[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.863 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Kan ik mijn ETH ook ergens staken?
Waar doen jullie het bijvoorbeeld en is het veilig?
Leuke rente is altijd welkom :D

En is/kan dat staken ook flexibel i.p.v. ik het voor een x aantal weken/maanden moet houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Crypts schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:57:
[...]

Op dit moment niet nee maar dat geldt voor de meeste bestemmingen. Ik woon in het midden van het land en onder normale omstandigheden is het helemaal prima om vanaf bijv. Dusseldorf de wereld in te gaan.
Dusseldorf, Munster en Weeze zijn de vliegvelden waar de helft van Nederland gebruikt van maakt inderdaad.
Beter bereikbaar dan Schiphol en voordeliger.

Wordt uiteraad genegeerd door de politiek, omdat ze Lelystad willen uitbreiden. Niemand in het noorden, oosten of zuiden van het land die daar op zit te wachten.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Maracas10 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:01:
Kan ik mijn ETH ook ergens staken?
Waar doen jullie het bijvoorbeeld en is het veilig?
Leuke rente is altijd welkom :D

En is/kan dat staken ook flexibel i.p.v. ik het voor een x aantal weken/maanden moet houden
Veel mogelijkheden.
Je kan het op Nexo gooien tegen 6-8%.
Of anders direct op het netwerk staken via Stkr: https://stkr.io/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als die modderfokking altcoin troep nou ook eens ff een ATH maakt dan dump ik alles als ik quite sta

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 25-11-2020 00:07 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:55:
[...]

Ik heb last minute nog een 10k jade kaart gekocht. We zijn een maand verder, alle vinkjes op groen maar nog geen kaart gezien hier.m
Even flink klagen. Ik heb ook lang moeten wachten en zeuren maar hij lag vanmorgen in de bus.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

A87 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:07:
Als die modderfokking altcoin troep nou ook eens ff een ATH maakt dan dump ik alles als ik quite sta
Dan moet er onmeunig ontiegelijk veel geld in de markt gepompt worden en dat gaat voornamelijk via BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:05:
[...]

Veel mogelijkheden.
Stkr.. kan dat via mijn ledger? Ik wil mijn eth namelijk niet zomaar versturen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:09:
[...]
Even flink klagen. Ik heb ook lang moeten wachten en zeuren maar hij lag vanmorgen in de bus.
Daar worden ze dus bezorgd :/
Balen als je niet vaak met de bus gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 25-11-2020 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Wel vervelend, als je nu via Bitonic crypto koopt moet je dus bewijzen dat de wallet van jou is. Bijvoorbeeld via een screenshot van je wallet software 8)7
Opzich niet heel erg, ware het niet dat een medewerker van Bitonic jouw screenshot handmatig moet controleren. Je wacht dus een halve dag op je coins.

Bizarre maatregel ook. Ik kan het immers vanuit die wallet toch alsnog overal naar toe overmaken? 7(8)7 wat denken ze te bereiken?

Fun fact. Bij Litebit doen ze deze ontvangstadres-controle niet. Ookal is de 'deadline' van nieuwe crypto wetgeving geloof ik al in gegaan? -O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:05:
[...]

Veel mogelijkheden.
6-8 procent is zeer netjes. Binance is maar 0.8 apy zie ik. Ga ik me maar eens in verdiepen. Heb maar paar ethjes maar toch, thanks!

Als andere nog aanbevelingen hebben hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:11:
[...]

Stkr.. kan dat via mijn ledger? Ik wil mijn eth namelijk niet zomaar versturen.
Helaas. Je ETH moet wel in een ETH-contractje komen te staan om onderdeel te worden van het netwerk.
Maar qua risico is het te overzien. Je kan het proberen met een deel van je stack.

Ik sla persoonlijk alleen ANKR in en gebruik het nog niet, Verwacht wel dat het groot kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:15:
[...]

Helaas. Je ETH moet wel in een ETH-contractje komen te staan om onderdeel te worden van het netwerk.
Maar qua risico is het te overzien. Je kan het proberen met een deel van je stack.

Ik sla persoonlijk alleen ANKR in en gebruik het nog niet, Verwacht wel dat het groot kan gaan worden.
Moet me even inlezen nog.. Misschien met een aantal even testen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als ik nu zou instappen in BTC zou de prijs 60% droppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:16:
[...]

Moet me even inlezen nog.. Misschien met een aantal even testen.
Testen met redementen vooral op Nexo, Celsius e.d, niet op Stkr.
Op Stkr staat je ETH waarschijnlijk voor 1+ jaar vast. Je krijgt wel eETH om te traden, maar toch....

Ik laat mijn Link al een tijdje op Nexo 8% rente trekken in afwachting tot het staking netwerk.
Verwacht wel wat van het Nexo platform, dus krijg zodoende dagelijks een groter aandeel in het platform.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 25-11-2020 00:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:38:
[...]

Niet zonder dat je buren je uitlachen, omdat je zo'n belachelijke kermisbak hebt. Vergeet niet je petje te dragen.

Doe mij maar gewoon een klassieker. Als ik snel wil gaan, pak ik de Tesla :P
Hoor ik daar petje? oOo

Kost dat, zo'n ragbak?

Lekker rondjes burnen op het speelplijntje in de wijk. Met 1 hand op het stuur laag in je stoel lauwe halve liters Schultenbräu atten terwijl de kinderen allemaal in de wolken rubberrook aan de kant staan te wachten met hun zakjes stoepkrijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
A87 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:16:
En als je niet instapt stijgt ie 60% }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:19:
[...]

