moest je niet je ziel verkopen aan binance dmv id sturen naar hun?Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:11:
[...]
Zou ik mij niet zo druk om maken als je via ideal betaald.
CME gap vullen op 11k nog even dan ook maarjimmythejew schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:24:
[...]
denk 20wma wordt binnekort geretest. die staat momenteel op ongveer 12450
Rapapa...
Beetje TA uit de losse pols dan maar (not my chart)jimmythejew schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:24:
[...]
denk 20wma wordt binnekort geretest. die staat momenteel op ongveer 12450
/f/image/Dea15vMifJ0GFCaxvxqalc2n.png?f=fotoalbum_large)
Als jij dat zo ziet ok, maar het is vrij normaal als je wilt traden, open maar eens een giro rekening.jimmythejew schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:24:
[...]
moest je niet je ziel verkopen aan binance dmv id sturen naar hun?
Snap niet zo dat mensen zo moeilijk doen om hun ID te tonen, het is ook voor je eigen veiligheid.
En ik snap al helemaal niet dat mensen bang zijn dat de belasting er achter komt, gewoon die paar centen betalen, je hebt het ook verdiend en het zijn echt geen wereld bedragen.
Volgens mij moet je tegenwoordig bij zo ongeveer elke plek waar je BTC kan kopen KYC doen, dus dan maakt het ook niet veel meer uit of je je nu bij Binance verifiëert of bij Kraken. Verder moet je ook vaak verifiëeren als je uitstapt dus je zal toch wel een keer moeten.
[ Voor 19% gewijzigd door hsst op 26-11-2020 15:33 ]
Yup is gekoppeld en de eerste 0,05 is binnen.Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:58:
[...]
Daar haal je de meeste mee binnen. De Edge Node gebruikte voorheen alleen overbodige bandbreedte om aan het THETA netwerk te 'doneren', in ruil daarvoor kreeg je wat TFUEL. Nu hebben ze extra functies toegevoegd, waaronder de compute functie. Als je die op max zet krijg je de meeste muntjes binnen. Wel al je wallet gekoppeld?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Dit is crypto, niemand hier heeft een zieljimmythejew schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:24:
[...]
moest je niet je ziel verkopen aan binance dmv id sturen naar hun?
Gaat lekker trouwens, wordt weer eens een kerstdiner met gehaktballen knakworsten soepstengels zo te zien.

Verkoop orders.. gewoon analoog traden..Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:18:
[...]
Wat doe je als de kooporders niet gehit worden?
Vuurtje... Wapperen met doek... Hopen op een solide binaire reeks en verkopen die huiden.😈
Vind dat hier wel plezant eigenlijk
Heb het onderste chart. alleen denk veel mensen anticiperen de move naar 20 wma. Dus denk dat: of het doorheen breekt en veel mensen worden geliquideerd of de prijs blijft een tijdje hoog zodat de 20 wma wat hoger uit komt waardoor het makkelijker is om te zakken naar 20 wma. either way weekly mag niet sluiten onder de 20 wma.croc schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:30:
[...]
Beetje TA uit de losse pols dan maar (not my chart)
[Afbeelding]
/f/image/l62O699GYSVrKJu9l4DjIvwV.png?f=fotoalbum_large)
Volgens mij aan het begin van elke maand..Crypts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:33:
[...]
Yup is gekoppeld en de eerste 0,05 is binnen.Bij welke threshold stuurt ie het naar je wallet?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
When in doubt zoom outjimmythejew schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:38:
[...]
Heb het onderste chart. alleen denk veel mensen anticiperen de move naar 20 wma. Dus denk dat: of het doorheen breekt en veel mensen worden geliquideerd of de prijs blijft een tijdje hoog zodat de 20 wma wat hoger uit komt waardoor het makkelijker is om te zakken naar 20 wma. either way weekly mag niet sluiten onder de 20 wma.
[Afbeelding]
Fijn dat ik niet op het menu sta.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:34:
[...]
