[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.852 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS als je naar de weekly kijkt even zo uit mijn hoofd dan kunnen we nog wel wat lager als je de ribbon erbij pakt, iets wat we we vaker hebben gezien met bitcoin dat we daar vanaf bouncen. Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:15:
@PilatuS sorry als ik achterlijk overkom.

Maar zou je in Jip en Janneke je bericht willen toelichten?
Wat je ziet een plaatje op de daily. Iedere candle is dus een dag. Op dit moment heeft BTC de rode lijn aangeraakt en is niet lager gegaan en gaat juist weer wat omhoog. De prijs bounced dus op die daily 99MA. Stel hij zakt er de komende 48 uur niet doorheen dan kunnen we mogelijk weer een stuk verder omhoog.

Dit is geen lange termijn iets hoor, puur voor de traders en de komende dagen. Verder ook geen enkele garantie dat wat op het plaatje te zien ongeveer zo zal gaan, maar het geeft goed aan wat er de vorige keer op de top gebeurde en hoe de dagen daarna gingen, misschien gaat het weer ongeveer op deze manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:15:
@PilatuS sorry als ik achterlijk overkom.

Maar zou je in Jip en Janneke je bericht willen toelichten?
YouTube: Technical Analysis Tutorial (For Beginners) [Trading Basics Series]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:19:
@PilatuS als je naar de weekly kijkt even zo uit mijn hoofd dan kunnen we nog wel wat lager als je de ribbon erbij pakt, iets wat we we vaker hebben gezien met bitcoin dat we daar vanaf bouncen. Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Sowieso eens zien of de daily 7MA weer een support kan worden de komende dagen. De hele rit omhoog was het iedere keer support. Als we die weer kunnen krijgen als support geeft mij dat wat meer vertrouwen.

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dan neem je aan dat er geen hogere top komt. Ik hoop toch wel dat we er een stuk voor zitten en we dus nog een stuk hoger gaan.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Morked Waar maak je dat uit op dan? Je kunt longterm altijd nog een hogere top verwachten. Dat doe ik ook. Neemt niet weg dat je daarvoor echt nog wel wat stappen terug kan zetten. Wat ik zei; 443% gestegen vanaf maart. Zo raar is dit dan niet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Vooral het langetermijn idee dat na de halving het wel weer omhoog "moet". Niet door data op korte termijn ondersteund. Ik lees nu pas goed dat jullie het over kortetermijn hebben.

Na zo'n enorme stijging is het inderdaad niet vreemd dat het wat zakt, mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qAPczA4AkLsY4Dwub_v5UwF7Ttw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g7weL4csi8oKihksBI2AjcTm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Tering, als holder nog nooit zoveel 'verloren' in 24 uur 8)7

Ach, op de weekly/daily gaat 't nog prima... Ik trap niet nogmaals in dat 2017 scenario.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Richh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:24:
Ik heb ook nog nooit zoveel verloren als in de afgelopen 24 uur en dat komt omdat ik grotendeels holder ben geworden. Gelukkig nog steeds in de plus voor deze maand, maar het hakt er wel behoorlijk in.

Het doet mij verder weinig, ben er behoorlijk immuun voor geworden en het hoort bij de gekozen strategie: Tijdens een bullrun heb je dagen als deze, maar ik heb vertrouwen in >19k. Al denk ik wel dat ik bovenin de 18k range toch maar iets ga verkopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:01
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:49:
[...]

Ik heb ook nog nooit zoveel verloren als in de afgelopen 24 uur en dat komt omdat ik grotendeels holder ben geworden. Gelukkig nog steeds in de plus voor deze maand, maar het hakt er wel behoorlijk in.

Het doet mij verder weinig, ben er behoorlijk immuun voor geworden en het hoort bij de gekozen strategie: Tijdens een bullrun heb je dagen als deze, maar ik heb vertrouwen in >19k. Al denk ik wel dat ik bovenin de 18k range toch maar iets ga verkopen.
We staan nu toch gewoon op het niveau van een week geleden? Volgens mijn uitvoerige berekening stond jij toen ook al dik in de winst. Je bedoelt toch hoop ik dat er papieren winst weg is? Of heb je iets raars gedaan.