Testen met redementen vooral op Nexo, Celsius e.d, niet op Stkr.
Op Stkr staat je ETH waarschijnlijk voor 1+ jaar vast. Je krijgt wel eETH om te traden, maar toch....
Ahaa.. nee ik ga ze niet vastzetten. Grote kans dat ik er dit of volgend jaar een aantal in btc steek.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Ok ben mijn toe's in shit aan t dippen. Net een zak KMD gekocht op 0,001 ETH en nu een Limit sell op 0,002 gezet. Hopelijk hit die vannacht of morgen en dan is m'n vakantie half betaald.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

croc schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:21:
[...]

En als je niet instapt stijgt ie 60% }:O
daarom mee gekapt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:21:
[...]

Hoor ik daar petje? oOo

Kost dat, zo'n ragbak?

Lekker rondjes burnen op het speelplijntje in de wijk. Met 1 hand op het stuur laag in je stoel lauwe halve liters Schultenbräu atten terwijl de kinderen allemaal in de wolken rubberrook aan de kant staan te wachten met hun zakjes stoepkrijt.
Om daarna op de bank te ploffen met moeder de vrouw en uit te moeten leggen waarom Desiree van hiernaast net heeft aangebeld om te klagen dat haar zoontje bijna is aangereden door een debiel met een petje.
Jjij slaapt wederom op de bank en moet daarbij morgen ook weer tanken, omdat je gepimpte-polootje i.c.m. jouw rijstijl meer zuipt dan Thierry Baudet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:21:
[...]

Ahaa.. nee ik ga ze niet vastzetten. Grote kans dat ik er dit of volgend jaar een aantal in btc steek.
Dat is vaak wel het principe van staking :)
Als je ETH als trade hebt, kun je beter andere trades hebben. Veel mensen kopen nu ETH in om 10-15% rewards te pakken te komende tijd in de voorloper van mainnet ETH 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
A87 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:16:
Doe maar, dan koop ik snel bij oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:27:
[...]

Om daarna op de bank te ploffen met moeder de vrouw en uit te moeten leggen waarom Desiree van hiernaast net heeft aangebeld om te klagen dat haar zoontje bijna is aangereden door een debiel met een petje.
Jjij slaapt wederom op de bank en moet daarbij morgen ook weer tanken, omdat je gepimpte-polootje i.c.m. jouw rijstijl meer zuipt dan Thierry Baudet.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4PrFWcX.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:50
Ik heb uit een betrouwbaar bron vernomen dat Tesla rijders ook met 1 hand aan het stuur rijden.

Ik kan morgen in de stapels Donald Duck hier opzoeken in welke nummer het staat, zodat gelezen kan worden waarom ze dat doen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:27:
[...]

Waarbij je op weg naar het tankstation ook nog 2x wordt verzocht de politie te volgen waarna ze je hele RS6 op de kop zetten op zoek naar drugs en andere verdovende middelen.

Zo jammer dat leuke waggies zo populair zijn in het illegale circuit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Gondor schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:34:
Ik heb uit een betrouwbaar bron vernomen dat Tesla rijders ook met 1 hand aan het stuur rijden.
Tesla rijders met autopilot hebben toch 0 handen aan het stuur? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:50
Richh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:37:
[...]

Ja, hahaha, je hebt gelijk, dan kunnen ze zichzelf schouder klopje geven op beide schouders tegelijk _O-

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:37:
[...]

Heb AP, maar gebruik het amper. In de stad uiteraard bagger met al die fietsers, op die poepstukjes A-wegen niet zinvol. Enkel op de snelweg beetje bruikbaar, maar dan ook alleen als je wilt appen in de auto. Anders gewoon lekker zelf sturen.

Leuke gimmick, maar niet bestellen als je een Tesla koopt. Wellicht over 5 jaar, in je volgende Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn complete PF lijkt wel 1 grote stablecoin trouwens...

Dik volatiele moves vandaag en ineens flatlined het allemaal wat?

Ben wel blij dat ik mijn alts niet in paniek heb verkocht bij het breken van de 19k, ze herstellen toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Richh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:13:
Wel vervelend, als je nu via Bitonic crypto koopt moet je dus bewijzen dat de wallet van jou is. Bijvoorbeeld via een screenshot van je wallet software 8)7
Opzich niet heel erg, ware het niet dat een medewerker van Bitonic jouw screenshot handmatig moet controleren. Je wacht dus een halve dag op je coins.

Bizarre maatregel ook. Ik kan het immers vanuit die wallet toch alsnog overal naar toe overmaken? 7(8)7 wat denken ze te bereiken?

Fun fact. Bij Litebit doen ze deze ontvangstadres-controle niet. Ookal is de 'deadline' van nieuwe crypto wetgeving geloof ik al in gegaan? -O-
Lol echt kansloos dit. Ik dacht dat het alleen gold voor opnames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 01:19:
Mijn complete PF lijkt wel 1 grote stablecoin trouwens...

Dik volatiele moves vandaag en ineens flatlined het allemaal wat?

Ben wel blij dat ik mijn alts niet in paniek heb verkocht bij het breken van de 19k, ze herstellen toch leuk :)
Hier ook, had gehoopt op wat actie maar het zijn strakke verticale lijntjes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Heisenbug schreef op woensdag 25 november 2020 @ 01:20:
[...]