Dit is crypto, niemand hier heeft een ziel![]()
Gaat lekker trouwens, wordt weer eens een kerstdiner met gehaktballen knakworsten soepstengels zo te zien.
Ik heb wel medelijden met al die mensen die onnodig wanhopig aan de Thanksgivingtafel naar hun portfolio zitten te staren. Maar goed, wel een goede leercurve.
Het kan altijd gekker:
[YouTube: $600'000 BITCOIN!!! Investors selling Gold for Bitcoin...!!!!!!!!!!!]
Neuh, gewoon hodl en dcaxantos schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:13:
[...]
Billen bij elkaar en hand op de koop/verkoop knop.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dit verklaart de MAXI in jouVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:23:
[...]
Ik heb begin 2010 ongeveer 10k euro in Bitcoin gezet, net boven de cent waren ze toen. Ik weet nog dat ik baalde dat ik bijna direct na inkoop 500 euro kwijt was, haha. Wel een klein deel daarvan verloren, enkele jaren later met de Mt.Gox hack.
ICO van Ethereum 2500 Bitcoin ingekocht als gokje voor de fun, maar helaas te vroeg verkocht rond de 2k per stuk in 2017 en dus net niet de top kunnen meepakken.
2017 een klein deel van de PF, ongeveer 10.000 Bitcoins dus zon 1%, te vroeg verkocht rond de 17.000 dollar. Ook net niet de top dus.
Achteraf had het allemaal een stuk beter gekund. Maargoed ik zie het als leergeld.
21 was het toch?jimmythejew schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:38:
[...]
Heb het onderste chart. alleen denk veel mensen anticiperen de move naar 20 wma. Dus denk dat: of het doorheen breekt en veel mensen worden geliquideerd of de prijs blijft een tijdje hoog zodat de 20 wma wat hoger uit komt waardoor het makkelijker is om te zakken naar 20 wma. either way weekly mag niet sluiten onder de 20 wma.
[Afbeelding]
Ik vind het prima, laat maar even terugvallen op de 21 WMA (momenteel rond de $12.800) en dan na 1 januari weer verder omhoog (iets met box 3...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Volgens mijn super TA bouncen we op de 15500, mochten we daar doorheen zakken 14800 en mochten we daar doorheen zakken is het huilen voorlopig.
Bodem bereikt voor vandaag volgens mijn wichelroede. UP UP UP
Hij is zojuist binnengekomen, thanks!iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:48:
Onlangs trouwens zeer scherp de Ledger Backup Pack aangeschaft... (Nano X + Nano S)
Ik gebruik de S zelf als backup..... (dezelfde private keys als op de Nano X)
Normale prijs:
Nano X - 119,- euro
Nano S - 59,- euro
Als combi bij Ledger - 149,- euro...
En als je ff zoekt op Ledger Friend Code (op Reddit ofzo) kan je ze samen scoren voor:
119,20 euro...
Dat is dus normaal de prijs van de Ledger Nano X alleen...
Alleen kopen bij Ledger natuurlijk, komt uit Frankrijk, binnen 1 dag had ik ze in huis...
[Afbeelding]
Top! Had je nog ergens een kortingscode kunnen scoren?WhySoSerious schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:17:
[...]
Hij is zojuist binnengekomen, thanks!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hier ook de Ledger X binnen, de black friday korting gepakt.
Kan ik wat HODL opzetten zodat ik er niet onderweg bij kan
.
Kan ik wat HODL opzetten zodat ik er niet onderweg bij kan
Iets met Black Friday 
Fijne aanbieding, probeer uit principe zo weinig mogelijk dingen nieuw te kopen, maar dit zou ik dus niet tweedehands kopen.
Fijne aanbieding, probeer uit principe zo weinig mogelijk dingen nieuw te kopen, maar dit zou ik dus niet tweedehands kopen.
[ Voor 72% gewijzigd door WhySoSerious op 26-11-2020 16:21 ]
BLACKFRIDAY20iVibes schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:19:
[...]