En trouwens, die short van gisteravond loopt hopelijk nog en heeft je geen windeieren gelegd?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:14
Ben benieuwd of er op korte termijn nieuw geld van nieuwe mensen in gaat stromen. Groot deel van de mensen die nu gecasht hebben zullen misschien een deel van hun cash weer inzetten. Maar niet alles.
Plus mensen die veel hebben verloren gaan ook niet meer inleggen. Dus nieuwe aanwas van geinteresseerden is nodog.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Stokstaart Ik sta ook nog steeds dik in de winst, daarom doet het mij niet zoveel. Maar gisteravond cashen vs nu cashen zou toch wel een behoorlijk verschil hebben gemaakt, papieren winst dus inderdaad. Laat ik maar geen indicaties geven.

De short is vannacht op 18.103 al gesloten, ik had wat gretiger moeten zijn, maar dat is achteraf altijd makkelijk gezegd. En de grootte van die short was kleiner dan de waarde van mijn pf. Zou overigens wel fijn zijn als Binance ook met trailing orders zou gaan werken. Dan valt er veel meer uit te halen en had hij misschien nog wel gelopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 21:08 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

technoaddict schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:59:
Ben benieuwd of er op korte termijn nieuw geld van nieuwe mensen in gaat stromen. Groot deel van de mensen die nu gecasht hebben zullen misschien een deel van hun cash weer inzetten. Maar niet alles.
Plus mensen die veel hebben verloren gaan ook niet meer inleggen. Dus nieuwe aanwas van geinteresseerden is nodog.
Kijk naar de dure beurs, negatieve rente en geld bijprinten van centrale banken nog rapper dan XRP munten uitspuugt en je weet waarom institutionele beleggers bitcoins inladen.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:13
knakworst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:08:
[...]

Kijk naar de dure beurs, negatieve rente en geld bijprinten van centrale banken nog rapper dan XRP munten uitspuugt en je weet waarom institutionele beleggers bitcoins inladen.
Ik vraag mij dan af of dit niet tot behoorlijke inflatie gaat leiden....

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:05:
@Stokstaart Ik sta ook nog steeds dik in de winst, daarom doet het mij niet zoveel. Maar gisteravond cashen vs nu cashen zou toch wel een behoorlijk verschil hebben gemaakt, papieren winst dus inderdaad. Laat ik maar geen indicaties geven.

De short is vannacht op 18.103 al gesloten, ik had wat gretiger moeten zijn, maar dat is achteraf altijd makkelijk gezegd. En de grootte van die short was kleiner dan de waarde van mijn pf. Zou overigens wel fijn zijn als Binance ook met trailing orders zou gaan werken. Dan valt er veel meer uit te halen en had hij misschien nog wel gelopen.
Waarom short je niet op phemex of bybit dan?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:12:
[...]

Waarom short je niet op phemex of bybit dan?
Heb ik ook vaak gedaan, maar ik vind een x3 of x10 op Binance wel comfortabel, want 8 minuten later kan ik die inzetten op een stijgende XRP, 1 dag later op ADA, daarna op COMP, etc. Misschien toch maar weer een bedrag naar ByBit overmaken. De Binance leverage interface is ook echt heel beroerd.

Edit: De wick wordt al groter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRUbbLXCsHbYDI9l5t_g5J2pbZ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8rtcSWrRYjXyQQdoDrD2pI23.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 21:19 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:17:
[...]
De Binance leverage interface is ook echt heel beroerd.
BTC/DOWN :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Maar daar is toch nauwelijks te bepalen/berekenen welk Bitcoin koersdoel bij welk BTCDOWN bedrag hoort?

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Mss een heel domme vraag, maar wie bepaalt uiteindelijk de échte stijging?

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02
Auw al mij buy orders veel te hoog gezet, blijkt nu... Goud ook omlaag. Stappen mensen in fiat voor black friday? :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:22:
Satoshi Nakamoto

Sorry flauw. Wat bedoel je precies? Het is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod net als op alle markten? Meer kopers dan verkopers --> prijs omhoog en vice versa?

[ Voor 29% gewijzigd door Stokstaart op 26-11-2020 21:25 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@djatwork007 geen domme vraag, maar maakt het uit wie dat doet? Als je puur op prijsactie trade mag het van mij tante Truus zijn die uiteindelijk de prijs beweegt maar uiteindelijk boeit het geen reet of je weet wie het precies doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jonatw
djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:22:
Vraag en aanbod.