Lol echt kansloos dit. Ik dacht dat het alleen gold voor opnames.
Yep, heel triest weer. Jammer dat Nederlandse crypto bedrijven zoals Bitonic zo eigenlijk de nek om wordt gedraaid. Genoeg plekken waar je zelfs met iDeal zonder gezeik crypto kan kopen tegen betere fees inmiddels.

Ik vind het belangrijk dat er een dergelijke club bestaat in Nederland en koop dan ook graag via hun. Iemand moet immers tegen DNB zeggen dat de huidige wetgeving kut is. Daar betaal ik dan toch graag maar eens de hogere fee voor. Al vrees ik dat het allemaal weinig uit maakt :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Laatst online: 20-09 20:03
Richh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 01:36:
[...]

Yep, heel triest weer. Jammer dat Nederlandse crypto bedrijven zoals Bitonic zo eigenlijk de nek om wordt gedraaid. Genoeg plekken waar je zelfs met iDeal zonder gezeik crypto kan kopen tegen betere fees inmiddels.

Ik vind het belangrijk dat er een dergelijke club bestaat in Nederland en koop dan ook graag via hun. Iemand moet immers tegen DNB zeggen dat de huidige wetgeving kut is. Daar betaal ik dan toch graag maar eens de hogere fee voor. Al vrees ik dat het allemaal weinig uit maakt :(
Ik heb er nog even wat meer over gelezen en blijkbaar gaat Bitonic een rechtszaak tegen de DNB aanspannen: https://www.btctimes.com/...e-looks-for-legal-verdict

In dat artikel wordt er ook gesuggereerd dat dit waarschijnlijk nog maar het begin is van striktere regulering die alle exchanges zal gaan treffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://www.fscomeau.com/fscomeau-com/wp-content/uploads/2015/08/apple-everest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
SJAAKSJAAK schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:24:
Ok ben mijn toe's in shit aan t dippen. Net een zak KMD gekocht op 0,001 ETH en nu een Limit sell op 0,002 gezet. Hopelijk hit die vannacht of morgen en dan is m'n vakantie half betaald.
En? gehit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Geen goed begin van de dag btw .. en net als ik in ETH zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
croc schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:44:
[...]

ABT is nog smaakvol, maar zo'n auto's zijn standaard al op het randje vind ik. Maar beetje OT, we zullen nog maar wat met de Model 3 blijven karren ;-)
Ik ken iemand die een recente S6 ABT heeft, daar zie je weinig aan ;)
Ben zijn naam even kwijt, volgens mij is dit hem :P
Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 124"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 21:08

Bever!

3

Maracas10 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 06:32:
Geen goed begin van de dag btw .. en net als ik in ETH zit
Bullish dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Ik heb mijn coinbase account afgestoft en heb wat gehandeld op pro daar. Ik merk vertragingen en dat orders en veranderingen in mijn portfolio heel laat door komen. Vandaar mijn vraag of coinbase pro bij jullie ook hapert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh....
Gaan we vandaag weer gewoon verder met feest moonen?
Ik ben er klaar voor.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ontzettende n00b hier die laatste tijd meeleest. Na een aantal jaren geleden ooit BTC gehad te hebben, overwoog ik afgelopen april/mei weer in te stappen. Door omstandigheden echter aan mijn bankroll moeten werken en geen ruimte gehad om te investeren. Nu is die tijd wel daar, maar heeft net deze bizarre rally plaatsgevonden. Is dit dan ook geen goede tijd om te beginnen aan een buy & hold strategie of maakt dat niet uit net als in de wereld van ETFs?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

19K @Verwijderd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:25:
Ontzettende n00b hier die laatste tijd meeleest. Na een aantal jaren geleden ooit BTC gehad te hebben, overwoog ik afgelopen april/mei weer in te stappen. Door omstandigheden echter aan mijn bankroll moeten werken en geen ruimte gehad om te investeren. Nu is die tijd wel daar, maar heeft net deze bizarre rally plaatsgevonden. Is dit dan ook geen goede tijd om te beginnen aan een buy & hold strategie of maakt dat niet uit net als in de wereld van ETFs?
Als je in LT crypto gelooft, dan ben je nooit te laat met instappen.

als ''day'' trader is het misschien wat laat maar daar maakt de koers niet zoveel uit, want die stappen in en uit op verschillende koersen.

Persoonlijk zou ik nu geen LT crypto kopen omdat ik er niet in geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:59
Niet in geloof? Zit je nu dan volledig in de cash @Slux ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Liripriscon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:32:
Niet in geloof? Zit je nu dan volledig in de cash @Slux ?
Ja op een potje XYFI na zit ik sinds gister nog 100% in cash, misschien dat ik vandaag weer instap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ik geloof niet in LT crypto holden als in meerdere jaren LT.

Hier op tweakers is LT max een week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Dat Bitmexxen en zo kun je beter laten.
Maar wat was er mis geweest met in en uitstappen op bepaalde levels.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:13:
Mogguh....
Gaan we vandaag weer gewoon verder met feest moonen?
Ik ben er klaar voor.
Denk eerder dat we in stapjes terugzakken richting vrijdag, dan is het uitverkoop.

Zelf schat ik btc rond de 14500 dollar rond 16 december. :/

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Mr_Ripple schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:38:
[...]

Denk eerder dat we in stapjes terugzakken richting vrijdag, dan is het uitverkoop.