Top! Had je nog ergens een kortingscode kunnen scoren?
ohja, ik zie het.... Ik had zelf een Friend Code waardoor de prijs ook erg interessant was...WhySoSerious schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:20:
Iets met Black Friday
En inderdaad, een ledger koop je niet op marktplaats
edit: trouwens, Ledger Live ook alleen van de officiele Ledger website downloaden....
https://www.ledger.com/ledger-live/
[ Voor 16% gewijzigd door iVibes op 26-11-2020 16:26 ]
Hoe zit dat hier, gaat dat hier nog zwaar kelderen of niet?
Ja, nee, misschiendjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:28:
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Denk dat we nu echt naar de maan gaan. Binnen één week ATHdjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:28:
Ik denk het nie...Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:33:
[...]
Denk dat we nu echt naar de maan gaan. Binnen één week ATH
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wO9PcmKpMnWsMFDQty18TfHP.gif?f=user_large)
Beetje laat antwoord maar toen schoten we helemaal niet in één lijn naar de 19k toe. Er waren namelijk een aantal correcties tot wel 40%, deze correctie is ~16% en dus relatief klein zelfsdjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:46:
[...]
De 19x theorie van vorige keer?
Maar toen schoten we meteen naar 19 voud, bijna in 1 lijn, nu is het up down up down.
eerste plaatje dat ik zo snel kon vinden op google en alhoewel onvolledig laat het toch een aantal grote correcties zien.
EDIT: de echt grote correcties zullen pas weer komen zodra we de ath hebben gebroken en we veel verder gestegen zijn. Dit alles zijn pas de inleidende beschietingen voor de echte bull run.

[ Voor 12% gewijzigd door gws24 op 26-11-2020 16:41 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
In stierenmarktentijden is hier alleen plek voor positiviteit, kun je dat niet opbrengen dan verzoek ik je met enige klem te verhuizen naar Fok!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Als ik een sat had gekregen voor iedere keer dat Bitcoin dood werd verklaard...gws24 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:52:
Tot nu toe al 341 keer dood verklaard![]()
https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
Had ik 341 sats.

Kon hem al nooit serieus kunnen nemen en is er nu ook niet beter op geworden.
Ik ben vandaag (steeds wel zonder verlies) 3x in en uitgestapt. Hier wordt ik te nerveus van.
90% van de crypto's voorlopig terug in FIAT en bij een 24hr's stijging van 3% of meer gooi ik er weer wat tegenaan.
10% HODL (mijn bescheiden winst van afgelopen week die ik veilig heb weten te stellen).
90% van de crypto's voorlopig terug in FIAT en bij een 24hr's stijging van 3% of meer gooi ik er weer wat tegenaan.
10% HODL (mijn bescheiden winst van afgelopen week die ik veilig heb weten te stellen).
nee 600k gaat mij zelfs te ver. of er moet hyperinflatie komen. Maargoed dan kan je nog steeds dezelfde hoeveelheid lambo's halenSlux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:57:
[...]
![]()
Kon hem al nooit serieus kunnen nemen en is er nu ook niet beter op geworden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mooi verwoord, wat ook opvalt is als er zo'n dip plaats vindt, de video's met "do we gonna see 4000 again" ook weer de kop opstekengws24 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:38:
[...]
Beetje laat antwoord maar toen schoten we helemaal niet in één lijn naar de 19k toe. Er waren namelijk een aantal correcties tot wel 40%, deze correctie is ~16% en dus relatief klein zelfs![]()
[Afbeelding]
eerste plaatje dat ik zo snel kon vinden op google en alhoewel onvolledig laat het toch een aantal grote correcties zien.
EDIT: de echt grote correcties zullen pas weer komen zodra we de ath hebben gebroken en we veel verder gestegen zijn. Dit alles zijn pas de inleidende beschietingen voor de echte bull run.
XRP = trash
En gewoon mogelijks nog bezig. Time will tell.gws24 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:38:
[...]