• stuffie123
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 06:06
Hij vraagt wie :)

Ik zeg "mensen".

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

de prijs is gok ik de prijs waarop vraag en aanbod gelijk zijn, dus evenveel buyers als sellers

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• djatwork007
DAMAGE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:24:
@djatwork007 geen domme vraag, maar maakt het uit wie dat doet? Als je puur op prijsactie trade mag het van mij tante Truus zijn die uiteindelijk de prijs beweegt maar uiteindelijk boeit het geen reet of je weet wie het precies doet.
Waarom ik dat vraag; ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat heel deze boel gemanipuleerd is met voorkennis (onder de grote investeerders), wij springen maar op de hypetrain.

• Richh
Even een vallend mes vangen brb.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 26-11-2020 21:32 ]

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

Bij veel aanbod, dus verkoop, gaat de prijs omlaag, bij veel vraag, dus veel aankoop, gaat de prijs omhoog.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Richh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:30:
Even een vallend mes vallen brb.
Ik verwacht ook dat we morgenochtend weer veel hoger staan. Weer niet waarom.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:20:
[...]

Maar daar is toch nauwelijks te bepalen/berekenen welk Bitcoin koersdoel bij welk BTCDOWN bedrag hoort?
Da's inderdaad wat lastig ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je kan trouwens een hoop zeggen over die Philakone, maar traden kan ie wel. Hij is bezig met een challenge account. Voor hem natuurlijk wel lage bedragen dus makkelijker om risico te nemen, maar toch, 1440% in 8 dagen tijd en nog aantoonbaar ook. Da's toch wel erg netjes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@djatwork007 Waarom denk je dat het gemanipuleerd wordt? IEDEREEN manipuleert de markt. Als jij BTC koopt manipuleer je de markt ook. Wel maar een heel klein beetje. Maar toch. Dus is het logisch dat grote jongens grotere verschuivingen kunnen veroorzaken. Zeker. Maar vooringenomen kennis heeft niemand echt. Niemand heeft een glazenbol namelijk. Was dat maar zo.

Wat ik mij dan weer af vraag is waarom komen mensen niet met deze complotten op de proppen als we 443% stijgen, maar wanneer we 16% dalen is het op eens manipulatie? Ik begrijp dat nooit zo goed.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin, ETH en XRP maken op dit moment al veel goed voor vandaag. ADA ook, maar die had ik niet meer in de pf. Hopelijk morgen weer >18k.

@DAMAGE Er zit een verschil tussen manipuleren en beïnvloeden. Als jij voor 100.000 USD Bitcoin koopt beïnvloed je de koers. Als jij een x100 short opent en op hetzelfde moment bewust ook 1.000 Bitcoins dumpt, dan manipuleer je de markt.

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 21:37 ]

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:51

Chaes

#HODL

Bodem bereikt?

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:13
PilatuS schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:35:
Je kan trouwens een hoop zeggen over die Philakone, maar traden kan ie wel. Hij is bezig met een challenge account. Voor hem natuurlijk wel lage bedragen dus makkelijker om risico te nemen, maar toch, 1440% in 8 dagen tijd en nog aantoonbaar ook. Da's toch wel erg netjes.
true maar dat "baby wales" is wel een beetje tenenkrommend

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Berry powel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:37:
[...]

En dat "pinch my nipples" van gisteren ook :)

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:37:
[...]

Toen ie ruzie had met zijn vriendin en helemaal gek was geworden had ie op Twitter haar gegevens gepost en een 100k bounty om haar om te laten leggen. Dan valt dat baby whales nog wel mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:49:
[...]

Ja, ook hier nog goed in de plus tov 1 november :+ maar toch, het 'wat als' gevoel moet wel even onderdrukt worden haha.
Jij had nog een stop loss lopen om het enigszins te compenseren hè :P
Yep, ik heb er in 2017 toch anders op gereageerd. Slaap er nu ook niet minder om :) Als je op dagen +10% kan doen, kan er ook -10% vanaf op de andere dag. Hoort er gewoon bij idd.