Had eerlijk gezegd vannacht al een kleine correctie verwacht maar het is akelig stabiel gebleven. Het meest gaat ook nu weer richting groen 8)7

Vraag/discussie onderwerp voor deze mooie woensdagochtend: iemand verwachtingen van tBTC?

[ Voor 10% gewijzigd door jvp op 25-11-2020 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

De weekly is nog altijd groen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ah, ICX is wel opgestegen zie ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:59
@Slux check zo zit ik er ook in. Ik wil nog niet uitstappen heb het gevoel dat er een grote jump aan komt vandaag of morgen. Zowel in XRP als BITCOIN.

Thanksgiving diner wil ik echter niet op mijn telefoon hoeven kijken, dus net daarvoor bij dezelfde horizontale lijnen gooi ik ze eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Liripriscon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:54:
Thanksgiving diner wil ik echter niet op mijn telefoon hoeven kijken, dus net daarvoor bij dezelfde horizontale lijnen gooi ik ze eruit!
Oh, dat heb ik af en toe met slapen. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Richh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:13:

Ik gebruik Bitonic niet maar als ik het goed begrijp moet je dus een screenshot maken van de externe wallet waar je het naar toe gestuurd wil hebben? Dat gaat helemaal nergens meer over en je hebt gelijk wat betreft het versturen vanuit die externe wallet, dan zijn de coins alsnog 'zoek'. Lekker fraudegevoelig ook met een screenshot maar goed, zoals ze dat met rekeningen doen (paar cent sturen) zou dat met sommige crypto wel erg duur uitpakken.

Nou ja, geen idee waar ze naar toe willen maar snappen doen ze het niet zo goed en die draconische maatregelen gaan helemaal nergens meer over en tasten ook nog eens je privacy aan. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:57:
[...]

Nou ja, geen idee waar ze naar toe willen maar snappen doen ze het niet zo goed en die draconische maatregelen gaan helemaal nergens meer over en tasten ook nog eens je privacy aan. :/
Dacht ik eerst ook, heb ik hier gemeld maar het is toch niet zo erg als gedacht.

Ja, je moet een screenshot van je wallet maken. Ik heb dat gedaan en mijn totaal BTC plus alle andere adressen waar ze niks mee te maken hebben, heb ik geblurred. Dit werd geaccepteerd en hiermee is dit adres dus geverifieerd. De volgende keer zou ik dus zonder screenshot weer BTC kunnen storten naar deze zelfde rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
Afgelopen week trouwens ook een account op Binance aangemaakt en eens wat mee gespeeld. Heb voor een klein bedrag BTC gekocht om eens te kijken hoe alles werkt.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om deze BTC (in Fiat en Spot) weer om te zetten naar Fiat (EUR). Er is een 'Withdraw' optie maar daarmee kan ik alleen verplaatsen naar een ander BTC adres. Bovendien geeft ie daar ook de hele tijd aan dat ik geen addressen gewhitelist heb, terwijl ik dat wel heb gedaan.

Overigens loopt mijn adres verificatie nog, staat al dagen op 'pending'.

Iemand?

[ Voor 7% gewijzigd door xantos op 25-11-2020 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Ik denk dat de helpdesk van Binance wel een idee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 16:08
Hallo mede tweakers. Ongelofelijke crypto noob hier. Al een jaar bezig met mezelf informeren rondom cryptocurrency's (bij vlagen) en afgelopen week eindelijk eens een account aangemaakt om te kopen (Coinbase) en een account om ze te bewaren (wallet> Exodus). Deze stappen eens geprobeerd (de dollar centered "DAI"). Deze nu succesvol gekocht en overgezet naar de wallet. Zijn dit volgens jullie de beste manieren om te beginnen of kan in nog wel wat tips gebruiken?

So far so good zou je zeggen. Ik ben op lange termijn geïnteresseerd in day-trading en in principe gaandeweg wat investeren in crypto. Geldt hiervoor nog steeds het alom bekende "buy low, sell high" principe en/of de ultieme kennis van iedere cryptocoin? Dank voor alle hulp in de juiste richting! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
xantos schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:20:
Afgelopen week trouwens ook een account op Binance aangemaakt en eens wat mee gespeeld. Heb voor een klein bedrag BTC gekocht om eens te kijken hoe alles werkt.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om deze BTC (in Fiat en Spot) weer om te zetten naar Fiat (EUR). Er is een 'Withdraw' optie maar daarmee kan ik alleen verplaatsen naar een ander BTC adres. Bovendien geeft ie daar ook de hele tijd aan dat ik geen addressen gewhitelist heb, terwijl ik dat wel heb gedaan.

Iemand?
Je zal je btc eerst moeten traden voor euro.. dus trading pair btc/eur opzoeken en je btc verkopen voor euro.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Iemand?
Er is toch een BTC/EUR pair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:57:
[...]

Ik gebruik Bitonic niet maar als ik het goed begrijp moet je dus een screenshot maken van de externe wallet waar je het naar toe gestuurd wil hebben? Dat gaat helemaal nergens meer over en je hebt gelijk wat betreft het versturen vanuit die externe wallet, dan zijn de coins alsnog 'zoek'. Lekker fraudegevoelig ook met een screenshot maar goed, zoals ze dat met rekeningen doen (paar cent sturen) zou dat met sommige crypto wel erg duur uitpakken.