...deze correctie is ~16% en dus relatief klein zelfs
Dat is het enige wat zeker is in het leven!
edit: en dat iedereen uiteindelijk dood gaat natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door gws24 op 26-11-2020 17:25 ]
Zie weer een nieuwe low suply defi coin voorbij komen:
https://www.coingecko.com/en/coins/pylon-finance
Hoeveel % scam gokken we
?
Hoeveel % scam gokken we
Ik ben inmiddels allergisch geworden voor al die finance coins. Saffron.finance, pylon.finance, en nog meer. In mijn idee maken al deze coins 1 run en bloeden daarna beetje bij beetje leeg. Koop je na de initiële run dan ben je fucked, helemaal als het ook nog farming coins zijn.DJ-Promo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:30:
Zie weer een nieuwe low suply defi coin voorbij komen:
Hoeveel % scam gokken we?
Dit weekend (Black Friday tot Cyber Monday) krijg je bij de Binance, en Swipe kaart een dubbele cashback. Dat is dus tot 16% cashback. En psst.. het stackt ook nog eens 
https://www.binance.com/e...1379a414982b6438fdd684a50
https://twitter.com/Swipe.../1331979210542313475?s=20
Veel shop-plezier
https://www.binance.com/e...1379a414982b6438fdd684a50
https://twitter.com/Swipe.../1331979210542313475?s=20
Veel shop-plezier
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Een kwart van mijn pf weg inmiddels..Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:00:
Wat een troosteloze dag zeg dit
Zero.
Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:00:
Wat een troosteloze dag zeg dit
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/05DzqBpcPjoDKifSABOmP4Da.gif?f=user_large)
Het kan vrij snel gaan inderdaad helaas.. Had wat winst gepakt op de XRP run van een paar dagen geleden, maar blijft niet veel meer van over als het zo doorgaat
Even opnieuw gerekend.. het is iets meer dan 13% geen kwart nogMaracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:04:
[...]
Het kan vrij snel gaan inderdaad helaas.. Had wat winst gepakt op de XRP run van een paar dagen geleden, maar blijft niet veel meer van over als het zo doorgaat
Zero.
snel verkoop alvorens je het allemaal kwijt bentMaracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:04:
[...]
Uitgang is verdieping lager mensen.
Ach, we weten wel beter toch. Als je hier al jaren inzit, is dit just 'another day in cryptoland'.
Totaal geen issue. Paper losses are exactly that, PAPER losses.
No sale = no loss.
De trend is nog altijd omhoog, in de komende weken. Totaal geen issue hier.
No sale = no loss.
[ Voor 17% gewijzigd door Idutchman op 26-11-2020 18:11 ]
Dat is waar, maar ik kan het echt niet zo simpel zien. Ben je echt zo overtuigd dat zo'n paperloss weer te overbruggen is later met een goede pump. Zo overtuigd dat er altijd weer een (grote) pump komt?Idutchman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:11:
Ach, we weten wel beter toch. Als je hier al jaren inzit, is dit just 'another day in cryptoland'.
No sale = no loss.
Beter verkoop je alles .. Dit komt nooit meer goed.Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:13:
[...]
Dat is waar, maar ik kan het echt niet zo simpel zien. Ben je echt zo overtuigd dat zo'n paperloss weer te overbruggen is later met een goede pump. Zo overtuigd dat er altijd weer een (grote) pump komt?
Laat je je short lopen of winst al genomen?Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:17:
Bitcoin heeft even de 1D MA25 getest, nu weer omhoog.
[Afbeelding]
Zoals een aantal hier al had verwacht, mijn kraken deposit is toch niet vandaag al binnen gekomen. Gek om zo tussen twee gedachten te hinkelen: hopen op herstel ivm PF waarde, hopen op nog een dagje dit level om in te kunnen kopen op dit level
. Het houdt je in ieder geval lekker bezig zo !
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja, absoluut. Als je denkt dat de huidige sell off nooit meer goedkomt, dan ben je wellicht new to crypto?Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:13:
[...]
