgerold naar februari. Dat doen ze niet als er geen prijsstijging gemanipuleerd verwacht wordt.jonatw schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:24:
Auw al mij buy orders veel te hoog gezet, blijkt nu... Goud ook omlaag. Stappen mensen in fiat voor black friday? :-)
Ik gebruik onedriveStokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:46:
Waar hebben jullie trouwens je cloudservices lopen? Google foto's gaat stoppen met de gratis 'hoge kwaliteit' opslag dus ik ben op zoek naar alternatieven voor 100GB - 1TB. Ik zie zonder problemen 100 dollar aan BTC verdampen maar ik ben te gierig om $2/maand te betalen
Zero.
ZO herkenbaar... geen enkel probleem om veel geld uit te geven aan eten, glitterkoelvloeistof voor de pc, 40 euro per 12cm RGB fan of stofzuigers van 600 euro. Maar ik twijfel wel over een STACK abonnement voor opslag of mijn TradingView en Sony PS+ abo elke maand... het kan raar gaan in je hoofdStokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:46:
Waar hebben jullie trouwens je cloudservices lopen? Google foto's gaat stoppen met de gratis 'hoge kwaliteit' opslag dus ik ben op zoek naar alternatieven voor 100GB - 1TB. Ik zie zonder problemen 100 dollar aan BTC verdampen maar ik ben te gierig om $2/maand te betalen
Heel herkenbaar. Als de kinderen iets van 4 Euro willen kopen ben ik kritisch en op een Toon abonnement van 4,50 Euro ook (sterker nog, heb hem laatst opgezegd om geld te besparenStokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:46:

Maar ik heb wat NAS'en staan, cloud services met privé foto's erop doe ik niet aan.
Mooie callSlux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:20:
Hmm XRP ziet er wel bullish uit nu, toch ook maar een plukste van inslaan
[ Voor 7% gewijzigd door Daacuso op 26-11-2020 22:08 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ja heb ook een NAS staan, maar als er brand uitbreekt ben je dan dus alles kwijt.. Of de HD crasht.Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:04:
[...]
Heel herkenbaar. Als de kinderen iets van 4 Euro willen kopen ben ik kritisch en op een Toon abonnement van 4,50 Euro ook (sterker nog, heb hem laatst opgezegd om geld te besparenEn een week later weer aangezet
), 3 minuten later staat er een OLED TV in bestelling, laat ik de autoramen tinten en heb ik weer extra crypto aangeschaft
Maar ik heb wat NAS'en staan, cloud services met privé foto's erop doe ik niet aan.
2 externe SSD's met hardware encyptie. 1tje thuis en 1tje ergens anders. Ik moet ook niets hebben van de cloud dus gebruik zelf externe SSD's, bevalt primaStokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:07:
[...]
Ja heb ook een NAS staan, maar als er brand uitbreekt ben je dan dus alles kwijt.. Of de HD crasht.
Sarcasm? Ten tijde van het posten stond hij hoger dan hij nu staatDaacuso schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:07:
[...]
Mooie callHij gaat er weer lekker vandoor.
Ja, zag het zojuist. Sorry Slux, je TA skills zuigenRay_ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:10:
[...]
Sarcasm? Ten tijde van het posten stond hij hoger dan hij nu staat