Zullen ze wellicht doen omdat mensen bij Bitonic coins kopen en daarbij direct het adres van de exchange invullen. Zeker met deze hoge koers zie ik weer veel nieuwe mensen instappen die niet begrijpen dat ze dan absoluut geen controle meer hebben over hun crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Toch ben ik hier wel benieuwd naar of BTC het gat nog gaat vullen..

On Oct. 9, a gap formed between $11,098 and $11,360, which can draw prices to trade back into this fair value price range.

[ Voor 9% gewijzigd door LosGieros op 25-11-2020 09:36 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
xantos schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:03:
[...]

Dacht ik eerst ook, heb ik hier gemeld maar het is toch niet zo erg als gedacht.

Ja, je moet een screenshot van je wallet maken. Ik heb dat gedaan en mijn totaal BTC plus alle andere adressen waar ze niks mee te maken hebben, heb ik geblurred. Dit werd geaccepteerd en hiermee is dit adres dus geverifieerd. De volgende keer zou ik dus zonder screenshot weer BTC kunnen storten naar deze zelfde rekening.
Nou ja? Ze willen het adres hebben zodat ze je eventueel kunnen volgen, althans dat is de enige reden die ik kan bedenken. Ik vind dat wel 'erg' en redelijk ver gaan als ik eerlijk ben. :/
Anders gezegd, als je geld van je ene rekening naar de andere overmaakt hoeft dit ook niet en dat is niet gek veel anders alleen heet het nu crypto. Daarnaast komen alle transacties op de blockchain dus letterlijk iedereen kan precies zien wat er van waar naar waar gaat want het is wachten op het moment dat verschillende partijen data gaan combineren onder het mom van 'veiligheid'. :X

Zorgelijk op zijn zachtst gezegd en het laat maar weer zien waar ons land verschrikkelijk klein in kan zijn...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mr_Ripple schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:38:
[...]

Das wel erg laag... maar wat ik gisteren hoorde nog helemaal geen reden tot paniek.
11K is de laagste waarde voor bTC om het nog een bullrun te noemen (als het daarna bounced dus).
14.5K / 15K is echter een meer realistische koers voor de bounce naar 20K+ .. als we uberhaupt nog zo ver zakken..
Als het eenmaal de 20K gepasseerd is en ook even blijft, dan knallen we geheid door naar de 30K binnen no time...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:36:
[...]

Nou ja? Ze willen het adres hebben zodat ze je eventueel kunnen volgen, althans dat is de enige reden die ik kan bedenken. Ik vind dat wel 'erg' en redelijk ver gaan als ik eerlijk ben. :/

...

Zorgelijk op zijn zachtst gezegd en het laat maar weer zien waar ons land verschrikkelijk klein in kan zijn...
Maar dat zelfde adres vul je natuurlijk ook al in in bitonic omdat de coins ergens naar toe moeten worden gestuurd. Daar hebben ze geen screenshot voor nodig. ;)

Verder ben ik uiteraard me je eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
lasharor schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:33:
[...]

Zullen ze wellicht doen omdat mensen bij Bitonic coins kopen en daarbij direct het adres van de exchange invullen. Zeker met deze hoge koers zie ik weer veel nieuwe mensen instappen die niet begrijpen dat ze dan absoluut geen controle meer hebben over hun crypto.
Als je het artikel leest dan legt de DNB dit op onder het mom van AML, het heeft niks te maken met het beschermen van de consument. Overigens ook een goed punt, waarom zou het niet mogelijk moeten zijn om direct naar exchange te versturen? Scheelt toch weer een keer fees en tijd. ;)

Ook gek dat Bitonic dit als enige partij doet danwel moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:37:
[...]

Das wel erg laag... maar wat ik gisteren hoorde nog helemaal geen reden tot paniek.
11K is de laagste waarde voor bTC om het nog een bullrun te noemen (als het daarna bounced dus).
14.5K / 15K is echter een meer realistische koers voor de bounce naar 20K+ .. als we uberhaupt nog zo ver zakken..
Als het eenmaal de 20K gepasseerd is en ook even blijft, dan knallen we geheid door naar de 30K binnen no time...
En wel typisch iets voor btc, lekker hopium strooien en dan toch nog even net voor de ath incasseren om vervolgens...
En dan zou het ook zeker kunnen dat volgend jaar de 50000 wordt aangetikt.
Mgoed, het is maar wat ik denk ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
xantos schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:40:
[...]

Maar dat zelfde adres vul je natuurlijk ook al in in bitonic omdat de coins ergens naar toe moeten worden gestuurd. Daar hebben ze geen screenshot voor nodig. ;)

Verder ben ik uiteraard me je eens..
Klopt maar met een screenshot weten ze zeker dat jij jij bent en niet bij Bitonic aankoopt om het vervolgens naar iemand anders zijn adres te sturen. Althans dat is denk ik de gedachtengang geweest hier achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:41:
[...]

Als je het artikel leest dan legt de DNB dit op onder het mom van AML, het heeft niks te maken met het beschermen van de consument. Overigens ook een goed punt, waarom zou het niet mogelijk moeten zijn om direct naar exchange te versturen? Scheelt toch weer een keer fees en tijd. ;)

Ook gek dat Bitonic dit als enige partij doet danwel moet doen.
Ze doen dit om Fraude tegen te gaan.
Wat uiteraard NIET gaat werken d.m.v. een screenshot van een wallet...
Dit levert alleen maar ergernis op voor (beginnende) traders.
Maar dat is uiteraard ook de onderliggende reden van de DNB .... Crypto zo moeilijk maken voor de consument.