Ik blijf vertrouwen houden zolang we boven de 10k blijven, heb ook geen haast. Ik ga deze run door zoals in 2017, maar dan zonder te denken dat ik op de juiste momenten kan verkopen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik maak me echt ner-gens zorgen om. De grote institutionele partijen die rond 10k - 15k hebben ingekocht zijn echt niet gek. Follow the money & chill is mijn motto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
Binance is echt bloedje snel. Via iDeal binnen secondes erop, hop van een fiat naar een coin alsof het niks is.

Ben onder de indruk.

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-09 18:19
Hoelang duurde address confirmation op binance bij jullie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Waar hebben jullie trouwens je cloudservices lopen? Google foto's gaat stoppen met de gratis 'hoge kwaliteit' opslag dus ik ben op zoek naar alternatieven voor 100GB - 1TB. Ik zie zonder problemen 100 dollar aan BTC verdampen maar ik ben te gierig om $2/maand te betalen :+

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
jonatw schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:24:
Auw al mij buy orders veel te hoog gezet, blijkt nu... Goud ook omlaag. Stappen mensen in fiat voor black friday? :-)
Goud is gisteren en vandaag niet merr gedaald hoor. Ik verwacht dat goud uitgebodemd s. Vandaag liepen de futures november af. Die zijn ook vandaag voor het overgrote deel doorgerold naar februari. Dat doen ze niet als er geen prijsstijging gemanipuleerd verwacht wordt.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:46:
Waar hebben jullie trouwens je cloudservices lopen? Google foto's gaat stoppen met de gratis 'hoge kwaliteit' opslag dus ik ben op zoek naar alternatieven voor 100GB - 1TB. Ik zie zonder problemen 100 dollar aan BTC verdampen maar ik ben te gierig om $2/maand te betalen :+
Ik gebruik onedrive

Zero.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:44
ZO herkenbaar... geen enkel probleem om veel geld uit te geven aan eten, glitterkoelvloeistof voor de pc, 40 euro per 12cm RGB fan of stofzuigers van 600 euro. Maar ik twijfel wel over een STACK abonnement voor opslag of mijn TradingView en Sony PS+ abo elke maand... het kan raar gaan in je hoofd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heel herkenbaar. Als de kinderen iets van 4 Euro willen kopen ben ik kritisch en op een Toon abonnement van 4,50 Euro ook (sterker nog, heb hem laatst opgezegd om geld te besparen 8)7 En een week later weer aangezet O-)), 3 minuten later staat er een OLED TV in bestelling, laat ik de autoramen tinten en heb ik weer extra crypto aangeschaft :)

Maar ik heb wat NAS'en staan, cloud services met privé foto's erop doe ik niet aan.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Staat de 18k meme al klaar?

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:20:
Hmm XRP ziet er wel bullish uit nu, toch ook maar een plukste van inslaan
Mooie call _/-\o_ Hij gaat er weer lekker vandoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Daacuso op 26-11-2020 22:08 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:04:
[...]

Heel herkenbaar. Als de kinderen iets van 4 Euro willen kopen ben ik kritisch en op een Toon abonnement van 4,50 Euro ook (sterker nog, heb hem laatst opgezegd om geld te besparen 8)7 En een week later weer aangezet O-)), 3 minuten later staat er een OLED TV in bestelling, laat ik de autoramen tinten en heb ik weer extra crypto aangeschaft :)

Maar ik heb wat NAS'en staan, cloud services met privé foto's erop doe ik niet aan.
Ja heb ook een NAS staan, maar als er brand uitbreekt ben je dan dus alles kwijt.. Of de HD crasht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:07:
[...]

Ja heb ook een NAS staan, maar als er brand uitbreekt ben je dan dus alles kwijt.. Of de HD crasht.
2 externe SSD's met hardware encyptie. 1tje thuis en 1tje ergens anders. Ik moet ook niets hebben van de cloud dus gebruik zelf externe SSD's, bevalt prima :)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 10:40
Daacuso schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:07:
[...]

Mooie call _/-\o_ Hij gaat er weer lekker vandoor.
Sarcasm? Ten tijde van het posten stond hij hoger dan hij nu staat :)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Ray_ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:10:
[...]

Sarcasm? Ten tijde van het posten stond hij hoger dan hij nu staat :)
Ja, zag het zojuist. Sorry Slux, je TA skills zuigen _O-

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Qunix
Deze avond begonnen met Binance en 2 transacties verder hebben mij 5% winst opgeleverd.