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Als ik het goed begrijp is het verstandig om niet te veel in je Spot te hebben en af en toe wat in je wallet te pompen aangezien grote exchanges makkelijker gehackt kunnen worden? (ik lees veel dat het verstandig is om na het traden niks achter te laten...)
De tijd dat alles in de hotwallet stond en maar 1 iemand er toegang tot had is wel voorbij hoor. Niet dat het 0 risico is, maar makkelijk gehackt is er echt niet meer bij. Hint: Coldwallet.Qunix schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:13:
Als ik het goed begrijp is het verstandig om niet te veel in je Spot te hebben en af en toe wat in je wallet te pompen aangezien grote exchanges makkelijker gehackt kunnen worden?
Ik heb 2 NAS'en met RAID indeling die naar elkaar toe backuppen en ergens anders op een andere locatie ook nog een NAS waar remote backups op worden gemaakt. Allemaal met encrypted schijven. En eens per kwartaal maak ik dan nog een backup naar een losse HD die ergens anders ligt. Kost mij 30 minuten per jaar, maar heb er alle vertrouwen in.Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:07:
[...]
Ja heb ook een NAS staan, maar als er brand uitbreekt ben je dan dus alles kwijt.. Of de HD crasht.
Ik wacht nog tot morgen en hopelijk is de Trezor Model T dan in de aanbieding (geen idee of ze meedoen met Zwarte Vrijdag).PilatuS schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:15:
[...]
De tijd dat alles in de hotwallet stond en maar 1 iemand er toegang tot had is wel voorbij hoor. Niet dat het 0 risico is, maar makkelijk gehackt is er echt niet meer bij. Hint: Coldwallet.
Ik zal wat budget reserveren na december '21Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:16:
[...]
Ik heb 2 NAS'en met RAID indeling die naar elkaar toe backuppen en ergens anders op een andere locatie ook nog een NAS waar remote backups op worden gemaakt. Allemaal met encrypted schijven. En eens per kwartaal maak ik dan nog een backup naar een losse HD die ergens anders ligt. Kost mij 30 minuten per jaar, maar heb er alle vertrouwen in.
/f/image/TUhwjhtyA7KUeYir41TywBjO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 22:27 ]
Een Synology NAS. Lekker je eigen cloudjeStokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:46:
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Een felicitatie waard, dus bij deze gefeliciteerduNoTopia schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:47:
Ben er door deze correctie wel achter gekomen dat ik te diep in crypto zat. Ik twijfelde gisteren al om gewoon even 100% te stoppen. De winst maakt het voor ons mogelijk om een huis naar onze wens te kopen (nee niet handje contantje, was het maar zo'n feest) dus het deel dat we nodig hebben heb ik er vanavond uitgehaald. Zodra het ons gelukt is om dit huis te kopen dan besparen we flink. Dat pomp ik dan straks weer maandelijks terug in bitcoin, hopelijk op tijd om de volgende piek mee te pakken.
Ik heb als holder helemaal niks verloren. Ik heb nog precies evenveel bitcoin als 24 uur geleden.Richh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:24:
Tering, als holder nog nooit zoveel 'verloren' in 24 uur
Ach, op de weekly/daily gaat 't nog prima... Ik trap niet nogmaals in dat 2017 scenario.
Haha ja ik kijk gewoon niet naar de waarde van mijn pf in fiat. Gaat mij om 1 ding. Aantal btc. Maargoed, toch ff gekeken en dat verschil had je heel wat leuke dingen kunnen doen. Maar gedachte dat et meer word geeft veel rust. Daarom trade ik btc ook niet op spot. Die dalingen doen me tegenwoordig echt 0.0Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:05:
@Stokstaart Ik sta ook nog steeds dik in de winst, daarom doet het mij niet zoveel. Maar gisteravond cashen vs nu cashen zou toch wel een behoorlijk verschil hebben gemaakt, papieren winst dus inderdaad. Laat ik maar geen indicaties geven.
Had ik dat in 2013 maar gehad
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/vxGo6jExLJQYIBEwRRXTRaBm.png?f=user_large)
@DaCoTa Ze brengen het erg mooi, toch fijn dat ze dat doen voor de fans?
[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 23:40 ]
Monthly close gaat erg belangrijk worden imo. Spannend!Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:35:
Huidige Bitcoin koers is gelijk aan de top van de candle van januari 2018. Wel een horde om weer te nemen en de candle close was die maand 10.311, nog 4 dagen om daarboven te sluiten...
@DaCoTa Ze brengen het erg mooi, toch fijn dat ze dat doen voor de fans?
Wel wat leuks aan verdiend zonder wat te doen!
Is er nu nog een crypto om goed in de gaten te houden? Zag dat de xrp mooi omhoog ging.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik heb er 50 bijgehaald. Toch weer een extra ticket mogelijkheid en lekker staken met die handel...Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:24:
Mogelijk goed BNB inkoopmomentje nu. Als je voor staking of de Binance card korting nog wat nodig hebt kan dit een mooi moment zijn @ 27 USD en bounce op 1D MA99.
[Afbeelding]
Verwijderd
Is dit echt waar? Dus er is een pump vanwege een airdrop en ze dumpen even een kleine 5 miljard coins?DaCoTa schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:31:
More dumpening on Ripple bagholders.
[Afbeelding]