Dit is trouwens voor ALLE exchanges een verplichting sinds enkele dagen (21ste geloof ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:37:
[...]

Wat ik net zei, er zit nog een CME gap in deze range $11,098 - $11,360
(volgens mij is er ook nog 1 rond 3500 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 25-11-2020 09:52 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:43:
[...]

Klopt maar met een screenshot weten ze zeker dat jij jij bent en niet bij Bitonic aankoopt om het vervolgens naar iemand anders zijn adres te sturen. Althans dat is denk ik de gedachtengang geweest hier achter. ;)
Om even wat te schetsen....
Als jij met criminele gedachtes zit en bijv. BTC moet overmaken naar een terrorist of drugshandelaar ofzo... dan vraag je gewoon hun om een een screenshot van hun Wallet en stuur je het rechtstreeks daarheen :D
Nobody the wiser :P

Het hele screenshot gebeuren is zo 1995 ....
Het is alleen maar een extra drempel voor (beginnende) traders die hier misschien van afschrikken.
Voor criminelen, dit hier dagelijks hun brood mee verdienen, en waar dit een belemmering voor zou moeten zijn, is dit een lachertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 16:19
FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:44:
[...]

Maar dat is uiteraard ook de onderliggende reden van de DNB .... Crypto zo moeilijk maken voor de consument.

Dit is trouwens voor ALLE exchanges een verplichting sinds enkele dagen (21ste geloof ik).
Alle Exchanges gevestigd/bedrijf in NL neem ik aan. Dus niet Binance en andere buitenlandse voor NL burgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

EnderQ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:50:
[...]

Alle Exchanges gevestigd/bedrijf in NL neem ik aan. Dus niet Binance en andere buitenlandse voor NL burgers.
Alle Exchanges (ook buitenlandse) die NL bedienen als klant/leverancier.

Volgens mij is het zo dat als ze iDeal ondersteunen, dat alleen voor NL is, dan moeten ze hier aan voldoen.
Uiteraard is het moeilijker te handhaven richting buitenlandse exhanges enzo, maar als de overheid dit echt hard gaat maken kan het dus zo zijn dat de Binances van deze wereld geen iDeal (meer) gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:44:
[...]

Ik kan er bij de DNB niet gek veel over vinden maar ben toch wel benieuwd wie die gegevens gaat beheren? Uiterraard gaat het niet werken, die oude suffe naar shag stinkende grijze snor die dit heeft bedacht denkt zoals gewoonlijk te klein, de wereld is groter dan Nederland en verrassing! Er zijn ook exchanges buiten Nederland gevestigd, er bestaan mixers, je kunt omzetten naar andere crypto, oneindig opdelen etc. etc. de mogelijkheden zijn talrijk.

Even voor mijn duidelijkheid, je kunt dus bijv. bij een Nederlandse exchange wel gewoon crypto aankopen maar zodra het naar een eigen wallet gaat moet je een screenshot aanleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:48:
[...]

Om even wat te schetsen....
Als jij met criminele gedachtes zit en bijv. BTC moet overmaken naar een terrorist of drugshandelaar ofzo... dan vraag je gewoon hun om een een screenshot van hun Wallet en stuur je het rechtstreeks daarheen :D
Nobody the wiser :P
Zat ik ook aan te denken echter ben je vanaf dan wel gelinkt aan dat adres dus als ze gekke dingen ermee gaan doen ben je de sjaak voor iets waar je niks mee te maken hebt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:57:
[...]

Zat ik ook aan te denken echter ben je vanaf dan wel gelinkt aan dat adres dus als ze gekke dingen ermee gaan doen ben je de sjaak voor iets waar je niks mee te maken hebt. :/
paar keer door een mixer gooien en niemand kan het traceren.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:53:
[...]

Alle Exchanges (ook buitenlandse) die NL bedienen als klant/leverancier.

Volgens mij is het zo dat als ze iDeal ondersteunen, dat alleen voor NL is, dan moeten ze hier aan voldoen.
Uiteraard is het moeilijker te handhaven richting buitenlandse exhanges enzo, maar als de overheid dit echt hard gaat maken kan het dus zo zijn dat de Binances van deze wereld geen iDeal (meer) gaan ondersteunen.
Gelukkig hebben we SEPA nog en CC's. Ik snap echt niet wat ze hiermee willen bereiken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:55:
[...]

Ik kan er bij de DNB niet gek veel over vinden maar ben toch wel benieuwd wie die gegevens gaat beheren? Uiterraard gaat het niet werken, die oude suffe naar shag stinkende grijze snor die dit heeft bedacht denkt zoals gewoonlijk te klein, de wereld is groter dan Nederland en verrassing! Er zijn ook exchanges buiten Nederland gevestigd, er bestaan mixers, je kunt omzetten naar andere crypto, oneindig opdelen etc. etc. de mogelijkheden zijn talrijk.

Even voor mijn duidelijkheid, je kunt dus bijv. bij een Nederlandse exchange wel gewoon crypto aankopen maar zodra het naar een eigen wallet gaat moet je een screenshot aanleveren?
klopt
sommige zoals bitonic/bitcoinmeester voldoen er al aan
https://nieuws.bitcoinmee...het-versturen-van-crypto/

Dit geldt alleen voor NL exchanges zoals DNB dit opgesteld heeft. En maakt NL minder aantrekkelijk om als crypto land te ontwikkelen. Overheden worstelen ermee en dat is precies de bedoeling van BTC (crypto) is apolitiek en door niemand te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

LosGieros schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:46:
[...]