Dat is waar, maar ik kan het echt niet zo simpel zien. Ben je echt zo overtuigd dat zo'n paperloss weer te overbruggen is later met een goede pump. Zo overtuigd dat er altijd weer een (grote) pump komt?
Dit is slechts een momentopname. Kan over een week totaal anders zijn.
En sell offs zijn nodig in een bull run, ook 'zware' sell offs.
Laten we die turquoise ook even testen, goede leerschool voor Henk en Ingrid.Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:17:
[Afbeelding]
Het is eigenlijk heel simpel.. als je verlies maken erg vindt dan moet je simpelweg nadat of voordat je een positie hebt genomen een afspraak met jezelf maken, op welke koers je ECHT verkoopt. Ik zeg echt verkoopt omdat je bijv. met van die Uniswap shitcoins je geen SL kan plaatsen, natuurlijk op de exchanges kan dat wel. Wel is het zo dat negen van de 10 keer op zulke dagen er vast wel weer een nieuwe day low komt. Dus als je nu op bijv. -20% staat.. is dat mss al een mooi moment om afscheid te nemen van je coin. Want er is een goede kans dat BTC verder gaat dippen. Ik dacht gisteren ook nog dat de bulls sterk waren, immers elke dip werd opgekocht, bij nader inzien waren ze toch niet zo sterk. Dus er kan vast nog wel nog een paar honderd dollar van BTC af, om over de alts maar niet te spreken.
Vannacht al gehit. Maar ik had gisteren dus toch mijn gevoel moeten volgen wat ik hier al uitsprak. Alles overmaken naar de exchange en verkopen: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13"wdbtje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:17:
[...]
Laat je je short lopen of winst al genomen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Achteraf kan je dit altijd zeggen, hadden we ATH gebroken was je blij dat je niet alles had verkochtTaro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:21:
[...]
Vannacht al gehit. Maar ik had gisteren dus toch mijn gevoel moeten volgen wat ik hier al uitsprak. Alles overmaken naar de exchange en verkopen: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13"
Je hebt alleszinds wat kunnen recht trekken met je short
Klopt, maar zoals ik wel vaker zeg: Ik mis liever wat winst dan verlies te leiden.wdbtje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:22:
[...]
Achteraf kan je dit altijd zeggen, hadden we ATH gebroken was je blij dat je niet alles had verkocht![]()
Je hebt alleszinds wat kunnen recht trekken met je short
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Eens ik moet wel zeggen dat je als je je coins op een hardware wallet hebt staan er toch een drempel is om uberhaupt die move naar een broker te maken alvorens je uberhaupt over een SL of verkoop kan gaan nadenken. Of zetten jullie dan een margin short op om met een kleine hoeveelheid btc je hele portfolio in een bepaalde situatie te zetten.. Ik vind het telkens in ieder geval teveel gedoe en alleen al voor die reden kies ik er maar gewoon voor om alles uit te zitten.Sahara schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:20:
Het is eigenlijk heel simpel.. als je verlies maken erg vindt dan moet je simpelweg nadat of voordat je een positie hebt genomen een afspraak met jezelf maken, op welke koers je ECHT verkoopt. Ik zeg echt verkoopt omdat je bijv. met van die Uniswap shitcoins je geen SL kan plaatsen, natuurlijk op de exchanges kan dat wel. Wel is het zo dat negen van de 10 keer op zulke dagen er vast wel weer een nieuwe day low komt. Dus als je nu op bijv. -20% staat.. is dat mss al een mooi moment om afscheid te nemen van je coin. Want er is een goede kans dat BTC verder gaat dippen. Ik dacht gisteren ook nog dat de bulls sterk waren, immers elke dip werd opgekocht, bij nader inzien waren ze toch niet zo sterk. Dus er kan vast nog wel nog een paar honderd dollar van BTC af, om over de alts maar niet te spreken.
Dat dus. Die move is al een drempeltje opzichTaro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:21:
[...]