Als ik het goed begrijp is het verstandig om niet te veel in je Spot te hebben en af en toe wat in je wallet te pompen aangezien grote exchanges makkelijker gehackt kunnen worden? (ik lees veel dat het verstandig is om na het traden niks achter te laten...)

• PilatuS
  • Niet online
Qunix schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:13:
Als ik het goed begrijp is het verstandig om niet te veel in je Spot te hebben en af en toe wat in je wallet te pompen aangezien grote exchanges makkelijker gehackt kunnen worden?
De tijd dat alles in de hotwallet stond en maar 1 iemand er toegang tot had is wel voorbij hoor. Niet dat het 0 risico is, maar makkelijk gehackt is er echt niet meer bij. Hint: Coldwallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Qunix Of op een leverage platform gaan traden. Dan kun je je funds op een eigen ledger knallen en een kleiner deel op het platform zetten en daar met leverage mee traden zodat je wel je hele tradepot kunt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:07:
[...]

Ik heb 2 NAS'en met RAID indeling die naar elkaar toe backuppen en ergens anders op een andere locatie ook nog een NAS waar remote backups op worden gemaakt. Allemaal met encrypted schijven. En eens per kwartaal maak ik dan nog een backup naar een losse HD die ergens anders ligt. Kost mij 30 minuten per jaar, maar heb er alle vertrouwen in.

• Qunix
PilatuS schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:15:
[...]

De tijd dat alles in de hotwallet stond en maar 1 iemand er toegang tot had is wel voorbij hoor. Niet dat het 0 risico is, maar makkelijk gehackt is er echt niet meer bij. Hint: Coldwallet.
Ik wacht nog tot morgen en hopelijk is de Trezor Model T dan in de aanbieding (geen idee of ze meedoen met Zwarte Vrijdag).

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:16:
[...]

Ik heb 2 NAS'en met RAID indeling die naar elkaar toe backuppen en ergens anders op een andere locatie ook nog een NAS waar remote backups op worden gemaakt. Allemaal met encrypted schijven. En eens per kwartaal maak ik dan nog een backup naar een losse HD die ergens anders ligt. Kost mij 30 minuten per jaar, maar heb er alle vertrouwen in.
Ik zal wat budget reserveren na december '21 :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mogelijk goed BNB inkoopmomentje nu. Als je voor staking of de Binance card korting nog wat nodig hebt kan dit een mooi moment zijn @ 27 USD en bounce op 1D MA99.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFtnamqNLokzz2u8SMgHOPQCmjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TUhwjhtyA7KUeYir41TywBjO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 22:27 ]

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:11

spok9

Groen...

Een Synology NAS. Lekker je eigen cloudje :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ben er door deze correctie wel achter gekomen dat ik te diep in crypto zat. Ik twijfelde gisteren al om gewoon even 100% te stoppen. De winst maakt het voor ons mogelijk om een huis naar onze wens te kopen (nee niet handje contantje, was het maar zo'n feest) dus het deel dat we nodig hebben heb ik er vanavond uitgehaald. Zodra het ons gelukt is om dit huis te kopen dan besparen we flink. Dat pomp ik dan straks weer maandelijks terug in bitcoin, hopelijk op tijd om de volgende piek mee te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 22:30

996

uNoTopia schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:47:
Ben er door deze correctie wel achter gekomen dat ik te diep in crypto zat. Ik twijfelde gisteren al om gewoon even 100% te stoppen. De winst maakt het voor ons mogelijk om een huis naar onze wens te kopen (nee niet handje contantje, was het maar zo'n feest) dus het deel dat we nodig hebben heb ik er vanavond uitgehaald. Zodra het ons gelukt is om dit huis te kopen dan besparen we flink. Dat pomp ik dan straks weer maandelijks terug in bitcoin, hopelijk op tijd om de volgende piek mee te pakken.
Een felicitatie waard, dus bij deze gefeliciteerd _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@uNoTopia Niks mis mee man. Gefeliciteerd, een prachtig resultaat toch? Deze markt verdwijnt niet he. Vergeet dat nooit :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 14:20
Richh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:24:

Ach, op de weekly/daily gaat 't nog prima... Ik trap niet nogmaals in dat 2017 scenario.
Ik heb als holder helemaal niks verloren. Ik heb nog precies evenveel bitcoin als 24 uur geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:05:

Haha ja ik kijk gewoon niet naar de waarde van mijn pf in fiat. Gaat mij om 1 ding. Aantal btc. Maargoed, toch ff gekeken en dat verschil had je heel wat leuke dingen kunnen doen. Maar gedachte dat et meer word geeft veel rust. Daarom trade ik btc ook niet op spot. Die dalingen doen me tegenwoordig echt 0.0
Had ik dat in 2013 maar gehad ;(

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 14:20
More dumpening on Ripple bagholders.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnyDuxKUcAAEJGS?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Huidige Bitcoin koers is gelijk aan de top van de candle van januari 2018. Wel een horde om weer te nemen en de candle close was die maand 10.311, nog 4 dagen om daarboven te sluiten...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ccjpm2kpQT1Pg0u-XSSLubmphcg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vxGo6jExLJQYIBEwRRXTRaBm.png?f=user_large

@DaCoTa Ze brengen het erg mooi, toch fijn dat ze dat doen voor de fans?

[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 23:40 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:35:
Huidige Bitcoin koers is gelijk aan de top van de candle van januari 2018. Wel een horde om weer te nemen en de candle close was die maand 10.311, nog 4 dagen om daarboven te sluiten...

@DaCoTa Ze brengen het erg mooi, toch fijn dat ze dat doen voor de fans?
Monthly close gaat erg belangrijk worden imo. Spannend!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Zojuist na een lange tijd maar weer eens mijn wallet geopend.

Wel wat leuks aan verdiend zonder wat te doen!

Is er nu nog een crypto om goed in de gaten te houden? Zag dat de xrp mooi omhoog ging.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat vinden jullie van Orion? Vind het er vrij interessant uit zien

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:24:
Mogelijk goed BNB inkoopmomentje nu. Als je voor staking of de Binance card korting nog wat nodig hebt kan dit een mooi moment zijn @ 27 USD en bounce op 1D MA99.

[Afbeelding]
Ik heb er 50 bijgehaald. Toch weer een extra ticket mogelijkheid en lekker staken met die handel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://www.zerohedge.com/s3/files/styles/teaser_desktop_1x/public/2020-11/download%20%2841%29.jpg?itok=Ao8T0qYr
Zoals (bijna) altijd niks gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit echt waar? Dus er is een pump vanwege een airdrop en ze dumpen even een kleine 5 miljard coins? 8)7

Of krijgen de hodlers deze coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:10:
[...]

Is dit echt waar? Dus er is een pump vanwege een airdrop en ze dumpen even een kleine 5 miljard coins? 8)7

Of krijgen de hodlers deze coins?

[ Voor 16% gewijzigd door superchanbe op 27-11-2020 07:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even je wallet whitelisten dus, en zorgen dat je minimaal 19,1k XRP hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2020 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:11:
[...]

Gast, dit is vrijwel zeker een scam. Ripple.com is de website van Ripple. Als je ripple.net intikt kom je op instagram uit...

Op ripple.com vind je hier niets over terug.

[ Voor 21% gewijzigd door koifim op 27-11-2020 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

koifim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:29:
[...]

Gast, dit is vrijwel zeker een scam. Ripple.com is de website van Ripple. Als je ripple.net intikt kom je op instagram uit...

Haha nice. Tnx for the heads up. Ik laat mijn 250k XRP dus lekker op Binance staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:11:
[...]

Klinkt idd wat scammy :P

Die 19.1k is trouwens het minimaal gekregen aantal uit het voorbeeld, niet een vereiste om mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:38:
[...]

Klinkt idd wat scammy :P

Die 19.1k is trouwens het minimaal gekregen aantal uit het voorbeeld, niet een vereiste om mee te doen.
Mijn 19.9 xrp is in ieder geval te weinig om in aanmerking te komen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mijn gevoel zegt dat dit het eerste weekend gaat worden waar het weekendvolume meer effect op de prijs zou kunnen hebben dan de afgelopen 8 weken.

En aangezien elk weekend is getracht de prijs te drukken verwacht ik nu niet opeens een pump. Maar ja..

[ Voor 26% gewijzigd door Stokstaart op 27-11-2020 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

koifim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:29:
[...]