Wat ik net zei, er zit nog een CME gap in deze range $11,098 - $11,360
(volgens mij is er ook nog 1 rond 3500 8)7 )
Klopt, en die gap's spelen een rol als het daar in de buurt komt.
Dan staat de index weer op extreme fear >>>kopen :Y)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 10:29
Mr_Ripple schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:59:
[...]

Klopt, en die gap's spelen een rol als het daar in de buurt komt.
Dan staat de index weer op extreme fear >>>kopen :Y)
Die gaps boeien geen drol. Ik weet niet wie daar ooit mee gekomen is...Zit er ook nog 1 ergens tussen 9 en 10. Gaat echt niet gevuld worden aankomend jaar. Dat er toevallig een hoop gevuld zijn in 2 jaar bear market is toeval.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 22:05
ZRX gaat ook wel prima de laatste tijd. Heb deze vooral in de portfolio en heb niks te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:55:
[...]

Ik kan er bij de DNB niet gek veel over vinden maar ben toch wel benieuwd wie die gegevens gaat beheren?
Bij de DNB niemand. De Exchanges moeten het zelf controleren. Dus ook die worden op extra kosten gejaagd hierdoor om weer iemand in te huren die elke dag honderden/duizenden screenshots moet nakijken.
klopt.
Als een crimineel slim is, en dat zijn ze meestal wel als ze op dit niveau handelen, dan maken ze een dummy wallet aan waar ze dan dit soort stortingen op binnen krijgen en als ze dan zelf weer willen handelen sluizen ze het gewoon weer een keer of x door zodat de overheid geen idee meer heeft waar wat is ;)

Nee... dat screenshot gedoe slaat kant nog plank nog wal nog dode paarden als het gaat om fraude/misbruik tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Het aanleveren van screenshots is niet perse verplicht.
De DNB laat het aan de NL exchanges zelf over hoe ze deze controle op bitcoinadressen implementeren..

https://www.toezicht.dnb.nl/2/50-238362.jsp

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

lighting_ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:59:
[...]

Dit geldt alleen voor NL exchanges zoals DNB dit opgesteld heeft. En maakt NL minder aantrekkelijk om als crypto land te ontwikkelen. Overheden worstelen ermee en dat is precies de bedoeling van BTC (crypto) is apolitiek en door niemand te controleren.
Volgens mij voor alle exhanges die de Nederlandse martk targetten.... dus ook buitenlandse exchanges die iDeal ondersteunen, dat alleen voor NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
FijneKerst schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:09:
[...]

Volgens mij voor alle exhanges die de Nederlandse martk targetten.... dus ook buitenlandse exchanges die iDeal ondersteunen, dat alleen voor NL is.
iDeal is gewoon een overboeking, Ik zie niet in hoe dit opeens binnen de sanctiewet valt.
Binance zit buiten NL. Zitten ze bijv in DE dan gelden de wetten van DE. Bitcoinmeester had in een podcast erover dat als ze met DNB niet uit waren gekomen ze als plan B naar buitenland zouden gaan.
iVibes schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:08:
Het aanleveren van screenshots is niet perse verplicht.
De DNB laat het aan de NL exchanges zelf over hoe ze deze controle op bitcoinadressen implementeren..

https://www.toezicht.dnb.nl/2/50-238362.jsp
Het voorbeeld is echt te gek voor woorden

"door schermdelen of videobellen op het moment van inloggen,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
En door alle KYC gedoe is https://primexbt.com interessant...

Vanmiddag maar eens een Binance accountje maken. Van alle voorwaarden en statements die ik gelezen heb is Binance voldoende. Ze gebruiken een derde partij voor verificatie wat een mesh object maakt van de foto van de ID kaart of ander ding en je moet je porum laten zien en wordt met elkaar vergeleken. Beter dan dat vage gedoe dat je een selfie moet maken en een medewerker het gaat controleren :')
Binance is door een Chinees gemaakt, maar data wordt in allerlei landen opgeslagen (ook Taiwan wat China is). Derde partij wat de validatie doet is Jumio, een Amerikaans bedrijf en naar eigen zeggen werelds grootste in id-verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hebben jullie momenteel nog coins waar je vandaag of morgen wat op wil gaan inzetten met een bepaalde verwachting?

Zien jullie ether nog veel doen of ripple bijvoorbeeld? Of mikken jullie op andere coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 20:03
PrimeXBT respects the user’s privacy, hence there is no personal information required for you to begin trading. Start trading in minutes!
Ergens klinkt dit heel interessant. Maar ergens is dit ook een recept voor een puinhoop. Want hoe krijg je je funds terug als het zooitje gehackt wordt? Ze weten niet eens wie je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
lighting_ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:15:
[...]

iDeal is gewoon een overboeking, Ik zie niet in hoe dit opeens binnen de sanctiewet valt.
Binance zit buiten NL. Zitten ze bijv in DE dan gelden de wetten van DE. Bitcoinmeester had in een podcast erover dat als ze met DNB niet uit waren gekomen ze als plan B naar buitenland zouden gaan.

[...]

Het voorbeeld is echt te gek voor woorden

"door schermdelen of videobellen op het moment van inloggen,"
Deze ook wel:

"het zelf verstrekken van een cryptoadres aan de cliënt (al dan niet custodian)"

Hoe zien ze dat voor zich? Dan moet de exchange dus jouw wallet gaan beheren? Hey Bitonic, kan je even wat BTC naar Henkie overmaken?