Vannacht al gehit. Maar ik had gisteren dus toch mijn gevoel moeten volgen wat ik hier al uitsprak. Alles overmaken naar de exchange en verkopen: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13"
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ergens komt dit wel mooi uit, want het salaris is vandaag gestort, dus het is weer mijn maandelijkse instapmoment
You were saying? 16251.. omlaag dus?Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:17:
[Afbeelding]
Is het weer tijd voor....
"Dear diary, I lost everything again."
https://tenor.com/view/de...n-crash-lost-gif-10860675
"Dear diary, I lost everything again."
https://tenor.com/view/de...n-crash-lost-gif-10860675
Lekkere black friday alle crypto in de aanbieding.
Wickje in de maak.
@Taro Kan je wat meer uitleggen wat je zegt?
Dat is de enige manier om winstgevend te zijn op de lange termijnTaro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:23:
[...]
Klopt, maar zoals ik wel vaker zeg: Ik mis liever wat winst dan verlies te leiden.
Je hebt verschillende Moving Average lijnen, dat zijn die 3 gekleurde lijnen die je in mijn afbeeldingen ziet. Dat zijn lagging indicators, ze geven een gemiddelde prijs aan over de afgelopen X candles (groene/rode strepen ook wel kaars genoemdLiripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:32:
@Taro Kan je wat meer uitleggen wat je zegt?
Veel cryptocurrency respecteren bepaalde lijnen en bots handelen er ook op. Bitcoin is nu bijvoorbeeld op de 1D MA25 lijn aanbeland. Maar er ook iets onder geweest. Wat je vaak ziet is dat een cryptocurrency iets onder zo'n lijn duikt, maar er daarna weer boven komt. De candle body (het brede stuk van zo'n groene/rode lijn) blijft dan vaak rond de lijn zelf hangen, maar eronder zie je een dunne lijn (wick of lont van de kaars), die aangeeft dat de prijs dus tijdelijk lager is geweest dan de huidige koers. Veel mensen denken dat als zo'n candle onder de lijn komt dat de pleuris is uitgebroken en de koers nog verder zal dalen. Maar wat je vaak ziet is dat er vlak onder zo'n MA lijn flink wordt ingekocht en de koers dus weer opveert. Dat bedoel ik in dit geval met "een wick in de maak": Een dunne lijn onder de MA (de koers is dus tijdelijk onder de lijn geweest) en de candle body zit daarna weer op/boven de MA, oftewel met een beetje geluk veert de koers vanaf hier weer verder op:
:fill(white):strip_exif()/f/image/gucFbBuHdr1LL2b25Lr9SLBp.png?f=user_large)
Goede inkooppunten zijn dan ook vaak vlak onder zo'n MA lijn te vinden. Als je dus een goed instapmoment wil bepalen, dan zou ik hem altijd vlak onder zo'n MA lijn plaatsen. In een markt die super bullish is, wordt echter de MA lijn vaak niet eens aangetikt voordat de koers eerder al weer opveert. Zie dit bijv. laatst bij YFI:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9tdKuufadB2e17c9ofNabGY0.png?f=user_large)
Nu nog verkopen lijkt mij daarom ook niet slim, de kans op omhoog is nu zeker aanwezig (maar geen garantie uiteraard, trek vooral je eigen plan!). Mocht de koers definitief door deze lijn zakken, dan is de kans groot op 12-13k regionen (1D MA99, blauwe lijn). Laten we daar dus maar niet over beginnen. Zie ook deze afbeelding:
/f/image/J9j0l6MTQcUgtdWK0wIJfuJj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 26-11-2020 19:29 ]
Hi @Taro, dank voor je uitgebreide uitleg! Heb jij een achtergrond in de finance of is dit alleen maar opgedane kennis door crypto?
Ik heb een achtergrond in de media en techniek, de kennis rondom traden heb ik opgedaan door crypto en aandelen.Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:46:
Hi @Taro, dank voor je uitgebreide uitleg! Heb jij een achtergrond in de finance of is dit alleen maar opgedane kennis door crypto?