Insta is legit gebruik ik al jaren. Dus ripple.com is een scam? Dat vermoeden had ik al jaren 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:51:
Mijn gevoel zegt dat dit het eerste weekend gaat worden waar het weekendvolume meer effect op de prijs zou kunnen hebben dan de afgelopen 8 weken.

En aangezien elk weekend is getracht de prijs te drukken verwacht ik nu niet opeens een pump. Maar ja..
Waarom denk je dat?
Het is thanksgiving we in de US en ik denk dat veel particuliere beleggers hebben gecashed op de hoge koersen voor black friday dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:25
Dit geloof je serieus? Weer zo'n scam waar blijkbaar zelfs mensen in dit topic voor vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
Ik moet/kan nog even flink instappen v.w.b.t. Bitcoin (een flinke tijd met wat kleingeld gespeeld om e.e.a. uit te proberen). Welke grote fluctuaties zijn hiervoor >6 mnd te verwachten? Mensen met een murky glazen bol, i summon you :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:27

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://cds.radio1.be/sites/default/files/styles/1200x600/public/remote_files/576b9b3e113d5_glazen-bol.jpg?itok=k3m_Gn0N

Kan omhoog, kan omlaag, maar kan misschien ook hetzelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
We zien toch een correctie, zien wat USA straks doet. Ben nog altijd niet ingestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
djatwork007 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:57:
We zien toch een correctie, zien wat USA straks doet. Ben nog altijd niet ingestapt
je had 10% kunnen verdienen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:43
Ik zit ook alweer terug in de alts 🥴.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 12:28
Voorlopig ketsen we af op de 99MA, hopelijk kunnen we daar de komende dagen over, anders zie ik >18K niet snel gebeuren ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7HFWZvlJE4ewwPhkJ3snd2mpaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p1UPOsJITKR3V9ZNZvYuQ9TB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
WhySoSerious schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:55:
[Afbeelding]

Kan omhoog, kan omlaag, maar kan misschien ook hetzelfde blijven.
wat een kop!
klinkt een beetje als Dignam in the Departed. maybe, maybe not... maybe fuck yourself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
jonatw schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:27:
[...]

Waarom denk je dat?
Het is thanksgiving we in de US en ik denk dat veel particuliere beleggers hebben gecashed op de hoge koersen voor black friday dit weekend.
Onderbuikgevoel op basis van de afgelopen jaren. Weekenddumps de hele run omhoog de afgelopen 8 weken. Iets meer bearish sentiment en dus meer volatiliteit bij weekend games.

Maar het is vooral gevoel, zou natuurlijk prima anders uit kunnen pakken. Ik vermoed dat de dump nog niet klaar is en verwacht nog steeds ca. 14k voordat we weer omhoog gaan, met name omdat we nog geen capitulatie en vervolgens whale volume spike omhoog hebben gezien (zoals wel bij ETH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Liripriscon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:01:
Ik zit ook alweer terug in de alts 🥴.
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:12:
[...]

Onderbuikgevoel op basis van de afgelopen jaren. Weekenddumps de hele run omhoog de afgelopen 8 weken. Iets meer bearish sentiment en dus meer volatiliteit bij weekend games.

Maar het is vooral gevoel, zou natuurlijk prima anders uit kunnen pakken. Ik vermoed dat de dump nog niet klaar is en verwacht nog steeds ca. 14k voordat we weer omhoog gaan, met name omdat we nog geen capitulatie en vervolgens whale volume spike omhoog hebben gezien (zoals wel bij ETH).
Het lijkt nu terug aan de alts te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ME0ZoToue-CU5c-K3JVTq78_BZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7PnvnAOUREydzj0hj1Eqc6If.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:27

WhySoSerious

Be the change.

Bear trap of Bull trap? Roept u maar :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:12:
[...]

Ik deel je mening wel. Ik vertrouw er niets van, en idd geen capitulatie, nog iets dieper zou ook gewoon beter zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
WhySoSerious schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:23:
Afbeeldingslocatie: https://vloerspecialist.nl/wp-content/uploads/2018/02/dubbele-trap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
WhySoSerious schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:23:
100% bear trap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:33:
[...]

Yup is gekoppeld en de eerste 0,05 is binnen. :P Bij welke threshold stuurt ie het naar je wallet?
[YouTube: Thoughts on Theta Token's edge computing.]

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.