Of krijgen de hodlers deze coins?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:10:
[...]
Is dit echt waar? Dus er is een pump vanwege een airdrop en ze dumpen even een kleine 5 miljard coins?![]()
Of krijgen de hodlers deze coins?
[ Voor 16% gewijzigd door superchanbe op 27-11-2020 07:56 ]
Verwijderd
Even je wallet whitelisten dus, en zorgen dat je minimaal 19,1k XRP hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2020 08:37 ]
Gast, dit is vrijwel zeker een scam. Ripple.com is de website van Ripple. Als je ripple.net intikt kom je op instagram uit...Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:11:
[...]
Op ripple.com vind je hier niets over terug.
[ Voor 21% gewijzigd door koifim op 27-11-2020 07:32 ]
Verwijderd
Haha nice. Tnx for the heads up. Ik laat mijn 250k XRP dus lekker op Binance staan.koifim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:29:
[...]
Gast, dit is vrijwel zeker een scam. Ripple.com is de website van Ripple. Als je ripple.net intikt kom je op instagram uit...
Klinkt idd wat scammyVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:11:
[...]
Die 19.1k is trouwens het minimaal gekregen aantal uit het voorbeeld, niet een vereiste om mee te doen.
Mijn 19.9 xrp is in ieder geval te weinig om in aanmerking te komen.Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:38:
[...]
Klinkt idd wat scammy![]()
Die 19.1k is trouwens het minimaal gekregen aantal uit het voorbeeld, niet een vereiste om mee te doen.
Zero.
En aangezien elk weekend is getracht de prijs te drukken verwacht ik nu niet opeens een pump. Maar ja..
[ Voor 26% gewijzigd door Stokstaart op 27-11-2020 07:52 ]
Insta is legit gebruik ik al jaren. Dus ripple.com is een scam? Dat vermoeden had ik al jarenkoifim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:29:
[...]
Gast, dit is vrijwel zeker een scam. Ripple.com is de website van Ripple. Als je ripple.net intikt kom je op instagram uit...

Waarom denk je dat?Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:51:
Mijn gevoel zegt dat dit het eerste weekend gaat worden waar het weekendvolume meer effect op de prijs zou kunnen hebben dan de afgelopen 8 weken.
En aangezien elk weekend is getracht de prijs te drukken verwacht ik nu niet opeens een pump. Maar ja..
Het is thanksgiving we in de US en ik denk dat veel particuliere beleggers hebben gecashed op de hoge koersen voor black friday dit weekend.
Dit geloof je serieus? Weer zo'n scam waar blijkbaar zelfs mensen in dit topic voor vallen..DaCoTa schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:31:
More dumpening on Ripple bagholders.
[Afbeelding]

Kan omhoog, kan omlaag, maar kan misschien ook hetzelfde blijven.
je had 10% kunnen verdienendjatwork007 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:57:
We zien toch een correctie, zien wat USA straks doet. Ben nog altijd niet ingestapt
wat een kop!WhySoSerious schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:55:
[Afbeelding]
Kan omhoog, kan omlaag, maar kan misschien ook hetzelfde blijven.
klinkt een beetje als Dignam in the Departed. maybe, maybe not... maybe fuck yourself
Onderbuikgevoel op basis van de afgelopen jaren. Weekenddumps de hele run omhoog de afgelopen 8 weken. Iets meer bearish sentiment en dus meer volatiliteit bij weekend games.jonatw schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:27:
[...]
Waarom denk je dat?
Het is thanksgiving we in de US en ik denk dat veel particuliere beleggers hebben gecashed op de hoge koersen voor black friday dit weekend.
Maar het is vooral gevoel, zou natuurlijk prima anders uit kunnen pakken. Ik vermoed dat de dump nog niet klaar is en verwacht nog steeds ca. 14k voordat we weer omhoog gaan, met name omdat we nog geen capitulatie en vervolgens whale volume spike omhoog hebben gezien (zoals wel bij ETH).
Welke?Liripriscon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:01:
Ik zit ook alweer terug in de alts 🥴.
Het lijkt nu terug aan de alts te zijn.Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:12:
[...]
Onderbuikgevoel op basis van de afgelopen jaren. Weekenddumps de hele run omhoog de afgelopen 8 weken. Iets meer bearish sentiment en dus meer volatiliteit bij weekend games.
Maar het is vooral gevoel, zou natuurlijk prima anders uit kunnen pakken. Ik vermoed dat de dump nog niet klaar is en verwacht nog steeds ca. 14k voordat we weer omhoog gaan, met name omdat we nog geen capitulatie en vervolgens whale volume spike omhoog hebben gezien (zoals wel bij ETH).
Ik deel je mening wel. Ik vertrouw er niets van, en idd geen capitulatie, nog iets dieper zou ook gewoon beter zijn.Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:12:
[...]
Onderbuikgevoel op basis van de afgelopen jaren. Weekenddumps de hele run omhoog de afgelopen 8 weken. Iets meer bearish sentiment en dus meer volatiliteit bij weekend games.
100% bear trap
[YouTube: Thoughts on Theta Token's edge computing.]Crypts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:33:
[...]
Yup is gekoppeld en de eerste 0,05 is binnen.Bij welke threshold stuurt ie het naar je wallet?
Dit topic is gesloten.