En deze is ook om te huilen...

"door het signen van een transactie of op verzoek een kleine hoeveelheid crypto’s (terug) te sturen naar de aanbieder."

Mooi man, (Paar) tientjes in fees betalen (in het geval van BTC) voor een totaal onzinnige transactie om je wallet gewhitelist te krijgen. |:(
Ik snap dat het lastige materie is maar dit is echt totaal onzinnig en verzonnen door mensen die totaal geen ervaring met crypto hebben. Dan is die screenshot nog het minst slechte idee. :+

Ik denk dat ze hiermee de Nederlandse aanbieders redelijk de nek mee gaan omdraaien want dit zal vast het laatste niet zijn wat ze uit die hoge hoed toveren. Als exchanges al (Europese) aspiraties hadden om dingen wat groter aan te gaan pakken dan kunnen ze dat iig shaken. Echt niemand buiten Nederland gaat een screenshot aanleveren omdat dat kleine drammende landje dat wil. :P
Het lijkt me zelfs een mooie mogelijkheid voor exchanges gevestigd buiten Nederland maar binnen de EU om hierop in te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Wat is jullie mening over $BOND?
Sale begon ongeveer een week geleden en wordt vandaag gelisted op Uniswap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
KaiseRRuby schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:30:
Hebben jullie momenteel nog coins waar je vandaag of morgen wat op wil gaan inzetten met een bepaalde verwachting?

Zien jullie ether nog veel doen of ripple bijvoorbeeld? Of mikken jullie op andere coins?
Bij TRX verwacht ik nog een pump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 09:39
Ben zelf enthousiast over YFDFI.finance
Al weken een stijgende beweging te pakken. Ondertussen aan het staken met 7.2% pw. Kan al snel uit, zeker gezien de huidige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 08:38

Snippertje

Light up your life

Iemand?
Hier ook al dagen. Heb al jaren een account, maar dit recent gedaan. Zal wel druk zijn. Probeerde de klantenservice en stond op plek 255 in de wacht..

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
KaiseRRuby schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:30:

korte termijn zou ik op BTC blijven inzetten. als die gaat vliegen gaan de alts bloeden. midden termijn, verdiep je eens in AVA. als covid gaat liggen, wil iedereen en zn moeder weer gaan reizen. lage supply, werkend product. 24% APY, vestigen record maand na record maand mbt omzet en boekingen. houden nog 3 dagen een crowdfund voor een stukje equity,en hebben al meer dan 1.5m USD opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

uNoTopia schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:34:
[...]

Bij TRX verwacht ik nog een pump
Die heb ik gister van de hand gedaan en omgezet naar BTC. TRX blijft in mijn ogen wat handen tussen de 0.029 / 0.03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 16:19

Iemand?
Je moet bij fiat lijst eur kiezen en een bepaald bijv via btc/eur paar je Crypto naar EUR omzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Iemand?
Snippertje schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:36:
[...]

Hier ook al dagen. Heb al jaren een account, maar dit recent gedaan. Zal wel druk zijn. Probeerde de klantenservice en stond op plek 255 in de wacht..
Zoals al eerder aangegeven, je kan geen BTC omzetten naar Euro met de Withdraw functie. Je zal eerst via het tradingpair BTC/EUR naar Euro moeten gaan en dan kan je de euries opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 08:38

Snippertje

Light up your life

iVibes schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:52:

Iemand?

[...]

Zoals al eerder aangegeven, je kan geen BTC omzetten naar Euro met de Withdraw functie. Je zal eerst via het tradingpair BTC/EUR naar Euro moeten gaan en dan kan je de euries opnemen...
Dat snap ik. Ik heb ook euro's. Maar om een withdraw te doen moet je eerst je adres laten verifiëren, dat staat op pending en daar zit geen schot in. Resultaat: ik kan die euro's niet opnemen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 21:25
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:16:
[...]

Je gokt op 1 paard.
Wat als je in 2017 gewoon "saai" in Bitcoin was blijven zitten? Dan had je 5-10x zoveel ICX kunnen kopen?
Alts zijn lucratief, maar alleen als je ze trade. De markt gaat zo snel, dat er elk jaar een betere versie van jouw alt-coin uitkomt.

Ik zeg dit, terwijl ikzelf ETH, LINK en REN als een malloot hoddl 8)7
Er zit wel een gedachte achter, maar ik trap straks net zo goed mis met een beetje pech.
Gelukkig ben ik blijven zitten in ICX WAN en VET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Snippertje schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:54:
[...]Dat snap ik. Ik heb ook euro's. Maar om een withdraw te doen moet je eerst je adres laten verifiëren, dat staat op pending en daar zit geen schot in. Resultaat: ik kan die euro's niet opnemen.
Oke, Xantos beschreef een iets andere situatie:
"Ik krijg het alleen niet voor elkaar om deze BTC (in Fiat en Spot) weer om te zetten naar Fiat (EUR). Er is een 'Withdraw' optie maar daarmee kan ik alleen verplaatsen naar een ander BTC adres."

Wat voor document heb je gebruikt om je adres te verifiëren? Een factuur van m'n energierekening werd bij mij niet geaccepteerd omdat er geen adresgegevens van de leverancier op stonden. Een factuur van m'n internetprovider werd direct geaccepteerd...

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.