Straks kopen of wachten tot morgen?
ok ik ga het anders aanpakken...
Gisteren positief hier over het eventueel kunnen aankopen van een suzuki alto en stinkend rijk worden in de nacht.
Ik ga er nu van uit dat ik mijn superB moet verkopen en niet bescheten wakker word..
Zo... laat maar komen
Gisteren positief hier over het eventueel kunnen aankopen van een suzuki alto en stinkend rijk worden in de nacht.
Ik ga er nu van uit dat ik mijn superB moet verkopen en niet bescheten wakker word..
Zo... laat maar komen
Of een buy order klaar zettendjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:51:
Kan dit ook met coinbase(basic)?
Nee, wel op Coinbase Pro.
crap. dus dan moet ik mijn hele pf overzetten?
ja maar dat kan instant en gratis van coinbase naar coinbase pro-Colossalman- schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:57:
[...]
crap. dus dan moet ik mijn hele pf overzetten?
Hoeveel procent onder de huidige ga je dan zetten?
kan dit met al mijn coins in een keer?Bartske schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:58:
[...]
ja maar dat kan instant en gratis van coinbase naar coinbase pro
Per coin, niet alles ineens. Ga naar https://pro.coinbase.com, klik op Deposit en dan kan je munten uit je Coinbase pf selecteren.-Colossalman- schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:59:
[...]
kan dit met al mijn coins in een keer?
Het is munt geworden hier.djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:51:
Zero.
Morgen dus.
Ik verwacht straks in USA ewa zatte Thanksgiving vierders die hunne nest verkopen.
Niet te zuur he mensen! We zijn potdomme 443% gestegen met Bitcoin vanaf de bodem in maart. Dat is bizar! Even een kleine correctie hoort erbij.
Trouwens ik zag dat vandaag de Ledger Nano X is uitverkocht op coolblue zelfs zonder een black friday actie. Ik heb er nog eentje kunnen scoren voor de heb van Ledger.com zelfs. Dikke korting zit er op. 73 euro moest ik betalen tegen 119 anders.
Overigens voor de charters onder ons; ook tradingview heeft een Black friday actie. Heb mijn abo gecanceled en daarna met korting verlengd.
Trouwens ik zag dat vandaag de Ledger Nano X is uitverkocht op coolblue zelfs zonder een black friday actie. Ik heb er nog eentje kunnen scoren voor de heb van Ledger.com zelfs. Dikke korting zit er op. 73 euro moest ik betalen tegen 119 anders.
Overigens voor de charters onder ons; ook tradingview heeft een Black friday actie. Heb mijn abo gecanceled en daarna met korting verlengd.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik verwacht dat KPN morgen begint met uitrol van glasvezel, ziggo hun upload verhoogt naar 1/1 en sinterklaas mijn schoen gaat vullen...nadat hij mij gisteren mij genaaid heeft..djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:04:
[...]
Morgen dus.
Ik verwacht straks in USA ewa zatte Thanksgiving vierders die hunne nest verkopen.
who knows!
Even ter vergelijking. Bij de vorige top ging het zo:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KUNQYdvofzfwsF6UNDfr6XgV.jpg?f=user_large)
Nu raken we dus die MA op de daily en bouncen we er. Het plaatje laat de dagen daarna zien bij de vorige top. Dit even los van de weken daarna, maar puur even als vergelijking voor mogelijk de komende dagen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KUNQYdvofzfwsF6UNDfr6XgV.jpg?f=user_large)
Nu raken we dus die MA op de daily en bouncen we er. Het plaatje laat de dagen daarna zien bij de vorige top. Dit even los van de weken daarna, maar puur even als vergelijking voor mogelijk de komende dagen.
@PilatuS sorry als ik achterlijk overkom.
Maar zou je in Jip en Janneke je bericht willen toelichten?
Maar zou je in Jip en Janneke je bericht willen toelichten?
Dit topic is gesloten.